Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:28:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3593555 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6550 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 14:05:29 »

Barátomnak van egy ilyen gyárilag halogén projektoros lámpás mk4e, az elmúlt kb másfél hónapban előjött a jobb oldaliban egy probléma, állandóan kikapcsol. Valószínű volt már ilyesmi( vagy annyira törött, hogy cserés lett, de erről nem beszélünk Cheesy ), mert pont az az oldali fényesebb, tehát már volt cserélve, és újabb. Szinte mindenhol csak xenon van amit felkutattunk, igaz még csak neten, bontók nem lettek felhívva még. Milyen áron mérhetnek egy ilyet, vagy esetleg a 13ker környékén van e valami szaki, aki ezzel meg tudná neki vizslatni? Vagy egy segítőkész polgártárs, akinek ilyesmi van és esetleg próbára stb kicserélni, bár a hiba nem mindig jön elő, de az mind1, hogy esetleg áll a lámpánál, vagy épp az autópályán száguldozik, viszont ha a hiba fennállásakor a lámpát megkocogtatja, akkor be/kikapcsol, ebből is gondoljuk, hogy esetleg ottan van a hiba valahol.
nekem van AFS fényszóróból pót, jobbos. Ha kell, lehet, tudok eladót is.
Ha kialszik, kontakthibás vagy *** az izzó benne. Ha gagyi kínai izzóval használja, lehet, megolvadt a H7 csatlakozója.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6551 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 14:58:00 »

Barátomnak van egy ilyen gyárilag halogén projektoros lámpás mk4e, az elmúlt kb másfél hónapban előjött a jobb oldaliban egy probléma, állandóan kikapcsol. Valószínű volt már ilyesmi( vagy annyira törött, hogy cserés lett, de erről nem beszélünk Cheesy ), mert pont az az oldali fényesebb, tehát már volt cserélve, és újabb. Szinte mindenhol csak xenon van amit felkutattunk, igaz még csak neten, bontók nem lettek felhívva még. Milyen áron mérhetnek egy ilyet, vagy esetleg a 13ker környékén van e valami szaki, aki ezzel meg tudná neki vizslatni? Vagy egy segítőkész polgártárs, akinek ilyesmi van és esetleg próbára stb kicserélni, bár a hiba nem mindig jön elő, de az mind1, hogy esetleg áll a lámpánál, vagy épp az autópályán száguldozik, viszont ha a hiba fennállásakor a lámpát megkocogtatja, akkor be/kikapcsol, ebből is gondoljuk, hogy esetleg ottan van a hiba valahol.
jófogáson volt a múltkor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
PeterHz
Vendég
« Új hozzászólás #6552 Dátum: 2016.10.11 kedd, 22:17:46 »

Ha kiszeded a kesztyűtartót, látni fogod, hogy a lámpán van egy nyomógomb, ami zárja az áramkört nyílt állapotban. Vagy szétugrott, vagy keress egy ilyen lámpát bontósnál, és cseréld ki.  Wink
Köszi
Naplózva
Pityke78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #6553 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 19:10:16 »

Sziasztok!

Nincs arra esetleg lehetőség, hogy a klíma ne kapcsoljon be automatikusan, ha a ventilátor kapcsoló az ablakra van állítva?
Valahogy ki lehet ezt kapcsolni?

Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6554 Dátum: 2016.10.13 csütörtök, 20:26:15 »

Sziasztok!

Nincs arra esetleg lehetőség, hogy a klíma ne kapcsoljon be automatikusan, ha a ventilátor kapcsoló az ablakra van állítva?
Valahogy ki lehet ezt kapcsolni?

Köszi
z neked nem csak a párátlanító funkciónál indul?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
RoboGoD
Vendég
« Új hozzászólás #6555 Dátum: 2016.10.14 péntek, 11:12:38 »

Sziasztok,

Létezhet, hogy az Mk4 FL Ghiaban az ülésekben benne van a fűtés, csak a kábel és kapcsoló hiányzik?

Köszi,

Robo
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6556 Dátum: 2016.10.14 péntek, 12:27:38 »

Sziasztok,

Létezhet, hogy az Mk4 FL Ghiaban az ülésekben benne van a fűtés, csak a kábel és kapcsoló hiányzik?

