Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:51:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3593629 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
fecskebeka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453



« Új hozzászólás #7050 Dátum: 2017.01.07 szombat, 18:30:05 »

ugyan így.de a 20e km es ciklust nem lehet átírni.
worship
Naplózva

Galaxy Ghia 2.2 TDCi Panther Black (Metallic)                                                 "vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia" Wink
2010- 200LE 6 fokozat kézi  WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #7051 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:09:58 »

A fojtószelep lapátot kipucoltad?

Nos, a mai nap kipucoltam rendesen. Volt benne olajsár egy kis adag, pláne az egr oldalon, de nem volt vészes. Viszont mikor lehuztam a légcsövet, láttam, hogy a lapát nyitott helyzetben állt, pedig a vákuum csövét még nem vettem le.
Illetve egy jelenség van még, ami eddig is volt egy ideje, de nem tulajdonitottam neki nagy figyelmet, de hátha jelent valamit: megálláskor fék benyomva, válto P-be rakva, kézifék behuz és utána fék elenged és motor leállit féle módszerrel parkolok le. Ezután minden alkalommal mikor beülök ujra (jópár óra mulva) akkor a fékpedál full fel van keményedve. Ez normális? Jelenthet vákumos pierburgos hibát esetleg?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7052 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:14:52 »

Nos, a mai nap kipucoltam rendesen. Volt benne olajsár egy kis adag, pláne az egr oldalon, de nem volt vészes. Viszont mikor lehuztam a légcsövet, láttam, hogy a lapát nyitott helyzetben állt, pedig a vákuum csövét még nem vettem le.
Illetve egy jelenség van még, ami eddig is volt egy ideje, de nem tulajdonitottam neki nagy figyelmet, de hátha jelent valamit: megálláskor fék benyomva, válto P-be rakva, kézifék behuz és utána fék elenged és motor leállit féle módszerrel parkolok le. Ezután minden alkalommal mikor beülök ujra (jópár óra mulva) akkor a fékpedál full fel van keményedve. Ez normális? Jelenthet vákumos pierburgos hibát esetleg?

A válumszelep(pierburg) csak egy időre húzza be a fojtószelepet. Ilyenkor tud beragadni. Nyilván egy idő után elfogy a vákum... akkor egyébként is elengedi a lapátot, amit egyébként a rugója is visszahúz. Az álló helyzetben elfogyó vákum miatt is keményedik fel a fék. Ahogy beindítod, már be is esik és puhul a pedál.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #7053 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:22:12 »

Sziasztok, lehetséges az, hogy az ablakmosó fűtés, szélvédő fűtés és visszapillantó fűtés működik , de nagyon gyengén? Lehet ezen állítani?
Tavaly mintha nagyobb hatásfokkal működött volna (már a -2 foknál is így éreztem)
Van ötletetek?  help Megköszönném!
 
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #7054 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 14:35:54 »

Sziasztok, hogy lehet kivenni az ablakmosó motorját, mert csomószor nyomkodni kell mire neki áll rendesen spricelni. Minőségi -20 as ablakmosó folyadék van benne és már -2 nél csinálja. Van benne valami szűrő vagy kezd meghalni a motor?
Tanácsotokat előre is köszönöm.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7055 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 15:08:49 »

Sziasztok, hogy lehet kivenni az ablakmosó motorját, mert csomószor nyomkodni kell mire neki áll rendesen spricelni. Minőségi -20 as ablakmosó folyadék van benne és már -2 nél csinálja. Van benne valami szűrő vagy kezd meghalni a motor?
Tanácsotokat előre is köszönöm.
a spriccni elfagy ilyenkor,hiába van benne fagyálló.elillan az alkohol belőle....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #7056 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 15:13:10 »

a spriccni elfagy ilyenkor,hiába van benne fagyálló.elillan az alkohol belőle....
Nem hiszem mert többszöri nyomásra elkezd "spriccálni" csak nagyon kis nyomással. Le kell vennem a tömlőt a spriniről és egy 2 dl kinyomása után megjön a nyomás is!
Van lent a tartályban egy szűrő??
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7057 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 18:28:38 »

Nem hiszem mert többszöri nyomásra elkezd "spriccálni" csak nagyon kis nyomással. Le kell vennem a tömlőt a spriniről és egy 2 dl kinyomása után megjön a nyomás is!
Van lent a tartályban egy szűrő??
nincs
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410



E-mail
« Új hozzászólás #7058 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 19:12:30 »

Ebben a -20 fokos reggeli indításban a Convers kijelző indításkor el-el sötétedett teljesen, ez normális hidegben?
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7059 Dátum: 2017.01.08 vasárnap, 19:17:39 »

Ebben a -20 fokos reggeli indításban a Convers kijelző indításkor el-el sötétedett teljesen, ez normális hidegben?

