Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 08:09:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 147 148 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3607218 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7000 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 12:40:32 »

Sziasztok!
Tudtok esetleg egy megbizhato villamossági szerelőt 2010-es Mondeohoz.
A problémám, hogy kicseréltem az egész középkonzolt gyári Blaupunkt NX-ről egy kínai multimédiára.
Ugyebár vennem kellett klimavezérlőt is. Először minden szuperül működött, most viszont a klimavezérlő nem ad életjelet magáról, se kép semmi. Még szerencse, hogy fűtés van...
Szóval vki jó lenne ha megnézné.
Előre is köszi.
Akkusaru levételt próbáltad?
Nekem pont a napokban játszott el egy ilyesmit az autó. Minden előjel nélkül indításkor nem kapcsolt be a rádió, a kijelzőn eltűntek a rádióhoz kapcsolódó menüpontok. Kihangosítő nem ment és a komplett klíma vezérlés annyira nem működött, hogy még a gombok háttérvilágítása sem égett. Másnap pedig utaztunk volna vidékre.
Szerencsére egy akkusaru levétel után minden helyreállt. Még nem tudom mi okozta ezt.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
pokydad
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #7001 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 12:52:35 »

Akkusaru levételt próbáltad?
Nekem pont a napokban játszott el egy ilyesmit az autó. Minden előjel nélkül indításkor nem kapcsolt be a rádió, a kijelzőn eltűntek a rádióhoz kapcsolódó menüpontok. Kihangosítő nem ment és a komplett klíma vezérlés annyira nem működött, hogy még a gombok háttérvilágítása sem égett. Másnap pedig utaztunk volna vidékre.
Szerencsére egy akkusaru levétel után minden helyreállt. Még nem tudom mi okozta ezt.

Koszi az infot, sajnos már azt is próbáltam.
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #7002 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 16:32:30 »

Nekem csak a lapátot indítja el akkor, de nem mos.  Sad

Tartsd magad fele huzva
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7003 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 18:48:22 »

Nekem csak a lapátot indítja el akkor, de nem mos.  Sad
annál tovább lell húzni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7004 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 18:55:57 »

annál tovább lell húzni.

Egy n-nel... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7005 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 18:56:36 »

Egy n-nel... hehe
nneked! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vitopa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #7006 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 19:27:24 »

Sziasztok BÚÉK. mindenkinek!

Segítségeteket kérném, az alábbi problémám van:
'13.09. MK 4 kombi   első fényszóró H7 / H1 égőkkel.
 
A tompított teljesen jól világít ,viszont  a távolsági a fák tetejét világítja,és jobra-balra is sok az eltérés.
Az égő jól van benne, ezt rajtam kívül ketten is megnézték, de segíteni nem tudtak.

Kérlek segítsetek, ha tudtok.

Előre is köszönöm:
Viktor (0670 648 61 67)



Naplózva
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #7007 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 20:26:29 »

Nekem olyan problémám van a fényszórókkal, hogy nagyon lefelé világítanak, 0-s állásban is. Elállítódhatott vagy mi okozhatja? Így vettem az autót. Kanyarkövető , projektoros halogén van benne.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7008 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 20:28:00 »

Nekem olyan problémám van a fényszórókkal, hogy nagyon lefelé világítanak, 0-s állásban is. Elállítódhatott vagy mi okozhatja? Így vettem az autót. Kanyarkövető , projektoros halogén van benne.

Vidd el rendes szervizbe, ahol be tudják állítani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ABR
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


« Új hozzászólás #7009 Dátum: 2017.01.02 hétfő, 21:45:23 »

Ma indítás után csukott ajtók mellett "Car Operative - Press Stop" üzenetet adott amit amúgy csak akkor ad ha indítás után kinyitom az ajtót és kiszállok. Utána meg "Key not detected" volt folyamatosan.
A 3 éves döglödö akkura tippelek a hideg miatt. Szerintetek is ez lehet?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7010 Dátum: 2017.01.03 kedd, 08:53:39 »

Sziasztok BÚÉK. mindenkinek!

Segítségeteket kérném, az alábbi problémám van:
'13.09. MK 4 kombi   első fényszóró H7 / H1 égőkkel.
 
A tompított teljesen jól világít ,viszont  a távolsági a fák tetejét világítja,és jobra-balra is sok az eltérés.
Az égő jól van benne, ezt rajtam kívül ketten is megnézték, de segíteni nem tudtak.