Köszi,

Robo
nem valószínű, tpmportalnak se volt benne a fűtőlap
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6557 Dátum: 2016.10.14 péntek, 12:39:15 »

Sziasztok!

Nincs arra esetleg lehetőség, hogy a klíma ne kapcsoljon be automatikusan, ha a ventilátor kapcsoló az ablakra van állítva?
Valahogy ki lehet ezt kapcsolni?

Köszi

azért kapcsol be, mert azzal lehet a leggyorsabban párátlanítani
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6558 Dátum: 2016.10.14 péntek, 12:41:19 »

Sziasztok,

Létezhet, hogy az Mk4 FL Ghiaban az ülésekben benne van a fűtés, csak a kábel és kapcsoló hiányzik?

Köszi,

Robo

Nem hinném...

Bár azért fordult a tendencia, mert pl. nagyobb kijelzős mk5-ben benne van a navi akkor is, ha nem kéred... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Pityke78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #6559 Dátum: 2016.10.14 péntek, 18:11:30 »

z neked nem csak a párátlanító funkciónál indul?

A párátlanító funkción azt érted, amikor a ventilátor kapcsoló az szélvédőre van irányítva?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6560 Dátum: 2016.10.14 péntek, 19:52:54 »

A párátlanító funkción azt érted, amikor a ventilátor kapcsoló az szélvédőre van irányítva?
nem tudom neked melyik fajta van.ezen középen fenn.
https://www.google.hu/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjvu4P07drPAhXH0xQKHc8CBu8QjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DiuXpt5E3xn8&psig=AFQjCNFTW-PFe52Gz1L85Qr4J3Uvfi5MHQ&ust=1476553829385988
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6561 Dátum: 2016.10.14 péntek, 21:14:28 »

Sziasztok!
Normális, hogy a kocsi motor leállítása után, kulcs ki, de még a bezárás után is hosszabb ideig hosszú perceken át a motortérből ~1-2kHz es hang hallatszik? Eleinte hangosabban, majd halkabban. De végül abbamarad, legalábbis a hang. Gondolom egy inverter, de minek megy még?

Akku témában is írtam kérdést, ha tud valaki segíteni köszönöm!
Forum > Szakmai fórum > Mondeo IV. > Testvérmodellek - Galaxy/S-Max

Akkucsere után kell valóban valamit programozni a kocsi rendszerén?
A ford márka-képviselettől ilyen sorokat kaptam.

Köszi!  beka3

« Utoljára szerkesztve: 2016.10.14 péntek, 21:37:49 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6562 Dátum: 2016.10.14 péntek, 21:48:51 »

Sziasztok!
Normális, hogy a kocsi motor leállítása után, kulcs ki, de még a bezárás után is hosszabb ideig hosszú perceken át a motortérből ~1-2kHz es hang hallatszik? Eleinte hangosabban, majd halkabban. De végül abbamarad, legalábbis a hang. Gondolom egy inverter, de minek megy még?

Akku témában is írtam kérdést, ha tud valaki segíteni köszönöm!
Forum > Szakmai fórum > Mondeo IV. > Testvérmodellek - Galaxy/S-Max

Akkucsere után kell valóban valamit programozni a kocsi rendszerén?
A ford márka-képviselettől ilyen sorokat kaptam.

Köszi!  beka3


normál.igen.ablakokat rádiót.stb
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #6563 Dátum: 2016.10.14 péntek, 22:05:18 »

OBD hibakódolvasóból(olcsóbb kínai fajta) melyik az amelyiket szereti a Ford, vagy nem kényes rá? Telefonnal kommunikálni, alap dolgokra, bluetooth, esetleg wifin, csak azért jó lenne, ha meg is találná egymást. Régebbi autómhoz 3 félét rendeltem abból 1el sikerült összehangolni, másik 2 meg másfajta autón működött(de már semelyik sincs meg...).
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #6564 Dátum: 2016.10.15 szombat, 06:42:06 »

normál.igen.ablakokat rádiót.stb

Az ablakokat hogy kell programozni? Volt egy Carismam, azon is aksi csere után az ablakemelővel küszködtem, de a szervizben csak annyit mondtak, hogy aksi csere után mindent kapcsoljak ki (világítás, zene stb) és járassam 5 percig alapjáraton, és újra tanul mindent. Hát nem így történt...
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6565 Dátum: 2016.10.15 szombat, 08:08:02 »

