Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:51:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3607674 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4900 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 21:30:33 »

Szerintem ki kell férnie. Nekem is forgatni kellett, de kijött. Igaz ez eredeti xenon.
ahogy Tonyo mondja: a kanyarkövető rendszer vaskos műanyag kerete már nem fér ki, ha helyén van a projektor Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4901 Dátum: 2015.10.26 hétfő, 21:31:28 »

nyilvánvaló... Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GixerJani
Vendég
« Új hozzászólás #4902 Dátum: 2015.10.27 kedd, 13:31:53 »

Sziasztok! Azt szeretném megtudni hogy van egy 2011.11 havi mondeo-m és utalag szeretnék bele tenni egy univerzális parkoló kamerát és  a kérdésem az lenne hogy rá lehet e kötni a gyári navi kijelzőre?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4903 Dátum: 2015.10.27 kedd, 14:18:01 »

Sziasztok! Azt szeretném megtudni hogy van egy 2011.11 havi mondeo-m és utalag szeretnék bele tenni egy univerzális parkoló kamerát és  a kérdésem az lenne hogy rá lehet e kötni a gyári navi kijelzőre?
Powerfordot keresd, ő megcsinálta. Habár a naviba is bele kell núylni és abból is csak az újabbakban lehetséges ez.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
lakers81
Vendég
« Új hozzászólás #4904 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 20:23:57 »

sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni olyan dologban, hogy kulcs nélküli indításos mondeo-m van és az egyik távirányítóban elem csere volt, de nem működik hozzá. Ha be kell programozni hozzá, akkor azt hogy kell? a kézikönyvben csak kulcsos autónál írja a programozást, de én nekem nincs gyújtáskapcsolóm ahová betehetném a kulcsot a kulcs betanításához.

Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #4905 Dátum: 2015.10.30 péntek, 11:33:31 »

Az a gondolat sem hagyott nyugodni, hogy mégis hol van és miben rejlik a hiba igazi oka. Azt hiszem ma erre is megszületett a megoldás.
Időközben beépítettem és teszteltem is. A hiba megszűnt. Ez a javasolt megoldásom.

Sikerült kézbe venni egy ilyen kormány mögötti modult és beazonosítani a hibáért feltehetően felelős alkatrészt. Megjegyzem pont úgy van, ahogy sejtettem és korábban leírtam. A modulban egyetlen alkatrészen keresztül testelődik a gombok közös szála és ez az alkatrész pont képes arra, hogy változtassa az ellenállását és időnként megszakadjon. Ez egy SMD biztosíték. Hőre megszakad, majd helyreáll. A hibát tehát nem rossz forrasztás okozza, hanem ez az alkatrész. Gyors ellenőrzés során a pákát megmutatva neki azonnal szakadásba ment, ezért kizártam, hogy bármi más okozza ezt a tempomat hibát. Aztán hogy az ültetésnél kapott-e a megengedettnél nagyobb hősokkot vagy maga az alkatrész hibás, nem tudom.

...
Utána mindent visszaszerelni és örülni.

Szia Sakos!

Nagyon köszi a tempomatos leírást, lenne még két kérdésem hozzá:
- Jól értem, hogy ha a kormány mögötti modulra teszed rá az ellenállást az SMD biztosíték helyére/hátára, akkor a gombsor kábeleihez nem is kell hozzányúlni? Azaz hogy ez a megoldás nem kiegészíti, hanem kiváltja azt, amivel először próbálkoztál a testkábeleknél.
- A kormány mögötti modult ki lehet szedni a légzsák kivétele nélkül?

Nekem 2008-as S-maxom van, és az e-bayről rendeltem hozzá gombsort, amit aztán egy éves szerviz alkalmával rakattam be, és engedélyeztettem a cruise control funkciót a megfelelő modulban. De sajnos az lett belőle, hogy az itt említett hibakódokat dobja a kormánymodulra panaszkodva. Ennek már három éve, de most megtaláltam a leírásodat, és a forscan-nel megnéztem: úgy érzékeli, mintha mindhárom gomb be lenne nyomva.  Bár nekem kormányoszlop ki-be tologatásra sem javul a helyzet, de azért is reménykedem, hogy nálam is ez a hiba.

Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4906 Dátum: 2015.10.30 péntek, 18:30:46 »

Szia Sakos!

Nagyon köszi a tempomatos leírást, lenne még két kérdésem hozzá:
- Jól értem, hogy ha a kormány mögötti modulra teszed rá az ellenállást az SMD biztosíték helyére/hátára, akkor a gombsor kábeleihez nem is kell hozzányúlni? Azaz hogy ez a megoldás nem kiegészíti, hanem kiváltja azt, amivel először próbálkoztál a testkábeleknél.
- A kormány mögötti modult ki lehet szedni a légzsák kivétele nélkül?

