Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.31 csütörtök, 23:45:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3565696 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #6250 Dátum: 2016.08.23 kedd, 18:14:56 »

szerintem ez egy powerfordos ficsőr lenne
magyarosításnál akkor erről beszélhetett powerford, tehát a linkelt képen látható motívum fog előjönni a nadj hidegekben? Fanntörpikus. vigyor3
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #6251 Dátum: 2016.08.23 kedd, 20:06:59 »

MEgint kérdeznék.
Minden indításnál hallom, hogy középen a levegő terelők mozognak,és hát kissé nyikorgós a mozgásuk a vége felé. Ezt miért csinálja? Minden leállításkor valami alaphelyzetbe állítja a terelőlapátokat, és indításkor átmozgatja? Ez valahogy korrigálható? Csak a nyikorgó hang zavar kicsit, nem tudom miért nem hagyja olyan pozícióban, mint amikor leállítom.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26672


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6252 Dátum: 2016.08.23 kedd, 20:49:58 »

MEgint kérdeznék.
Minden indításnál hallom, hogy középen a levegő terelők mozognak,és hát kissé nyikorgós a mozgásuk a vége felé. Ezt miért csinálja? Minden leállításkor valami alaphelyzetbe állítja a terelőlapátokat, és indításkor átmozgatja? Ez valahogy korrigálható? Csak a nyikorgó hang zavar kicsit, nem tudom miért nem hagyja olyan pozícióban, mint amikor leállítom.

Így van programozva.
Igen.
Nem.
Mert.
 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4953



E-mail
« Új hozzászólás #6253 Dátum: 2016.08.23 kedd, 21:41:14 »

Ha minden igaz csak 15 fok alatt kapcsol be, és akkor jelzi a kijelzőn az autó mellett jobb oldalt. Youtube-n van róla video.
Szerintem magasabb hőfokon is bekapcsol, de majd nézem. Inkább az a lényeg, hogy ha magasabb a beállított hőfok, mint ami a külső levegőből és a motorhőből megoldható. Nincs értelme a 15 fokos limitnek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4953



E-mail
« Új hozzászólás #6254 Dátum: 2016.08.23 kedd, 21:44:21 »

Szerintem a bal sarokban levő sárga i betű jelzi, mert tegnap láttam az enyémen is pár pillanatig az este, mert 14 fok volt kint, de aztán felkúszott 16-ra és eltűnt. Na, majd nagyobb hidegben kipróbáljuk. Smiley
Nem, a sárga I azt jelzi, hogy emailt kaptál az autótól.
A kiegészítő fűtést az autó ikontól jobbra lévő, a tetején füstölgő oszlop jelzi.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6255 Dátum: 2016.08.23 kedd, 23:30:08 »

MEgint kérdeznék.
Minden indításnál hallom, hogy középen a levegő terelők mozognak,és hát kissé nyikorgós a mozgásuk a vége felé. Ezt miért csinálja? Minden leállításkor valami alaphelyzetbe állítja a terelőlapátokat, és indításkor átmozgatja? Ez valahogy korrigálható? Csak a nyikorgó hang zavar kicsit, nem tudom miért nem hagyja olyan pozícióban, mint amikor leállítom.

Ez mondjuk engem is idegesít, néha úgy nyikorog attól félek eltörnek a lapátok.  Nem értem minek kell állandóan basztatnia ja de hogy előbb elkopjon és cserélni kelljen.   nyes
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4953



E-mail
« Új hozzászólás #6256 Dátum: 2016.08.26 péntek, 22:06:01 »

Ha minden igaz csak 15 fok alatt kapcsol be, és akkor jelzi a kijelzőn az autó mellett jobb oldalt. Youtube-n van róla video.


