Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 10:50:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3274863 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
gyulus1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #10250 Dátum: 2021.02.07 vasárnap, 13:00:06 »

Sziasztok.Akksi csere volt,de nincs meg a rádió kód.Tud valaki segiteni vagy marad a szakszervíz.Előre is köszi.
Naplózva

Mondeo MKIV. 2013 2.0 163le titanium s.
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #10251 Dátum: 2021.02.07 vasárnap, 13:41:16 »

Sziasztok.Akksi csere volt,de nincs meg a rádió kód.Tud valaki segiteni vagy marad a szakszervíz.Előre is köszi.

https://radiocodeford.com/sony-radio-code
« Utoljára szerkesztve: 2021.02.07 vasárnap, 13:46:03 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
gyulus1972
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #10252 Dátum: 2021.02.07 vasárnap, 15:34:57 »

Köszi szépen,de sajnos nem tudom a széria számot sem.igy nimcs mit meg adni a programnak.
Naplózva

Mondeo MKIV. 2013 2.0 163le titanium s.
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #10253 Dátum: 2021.02.07 vasárnap, 15:48:19 »

Köszi szépen,de sajnos nem tudom a széria számot sem.igy nimcs mit meg adni a programnak.

ki kell venni a rádiót. egy matrica az oldalán vagy a tetején. azon van a szám.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #10254 Dátum: 2021.02.08 hétfő, 07:54:17 »

az adó a szenzorban van, nem a kerekek mögött. Ott antenna van, igaz én radarnak írtam, de lényegében az egy vevő. Én úgy tudom, de javíts ki, hogy nem az antenna gerjeszti a szenzort, hogy adjon jelet, hanem maga a szenzor ad ki (Renaultnál biztosan) 30mp-nként jelet, amit fogad az antenna.
Egyszer válaszoltam, de eltűnt (ki lett moderálva?)

A lényeg, hogy nem így van. Már leírtam abban amire válaszoltál. Ha van a kerekenél antenna, az ADÓantenna, és 125Khz-en küld kiolvasójelet a kerékben lévő szenzornak. A TPMS szenzorok 433MHz-en adnak és azt egy központi vevő veszi.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10255 Dátum: 2021.02.08 hétfő, 12:54:33 »

Egyszer válaszoltam, de eltűnt (ki lett moderálva?)

A lényeg, hogy nem így van. Már leírtam abban amire válaszoltál. Ha van a kerekenél antenna, az ADÓantenna, és 125Khz-en küld kiolvasójelet a kerékben lévő szenzornak. A TPMS szenzorok 433MHz-en adnak és azt egy központi vevő veszi.
nem lett.nincs a töröltek között.Valami történt az oldallal,szétvan esve.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tszab3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #10256 Dátum: 2021.02.12 péntek, 12:57:08 »

Amit ALF ír is jó és esetlegesen kapcsoljátok ki műszeresen az akkumulátor felügyeleti rendszert (BMS rendszert) és nem fog ugrálni 14 és 16 Volt között a töltés,
ugy fog viselkedni, mint egy sima generátor 14.4-14.5-l fog állandóan tölteni

Foscan.orgon olvastam, hogy sokan kikapcsolják a stabilabb működés miatt. (nekem is ki van kapcsolva)


Köszi a javaslatot és a véleményezést mindenkinek.
Hétfőre kaptam egy szervízbe időpontot.
Egyelőre elmondom ott a hibajelenséget és a hol tölt, hol nem tapasztalatomat.
Megvárom mit mondanak a megtekintés, kimérés, javítás  után. Aztán bevetem ha szükséges a BMS kikapcsolás javaslatot.
Bár örülnék, ha e nélkül is megoldódna a dolog.
Sajnos voltam olyan elektromos szerelőnél is korábban, aki azt mondta, hogy nem lát problémát(akkor nála rendesen töltött) , és ha zavar a töltéslámpa folyamatos világítása kiköti nekem......
Mondom kösz, de gondolom sok villamos problémának az a visszajelzője, így kb. homokba dugom a fejem...
Az más kérdés, hogy tőle hazafelé jövet 3x kapcsolt vészüzemmódba a megtett 8km-en), a legvégén meg lekapcsolt mindent a műszerfalon is. Épp, hogy hazaértem.
Akkor rámértem az akkura(indulni már nem indult) és 11,3V-ot mutatott.


Sziasztok!