Nekem 2008-as S-maxom van, és az e-bayről rendeltem hozzá gombsort, amit aztán egy éves szerviz alkalmával rakattam be, és engedélyeztettem a cruise control funkciót a megfelelő modulban. De sajnos az lett belőle, hogy az itt említett hibakódokat dobja a kormánymodulra panaszkodva. Ennek már három éve, de most megtaláltam a leírásodat, és a forscan-nel megnéztem: úgy érzékeli, mintha mindhárom gomb be lenne nyomva.  Bár nekem kormányoszlop ki-be tologatásra sem javul a helyzet, de azért is reménykedem, hogy nálam is ez a hiba.



- Igen, a biztosíték "patkolása" a végső megoldás. Teljesen kiváltja a vezeték kötözgetést.
- A kormány mögötti modul kiszereléséhez nemhogy a légzsákot ki kell szerelni, hanem még a kormányt is le kell venni.
- Ha a hiba nálad állandóan fennáll, akkor ott még valami hiányzik szerintem és nem a biztivel van a gond.
- Ha fennáll a hiba, akkor nem mind a három gomb látszik megnyomva, hanem, csak kettő, a felső és az alsó (ha jól emlékszem)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #4907 Dátum: 2015.10.30 péntek, 19:27:53 »

- Igen, a biztosíték "patkolása" a végső megoldás. Teljesen kiváltja a vezeték kötözgetést.
- A kormány mögötti modul kiszereléséhez nemhogy a légzsákot ki kell szerelni, hanem még a kormányt is le kell venni.
- Ha a hiba nálad állandóan fennáll, akkor ott még valami hiányzik szerintem és nem a biztivel van a gond.
- Ha fennáll a hiba, akkor nem mind a három gomb látszik megnyomva, hanem, csak kettő, a felső és az alsó (ha jól emlékszem)

Hmmm, köszi...
Ha jól látom, az ON, OFF, RES-t látja lenyomva.
CC_CAN_SW, CC_SETP_SW, CC_SETM_SW, CC_TIMEM_SW, CC_TIMEP_SW = Off
CC_OFF_SW, CC_ON_SW, CC_RES_SW=On

A hibakódok pedig:

===PCM DTC U0405:00-6C===
Kód: U0405 - Érvénytelen adatok érkeztek a tempomat modultól
===END PCM DTC U0405:00-6C===


===ABS DTC U3001:00-08===
Kód: U3001 - Vezérlőmodul szabálytalan leállás
===END ABS DTC U3001:00-08===


===BCMii DTC C1D22:49-2F===
Kód: C1D22 - Kormánykerék-kapcsoló jobb oldali vezérlőegység
További hibakódok:
 - Belső elektronikus hiba
===END BCMii DTC C1D22:49-2F===


===BCMii DTC B112B:07-2C===
Kód: B112B - Kormánykerék vezérlőegység
További hibakódok:
 - Mechanikus hiba
===END BCMii DTC B112B:07-2C===

Talán először a gombokat kéne kimérni. 
Mindenesetre keresgélek még...
Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4908 Dátum: 2015.10.30 péntek, 21:37:20 »

Hmmm, köszi...
Ha jól látom, az ON, OFF, RES-t látja lenyomva.

Megnéztem a saját korábbi írásaimat.

1,9-2,25V Nincs gombnyomás
1,25-1,55V - ON / Res
0,58-0,85V - Can / Set+
0,0-0,21V - OFF/ Set-

Ha a feszültség ezeken az értékeken kívül esik, akkor beírja az alábbi DTC hibák közül a megfelelőt
C1D22   Steering Wheel Switch Right Module
C2003   Steering Wheel Switch Left Module
Illetve a kiolvasás úgy jelzi, mintha 3 gomb lenne nyomva: ON, OFF és Res


Tehát a három gombnyomás amit látsz, az tényleg a hibajelzés. (Én úgy értettem, hogy nem mind a három gomb látszik megnyomva, hogy az egyoldalon lévő gombok közül nem látszik 3)
Az fura, hogy a bal gombsorra nem ad hibát az autód (C2003 )
Én mindenképpen megnézném a fenti feszültség értékeket. Ehhez persze ki kell szedni a légzsákot, de ez tényleg nem egy nagy dolog. Én baromi sokszor kiszedtem, még az akku sarut sem szedtem le hozzá, talán csak a biztosítékot szedtem ki. De ez utóbbi felelőtlenség követését nem tanácsolom.
Ja igen, a duda biztosítékát viszont ne felejtsd el kivenni!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Feri73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #4909 Dátum: 2015.10.31 szombat, 07:44:06 »

Sziasztok!

Hogyan tudok a hátsó lámpába izzót cserélni MK4 2008-as mondeon?? A két csavart levettem a lámpáról belülről, de az istenért nem jön ki a helyéről!
Trükkk???

Előre is köszi!  falbav
Naplózva

Ford S-Max 2014 Titanium 2.0 TDCI 163LE
Ford Mondeo IV 2008 Ghia 1.6 125LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #4910 Dátum: 2015.10.31 szombat, 09:14:44 »

Sziasztok!