Nos, ahogy mondtam, nincs 15 fokos felső limit

Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #6257 Dátum: 2016.08.27 szombat, 06:11:40 »

Nagy királyság! Smiley Viszont Neked már frissebb a Converse+, mert már a sebességet is jelzi digitálisan. Nekem még régebbi frissítés van rajta. Itt megcsinálják 30-ért a magyarítással együtt, szerintem én csak akkor fogom látni ezt az ábrát.
Közben utána olvastam, és a 15 fokos limit az álló fűtésre vonatkozik. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.27 szombat, 13:50:13 írta alf » Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6258 Dátum: 2016.08.27 szombat, 08:38:02 »

Nagy királyság! Smiley Viszont Neked már frissebb a Converse+, mert már a sebességet is jelzi digitálisan. Nekem még régebbi frissítés van rajta. Itt megcsinálják 30-ért a magyarítással együtt, szerintem én csak akkor fogom látni ezt az ábrát.
Közben utána olvastam, és a 15 fokos limit az álló fűtésre vonatkozik. Smiley

Nem friss, hanem egyedileg feljavitott. Gyarilag igy nem jott ki.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1291



E-mail
« Új hozzászólás #6259 Dátum: 2016.08.27 szombat, 22:01:03 »

Nem friss, hanem egyedileg feljavitott. Gyarilag igy nem jott ki.
Én is voltam power_fordnál februárban, ez azóta lett újabb, vagy hogyan lehet előcsalni a digitális sebességet?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #6260 Dátum: 2016.08.27 szombat, 22:13:08 »

Én is voltam power_fordnál februárban, ez azóta lett újabb, vagy hogyan lehet előcsalni a digitális sebességet?
beállításokon belül valami testreszabás talán(ahol a színek is vannak), és ott a haladó, ha jól rémlik.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6261 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 12:37:59 »

ma leteszteltettem a gyári riasztót az udvaron, hogy tudjam mire riasztbe meg hogy egyáltalán hogyan vinnyog.
duplan zarva, amit egy iranyjelzo villanas kiser, belül hadonaszva bekapcsol, de ha kilinccsel nyitom belülről akkor semmi, nyitja a központit és kikapcsolja a riasztást. NEm lehet beállítani hogy ilyenkor is riasszon?
Most azt nem fogom letesztelni, hogy ha beverem az egyik oldalüveget egy téglával arra már beriaszt-e, de gondolom kéne neki, de ha nem akkor nyitja az ajtót belülről és ezzel kikapcsolja a riasztot.
Naplózva

titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6262 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 12:42:32 »

ma leteszteltettem a gyári riasztót az udvaron, hogy tudjam mire riasztbe meg hogy egyáltalán hogyan vinnyog.
duplan zarva, amit egy iranyjelzo villanas kiser, belül hadonaszva bekapcsol, de ha kilinccsel nyitom belülről akkor semmi, nyitja a központit és kikapcsolja a riasztást. NEm lehet beállítani hogy ilyenkor is riasszon?
Most azt nem fogom letesztelni, hogy ha beverem az egyik oldalüveget egy téglával arra már beriaszt-e, de gondolom kéne neki, de ha nem akkor nyitja az ajtót belülről és ezzel kikapcsolja a riasztot.


A legnagyobb baja a gyari riasztonak hogy nyitasra kikapcsol. Vagyis ha a zar toresevel/elcsavarasaval nyitja ki par masodperc alatt, akkor is kikapcsol. Ezert is inkabb utolagos kerult bele, ha kulccsal (nem a taviranyitora gondolok) nyitom, nem kapcsol ki.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6263 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 13:46:01 »

A legnagyobb baja a gyari riasztonak hogy nyitasra kikapcsol. Vagyis ha a zar toresevel/elcsavarasaval nyitja ki par masodperc alatt, akkor is kikapcsol. Ezert is inkabb utolagos kerult bele, ha kulccsal (nem a taviranyitora gondolok) nyitom, nem kapcsol ki.
Tudom, de az tök mindegy, mert lefogom dugozni a zarat, viszont belső nyitásnál is kikapcsol.
Naplózva

sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #6264 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:17:27 »

Sziasztok!
MK4-nél lehet-e valami okoskodással beállítani, hogy elindulás után automatikusan záródjon be a központi zár, majd ha a gyújtást leveszem, kinyisson? Találtam leírást az MK3-hoz, de az sajnos nem jó az MK4-hez. Köszönöm.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6265 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:28:36 »

Sziasztok!
MK4-nél lehet-e valami okoskodással beállítani, hogy elindulás után automatikusan záródjon be a központi zár, majd ha a gyújtást leveszem, kinyisson? Találtam leírást az MK3-hoz, de az sajnos nem jó az MK4-hez. Köszönöm.

elmconfiggal elvileg, talan mar forscan is tud ilyet.
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #6266 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 19:46:00 »

Sziasztok!
MK4-nél lehet-e valami okoskodással beállítani, hogy elindulás után automatikusan záródjon be a központi zár, majd ha a gyújtást leveszem, kinyisson? Találtam leírást az MK3-hoz, de az sajnos nem jó az MK4-hez. Köszönöm.

igen,de nyitni kell.nem nyit gyujtás levételére.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #6267 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:11:01 »

igen,de nyitni kell.nem nyit gyujtás levételére.

