Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:38:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3593588 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #6800 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 15:53:10 »

Szerintem sincs kiégve. Vedd fel ötösre és légy türelmes, ezek az újabb fajta ülésfűtések nagyon gyenguszok a régikhez képest.

Ezt nem mondanám, hogy az újak gyenguszok, max a mondeoban, mert a főnök utódautója egy Kuga, abban olyan erős a fűtés, hogy már kettesen begyullad a hátsó feled. Mondeoban 3-ason kellemes.
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6801 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 16:55:25 »

Ezt nem mondanám, hogy az újak gyenguszok, max a mondeoban, mert a főnök utódautója egy Kuga, abban olyan erős a fűtés, hogy már kettesen begyullad a hátsó feled. Mondeoban 3-ason kellemes.
Mondeoban, Insigniában is probáltam és bizony gyengusz. Szerintem amelyikben  térhalós van az a  gyenge, vagy hamarabb gyengül, mint a fűtőszálas.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Bjenci
Vendég
« Új hozzászólás #6802 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 19:30:05 »

Üdv. Mindenkinek! Uj vagyok, most regisztráltam. Ki tudna segiteni, szeretném Mondeo IV kombimat komfortosabbá tenni. Ajtóvilágitás, lábtérvilágitás. Tudtok-e valakit györben, v györ környékén, aki megcsinálná. Elöre is köszönöm! Bjenci taps

Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6803 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 19:33:24 »

Üdv. Mindenkinek! Uj vagyok, most regisztráltam. Ki tudna segiteni, szeretném Mondeo IV kombimat komfortosabbá tenni. Ajtóvilágitás, lábtérvilágitás. Tudtok-e valakit györben, v györ környékén, aki megcsinálná. Elöre is köszönöm! Bjenci taps



Pl Te? laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6804 Dátum: 2016.11.28 hétfő, 21:20:29 »

Üdv. Mindenkinek! Uj vagyok, most regisztráltam. Ki tudna segiteni, szeretném Mondeo IV kombimat komfortosabbá tenni. Ajtóvilágitás, lábtérvilágitás. Tudtok-e valakit györben, v györ környékén, aki megcsinálná. Elöre is köszönöm! Bjenci taps



Üdv itt

Van már nagyon sok okosítás leírása itt is és a ford wikin is. Pici odafigyeléssel sok mindent meg tudsz te is csinálni, persze vannak olyanok, amit mindannyian inkább szakira bízunk
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #6805 Dátum: 2016.11.29 kedd, 07:46:27 »

 help

Tegnap este fura, és egyben ijesztő dolgot produkált a kocsi.
A tompított fényszóró menet közben „pislákolt” néha. Nem aludt ki, csak amikor mintha felkapcsolnék valami extra fogyasztott és egy pillanatra megváltozna a feszültség. Próbálgattam, nézegettem, de semmi. Kapcsolgattam extra fogyasztókat, de semmi reakció, teljesen randomnak tűnik a dolog.
Egy fura dolgot vettem észre, de lehet hogy tök véletlen, de mintha akkor jelentkezett volna mindig a jelenség, amikor kinyomom a kuplungot és gondolom a tempomat kapcsolójának a kattanását hallottam. Aztán egy idő után már nem jelentkezett a jelenség.
Most reggel diaggal ránéztem, de semmi. Indítás előtt 11,7 volt a feszültség. Ahogy beindult stabil 14,6 körül volt és nem igazán vette észre ha kapcsoltam fogyasztókat. Egyedül a fűtés bekapcsolása zökkentette ki olyan 14,5-14,3-ig.
(A hétvégén babráltam a helyzetjelzőkkel, de csak izzócsere volt.)

