Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 15:12:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3607616 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4700 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 19:12:31 »

Szerintem az csak egy fordítás. A hibakód kellene.
MAP nélkül is megy a kocsi, nem vészüzemben. (A TPS jelből számol)

Általában ezek az elektromos fojtószelepek bármilyen működési/pozíció vagy egyéb rendellenességre generálnak mindenfélét. Szorulás, akad, szakadt, zárlat....stb.
de akkor nem sok köze lehet a MAP-hoz,inkább a folytószelep hibáját kommunikálja....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4701 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 19:32:42 »

de akkor nem sok köze lehet a MAP-hoz,inkább a folytószelep hibáját kommunikálja....

Hibatároló kiolvasás, kóddal.
Aztán tesztek, működtetés....stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4702 Dátum: 2015.08.31 hétfő, 20:03:39 »

Módosítottam valve-ra. Nem is visszacsatolásra, hanem mágnesszelep áramkör-épségre gondoltam.
De mivel nincs, akkor tárgytalan.

Szerk:
ETIS szerint van valami IMRC rendszer mk4 2.0-2.3 benzinesekben is.


Valóban, bár én Mazdánál láttam -ami ugye szinte ugyanaz- és ott más a szívócsonk. De valóban van rajta valami actuator 2 is és 2 szolenoid szelep is van a hengerfejen.  fejvakaras
A swirl lapátok alapból nyitva vannak. Ha ez nem működne -akár a szolenoid hibája vagy kábel hiba miatt-, akkor nyitva van. van levegő beáramlás.
Van még egy terelőlapát bent a csonk közepén/belsejében. Ha ez zárva indul és rossz a szolenoid -elektromos hiba-, akkor zárva is marad. Úgy viszont kevés levegő jut a motorba.

A 2010 körüli Mazda ilyen, gondolom akkor a Mondeo is.

« Utoljára szerkesztve: 2015.08.31 hétfő, 20:13:07 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #4703 Dátum: 2015.09.01 kedd, 17:39:13 »

Megint megnézettem :P2008 a hibajel! Állítólag ez a fojtószelep hibája. Gázadásra csak annyit láttunk, hogy a szelep szépen követi az alapjelet! De aztán ettől függetlenül mindig visszadobja(2500 fordulat felett), és az autó sem megy! Tisztítani kellene??? Egyáltalán ez a hiba a fojtó szelepet jelenti???
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4704 Dátum: 2015.09.01 kedd, 17:56:53 »

Megint megnézettem :P2008 a hibajel! Állítólag ez a fojtószelep hibája. Gázadásra csak annyit láttunk, hogy a szelep szépen követi az alapjelet! De aztán ettől függetlenül mindig visszadobja(2500 fordulat felett), és az autó sem megy! Tisztítani kellene??? Egyáltalán ez a hiba a fojtó szelepet jelenti???

Ha kizárható a gázpedál helyzetérzékelő hiba, akkor a komplett fojtószelepet kell cserélni. Nincs mit tisztítani rajta.
VDO van benne.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4705 Dátum: 2015.09.01 kedd, 18:17:17 »

Megint megnézettem :P2008 a hibajel! Állítólag ez a fojtószelep hibája. Gázadásra csak annyit láttunk, hogy a szelep szépen követi az alapjelet! De aztán ettől függetlenül mindig visszadobja(2500 fordulat felett), és az autó sem megy! Tisztítani kellene??? Egyáltalán ez a hiba a fojtó szelepet jelenti???
ebből folytószelep csere lesz......kérdezd meg BT-t,asszem mintha ő cserélte volna azt is,hogy hol vett és mennyiért.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4706 Dátum: 2015.09.01 kedd, 18:24:57 »

Megint megnézettem :P2008 a hibajel! Állítólag ez a fojtószelep hibája. Gázadásra csak annyit láttunk, hogy a szelep szépen követi az alapjelet! De aztán ettől függetlenül mindig visszadobja(2500 fordulat felett), és az autó sem megy! Tisztítani kellene??? Egyáltalán ez a hiba a fojtó szelepet jelenti???
na itt kezdődik a BT nyavajája,olvasd vévig:


http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg887261#msg887261
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4707 Dátum: 2015.09.01 kedd, 18:30:19 »

ebből folytószelep csere lesz......kérdezd meg BT-t,asszem mintha ő cserélte volna azt is,hogy hol vett és mennyiért.


Ne keverd!