Kérlek segítsetek, ha tudtok.

Előre is köszönöm:
Viktor (0670 648 61 67)




a távolági előtt lévő fényterelő lóghat esetleg. Emlékeim szerint valahogy ki tud lazulni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7011 Dátum: 2017.01.03 kedd, 08:59:16 »

Nekem olyan problémám van a fényszórókkal, hogy nagyon lefelé világítanak, 0-s állásban is. Elállítódhatott vagy mi okozhatja? Így vettem az autót. Kanyarkövető , projektoros halogén van benne.
Ha 0 állásban nagyon lefelé világít, akkor vagy:
* rosszul van beállítva a fényszóró
* hibás a magasságállító motorok vezérlése, vagy rosszak a motorok
* vészüzemben van az AFS lámparendszer.
A rossz beállítást műhelyben gyorsan beállítják a lámpa testén lévő 2db fehér, nagy, belső kulcsnyílású csavarral.
Ha magasságállításra nem reagál a lámpa, az utóbbi két eset lehet. Ekkor lennie kell hibajelzésnek a műszerfalon. Kanyarkövetés működik egyébként?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
AFS
« Új hozzászólás #7012 Dátum: 2017.01.03 kedd, 09:03:46 »

Ha már AFS (kanyarkövető) lámpa:
A múltkor Schenker88 kolléga jobbos AFS lámpáját gyógyítottuk meg. Ki kellett benne cserélni az elfordulásért felelős motort. Csúnyán összerozsdásodott a motor, mintha vízben állt volna. A lámpaház alján is látszanak ázás nyomok. Hiányzik a lámpaház hátsó fedele, így lehet, ezért ázott be.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #7013 Dátum: 2017.01.03 kedd, 10:05:50 »

Ha 0 állásban nagyon lefelé világít, akkor vagy:
* rosszul van beállítva a fényszóró
* hibás a magasságállító motorok vezérlése, vagy rosszak a motorok
* vészüzemben van az AFS lámparendszer.
A rossz beállítást műhelyben gyorsan beállítják a lámpa testén lévő 2db fehér, nagy, belső kulcsnyílású csavarral.
Ha magasságállításra nem reagál a lámpa, az utóbbi két eset lehet. Ekkor lennie kell hibajelzésnek a műszerfalon. Kanyarkövetés működik egyébként?

Igen, minden funkció működik, hibaüzenet nincs, a magasságállító motor is , mert ha 4-re tekerem akkor még lentebb világít.
Naplózva
Breaker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



« Új hozzászólás #7014 Dátum: 2017.01.03 kedd, 10:54:00 »

nekem délben cseréltek aksit és a kettős zárás működik.

viszont NEM működik a rádióm, mert kódot kér. honnan lehet a kódot megtudni?

Hogyha márkaszerviz nem adja ingyen(altalaban 5-6 ezret is elkérnek érte) akkor szerintem inkabb ebayen "vegyél". Az enyémhez nem tudták a kódot amikor megvettem (német import 0 eloelet), és 1500 hufert serial alapjan megmondta az ebayes eladó, gondolom valami fordos benfentes keres egy kis mellékest igy.

"ford radio code"-ra rakeresel és voila.

Üdv
Breaker
Naplózva

Mondeo 2008/10 || 2.0L Duratorq-TDCi (143PS) - DW || 6-sebességes automata AWF21
pityu12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #7015 Dátum: 2017.01.03 kedd, 11:22:35 »

én tudok neked generálni ha megadod a sorozatszámot
milyen típusú rádió?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7016 Dátum: 2017.01.03 kedd, 11:30:05 »

Igen, minden funkció működik, hibaüzenet nincs, a magasságállító motor is , mert ha 4-re tekerem akkor még lentebb világít.
Az jó, így csak rosszul van beállítva a magassága.
Ha van fehér garázsod, fehér fallal, vízszintes talajjal, 5m hellyel, te magad is be tudod állítani:
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7017 Dátum: 2017.01.03 kedd, 22:14:49 »

Ma szerelgettem a belső hőmérsékletet érzékelő szenzornál a levegő áramlásért felelős ventilátor motorját. Vagyis csak tisztítottam, mert már zavaróan hangos volt. Most hangtalan.  smile
Csináltam róla pár képet kis szöveggel. Mit legyen vele?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #7018 Dátum: 2017.01.03 kedd, 22:34:47 »

Ma szerelgettem a belső hőmérsékletet érzékelő szenzornál a levegő áramlásért felelős ventilátor motorját. Vagyis csak tisztítottam, mert már zavaróan hangos volt. Most hangtalan.  smile
Csináltam róla pár képet kis szöveggel. Mit legyen vele?