Szerintetek?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6806 Dátum: 2016.11.29 kedd, 08:22:33 »

Keresgéltem, de nem találom a leírást, esetleg valaki be tudná linkelni, vagy leírni, hogyan lehet javítani a modult, ha mégsem akkor én is nézek bontottat, gyári újat valahogy nem szeretnék, főleg annyiért. Láttam fórumon eladó modulokat, de azok csak szimpla zárásúak, ott azt írják, hogy a kettős zárású modulon még rajta van, hogy DL.
Itt a leírás a központizár motor javításáról:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg1057346#msg1057346

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #6807 Dátum: 2016.11.29 kedd, 15:11:23 »

Itt a leírás a központizár motor javításáról:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg1057346#msg1057346

Köszönöm, hasznos írás! A szerelési leírások közé nem lehet betenni, igaz angol nyelvű?
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #6808 Dátum: 2016.11.30 szerda, 12:17:51 »

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy tempomat meghibasodassal van e tapasztalat valakinek? Ha megnyomom az ON gombot akkor bemengy cruise mode standby-ba, de amikor set+ gombot megnyomom nem tortenik semmi. Ezek utan már a standby mode-ba sem megy, se off se cancel semmire nem reagal. Néha ha leveszem a gyujtast es ujra be akkor megjavitja, de előjön újra véletlenszerűen 2-3 alkalom után. Valamikor meg nem jön a gond.

Linkeltetek nekem korábban egy KB-t ahol le van írva egy probléma, és ki kell cserélni egy ellenálást(vagy vmi hasonlot) a nyákon. Én elvittem Fordékhoz és két vadiúj gombsort + nyákot cseréltek(90 ezerért), azt mondták az biztosan megoldja. Sajna nem oldotta meg.

Nem tudom mi lehet még ezek után, persze alarm, hibakód nem keletkezik róla semmi.

Az ötleteket köszi
Üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
chaby7
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #6809 Dátum: 2016.11.30 szerda, 12:52:35 »

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy fűtőszál problémája volt e már valakinek és esetleg tudnátok ajánlani valakit aki tudna segíteni ebben?

Köszi
Naplózva

Mk4 Ghia Executive 2.0
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6810 Dátum: 2016.11.30 szerda, 13:22:50 »

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy tempomat meghibasodassal van e tapasztalat valakinek? Ha megnyomom az ON gombot akkor bemengy cruise mode standby-ba, de amikor set+ gombot megnyomom nem tortenik semmi. Ezek utan már a standby mode-ba sem megy, se off se cancel semmire nem reagal. Néha ha leveszem a gyujtast es ujra be akkor megjavitja, de előjön újra véletlenszerűen 2-3 alkalom után. Valamikor meg nem jön a gond.

Linkeltetek nekem korábban egy KB-t ahol le van írva egy probléma, és ki kell cserélni egy ellenálást(vagy vmi hasonlot) a nyákon. Én elvittem Fordékhoz és két vadiúj gombsort + nyákot cseréltek(90 ezerért), azt mondták az biztosan megoldja. Sajna nem oldotta meg.

Nem tudom mi lehet még ezek után, persze alarm, hibakód nem keletkezik róla semmi.

Az ötleteket köszi
Üdv
Breaker
Én múlthéten javítottam meg a leírás alapján. Ezúton is köszönöm! 10 ft-ba került az ellenállás. Tíz!
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6811 Dátum: 2016.11.30 szerda, 13:50:11 »

a csipogo lehet.
A leírásod alapján javítottam meg a tempomatot. Nagyon köszönöm.  worship
Ez inkább a többieknek szól: Annyira pici ez az ellenállás, hogy még megfogni se nagyon birtam nemhogy felrögzíteni kétoldali ragasztóvak. Én úgy csináltam, hogy az ellenállás alsó felére forrasztottam egy nagyon vékony tömör kábelt/ telefon/, így már fel tudtam illeszteni a helyére és a másik felét felforrasztani, utána pedig már az alját.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6812 Dátum: 2016.11.30 szerda, 19:25:35 »

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy tempomat meghibasodassal van e tapasztalat valakinek? Ha megnyomom az ON gombot akkor bemengy cruise mode standby-ba, de amikor set+ gombot megnyomom nem tortenik semmi. Ezek utan már a standby mode-ba sem megy, se off se cancel semmire nem reagal. Néha ha leveszem a gyujtast es ujra be akkor megjavitja, de előjön újra véletlenszerűen 2-3 alkalom után. Valamikor meg nem jön a gond.

