Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 03:12:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3606963 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #2650 Dátum: 2014.05.03 szombat, 16:24:07 »

Ha már 7,4V-ra lemerült az akku, az elég súlyos. Vagy szinte teljesen elvesztette a kapacitását az akku vagy valami nagyon leszívja.
Az autó áramfelvételét kéne megmérni a biztonság kedvéért, de szerintem 99%, hogy az akku halálozott el. Nekem is ezt csinálta anno az MK3-ban.

Ha van multimétered, elárulom, hogy kell ügyesen áramfelvételt mérni.

Hello, koszi a válaszokat Urak!

Van multiméterem, szóval jöhet a tipp, lekötelezel! köszi!
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #2651 Dátum: 2014.05.03 szombat, 16:28:42 »

Ha már 7,4V-ra lemerült az akku, az elég súlyos. Vagy szinte teljesen elvesztette a kapacitását az akku vagy valami nagyon leszívja.
Az autó áramfelvételét kéne megmérni a biztonság kedvéért, de szerintem 99%, hogy az akku halálozott el. Nekem is ezt csinálta anno az MK3-ban.

Ha van multimétered, elárulom, hogy kell ügyesen áramfelvételt mérni.

Ah majdnem elfelejtettem, azt még írd meg légyszi. hogy mennyi a standard áramfelvétel "nyugalmi" állapotban.

Köszi!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2652 Dátum: 2014.05.03 szombat, 16:43:15 »

Hello, koszi a válaszokat Urak!

Van multiméterem, szóval jöhet a tipp, lekötelezel! köszi!
Az áramfelvételt célszerű kb. egy órával a leállítás után mérni, amikor az autó már nyugalmi állapotban van. Viszont hogy kötöd sorba ilyenkor a műszert az akkukábelbe? Én így csinálom: Lelazítom az egyik akkusarut, hogy még stabilan érintkezzen, de kézzel könnyen lehúzható legyen. Ezután lezárom az autót (motorháztető marad nyitva). Egy óra múlva egy kis kézügyességgel beiktatom az áramkörbe a multimétert. Az egyik mérőpontot az akku sarkához nyomom, a másikat pedig a saruhoz szorítom. Ezután óvatosan lehúzom a sarut, miközben a műszer mérőpontjai kontaktusban maradnak, és folyamatosan biztosítják a zárt áramkört a műszeren keresztül, és az aktuális áramfelvétel leolvasható.
A műszer legyen a legnagyobb méréshatárban (10 vagy 20A DC)

A határérték szerintem nagyjából 0,1-0,2 A. Efölötti tartós áramfelvétel már belátható időn (1-2hét) belül lemeríti az akkut. 0,05 A vagy kevesebb tökéletes. Ha az akku egy nap alatt lemerül, ahhoz bőven 1A feletti folyamatos áramfelvétel kell.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #2653 Dátum: 2014.05.03 szombat, 16:50:55 »

Az áramfelvételt célszerű kb. egy órával a leállítás után mérni, amikor az autó már nyugalmi állapotban van. Viszont hogy kötöd sorba ilyenkor a műszert az akkukábelbe? Én így csinálom: Lelazítom az egyik akkusarut, hogy még stabilan érintkezzen, de kézzel könnyen lehúzható legyen. Ezután lezárom az autót (motorháztető marad nyitva). Egy óra múlva egy kis kézügyességgel beiktatom az áramkörbe a multimétert. Az egyik mérőpontot az akku sarkához nyomom, a másikat pedig a saruhoz szorítom. Ezután óvatosan lehúzom a sarut, miközben a műszer mérőpontjai kontaktusban maradnak, és folyamatosan biztosítják a zárt áramkört a műszeren keresztül, és az aktuális áramfelvétel leolvasható.
A műszer legyen a legnagyobb méréshatárban (10 vagy 20A DC)

A határérték szerintem nagyjából 0,1-0,2 A. Efölötti tartós áramfelvétel már belátható időn (1-2hét) belül lemeríti az akkut. 0,05 A vagy kevesebb tökéletes. Ha az akku egy nap alatt lemerül, ahhoz bőven 1A feletti folyamatos áramfelvétel kell.