Küldjed Alfnak, csinál belőle fákkot vagy mit.  Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7019 Dátum: 2017.01.03 kedd, 23:30:15 »

Ma szerelgettem a belső hőmérsékletet érzékelő szenzornál a levegő áramlásért felelős ventilátor motorját. Vagyis csak tisztítottam, mert már zavaróan hangos volt. Most hangtalan.  smile
Csináltam róla pár képet kis szöveggel. Mit legyen vele?


Jöhet nekem mailben és berakom a FAQ-ba.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7020 Dátum: 2017.01.04 szerda, 06:52:59 »

Jöhet nekem mailben és berakom a FAQ-ba.
Elküldtem!  wave
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7021 Dátum: 2017.01.04 szerda, 08:20:39 »

Elküldtem!  wave

Köszi, megkaptam.
Várhatóan este felteszem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7022 Dátum: 2017.01.04 szerda, 09:12:39 »

Ma szerelgettem a belső hőmérsékletet érzékelő szenzornál a levegő áramlásért felelős ventilátor motorját. Vagyis csak tisztítottam, mert már zavaróan hangos volt. Most hangtalan.  smile
Csináltam róla pár képet kis szöveggel. Mit legyen vele?


Nem arról volt szó, hogy ilyen ventilátor utoljára az mk3-ban volt? Most akkor hol van ez a cucc?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7023 Dátum: 2017.01.04 szerda, 14:28:27 »

Nem arról volt szó, hogy ilyen ventilátor utoljára az mk3-ban volt? Most akkor hol van ez a cucc?
Én is azt hittem, aztán már egyre jobban zavart az a kis hang és elkezdtem nézelődni. Nem néztem be a kormány burkolat alá, csak oldalról nézegettem és úgy nem látszik semmi. Azt hittem a műszerfalba van beépítve, de semmi nyílás, vagy burkolat, mint az mk3-nál.
Etis-ben találtam meg. Akkor néztem be a kormány alá.


Climate Control - In-Vehicle Temperature Sensor—Vehicles Built From: 03/2010

 Talán 2010 03-tól van, ha ez a szöveg azt jelenti. Nem érteni angol.  smile
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7024 Dátum: 2017.01.04 szerda, 15:47:49 »

Én is azt hittem, aztán már egyre jobban zavart az a kis hang és elkezdtem nézelődni. Nem néztem be a kormány burkolat alá, csak oldalról nézegettem és úgy nem látszik semmi. Azt hittem a műszerfalba van beépítve, de semmi nyílás, vagy burkolat, mint az mk3-nál.
Etis-ben találtam meg. Akkor néztem be a kormány alá.


Climate Control - In-Vehicle Temperature Sensor—Vehicles Built From: 03/2010

 Talán 2010 03-tól van, ha ez a szöveg azt jelenti. Nem érteni angol.  smile
Igen, a faceliftben jött vissza, mert valószínűleg rájöttek, hogy enélkül meglehetősen sz@r. Az MK3-ban nekem sem kellett soha a hőmérséklet beállításhoz nyúlnom, ezt meg állandóan tekergetni kell.
Engem az érdekelne, hogy vajon beépíthető-e ez a cucc facelift előtti MK4-be.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
vitopa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #7025 Dátum: 2017.01.04 szerda, 18:42:39 »

a távolági előtt lévő fényterelő lóghat esetleg. Emlékeim szerint valahogy ki tud lazulni.

Megnéztem nem láttam semmi lazulást vagy elmozdulást.De köszönöm a tippet.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7026 Dátum: 2017.01.04 szerda, 20:31:13 »