Szeretnék visszajelezni nektek, hisz sok hasznos tanácsot és javaslatot kaptam tőletek a rejtélyes hibám kapcsán.
Mivel majd 2 hétig volt szervízben, és ma hoztam el a kocsit, ezért sem írtam eddig.
Mint korábban írtam, a tavalyi évben volt akksi és fesszabályozó cserém is a Mondeón, és ennek ellenére jött az a hiba elő, hogy folyamatosan világított indítás után kb. 2 perc múlva a töltésjelző lámpa ill. néhányszor menet közben lekapcsolta a fogyasztókat, kikapcsolta a műszereket. Ilyenkor leállítás után már nem indult csak kattogott. Ekkor rámértem az akksira és 11, 3V körül volt a feszültség. Utána kb. 10 perc után újra indult és mentem tovább, és a töltés is rendben volt, 14,2 volt.
A szervíz a friss szabályozó csere miatt is gondolom más irányba indult el a hiba kapcsán. Majd amikor kifogytak az ötletekből, akkor a fesszabályozó került sorra. Elmondásuk szerint 3 különbözőt teszteltek és az utolsó volt a jó. Hiába többfajta kompatibilis is hozzá, nem mindegyik chipkészlete képes kommunikálni a központi rendszerrel és emiatt a hiba.
Ha ez sem oldotta volna meg már generátor cserén gondolkodtak.
Még hosszabb távú tapasztalatom nincs, hisz 10km-t mentem eddig.
Remélem ez a csere végleg megoldotta a problémát.
Mégegyszer köszi mindenkinek aki hozzászólt.

Üdv. Tamás
Naplózva
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #10257 Dátum: 2021.02.12 péntek, 14:23:37 »

 eljen


 :police:Sziasztok!

Szeretnék visszajelezni nektek, hisz sok hasznos tanácsot és javaslatot kaptam tőletek a rejtélyes hibám kapcsán.
Mivel majd 2 hétig volt szervízben, és ma hoztam el a kocsit, ezért sem írtam eddig.
Mint korábban írtam, a tavalyi évben volt akksi és fesszabályozó cserém is a Mondeón, és ennek ellenére jött az a hiba elő, hogy folyamatosan világított indítás után kb. 2 perc múlva a töltésjelző lámpa ill. néhányszor menet közben lekapcsolta a fogyasztókat, kikapcsolta a műszereket. Ilyenkor leállítás után már nem indult csak kattogott. Ekkor rámértem az akksira és 11, 3V körül volt a feszültség. Utána kb. 10 perc után újra indult és mentem tovább, és a töltés is rendben volt, 14,2 volt.
A szervíz a friss szabályozó csere miatt is gondolom más irányba indult el a hiba kapcsán. Majd amikor kifogytak az ötletekből, akkor a fesszabályozó került sorra. Elmondásuk szerint 3 különbözőt teszteltek és az utolsó volt a jó. Hiába többfajta kompatibilis is hozzá, nem mindegyik chipkészlete képes kommunikálni a központi rendszerrel és emiatt a hiba.
Ha ez sem oldotta volna meg már generátor cserén gondolkodtak.
Még hosszabb távú tapasztalatom nincs, hisz 10km-t mentem eddig.
Remélem ez a csere végleg megoldotta a problémát.
Mégegyszer köszi mindenkinek aki hozzászólt.

Üdv. Tamás
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #10258 Dátum: 2021.02.12 péntek, 15:19:59 »

Sziasztok!

Szeretnék visszajelezni nektek, hisz sok hasznos tanácsot és javaslatot kaptam tőletek a rejtélyes hibám kapcsán.
Mivel majd 2 hétig volt szervízben, és ma hoztam el a kocsit, ezért sem írtam eddig.
Mint korábban írtam, a tavalyi évben volt akksi és fesszabályozó cserém is a Mondeón, és ennek ellenére jött az a hiba elő, hogy folyamatosan világított indítás után kb. 2 perc múlva a töltésjelző lámpa ill. néhányszor menet közben lekapcsolta a fogyasztókat, kikapcsolta a műszereket. Ilyenkor leállítás után már nem indult csak kattogott. Ekkor rámértem az akksira és 11, 3V körül volt a feszültség. Utána kb. 10 perc után újra indult és mentem tovább, és a töltés is rendben volt, 14,2 volt.
A szervíz a friss szabályozó csere miatt is gondolom más irányba indult el a hiba kapcsán. Majd amikor kifogytak az ötletekből, akkor a fesszabályozó került sorra. Elmondásuk szerint 3 különbözőt teszteltek és az utolsó volt a jó. Hiába többfajta kompatibilis is hozzá, nem mindegyik chipkészlete képes kommunikálni a központi rendszerrel és emiatt a hiba.
Ha ez sem oldotta volna meg már generátor cserén gondolkodtak.
Még hosszabb távú tapasztalatom nincs, hisz 10km-t mentem eddig.
Remélem ez a csere végleg megoldotta a problémát.
Mégegyszer köszi mindenkinek aki hozzászólt.