Kösz!

valószinűleg igazatok van és tényleg kinyúvadt az aksi (3 év után ez hihetetlen még mindig) de azért csinálok egy mérést ahogy írtad!
kösz mégegyszer, üdv!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2654 Dátum: 2014.05.03 szombat, 16:51:26 »

Szerintem kellene vennem egy multimétert!  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #2655 Dátum: 2014.05.03 szombat, 19:15:21 »

50mA a határ általában, ha ennél több mondjuk 100mA akkor ott nem stimmel valami.
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2656 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 00:38:35 »

a,    Akku csere
b,    Akku csere
c,    Nagyon minimális a fogyasztása, nem szívja le.
d,    Nagyon minimális a fogyasztása, nem szívja le.
e,    Akku csere

Mondjuk nekem volt olyan, hogy beszereltek egy utólagos riasztót a Toyotába (sok-sok évvel ezelőtt) és az leszívta az aksit, de nem egy nap alatt, hanem egy hét alatt. Egy év alatt derítette ki a Toyota kereskedés, hogy mi a gond. Az az új aksit is egy hét alatt leszívta.

Amúgy egy aksinál 3 év után minden nap ajándék.
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #2657 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 09:13:32 »

Mondjuk nekem volt olyan, hogy beszereltek egy utólagos riasztót a Toyotába (sok-sok évvel ezelőtt) és az leszívta az aksit, de nem egy nap alatt, hanem egy hét alatt. Egy év alatt derítette ki a Toyota kereskedés, hogy mi a gond. Az az új aksit is egy hét alatt leszívta.

Amúgy egy aksinál 3 év után minden nap ajándék.

Hat nem tudom, azért ez engem elszomorít. Éppen pezygőt akartam bontani, hogy ez igen. Ez a Ford. 3 év - 0 hiba. Persze megkapott az új autó minden krbantartást. De 3év és 2 hónap - kinyuvad az aksi.
Ez  a harmadik Mondeo, a másik kettő (2002TDDI, 2006TDCI) már használtan került hozzám, el is könyveltem, hogy évi 120k rámegy a javításokra, mert úgyis lesz majd mindig valami. Nem számit, még mindig kevesebb mint  az új autó amortizációja.

Én még simán terveztem a második üveg pezsgőbontással, hogy 5év - 0hiba. Hozzáteszem most van 62k km a kocsiban, el se tud kopni..., gondotlam nekem mint gondos gazdának ez egy realisztikus elvárás a fordomtól.
Na mindegy, akkor uj aksi...

Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2658 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 09:54:18 »

Hat nem tudom, azért ez engem elszomorít. Éppen pezygőt akartam bontani, hogy ez igen. Ez a Ford. 3 év - 0 hiba. Persze megkapott az új autó minden krbantartást. De 3év és 2 hónap - kinyuvad az aksi.
Ez  a harmadik Mondeo, a másik kettő (2002TDDI, 2006TDCI) már használtan került hozzám, el is könyveltem, hogy évi 120k rámegy a javításokra, mert úgyis lesz majd mindig valami. Nem számit, még mindig kevesebb mint  az új autó amortizációja.

Én még simán terveztem a második üveg pezsgőbontással, hogy 5év - 0hiba. Hozzáteszem most van 62k km a kocsiban, el se tud kopni..., gondotlam nekem mint gondos gazdának ez egy realisztikus elvárás a fordomtól.
Na mindegy, akkor uj aksi...