Hogyan tudok a hátsó lámpába izzót cserélni MK4 2008-as mondeon?? A két csavart levettem a lámpáról belülről, de az istenért nem jön ki a helyéről!
Trükkk???

Előre is köszi!  falbav
1.vedd ki a harmadikat is. vigyor3
2.bevan tapadva a kasznihoz a lámpatest.óvatosan told kifelé belülről.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4911 Dátum: 2015.10.31 szombat, 13:04:34 »

Ma végre sikerült beüzemelnem a kiegészítő kabinfűtő cuccot. Kapott a gép még szélvédőmosó-fűtőt és bekerültek a vezetékek a fényszórómosóhoz is. A fűthető szélvédő is be van már kötve, de valami gyíkja van, így ott még hibakeresés vár rám.
Nem egy leányálom a hiányzó vezetékek beépítése, de a végére rájöttem, hogyan kell a motortéri biztosítéktáblát jól kezelni.  taps
Úgy tűnik, megy végre a szélvédőfűtés is. Többszöri ellenőrzés ellenére is sikerült a BCM csatlakozóba rossz helyre kötni a vezetékét..... falbav
 taps taps
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #4912 Dátum: 2015.10.31 szombat, 15:02:23 »

Sziasztok,

A mondeomnak, amit több,m 1 éve hajtok rossz a tolatóradarja...1000 köszönet itt is Relhist-nek, van 1 kapcsolható ELM327-em, amivel ma játszottam kicsit.
1. A FordScan nem is látta a PAM modult (MS és HS-ben is 4-4 modult látott összesen)
2. ElmConfig-al az mondja, h az összes hátsó szenzor rossz+van egy elvesztett kommunikáció a BCM-el hiba is.
Kicsit furcsa, h az összes szenzor rossz lenne, nem?!
Van ötletetek?

üdv,
Roland
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4913 Dátum: 2015.10.31 szombat, 16:00:17 »

Sziasztok,

A mondeomnak, amit több,m 1 éve hajtok rossz a tolatóradarja...1000 köszönet itt is Relhist-nek, van 1 kapcsolható ELM327-em, amivel ma játszottam kicsit.
1. A FordScan nem is látta a PAM modult (MS és HS-ben is 4-4 modult látott összesen)
2. ElmConfig-al az mondja, h az összes hátsó szenzor rossz+van egy elvesztett kommunikáció a BCM-el hiba is.
Kicsit furcsa, h az összes szenzor rossz lenne, nem?!
Van ötletetek?

üdv,
Roland

(csak orosz van)
RJB=hátsó biztosítékdoboz
Ha nem megy, kellene rá hibakód. Áram alatt van? Biztije rendben?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #4914 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:41:30 »

Úgy tűnik, megy végre a szélvédőfűtés is. Többszöri ellenőrzés ellenére is sikerült a BCM csatlakozóba rossz helyre kötni a vezetékét..... falbav
 taps taps
eljen Wink wave

és hogyan kell a biztitáblát helyesen kezelni? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #4915 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:45:01 »

Sziasztok,

A mondeomnak, amit több,m 1 éve hajtok rossz a tolatóradarja...1000 köszönet itt is Relhist-nek, van 1 kapcsolható ELM327-em, amivel ma játszottam kicsit.
1. A FordScan nem is látta a PAM modult (MS és HS-ben is 4-4 modult látott összesen)
2. ElmConfig-al az mondja, h az összes hátsó szenzor rossz+van egy elvesztett kommunikáció a BCM-el hiba is.
Kicsit furcsa, h az összes szenzor rossz lenne, nem?!
Van ötletetek?

üdv,
Roland
biztos vagy benne,hogy gyári a tolatóradar?mert akkor a forscannek is látnia kellene.Az elmconfig is írhatja az miatt,hogy rossz az összes,mert nem látja.

Szerintem u.gy.  ....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4916 Dátum: 2015.10.31 szombat, 19:46:27 »

eljen Wink wave

és hogyan kell a biztitáblát helyesen kezelni? vigyor3
Hát úgy, hogy ne b.sszon szét az ideg, miközben egy eredetileg az autón kívül készre szerelt alkatrészt próbálsz a beépítési helyén úgy szétszedni, hogy utána még össze lehessen rakni és működőképes is legyen, és persze sikerüljön beleépíteni a csatlakozókat, ami miatt az egész mutatványnak nekikezdtél.  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #4917 Dátum: 2015.10.31 szombat, 20:50:32 »

Hát úgy, hogy ne b.sszon szét az ideg, miközben egy eredetileg az autón kívül készre szerelt alkatrészt próbálsz a beépítési helyén úgy szétszedni, hogy utána még össze lehessen rakni és működőképes is legyen, és persze sikerüljön beleépíteni a csatlakozókat, ami miatt az egész mutatványnak nekikezdtél.  hehe
ezekszerint kiszerelted-illetve legalább a rögzítéseit bontottad,hogy az aljához hozzáférj!? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #4918 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:44:30 »

biztos vagy benne,hogy gyári a tolatóradar?mert akkor a forscannek is látnia kellene.Az elmconfig is írhatja az miatt,hogy rossz az összes,mert nem látja.