Sziasztok!
Tudtok esetleg egy megbizhato villamossági szerelőt 2010-es Mondeohoz.
A problémám, hogy kicseréltem az egész középkonzolt gyári Blaupunkt NX-ről egy kínai multimédiára.
Ugyebár vennem kellett klimavezérlőt is. Először minden szuperül működött, most viszont a klimavezérlő nem ad életjelet magáról, se kép semmi. Még szerencse, hogy fűtés van...
Szóval vki jó lenne ha megnézné.
Előre is köszi.
Megoldottuk. Smiley A CentalConfigban át kellett állítani az InCar entertainment (ICE) paramétereket. Az NX a CAN buszon keresztül vezérli a klimavezérlőt, ilyenkor nincs szükség a klimavezerlő kijelzőjére. Ha a CC-ben navi van beállítva, a klímavezerlő kijelzése le van tiltva (ez azt is jelenti pl, hogy faceliftes navi esetén a facelift előtti normál vezérlő is használható nem faceliftes kocsiban, mint az mk3-nál). Mivel az NX navi kikerült, nincs mi vezérelje a klímapanelt. A CC-t átállítottam navi nélküli ICE-re, ettől megszűnt a klímakijelző tiltása. Logikus. eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #7027 Dátum: 2017.01.04 szerda, 21:18:14 »

 integet2
milyen CAN BUS kontrol kompatibilis vonóhorog visszajelzőt ajánlotok?
13 tűs csatlakozóhoz
megbízható
több funkcionalitás
20-25e Ft. ig

K.   beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7028 Dátum: 2017.01.04 szerda, 21:29:38 »

Megoldottuk. Smiley A CentalConfigban át kellett állítani az InCar entertainment (ICE) paramétereket. Az NX a CAN buszon keresztül vezérli a klimavezérlőt, ilyenkor nincs szükség a klimavezerlő kijelzőjére. Ha a CC-ben navi van beállítva, a klímavezerlő kijelzése le van tiltva (ez azt is jelenti pl, hogy faceliftes navi esetén a facelift előtti normál vezérlő is használható nem faceliftes kocsiban, mint az mk3-nál). Mivel az NX navi kikerült, nincs mi vezérelje a klímapanelt. A CC-t átállítottam navi nélküli ICE-re, ettől megszűnt a klímakijelző tiltása. Logikus. eljen
ügyes! eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7029 Dátum: 2017.01.04 szerda, 22:24:59 »

Elküldtem!  wave

Felkerült: http://mondeo.hu/index.php?topic=24776.0
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #7030 Dátum: 2017.01.04 szerda, 23:19:43 »


hmm erre ranezek majd en is, gyujtas raadaskor ugyanis hallok valami bugo hangot a muszeregyseg felol, lehet ez zug.
Naplózva

zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #7031 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 03:45:35 »

hmm erre ranezek majd en is, gyujtas raadaskor ugyanis hallok valami bugo hangot a muszeregyseg felol, lehet ez zug.
Hmm. érdekes. Renaultban is ilyen volt,és ugyanezen problémával.Bár ott a belső levegő minőség érzékelővel együtt volt. A belső tükör burkolat alatt. A búgás megvolt ott is.

Létezik,hogy Smaxban is ugyanitt van? Öcsém panaszkodik a műszerfal felől búgásra.
Naplózva
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #7032 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 06:14:05 »

Hmm. érdekes. Renaultban is ilyen volt,és ugyanezen problémával.Bár ott a belső levegő minőség érzékelővel együtt volt. A belső tükör burkolat alatt. A búgás megvolt ott is.

Létezik,hogy Smaxban is ugyanitt van? Öcsém panaszkodik a műszerfal felől búgásra.
2010. 03-tól u.ott van.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
pokydad
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #7033 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 09:28:02 »

Megoldottuk. Smiley A CentalConfigban át kellett állítani az InCar entertainment (ICE) paramétereket. Az NX a CAN buszon keresztül vezérli a klimavezérlőt, ilyenkor nincs szükség a klimavezerlő kijelzőjére. Ha a CC-ben navi van beállítva, a klímavezerlő kijelzése le van tiltva (ez azt is jelenti pl, hogy faceliftes navi esetén a facelift előtti normál vezérlő is használható nem faceliftes kocsiban, mint az mk3-nál). Mivel az NX navi kikerült, nincs mi vezérelje a klímapanelt. A CC-t átállítottam navi nélküli ICE-re, ettől megszűnt a klímakijelző tiltása. Logikus. eljen

Ezer köszönet Relhist, a gyors segítségért! Profi munka volt Wink
 worship worship worship worship
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #7034 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 10:52:43 »