Szerintem nem, de ez van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #7060 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 00:34:32 »

azért ezek a hidegek tudnak érdekes dolgokat okozni. A mondiban a sony fejegység piros kijelzője alig olvasható és amikor váltasz állomást vagy csak hangerőt szabályzol, akkor még az előző érték is ott virít Cheesy

A jeep-ben a kínai fejegység két év után megadta magát és csak fehér kép van, semmi más, meglátjuk a szaki mit mond
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7061 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 09:01:52 »

Ebben a -20 fokos reggeli indításban a Convers kijelző indításkor el-el sötétedett teljesen, ez normális hidegben?
Ha 10v alá esik a feszültség, ezt csinálja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7062 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 09:03:14 »

Nem hiszem mert többszöri nyomásra elkezd "spriccálni" csak nagyon kis nyomással. Le kell vennem a tömlőt a spriniről és egy 2 dl kinyomása után megjön a nyomás is!
Van lent a tartályban egy szűrő??
Fűthető ablakmosó fúvóka van?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
bncsk
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #7063 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 09:37:26 »

Sziasztok,
abban kérném a segítségeteket/ötleteket, hogy egy Ford Galaxy WA6-os tehát a Mondeo MK4/S-MAX alapú galaxy-ba szeretnék a halogén helyére gyári xenonos lámpákat berakni. működik minden csak a magasságállítást nem tudom életre kelteni benne. Tisztában vagyok vele, hogy a gyári xenonos lámpák magasságállító motorja más rendszerű mint a sima halogén. Azt is tudom, hogy nem felel meg a műszaki viszga követelményeinek, mégis én megszeretném csinálni. Sajnos ezek a lámpák nem szétszedhetőek, a motort nem lehet kivenni vagy cserélni bennük. Valamilyen megoldás kellene amivel a motorok életre kelthetőek illetve valahogy állítható lenne a lámpák magassága. Az automata szintező rendszert nem tudok és nem is akarom beépíteni, lévén bonyolult és rettentő költséges.
Köszönöm az ötleteket.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7064 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 09:49:40 »

Sziasztok,
abban kérném a segítségeteket/ötleteket, hogy egy Ford Galaxy WA6-os tehát a Mondeo MK4/S-MAX alapú galaxy-ba szeretnék a halogén helyére gyári xenonos lámpákat berakni. működik minden csak a magasságállítást nem tudom életre kelteni benne. Tisztában vagyok vele, hogy a gyári xenonos lámpák magasságállító motorja más rendszerű mint a sima halogén. Azt is tudom, hogy nem felel meg a műszaki viszga követelményeinek, mégis én megszeretném csinálni. Sajnos ezek a lámpák nem szétszedhetőek, a motort nem lehet kivenni vagy cserélni bennük. Valamilyen megoldás kellene amivel a motorok életre kelthetőek illetve valahogy állítható lenne a lámpák magassága. Az automata szintező rendszert nem tudok és nem is akarom beépíteni, lévén bonyolult és rettentő költséges.
Köszönöm az ötleteket.

Miből gondolod, hogy a magasságállító motor nem fog működni? Bár nem automatikusan, de manuálisan szerintem kivezérli...

(És szét lehet szedni a lámpát...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7065 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 10:42:24 »

Sziasztok,
abban kérném a segítségeteket/ötleteket, hogy egy Ford Galaxy WA6-os tehát a Mondeo MK4/S-MAX alapú galaxy-ba szeretnék a halogén helyére gyári xenonos lámpákat berakni. működik minden csak a magasságállítást nem tudom életre kelteni benne. Tisztában vagyok vele, hogy a gyári xenonos lámpák magasságállító motorja más rendszerű mint a sima halogén. Azt is tudom, hogy nem felel meg a műszaki viszga követelményeinek, mégis én megszeretném csinálni. Sajnos ezek a lámpák nem szétszedhetőek, a motort nem lehet kivenni vagy cserélni bennük. Valamilyen megoldás kellene amivel a motorok életre kelthetőek illetve valahogy állítható lenne a lámpák magassága. Az automata szintező rendszert nem tudok és nem is akarom beépíteni, lévén bonyolult és rettentő költséges.
Köszönöm az ötleteket.
Hajrá, nem lesz egyszerű, de nem lehetetlen. Ha a mondeo mk4-ből indulok ki, akkor a következő kihívások lesznek:
- kellenek a lámpák.
- kell headlamp control module (HCM)
- be kell kötni a HCM-et: a halogén lampáknál a szintéző kapcsolója közvetlenül a lámpákra van kötve, a xenon esetében a szintezést a HCM végzi a két szintező jele alapján. Továbbá a halogénnél nincs HCM, így a lámpakör vezetékelését át kell alakítani.
- fel kell konfigurálni a Body control module (BCM) -ben a xenon lámpákat .
- pótolni kell a szintező érzékelőket: valahol olvastam rá megoldást, ha kell, előkeresem.
- fényszóró mosó: ha nincs, érdemes kiépíteni, nem bonyolult, csak macerás. Viszont vizsgán, rendőri ellenőrzésnél sokkal nyilvánvalóbb a hiánya. A szintezőre mondhatod, hogy szintez, ahogy gondolja. Bekapcsoláskor csinál öntesztet, ha az elektronika teljes (tehát ha van HCM), tehát a "látványra" rendben lesz.