Szerintem u.gy.  ....

Biztos, h gyári...a modul a csomitartó jobb olalán Ford felirattal, szenzorokon Ford felirat. Minden a gyári helyen felfogatva. És az ETIS is írja,h van benne.

Ennyit talált...
http://kepfeltoltes.hu/151031/Modul_www.kepfeltoltes.hu_.png
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #4919 Dátum: 2015.10.31 szombat, 21:47:27 »

[img width=800 height=537]http://kephost.com/images/2015/10/31/PAM01.jpg
(csak orosz van)
RJB=hátsó biztosítékdoboz
Ha nem megy, kellene rá hibakód. Áram alatt van? Biztije rendben?

Biztije rendben, a többit nem tudom szomoru1
Azt hiszem itt adom át a témát egy villamossági szerelőnek.
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.31 szombat, 21:52:04 írta alf » Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
fifticenti01
Vendég
« Új hozzászólás #4920 Dátum: 2015.10.31 szombat, 23:40:32 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a ledes nappali fény bekötéséhez illetve egy két szabályhoz, hogy ezt így lehet vagy sem. A következőt szeretném, vettem egy vízálló led csíkot. A lámpa búra alatt és a lökhárító között van annyi hely szűkösen, hogy oda be tudjam rakni a lámpa ívét követve. Viszont olvasgattam, hogy "drl szerint" kellene beszerelni... de ha én csak azt szeretném nappal üzemeltetni tompított nélkül, sötétbe pedig csak a tompított lenne fel kapcsolva, ahhoz is kellene a drl!? Illetve a motortérből, hogyan tudom a legkönnyebben be húzni a kábelt? Külön kapcsolóra akarom tenni, mert a rádió nappali és éjszakai mód között úgy váltogat, ha fel van kapcsolva a tompított vagy a helyzetjelző akkor éjszakai, ha nincs akkor nappali, így váltogatva a kijelző fényerejét. Mennyire lenne ez szabályos? Valaki esetleg tud benne segíteni?

Volna egy másik probléma, hogy a kulcs amit eddig használtam az egyszer nyitja, következőre nem. Elvittem szervízbe ott azt a hibakódot dobta ki, hogy kulcs azonosítási probléma. Ezzel lehet valamit kezdeni? (Nem éppen akarok 50 ezret költeni rá, ha nem muszáj)

Illetve még egy olyan, hogy bezáráskor a külső tükrök behajtódnak. Ez jó viszont, hogy most jönnek a télies idők sokszor félek, hogy mikor ki nyitom a kocsit le törik a tükör megy úgy be van fagyva... Ezt valahogy ki- és belehet kapcsolni? (Mint pl a biztonsági öv csipogását hogy 9X ki-be kell kapcsolni stb..)


Bocsi ha zsúfoltan írtam.
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4921 Dátum: 2015.10.31 szombat, 23:42:47 »

ezekszerint kiszerelted-illetve legalább a rögzítéseit bontottad,hogy az aljához hozzáférj!? Roll Eyes
Kibeleztem. Smiley
A hiányzó relé és biztosíték lábakat ugye csak alulról tudod betenni a helyükre, de csak akkor, ha a tábla reteszelését feloldod, mert egYébként senki se ki, se be. Még akkor sem, ha az érintkezőket rögzítő füleket kioldod. Ehhez teljesen ki kell venni a táblákat a házból (a dobozban két tábla van, 2 csatin keresztül vannak összekötve), majd a nagyobbiknál az alsó és felső részt el kell csúsztatni egymáson. A felső részbe kapaszkodnak az érintkezők, az alsó rész reteszelt állapotban alulról támasztja az érintkezőket, hogy biztos ne csúsznak ki.

Kicseréltem a főrelé tápját, betettem 12 új érintkezőt, 5 új biztosítékot, 2 relét. Csak abból látszik, hogy nem gyári, hogy külön védőcsőben mennek az új kábelek. Smiley  angel
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4922 Dátum: 2015.10.31 szombat, 23:50:36 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a ledes nappali fény bekötéséhez illetve egy két szabályhoz, hogy ezt így lehet vagy sem. A következőt szeretném, vettem egy vízálló led csíkot. A lámpa búra alatt és a lökhárító között van annyi hely szűkösen, hogy oda be tudjam rakni a lámpa ívét követve. Viszont olvasgattam, hogy "drl szerint" kellene beszerelni... de ha én csak azt szeretném nappal üzemeltetni tompított nélkül, sötétbe pedig csak a tompított lenne fel kapcsolva, ahhoz is kellene a drl!? Illetve a motortérből, hogyan tudom a legkönnyebben be húzni a kábelt? Külön kapcsolóra akarom tenni, mert a rádió nappali és éjszakai mód között úgy váltogat, ha fel van kapcsolva a tompított vagy a helyzetjelző akkor éjszakai, ha nincs akkor nappali, így váltogatva a kijelző fényerejét. Mennyire lenne ez szabályos? Valaki esetleg tud benne segíteni?