Nos már emlitettem pár hsz-el ezelött az izzitásos problémám. Sajnos nem lett eredmény a végén és mostmár ott tartok, hogy amikor nem jelez a malacfarok (Engine Preheat), akkor akár le is fullad néhány mp dadogos járás után. Volt, hogy 3szor fulladt be mire elindult 4szer, pedig 0 fok volt. Ha van előizzitás, akkor minusz 6ban is pár fordulás után beröffen és simán jár szépen! Mi a fene lehet ez? Nincs hibakód, legalábbis amit elmel ki tudok magam olvasni forscan által.
Emlitettétek, hogy akkor is izzit, ha nem jelzi. Ez mennyire biztos és miként lehet ellenőrizni? Illetve van-e valami módja a téli inditásnak, van valami trükk, amit nem tudok?Gombos inditásu és én ugy szoktam, hogy előbb gyujtás, aztán mikor a piktogrammok eltünnek (kb 3mp) inditozok!
Kolegámnak  2012.es focusa van, 1.6tdci, gombos inditás. Neki olyan, hogy nem kell nyomva tartani, amig beindul, csak egyszer kell megpöccinteni a gombot. Nála 0 fok alatt minden inditásnál vár 3mpet és utána inditozik az automatika. 0 fok felett pedig ez a 3 mp nincsen. Ez igí van mindig. Gondolom 0 fok alatt az előizzitásért vár 3mpet. Ezek szerint minden alkalommal (hideg motornál) izzit. Nekem miért nem??? Már kérdeztem, de mégegyszer, hátha valaki tudja, hogy mi alapján dönt az előizzitás, hogy kell-e vagy sem!?
Izzitók újak, de a régiek mellett is ezt csinálta pont!
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.05 csütörtök, 10:55:27 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7035 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 11:14:52 »

Nos már emlitettem pár hsz-el ezelött az izzitásos problémám. Sajnos nem lett eredmény a végén és mostmár ott tartok, hogy amikor nem jelez a malacfarok (Engine Preheat), akkor akár le is fullad néhány mp dadogos járás után. Volt, hogy 3szor fulladt be mire elindult 4szer, pedig 0 fok volt. Ha van előizzitás, akkor minusz 6ban is pár fordulás után beröffen és simán jár szépen! Mi a fene lehet ez? Nincs hibakód, legalábbis amit elmel ki tudok magam olvasni forscan által.
Emlitettétek, hogy akkor is izzit, ha nem jelzi. Ez mennyire biztos és miként lehet ellenőrizni? Illetve van-e valami módja a téli inditásnak, van valami trükk, amit nem tudok?Gombos inditásu és én ugy szoktam, hogy előbb gyujtás, aztán mikor a piktogrammok eltünnek (kb 3mp) inditozok!
Kolegámnak  2012.es focusa van, 1.6tdci, gombos inditás. Neki olyan, hogy nem kell nyomva tartani, amig beindul, csak egyszer kell megpöccinteni a gombot. Nála 0 fok alatt minden inditásnál vár 3mpet és utána inditozik az automatika. 0 fok felett pedig ez a 3 mp nincsen. Ez igí van mindig. Gondolom 0 fok alatt az előizzitásért vár 3mpet. Ezek szerint minden alkalommal (hideg motornál) izzit. Nekem miért nem??? Már kérdeztem, de mégegyszer, hátha valaki tudja, hogy mi alapján dönt az előizzitás, hogy kell-e vagy sem!?
Izzitók újak, de a régiek mellett is ezt csinálta pont!

A fojtószelep lapátot kipucoltad?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #7036 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 11:50:34 »

A fojtószelep lapátot kipucoltad?

Még nem volt ráérkezésem, tervbe van ezen a héten mindenképpen megejtem.
Viszont ha az lenne a ludas csak, akkor izzitás esetén miért nincs gond vele akár nagyon hidegben, akár kevésbé hidegben se!?  wow1
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7037 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 12:10:31 »