Eleve a dízelt a benzinessel és a shut off szelepet az elektromos fojtószeleppel.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4708 Dátum: 2015.09.01 kedd, 18:46:43 »


Ne keverd!

Eleve a dízelt a benzinessel és a shut off szelepet az elektromos fojtószeleppel.  wave
nemnem.én nem a pierburg szelepéről beszélek,hanem a fojtószelepről,ami a dízelben van és a leállítás a szerepe,mert az zárja el a levegő útját.
A Balogh azt is cserélte a végén,mert kivolt kopva a belseje.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4709 Dátum: 2015.09.01 kedd, 18:47:42 »

nemnem.én nem a pierburg szelepéről beszélek,hanem a fojtószelepről,ami a dízelben van és a leállítás a szerepe,mert az zárja el a levegő útját.
A Balogh azt is cserélte a végén,mert kivolt kopva a belseje.

Én tudom, hogy miről beszélsz.
Komolyan? Nemmondod....  eplus2  Amúgy nem ez állítja le! Nem az a szerepe. A leállításkori rezonancia csökkentése, így lágyabban és finomabban áll le a motor.


De az akkor sem passzol a benzines fojtószelep történethez!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.01 kedd, 18:50:27 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4710 Dátum: 2015.09.01 kedd, 18:49:32 »

Én tudom, hogy miről beszélsz.
De az akkor sem passzol a benzines fojtószelep történethez!  wave
Tibi!hol olvastál te benzines fojtószelepről tőlem? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4711 Dátum: 2015.09.01 kedd, 18:51:45 »

Tibi!hol olvastál te benzines fojtószelepről tőlem? Roll Eyes

Itt:

http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg1010209#msg1010209




Mivel végig arról van szó.  (2007-es 2.0 Benzines Mk4....csókolom  nezze )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #4712 Dátum: 2015.09.01 kedd, 18:53:01 »

Ha kizárható a gázpedál helyzetérzékelő hiba, akkor a komplett fojtószelepet kell cserélni. Nincs mit tisztítani rajta.
VDO van benne.


Ha nem lehet tisztítani, miért lehet kapni hozzá tisztító spray-t???
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4713 Dátum: 2015.09.01 kedd, 18:56:41 »

Ha nem lehet tisztítani, miért lehet kapni hozzá tisztító spray-t???

Jó, akkor lehet..... de semmi értelme.  Nem kell ám 3 db kérdőjel!!!
Egyébként nem azt írtam, hogy nem lehet -ahogyan már te írod, hanem "nincs mit tisztítani rajta", amitől megjavul.
Vegyél, fújkáld. A spray árával több lesz majd az új egység.


Az csak azt a finom lerakódott szennyeződést tisztítja le róla, ami egyébként meg semmi problémát nem okoz. (Valamint ez magán az elzáró billentyűn van. NEM ott rossz, hanem a zárt elektromos részben.)
A spray nem javítja meg a hibás elektromos fojtószelep egységet.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.01 kedd, 18:59:17 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #4714 Dátum: 2015.09.01 kedd, 19:17:42 »

Jó, akkor lehet..... de semmi értelme.  Nem kell ám 3 db kérdőjel!!!
Egyébként nem azt írtam, hogy nem lehet -ahogyan már te írod, hanem "nincs mit tisztítani rajta", amitől megjavul.
Vegyél, fújkáld. A spray árával több lesz majd az új egység.


Az csak azt a finom lerakódott szennyeződést tisztítja le róla, ami egyébként meg semmi problémát nem okoz. (Valamint ez magán az elzáró billentyűn van. NEM ott rossz, hanem a zárt elektromos részben.)
A spray nem javítja meg a hibás elektromos fojtószelep egységet.  wave

No, így már értem. Hozzávetőleges árat tudtok mondani? (csak 1 ?-jelet raktam  nyes)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4715 Dátum: 2015.09.01 kedd, 19:23:40 »

Itt:

http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg1010209#msg1010209




Mivel végig arról van szó.  (2007-es 2.0 Benzines Mk4....csókolom  nezze )
igen.elvesztettem a fonalat akkor amikor MAP szenzorról leugrottunk,hogy az nem lehet a baj.jah,felületesen olvastam a kezdő hsz-t.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4716 Dátum: 2015.09.01 kedd, 19:24:48 »

Jó, akkor lehet..... de semmi értelme.  Nem kell ám 3 db kérdőjel!!!
Egyébként nem azt írtam, hogy nem lehet -ahogyan már te írod, hanem "nincs mit tisztítani rajta", amitől megjavul.
Vegyél, fújkáld. A spray árával több lesz majd az új egység.


