Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:39:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3599390 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #8050 Dátum: 2017.08.22 kedd, 08:04:16 »

Sziasztok! Segítséget kérnék. A vezető oldali ajtón a vezérlő panel egyik gombja sem működik. Tegnap este megnéztem a biztosítékot, ok volt. vissza tettem és működött. Reggelre azonban megint nem működött. Megint bizti ki másik be. semmi. az összes ablak külön-külön működik. A bal hátsó viszont csak szakaszosan, egyből le vagy fel nem húzható. mind e mellett amikor bezárom az autót ( riasztás ) akkor az indexek nem villognak. nem tudom van e összefüggés ezek között. Esetleg valakinek volt már ilyen, vagy tudtok ajánlani valakit aki tud a problémámra megoldást? előre is nagyon köszi.

bár nekem II-esem van, volt hasonló problémám. Maga a kapcsoló volt beteg. Szétszedtem, kis WD40 és voilá!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
chaby7
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #8051 Dátum: 2017.08.22 kedd, 09:02:09 »

Nekem az átvezető gégecsőben volt probléma a kábelekkel. Nyitott ajtónál mozgasd meg a gégecsövet, és úgy próbáld ki a gombokat.

Bonca

Szia,

Tegnap óta működik, de nem csináltam semmit. viszont lehet összefüggés hogy ha nem működik, akkor nem jeleznek riasztásnál az indexek, illetve ha a bal hátsó ajtón gyerek zár van akkor azt sem lehet kinyitni kívülről? arra is gondoltam, hogy vizet kaphatott, és kiszáradt?
Naplózva

Mk4 Ghia Executive 2.0
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #8052 Dátum: 2017.08.22 kedd, 12:55:39 »

Sziasztok!

S-Maxba szeretnék menetrögzítő kamerát szerelni, vettem hozzá egy Hardwire kit-et. Szeretnék egy ilyen biztosíték leágazással tápot adni neki:



Az utasülés előtti biztosíték táblába hova kössem, hogy gyújtásra kapjon áramot?
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8053 Dátum: 2017.08.22 kedd, 13:33:19 »

Sziasztok!

S-Maxba szeretnék menetrögzítő kamerát szerelni, vettem hozzá egy Hardwire kit-et. Szeretnék egy ilyen biztosíték leágazással tápot adni neki:



Az utasülés előtti biztosíték táblába hova kössem, hogy gyújtásra kapjon áramot?

Mérd ki. A motortéri nem lenne jobb?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #8054 Dátum: 2017.08.22 kedd, 15:30:02 »

Mérd ki. A motortéri nem lenne jobb?

Ha ki akarnám mérni, nem kérdezném taps

Nem tudom a motortérből hol tudom behozni a kábelt. Az utastérben lévő valahogy egyszerűbbnek tűnik.
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #8055 Dátum: 2017.08.22 kedd, 15:32:37 »

Ha ki akarnám mérni, nem kérdezném taps

Nem tudom a motortérből hol tudom behozni a kábelt. Az utastérben lévő valahogy egyszerűbbnek tűnik.
Pont ott tudnád behozni, az utastéri táblánál, ahol bejön a kábelköteg a beltérbe. Van egy nagy gumi dugó a kábelköteg körül. Átszúrod, és behúzod a kábelt.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8056 Dátum: 2017.08.22 kedd, 15:35:19 »

Ha ki akarnám mérni, nem kérdezném taps

Nem tudom a motortérből hol tudom behozni a kábelt. Az utastérben lévő valahogy egyszerűbbnek tűnik.

Pedig az a biztos, ha kiméred... Illetve vannak üres biztihelyek, oda is lehet mókolni egy áramkört...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8057 Dátum: 2017.08.22 kedd, 19:09:21 »

Az utasülés előtti biztosíték táblába hova kössem, hogy gyújtásra kapjon áramot?
Amelyik szimpatikus. Például szivargyújtó, belső ventilátor, stb.
Viszont szerintem nem mindegy melyik irányba dugod be. Úgy kéne, hogy a piros vezetéken csak akkor legyen feszültség, ha a biztosíték be van dugva.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Filewalker
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125



E-mail
« Új hozzászólás #8058 Dátum: 2017.08.23 szerda, 07:51:06 »

Amelyik szimpatikus. Például szivargyújtó, belső ventilátor, stb.
Viszont szerintem nem mindegy melyik irányba dugod be. Úgy kéne, hogy a piros vezetéken csak akkor legyen feszültség, ha a biztosíték be van dugva.