Linkeltetek nekem korábban egy KB-t ahol le van írva egy probléma, és ki kell cserélni egy ellenálást(vagy vmi hasonlot) a nyákon. Én elvittem Fordékhoz és két vadiúj gombsort + nyákot cseréltek(90 ezerért), azt mondták az biztosan megoldja. Sajna nem oldotta meg.

Nem tudom mi lehet még ezek után, persze alarm, hibakód nem keletkezik róla semmi.

Az ötleteket köszi
Üdv
Breaker

Ha a kormány mögötti NYÁK-ot cserélték, annak meg kellett volna oldania a problémát.
Akárhogy is, a leírás itt van: http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0 Alaposan olvasd el, mert az egész sztori le van írva, hogy milyen közbenső megoldásokkal jutottam le a végső megoldásig.
Valóban 10 forintból meg lehet csinálni. A jó hír, hogy a kiszedett gombsoraid hibátlanok, azokat el tudod adni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6813 Dátum: 2016.11.30 szerda, 19:57:56 »

Ha a kormány mögötti NYÁK-ot cserélték, annak meg kellett volna oldania a problémát.
Akárhogy is, a leírás itt van: http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0 Alaposan olvasd el, mert az egész sztori le van írva, hogy milyen közbenső megoldásokkal jutottam le a végső megoldásig.
Valóban 10 forintból meg lehet csinálni. A jó hír, hogy a kiszedett gombsoraid hibátlanok, azokat el tudod adni.
Bocsi, neked akartam megköszönni!
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6814 Dátum: 2016.11.30 szerda, 20:58:52 »

Bocsi, neked akartam megköszönni!
Szívesen, de nem azért írtam be, hanem mert szó esett a leírásról, de a link lemaradt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #6815 Dátum: 2016.11.30 szerda, 23:18:53 »

Ha a kormány mögötti NYÁK-ot cserélték, annak meg kellett volna oldania a problémát.
Akárhogy is, a leírás itt van: http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0 Alaposan olvasd el, mert az egész sztori le van írva, hogy milyen közbenső megoldásokkal jutottam le a végső megoldásig.
Valóban 10 forintból meg lehet csinálni. A jó hír, hogy a kiszedett gombsoraid hibátlanok, azokat el tudod adni.

Szia,

Ha jól értelmezem, kétféle nyák van. Az egyik tipusu a gombsorok mögött, illetve egy a kormány mögött(a fényképek alapján)?
Ha igen akkor a kormány mögöttit biztosan nem csereltek, csak a gombsorokat. Hétfőn viszem vissza, megmutatom nekik a tutorialt amit, köszi szépen.

Üdv
Breaker
« Utoljára szerkesztve: 2016.11.30 szerda, 23:20:35 írta Breaker » Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #6816 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 03:28:00 »

Ha a kormány mögötti NYÁK-ot cserélték, annak meg kellett volna oldania a problémát.
Akárhogy is, a leírás itt van: http://mondeo.hu/index.php?topic=17569.0 Alaposan olvasd el, mert az egész sztori le van írva, hogy milyen közbenső megoldásokkal jutottam le a végső megoldásig.
Valóban 10 forintból meg lehet csinálni. A jó hír, hogy a kiszedett gombsoraid hibátlanok, azokat el tudod adni.
A fene... én cseréltem gomsort..mert a baloson felpattogzott a fémes rész. de a hiba újra előjött. igaz,én használtan vettem... na majd ha jobb idő lesz Cheesy
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6817 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 07:19:36 »

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy tempomat meghibasodassal van e tapasztalat valakinek? Ha megnyomom az ON gombot akkor bemengy cruise mode standby-ba, de amikor set+ gombot megnyomom nem tortenik semmi. Ezek utan már a standby mode-ba sem megy, se off se cancel semmire nem reagal. Néha ha leveszem a gyujtast es ujra be akkor megjavitja, de előjön újra véletlenszerűen 2-3 alkalom után. Valamikor meg nem jön a gond.