Továbbá érdemes megnézni, hogy mennyire van előkészítve a helye. Mivel a xenon és a szintező vezetékes a motortéri kötegben vannak, bizonyos konfiguráció esetén minden benne van, ami kell. Pl a fényszóró mosó biztosíték / relé lábainak megléte a motortéri táblában hajlamosít arra, hogy a szintezők csatlakozói/vezetékei is vannak. A mondeo mk4-nél ez olyankor van, ha a gép kanyarkövető (AFS) fényszóróval jött ki a gyárból. Ilyenkor a xenon upgrade vezetékelés nélkül megoldható.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #7066 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 15:16:58 »

Nos, a mai nap kipucoltam rendesen. Volt benne olajsár egy kis adag, pláne az egr oldalon, de nem volt vészes. Viszont mikor lehuztam a légcsövet, láttam, hogy a lapát nyitott helyzetben állt, pedig a vákuum csövét még nem vettem le.
Illetve egy jelenség van még, ami eddig is volt egy ideje, de nem tulajdonitottam neki nagy figyelmet, de hátha jelent valamit: megálláskor fék benyomva, válto P-be rakva, kézifék behuz és utána fék elenged és motor leállit féle módszerrel parkolok le. Ezután minden alkalommal mikor beülök ujra (jópár óra mulva) akkor a fékpedál full fel van keményedve. Ez normális? Jelenthet vákumos pierburgos hibát esetleg?

Mai napon teszteltem a hideginditást. Sajnos nem változott, ugyhogy nem a pillangószeleppel van a bibi. ( annyi azért pozitiv, hogy hideg motornál is azonnal reagál a gázadásra és pontosabban)
Szóval még mindig ott a kérdés, hogy akkor nekem miért nem indul normális, legalábbis normálisabban.
Izzitás még mindig random jelez, pl most munkában, 9 óra áldogálás után, minusz 2 fokban nem izzitott a kijelző szerint.
Most talán kapok infot hogy hogy tudom bemérni, hogy kapnak-e feszt az izzitók, igy azt fogom megprobálni, de ha van még ötlet, örömmel fogadom.  wave
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7067 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 16:42:04 »

Mai napon teszteltem a hideginditást. Sajnos nem változott, ugyhogy nem a pillangószeleppel van a bibi. ( annyi azért pozitiv, hogy hideg motornál is azonnal reagál a gázadásra és pontosabban)
Szóval még mindig ott a kérdés, hogy akkor nekem miért nem indul normális, legalábbis normálisabban.
Izzitás még mindig random jelez, pl most munkában, 9 óra áldogálás után, minusz 2 fokban nem izzitott a kijelző szerint.
Most talán kapok infot hogy hogy tudom bemérni, hogy kapnak-e feszt az izzitók, igy azt fogom megprobálni, de ha van még ötlet, örömmel fogadom.  wave
légtömegmérő/töltőnyomásmérő szenzorok beszívott levegő jelzője jó? Intake air temperature PID-et kellene nézni, hátha hibás a kiolvasása, ami miatt nem jól határozza meg a külső hőmérsékletet, emiatt meg az izzítást.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #7068 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 17:03:35 »

légtömegmérő/töltőnyomásmérő szenzorok beszívott levegő jelzője jó? Intake air temperature PID-et kellene nézni, hátha hibás a kiolvasása, ami miatt nem jól határozza meg a külső hőmérsékletet, emiatt meg az izzítást.

Na! Végre egy válasz a kérdésemre, miszerint melyik hőmérséklet érzékelő alapján dönt az izzitásról?  worship
Holnap mindenképpen ránézek forscannel. És köszi az ötletet.  Wink
A Map senzor a töltőnyomás, ugye!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #7069 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 18:32:24 »

Szisztok, van ötleteket, hogy az anyós oldal ajtó lezárásakor rendszeresen miért nem zár le?
Ekkor kinyitom, újra rázárok és akkor lezár. Érzékelő lenne? Vegyem le az ajtó borítást? Ja és csak télen csinálja!
 Huh?
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
bncsk
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #7070 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 18:56:35 »

Köszi,
pont ezek szeretném kikerülni. Ezekkel tisztában vagyok és a kiépítés bonyolultságával ill. a költségével is.
A gyári lámpák megvannak. De ha nem sikerül kitalálnom valamit már nem sokáig lesznek nálam... Smiley

Hajrá, nem lesz egyszerű, de nem lehetetlen. Ha a mondeo mk4-ből indulok ki, akkor a következő kihívások lesznek:
- kellenek a lámpák.
- kell headlamp control module (HCM)
- be kell kötni a HCM-et: a halogén lampáknál a szintéző kapcsolója közvetlenül a lámpákra van kötve, a xenon esetében a szintezést a HCM végzi a két szintező jele alapján. Továbbá a halogénnél nincs HCM, így a lámpakör vezetékelését át kell alakítani.
- fel kell konfigurálni a Body control module (BCM) -ben a xenon lámpákat .
- pótolni kell a szintező érzékelőket: valahol olvastam rá megoldást, ha kell, előkeresem.
- fényszóró mosó: ha nincs, érdemes kiépíteni, nem bonyolult, csak macerás. Viszont vizsgán, rendőri ellenőrzésnél sokkal nyilvánvalóbb a hiánya. A szintezőre mondhatod, hogy szintez, ahogy gondolja. Bekapcsoláskor csinál öntesztet, ha az elektronika teljes (tehát ha van HCM), tehát a "látványra" rendben lesz.