Nos már emlitettem pár hsz-el ezelött az izzitásos problémám. Sajnos nem lett eredmény a végén és mostmár ott tartok, hogy amikor nem jelez a malacfarok (Engine Preheat), akkor akár le is fullad néhány mp dadogos járás után. Volt, hogy 3szor fulladt be mire elindult 4szer, pedig 0 fok volt. Ha van előizzitás, akkor minusz 6ban is pár fordulás után beröffen és simán jár szépen! Mi a fene lehet ez? Nincs hibakód, legalábbis amit elmel ki tudok magam olvasni forscan által.
Emlitettétek, hogy akkor is izzit, ha nem jelzi. Ez mennyire biztos és miként lehet ellenőrizni? Illetve van-e valami módja a téli inditásnak, van valami trükk, amit nem tudok?Gombos inditásu és én ugy szoktam, hogy előbb gyujtás, aztán mikor a piktogrammok eltünnek (kb 3mp) inditozok!
Kolegámnak  2012.es focusa van, 1.6tdci, gombos inditás. Neki olyan, hogy nem kell nyomva tartani, amig beindul, csak egyszer kell megpöccinteni a gombot. Nála 0 fok alatt minden inditásnál vár 3mpet és utána inditozik az automatika. 0 fok felett pedig ez a 3 mp nincsen. Ez igí van mindig. Gondolom 0 fok alatt az előizzitásért vár 3mpet. Ezek szerint minden alkalommal (hideg motornál) izzit. Nekem miért nem??? Már kérdeztem, de mégegyszer, hátha valaki tudja, hogy mi alapján dönt az előizzitás, hogy kell-e vagy sem!?
Izzitók újak, de a régiek mellett is ezt csinálta pont!
Nézzük darabonként : mi kell a hidegindításhoz?
1) megfelelő mennyiségű/minőségű üzemanyag
2) elegendő levegő
3) megfelelő égéstér hőmérséklet
4) megfelelő önindító fordulatszám
5) kompresszió hidegen

ebből :
1) nem vizes, a szűrőbe nem beledermedő gázolaj : hol tankolsz? Mikor volt szűrő csere? Tank, üa szivattyú, vezetékek nem koszosak? Levegős ?
2) levegő: légszűrő, légtömegmérő, turbó, leállítócsappantyú rendben?
3) égéstér hőmérséklet: jó izzítók, áram (vezeték+ relé+ biztosíték), vezérlés (hőfok jeladók): van áram az izzítókban? Van különbség ha indítás előtt pl 1 percig rajta van a gyújtás?
4) van eltérés a 4fok alatti/feletti önindító fordulatszámban? Elég az akku indítóárama? Önindító rendben?

az enyém is tud nehezen indulni hidegben, van hogy 5-10mpig egyenetlen az égés. Pl prémium gázolajjal jobban indul hidegben. Ha pl 2x adom rá a gyújtást indítás előtt, megvárva a malacfarok eltűnését, és csak utána indítok, jobban indul.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #7038 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 16:00:49 »

Nézzük darabonként : mi kell a hidegindításhoz?
1) megfelelő mennyiségű/minőségű üzemanyag
2) elegendő levegő
3) megfelelő égéstér hőmérséklet
4) megfelelő önindító fordulatszám
5) kompresszió hidegen

ebből :
1) nem vizes, a szűrőbe nem beledermedő gázolaj : hol tankolsz? Mikor volt szűrő csere? Tank, üa szivattyú, vezetékek nem koszosak? Levegős ?
2) levegő: légszűrő, légtömegmérő, turbó, leállítócsappantyú rendben?
3) égéstér hőmérséklet: jó izzítók, áram (vezeték+ relé+ biztosíték), vezérlés (hőfok jeladók): van áram az izzítókban? Van különbség ha indítás előtt pl 1 percig rajta van a gyújtás?
4) van eltérés a 4fok alatti/feletti önindító fordulatszámban? Elég az akku indítóárama? Önindító rendben?

az enyém is tud nehezen indulni hidegben, van hogy 5-10mpig egyenetlen az égés. Pl prémium gázolajjal jobban indul hidegben. Ha pl 2x adom rá a gyújtást indítás előtt, megvárva a malacfarok eltűnését, és csak utána indítok, jobban indul.


1.: Omv vagy Shell-nél tankolok mindig! Szűrő nyáron lett cserélve kb 5000Km-el ezelött! Vezetékek kivülről nem koszosak, nincs jele szivárgásnak.
2.:Légszüő az üzemanyaggal együtt cserélve. Turbó nem sipol, kocsi nem füstöl, turbo pierburgja egy honapos. Leállitócsappanty pierburgja régi még, illetve a fojtoszelepházat vasárnap takaritom.
3.: izzitok ujak. ha van malacfarok, akkor pöccre indul a kocsi és az alapjárat is sima azonnal! hosszabb gyujtás kivárást tesztelem reggel majd ha épp nem jelzi a malacfarkat!
4.: öninditó egyenletesen forog, nem tapasztaltam lassulást és ha kell, sokáig képes forgatni az akksi is, nem erőlködik!