Köszi!
Naplózva

S-Max 2.0 Tdci 130 Le "Sea Grey" 2006
lovasdavid
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #8059 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:37:27 »

Sziasztok . Egy ford mondeo 2008-as autóm van és ha adok neki egy kis gázt akkor az autó elkezd rángatni . Van valakinek valami ötlete mi baja lehet ? Előre is köszönöm a válaszokat ! Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8060 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:49:50 »

Sziasztok . Egy ford mondeo 2008-as autóm van és ha adok neki egy kis gázt akkor az autó elkezd rángatni . Van valakinek valami ötlete mi baja lehet ? Előre is köszönöm a válaszokat ! Smiley
az attol függ.benzines dizel?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lovasdavid
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #8061 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:51:33 »

az attol függ.benzines dizel?
Ja igen bocsi dizel 2 liter tdci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8062 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:52:32 »

Ja igen bocsi dizel 2 liter tdci
automata manualis?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lovasdavid
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #8063 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:53:20 »

automata manualis?
Manuális 6 fokozat
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8064 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:55:04 »

Manuális 6 fokozat
Akkor válts vissza...

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8065 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:55:28 »

Manuális 6 fokozat
6ban rángat 50nél? Ott 4be kapcsolj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lovasdavid
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #8066 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:56:47 »

6ban rángat 50nél? Ott 4be kapcsolj.
Ha gázt adok bármély fokozatban rángat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8067 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:58:56 »

Ha gázt adok bármély fokozatban rángat.
muszály? vigyor3
Igy nehéz lesz kitalálni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8068 Dátum: 2017.08.23 szerda, 13:01:33 »

muszály? vigyor3
Igy nehéz lesz kitalálni....

Nem muszáJ.....
Szerintem darabos a gázolaj, vagy kenguru gázolaj vagy mittudomén mim van még ilyenkor.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8069 Dátum: 2017.08.23 szerda, 13:03:48 »

Nem muszáJ.....
Szerintem darabos a gázolaj, vagy kenguru gázolaj vagy mittudomén mim van még ilyenkor.  vigyor3
én inkább nem adnék gázt, csak ne rángasson.vagy csak neked.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lovasdavid
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #8070 Dátum: 2017.08.23 szerda, 13:06:03 »

én inkább nem adnék gázt, csak ne rángasson.vagy csak neked.... eplus2
Igazából arra lennék kiváncsi hogy nagy e a baj . De akkor ezek szerint nem . Vagyis remélem .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8071 Dátum: 2017.08.23 szerda, 13:08:37 »

Igazából arra lennék kiváncsi hogy nagy e a baj . De akkor ezek szerint nem . Vagyis remélem .
mindig 2000-s fordulat tartomanyban autozz. Válts vissza ha kell.ott nem rángat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8072 Dátum: 2017.08.23 szerda, 13:09:13 »

mindig 2000-s fordulat tartomanyban autozz. Válts vissza ha kell.ott nem rángat.

Egyébként nem rángat az sehol, max nem megy, szóval azért baj van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 367


E-mail
« Új hozzászólás #8073 Dátum: 2017.08.23 szerda, 13:24:49 »

Sziasztok!

S-Maxba szeretnék menetrögzítő kamerát szerelni, vettem hozzá egy Hardwire kit-et. Szeretnék egy ilyen biztosíték leágazással tápot adni neki:

Az utasülés előtti biztosíték táblába hova kössem, hogy gyújtásra kapjon áramot?

Ez a fejegység biztije:


Egyszerűbbnek tűnik a szivargyújtóról elvinni a 12V-ot.

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 13:44:38 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8074 Dátum: 2017.08.23 szerda, 13:46:15 »

Ha gázt adok bármély fokozatban rángat.
Minden fordulatszámnál, vagy csak egy tartományban?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
KáZé
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #8075 Dátum: 2017.08.23 szerda, 18:41:00 »

Sziasztok,
múlthéten sikeresen lemerítettem a kocsi akkumulátorát. (Ford mondeo 2011 fl)
Feltöltöttük, beindult utazgattam vele, viszont a bluetooth vmiért csak érzékeli a telefont, de nem hangosodik ki.
ELMconfig a következő hibaüziket mutatja: ACM modulon belül: B1D79 és B11A3 hibakódo vannak.
Mikrofon bemenet zárlatos? Nem értem hogy lehet ez.