Továbbá érdemes megnézni, hogy mennyire van előkészítve a helye. Mivel a xenon és a szintező vezetékes a motortéri kötegben vannak, bizonyos konfiguráció esetén minden benne van, ami kell. Pl a fényszóró mosó biztosíték / relé lábainak megléte a motortéri táblában hajlamosít arra, hogy a szintezők csatlakozói/vezetékei is vannak. A mondeo mk4-nél ez olyankor van, ha a gép kanyarkövető (AFS) fényszóróval jött ki a gyárból. Ilyenkor a xenon upgrade vezetékelés nélkül megoldható.
Naplózva
bncsk
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #7071 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 18:59:29 »

"Átpineltem" a lámpát a halogénhez hasonlóan. De nem akar a magasságállítás életre kelni egyenlőre.
Hogy lehet úgy szétszedni, hogy az még használható legyen később is? Már szedtem szét lámpát de nem lett szép a végeredmény. Gyakorlatilag tönkrement a ház.
Köszi az ötletet!
 
Miből gondolod, hogy a magasságállító motor nem fog működni? Bár nem automatikusan, de manuálisan szerintem kivezérli...

(És szét lehet szedni a lámpát...)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7072 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 19:04:07 »

Mai napon teszteltem a hideginditást. Sajnos nem változott, ugyhogy nem a pillangószeleppel van a bibi. ( annyi azért pozitiv, hogy hideg motornál is azonnal reagál a gázadásra és pontosabban)
Szóval még mindig ott a kérdés, hogy akkor nekem miért nem indul normális, legalábbis normálisabban.
Izzitás még mindig random jelez, pl most munkában, 9 óra áldogálás után, minusz 2 fokban nem izzitott a kijelző szerint.
Most talán kapok infot hogy hogy tudom bemérni, hogy kapnak-e feszt az izzitók, igy azt fogom megprobálni, de ha van még ötlet, örömmel fogadom.  wave
ha önerőből nincs annyi, hogy ki tudd mérni, akkor nem biztos, hogy neki kéne állni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #7073 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 19:40:16 »

ha önerőből nincs annyi, hogy ki tudd mérni, akkor nem biztos, hogy neki kéne állni

Köszi az aggódást, de van annyi, hogy ennyit meg tudjak csinálni.  Wink
Most nem az izzitok kimérése amit akarok, azt már megcsináltam anno önerőből és ki is cseréltettem mindet, mert 2 kuka volt. Csak eszembe nem jutott volna, hogy egy 2009es autonál még előfordulhat, hogy a kocsi nem képes jelezni, hogy ha nem kap áramot az izzitó. Igy az ötlet kellett csak.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.09 hétfő, 19:43:51 írta ManiMondeo » Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7074 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 19:46:18 »

Köszi,
pont ezek szeretném kikerülni. Ezekkel tisztában vagyok és a kiépítés bonyolultságával ill. a költségével is.
A gyári lámpák megvannak. De ha nem sikerül kitalálnom valamit már nem sokáig lesznek nálam... Smiley

Ha jól értem, te a halogén szintezőmotorjait szeretnéd belerakni a xenonba és az egészet rákötni a H7 vezetékelésére. Ez esetben a fizikai kompatibiitás a kérdés. Elvileg a Xenon motorok gyorsabban szinteznek, más a vezérlési módjuk, mint a normál H7 szintezői.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
bncsk
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #7075 Dátum: 2017.01.09 hétfő, 21:57:16 »

Nem egészen, szívem szerint nem bontanám meg a lámpát. Ebben a lámpában nem kiszerelhető a motor. Csak abban az esetben cserélhető a motor ha szétbontom az egészet. Ezt elkerülném ha lehet. Egyébként a xenon fényszóróban is 3 vezeték megy a motorba (1 db. zöld és 2 db. fekete). Szerintem valahogy megvalósítható, de még nem tudom hogy. A VWk-hez néha kapható olyan kábel közdarab ami megoldja a problémát. Ezért gondolom, hogy itt is megoldható lenne valahogy.

Ha jól értem, te a halogén szintezőmotorjait szeretnéd belerakni a xenonba és az egészet rákötni a H7 vezetékelésére. Ez esetben a fizikai kompatibiitás a kérdés. Elvileg a Xenon motorok gyorsabban szinteznek, más a vezérlési módjuk, mint a normál H7 szintezői.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #7076 Dátum: 2017.01.10 kedd, 09:50:38 »

Szisztok, van ötleteket, hogy az anyós oldal ajtó lezárásakor rendszeresen miért nem zár le?
Ekkor kinyitom, újra rázárok és akkor lezár. Érzékelő lenne? Vegyem le az ajtó borítást? Ja és csak télen csinálja!
 Huh?