Viszont mindez után még mindig az az érthetetlen, hogy ha van malacfarok, akkor semmi gond sincs, akár minusz 6fokban se! Viszont a malacfarok miért nincs amikor odakint minusz 3 fok van, máskor meg akkor is van malacfarok, ha 0 fok van! Most csak a minimum 12 órája hülő, full hideg motort mondom.
Nektek (és most sok tipustárs válaszát kérem szépen) mikor izzit a kocsi? Hideg motornál mikor látjátok a malacfarkat? Van egy bizonyos hőfok, ami alatt állandoan? Mert ha ige, akkor nekem az izzitás programjával vagy valamelyik olyan hőfokmérővel lehet még gond, ami alapján izzit a kocsi.  szomoru1











Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
szemisun
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317



E-mail
« Új hozzászólás #7039 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 16:10:26 »

Sziasztok,

Az meg tudnátok mondani, hogy pontosan hol található a faceliftesekben a kürt? Motortérben merre kell elindulnom, esetleg bontani kell hozzá valamit komolyabban?

Thx!!
Naplózva

bakolaci
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #7040 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 16:20:37 »

...
Nektek (és most sok tipustárs válaszát kérem szépen) mikor izzit a kocsi? Hideg motornál mikor látjátok a malacfarkat? Van egy bizonyos hőfok, ami alatt állandoan? Mert ha ige, akkor nekem az izzitás programjával vagy valamelyik olyan hőfokmérővel lehet még gond, ami alapján izzit a kocsi.  szomoru1

Szia,
Én még ezen a télen nem láttam a "malacfarok" jelet (tavaly is vagy kétszer). A téli hideg beálltával nekem is dadogósan indul, motorleállást beindulást követően még nem produkált. Kicsit rázkódik egy darabig, aztán kisimul az alapjárt. Olyan előfordul, hogy megszokásból már elengedem a nyomógombot indításkor és nem indul, vagy majdnem beindul, aztán leáll. Ilyenkor újra indítózás és másodszorra beindul (mint írtam az előbb, remegve, majd beáll az alapjárat). Nálam gondolom izzító csere kellene, de még nem szántam rá magam. Mindjárt itt a tavasz  Wink

Üdv BL.
Naplózva

2017 MK5 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium Powershift 180 HP.
2008 MK4 Mondeo, 2.0 TDCI Titanium-X, Automata 130 HP.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7041 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 16:29:32 »

Még nem volt ráérkezésem, tervbe van ezen a héten mindenképpen megejtem.
Viszont ha az lenne a ludas csak, akkor izzitás esetén miért nincs gond vele akár nagyon hidegben, akár kevésbé hidegben se!?  wow1

Figyelj, nekem a fojtószelep lapát teljesen kiszámíthatatlanul ragadt meg... Volt hogy otthon beindult és az Aldi parkolóban csak másodjára és dadogva... A lapát kipattanásához kell nyilván, hogy valami kibillentse...

Egyébként nekem nyáron új izzítók kerültek bele mert tavaly egy síelésen elég göthösen indult (mondjuk -15 fok volt...) De most, hogy új izzítók vannak észre sem veszek különbséget a hideg és meleg indítózás között, szépen jár, esetleg egy pár másodpercig kicsit kopogósabb a hangja, de egyenletesen jár, szépen. Ja és nem figyelem az izzítást, tekerem a kulcsot és indítok, talán néha figyelem, figyelném, de olyan gyorsan villan fel, hogy leszoktam róla...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #7042 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 18:07:39 »

Figyelj, nekem a fojtószelep lapát teljesen kiszámíthatatlanul ragadt meg... Volt hogy otthon beindult és az Aldi parkolóban csak másodjára és dadogva... A lapát kipattanásához kell nyilván, hogy valami kibillentse...

Egyébként nekem nyáron új izzítók kerültek bele mert tavaly egy síelésen elég göthösen indult (mondjuk -15 fok volt...) De most, hogy új izzítók vannak észre sem veszek különbséget a hideg és meleg indítózás között, szépen jár, esetleg egy pár másodpercig kicsit kopogósabb a hangja, de egyenletesen jár, szépen. Ja és nem figyelem az izzítást, tekerem a kulcsot és indítok, talán néha figyelem, figyelném, de olyan gyorsan villan fel, hogy leszoktam róla...