Azert elotge vidd el egy autovillamossagihoz es tenyleg merjetek ra ha Te nem tudsz. Parom Fusionjaban egyik nap megdoglott a radio. Semmi kulso jel, csak az ic egyik resze  em kapcsolt le, a radion fizikailag semmi se latszott, mintha kikapcsolt volna rendesen csak szep csendben leszivta az aksit. Miutan meglett a hiba, kapott egy masik radiot es azota is az az akku van benne. Egy meres olcsobb mint egy uj aksi. Szerintem. De ha a kozelben vagy szivesen segitek kimerni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2659 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 10:38:46 »

Hat nem tudom, azért ez engem elszomorít. Éppen pezygőt akartam bontani, hogy ez igen. Ez a Ford. 3 év - 0 hiba. Persze megkapott az új autó minden krbantartást. De 3év és 2 hónap - kinyuvad az aksi.
Ez  a harmadik Mondeo, a másik kettő (2002TDDI, 2006TDCI) már használtan került hozzám, el is könyveltem, hogy évi 120k rámegy a javításokra, mert úgyis lesz majd mindig valami. Nem számit, még mindig kevesebb mint  az új autó amortizációja.

Én még simán terveztem a második üveg pezsgőbontással, hogy 5év - 0hiba. Hozzáteszem most van 62k km a kocsiban, el se tud kopni..., gondotlam nekem mint gondos gazdának ez egy realisztikus elvárás a fordomtól.
Na mindegy, akkor uj aksi...



En mindegyik mondimat hasznaltan vettem es a kotelezobszervizek felett csak a hulye extra igenyeim voltak, nomeg az mk3-on a szivosor lamella problema.

Eddig a 3 ev alatt csak 65ekm-t tettem en a hasznalt 4-esbe es egy kerekcsapagy extra volt.

Minden autonal ki lehet fogni egy problemasat. Lasd az en toyotas esetemet. Akkor ket toyotat vett a ceg 0km-el, ugyanazzal a felszereltseggel. Az enyebe a riaszto volt vacak, bar azt itthon raktak be csak ugy mint a tolatoradar szenzorait. Az elobbi *** volt az utobbit rosz helyre raktak.
Naplózva
Beran
Vendég
« Új hozzászólás #2660 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 10:42:04 »

Üdv!

Van egy furcsa elektromos problémám, ami nemrég jött elő.
A lényeg, hogy néha teljesen normálisan működik a rádió (Sony 6CDs), de legtöbbször a következő furcsaságokat műveli:

-Nem kapcsol be gyújtásra. Ha kézzel bekapcsolom általában kiírja, hogy 1 óra múlva lekapcsol
-Nem kapcsol ki, amikor leállítom az autót. Ha kézzel ki is kapcsolom az órát még akkor is mutatja bezárás után
-Előfordul, hogy a pontos időt nem veszi át a központi egységtől, és akkor "--:--"-t ír az óránál.
-Nem égnek a rádió körüli led-ek menet közben
-Van bluetooth+VC modul a kocsiban, és a telefont felismeri, működik is, de a hangvezérlés az nem
-Akku levétele után egy rövid ideig rendesen működik, de aztán újra megőrül

Olvastam már más fórumokban is hasonló hibáról, de megoldás nem nagyon volt.
Bármi ötlet esetleg?

Üdv,
A.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2661 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 11:21:32 »

Üdv!

Van egy furcsa elektromos problémám, ami nemrég jött elő.
A lényeg, hogy néha teljesen normálisan működik a rádió (Sony 6CDs), de legtöbbször a következő furcsaságokat műveli:

-Nem kapcsol be gyújtásra. Ha kézzel bekapcsolom általában kiírja, hogy 1 óra múlva lekapcsol
-Nem kapcsol ki, amikor leállítom az autót. Ha kézzel ki is kapcsolom az órát még akkor is mutatja bezárás után
-Előfordul, hogy a pontos időt nem veszi át a központi egységtől, és akkor "--:--"-t ír az óránál.
-Nem égnek a rádió körüli led-ek menet közben
-Van bluetooth+VC modul a kocsiban, és a telefont felismeri, működik is, de a hangvezérlés az nem
-Akku levétele után egy rövid ideig rendesen működik, de aztán újra megőrül

Olvastam már más fórumokban is hasonló hibáról, de megoldás nem nagyon volt.
Bármi ötlet esetleg?

Üdv,
A.

Esetleg egy újraprogramozást meg lehet próbálni. Nem utólag került bele a fejegység?