Az ablakokat hogy kell programozni? Volt egy Carismam, azon is aksi csere után az ablakemelővel küszködtem, de a szervizben csak annyit mondtak, hogy aksi csere után mindent kapcsoljak ki (világítás, zene stb) és járassam 5 percig alapjáraton, és újra tanul mindent. Hát nem így történt...
Ez is már 1000x szerepel. Olvass vissza, keress rá. De ha más megoldást szeretnél, akkor: mind a 4 ablak esetén, mindkét végállásban kb. 3-4 másodpercig tartod a gombot és megtanulja.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #6566 Dátum: 2016.10.15 szombat, 09:31:19 »

Ez is már 1000x szerepel. Olvass vissza, keress rá. De ha más megoldást szeretnél, akkor: mind a 4 ablak esetén, mindkét végállásban kb. 3-4 másodpercig tartod a gombot és megtanulja.

Köszönöm az infot. Mivel csak 2 hónapja vagyok tagja a fórumnak, így nem tudom, hogy mi az ami már 1000x vagy esetleg 1001x volt. Azt Te sem gondolod komolyan, hogy mielőtt valaki feltesz egy kérdést visszaolvas 125 oldalt, hátha valahol már szerepelt. 
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6567 Dátum: 2016.10.15 szombat, 09:41:22 »

Köszönöm az infot. Mivel csak 2 hónapja vagyok tagja a fórumnak, így nem tudom, hogy mi az ami már 1000x vagy esetleg 1001x volt. Azt Te sem gondolod komolyan, hogy mielőtt valaki feltesz egy kérdést visszaolvas 125 oldalt, hátha valahol már szerepelt. 

Nem kell visszaolvasni 125 oldalt. Van kereső. Használd, hasznos.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #6568 Dátum: 2016.10.15 szombat, 09:43:06 »

Nem kell visszaolvasni 125 oldalt. Van kereső. Használd, hasznos.  smile

 worship worship worship
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6569 Dátum: 2016.10.15 szombat, 12:06:13 »

Ez is már 1000x szerepel. Olvass vissza, keress rá. De ha más megoldást szeretnél, akkor: mind a 4 ablak esetén, mindkét végállásban kb. 3-4 másodpercig tartod a gombot és megtanulja.

Mondjuk egy bővített mondatot a programozások menüben meg lehetne ejteni Cheesy Cheesy
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6570 Dátum: 2016.10.15 szombat, 12:42:54 »

Mondjuk egy bővített mondatot a programozások menüben meg lehetne ejteni Cheesy Cheesy

Ha valaki megírja a cikket és elküldi nekem, akkor a FAQ-ba kirakom.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #6571 Dátum: 2016.10.15 szombat, 13:09:23 »

Ha valaki megírja a cikket és elküldi nekem, akkor a FAQ-ba kirakom.

Ablakok rövid gomnyomásos folyamatos mozgatása és az ablakok ajtó záráskori, nyitáskori automatikus felhúzása, leengedése
Az autó az elektromos ajtó ablak üveget képes egy elengedett gombhúzásra folyamatosan felhúzni, egy elengedett gomblenyomásra folyamatosan leengedni. Be kell
programozzuk ezt minden ajtóra külön.
Indítókulcsal gyújtás, de járó motornál is lehet, a vezetői ablakmozgatás vezérlőről  egy ablakot  húzzuk fel, majd tartsuk a gombot még 3 másodpercig. Ha megvolt, ismételjük meg ugyanezt lefelé irányba is.
Ha az összes ablak fel van programozva az ablakok gomb tartás nélkül folyamatosan fel, illetve le mennek véghelyzetig. Saját gomb közbenyomásával megállítható köztes állapotban.
Programozás után a távirányítóval is tudjuk működtetni az ablakokat.
Bezárásnál hosszú távirányító gomb nyomára felhúzza az ablakokat.
Nyitásnál hosszú távirányító gomb nyomára lehúzza  az ablakokat.
Bezárásnál lehet, hogy van olyan típus, ahol a második nyomás után kell hosszút nyomni, illetve, ha kettős zárást is lehet, akarsz alkalmazni.