Mindenképpen kipucolom a hétvégén. Aztán meglátom javul-e. Addig pedig hátha kiderül ez az izzitás miként működik, mi alapján!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #7043 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 21:37:50 »

Sziasztok.
Boldog új évet kívánok mindenkinek. Szeretnék segítséget kérni.  A rádió antennát kicsit meggyepálta a gépi autómosó keféje.  (Mondeo mk4 2010) azóta nem működik a navigáció az autóba. A navi alapjáraton megy,de nincs GPS jel,ezért nem tudja,hogy hol is van pontosan. A kérdésem az lenne,hogy ha az antennát lecserélem, ezzel helyre fogom hozni a hibát ,vagy csak a török antennám lesz ismét a régi. ? Amennyiben csak az antenna nem jelent megoldást  mit kellene tennem,hogy ismét működjön a navi?  Kerestem a neten az autóhoz antennát, és talpat de nem találok,segìtenétek ebbe is ha lehet?
Nagyon szépen köszönöm.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7044 Dátum: 2017.01.05 csütörtök, 21:56:50 »

Sziasztok.
Boldog új évet kívánok mindenkinek. Szeretnék segítséget kérni.  A rádió antennát kicsit meggyepálta a gépi autómosó keféje.  (Mondeo mk4 2010) azóta nem működik a navigáció az autóba. A navi alapjáraton megy,de nincs GPS jel,ezért nem tudja,hogy hol is van pontosan. A kérdésem az lenne,hogy ha az antennát lecserélem, ezzel helyre fogom hozni a hibát ,vagy csak a török antennám lesz ismét a régi. ? Amennyiben csak az antenna nem jelent megoldást  mit kellene tennem,hogy ismét működjön a navi?  Kerestem a neten az autóhoz antennát, és talpat de nem találok,segìtenétek ebbe is ha lehet?
Nagyon szépen köszönöm.
Az antenna szárnak semmi köze a GPS vételhez. A vevő az antenna talpban van. Valószínűleg beázott a mosóban és ezért nem működik.
Elképzelhető, hogy ha kiszárad, akkor ideig óráig jó lesz, de megbízható már soha nem lesz. Nem kell a mosót hibáztatnod, az valószínűleg már csak a kegyelemdöfést adta meg ennek az elcseszett konstrukciónak.

A stabil megoldás egy belső, Fakra csatlakozós GSP antenna vásárlása (kb. 4-5e ft.) és telepítése az utastérben. A Fordnál is csak ilyet kapsz már, külsőt már nem lehet kapni. A Ford a szélvédőre ragasztja, de én eldugnám valahová a műszerfal alá.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
peter78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



E-mail
« Új hozzászólás #7045 Dátum: 2017.01.07 szombat, 09:52:09 »

Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy lehet kiiktatni a szervízüzenetet mert olajcsere után nem ütötték ki!  falbav
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #7046 Dátum: 2017.01.07 szombat, 10:06:32 »

Sziasztok! Tudna valaki segíteni abban, hogy lehet kiiktatni a szervízüzenetet mert olajcsere után nem ütötték ki!  falbav

Szia.
Ajtókat becsukod, gyújtást ráadod, és benyomod a féket, meg a gázt, amíg ki nem írja, hogy resetelte. Kb 30mp-ig tartsd a pedálokat benyomva.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7047 Dátum: 2017.01.07 szombat, 11:32:51 »

Szia.
Ajtókat becsukod, gyújtást ráadod, és benyomod a féket, meg a gázt, amíg ki nem írja, hogy resetelte. Kb 30mp-ig tartsd a pedálokat benyomva.
...de még előtte az OK gomb megnyomásával megkell erősíteni a reset szándékát!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #7048 Dátum: 2017.01.07 szombat, 16:19:25 »

...de még előtte az OK gomb megnyomásával megkell erősíteni a reset szándékát!
és ha nincs üzenet, de olajat cseréltem, hogyan törlöm, hogy ne 2000 km múlva csipogjon pl.?
Nem lehet átállítani km ciklust rövidebbre?
 beka3
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7049 Dátum: 2017.01.07 szombat, 18:08:33 »

és ha nincs üzenet, de olajat cseréltem, hogyan törlöm, hogy ne 2000 km múlva csipogjon pl.?
Nem lehet átállítani km ciklust rövidebbre?
 beka3
ugyan így.de a 20e km es ciklust nem lehet átírni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145 146 147 148 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.