Inkább a motor. Cseréltük már, másnak is volt vele probléma. Szerencsére a zár egyszerűen bontható, nem úgy mint az mk3-nál. Valszeg egy tisztítás elég is lesz, de lehet hogy szénkefét is cserélned kell. Ha meg tudod oldani, egyszerűbb egy motor csere. Összerakásnál figyelj, mert ha nincs minden pontosan a helyén, akkor nem fog jól működni. Keress vissza...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #7077 Dátum: 2017.01.10 kedd, 10:36:28 »

NNa. 2013 as Bosch S5 85/800 ma nyugovóra tért. Tegnap este már a gyújtás ráadásakor 11.8 at mértem. Reggel kaptam le töltésről. Addig amíg lábon elmet a szakboltig,addig kicseréltem.
Nem sokat bírnak az akkuk. 2010es autó révén gondolom a német tulaj 2013ban cserélte a gyárit is. 3 év.
Mivel gyorsba kellett, egy 80/700as banner került bele. ez volt készleten a legnagyobb. remélem jó lezs 3 évig Cheesy
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7078 Dátum: 2017.01.10 kedd, 11:07:53 »

NNa. 2013 as Bosch S5 85/800 ma nyugovóra tért. Tegnap este már a gyújtás ráadásakor 11.8 at mértem. Reggel kaptam le töltésről. Addig amíg lábon elmet a szakboltig,addig kicseréltem.
Nem sokat bírnak az akkuk. 2010es autó révén gondolom a német tulaj 2013ban cserélte a gyárit is. 3 év.
Mivel gyorsba kellett, egy 80/700as banner került bele. ez volt készleten a legnagyobb. remélem jó lezs 3 évig Cheesy

Ezért szoktam én azt mondani, hogy felesleges megvenni a csillivilli 1,5-2x annyiba kerülő akksikat, azok se bírják tovább 3-5 évnél.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7079 Dátum: 2017.01.10 kedd, 13:45:29 »

NNa. 2013 as Bosch S5 85/800 ma nyugovóra tért. Tegnap este már a gyújtás ráadásakor 11.8 at mértem. Reggel kaptam le töltésről. Addig amíg lábon elmet a szakboltig,addig kicseréltem.
Nem sokat bírnak az akkuk. 2010es autó révén gondolom a német tulaj 2013ban cserélte a gyárit is. 3 év.
Mivel gyorsba kellett, egy 80/700as banner került bele. ez volt készleten a legnagyobb. remélem jó lezs 3 évig Cheesy
Mi a baj a gyújtásra 11,8v értékkel? Szerintem működő izzítók mellett kifejezetten jó. Terheletlenül 12,5v környéken kell lennie (lekötött saru).
A halál szerintem abból látszik, ha már nem tudja a 800A indítóáramot és indításnál nagyon leesik a feszültség (<10V) vagy nem is indul.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7080 Dátum: 2017.01.10 kedd, 13:49:28 »

NNa. 2013 as Bosch S5 85/800 ma nyugovóra tért. Tegnap este már a gyújtás ráadásakor 11.8 at mértem. Reggel kaptam le töltésről. Addig amíg lábon elmet a szakboltig,addig kicseréltem.
Nem sokat bírnak az akkuk. 2010es autó révén gondolom a német tulaj 2013ban cserélte a gyárit is. 3 év.
Mivel gyorsba kellett, egy 80/700as banner került bele. ez volt készleten a legnagyobb. remélem jó lezs 3 évig Cheesy
Csak azért cserélted ki, mert 11,8V-ot mértél rajta? Ráadásul menet közben cserélted vagy mi?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #7081 Dátum: 2017.01.10 kedd, 14:01:14 »

Csak azért cserélted ki, mert 11,8V-ot mértél rajta? Ráadásul menet közben cserélted vagy mi?

Ezt én sem értem. Nekem az aksik eddig Fordban úgy haltak meg, hogy egyik nap indult, másik nap még az ajtókat sem tudtam kinyitni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #7082 Dátum: 2017.01.10 kedd, 14:53:26 »

Mi a baj a gyújtásra 11,8v értékkel? Szerintem működő izzítók mellett kifejezetten jó. Terheletlenül 12,5v környéken kell lennie (lekötött saru).
A halál szerintem abból látszik, ha már nem tudja a 800A indítóáramot és indításnál nagyon leesik a feszültség (<10V) vagy nem is indul.
reggel vettem le a toltorol. Masodikra indult minden alkalommal. Inditaskor 8v. Masodikra ugyanigy. Toltes 14,8. Az uj akkuval 10.5 inditaskor. Toltes 14.4. Nem akartak lerohadni vele sehol.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.10 kedd, 15:00:25 írta zsolank » Naplózva
zozo21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #7083 Dátum: 2017.01.10 kedd, 17:14:42 »