Üdv. Tamás

Akkor mégiscsak a töltéskörben volt a hiba. Engem a nem indul később mégis indul dolog megvezetett.
Reméljük tartós lesz a javulás.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #10259 Dátum: 2021.02.13 szombat, 11:06:38 »

Sziasztok!
Faceliftes 2.0tdci-be mehet az efb akkumulátor? Van egyáltalán értelme? Mondjuk elég sokszor indítom egy nap. Indításánál 10v körül van a feszültség, szerintem cserés lesz. Töltés 14.7-14.9 között
Nem start-stopos az autó.
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10260 Dátum: 2021.02.13 szombat, 11:41:01 »

Sziasztok!
Faceliftes 2.0tdci-be mehet az efb akkumulátor? Van egyáltalán értelme? Mondjuk elég sokszor indítom egy nap. Indításánál 10v körül van a feszültség, szerintem cserés lesz. Töltés 14.7-14.9 között
Nem start-stopos az autó.
Köszi

nyilván az is működik vele,de én nem tennék s-s akkut, ha az autó nem az.Sokkal többe kerül,és nem bírja tovább.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #10261 Dátum: 2021.02.13 szombat, 12:08:35 »

nyilván az is működik vele,de én nem tennék s-s akkut, ha az autó nem az.Sokkal többe kerül,és nem bírja tovább.

Köszi, a tartósság miatt kérdeztem de ha nem bírja tovább akkor felesleges pénz kidobás lenne csak.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10262 Dátum: 2021.02.13 szombat, 12:19:41 »

Köszi, a tartósság miatt kérdeztem de ha nem bírja tovább akkor felesleges pénz kidobás lenne csak.
nekem 2,5évesen cserélnem kellett,és másoknak sem bírta 3évnél sokkal tovább a ss akku.A sima is bír ennyit simán,hanem többet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #10263 Dátum: 2021.02.13 szombat, 18:18:17 »

nekem 2,5évesen cserélnem kellett,és másoknak sem bírta 3évnél sokkal tovább a ss akku.A sima is bír ennyit simán,hanem többet.

Az normális, hogy 15-15.1 a töltésem? Vagy gyenge az akksi azért próbálja visszatolteni?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #10264 Dátum: 2021.02.13 szombat, 18:58:33 »

Sziasztok. Kiderült, hogy nem működik a diag portom. Van valami biztosíték ami felelős érte? Vagy egyébb ötlet?

Köszi.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10265 Dátum: 2021.02.13 szombat, 19:22:45 »

Az normális, hogy 15-15.1 a töltésem? Vagy gyenge az akksi azért próbálja visszatolteni?
Nekem új akksim van, és nekem is feltolja néha ennyire
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #10266 Dátum: 2021.02.13 szombat, 20:03:10 »

Nekem új akksim van, és nekem is feltolja néha ennyire

Köszi, gondolom a hideg miatt is
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10267 Dátum: 2021.02.13 szombat, 20:59:56 »

Köszi, gondolom a hideg miatt is
Volt olyan, hogy egy hosszú diagnosztika miatt nagyon hosszan volt gyújtáson, kb 1-2órát, utána amikor elindultam feltolta 15V köré, mondom ok, de ezután egy egész hosszú út következett és nem akart csökkeni. hazaérve töltőre tettem, és még ezután is 15V körüli volt a töltés, akkusaru le/fel, és utána normalizálódott.
Szóval a fene érti néha.
Az eset is hideg időben volt.
Azt tapasztalom én is, hogy hidegben tölt ennyire.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #10268 Dátum: 2021.02.14 vasárnap, 09:08:33 »

Sziasztok!

Mivel a facebook-os csoportban csak a "keménymag" belső poénjai mennek, kérdésekre meg nem tudnak/nincs idejük válaszolni, feltenném itt a kérdést:

A tolatókamerám mostanában eléggé homályos, szerintem kicsit beázik. Van rá valami megoldás, hogy ezt korrigálni lehessen? Esetleges valaki cserélt már kamerát, hogy jobb képet adjon? Köszi a válaszokat előre is!

Nika
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10269 Dátum: 2021.02.14 vasárnap, 09:32:41 »

Sziasztok!

Mivel a facebook-os csoportban csak a "keménymag" belső poénjai mennek, kérdésekre meg nem tudnak/nincs idejük válaszolni, feltenném itt a kérdést:

A tolatókamerám mostanában eléggé homályos, szerintem kicsit beázik. Van rá valami megoldás, hogy ezt korrigálni lehessen? Esetleges valaki cserélt már kamerát, hogy jobb képet adjon? Köszi a válaszokat előre is!