Programozás után ellenőrizzétek, hogy a biztonsági határoló az ablak felhúzásakor rendben működik-e!!!! (Próbáljátok megállítani kézzel a felmenő ablakot.)

(Ha valakinek más ismerete van pontosítsa, nekem pont most van kiszerelve az aksi, netten találtam régebben és átköltötttem)

Na közben bekerült az új aksi. Rendje, módja szerint elfelejtette az ablakok folyamatos felhúzás kezelését. Tudom nem mondok újat evvel.
Az ablakprogramozáshoz még annyit, most tapasztaltam. Talán valamit rosszul csináltam. A hátsó ablakok nem ették meg valamiért a programozást. Lefelé ment a folyamatos, gombelengedéses vezérlés, de felfelé nem akaródzott "megtanulni", átprogramozódni. Nemrég megint odamentem a kocsihoz. Gyújtás indítás nélkül.
Hátsó ablakok fent vannak, ennek ellenére felfelé gomb nyomás hosszan egyik, majd másik. És most már megy a folyamatos fel gombelengedés után. És a távirányítós ablakzárás is megy már hátul is. Próbálkozni kell, ha nem megy az alap leírás  nyes

Üdv! beka3
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.15 szombat, 18:54:05 írta fecskebeka » Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6572 Dátum: 2016.10.17 hétfő, 07:14:37 »

Isminek csak pótkulcsa van az autóhoz és szeretne bicsak kulcsot.  Ha vesz egy ilyen kulcsot forscannel hozzá lehet tanítani az autóhoz, vagy komolyabb cucc kell hozzá?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6573 Dátum: 2016.10.19 szerda, 10:58:39 »

Ma reggel munkaba menet, rebootolt egyet a convers+, kezdjek aggodni? Cheesy
Este megnezem dobott-e valami hibakodot.
Naplózva

titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6574 Dátum: 2016.10.19 szerda, 11:02:18 »

Ma reggel munkaba menet, rebootolt egyet a convers+, kezdjek aggodni? Cheesy
Este megnezem dobott-e valami hibakodot.

Nekem három év alatt már kétszer csinálta, szerintem ne foglalkozz vele.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6575 Dátum: 2016.10.19 szerda, 11:07:45 »

Nekem három év alatt már kétszer csinálta, szerintem ne foglalkozz vele.

Az enyém még soha!

0 : 2 ide!  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6576 Dátum: 2016.10.19 szerda, 11:08:57 »

Az enyém még soha!

0 : 2 ide!  eplus2 eplus2

Az enyém soha nem is fogja. 0:3 ide!  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6577 Dátum: 2016.10.19 szerda, 12:15:16 »

Az enyém soha nem is fogja. 0:3 ide!  eplus2

Az enyém soha nem csinálta, de aí mostani nem is fogja. 0:5 ide Cheesy  nyes nyes nyes
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Titanium22
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132


« Új hozzászólás #6578 Dátum: 2016.10.19 szerda, 14:30:32 »

Sziasztok!

Tudtok valami egyszerű, olcsó, de mégis normálisan működő hibakód olvasót/törlőt ajánlani? (bluetoothos féleségre gondolok)

Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo 2017 MK5 Híbrid Titanium
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #6579 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 19:36:36 »

Sziasztok!

Már korábban is érdeklődtem, de most élesben belevágtam a projektbe, konkrétan a tempomat aktiválás projektbe.
Az én Mondeom Trend felszereltségű, így tempomat nincs benne.

Első lépésként beszereztem egy komplett kormányt, amin van tempomat vezérlés is. Gondolom ezt egyszerűen lecserélem a másikra, dugaszok adottak.