Inkább a motor. Cseréltük már, másnak is volt vele probléma. Szerencsére a zár egyszerűen bontható, nem úgy mint az mk3-nál. Valszeg egy tisztítás elég is lesz, de lehet hogy szénkefét is cserélned kell. Ha meg tudod oldani, egyszerűbb egy motor csere. Összerakásnál figyelj, mert ha nincs minden pontosan a helyén, akkor nem fog jól működni. Keress vissza...
kössz, vissza nézem.
Naplózva

Mondeo Mk4 2.0 TDCi 140 kombi Smiley
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #7084 Dátum: 2017.01.10 kedd, 19:01:10 »

légtömegmérő/töltőnyomásmérő szenzorok beszívott levegő jelzője jó? Intake air temperature PID-et kellene nézni, hátha hibás a kiolvasása, ami miatt nem jól határozza meg a külső hőmérsékletet, emiatt meg az izzítást.

Ma megnéztem az összes hőmérséklet mérőt, amit a motortérben tudtommal van.
A kocsi 4,5 órát állt a minusz 5-10 fokban, mikor rádugtam a gépet. Értékek:
Külső hőm.: -4
Beszivott levegő 1: -3
Beszivott levegő 2: -3
Hengerfej hőm.: plusz 7.
Ezutobbit nem tudom, hogy csak még nem hült le vagy fals adatot mér, de beinditás után(csak alapjáraton járt a motor) kb 4-5 perccel már 30fokot mutatott és ment felfele szépen lassan.
Ezekből arra következtetek, hogy ezek nem hibásak!
Ma még nem sikerült szereznem lakatfogot, de ha sikerül, akkor rámérek az izzitós kábelre még.
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7085 Dátum: 2017.01.10 kedd, 21:23:30 »

reggel vettem le a toltorol. Masodikra indult minden alkalommal. Inditaskor 8v. Masodikra ugyanigy. Toltes 14,8. Az uj akkuval 10.5 inditaskor. Toltes 14.4. Nem akartak lerohadni vele sehol.
így már kerek...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Kázy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



E-mail
« Új hozzászólás #7086 Dátum: 2017.01.10 kedd, 21:57:25 »

NNa. 2013 as Bosch S5 85/800 ma nyugovóra tért. Tegnap este már a gyújtás ráadásakor 11.8 at mértem. Reggel kaptam le töltésről. Addig amíg lábon elmet a szakboltig,addig kicseréltem.
Nem sokat bírnak az akkuk. 2010es autó révén gondolom a német tulaj 2013ban cserélte a gyárit is. 3 év.
Mivel gyorsba kellett, egy 80/700as banner került bele. ez volt készleten a legnagyobb. remélem jó lezs 3 évig Cheesy

Sziasztok! Erre az időjárásra nekem is megadta magát az akksi. Igaz nekem még a gyári 2009-es volt benne. Egész jól bírta.
Naplózva

2009. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium
bbubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #7087 Dátum: 2017.01.11 szerda, 07:54:19 »

Üdv urak!

Birtokolok egy 2007-es MK4-es Mondeót, ittennék: https://scontent-vie1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/14553166_1840514486194540_4194957346130100224_n.jpg

Az autó pár hónapja van nálam, kanyarkövetős projektoros halogén fényszórókkal rendelkezik és már a megvásárláskor amikor a családba került (2009 év végén) roppant gyengusz volt a fényereje. Mióta átkerült hozzám, egyszerűen borzasztó éjjel közlekedni vele, alig van fényerő ami az útra kerül. A vetítési képet és magasságot rendben találom. (Van egy 1-es fókám (nem projektoros, nem xenon), annak a fénye oda és vissza veri a Mondeóét.)

Lehet ezzel valami okosat tenni (nem szeretnék xenonra módosítani és +130%-os és tsai fényerővel rendelkező izzókat beszerelni félévente ha nem muszáj.) Keresgéltem a fórumban megoldásokat, többen írtátok azt, hogy a projektor külső/belső tisztítása segíthet a dolgon. Viszont el is lehet szúrni, mert nem elképzelhetetlen egy "újra foncsoroztatás?" a tisztítás következménye képen.

Van tippetek, hogy Pécs környékén van-e erre szaki aki korrektül tudhat segíteni vagy olyan házi megoldás amivel jobbá tehető a fényerő?

Előre is köszi!
Naplózva

Üdv,
bbubi

MK4 2007. 1.6 TiVct 125Le Sedan
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7088 Dátum: 2017.01.11 szerda, 08:26:24 »

Üdv urak!

Birtokolok egy 2007-es MK4-es Mondeót, ittennék: https://scontent-vie1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/14553166_1840514486194540_4194957346130100224_n.jpg

Az autó pár hónapja van nálam, kanyarkövetős projektoros halogén fényszórókkal rendelkezik és már a megvásárláskor amikor a családba került (2009 év végén) roppant gyengusz volt a fényereje. Mióta átkerült hozzám, egyszerűen borzasztó éjjel közlekedni vele, alig van fényerő ami az útra kerül. A vetítési képet és magasságot rendben találom. (Van egy 1-es fókám (nem projektoros, nem xenon), annak a fénye oda és vissza veri a Mondeóét.)