Linkeltetek nekem korábban egy KB-t ahol le van írva egy probléma, és ki kell cserélni egy ellenálást(vagy vmi hasonlot) a nyákon. Én elvittem Fordékhoz és két vadiúj gombsort + nyákot cseréltek(90 ezerért), azt mondták az biztosan megoldja. Sajna nem oldotta meg.

Nem tudom mi lehet még ezek után, persze alarm, hibakód nem keletkezik róla semmi.

Az ötleteket köszi
Üdv
Breaker
A baloldali gombsor érdekelne. Az enyém működik csak lekopott az M betűről a felirat.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6818 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 07:20:51 »

Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy fűtőszál problémája volt e már valakinek és esetleg tudnátok ajánlani valakit aki tudna segíteni ebben?

Köszi
Minek a fűtőszála?
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #6819 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 10:07:55 »

A baloldali gombsor érdekelne. Az enyém működik csak lekopott az M betűről a felirat.

Szia

Nem kaptam vissza régiket, de elkérem remélem nem dobták ki és akkor írok privit.

Üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6820 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 10:26:17 »

Szia

Nem kaptam vissza régiket, de elkérem remélem nem dobták ki és akkor írok privit.

Üdv
Breaker

Már eladták ők...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #6821 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 12:04:25 »

Szia

Nem kaptam vissza régiket, de elkérem remélem nem dobták ki és akkor írok privit.

Üdv
Breaker
Köszi.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6822 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 13:21:39 »

Szia

Nem kaptam vissza régiket, de elkérem remélem nem dobták ki és akkor írok privit.

Üdv
Breaker
Na, lesz magyarázkodás.
1. Amúgy nem kell visszaadniuk a régi gombokat, csak a pénzt. Hiszen a hiba megmaradt vagy ezt vitatják?

2. A NYÁK-ot illetően. Akkor miféle NYÁK-ot cseréltek? A gombsorban van NYÁK, de az nem külön alkatrész, hanem a gombsor része.

3. A megoldást pedig ne mutasd meg neki, vagy csak jó pénzért. Például ha teljesítik az első pontban foglaltakat. Forrasztgatni úgysem fognak, hanem boldogan kicserélik neked a kormány mögötti modult még egyszer ennyi összegért.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #6823 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 16:23:50 »

Na, lesz magyarázkodás.
1. Amúgy nem kell visszaadniuk a régi gombokat, csak a pénzt. Hiszen a hiba megmaradt vagy ezt vitatják?

2. A NYÁK-ot illetően. Akkor miféle NYÁK-ot cseréltek? A gombsorban van NYÁK, de az nem külön alkatrész, hanem a gombsor része.

3. A megoldást pedig ne mutasd meg neki, vagy csak jó pénzért. Például ha teljesítik az első pontban foglaltakat. Forrasztgatni úgysem fognak, hanem boldogan kicserélik neked a kormány mögötti modult még egyszer ennyi összegért.

Egyellőre csak a hétfőt beszéltem meg velük, a többit személyesen. A nyák a gombsorban van valóban, azt cserélték a gombokkal együtt, valószínüleg feleslegesen. A dolog ugy zajlott hogy amikor leadtam a jarganyt, aznap felhivott az autovillamosságis, hogy oscilosszkoppal nezte a feszt amikor nyomogatta a gomokat, és azt latja hogy 1 gombnyomasra mintha 3mat nyomnanak le a feszultsegszint szerint. (Egyebkent a leirtakban mintha pont ugyanez lenne.) igy a gombsorok biztosan rosszak es cserelni kell oket. Sajnos hiba eloidezheto ujra, szal nincs nagyon mit vitatni reszukrol, remelem ertelmesen dulore jutunk.

Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
nagynandor88
Vendég
« Új hozzászólás #6824 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 16:31:23 »

Sziasztok!

Tegnap lepakroltam a 2008 1.8 tdci 4-es mondeómmal a ház előtt. Reggel nem indult az autó, az önindító meg sem nyikkan, gyújtás rá tudom adni minden világít motorviszajlezés rendben....
.... szerelő gyorsan ránézett végig mértük az összes biztosíték, rendben, tápfeszültség megvan. Bika kábel is volt rajta. Az tény az akku gyengélkedett egyszer 40 perc rádiózástól merülést jelzett de hónapok óta nem volt gond.
Az önindító manuális initásával mágneskapcsoló összezárral sem fordult meg az öníndító moci.

Hibakódok amik jöttek a gépre dugva:
P2505 - ecm/pcm tápellátás jel , nincs szimptóma
P0A09 DC/DC konverter hiba áramkör alacsony
P0562 Rendszerfeszültség Alacsony (pedig mértük nem volt az!)

Javaslat mi teendő? van olyan link ahol a hibakodok javítási folyamata fenn van. Esetleg hasonló esett hátha valaki megmondja mi történt. Az autó tökéletesen működött ..reggelre meg ez van nem mozdul az önindító.


Sziasztok!

Ugyanez lenne a problémám egy 2007es Mk4 mondeoval (1.8 TDCI).
Nem találtam, hogy megoldódott volna a probléma. Valami ötletetek esetleg?

Előre is köszönöm!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6825 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 16:35:21 »

Egyellőre csak a hétfőt beszéltem meg velük, a többit személyesen. A nyák a gombsorban van valóban, azt cserélték a gombokkal együtt, valószínüleg feleslegesen. A dolog ugy zajlott hogy amikor leadtam a jarganyt, aznap felhivott az autovillamosságis, hogy oscilosszkoppal nezte a feszt amikor nyomogatta a gomokat, és azt latja hogy 1 gombnyomasra mintha 3mat nyomnanak le a feszultsegszint szerint. (Egyebkent a leirtakban mintha pont ugyanez lenne.) igy a gombsorok biztosan rosszak es cserelni kell oket. Sajnos hiba eloidezheto ujra, szal nincs nagyon mit vitatni reszukrol, remelem ertelmesen dulore jutunk.


na ja, mert a hiba nem a gombsorban lévő nyák-ban van, hanem a kormányoszlopon lévő elektronikában, ehhez kapcsolódnak a bajuszkapcsolók, kormánylégzsák, kürt, tempomat gombok.
(ha gondolod, van egy eladó darabom)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6826 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 16:39:25 »


Sziasztok!

Ugyanez lenne a problémám egy 2007es Mk4 mondeoval (1.8 TDCI).
Nem találtam, hogy megoldódott volna a probléma. Valami ötletetek esetleg?

Előre is köszönöm!
főrelé?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nagynandor88
Vendég
« Új hozzászólás #6827 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 16:58:41 »

főrelé?

Most kaptam a választ Ltomi78-tól, hogy neki a fő kábel kötegben korrodált egy kábel és ez okozta a hibát.
Naplózva
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6828 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 17:08:12 »


Hali!
Nekem is ez volt a gondom.Nem érdemes szervízbe vinni ,tényleg csak egy ellenállást kell ráforrasztani a másikra és kész is!Egy kis kézügyességgel kb 15perc szét-összerakással együtt!
A szervízbe csak jól lehúzzák az embert!


Szia,

Ha jól értelmezem, kétféle nyák van. Az egyik tipusu a gombsorok mögött, illetve egy a kormány mögött(a fényképek alapján)?
Ha igen akkor a kormány mögöttit biztosan nem csereltek, csak a gombsorokat. Hétfőn viszem vissza, megmutatom nekik a tutorialt amit, köszi szépen.