A programozást nagyon óvatosan!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Beran
Vendég
« Új hozzászólás #2662 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 11:49:51 »

Esetleg egy újraprogramozást meg lehet próbálni. Nem utólag került bele a fejegység?

A programozást nagyon óvatosan!

Teljesen gyári minden.
Újraprogramozást hagynám a végére, azt magamnak úgysem tudom megcsinálni, de azért köszönöm az ötletet!
Amúgy a gyújtás jelet CAN BUS-on keresztül kapja a fejegység?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2663 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 11:51:06 »

Teljesen gyári minden.
Újraprogramozást hagynám a végére, azt magamnak úgysem tudom megcsinálni, de azért köszönöm az ötletet!
Amúgy a gyújtás jelet CAN BUS-on keresztül kapja a fejegység?

Can bussal kommunikál, de ugyanolyan vezetéken jön az áram, mint a nem can bus esetén.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #2664 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 11:52:10 »

Azert elotge vidd el egy autovillamossagihoz es tenyleg merjetek ra ha Te nem tudsz. Parom Fusionjaban egyik nap megdoglott a radio. Semmi kulso jel, csak az ic egyik resze  em kapcsolt le, a radion fizikailag semmi se latszott, mintha kikapcsolt volna rendesen csak szep csendben leszivta az aksit. Miutan meglett a hiba, kapott egy masik radiot es azota is az az akku van benne. Egy meres olcsobb mint egy uj aksi. Szerintem. De ha a kozelben vagy szivesen segitek kimerni.

Alapvetően a ford-ba akarom eljuttatni a vasat. Próbálok bele annyi életet tenni hogy odáig eljusson.Ez is jó sztori. Kivittem a hiperszuper brilliáns processsor controlled full auto töltőmet. Na az közölte velem hogy felismerni véli a 6V-os akkumulátort es nekiáll tölteni. Mivel olyan alacsony az akku fesz (7.3 alatt) hogy nem ismeri fel 12V-os aksinak, nem is tölti jobban mint ahogy a 6V-os aksikat kell.

Az istennek nem birtam a töltőt rábírni hogy kezelje már 12 V os aksiként. A processor okos.

Na a szomszéd nyugdíjas bácsi made in USSR töltőnek hívott monstruma nem problémázik. Meglátjuk mi lesz ...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2665 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 11:54:15 »

Alapvetően a ford-ba akarom eljuttatni a vasat. Próbálok bele annyi életet tenni hogy odáig eljusson.Ez is jó sztori. Kivittem a hiperszuper brilliáns processsor controlled full auto töltőmet. Na az közölte velem hogy felismerni véli a 6V-os akkumulátort es nekiáll tölteni. Mivel olyan alacsony az akku fesz (7.3 alatt) hogy nem ismeri fel 12V-os aksinak, nem is tölti jobban mint ahogy a 6V-os aksikat kell.

Az istennek nem birtam a töltőt rábírni hogy kezelje már 12 V os aksiként. A processor okos.

Na a szomszéd nyugdíjas bácsi made in USSR töltőnek hívott monstruma nem problémázik. Meglátjuk mi lesz ...

Ha rajta hagyod a 6v-os töltésen, valószínű előbb utóbb kiírja, hogy rossz az akksi...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2666 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 15:15:26 »

Ugyanerre gondoltam!

Valószínű módosítottak a kapcsolón. De azt is el tudom képzelni, hogy több beszállító volt, az egyik így, a másik úgy oldotta meg.
Csak nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy megoldható-e tempomat hiba csak a gombsor átalakításával. A válasz:igen. Ugyanaz a testszál megy a gombok világításához, mint a kürthöz, így a kontakhibás tempomat test és a jó test összekötése a gombsor paneljén is kivitelezhető. Át is alakítottam a sajátomat.
Info, ha valaki követni szeretné.

0. Szükség lesz egy 0805 méretű 15 Ohmos SMD ellenállásra (nekem csak 22 Ohmos volt kéznél)
UPDATE:
Nem akarok a részletekbe bonyolódni, de a kormány mögötti modul elégtelen testelése miatt az említett 15 (vagy 22 Ohmos) ellenállás beépítése feltétlenül szükséges. Rövidzárral nem helyettesíthető, különben nem fog teljesen megjavulni a hiba.