Tudtok segíteni?

Köszi
Naplózva

Mondeo MK4 kombi (2011), 2.0 fl, 163le, 340nm + chip
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #8076 Dátum: 2017.08.23 szerda, 19:23:18 »

Sziasztok!

Van valakinek arra tippje, hogy a bal hátsó ajómban miért nem működik az elektromos ablak és a központi zár? A hangszórók viszont szólnak.
Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv  integet2
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8077 Dátum: 2017.08.23 szerda, 19:54:54 »

Sziasztok!

S-Maxba szeretnék menetrögzítő kamerát szerelni, vettem hozzá egy Hardwire kit-et. Szeretnék egy ilyen biztosíték leágazással tápot adni neki:

Az utasülés előtti biztosíték táblába hova kössem, hogy gyújtásra kapjon áramot?

Ne onnan vidd, sőt sehonnan nem kell. Ott a 12V fent a tükörnél a beltérvilágításnál. Arról vedd le, az autó bezárása után 30 percig még működni fog a kamera, ami szerintem jó is. Én arról vittem, soha semmi gond nem volt miatta. Esetleg egy stabil 12/5V tápot érdemes rakni, hogy az indításkori tüske jelek ne okozzanak gondot.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8078 Dátum: 2017.08.23 szerda, 19:57:15 »

Ne onnan vidd, sőt sehonnan nem kell. Ott a 12V fent a tükörnél a beltérvilágításnál. Arról vedd le, az autó bezárása után 30 percig még működni fog a kamera, ami szerintem jó is. Én arról vittem, soha semmi gond nem volt miatta. Esetleg egy stabil 12/5V tápot érdemes rakni, hogy az indításkori tüske jelek ne okozzanak gondot.

Amit adnak adaptert hozzá az pont megfelelő.
Milyen tüske van indításkor?  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8079 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:04:15 »

Amit adnak adaptert hozzá az pont megfelelő.
Milyen tüske van indításkor?  Cheesy

Tetü-ske
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8080 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:05:53 »

Amit adnak adaptert hozzá az pont megfelelő.
Milyen tüske van indításkor?  Cheesy

neked galagonya Cheesy

minden induktív terhelés nagy terhelésváltáskor a hálózaton létrehozhat egy tüskét, ami a névleges feszültség többszöröse lehet. Pl a gagyibb ledeket általában ez üti ki. Indításkor két nagyon fontos induktív fogyasztónál történik terhelésváltás, az egyik a behúzótekercs, a másik az indítómotor. Mind a kettő igen nagy áramot képes felvenni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8081 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:12:18 »

neked galagonya Cheesy

minden induktív terhelés nagy terhelésváltáskor a hálózaton létrehozhat egy tüskét, ami a névleges feszültség többszöröse lehet. Pl a gagyibb ledeket általában ez üti ki. Indításkor két nagyon fontos induktív fogyasztónál történik terhelésváltás, az egyik a behúzótekercs, a másik az indítómotor. Mind a kettő igen nagy áramot képes felvenni.

Jaj neee.....
Azt tudtad, hogy van egy igen stabil egyenfeszültségű stabilizátor minden autóban? Az a neve, hogy akkumulátor.  Cool
Egyenáramú fogyasztók. Felvesznek nagy áramot, és? (A behúzótekercs annyira nem is nagyot.)
Ez a mérges-tűske mese csak magyarázat a szhar minőségű elektromos alkatrészek tiszavirág életére.

Az adapterek mind dc-dc konverterek, ami mellé szoktak tenni kondenzátort is, de még anélkül sem lenne semmi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8082 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:27:20 »

Jaj neee.....
Azt tudtad, hogy van egy igen stabil egyenfeszültségű stabilizátor minden autóban? Az a neve, hogy akkumulátor.  Cool
Egyenáramú fogyasztók. Felvesznek nagy áramot, és? (A behúzótekercs annyira nem is nagyot.)
Ez a mérges-tűske mese csak magyarázat a szhar minőségű elektromos alkatrészek tiszavirág életére.