Volna egy másik probléma, hogy a kulcs amit eddig használtam az egyszer nyitja, következőre nem. Elvittem szervízbe ott azt a hibakódot dobta ki, hogy kulcs azonosítási probléma. Ezzel lehet valamit kezdeni? (Nem éppen akarok 50 ezret költeni rá, ha nem muszáj)

Illetve még egy olyan, hogy bezáráskor a külső tükrök behajtódnak. Ez jó viszont, hogy most jönnek a télies idők sokszor félek, hogy mikor ki nyitom a kocsit le törik a tükör megy úgy be van fagyva... Ezt valahogy ki- és belehet kapcsolni? (Mint pl a biztonsági öv csipogását hogy 9X ki-be kell kapcsolni stb..)


Bocsi ha zsúfoltan írtam.
A válaszokat előre is köszönöm!

A válasz rém egyszerű: nem szabad.

1. a lámpát hivatalosan nem módosíthatod, mert homologizálva van és csak mindenféle tervek után, ha megkaptad az engedélyt, módosíthatnád és utána szemléztetni kell.
2. csak olyan DRL-t építhetsz be, ami az utólagos DRL feltételeinek megfelel elhelyezés és felirat szempontból (E és RL feliratok és azonosító számok)


Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4923 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 00:01:34 »

Biztos, h gyári...a modul a csomitartó jobb olalán Ford felirattal, szenzorokon Ford felirat. Minden a gyári helyen felfogatva. És az ETIS is írja,h van benne.

Ennyit talált...
http://kepfeltoltes.hu/151031/Modul_www.kepfeltoltes.hu_.png
Milyen hibakódokat olvasott ki? Szerintem pár modul hiányzik, pl. ABS, RCM
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ferere
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2010 Mk4 TDCI 143LE


E-mail
« Új hozzászólás #4924 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 06:35:19 »

Sziasztok

Egy kis segítség MK4 akksi ügyben,milyet ,mekkorát, mennyiért.Hol lehet venni legolcsóbban.
5évét húzza nem akarom hogy meg adja magát egyik  napról a másikra.

Üdv:Feri
Naplózva

Ford Mondeo 2010 Mk4 TDCI 143LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #4925 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 09:35:52 »

Sziasztok

Egy kis segítség MK4 akksi ügyben,milyet ,mekkorát, mennyiért.Hol lehet venni legolcsóbban.
5évét húzza nem akarom hogy meg adja magát egyik  napról a másikra.

Üdv:Feri
ford,vagy motorcaft.mind2 gyári.

http://www.mindenamiford.hu/akkumulator/motorcraft_akkumulator
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #4926 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 10:19:40 »

Milyen hibakódokat olvasott ki? Szerintem pár modul hiányzik, pl. ABS, RCM

A ForScan 2 hibát talált
http://kepfeltoltes.hu/151101/413284191_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/151101/8298818282_www.kepfeltoltes.hu_.png

Majd ezeket töröltem...és megnéztem ElmConfig-al is, mert kimondottam a PAM érdekelne, de ugye a ForScan nem mutatja, mást sem, ahogy írtad...
http://kepfeltoltes.hu/151101/3_www.kepfeltoltes.hu_.png
Ezek a 4 hátsó szenzor, és az kommunikációvesztés a BCM-el.

Az is fura,h a karakterek olvashatatlanul jelennek meg...illetve csak "VCP" módban üzemel, "FTDI" módban nem -->ezt az elején tudom kiválasztani.

Az ElmConfig csak ennyit talált. Itt ha behívtam a többi modul adatait, már sokkal több modul volt elérhető, de volt olyan ahol végig N/A írt ki.

ElmConfig 2.10
ForScan 2.2.4 beta
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.01 vasárnap, 10:24:53 írta BRoland » Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
ferere
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


2010 Mk4 TDCI 143LE


E-mail
« Új hozzászólás #4927 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 10:36:27 »


Köszi Smiley
Naplózva

Ford Mondeo 2010 Mk4 TDCI 143LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4928 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 12:09:03 »

Sziasztok

Egy kis segítség MK4 akksi ügyben,milyet ,mekkorát, mennyiért.Hol lehet venni legolcsóbban.
5évét húzza nem akarom hogy meg adja magát egyik  napról a másikra.

Üdv:Feri
Vegyél bele bosch s5 80Ah-s akkut. Belefér, problémamentes. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4929 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 12:16:23 »

A ForScan 2 hibát talált
http://kepfeltoltes.hu/151101/413284191_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/151101/8298818282_www.kepfeltoltes.hu_.png

Majd ezeket töröltem...és megnéztem ElmConfig-al is, mert kimondottam a PAM érdekelne, de ugye a ForScan nem mutatja, mást sem, ahogy írtad...
http://kepfeltoltes.hu/151101/3_www.kepfeltoltes.hu_.png
Ezek a 4 hátsó szenzor, és az kommunikációvesztés a BCM-el.