1. Kürt (motortér biztitábla) és légzsák (utastérbiztitábla) biztosítékok kivétele
2. Légzsák és gomb kiszerelés: http://www.meyerpower.de/Gesagt_getan_smax.html#Tempomat (Köszi Balogh Tomi a linket)
Elegendő a bal oldali gombsort kiszedni (ON/OFF/CAN)
3. Gombsor módosítás
Gombsor hátulnézetben:
2x2 bütyköt kell kiakasztani. Én fogpiszkálót hazsnálok segédeszköznek, mivel csak két kezem van:
A gombsor két darabban: és ami nekünk kell:
Ilyen a NYÁK: A 2. kivezetésnél óvatosan lekaparjuk a zöld lakkot:
Az SMD ellenállás beforrasztva a két középső kivezetés közé:

Utána mindent összeszerelni...
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.04 szerda, 21:40:45 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2667 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 18:23:02 »

Láttátok ezt: http://www.talkford.com/topic/226452-convers-firmware-modifications-new-functions/ ?
Egy orosz figura szénné tuningolta a konzerv+ kijelzőt. Ráadásul minden megy FL előtti műszeregységen is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Laci99
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Új hozzászólás #2668 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 19:59:21 »

Láttátok ezt: http://www.talkford.com/topic/226452-convers-firmware-modifications-new-functions/ ?
Egy orosz figura szénné tuningolta a konzerv+ kijelzőt. Ráadásul minden megy FL előtti műszeregységen is.
nagyon komolyan néz ki!!
Naplózva

2016 MK5 Vignale Kombi Tdci 180Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2669 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 21:26:28 »

Láttátok ezt: http://www.talkford.com/topic/226452-convers-firmware-modifications-new-functions/ ?
Egy orosz figura szénné tuningolta a konzerv+ kijelzőt. Ráadásul minden megy FL előtti műszeregységen is.

Ezek a ruszkik nem semmik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2670 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 21:44:59 »

Ezek a ruszkik nem semmik...

Tomi, ez egy kisfelbontású kijelző...
Filmet is lehetne rajta nézni szhar minőségben, vagy tolatókameraképet rárakni, stb.
Csak elhatározás kérdése. Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2671 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 22:03:30 »

Tomi, ez egy kisfelbontású kijelző...
Filmet is lehetne rajta nézni szhar minőségben, vagy tolatókameraképet rárakni, stb.
Csak elhatározás kérdése. Wink


Jani! Tied a pálya.  vigyor3

A Ford egy normál frissítést nem tud megcsinálni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2672 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 22:26:06 »

Jani! Tied a pálya.  vigyor3

A Ford egy normál frissítést nem tud megcsinálni...

Nekem nincs kedvem ilyet csinálni...  vigyor3
(nem motivál már...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2673 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 23:04:27 »

Ezek a ruszkik nem semmik...

ha megvan a firmware forráskódja, nomeg a fejlesztéshez valami pici infó, hogy miként tudok a szoftverre rácsattani, akkor szívesen nekiállok én is.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2674 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 08:07:47 »

Nincs valakinek egy elfekvő ködlámpája? Akár sérült is jó. Kísérletezéshez kellene.
Mivel reménytelennek tűnik készen kapni DRL-lel integráltat, megpróbálnék befaragni valamit.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #2675 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 08:49:55 »

Nincs valakinek egy elfekvő ködlámpája? Akár sérült is jó. Kísérletezéshez kellene.
Mivel reménytelennek tűnik készen kapni DRL-lel integráltat, megpróbálnék befaragni valamit.

Szia!

Nekem van egy kb 50 cm-es SMD 5050 "kültéri" vízhatlan ledsorom... szívesen odaadom, elküldöm. Próbaképp vettem, hasonló elszántsággal voltam mint TE is.

Üdv.: Peti
Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2676 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 09:06:20 »

Szia!