Az adapterek mind dc-dc konverterek, ami mellé szoktak tenni kondenzátort is, de még anélkül sem lenne semmi.

nem teljesen, mert az aksi nem egy kapacitor jelen esetünkben, mivel éppen onnan veszel ki energiát (amúgy sem stabilizátor, hanem tárolónak minősül, de mindegy) de nem fogom azt magyarázni neked amit villamosságtanból kellene fórumon, mert:
1. veled vitatkozni, segíteni neked olyan mintha az ember tökön lőné magát szándékosan, majd a sebet azonnal besózná és végűl még domestost is öntene rá
2. úgy sem akarod, hogy neked bárki segítsen, mert mindent faszáúl tudsz professzore  wave

Amúgy a DC-DC konverter eléggé láma szó, mert olyan nincs, nem konvertál semmit és a stabil táp fogalmát sem fogom neked elmagyarázni, mert tök időpocsékolás.

Amúgy meg látszik megint nem olvasol, de mindegy a behúzótekercsről annyit, hogy igen kemény cucc az és mint azt fentebb írtam terhelés váltáskori tüske az ami gondot okozhat, nem a folyamatosan bekapcsolt mágnes vagy pörgő motor.  rinya rinya rinya rinya rinya
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 20:29:01 írta kotta_cs » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8083 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:34:39 »

nem teljesen, mert az aksi nem egy kapacitor jelen esetünkben, mivel éppen onnan veszel ki energiát (amúgy sem stabilizátor, hanem tárolónak minősül, de mindegy) de nem fogom azt magyarázni neked amit villamosságtanból kellene fórumon, mert:
1. veled vitatkozni, segíteni neked olyan mintha az ember tökön lőné magát szándékosan, majd a sebet azonnal besózná és végűl még domestost is öntene rá
2. úgy sem akarod, hogy neked bárki segítsen, mert mindent faszáúl tudsz professzore  wave

Amúgy a DC-DC konverter eléggé láma szó, mert olyan nincs, nem konvertál semmit és a stabil táp fogalmát sem fogom neked elmagyarázni, mert tök időpocsékolás.


Nem hinném, hogy neked bármit is el kéne magyaráznod. Meg a te magyarázatod csak a te gondoltaid próbálná igazolni......  hehe
Nem véletlenül írtam dőlt betűvel.  Roll Eyes Nagyon jól elnyel bármilyen ingadozást.

Megyek, veszek valami vastag ruhát, hogy indításkor a tüskék meg ne szúrjanak!  nyes

Azért majd adj ki egy nemzetközi hírt, hogy nem létezik DC-DC konverter!  Nekem te elmagyarázni a stabil tápot... tényleg ne! Még lesz abban is valamilyen tüske...  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8084 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:38:50 »


Nem hinném, hogy neked bármit is el kéne magyaráznod. Meg a te magyarázatod csak a te gondoltaid próbálná igazolni......  hehe
Nem véletlenül írtam dőlt betűvel.  Roll Eyes Nagyon jól elnyel bármilyen ingadozást.

Megyek, veszek valami vastag ruhát, hogy indításkor a tüskék meg ne szúrjanak!  nyes

Azért majd adj ki egy nemzetközi hírt, hogy nem létezik DC-DC konverter!  Nekem te elmagyarázni a stabil tápot... tényleg ne! Még lesz abban is valamilyen tüske...  Cheesy

köszi, látom, van még lejjebb, ügyi vagy wow1
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8085 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:41:53 »

nem teljesen, mert az aksi nem egy kapacitor jelen esetünkben, mivel éppen onnan veszel ki energiát (amúgy sem stabilizátor, hanem tárolónak minősül, de mindegy) de nem fogom azt magyarázni neked amit villamosságtanból kellene fórumon, mert:
1. veled vitatkozni, segíteni neked olyan mintha az ember tökön lőné magát szándékosan, majd a sebet azonnal besózná és végűl még domestost is öntene rá
2. úgy sem akarod, hogy neked bárki segítsen, mert mindent faszáúl tudsz professzore  wave

Amúgy a DC-DC konverter eléggé láma szó, mert olyan nincs, nem konvertál semmit és a stabil táp fogalmát sem fogom neked elmagyarázni, mert tök időpocsékolás.