Az is fura,h a karakterek olvashatatlanul jelennek meg...illetve csak "VCP" módban üzemel, "FTDI" módban nem -->ezt az elején tudom kiválasztani.

Az ElmConfig csak ennyit talált. Itt ha behívtam a többi modul adatait, már sokkal több modul volt elérhető, de volt olyan ahol végig N/A írt ki.

ElmConfig 2.10
ForScan 2.2.4 beta
Forscan 2.2.7 és elmconfig 2.11c kellene. Persze nem valószínű, hogy más lesz az eredmény. Ahol n/a hon vissza az elmconfiggal, lehet, másik kapcsolóallás kellene az elm-en (pl. Ipc).
Javaslom, hogy a BCM-nél a procedures fülön olvastasd ki a central config-ot, hátha valami el van állítva.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Jago1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169



E-mail
« Új hozzászólás #4930 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 12:35:01 »

Vegyél bele bosch s5 80Ah-s akkut. Belefér, problémamentes. Smiley

s5-ös  85Ah
s4-be van 80Ah
Naplózva

VALUTAVÁLTÁS KEDVEZÖ ÁRFOLYAMOKKAL !!
EUR USD CHF GBP HRK Stb...
+3670242067 9
2014.05 TDCI 2.0 140Le Titanium Power Shift
EX:2010.12 TDCI 2.0 115le  6,2l/100km
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4931 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 14:59:04 »

s5-ös  85Ah
s4-be van 80Ah
bocs, 85Ah
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #4932 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 15:09:40 »

Forscan 2.2.7 és elmconfig 2.11c kellene. Persze nem valószínű, hogy más lesz az eredmény. Ahol n/a hon vissza az elmconfiggal, lehet, másik kapcsolóallás kellene az elm-en (pl. Ipc).
Javaslom, hogy a BCM-nél a procedures fülön olvastasd ki a central config-ot, hátha valami el van állítva.

Feltettem a Forscan 2.2.7-et...ezzel már csak 7 modult látott, a HS-en az OBDII nem ismerte.

ElmConfiggal kiolvastam a central configot, park assistra az van beállítva, h elöl-hátul.

És jött mindkét progival hiba
http://kepfeltoltes.hu/151101/13215660651_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/151101/9283020492_www.kepfeltoltes.hu_.png
Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4933 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:28:11 »

Feltettem a Forscan 2.2.7-et...ezzel már csak 7 modult látott, a HS-en az OBDII nem ismerte.

ElmConfiggal kiolvastam a central configot, park assistra az van beállítva, h elöl-hátul.

És jött mindkét progival hiba
http://kepfeltoltes.hu/151101/13215660651_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/151101/9283020492_www.kepfeltoltes.hu_.png
ez így túl misztikus, szerintem valahol máshol van a hiba. Ennyi féle hiba mellett már a műszeregységen is kellene jelzésnek lennie, ill más tünetnek is lennie kellene.
Ha már elmconfiggal mókolsz, nyomj egy reset modul gombot a bcm, IPC-re, hátha magáhoztér a rendszer. Lehet ECU-re (PCM) is...

(csak színes infóként: a hétvégén hibakerestem a fűthető szélvédő vezérlését. Bedugtam az elm327-et a diag csatira, miközben le volt kötve az akksi. Miután bekötöttem az akksit (elm még mindig rajta) teljesen megzavarodott valamiért a rendszer. Immo letiltott, ablaktörlő össze vissza kalimpált (ki se lehetett kapcsolni...) műszeregység világított, mint a karácsonyfa, még talán motorhiba jelzés is volt. Kb 2 oldalnyi hibakód volt benne. Kódok törölve, gép működik. A tanulság az, hogy nem ott volt a hiba, ahol a kódok mutatták).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #4934 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 20:57:41 »

Feltettem a Forscan 2.2.7-et...ezzel már csak 7 modult látott, a HS-en az OBDII nem ismerte.

ElmConfiggal kiolvastam a central configot, park assistra az van beállítva, h elöl-hátul.

És jött mindkét progival hiba
http://kepfeltoltes.hu/151101/13215660651_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/151101/9283020492_www.kepfeltoltes.hu_.png
mától felteheted a 2.2.8-at! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203



E-mail
« Új hozzászólás #4935 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 21:19:53 »

ez így túl misztikus, szerintem valahol máshol van a hiba. Ennyi féle hiba mellett már a műszeregységen is kellene jelzésnek lennie, ill más tünetnek is lennie kellene.
Ha már elmconfiggal mókolsz, nyomj egy reset modul gombot a bcm, IPC-re, hátha magáhoztér a rendszer. Lehet ECU-re (PCM) is...