Köszi. ÉS mi a módja? kábeles csatlakozás kell hozzá, vagy kinyit, becsuk, nyomva tart stb... kombinációval megoldható?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #6268 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:13:33 »

Köszi. ÉS mi a módja? kábeles csatlakozás kell hozzá, vagy kinyit, becsuk, nyomva tart stb... kombinációval megoldható?
diag eszközzel egy perc,és aktiválva van ez a fánkson. kominációról nem tudok,hogy működne.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ghyczyp
Vendég
« Új hozzászólás #6269 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:23:18 »

SEGÍTSÉG! Van a cégnél egy furgon, amelyben van egy 5000 RDS E.O.N rádiósmagnó. Kollegáim sikeresen LOCKED 13 - ba transzformálták.  falbav Tudom a feloldó kódot, de nem tudom hogyan kell vissza állítani a LOCKED 13 - ból. Kérlek titeket, aki tud, segítsen rajtam!!!  help
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #6270 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:27:31 »

SEGÍTSÉG! Van a cégnél egy furgon, amelyben van egy 5000 RDS E.O.N rádiósmagnó. Kollegáim sikeresen LOCKED 13 - ba transzformálták.  falbav Tudom a feloldó kódot, de nem tudom hogyan kell vissza állítani a LOCKED 13 - ból. Kérlek titeket, aki tud, segítsen rajtam!!!  help
akku le 15 percig.majd a következő áram alá helyezéskor vissza kell számolnia asszem 500 tól.a visszaszámolás után, a gyári feloldó kódjával aktiválható.
ha nem jön be, szervíz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ghyczyp
Vendég
« Új hozzászólás #6271 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:30:01 »

áramtalanítva lett, többször is, már nem is számol vissza - hiába tudom a kódot rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #6272 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:31:03 »

áramtalanítva lett, többször is, már nem is számol vissza - hiába tudom a kódot rinya
akkor ennyi.picipénzért életre keltik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ghyczyp
Vendég
« Új hozzászólás #6273 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 20:32:46 »

OK! tudsz megbízható szervizt?
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.28 vasárnap, 20:35:06 írta ghyczyp » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #6274 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 21:24:27 »

OK! tudsz megbízható szervizt?
auto fort a Lurdyval szemben.
Vagy az Ivanics budafokon ill. Budaörs ön.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4953



E-mail
« Új hozzászólás #6275 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 22:08:33 »

ma leteszteltettem a gyári riasztót az udvaron, hogy tudjam mire riasztbe meg hogy egyáltalán hogyan vinnyog.
duplan zarva, amit egy iranyjelzo villanas kiser, belül hadonaszva bekapcsol, de ha kilinccsel nyitom belülről akkor semmi, nyitja a központit és kikapcsolja a riasztást. NEm lehet beállítani hogy ilyenkor is riasszon?
Most azt nem fogom letesztelni, hogy ha beverem az egyik oldalüveget egy téglával arra már beriaszt-e, de gondolom kéne neki, de ha nem akkor nyitja az ajtót belülről és ezzel kikapcsolja a riasztot.

A dupla zárás lényege, hogy belülről nem nyitható. Ha valóban tud reteszelést (dupla zárást) az autód, akkor lehet, hogy valami mechanikus hiba van a zárszerkezetben.
Féltégla nélkül úgy is tudod tesztelni, hogy nem húzod fel az ablakot  wave
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6276 Dátum: 2016.08.28 vasárnap, 22:22:45 »

A dupla zárás lényege, hogy belülről nem nyitható. Ha valóban tud reteszelést (dupla zárást) az autód, akkor lehet, hogy valami mechanikus hiba van a zárszerkezetben.
Féltégla nélkül úgy is tudod tesztelni, hogy nem húzod fel az ablakot  wave