Az csak azt a finom lerakódott szennyeződést tisztítja le róla, ami egyébként meg semmi problémát nem okoz. (Valamint ez magán az elzáró billentyűn van. NEM ott rossz, hanem a zárt elektromos részben.)
A spray nem javítja meg a hibás elektromos fojtószelep egységet.  wave
nyes most akkor lehet vagy nem?ne mellé beszélj.vagy akkor értelem van vagy nem,vagy akkor mi a túró? 3x???  nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4717 Dátum: 2015.09.01 kedd, 19:31:35 »

No, így már értem. Hozzávetőleges árat tudtok mondani? (csak 1 ?-jelet raktam  nyes)

Nem biztos, hogy szeretnéd te azt tudni......
6 számjegyű.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #4718 Dátum: 2015.09.01 kedd, 19:34:07 »

Nem biztos, hogy szeretnéd te azt tudni......
6 számjegyű.  Undecided

Akkor valami honlapot ahol megtudom nézni? Én nem találtam sehol falbav
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4719 Dátum: 2015.09.01 kedd, 19:34:33 »

Nem biztos, hogy szeretnéd te azt tudni......
6 számjegyű.  Undecided
jah,az egyhatoshoz 84e....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4720 Dátum: 2015.09.01 kedd, 19:41:53 »

Akkor valami honlapot ahol megtudom nézni? Én nem találtam sehol falbav


Ha csak nézni akarod.  vigyor3

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4721 Dátum: 2015.09.02 szerda, 09:27:16 »

Ha kizárható a gázpedál helyzetérzékelő hiba, akkor a komplett fojtószelepet kell cserélni. Nincs mit tisztítani rajta.
VDO van benne.


Biztos unod már a mániámat az IMRC-vel  vigyor3, de a P2008 nem IMRC kód? Elvileg Inlet Manifold Runner Control circuit open bank 1.

Vagy hogy okoz ilyen hibakódot a fojtószelep?


Naplózva
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #4722 Dátum: 2015.09.02 szerda, 09:35:56 »

Biztos unod már a mániámat az IMRC-vel  vigyor3, de a P2008 nem IMRC kód? Elvileg Inlet Manifold Runner Control circuit open bank 1.

Vagy hogy okoz ilyen hibakódot a fojtószelep?



Csak gyári van belőle...fasza kis ára lesz...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4723 Dátum: 2015.09.02 szerda, 18:16:38 »

Biztos unod már a mániámat az IMRC-vel  vigyor3, de a P2008 nem IMRC kód? Elvileg Inlet Manifold Runner Control circuit open bank 1.

Vagy hogy okoz ilyen hibakódot a fojtószelep?





Nem unom. A magyar hibameghatározások nagyon nem érdekelnek, nagyon félrevezetők, ha rossz a fordítás.
A gond az, hogy innen a billentyűzet mögül kissé nehéz a hibafeltárás.
Egyébirányt ahogyan írtam korábban, első sorban végig kell nézni, ellenőrizni sok dolgot és actuator működését.
A legvégső az -ha minden más kizárható-, hogy a fojtószelep ház.

Amúgy jellemzően a két szolenoid mágnes szelep közül megy tönkre valamelyik. Akár elektromosan, akár mechanikusan nem zár/tömít. (Csak párban kapható amúgy.)
Én ezeknek az ellenőrzésével kezdeném, valamint amiket vezérelnek azoknak a mechanikai működésével. (vákuum pumpa használatával...... Nem BT, nem arra történő használatával  eplus2)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4724 Dátum: 2015.09.02 szerda, 18:18:13 »

Csak gyári van belőle...fasza kis ára lesz...

Olvasd a fentebb írt hsz-t.
Veszteni valód nincs. Cseréld fel a két szelepet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #4725 Dátum: 2015.09.02 szerda, 20:01:58 »

Olvasd a fentebb írt hsz-t.
Veszteni valód nincs. Cseréld fel a két szelepet.

Bocs a tudatlanságom miatt, de a "szolenoid mágnes szelepek" a fojtószelepben vannak, vagy ez egy teljesen külön egység?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #4726 Dátum: 2015.09.02 szerda, 20:19:23 »

Bocs a tudatlanságom miatt, de a "szolenoid mágnes szelepek" a fojtószelepben vannak, vagy ez egy teljesen külön egység?