Lehet ezzel valami okosat tenni (nem szeretnék xenonra módosítani és +130%-os és tsai fényerővel rendelkező izzókat beszerelni félévente ha nem muszáj.) Keresgéltem a fórumban megoldásokat, többen írtátok azt, hogy a projektor külső/belső tisztítása segíthet a dolgon. Viszont el is lehet szúrni, mert nem elképzelhetetlen egy "újra foncsoroztatás?" a tisztítás következménye képen.

Van tippetek, hogy Pécs környékén van-e erre szaki aki korrektül tudhat segíteni vagy olyan házi megoldás amivel jobbá tehető a fényerő?

Előre is köszi!

Ha kívülről ránézel a lámpára és a projektor lencse szürkés, opálos (az lesz) akkor a projektor lencsét mindenképpen érdemes tisztítani. Már azzal egy 50% fényerő növekedés garantált. A foncsorhoz ne nyúlj, de ha kezedben van az egység, akkor fel tudod mérni az állapotát.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
bbubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11



« Új hozzászólás #7089 Dátum: 2017.01.11 szerda, 08:31:12 »

Ha kívülről ránézel a lámpára és a projektor lencse szürkés, opálos (az lesz) akkor a projektor lencsét mindenképpen érdemes tisztítani. Már azzal egy 50% fényerő növekedés garantált. A foncsorhoz ne nyúlj, de ha kezedben van az egység, akkor fel tudod mérni az állapotát.

Nagyon köszi a tippet! Ezek szerint a projektor tisztítása nem jár együtt a foncsor hozzányúlásával. Ezt jó tudni. Mivel érdemes neki állíni a tisztításnak? Fogjak egy mikroszálas kendőd, némi cleant és adj neki? Smiley
Naplózva

Üdv,
bbubi

MK4 2007. 1.6 TiVct 125Le Sedan
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #7090 Dátum: 2017.01.11 szerda, 10:31:19 »

Nagyon köszi a tippet! Ezek szerint a projektor tisztítása nem jár együtt a foncsor hozzányúlásával. Ezt jó tudni. Mivel érdemes neki állíni a tisztításnak? Fogjak egy mikroszálas kendőd, némi cleant és adj neki? Smiley
Nem, csak minimális odafigyelés kell, hogy ne nyúlj a foncsorhoz. A lencsén csak por van. Belülről trükkös, mert nehéz hozzáférni. Valami vékony cuccal kell benyúlni. Majd meglátod.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #7091 Dátum: 2017.01.11 szerda, 11:06:19 »

Üdv urak!

Birtokolok egy 2007-es MK4-es Mondeót, ittennék: https://scontent-vie1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/14553166_1840514486194540_4194957346130100224_n.jpg

Az autó pár hónapja van nálam, kanyarkövetős projektoros halogén fényszórókkal rendelkezik és már a megvásárláskor amikor a családba került (2009 év végén) roppant gyengusz volt a fényereje. Mióta átkerült hozzám, egyszerűen borzasztó éjjel közlekedni vele, alig van fényerő ami az útra kerül. A vetítési képet és magasságot rendben találom. (Van egy 1-es fókám (nem projektoros, nem xenon), annak a fénye oda és vissza veri a Mondeóét.)

Lehet ezzel valami okosat tenni (nem szeretnék xenonra módosítani és +130%-os és tsai fényerővel rendelkező izzókat beszerelni félévente ha nem muszáj.) Keresgéltem a fórumban megoldásokat, többen írtátok azt, hogy a projektor külső/belső tisztítása segíthet a dolgon. Viszont el is lehet szúrni, mert nem elképzelhetetlen egy "újra foncsoroztatás?" a tisztítás következménye képen.

Van tippetek, hogy Pécs környékén van-e erre szaki aki korrektül tudhat segíteni vagy olyan házi megoldás amivel jobbá tehető a fényerő?

Előre is köszi!
A vetítőlencsét érdemes tisztítani, ahogy Sakos is írja. Ha nem szeded szét a lámpát, a lencse belső felét tudod csak tisztítani a h7 foglalaton keresztül. Érdes azonban a külső felét is tisztítani. Főleg ha esetleg nincs meg a hátsó zárófedél a lampatesten.
A projektor egységet ki lehet venni a lámpából, 3 tőcsavar tartja. Előtte azonban ki kell venni a fordítómotort (bepattintós) ill a konzolját (2csavar). A könnyű összerakás miatt érdemes kivenni az elfordulás érzékelőt is. Ha kint van a projektor egység, eldönthető, hogy a foncsor jó-e. A port finom mikroszálas kendővel le tudod törölni róla.
Furcsa, hogy 2 éves korára ennyire koszos lett, ezért merült fel bennem, hogy van-e zárófedél (Schenker88 kollégánál láttam, milyen komoly pusztítást tud a bejutó kosz végezni ilyen esetben).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #7092 Dátum: 2017.01.11 szerda, 14:21:48 »