(csak színes infóként: a hétvégén hibakerestem a fűthető szélvédő vezérlését. Bedugtam az elm327-et a diag csatira, miközben le volt kötve az akksi. Miután bekötöttem az akksit (elm még mindig rajta) teljesen megzavarodott valamiért a rendszer. Immo letiltott, ablaktörlő össze vissza kalimpált (ki se lehetett kapcsolni...) műszeregység világított, mint a karácsonyfa, még talán motorhiba jelzés is volt. Kb 2 oldalnyi hibakód volt benne. Kódok törölve, gép működik. A tanulság az, hogy nem ott volt a hiba, ahol a kódok mutatták).

Na itt tènyleg át kell adnom a dolgot szakinak.
Egyèbkènt nálam is volt mókolás közben motirhiba jelzès ès az immo is tiltott.

Naplózva

Ford Mondeo MK5 2.0 TDCI EcoBlue Titanium, 2019, 5D
---------------------------------------------------------
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier;
ex: Ford Mondeo MK4 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D;

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4936 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 22:25:44 »

Na itt tènyleg át kell adnom a dolgot szakinak.
Egyèbkènt nálam is volt mókolás közben motirhiba jelzès ès az immo is tiltott.


Elmconfig central config olvasás/írásnál normális, hogy össze vissza villog/szirénázik/villog a műszerfal. Utána lesz egy rakat hibakód (főleg lost communication with... Kezdetű) , azokat törölni kell.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #4937 Dátum: 2015.11.04 szerda, 10:11:37 »

Hello,

Nekem a kovetkezo a problemam:
szükségem lenne 2db lámpatestre Mondeo 4-hez (2008), a lehető legolcsóbban.
A gyári lámpa benne: halogén projektoros, kanyarkövetős, kanyarbevilágítós. Na most ez a lámpa ujonan árban az eget verdesi.
Nekem mindegy lenne, hogy honnan valók a lámpák, hogy használt-e vagy új-e, hogy milyen a fényereje, az egyetlen szempont az, hogy magyar műszakira megfeleljen. Szükségem lenne vmi szaki javaslatára, hogy milyet szerelhetek bele (angliai jármű).
Sima standard halogénest beleszerelhetek, tehát a legolcsóbbat is, úgy hogy azzal hibátlanul működik az autó?
A lámpák sürgősek lennének, kérem jelentkezzen aki bármilyen megoldást tud ajánlani!
Fórum vagy privát, kérésre telefonszámot is adok!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4938 Dátum: 2015.11.04 szerda, 10:15:58 »

Hello,

Nekem a kovetkezo a problemam:
szükségem lenne 2db lámpatestre Mondeo 4-hez (2008), a lehető legolcsóbban.
A gyári lámpa benne: halogén projektoros, kanyarkövetős, kanyarbevilágítós. Na most ez a lámpa ujonan árban az eget verdesi.
Nekem mindegy lenne, hogy honnan valók a lámpák, hogy használt-e vagy új-e, hogy milyen a fényereje, az egyetlen szempont az, hogy magyar műszakira megfeleljen. Szükségem lenne vmi szaki javaslatára, hogy milyet szerelhetek bele (angliai jármű).
Sima standard halogénest beleszerelhetek, tehát a legolcsóbbat is, úgy hogy azzal hibátlanul működik az autó?
A lámpák sürgősek lennének, kérem jelentkezzen aki bármilyen megoldást tud ajánlani!
Fórum vagy privát, kérésre telefonszámot is adok!

csak az a gondod hogy angol az autó és a fénycsóva alakja más? A lámpát vedd ki az autóból és a hátsó nyíláson benézve látsz majd egy kart. Mellette azt hiszem valahol egy EU betű is van és a kart abba az állásba áttolva megfelelő fénycsóvát fogsz kapni és mehet a vizsgára.


« Utoljára szerkesztve: 2015.11.04 szerda, 10:19:35 írta KOTTA » Naplózva
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #4939 Dátum: 2015.11.04 szerda, 13:07:29 »

csak az a gondod hogy angol az autó és a fénycsóva alakja más? A lámpát vedd ki az autóból és a hátsó nyíláson benézve látsz majd egy kart. Mellette azt hiszem valahol egy EU betű is van és a kart abba az állásba áttolva megfelelő fénycsóvát fogsz kapni és mehet a vizsgára.

[img]http://www.fordwiki.co.uk/images/4/40/Mk4-headlamp-lever-AFS_BA_P5272137_copy.jpg
[img]http://www.fordwiki.co.uk/images/a/ad/Mk4-headlamp-lever-AFS_CA_P5272136_copy.jpg

koszonom az informaciot!
Igen csak a fenycsova alakja a problema elvileg, meg allitolag vmi mas betu van a lampaba is belegravirozva amit szinten nznek muszaki vizsgan.
Biztos vagy benne, hogy ez MK4-nel is mukodik? Nekem a ford szalonban azt mondtak, hogy ez nem allithato, de az MK3-as igen. (allitolag megneztek)
Persze nem vagyok benne biztos, hogy alaposan megneztek, de direkt ezert vitettem be hozzajuk az autot. (Szerintem nem vettek ki a lampat ehhez a muvelethez)
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.04 szerda, 13:10:10 írta alf » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4940 Dátum: 2015.11.04 szerda, 14:43:24 »