Nika
szedd ki, a kábel kivezetésnél tömítsd le,amikor belül száraz.Jobb nem lesz,mert állítólag csak gyárival pótolható,ami ugyan ilyen felbontású lesz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #10270 Dátum: 2021.02.14 vasárnap, 09:39:52 »

szedd ki, a kábel kivezetésnél tömítsd le,amikor belül száraz.Jobb nem lesz,mert állítólag csak gyárival pótolható,ami ugyan ilyen felbontású lesz.

Kiszedni hogy s mint?
Tömítésre tipp?

Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10271 Dátum: 2021.02.14 vasárnap, 09:50:25 »

Kiszedni hogy s mint?
Tömítésre tipp?

Köszi!
Nekem nincs,de ahogyan elhelyezkedik a rendszám felett,azt gondolom,hogy belülről kell a kárpitot lebontani,majd amibe belevan rögzítve-talán a kapaszkodó,azt is belülről kell lecsavarozni.Talán a gyári az nem a rendszámvilágtással van egyben.Aztán kézben már adja magát a többi.Én valamilyen szilikon alapú tömítéssel tömíteném,mondjuk FBS.
A benne lévő pára eltávolítása viszont okozhat fejfájást.Hajszárítóval kezdeném,max 50fok környékén... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2021.02.14 vasárnap, 09:53:08 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #10272 Dátum: 2021.02.18 csütörtök, 10:40:10 »

Sziasztok,

A convers+ kijelzőm a következőt produkálta tegnap. Szemcsés lett (villogott csíkokban a pixel, mint amikor régen a kávédaráló zavarta a tévé kijelzőjét), valamint lezárt állapotban sem kapcsolta ki teljesen a kijelzőt az autó, egy fix szürke kép maradt és a szemcsés vibrálás. A szerviz menüben pedig megjelent egy F00617 hibakód. (Az elektromos rendszert illetően a következő beavatkozás volt az elmúlt fél évben, cseréltem az önindítót és fel lett újítva a generátor).
Akku sarut levettem kb. 15 percre és azután elmúlt a szemcsés kijelzés, de a hibakód megmaradt.
Volt már valakinek hasonló hibaképe? Kell aggódnom, vagy csinálnom valamit, hogy megelőzzek egy nagyobb szerviz költséget?

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10273 Dátum: 2021.03.03 szerda, 20:52:27 »

2014 automata mondimból el tűnt a tolató kamera képe viszont a radar működik.Valaki találkozott már hasonló problémával esetleg ötletek hogy hol lehet a hiba?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #10274 Dátum: 2021.03.04 csütörtök, 10:28:08 »

Sziasztok,

A convers+ kijelzőm a következőt produkálta tegnap. Szemcsés lett (villogott csíkokban a pixel, mint amikor régen a kávédaráló zavarta a tévé kijelzőjét), valamint lezárt állapotban sem kapcsolta ki teljesen a kijelzőt az autó, egy fix szürke kép maradt és a szemcsés vibrálás. A szerviz menüben pedig megjelent egy F00617 hibakód. (Az elektromos rendszert illetően a következő beavatkozás volt az elmúlt fél évben, cseréltem az önindítót és fel lett újítva a generátor).
Akku sarut levettem kb. 15 percre és azután elmúlt a szemcsés kijelzés, de a hibakód megmaradt.
Volt már valakinek hasonló hibaképe? Kell aggódnom, vagy csinálnom valamit, hogy megelőzzek egy nagyobb szerviz költséget?

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv BL.


Ha minden igaz:
F00617=U3006:17, Control Module Input Power “A”: Circuit Voltage Above Threshold, tulfeszultseg miatt beallhatott valamelyik alkatresz az oracsoportban, amit egy reset (aramtalanitas) megoldott.
Biztos jo az a generator...? wave


 
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #10275 Dátum: 2021.03.04 csütörtök, 14:27:31 »

Sziasztok!

Mivel a facebook-os csoportban csak a "keménymag" belső poénjai mennek, kérdésekre meg nem tudnak/nincs idejük válaszolni, feltenném itt a kérdést:

A tolatókamerám mostanában eléggé homályos, szerintem kicsit beázik. Van rá valami megoldás, hogy ezt korrigálni lehessen? Esetleges valaki cserélt már kamerát, hogy jobb képet adjon? Köszi a válaszokat előre is!

Nika

Van a FAQ-ban egy írás Android fejegység beépítéséről. Abban van utólag beépített kamera. Hátha találsz benne kapaszkodót.