Belülröl nyitható, nem tudom hogy tudna-e duplazárást amugy, etis szerint ezeket találtam aminek köze lehet hozzá.
Ha ezekből valaki megtudja mondani hogy kéne legyen reteszelés vagy sem..
Biztonsági Zár Cs. nélkül
Teljes-zárással
Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
Naplózva

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #6277 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 06:22:26 »

Belülröl nyitható, nem tudom hogy tudna-e duplazárást amugy, etis szerint ezeket találtam aminek köze lehet hozzá.
Ha ezekből valaki megtudja mondani hogy kéne legyen reteszelés vagy sem..
Biztonsági Zár Cs. nélkül
Teljes-zárással
Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
ha nyitható belülről,akkor nincs 2s zárás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6278 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 10:23:10 »

Belülröl nyitható, nem tudom hogy tudna-e duplazárást amugy, etis szerint ezeket találtam aminek köze lehet hozzá.
Ha ezekből valaki megtudja mondani hogy kéne legyen reteszelés vagy sem..
Biztonsági Zár Cs. nélkül
Teljes-zárással
Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el

"Biztonsági Zár Cs. nélkül"
Akkor nem tud
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #6279 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 10:46:23 »

"Biztonsági Zár Cs. nélkül"
Akkor nem tud

danke  worship
anelkül meg kb nulla értelme a riasztónak, lehetett volna alap a riasztó mellé.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.29 hétfő, 10:51:11 írta ReFi » Naplózva

Oros12
Vendég
« Új hozzászólás #6280 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 23:00:40 »

Sziasztok. Az lenne a nagy kérdésem hogy szeretnék beszerelni a kocsimba lefúvó szelepet, és ennek az elektronikàjàt a gàzpedàl szenzorra kell kötni (1 szàlat)
Mégpedig az a szàl kéne nekem ami azt a jelet adja amikor a pedàl 0 állásban van (nem nyomod) melyik ez a kàbel mert van ott vagy 8-10 db. Előre is köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6281 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 23:08:48 »

Sziasztok. Az lenne a nagy kérdésem hogy szeretnék beszerelni a kocsimba lefúvó szelepet, és ennek az elektronikàjàt a gàzpedàl szenzorra kell kötni (1 szàlat)
Mégpedig az a szàl kéne nekem ami azt a jelet adja amikor a pedàl 0 állásban van (nem nyomod) melyik ez a kàbel mert van ott vagy 8-10 db. Előre is köszönöm
nincs olyan
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6282 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 23:15:11 »

Sziasztok. Az lenne a nagy kérdésem hogy szeretnék beszerelni a kocsimba lefúvó szelepet, és ennek az elektronikàjàt a gàzpedàl szenzorra kell kötni (1 szàlat)
Mégpedig az a szàl kéne nekem ami azt a jelet adja amikor a pedàl 0 állásban van (nem nyomod) melyik ez a kàbel mert van ott vagy 8-10 db. Előre is köszönöm

minek kell a lefúvó szelep?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6283 Dátum: 2016.08.29 hétfő, 23:16:08 »

minek kell a lefúvó szelep?
menőzni a lámpánál vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oros12
Vendég
« Új hozzászólás #6284 Dátum: 2016.08.30 kedd, 06:20:32 »

Ugye miután elveszed a gázt, nem tud abban a pillanatban megtorpanni a turbo. Remélem ezzel is csak növelni tudom a turbo élettartamát.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #6285 Dátum: 2016.08.30 kedd, 06:21:38 »

Ugye miután elveszed a gázt, nem tud abban a pillanatban megtorpanni a turbo. Remélem ezzel is csak növelni tudom a turbo élettartamát.
ezt gyárilag is tudja.azért van VGT-s turbód. vigyor3 de az összes tudja.nem tudod kímélni ilyen megoldásokkal.sőt.többet dolgoztatod.ha mindig "megáll" lefújáskor,mindig felkell pörögnie a fordulatra megint.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.30 kedd, 06:23:09 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6286 Dátum: 2016.08.30 kedd, 08:44:12 »

Ugye miután elveszed a gázt, nem tud abban a pillanatban megtorpanni a turbo. Remélem ezzel is csak növelni tudom a turbo élettartamát.
háttal ülsz a moziban. dízelre nem kell, benzinesen van gyárilag
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6287 Dátum: 2016.08.30 kedd, 09:53:28 »