Üdv
Breaker
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6829 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 17:30:11 »


Sziasztok!

Ugyanez lenne a problémám egy 2007es Mk4 mondeoval (1.8 TDCI).
Nem találtam, hogy megoldódott volna a probléma. Valami ötletetek esetleg?

Előre is köszönöm!
ha jól látom böszörményi vagy? én debrecen mellett vagyok és volt már ilyen hibához szerencsém, írok privátot
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6830 Dátum: 2016.12.01 csütörtök, 17:32:23 »

ha jól látom böszörményi vagy? én debrecen mellett vagyok és volt már ilyen hibához szerencsém, írok privátot
https://www.youtube.com/watch?v=zDEb_W35_Vs
Én is küldtem "privátot"  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6831 Dátum: 2016.12.02 péntek, 21:08:45 »

Ma tankolás után kb 20-30km-el, már a müszeregység azt jelezte hogy az első negyed tank elfogyott, majd a következő 20 km-en még 1/8-ad, mondom ilyen nincs, már azt hittem lyukas a tankom Cheesy de később elkezdte "termelni" az autó a naftát és volt hogy 3/4 fölé visszament miközben mentem 80km-t.
Ilyet korábban még nem csinált, másnál is szokott hülyéskedni a szintmérő?
Naplózva

Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6832 Dátum: 2016.12.02 péntek, 21:49:39 »

Ma tankolás után kb 20-30km-el, már a müszeregység azt jelezte hogy az első negyed tank elfogyott, majd a következő 20 km-en még 1/8-ad, mondom ilyen nincs, már azt hittem lyukas a tankom Cheesy de később elkezdte "termelni" az autó a naftát és volt hogy 3/4 fölé visszament miközben mentem 80km-t.
Ilyet korábban még nem csinált, másnál is szokott hülyéskedni a szintmérő?

A kerékőr mizéria miatt nem lett leszedve az akksisaru?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6833 Dátum: 2016.12.02 péntek, 21:59:30 »

Ma tankolás után kb 20-30km-el, már a müszeregység azt jelezte hogy az első negyed tank elfogyott, majd a következő 20 km-en még 1/8-ad, mondom ilyen nincs, már azt hittem lyukas a tankom Cheesy de később elkezdte "termelni" az autó a naftát és volt hogy 3/4 fölé visszament miközben mentem 80km-t.
Ilyet korábban még nem csinált, másnál is szokott hülyéskedni a szintmérő?
heggesztéskor lekötöttétek az akksit?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6834 Dátum: 2016.12.02 péntek, 22:36:09 »

heggesztéskor lekötöttétek az akksit?
Annyira nem hegesztették, tehát 1g elég!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6835 Dátum: 2016.12.02 péntek, 23:43:37 »

De, le volt kötve az akksi, majd 10km-el késöbb tankoltam meg, akkor csinal ilyeneket?
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.02 péntek, 23:49:13 írta ReFi » Naplózva

HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6836 Dátum: 2016.12.03 szombat, 00:12:16 »

Annyira nem hegesztették, tehát 1g elég!  integet2
ott voltál, vagy honnan tudod? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6837 Dátum: 2016.12.03 szombat, 00:12:53 »

De, le volt kötve az akksi, majd 10km-el késöbb tankoltam meg, akkor csinal ilyeneket?
akkor azért nullázódott ki. ha nem vettétek volna le, akkor lehetne tippelni mit sikerült kinyírni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Attila 86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 283


E-mail
« Új hozzászólás #6838 Dátum: 2016.12.03 szombat, 10:48:21 »

Üdv! Nem csinál semmit az elektromos ülés! Semmi hangja! Nem hinném hogy fogaskerék baja lenne! Köszönöm!