Bonca
Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #10276 Dátum: 2021.03.05 péntek, 15:33:53 »

Sziasztok
Épp utazunk!
Megálltam egy kúton, le akartam húzni az ablakom, elindult lefelé, de 2cm múlva megállt!
Visszamegy! Az összes többi működik! Szerintetek mi lesz a gond?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10277 Dátum: 2021.03.05 péntek, 18:53:35 »

Sziasztok
Épp utazunk!
Megálltam egy kúton, le akartam húzni az ablakom, elindult lefelé, de 2cm múlva megállt!
Visszamegy! Az összes többi működik! Szerintetek mi lesz a gond?
vagy beszorult,vagy a modul vár egy resetre...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sajtqkac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #10278 Dátum: 2021.03.06 szombat, 11:37:01 »

Sziasztok! A keresővel nem jártam sikerrel, ezért kérdezek. Kocsi típusa az aláírásomban. A probléma az irányjelzővel van. Az idő 99%-ában rendeltetés szerűen működik, de néha olyan kedve van az autónak, hogy nem indexel sem a teljes lekattintásra, sem a 3 villanásos megnyomásra. Ezt csinálja pár percig, aztán megint működik. Olyan is volt már, hogy folyamatosan indexeltem, aztán egyszer csak abbahagyta, annak ellenére, hogy az indexkar nem ugrott vissza. Amikor nem indexel akkor a műszerfalon a visszajelző sem villog, viszont a vészindex ilyenkor is működik ha megnyomom. Találkozott már valaki hasonlóval? A hiba jött már elő esős és száraz időben is. Bízom benne hátha valami ismert hiba van a dolog mögött. Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2021.03.06 szombat, 12:39:45 írta sajtqkac » Naplózva

2013/7 Mondeo Mk4 kombi, 2.0 SCTi (203LE)
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #10279 Dátum: 2021.03.06 szombat, 13:21:06 »

vagy beszorult,vagy a modul vár egy resetre...
Köszönöm a válaszodat Alf
Hazaérve az ablakemelőt 3 mp-ig fel tartva kattant egyet és más csodát működik!!
Nem tudom mi volt a gond vagy legalábbis sejtem reggel mielőtt elindultunk le volt fagyva megpróbáltam lehúzni,ne kérdezd miért majd vissza ez okozhatott valami problémát
Naplózva
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #10280 Dátum: 2021.03.06 szombat, 21:15:37 »

Sziasztok! Mai nap olyan csinált a "kis Drágám", hogy jobbra indexelésnél mikor csak 3 indexel, nem akarta abbahagyni, sőt volt, hogy magától jobbra indexelt utána. Kicsit veszélyes, mi lehet a probléma kontakt hiba vagy komplett kapcsoló csere???  help Köszi előre is a válaszokat, ha volt valakinek hasonló problémája. ✌️
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
Bajkonur
Vendég
« Új hozzászólás #10281 Dátum: 2021.03.07 vasárnap, 06:48:56 »

Sziasztok! Mai nap olyan csinált a "kis Drágám", hogy jobbra indexelésnél mikor csak 3 indexel, nem akarta abbahagyni, sőt volt, hogy magától jobbra indexelt utána. Kicsit veszélyes, mi lehet a probléma kontakt hiba vagy komplett kapcsoló csere???  help Köszi előre is a válaszokat, ha volt valakinek hasonló problémája. ✌️


Hali!

Nekem az előzőn kb ugyanezen problémákra irányjelző modul csere lett a megoldás.Ha belementem egy kátyúba,csatornafedélre bekapcsolt az index. Ez kb 4 éve volt ,22e az anyag+11e munkadíj. Akkor...

Ciao!
Naplózva
Moco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #10282 Dátum: 2021.03.07 vasárnap, 08:43:09 »


Hali!

Nekem az előzőn kb ugyanezen problémákra irányjelző modul csere lett a megoldás.Ha belementem egy kátyúba,csatornafedélre bekapcsolt az index. Ez kb 4 éve volt ,22e az anyag+11e munkadíj. Akkor...

Ciao!
Köszi szépen, gondoltam, hogy a csere lesz a megoldás. Még annyit, hogy hol érdemes venni modult?
Naplózva

MONDEO MKIV 2.2 TDCI TITANIUM-S 175 LE 18"
Ex.:MONDEO MKIII 2002 2.0 Tddi 115 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10283 Dátum: 2021.03.07 vasárnap, 09:05:57 »

Köszi szépen, gondoltam, hogy a csere lesz a megoldás. Még annyit, hogy hol érdemes venni modult?
bontóban...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pt66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #10284 Dátum: 2021.03.10 szerda, 10:13:18 »

Sziasztok!