Az EGR szelepp felett/mellett egy lemez tartón.

Itt:

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #4727 Dátum: 2015.09.02 szerda, 20:25:52 »

Az EGR szelepp felett/mellett egy lemez tartón.

Itt:



Köszönöm!
Naplózva
esen11
Vendég
« Új hozzászólás #4728 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 21:46:41 »

Sziasztok!
Tudna segíteni valaki abban, hogy mondeo MK 4-nél hogyan tudom ellenőrizni a hátralévő szervizintervallumot...
Vagyis olajcsere után kinyomtam ( vagy inkább kitapostam gáz+fék pedálokkal a szervíz jelzést ) és most az érdekelne, hogy a computer szerint mennyi km múlva esedékes a következő.
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4729 Dátum: 2015.09.03 csütörtök, 23:24:42 »

Sziasztok!
Tudna segíteni valaki abban, hogy mondeo MK 4-nél hogyan tudom ellenőrizni a hátralévő szervizintervallumot...
Vagyis olajcsere után kinyomtam ( vagy inkább kitapostam gáz+fék pedálokkal a szervíz jelzést ) és most az érdekelne, hogy a computer szerint mennyi km múlva esedékes a következő.
Előre is köszi a segítséget!
nincs ilyen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bayliner
Vendég
« Új hozzászólás #4730 Dátum: 2015.09.05 szombat, 17:09:48 »

Sziasztok!Segítséget kérnék, reggelente vmi fullra leszívja az akkut, újat raktam bele de továbbra is.Megmértem, miután bezárom a centrálzárat, egy ideig csinál eztmazt, de 0.2A -rel vmi mindvégig terheli az akkut.Mondeo turnier tdci 2010évj. 2.0tdci, mk4 a kocsi.Vmi ötletetek van, mi szokott meghibásodni, beragadni?vagy kezdjem kihuzkodni a biztosítékokat?
Naplózva
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #4731 Dátum: 2015.09.06 vasárnap, 07:53:47 »

Sziasztok!Segítséget kérnék, reggelente vmi fullra leszívja az akkut, újat raktam bele de továbbra is.Megmértem, miután bezárom a centrálzárat, egy ideig csinál eztmazt, de 0.2A -rel vmi mindvégig terheli az akkut.Mondeo turnier tdci 2010évj. 2.0tdci, mk4 a kocsi.Vmi ötletetek van, mi szokott meghibásodni, beragadni?vagy kezdjem kihuzkodni a biztosítékokat?

Ha kihúzott biztinél rájössz, mi a nyűg, tudsz valamit kezdeni vele?
Szerintem vidd el villamosságishoz.
Naplózva
Keno1982
Vendég
« Új hozzászólás #4732 Dátum: 2015.09.06 vasárnap, 11:53:16 »

Sziasztok!

1 hete kiégett a jobb első fényszóró és helyzetjelző is egyszerre. Azt kicserélték nekem, de most megint kiégett a fényszóró. A helyzetjelző most jó. Mi csinálhatja ezt?
Nem menet közben csinálta, hanem indításkor. Leállításkor még jó volt, indításnál már hiba.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4733 Dátum: 2015.09.06 vasárnap, 22:31:50 »

Sziasztok!

1 hete kiégett a jobb első fényszóró és helyzetjelző is egyszerre. Azt kicserélték nekem, de most megint kiégett a fényszóró. A helyzetjelző most jó. Mi csinálhatja ezt?
Nem menet közben csinálta, hanem indításkor. Leállításkor még jó volt, indításnál már hiba.

indítózáskor miért kapcsolod fel a világítást? Amúgy szerintem vacak izzót raktak be, de indítózáskor ne égjen a lámpa. A motoroknál, ahol automatikus a fényszóró felkapcsolása indítózáskor lekapcsolja, pont azért, hogy ne menjen tönkre és ne vegyen el felesleges energiát.
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #4734 Dátum: 2015.09.06 vasárnap, 22:49:30 »