Naplózva

2015 Mk5 2.0 Tdci Titanium Powershift Panther Black!   2007 Mk4 1.8 Tdci Panther Black!   2002 Mk3 2.0 Duratec he
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6839 Dátum: 2016.12.03 szombat, 14:29:56 »

ott voltál, vagy honnan tudod? vigyor3
Innen!
https://hu.wikipedia.org/wiki/Hegeszt%C3%A9s_(egy%C3%A9rtelm%C5%B1s%C3%ADt%C5%91_lap)
Láthatod, nem magamtól vagyok ilyen okos... Cheesy  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Döme71
Vendég
« Új hozzászólás #6840 Dátum: 2016.12.03 szombat, 15:38:33 »

Üdv Mindenkinek!
Tanácsotokat szeretném kérni,hogy vajon a kiegészítő(PTC)fűtésem miért nem indul el.Bizti jó,vezeték nem szakadt.Jéghideg autót indítva a Forscan folyamatosan PTC switch off-ot mutat,miközben a fűtésteljesítményt 90% körül mutatja.Tippeket előre is köszönöm!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6841 Dátum: 2016.12.03 szombat, 15:55:20 »

Üdv Mindenkinek!
Tanácsotokat szeretném kérni,hogy vajon a kiegészítő(PTC)fűtésem miért nem indul el.Bizti jó,vezeték nem szakadt.Jéghideg autót indítva a Forscan folyamatosan PTC switch off-ot mutat,miközben a fűtésteljesítményt 90% körül mutatja.Tippeket előre is köszönöm!
* rossz a fűtő
* gyenge a generátor
* nem úgy áll a klíma panel: próbáld meg 22 fokra állítva, defrost (max ) állásnál
Azt honnét tudod, hogy jó a bizti? rámértél a 80A-s biztosítékra a motortéri tábla oldalán?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nemeth_laca
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #6842 Dátum: 2016.12.03 szombat, 18:50:55 »

Üdv Uraim!

Büszke tulajdonosa lettem egy 2007-es, 2.0 benzines 5 ajtós Mondeonak.
Eddig egy 1.4-es G Astrám volt, de kinőttük.

Már rögtön egy kérdéssel fordulnék Önökhöz/Hozzátok.

Gyújtás ráadása után a vízhőfok mutató egyből 90 fokra ugrik, pedig hideg a motor és a víz is.

Egy vízhőfok érzékelő csere megoldaná a hibát, vagy másfele keresgéljek? Esetleg találkozott már valaki ilyen problémával?

Köszi előre is a segítséget.

Üdv!
Németh László
Naplózva

Mondeo MK IV 2007 GHIA 2.0 benzin 145 LE 5 ajtó
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #6843 Dátum: 2016.12.03 szombat, 19:32:29 »

Üdv Uraim!

Büszke tulajdonosa lettem egy 2007-es, 2.0 benzines 5 ajtós Mondeonak.
Eddig egy 1.4-es G Astrám volt, de kinőttük.

Már rögtön egy kérdéssel fordulnék Önökhöz/Hozzátok.

Gyújtás ráadása után a vízhőfok mutató egyből 90 fokra ugrik, pedig hideg a motor és a víz is.

Egy vízhőfok érzékelő csere megoldaná a hibát, vagy másfele keresgéljek? Esetleg találkozott már valaki ilyen problémával?

Köszi előre is a segítséget.

Üdv!
Németh László


Üdv!

Szerintem valaki megbuharálta a jeladót. Mert ha egy adott értékű ellenállást iktatsz az áramkörbe az pont ilyen jelenséget produkál.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Döme71
Vendég
« Új hozzászólás #6844 Dátum: 2016.12.03 szombat, 19:48:13 »