Battery low üzenetet kaptam, a kocsi majdnem 5 éve van nálam és nálam nem volt csere. Szerintem még a gyári akksi lehet benne. Az autó 2013-as 2 literes dízel.

Akksicsere előtt és után mire figyeljek, vannak buktatók?

Köszi.
Naplózva

2013 Ford Mondeo Mk IV 2.0L TDCi (140LE) Titanium kombi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #10285 Dátum: 2021.03.10 szerda, 10:22:49 »

Sziasztok!

Battery low üzenetet kaptam, a kocsi majdnem 5 éve van nálam és nálam nem volt csere. Szerintem még a gyári akksi lehet benne. Az autó 2013-as 2 literes dízel.

Akksicsere előtt és után mire figyeljek, vannak buktatók?

Köszi.
előtte annyira kell figyelni, hogy ne hagyd az utolsó után pillanatra Wink
mondeóben nem tudom, hogy mennyire macera a csere, de a csere után kell egy BMS reset (leírás itt) és az ablakokat is valószínűleg tanítani kell majd
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #10286 Dátum: 2021.03.10 szerda, 11:39:09 »

Ha minden igaz:
F00617=U3006:17, Control Module Input Power “A”: Circuit Voltage Above Threshold, tulfeszultseg miatt beallhatott valamelyik alkatresz az oracsoportban, amit egy reset (aramtalanitas) megoldott.
Biztos jo az a generator...? wave


 
Szia,

Köszönöm a válasz. A feszültség érték hideg állapotban is max 14,5V. Akkor is mértem, de nem volt soha nagyobb a mért érték.
Az, hogy volt-e kilengés, azt nem tudom. A fordokban (szerintem ebben az évjáratban is) van a smart-charge funkció, ami miatt kell az SLI aksit venni, így nem gondolom, hogy 14,7V fölött +2-3V túlfeszültségnek problémát kellene okoznia.
Az akkor felmerült probléma azóta sem jelentkezett. A hibakód viszont még megvan. Szerzek egy OBDII eszközt (ELM 327) és kitörlöm a kódot. Kíváncsi vagyok, hogy vissza jön-e?

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 413


E-mail
« Új hozzászólás #10287 Dátum: 2021.03.10 szerda, 18:03:50 »

Szia,

Köszönöm a válasz. A feszültség érték hideg állapotban is max 14,5V. Akkor is mértem, de nem volt soha nagyobb a mért érték.
Az, hogy volt-e kilengés, azt nem tudom. A fordokban (szerintem ebben az évjáratban is) van a smart-charge funkció, ami miatt kell az SLI aksit venni, így nem gondolom, hogy 14,7V fölött +2-3V túlfeszültségnek problémát kellene okoznia.
Az akkor felmerült probléma azóta sem jelentkezett. A hibakód viszont még megvan. Szerzek egy OBDII eszközt (ELM 327) és kitörlöm a kódot. Kíváncsi vagyok, hogy vissza jön-e?

Üdv BL.

Szia
Nem is az aksinak fog fajni a tulfeszultseg(rovid tavon) hanem az erre erzekeny elektronikanak...mint ahogy tortent is vigyor3  az elmondasod es a hibakod alapjan.
Amugy a hibakod eleg eggyertelmu, de mindekepp kel egy normalis hibakodkiolvasas ELM327+Forscan komboval....valoszinu lesz ott meg mas is...
Ehhez hasonlo beallasok elofordulnak minden elektronikai eszkozben....nem csak az autoknal...de azert en utana jarnek normalis hibakod kiolvasassal is. (Igy zarojelben, en megvettem a Forscan lite android verziojat(6$) es melletettem egy bluetooth-os, altalam kapcsolossa alakitott, ELM327 eszkozt. Barmikor tudok hibakodot olvasni, torolni, elo adatokat nezni stb., szimplan telefonon wave. Komolyabb cuccokhoz persze van kabeles is, sot UCDS is vigyor3)
« Utoljára szerkesztve: 2021.03.10 szerda, 18:14:40 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #10288 Dátum: 2021.03.25 csütörtök, 08:05:00 »

Sziasztok! Már más alkalommal is jelentkezett, de sikerült megoldódni a bajnak, de ma nem sikerült. Blaupunkt FX fejegység nem akar bekapcsolni, központi műszerfalról is eltűnt a fejegységgel kapcsolatos elérhetőség, (Phone, navi, stb). Korábban levettem az aksi sarut, majd 1 perc múlva vissza, de most semmi reakció. Az akku már korábban szarakodott, ezért most vettem új aksit, de ezzel sem indul el. Esetleg lehet biztosíték? Viszont a fejegységnek hol találom a biztijét? Vagy létezik más megoldás a problémára?
Köszi előre is!