Sziasztok!Segítséget kérnék, reggelente vmi fullra leszívja az akkut, újat raktam bele de továbbra is.Megmértem, miután bezárom a centrálzárat, egy ideig csinál eztmazt, de 0.2A -rel vmi mindvégig terheli az akkut.Mondeo turnier tdci 2010évj. 2.0tdci, mk4 a kocsi.Vmi ötletetek van, mi szokott meghibásodni, beragadni?vagy kezdjem kihuzkodni a biztosítékokat?
Hány percig mérted? Mert én is belefutottam abba a hibába, hogy lezárást követően max. 5 percig mértük és még akkor is azt lehetett mérni, h vmi eszi az áramot. Közben nem ette semmi csak többet kellett várni. Arra már nem emlékszem, h mennyit várt a villamosságis, de sztem próbáld 15 perccel meg 30 perccel. Annyinál már biztos lekapcsol minden.
Amugy meg hol hajtod többnyire a kocsit? Sok a rövid táv?
Vagy a generator nem tölt rendesen....
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
potyo57
Vendég
« Új hozzászólás #4735 Dátum: 2015.09.06 vasárnap, 23:43:10 »

Sziasztok!Segítséget kérnék, reggelente vmi fullra leszívja az akkut, újat raktam bele de továbbra is.Megmértem, miután bezárom a centrálzárat, egy ideig csinál eztmazt, de 0.2A -rel vmi mindvégig terheli az akkut.Mondeo turnier tdci 2010évj. 2.0tdci, mk4 a kocsi.Vmi ötletetek van, mi szokott meghibásodni, beragadni?vagy kezdjem kihuzkodni a biztosítékokat?
jól írtad a hibakeresést, de azért ha 0,2A lemeríti az akkut akkor ott az akku a rossz számolj estétól reggelig max 12hx0,2A akkor az 2,4Ah az akku kapacitása meg kb 80Ah
Naplózva
Savanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



E-mail
« Új hozzászólás #4736 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 07:03:41 »

Sziasztok!

1 hete kiégett a jobb első fényszóró és helyzetjelző is egyszerre. Azt kicserélték nekem, de most megint kiégett a fényszóró. A helyzetjelző most jó. Mi csinálhatja ezt?
Nem menet közben csinálta, hanem indításkor. Leállításkor még jó volt, indításnál már hiba.
Vagy az izzó rossz minőségű /ez gyakori, én csak hella-t rakok bele/, vagy csak az izzón lévő csatlakozóban megtágult a csúszókábelvég és nem érintkezik/én így jártam/.
Naplózva

Mondeo MK4 Titanium kombi, 2.0TDCi
Mondeoi MK2 2.5 V6
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4737 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 12:44:12 »

Vagy az izzó rossz minőségű /ez gyakori, én csak hella-t rakok bele/, vagy csak az izzón lévő csatlakozóban megtágult a csúszókábelvég és nem érintkezik/én így jártam/.

igen, de ne kapcsoljátok fel indítózáskor a lámpákat. További terhelést jelent és az indítózás miatti tüske az izzókon is jelentkezni fog.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4738 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 13:40:35 »

igen, de ne kapcsoljátok fel indítózáskor a lámpákat. További terhelést jelent és az indítózás miatti tüske az izzókon is jelentkezni fog.

Akkor nem ajánlott használni az autómata fényszóró kapcsolást?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4739 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 13:48:40 »

Akkor nem ajánlott használni az autómata fényszóró kapcsolást?

ha jól emlékszem, az automata esetén indítózáskor lekapcsolja a fényszórót, majd vissza. Amúgy szerintem a használati leírásban is az van, hogy automatára kapcsold, miután beindítottad az autót.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4740 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 13:51:44 »

ha jól emlékszem, az automata esetén indítózáskor lekapcsolja a fényszórót, majd vissza. Amúgy szerintem a használati leírásban is az van, hogy automatára kapcsold, miután beindítottad az autót.

Az automata lekapcsolja indításkor.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4741 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 13:58:18 »

ha jól emlékszem, az automata esetén indítózáskor lekapcsolja a fényszórót, majd vissza. Amúgy szerintem a használati leírásban is az van, hogy automatára kapcsold, miután beindítottad az autót.

Ja igen lekapcsolja. Nekem mindig automata állásban van aztán kapcsolgassa magától ahogy jónak látja. Viszont a xenonnak lehet nem szerencsés, hogy ugye amikor ráteszem a gyújtást bekapcsol, majd az indítás végett lekapcsol, majd megint be.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4742 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 14:56:01 »

Ja igen lekapcsolja. Nekem mindig automata állásban van aztán kapcsolgassa magától ahogy jónak látja. Viszont a xenonnak lehet nem szerencsés, hogy ugye amikor ráteszem a gyújtást bekapcsol, majd az indítás végett lekapcsol, majd megint be.

nem lesz semmi baja. Nekem a motoromon már 5 éve ugyan az a cső van, a focusban meg már 6 éves a cső. Most kezdett elszíneződni, szóval hamarosan csere. Az újragyújtás nem viseli meg annyira a csövet, szerintem normál használat mellett az élettartama elhanyagolhatóan csökken az újragyújtás miatt. Viszont ha indítózáskor a trafó a hálózaton van, akkor a tüske jel tönkre vághatja, ha nincs benne szűrő.