Valaki legutóbb amikor kérdezősködtem, azt mondta, hogy kellenek pedálkapcsolók is. Gondolom a fék és kuplung pedálokhoz kell valamit berakni, nem? Vajon annak adott a helye és a kábelezése?

És ha ezek megvannak, vajon megy majd magától, vagy a komfortelektronikának meg kell mondani, hogy most már használhatja a tempomatot, mert adott minden?

Ha valaki csinált már ilyet, vagy tudja a mikéntet, légyszi segítsen!

Köszi!
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6580 Dátum: 2016.10.20 csütörtök, 20:03:44 »

Sziasztok!

Már korábban is érdeklődtem, de most élesben belevágtam a projektbe, konkrétan a tempomat aktiválás projektbe.
Az én Mondeom Trend felszereltségű, így tempomat nincs benne.

Első lépésként beszereztem egy komplett kormányt, amin van tempomat vezérlés is. Gondolom ezt egyszerűen lecserélem a másikra, dugaszok adottak.

Valaki legutóbb amikor kérdezősködtem, azt mondta, hogy kellenek pedálkapcsolók is. Gondolom a fék és kuplung pedálokhoz kell valamit berakni, nem? Vajon annak adott a helye és a kábelezése?

És ha ezek megvannak, vajon megy majd magától, vagy a komfortelektronikának meg kell mondani, hogy most már használhatja a tempomatot, mert adott minden?

Ha valaki csinált már ilyet, vagy tudja a mikéntet, légyszi segítsen!

Köszi!
a kuplung és a fékpedálon kell lennie kapcsolóknak.ha ez megvan a kormányon kívül,akkor már csak aktiválni kell a BCM-ben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #6581 Dátum: 2016.10.21 péntek, 08:09:14 »

Sziasztok!

Már korábban is érdeklődtem, de most élesben belevágtam a projektbe, konkrétan a tempomat aktiválás projektbe.
Az én Mondeom Trend felszereltségű, így tempomat nincs benne.

Első lépésként beszereztem egy komplett kormányt, amin van tempomat vezérlés is. Gondolom ezt egyszerűen lecserélem a másikra, dugaszok adottak.

Valaki legutóbb amikor kérdezősködtem, azt mondta, hogy kellenek pedálkapcsolók is. Gondolom a fék és kuplung pedálokhoz kell valamit berakni, nem? Vajon annak adott a helye és a kábelezése?

És ha ezek megvannak, vajon megy majd magától, vagy a komfortelektronikának meg kell mondani, hogy most már használhatja a tempomatot, mert adott minden?

Ha valaki csinált már ilyet, vagy tudja a mikéntet, légyszi segítsen!

Köszi!

Ha tutira akarsz menni, akkor elviszed Vikhez. Ő csukott szemmel megcsinálja.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #6582 Dátum: 2016.10.21 péntek, 13:35:02 »

Ha tutira akarsz menni, akkor elviszed Vikhez. Ő csukott szemmel megcsinálja.

Na, ma bekerültek a tempomat vezérlős kapcsolók, sajnos az egész kormányt nem lehetett átcserélni, mert a légzsák befogatása teljesen más, az enyémet nem tudtuk beletenni, sajnos, pedig egy hibátlan bőrözésű kormányom van. :-(

A pedálokon rajta vannak a kapcsolók, be is vannak kábelezve. Egyelőre nem működik, még aktiválni kell a BCM-ben gondolom.

Amit nem tudok, hogy az 1-es típusú műszeregységgel vajon működik-e majd... amit youtube-on láttam, azt 2-es típusúhoz aktiválták, ott rendben működött.

Futok vele egy kört a miskolci Ford-ban aztán majd meglátom, lehet, hogy rendes szakember kell majd hozzá. ;-)
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6583 Dátum: 2016.10.21 péntek, 13:50:01 »

Na, ma bekerültek a tempomat vezérlős kapcsolók, sajnos az egész kormányt nem lehetett átcserélni, mert a légzsák befogatása teljesen más, az enyémet nem tudtuk beletenni, sajnos, pedig egy hibátlan bőrözésű kormányom van. :-(

A pedálokon rajta vannak a kapcsolók, be is vannak kábelezve. Egyelőre nem működik, még aktiválni kell a BCM-ben gondolom.