Ugye miután elveszed a gázt, nem tud abban a pillanatban megtorpanni a turbo. Remélem ezzel is csak növelni tudom a turbo élettartamát.

jaja ahogy Zsolt mondja abszolute fölösleges. Sőt ha olvasod az ilyen szelepek leírását, akkor mondja is, hogy régi turbós benzines motoroknál kell ilyen, amiknél nem gondoltak erre. Nekem pl az 1997 Discovery-mben még a gyári turbó van, pedig ment már egy keveset.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23828


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6288 Dátum: 2016.08.30 kedd, 09:59:41 »

jaja ahogy Zsolt mondja abszolute fölösleges. Sőt ha olvasod az ilyen szelepek leírását, akkor mondja is, hogy régi turbós benzines motoroknál kell ilyen, amiknél nem gondoltak erre. Nekem pl az 1997 Discovery-mben még a gyári turbó van, pedig ment már egy keveset.
nekem a 2.5T-n van gyárilag 1-2-ben még hangja is van, fölötte elviszi a menetszél

ahelyett tegyél fel egy 2.5v6 tdi audi gt20-at és csodát fogsz látni, sokkal rugalmasabb vele mint a gyári fossal

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6289 Dátum: 2016.08.30 kedd, 10:07:02 »

nekem a 2.5T-n van gyárilag 1-2-ben még hangja is van, fölötte elviszi a menetszél

ahelyett tegyél fel egy 2.5v6 tdi audi gt20-at és csodát fogsz látni, sokkal rugalmasabb vele mint a gyári fossal



mennyiért lehet olyat szerezni? Tudsz valami jó forrást?
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Oros12
Vendég
« Új hozzászólás #6290 Dátum: 2016.08.30 kedd, 19:00:18 »

Köszönöm a vàlaszokat, okosabb nem lettem.
Naplózva
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #6291 Dátum: 2016.08.30 kedd, 19:23:15 »

Belülröl nyitható, nem tudom hogy tudna-e duplazárást amugy, etis szerint ezeket találtam aminek köze lehet hozzá.
Ha ezekből valaki megtudja mondani hogy kéne legyen reteszelés vagy sem..
Biztonsági Zár Cs. nélkül
Teljes-zárással
Motoros reteszzár Elekt. Kienged-el
Etisben gyorsan meglestem a kettőnkét, kb azonos minden irkafirka, csak az enyém ami talán számíthat, hogy kulcsnélküli nyitós indítós, és nem nyitható belülről. Igaz ahogy észrevettem gyorsan kell egymás után nyomni 2szer, mert ha kihagyok 1 szösszenetet nem biztos, hogy rázár. De a hangján is hallani, ha mellette állsz.
Mindjárt felkutatom a prospektusaim hogy is volt ez a rendelősdi, vmihez alap volt a kettős kp, de lehet a kulcsnélküli cucchoz :/


*Riasztórendszer mozgásérzékelőkkel az utastérben, külön akkumulátorral,
emelésérzékelőkkel (Thatcham 1)
Tartalmazza a távirányítós kettős központi zárat


Amúgy én is lökdöstem már meg mindenfélét csináltam, meg se mukkant. Viszont ma lehúztam indulás előtt az ablakokat hogy átszellőzzön, és ugye visszazárt, mert nem nyitottam ajtót, aztán mikor odamentem beraktam a táskám az ablakon át a hátsó ülésre, és elkezdett tutulni. Meg mikor barátomat bezártam, akkor is, ha kalimpált, és akkor is sipákolt, amikor 1re volt zárva, és belülről kinyitottuk. Érdekes. :/
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.30 kedd, 19:34:55 írta Bandy » Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4953



E-mail
« Új hozzászólás #6292 Dátum: 2016.08.30 kedd, 20:34:06 »

Köszönöm a vàlaszokat, okosabb nem lettem.
Megtudhattad, hogy felesleges, ha épp nem káros amit tervezel. Ha ebből nem tanultál semmit, az a te bajod.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6293 Dátum: 2016.08.30 kedd, 22:59:10 »

Köszönöm a vàlaszokat, okosabb nem lettem.