Amúgy meg látszik megint nem olvasol, de mindegy a behúzótekercsről annyit, hogy igen kemény cucc az és mint azt fentebb írtam terhelés váltáskori tüske az ami gondot okozhat, nem a folyamatosan bekapcsolt mágnes vagy pörgő motor.  rinya rinya rinya rinya rinya

Mutass már egy ilyen tüske oszcillogrammot!!! Nagyon kíváncsi vagyok arra a rettenetes szörnyre, ami szerinted komoly gondot tud okozni...egy kamerában....de nem bántja az 1000x komolyabb berendezéseket!  nyes
Még egy.
Amikor az önindítórelé leold a behúzótekercsről, akkor a tekercs + vége semmihez nem kapcsolódik és ez igaz az önindítóra is. Amikor a behúzótekercs oldja a motor áramkörét.
Ezek hogyan okozzák a nagy gondot nyitott áramkörökön?

Tudod mit, nem is érdekel....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8086 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:42:30 »

köszi, látom, van még lejjebb, ügyi vagy wow1

Van ám, ügyesen mutatod az utat!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8087 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:44:09 »

Van ám, ügyesen mutatod az utat!  eplus2

próbáltam tőled tanulni, de még van hova fejlődni  taps taps taps
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8088 Dátum: 2017.08.23 szerda, 20:46:11 »

próbáltam tőled tanulni, de még van hova fejlődni  taps taps taps

Ne fogd rám a teljesítményed!  Maradhat nyugodtan tied a babér....  hehe

Valóban van hova fejlődnöd. Csak vigyázz a tüskékre....  nyes

Ülj inkább kényelmesen a fotelban és a TV-t nézd, ne fizikus legyél.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.23 szerda, 20:49:29 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8089 Dátum: 2017.08.23 szerda, 22:18:57 »

próbáltam tőled tanulni, de még van hova fejlődni  taps taps taps
Hát jelen esetben van is.  Wink
Szó nincs arról, hogy az autó elektromos hálózatában jelentős, főleg nem a 12V többszöröse amplitúdójú tüskék jelennének meg. Az okok is pontosan le voltak írva.
Ha vannak kétségek, én lemérem neked szkóppal (a jelalakot), de nem fogsz rajta semmi komoly tüskét látni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #8090 Dátum: 2017.08.23 szerda, 22:27:50 »

Hát jelen esetben van is.  Wink
Szó nincs arról, hogy az autó elektromos hálózatában jelentős, főleg nem a 12V többszöröse amplitúdójú tüskék jelennének meg. Az okok is pontosan le voltak írva.
Ha vannak kétségek, én lemérem neked szkóppal (a jelalakot), de nem fogsz rajta semmi komoly tüskét látni.

mit tekintünk jelentősnek? Egy led (pláne ha kínai) szerinted mi a jelentős? Szerintem rakjál rá szkópot (diziről beszélek) és nézd meg a végeredményt. Érdekeset fogsz látni. Nyilván nem olyat mint egy 90' évekbelinél, de szép lesz.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8091 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 10:40:40 »

mit tekintünk jelentősnek? Egy led (pláne ha kínai) szerinted mi a jelentős? Szerintem rakjál rá szkópot (diziről beszélek) és nézd meg a végeredményt. Érdekeset fogsz látni. Nyilván nem olyat mint egy 90' évekbelinél, de szép lesz.
Te írtad: "egy tüskét, ami a névleges feszültség többszöröse lehet."
Meg fogom mérni, csak azt mondd meg, hogy hova kössem a szkópot, akkura, szivargyújtóra, vagy hova?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #8092 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 11:46:44 »

Te írtad: "egy tüskét, ami a névleges feszültség többszöröse lehet."
Meg fogom mérni, csak azt mondd meg, hogy hova kössem a szkópot, akkura, szivargyújtóra, vagy hova?

Ebben a sorrendben...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8093 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 12:17:22 »

Te írtad: "egy tüskét, ami a névleges feszültség többszöröse lehet."
Meg fogom mérni, csak azt mondd meg, hogy hova kössem a szkópot, akkura, szivargyújtóra, vagy hova?