Update: ma kivettem a biztosítékát az audio egységnek, majd visszaraktam, és láss csodát, visszajött minden. Powerford fórumtárs szerint korai az öröm, mert ez legközelebb is előfordulhat. Járt már más is így az FX fejegységgel?
« Utoljára szerkesztve: 2021.03.27 szombat, 17:53:01 írta sinci » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
sajtqkac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



E-mail
« Új hozzászólás #10289 Dátum: 2021.04.19 hétfő, 10:42:12 »

Sziasztok! Keresővel nem jártam sikerrel, így kérdezek. A kesztyűtartó alatti biztosítékok felől hallható kattogás hallatszik néha, van hogy fél órán át hallatszik, van hogy napokig nem. Határozottan olyan hang, mintha egy relé kapcsolgatna véletlenszerű időközönként, mondjuk 0,5-3 másodpercenként összevissza. Namár most, a leírásban a központi biztosítékdobozba (és amúgy máshova sem) nem ír reléket, de mivel az egy nagy műanyag egység, gyanítom, hogy a belsejében kattoghat valami. Kérdésem, hogy vannak-e ott relék, és ha igen, hol találom meg hogy melyik minek a reléje? Valamint volt e valakinek már hasonló probléma?

Köszi
Naplózva

2013/7 Mondeo Mk4 kombi, 2.0 SCTi (203LE)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10290 Dátum: 2021.04.29 csütörtök, 12:16:46 »

Sziasztok! Keresővel nem jártam sikerrel, így kérdezek. A kesztyűtartó alatti biztosítékok felől hallható kattogás hallatszik néha, van hogy fél órán át hallatszik, van hogy napokig nem. Határozottan olyan hang, mintha egy relé kapcsolgatna véletlenszerű időközönként, mondjuk 0,5-3 másodpercenként összevissza. Namár most, a leírásban a központi biztosítékdobozba (és amúgy máshova sem) nem ír reléket, de mivel az egy nagy műanyag egység, gyanítom, hogy a belsejében kattoghat valami. Kérdésem, hogy vannak-e ott relék, és ha igen, hol találom meg hogy melyik minek a reléje? Valamint volt e valakinek már hasonló probléma?

Köszi

integrált relék vannak, betáp, test hiba is okozhatja, ha az nem segít, akkor bcm csere, viszont immo körben kódolni kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pityke78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #10291 Dátum: 2021.05.04 kedd, 15:00:24 »

Sziasztok!

Az MK4-es Mondeomban úgy néz ki megdöglött a generátor. Az autószerelő szerint az állótekercs égett le és ő azt javasolja, hogy ne részenként cseréljük ki, mert valószínűleg diódahidat is kellene cserélni, stb, hanem tegyünk bele egy új generátort 54.000 pénzért. Aztán beszéltem az autóboltos ismerősömmel és ő azt mondta, hogy a legolcsóbb ebbe való generátor, az 68.000 forint.

Szóval most nem tudom ki, mit akar beletenni..... falbav Grin

Érdemes bontott generátorral próbálkozni, vagy jobban járok egy újjal? Mit gondoltok, van ilyesmi tapasztalatotok?

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2021.05.04 kedd, 15:10:09 írta Pityke78 » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10292 Dátum: 2021.05.04 kedd, 15:32:17 »

Sziasztok!

Az MK4-es Mondeomban úgy néz ki megdöglött a generátor. Az autószerelő szerint az állótekercs égett le és ő azt javasolja, hogy ne részenként cseréljük ki, mert valószínűleg diódahidat is kellene cserélni, stb, hanem tegyünk bele egy új generátort 54.000 pénzért. Aztán beszéltem az autóboltos ismerősömmel és ő azt mondta, hogy a legolcsóbb ebbe való generátor, az 68.000 forint.

Szóval most nem tudom ki, mit akar beletenni..... falbav Grin

Érdemes bontott generátorral próbálkozni, vagy jobban járok egy újjal? Mit gondoltok, van ilyesmi tapasztalatotok?

Köszi
egy normális generátor 100nál indul. alatta pl a miskolci remy-ben fogatlan munkások álltal felújított kacat van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10293 Dátum: 2021.05.04 kedd, 16:17:29 »

Sziasztok!