Miért is nem lettél okosabb? A lefújó szelep olyan turbós benzines motorokhoz kell, ahol pillangószelep zárja el a levegő útját. Ott is azért kell mert a turbó lassabban pörög le, mint a hogyan a pillangószelep elzárja az útját. A dizik meg egy kicsit másként zenélnek, oda nem kell lefújó szelep.

A dolog másik része, hogy a kipu oldalon is rendesen lecsökken a gáznyomás, ami fékező hatású és ezzel csökkenti a szívóoldalon feltorlódó levegőt. Az már csak hab a tortán, hogy ettől még némi levegőbeáramlás van a hengerekbe. A taxisok szerinted mennyi lefújószelepet raknak az autóba mikor eladják 600eKm-el az autót a gyári turbóval? A dolgot nem kell túlmisztifikálni,  ha nem egy benzines zsiguliból csináltál turbós verdát, vagy nem versenyzel, akkor nem kell. A gyári turbód szerintem max 1.2bar-al tolhat (bár nem emlékszem pontosan), szóval már csak ezért sem kell.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Oros12
Vendég
« Új hozzászólás #6294 Dátum: 2016.08.31 szerda, 06:32:40 »

Ez megvan eddig nekem is. Azt nem tudtam meg hogy hova kössem.
Naplózva
Oros12
Vendég
« Új hozzászólás #6295 Dátum: 2016.08.31 szerda, 06:43:56 »


Ez megvan eddig nekem is. Azt nem tudtam meg hogy hova kössem. Tudom hogy jót akar az ember, de csak az van hogy miért ne tegyem bele. Okom van rá, és segítséget kérnék itt a fórumon. Hátha van itt olyan szaki aki tudja hogy a pedálnál mi merre mennyi. 
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4953



E-mail
« Új hozzászólás #6296 Dátum: 2016.08.31 szerda, 09:14:40 »

Ez megvan eddig nekem is. Azt nem tudtam meg hogy hova kössem. Tudom hogy jót akar az ember, de csak az van hogy miért ne tegyem bele. Okom van rá, és segítséget kérnék itt a fórumon. Hátha van itt olyan szaki aki tudja hogy a pedálnál mi merre mennyi.  

Erre is már megkaptad a választ itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg1073208#msg1073208
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6297 Dátum: 2016.08.31 szerda, 10:19:25 »

Ez megvan eddig nekem is. Azt nem tudtam meg hogy hova kössem. Tudom hogy jót akar az ember, de csak az van hogy miért ne tegyem bele. Okom van rá, és segítséget kérnék itt a fórumon. Hátha van itt olyan szaki aki tudja hogy a pedálnál mi merre mennyi. 


Egy vélt okod van rá, aminek semmi értelme, vagy van valami olyan okod, amit nem említettél. Alapvetően mindegy, de csak szívatod magad a dologgal. Tény, hogy itt is csak elvétve van turbós autós, és tény, hogy nekünk sincs ebben tapasztalatunk, hiszen csak néhány órája van meg, ezért ne hallgass arra amikor azt mondjuk, hogy miért felesleges. Szerintem vegyél hozzá egy ilyet is:
http://www.lealkudtuk.hu/obd2-nitro-chip-tuning-teljesitmenynovelo-benzines-autokhoz-1622732796?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20160826_daily&campaignsource=lealkudtuk&bs1=20160826&bs2=napi&tcampaignsource=14

Rakj oda egy mikrokapcsolót patexel oszt csá.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #6298 Dátum: 2016.08.31 szerda, 10:37:00 »

Ma láttam egy faceliftes Titanium MK4-et a gyári helyett rövid "cápauszony" antennával (BMW-n van hasonló). Ez gyári extra lehetett vagy utólagos? Van valakinek ilyen? Honnan lehet szerezni? Nem rontja a rádió vételét?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6299 Dátum: 2016.08.31 szerda, 11:18:10 »

Ma láttam egy faceliftes Titanium MK4-et a gyári helyett rövid "cápauszony" antennával (BMW-n van hasonló). Ez gyári extra lehetett vagy utólagos? Van valakinek ilyen? Honnan lehet szerezni? Nem rontja a rádió vételét?

A faceliftes MK4-en nincs külső antenna. A hátsó ablakban van. Szerintem az csak dísz volt rajta.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Oldalak: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.