* rossz a fűtő
* gyenge a generátor
* nem úgy áll a klíma panel: próbáld meg 22 fokra állítva, defrost (max ) állásnál
Azt honnét tudod, hogy jó a bizti? rámértél a 80A-s biztosítékra a motortéri tábla oldalán?
*Kicsit utánaolvastam ennek a PTC fűtésnek,és azt írják,hogy gyakorlatilag nincs ami elromoljon benne,ezért alkalmazzák autóiparban(is).Beszéltem elektromos szakemberrel(nem autóvillamossági az igaz)de nagyjából ő is ezt mondta
*a generátor folyamatosan 14,4V körül tölt
*klímapanelt nem próbáltam max.állásnál,csak HI módban
*a biztosítékot kimértem
még egy érdekesség,hogy a PTC vezetékén,az utasülés előtt a fűtésbox oldalánál,ráadott gyújtás nélkül is mérek akkumulátor feszültséget
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6845 Dátum: 2016.12.03 szombat, 22:28:19 »

na lehet a generátor szabadonfutó tönkrement. Indítás után 10-20 másodpercig jó, aztán zörög valami a generátor felől és lámpához érve is ugyan ez a jelenség.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6846 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 10:26:45 »

*Kicsit utánaolvastam ennek a PTC fűtésnek,és azt írják,hogy gyakorlatilag nincs ami elromoljon benne,ezért alkalmazzák autóiparban(is).Beszéltem elektromos szakemberrel(nem autóvillamossági az igaz)de nagyjából ő is ezt mondta
*a generátor folyamatosan 14,4V körül tölt
*klímapanelt nem próbáltam max.állásnál,csak HI módban
*a biztosítékot kimértem
még egy érdekesség,hogy a PTC vezetékén,az utasülés előtt a fűtésbox oldalánál,ráadott gyújtás nélkül is mérek akkumulátor feszültséget
A ptc-t a bcm kapcsolja. Ha kapcsolni akarná, és nem tudja, lenne hibakód. Valószínűleg valamiert nem akarja kapcsolni.
Korábban működött? A bcm central configban aktiválva van?
A jobb1 lábtérben levő vezetéken az állandó 12v rendben van, gyárilag ilyen. Mind a táp, mind a test direktbe van kötve. Van egy kéteres vezérlő vezeték, az is rendben van?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Kresz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #6847 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 10:39:45 »

Mostanábanan a keyless távirányítóm rendetlenkedik. Az ajtót nyitja, de gombos indításra "key not detected" hibát ad a converse, csak 3-4 próbálkozásra érzékeli. Néha feldob egy furcsa nagy fehér színű kulcs jelet is (nem sikerült jobban megnézni, csak felvillan)
Elemet 1 éve cseréltem. Ennyi idő alatt lemerülhetett? wow1
Naplózva
nemeth_laca
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #6848 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 12:42:20 »

Üdv!

Szerintem valaki megbuharálta a jeladót. Mert ha egy adott értékű ellenállást iktatsz az áramkörbe az pont ilyen jelenséget produkál.

Lehetséges, végül is nem nagy tétel kicserélni, hátha az a hibás.

Azt esetleg megtudná mondani valaki, hogy hol található ez a jeladó a motortérben?
Naplózva

Mondeo MK IV 2007 GHIA 2.0 benzin 145 LE 5 ajtó
Döme71
Vendég
« Új hozzászólás #6849 Dátum: 2016.12.04 vasárnap, 13:20:35 »

A ptc-t a bcm kapcsolja. Ha kapcsolni akarná, és nem tudja, lenne hibakód. Valószínűleg valamiert nem akarja kapcsolni.
Korábban működött? A bcm central configban aktiválva van?
A jobb1 lábtérben levő vezetéken az állandó 12v rendben van, gyárilag ilyen. Mind a táp, mind a test direktbe van kötve. Van egy kéteres vezérlő vezeték, az is rendben van?
Igen,igazad van,a vezérlő vezetéket széthúztam,jött a hibakód.Látszólag minden rendben.Lehet már öregszem,de előző télen mintha hamarabb jött volna a meleg,mostmeg amíg a víz nem kezd el melegedni,szinte csak hideget lehel.Az lesz,hogy holnap rámérünk lakatfogóval a betápra,hogy mégis vesz-e föl áramot.Klímapanelon minden lehetőséget kipróbáltam,de folyamatosan off a kapcsoló.Central config-ot nem néztem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.