Az MK4-es Mondeomban úgy néz ki megdöglött a generátor. Az autószerelő szerint az állótekercs égett le és ő azt javasolja, hogy ne részenként cseréljük ki, mert valószínűleg diódahidat is kellene cserélni, stb, hanem tegyünk bele egy új generátort 54.000 pénzért. Aztán beszéltem az autóboltos ismerősömmel és ő azt mondta, hogy a legolcsóbb ebbe való generátor, az 68.000 forint.

Szóval most nem tudom ki, mit akar beletenni..... falbav Grin

Érdemes bontott generátorral próbálkozni, vagy jobban járok egy újjal? Mit gondoltok, van ilyesmi tapasztalatotok?

Köszi
hosszú távon újban érdemes gondolkodni.Bontott is jó lehet pár évet, ha megvan meddig akarod megtartani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csababogyos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #10294 Dátum: 2021.05.18 kedd, 13:16:23 »

Sziasztok!
Mondeo Mk4 2011 faceliftes autómnál az a jelenség mindkét első bekapcsolt biztonsági övnél, hogy folyamatosan csipog, illetve a műszerfalon villog a biztonsági övre figyelmeztető jelzés. Ma Ford márkaszervízben kiolvasták a hibát, azt állapították meg, hogy az anyós ülés foglaltság érzékelője ment tönkre. Azt mondták, hogy kikapcsolták a foglaltság érzékelőt, de a hiba pár kilométer megtétele után újra jelentkezett. Új foglaltság érzékelőre még nem tudtak árat mondani. Lenne valakinek valami ötlete a hiba megoldására? Köszönöm szépen!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 tdci 140 le, 2011
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #10295 Dátum: 2021.05.18 kedd, 14:08:57 »

Sziasztok!
Mondeo Mk4 2011 faceliftes autómnál az a jelenség mindkét első bekapcsolt biztonsági övnél, hogy folyamatosan csipog, illetve a műszerfalon villog a biztonsági övre figyelmeztető jelzés. Ma Ford márkaszervízben kiolvasták a hibát, azt állapították meg, hogy az anyós ülés foglaltság érzékelője ment tönkre. Azt mondták, hogy kikapcsolták a foglaltság érzékelőt, de a hiba pár kilométer megtétele után újra jelentkezett. Új foglaltság érzékelőre még nem tudtak árat mondani. Lenne valakinek valami ötlete a hiba megoldására? Köszönöm szépen!

Nézd meg a vezetékezést, az ülés lapban is
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Balcsix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #10296 Dátum: 2021.05.19 szerda, 19:21:04 »

Sziasztok!
Tegnap mosás után az autó újra kiírta az első fényszóró hibát. Megint kiment a kanyarlámpa biztije, amit ki is cseréltem és működik is, viszont a hibaüzenet a Converse-n ott maradt, és ugyan úgy előjön indításkor. Hibakód viszont nincs. Minden izzó/lámpa működik, viszont a xenonok nem "mozognak fel-le" felkapcsoláskor. Gondolom a kettő dolognak van egymáshoz köze. Hol keressem elsőkörben a problémát?
« Utoljára szerkesztve: 2021.05.19 szerda, 19:23:54 írta Balcsix » Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #10297 Dátum: 2021.06.15 kedd, 20:35:45 »

Sziasztok!
Át tudná nekem küldeni valaki power_ford cartárs telefonszámát? Küldtem neki üzenetet, de sajnos még nem reagált, ahogy látom, egy hete nem is lépett be ide. Viszonylag sürgős segítség kellene nekem motorvezérlő programozás ügyben.
Előre is köszönöm!
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #10298 Dátum: 2021.06.15 kedd, 21:34:01 »

Sziasztok!
Át tudná nekem küldeni valaki power_ford cartárs telefonszámát? Küldtem neki üzenetet, de sajnos még nem reagált, ahogy látom, egy hete nem is lépett be ide. Viszonylag sürgős segítség kellene nekem motorvezérlő programozás ügyben.
Előre is köszönöm!
http://mondeo.hu/index.php?topic=20519.msg990206#msg990206
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #10299 Dátum: 2021.06.15 kedd, 22:12:48 »


Köszönöm alf, és Ferqo cartársnak is. A telefonszám alapján ő ugyanaz a szakértő, akit az FB-ről is ismerek, sajnos ő holnaptól kb. 2 hétig nem lesz. Nekem motorvezérlőt kell cserélni az S-Maxomban (QXWA) van belevaló bontott és azt kellene felprogramozni, okosítás nem kell. Tudtok esetleg ajánlani valakit, aki Budapesten el tud jönni a Nagykőrösi útra ezt megcsinálni?

Hála.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Oldalak: 1 ... 199 200 201 202 203 204 205 [206] 207 208 209 210 211 212 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.