Amit nem tudok, hogy az 1-es típusú műszeregységgel vajon működik-e majd... amit youtube-on láttam, azt 2-es típusúhoz aktiválták, ott rendben működött.

Futok vele egy kört a miskolci Ford-ban aztán majd meglátom, lehet, hogy rendes szakember kell majd hozzá. ;-)

Ne fhossál, működni fog. a műszeregységen ez csak egy piktogram...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6584 Dátum: 2016.10.21 péntek, 14:37:16 »

Na, ma bekerültek a tempomat vezérlős kapcsolók, sajnos az egész kormányt nem lehetett átcserélni, mert a légzsák befogatása teljesen más, az enyémet nem tudtuk beletenni, sajnos, pedig egy hibátlan bőrözésű kormányom van. :-(

A pedálokon rajta vannak a kapcsolók, be is vannak kábelezve. Egyelőre nem működik, még aktiválni kell a BCM-ben gondolom.

Amit nem tudok, hogy az 1-es típusú műszeregységgel vajon működik-e majd... amit youtube-on láttam, azt 2-es típusúhoz aktiválták, ott rendben működött.

Futok vele egy kört a miskolci Ford-ban aztán majd meglátom, lehet, hogy rendes szakember kell majd hozzá. ;-)
elm327 + elmconfig. 2Perc aktivalni ha kommunikáció képes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6585 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 11:46:29 »

Sziasztok!

Lámpatisztitásos kérdésem lenne. Kivettem a helyéről, itt csücsül az asztalon, de elakadtam. Sima halogénes foncsoros lámpatestet belső tisztitáshoz miként lehet szétszedni roncsolás nélkül? Az "üveg"búra és a fátulja ragasztva is van gyárolag vagy csak a kis fülek tarjták össze? Illetve a belső rész láthatóan 3 csavar fogja. Kettőt még el is érek, de a harmadik (felső) mögött nincs semmilyen szerelőnyilás, ahhoz hogyan férhetek hozzá?  szomoru1
Aki esetleg csinált ilyet és megirja a segitséget, annak ezer köszönet.  worship
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6586 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 11:55:09 »

Sziasztok!

Lámpatisztitásos kérdésem lenne. Kivettem a helyéről, itt csücsül az asztalon, de elakadtam. Sima halogénes foncsoros lámpatestet belső tisztitáshoz miként lehet szétszedni roncsolás nélkül? Az "üveg"búra és a fátulja ragasztva is van gyárolag vagy csak a kis fülek tarjták össze? Illetve a belső rész láthatóan 3 csavar fogja. Kettőt még el is érek, de a harmadik (felső) mögött nincs semmilyen szerelőnyilás, ahhoz hogyan férhetek hozzá?  szomoru1
Aki esetleg csinált ilyet és megirja a segitséget, annak ezer köszönet.  worship

Sakos csinált leírást a xenon szétszedéséről... szerintem hasonló. Ja és nem csak pattintva van, hanem ragasztva is, ne akard ott szétszedni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6587 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 13:12:49 »

Sziasztok!

Lámpatisztitásos kérdésem lenne. Kivettem a helyéről, itt csücsül az asztalon, de elakadtam. Sima halogénes foncsoros lámpatestet belső tisztitáshoz miként lehet szétszedni roncsolás nélkül? Az "üveg"búra és a fátulja ragasztva is van gyárolag vagy csak a kis fülek tarjták össze? Illetve a belső rész láthatóan 3 csavar fogja. Kettőt még el is érek, de a harmadik (felső) mögött nincs semmilyen szerelőnyilás, ahhoz hogyan férhetek hozzá?  szomoru1
Aki esetleg csinált ilyet és megirja a segitséget, annak ezer köszönet.  worship
Szerintem sehogy. Én a projektorosat szedtem szét, de abban is csak a lencse tisztítható. A foncsort csak elcseszni tudod.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #6588 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 14:43:47 »

Szerintem sehogy. Én a projektorosat szedtem szét, de abban is csak a lencse tisztítható. A foncsort csak elcseszni tudod.