koszonom az informaciot!
Igen csak a fenycsova alakja a problema elvileg, meg allitolag vmi mas betu van a lampaba is belegravirozva amit szinten nznek muszaki vizsgan.
Biztos vagy benne, hogy ez MK4-nel is mukodik? Nekem a ford szalonban azt mondtak, hogy ez nem allithato, de az MK3-as igen. (allitolag megneztek)
Persze nem vagyok benne biztos, hogy alaposan megneztek, de direkt ezert vitettem be hozzajuk az autot. (Szerintem nem vettek ki a lampat ehhez a muvelethez)
A dinamikus kanyarkövető verzióban (AFS, gyárilag H7-tel; ld KOTTA által linkelt képek) ott van a kar, ami a lencsén át vetített kép alakját változtatja azáltal, hogy egy megfelelő formájú lemezt behúz a fénycsóvába. A halogénra matricát "szoktak" tenni, xenon-t nem tudom.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
schenker88
Vendég
« Új hozzászólás #4941 Dátum: 2015.11.04 szerda, 23:34:23 »

A dinamikus kanyarkövető verzióban (AFS, gyárilag H7-tel; ld KOTTA által linkelt képek) ott van a kar, ami a lencsén át vetített kép alakját változtatja azáltal, hogy egy megfelelő formájú lemezt behúz a fénycsóvába. A halogénra matricát "szoktak" tenni, xenon-t nem tudom.

Hogy erted a matrica dolgot? Muszakira ragasszak ra matricat kivulrol? Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #4942 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 09:24:15 »

Hogy erted a matrica dolgot? Muszakira ragasszak ra matricat kivulrol? Smiley

Igen a sima halogénnél ez a megoldás. (amúgy nem nagyon nézik műszakin csak azt, hogy világítson minden)
De neked (projectoros) elég átbillenteni a kis kart a fényszóróban.....feljebb linkeltek is képet róla.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4943 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 12:04:25 »

Hogy erted a matrica dolgot? Muszakira ragasszak ra matricat kivulrol? Smiley
így:
http://www.amazon.co.uk/HEADLAMP-DEFLECTORS-CONVERTORS-ADAPTOR-DRIVING/dp/B007T7SIRO
nem tudom, mennyire elfogadott itthon a műszakin.
A másik megoldási javaslatot itt leírtam neked:
http://mondeo.hu/index.php?topic=22112.msg1024420#msg1024420
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4944 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 14:31:40 »

Azért a kis átbillentős megoldástól nem fog úgy világítani, mint az európai, hanem csak kitakarja a vetített képben a balra felfelé menő részt, az út jobb oldalát ettől még nem fogja úgy megvilágítani, mint a balkormányos fényszórók.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4945 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 15:13:27 »

Azért a kis átbillentős megoldástól nem fog úgy világítani, mint az európai, hanem csak kitakarja a vetített képben a balra felfelé menő részt, az út jobb oldalát ettől még nem fogja úgy megvilágítani, mint a balkormányos fényszórók.

A fénycsóvát a \_ ról a _/ verzióra rakja át. szóval de. A csóva felső része az, ami az út szélének távolabbi megvilágítását adja

az egyetlen különbség, hogy az eredetileg eu-ra tervezettben a lemez vágása kicsit más, de ettől még mind a kettő elfogadott. amin nem változtat, hogy a lámpa tengelye UK-ban inkább balra van állítva, míg itthon inkább jobbra. ezt egy hetes inbusszal meg lehet oldani.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #4946 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 15:25:38 »

A fénycsóvát a \_ ról a _/ verzióra rakja át. szóval de. A csóva felső része az, ami az út szélének távolabbi megvilágítását adja

az egyetlen különbség, hogy az eredetileg eu-ra tervezettben a lemez vágása kicsit más, de ettől még mind a kettő elfogadott. amin nem változtat, hogy a lámpa tengelye UK-ban inkább balra van állítva, míg itthon inkább jobbra. ezt egy hetes inbusszal meg lehet oldani.


Akkor ezen változtattak, mert az mk3 xenon __-ra csinálja _/ ról   eljen
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4947 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 19:11:30 »

Akkor ezen változtattak, mert az mk3 xenon __-ra csinálja _/ ról   eljen
mk4en is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4948 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 20:20:15 »

mk4en is

csak akkor áll meg __ -nél, ha nem nyomod végig a kart. Én is ebbe a hibába estem először. Aztán mondták, hogy tovább kell tolni. És tényleg
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #4949 Dátum: 2015.11.05 csütörtök, 20:41:48 »

csak akkor áll meg __ -nél, ha nem nyomod végig a kart. Én is ebbe a hibába estem először. Aztán mondták, hogy tovább kell tolni. És tényleg
kanyarkövetősnél lehet, sima xenonnál tuti nem. tudom mert már próbáltuk vigyor3 nyes rá is van írva, hogy rhd meg lhd a lemezekre és csak egyenesig lehet a vetítési képen változtatni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.