A vetítőlencsét érdemes tisztítani, ahogy Sakos is írja. Ha nem szeded szét a lámpát, a lencse belső felét tudod csak tisztítani a h7 foglalaton keresztül. Érdes azonban a külső felét is tisztítani. Főleg ha esetleg nincs meg a hátsó zárófedél a lampatesten.
A projektor egységet ki lehet venni a lámpából, 3 tőcsavar tartja. Előtte azonban ki kell venni a fordítómotort (bepattintós) ill a konzolját (2csavar). A könnyű összerakás miatt érdemes kivenni az elfordulás érzékelőt is. Ha kint van a projektor egység, eldönthető, hogy a foncsor jó-e. A port finom mikroszálas kendővel le tudod törölni róla.
Furcsa, hogy 2 éves korára ennyire koszos lett, ezért merült fel bennem, hogy van-e zárófedél (Schenker88 kollégánál láttam, milyen komoly pusztítást tud a bejutó kosz végezni ilyen esetben).

Használat függvénye, nem a koré okvetlenül. Volt már a kezemben szörnyűséges 2 éves projektor és tűrhető 5 éves is. Az irányjelző izzókat én például sportból évente cserélem, mert bekormol a házba és én le is dugóztam a szellőzőket 3M - es füldugókkal. 2 éve kristály tiszta a lencsém, gyönyörűen világít! Nem párásodik...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #7093 Dátum: 2017.01.11 szerda, 14:36:16 »

Nagyon köszi a tippet! Ezek szerint a projektor tisztítása nem jár együtt a foncsor hozzányúlásával. Ezt jó tudni. Mivel érdemes neki állíni a tisztításnak? Fogjak egy mikroszálas kendőd, némi cleant és adj neki? Smiley

Ha elfogadsz egy jó tanácsot: amennyiben nem vagy full autofil, a szétszedésbe ne fogj bele! Az a minimum, hogy elállítod, de könnyen tehetsz rosszat! A helyén lövöldözni clean-nel szerintem nettó fölösleges!  wave Szétszed, kipucol, összerak...
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #7094 Dátum: 2017.01.11 szerda, 15:51:12 »

Hali

Vasárnap óra nem indítottam a kocsit. Elindult ahogy kell. Mentem vele 3-4 km leállítottam lezártam. Kinyitottam, gyújtást adtam rá és csatlakoztattam a szivargyújtóhoz egy kompresszort. Még be sem indítottam, de kiírta, hogy gyenge akku.
A kérdésem, most akkor vegyek egy akkut vagy töltsem, vagy méressem be?

A másik kérdés: a csomagtartóból nem ment a kompresszor. Annak a szivargyújtónak van biztosítéka? Vagy merre keressem a hibát?

Óra szerint 160 e van a kocsiban. 4 év egy aksi?
Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.11 szerda, 16:08:51 írta T0aD » Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7095 Dátum: 2017.01.11 szerda, 18:04:33 »


Óra szerint 160 e van a kocsiban. 4 év egy aksi?
Köszi.
annyi, vagy alig több. de nyugi, amit veszel bele 2-t fog már csak tudni, bármilyet is veszel nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7096 Dátum: 2017.01.11 szerda, 18:05:33 »

Hali

Vasárnap óra nem indítottam a kocsit. Elindult ahogy kell. Mentem vele 3-4 km leállítottam lezártam. Kinyitottam, gyújtást adtam rá és csatlakoztattam a szivargyújtóhoz egy kompresszort. Még be sem indítottam, de kiírta, hogy gyenge akku.
A kérdésem, most akkor vegyek egy akkut vagy töltsem, vagy méressem be?

A másik kérdés: a csomagtartóból nem ment a kompresszor. Annak a szivargyújtónak van biztosítéka? Vagy merre keressem a hibát?

Óra szerint 160 e van a kocsiban. 4 év egy aksi?
Köszi.
elég sok az a 4év a mai világban.De méresd meg,hogy mit tud még.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #7097 Dátum: 2017.01.11 szerda, 18:23:25 »

elég sok az a 4év a mai világban.De méresd meg,hogy mit tud még.

Ok. Szombaton ráméretek.
Esetleg jó akku "hosszú" távra?

mk3 ba varta blue-t vettem annak idején.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7098 Dátum: 2017.01.11 szerda, 20:11:13 »

Ok. Szombaton ráméretek.
Esetleg jó akku "hosszú" távra?

mk3 ba varta blue-t vettem annak idején.
én megvettem a gyári hozzávalót.Ugyanannyiba került.
https://www.mindenamiford.hu/akkumulator/motorcraft_akkumulator/motorcraft-akkumulator-80ah-1863098
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #7099 Dátum: 2017.01.11 szerda, 20:24:08 »


Köszönöm a segítséget.
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Oldalak: 1 ... 135 136 137 138 139 140 141 [142] 143 144 145 146 147 148 149 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.