Nem a foncsort akartam tisztitani, hanem a burát, mert az előző tulajok valamelyike szerintem rosszul tette vissza a tsó takarót és bepárásodott, bejutott a por és beszáradt.
Amugy ezt valóban lehetetlen szétszedni, ugyhogy a tompitott lyukán keresztül egy hosszu drottal végén ronggyal pucoltam le, egész jó lett.  smile Igaz az index sarokba nem jutottam be vele, de ott kevésbé látszik a kosz.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #6589 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 17:29:07 »

Üdv!
MK4 FL gyári ülésfűtést valahogy át lehet programozni, hogy ha leveszem a gyújtást, elfelejtse a beállított értékeket? Jelenleg azon az értéken marad akár több napi állás után is, amit utoljára beállítottam, sofőr, anyós is.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6590 Dátum: 2016.10.23 vasárnap, 19:33:34 »

Üdv!
MK4 FL gyári ülésfűtést valahogy át lehet programozni, hogy ha leveszem a gyújtást, elfelejtse a beállított értékeket? Jelenleg azon az értéken marad akár több napi állás után is, amit utoljára beállítottam, sofőr, anyós is.
a csatiban az állandó pozitívat ki kell cserélni gyújtás+ra
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #6591 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 11:26:48 »

Helló Srácok!

Hidegben, főleg reggel  (már tavaly is volt) hallom, hogy van egy nyikorgó , meg olykor fél másodpercenként hallható cikk-cikk-cikk jellegzetes hang. Ezek kb. 3-4 perc után elmúlnak. Generátorcsapágy a lúdas vagy valamelyik görgő a szíjaknál? Persze hallani kellene, tudom Smiley,  de hátha tudjátok a jellemző hibákat, azokat előre is megköszönöm!

 worship
 
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6592 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 12:41:01 »

Helló Srácok!

Hidegben, főleg reggel  (már tavaly is volt) hallom, hogy van egy nyikorgó , meg olykor fél másodpercenként hallható cikk-cikk-cikk jellegzetes hang. Ezek kb. 3-4 perc után elmúlnak. Generátorcsapágy a lúdas vagy valamelyik görgő a szíjaknál? Persze hallani kellene, tudom Smiley,  de hátha tudjátok a jellemző hibákat, azokat előre is megköszönöm!

 worship
 

Két hete érdeklődtem hasonló problémával kapcsolatban a TDCI topikban. Nekem már kopogott is. A szakszerviz generátor szíj feszítőt diagnosztizált, a kollégák itt szabadonfutót. Le fogom cseréltetmi a teljes generátorszíj szettet. Persze az időpont egyeztetés és alkatrész rendelés óta szó szerint meg se nyikkan Smiley
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #6593 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 13:39:15 »

Helló Srácok!

Hidegben, főleg reggel  (már tavaly is volt) hallom, hogy van egy nyikorgó , meg olykor fél másodpercenként hallható cikk-cikk-cikk jellegzetes hang. Ezek kb. 3-4 perc után elmúlnak. Generátorcsapágy a lúdas vagy valamelyik görgő a szíjaknál? Persze hallani kellene, tudom Smiley,  de hátha tudjátok a jellemző hibákat, azokat előre is megköszönöm!

 worship
 

Hali!

Nekem is ez van kb 2 éve, a generátor szabadonfutón kívül minden cserélve lett. Az érdekes az, hogy a szabadonfutó is ki lett szerelve 2 hónapja, mert már a 2. gumiperselyt nyírja szét, de ránézésre, fogdosásra rángatásra semmi baja...   Sad
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
semseyp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #6594 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 17:19:54 »

elm327 + elmconfig. 2Perc aktivalni ha kommunikáció képes.