Viszont jelen esetben a normál halogénről diskuráltunk és ha nem automata, akkor indítózáskor kapcsold ki, sőt ne kapcsold be addig, amig nem jár a motor. Ha a helyzetjelzőbe nem oshram led-et raksz, hanem kínai-t, akkor ott is érdemes nem bekapcsolni amikor indítasz, mivel azt is kivágja.
« Utoljára szerkesztve: 2015.09.07 hétfő, 14:57:41 írta KOTTA » Naplózva
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #4743 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 15:15:49 »

Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni!
Mondeo 2008 4 ajtós csomagtér egyszercsak nem nyílt, csak a távirányítóval. Elkezdtem nyomkorászni, nyitogatni, akkor egy pár napig működött az ajtón lévő zár kapcsolója is, majd pár nap múlva ismét csak a távi gombjára volt hajlandó nyitni, és ez azóta is így megy. Létezik valami trükk, vagy egyszerűen magadta magát az ajtón lévő kapcsoló? Ötletek, estleg kapcsoló ár, vagy bármi?
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4744 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 20:07:49 »

Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni!
Mondeo 2008 4 ajtós csomagtér egyszercsak nem nyílt, csak a távirányítóval. Elkezdtem nyomkorászni, nyitogatni, akkor egy pár napig működött az ajtón lévő zár kapcsolója is, majd pár nap múlva ismét csak a távi gombjára volt hajlandó nyitni, és ez azóta is így megy. Létezik valami trükk, vagy egyszerűen magadta magát az ajtón lévő kapcsoló? Ötletek, estleg kapcsoló ár, vagy bármi?
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Jól látod, tönkrement a kapcsoló.
Én szétszedném, és megkezelném egy kis WD-40-nel.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #4745 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 20:11:08 »

Ja igen lekapcsolja. Nekem mindig automata állásban van aztán kapcsolgassa magától ahogy jónak látja. Viszont a xenonnak lehet nem szerencsés, hogy ugye amikor ráteszem a gyújtást bekapcsol, majd az indítás végett lekapcsol, majd megint be.

Nekem a xenon akadt össze, amikor indítóztam. Utána soha többet nem használtam az automata fényszórót...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Nogixer
Vendég
« Új hozzászólás #4746 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 20:12:59 »

Jól látod, tönkrement a kapcsoló.
Én szétszedném, és megkezelném egy kis WD-40-nel.
Köszi, könnyen kijön, és ha mégis csere, akkor van nem gyári? Előre is köszi a választ.
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4747 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 20:15:55 »

Nekem a xenon akadt össze, amikor indítóztam. Utána soha többet nem használtam az automata fényszórót...


Hogy érted az összeakadást? Nekem még sose volt bajom vele. Csak annyi, hogy pont amikor állítja a magasságot akkor indítok szal vagy megvárom a szintezést és utána indítok vagy azonnal.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4748 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 20:55:16 »

Sziasztok!Segítséget kérnék, reggelente vmi fullra leszívja az akkut, újat raktam bele de továbbra is.Megmértem, miután bezárom a centrálzárat, egy ideig csinál eztmazt, de 0.2A -rel vmi mindvégig terheli az akkut.Mondeo turnier tdci 2010évj. 2.0tdci, mk4 a kocsi.Vmi ötletetek van, mi szokott meghibásodni, beragadni?vagy kezdjem kihuzkodni a biztosítékokat?
Fejegység bluetooth modul tud szivatni. Mérd meg 20-30perc után is az áramfelvételt. Érdemes úgy is kipróbálni, ha kiveszed az BCM -ből az audio biztosítékot. Amúgy mióta s5-ös bosch 80A-s van a gépben, nincs probléma a lemerüléssel.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
raven71
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


E-mail
« Új hozzászólás #4749 Dátum: 2015.09.07 hétfő, 21:28:47 »

Sziasztok!
Egy kis helyzetjelentés a P2008-as hibakódomról!

Fojtószelepet leszedték...tökéletesen működik! Jövő héten további próbálkozások következnek  rinya
Naplózva
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.