Ne bántsd, mert leregel....  eplus2  (én már azért nem folytattam)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #8094 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 17:57:09 »

Elnézést kérek, de úgy látom elég sokan vannak akik nem teljesen vannak tisztában az elektromosság alapvető fogalmaival . Persze már régen tanultuk és elfelejtődött.  A fenti témában a lényeg, hogy a feszültség soha nem változik, még öninditózáskor sem.
 
http://bdk.blog.hu/2006/06/19/volt_amper_watt

Általános iskolai tananyag aki ezeket már elfelejtette az itt felelevenitheti ismereteit és akkor nem fordulhat elő, hogy csak káros vita keletkezik.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #8095 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 22:14:36 »

Elnézést kérek, de úgy látom elég sokan vannak akik nem teljesen vannak tisztában az elektromosság alapvető fogalmaival . Persze már régen tanultuk és elfelejtődött.  A fenti témában a lényeg, hogy a feszültség soha nem változik, még öninditózáskor sem.
 
http://bdk.blog.hu/2006/06/19/volt_amper_watt

Általános iskolai tananyag aki ezeket már elfelejtette az itt felelevenitheti ismereteit és akkor nem fordulhat elő, hogy csak káros vita keletkezik.

Üdv: László
Attól függ minek a feszültségéről beszélünk. Ha az autó elektromos rendszerének (mondjuk akku) feszültségéről van szó, akkor az bizony változik. Azt kijelenteni, soha nem változik eleve képtelenség. Önindítózáskor leesik akár 8-10V-ra is, míg menet közben a töltés hatására 14V felett is lehet.
Különösebb magyarázat nélkül az Ohm törvény tanulmányozását javaslom.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8096 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 22:25:25 »

Attól függ minek a feszültségéről beszélünk. Ha az autó elektromos rendszerének (mondjuk akku) feszültségéről van szó, akkor az bizony változik. Azt kijelenteni, soha nem változik eleve képtelenség. Önindítózáskor leesik akár 8-10V-ra is, míg menet közben a töltés hatására 14V felett is lehet.
Különösebb magyarázat nélkül az Ohm törvény tanulmányozását javaslom.


 eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8097 Dátum: 2017.08.24 csütörtök, 22:26:29 »

Elnézést kérek, de úgy látom elég sokan vannak akik nem teljesen vannak tisztában az elektromosság alapvető fogalmaival . Persze már régen tanultuk és elfelejtődött.  A fenti témában a lényeg, hogy a feszültség soha nem változik, még öninditózáskor sem.
 
http://bdk.blog.hu/2006/06/19/volt_amper_watt

Általános iskolai tananyag aki ezeket már elfelejtette az itt felelevenitheti ismereteit és akkor nem fordulhat elő, hogy csak káros vita keletkezik.

Üdv: László

Azért egyszer majd próbálj meg bekötött voltmérővel indítózni.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #8098 Dátum: 2017.08.25 péntek, 10:02:39 »

A fenti megállapitások igazak, de az elektromosságban mindig az úgynevezett névleges feszültséggel számolunk. Az akkumulátor névleges feszültsége pedig 12V. Ha most rámérsz az aksidra biztos hogy nem potosan 12V lesz. Ugyanigy a lakásban sem pontosan 220V, hanem lehet 223-224V is , mégis 220V-os hálózatról beszélunk. Amúgy a hozzászólásokban leírtakkal egyet értek. Amúgy meg aki nem ért valamilyen szinten a gépjármű elektromossághoz, az ne próbáljon barkácsolni mert csak kárt fog okozni magának, hanem inkább bízza szakemberre.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #8099 Dátum: 2017.08.25 péntek, 10:40:31 »

A fenti megállapitások igazak, de az elektromosságban mindig az úgynevezett névleges feszültséggel számolunk. Az akkumulátor névleges feszültsége pedig 12V. Ha most rámérsz az aksidra biztos hogy nem potosan 12V lesz. Ugyanigy a lakásban sem pontosan 220V, hanem lehet 223-224V is , mégis 220V-os hálózatról beszélunk. Amúgy a hozzászólásokban leírtakkal egyet értek. Amúgy meg aki nem ért valamilyen szinten a gépjármű elektromossághoz, az ne próbáljon barkácsolni mert csak kárt fog okozni magának, hanem inkább bízza szakemberre.

Üdv: László
hívhatnánk 230-nak is  integet2
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.