A progit letöltöttem, ELM327-ből nekem kékfogas van, arra meg azt mondta a progi, amikor a BCM-et akartam kiolvasni, hogy nagyon nem ajánlott, mert elronthatja, csak USB-a tuti. Szóval elméletileg a kommunikáció megy a kocsi és a laptop között. Gondolom majd az USB-sel is fog menni, olyat holnap kapok, bár kicsit azért aggódom, hogy nehogy elrontsam a vezérlőt. Esetleg némi támpontot még adhatnál, hogy miket kell az elmconfi-on belül varázsolni, vagy mi a menete, mert ha jól gondolom te már csináltál ilyet, vagy nem?  vigyor3

Illetve ahonnan letöltöttem a programot, ott még vezetékeket is átforrasztottal az ELM327-ben... az kell, vagy jó a gyári nem piszkált is?
Naplózva

Mondeo MK IV. Turnier 1.8 TDCi (125Le) 2007 - Trend?
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #6595 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 18:58:39 »

Megnéztem a Youtube-n egy videot az aksi cseréről. Ez most komoly, hogy le kell bontani a légszűrőt, meg a környékét? MI a francért kellett az aksit így eldugni? Brrrrr.... falbav
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6596 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 19:14:21 »

Megnéztem a Youtube-n egy videot az aksi cseréről. Ez most komoly, hogy le kell bontani a légszűrőt, meg a környékét? MI a francért kellett az aksit így eldugni? Brrrrr.... falbav

3-4 évente egyszer belefér szerintem. Smaxon mégxarabb... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6597 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 19:28:50 »

A progit letöltöttem, ELM327-ből nekem kékfogas van, arra meg azt mondta a progi, amikor a BCM-et akartam kiolvasni, hogy nagyon nem ajánlott, mert elronthatja, csak USB-a tuti. Szóval elméletileg a kommunikáció megy a kocsi és a laptop között. Gondolom majd az USB-sel is fog menni, olyat holnap kapok, bár kicsit azért aggódom, hogy nehogy elrontsam a vezérlőt. Esetleg némi támpontot még adhatnál, hogy miket kell az elmconfi-on belül varázsolni, vagy mi a menete, mert ha jól gondolom te már csináltál ilyet, vagy nem?  vigyor3

Illetve ahonnan letöltöttem a programot, ott még vezetékeket is átforrasztottal az ELM327-ben... az kell, vagy jó a gyári nem piszkált is?
a bt-is megcsinálja,csak hisztizik a sebesség miatt,de elrontani semmit nem tudsz vele.a modulok resetelődnek általában.

A bcm-ből kiolvasott gyári konfigot elmented a sz.gépedre.A fájlból visszaolvasod a progival,és élvégzed benne a módosítást(bekpcsolod a tempomatot-átállítod with-re a without-ot a megfelelő fülön,megfogod találni).
A módosítás után visszaírod az autóra a megváltoztatott konfigot.Bonyesznak tűnhet,de nem az,és mindent megtalálsz szinte azonnal. Wink
De!kell az átkapcsoló beépítése is!De azt is a bt-s be is belehet építeni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #6598 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 19:44:46 »

a bt-is megcsinálja,csak hisztizik a sebesség miatt,de elrontani semmit nem tudsz vele.a modulok resetelődnek általában.

A bcm-ből kiolvasott gyári konfigot elmented a sz.gépedre.A fájlból visszaolvasod a progival,és élvégzed benne a módosítást(bekpcsolod a tempomatot-átállítod with-re a without-ot a megfelelő fülön,megfogod találni).
A módosítás után visszaírod az autóra a megváltoztatott konfigot.Bonyesznak tűnhet,de nem az,és mindent megtalálsz szinte azonnal. Wink
De!kell az átkapcsoló beépítése is!De azt is a bt-s be is belehet építeni.
[/quot
nekem az a bajom ezzel, hol elmconfig csak összevissza karaktereket ír ki az opciók helyett. van vkinek jól működő? emailben?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6599 Dátum: 2016.10.24 hétfő, 19:45:21 »

Megnéztem a Youtube-n egy videot az aksi cseréről. Ez most komoly, hogy le kell bontani a légszűrőt, meg a környékét? MI a francért kellett az aksit így eldugni? Brrrrr.... falbav
Csak ha a hosszabb akksi van benne. A kisebb kifér a légszűrőház bontása nélkül, csak a MAF vezetékét vedd le, nehogy sérüljön.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.