Nekem van egy kb 50 cm-es SMD 5050 "kültéri" vízhatlan ledsorom... szívesen odaadom, elküldöm. Próbaképp vettem, hasonló elszántsággal voltam mint TE is.

Üdv.: Peti
Köszi, de valami "E" jeles DRL-t próbálnék bele applikálni, ami kb. követi a lámpa ívét.
Inkább a gyári ködlámpa ami fontos lenne.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2677 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 21:30:15 »

sziasztok!
mondeo mk4 2007 titanium front lights malfunktion üzenetet dob: kanyakövetős fényszóró van benne, izzók jók a forditó tesztet megcsinálja látszólag normálisan gyujtásráadáskor majd 1-2 perc mulva megint dobja a hibaüzenetet! mi lehet a baj???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2678 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 21:40:54 »

sziasztok!
mondeo mk4 2007 titanium front lights malfunktion üzenetet dob: kanyakövetős fényszóró van benne, izzók jók a forditó tesztet megcsinálja látszólag normálisan gyujtásráadáskor majd 1-2 perc mulva megint dobja a hibaüzenetet! mi lehet a baj???
nézd meg a hibakodot forscan el.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2679 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 22:41:48 »

ugy érted olvastassam ki?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2680 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 22:55:04 »

ugy érted olvastassam ki?

Akksid rendben van?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2681 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 23:02:33 »

hááát mondasz valamit gondlotam erre énis ugyanis most hogy még külföldi papirosan itt állt az udvaron az autó kb 2 hétig csak el-elinditgattam odébbjárni vele ha kellett  kb 10 edszerre már nem indult el. feltöltöttem most igy hogy már használom jó de gyanusan hamar kuszott fel a töltő a kivánt feszülségre szoval nem sok lehet hátra neki. de nem pl a rádiót kaplcsolja ki leőször ha *** az akksi?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2682 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 23:07:08 »

meg amugy teljesen jól indit mióta használom és még szinte csak városabn mentem vele. tél elején maugy tuti csere
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2683 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 23:16:17 »

meg amugy teljesen jól indit mióta használom és még szinte csak városabn mentem vele. tél elején maugy tuti csere

Lemerülés miatt is kiírhat ilyet! Ne foglalkozz vele!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2684 Dátum: 2014.05.09 péntek, 07:42:06 »

ugy érted olvastassam ki?
persze.akár.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Laccee
Vendég
« Új hozzászólás #2685 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 10:34:47 »

Hali!
Valaki használt már utángyártott tolatókamerát mondeohoz?
Gyári FX navigációhoz szeretném kötni, és az lenne a kérdésem, hogy ezek követik a kormányzás íveit segédvonalakkal, vagy csak szimpla kameraként viselkednek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2686 Dátum: 2014.05.11 vasárnap, 11:37:40 »

Hali!
Valaki használt már utángyártott tolatókamerát mondeohoz?
Gyári FX navigációhoz szeretném kötni, és az lenne a kérdésem, hogy ezek követik a kormányzás íveit segédvonalakkal, vagy csak szimpla kameraként viselkednek?

Oh, persze..... követik!  Cheesy

Ez nem a kamerán múlik!

Simán képet ad, ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
öreg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #2687 Dátum: 2014.05.13 kedd, 21:36:12 »

sziasztok!
mondeo mk4 2007 titanium front lights malfunktion üzenetet dob: kanyakövetős fényszóró van benne, izzók jók a forditó tesztet megcsinálja látszólag normálisan gyujtásráadáskor majd 1-2 perc mulva megint dobja a hibaüzenetet! mi lehet a baj???

És ha minden rendben van akkor, kell egy szoftver frissités a lámpa modulon, régen volt hozzá MSZI.
Bár általában eddig már mindnekinek frissítve lett.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #2688 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 08:01:29 »

na és ilyen frissitést ki tud csinálni? figyelgettem amugy este valami tényleg nem ok, elindulás után egy darabig hibátlanul működik mondjuk 8-10 kanyar. aztán egyszercsak megáll, és kidobja a jelzést is! aztán gondol egyet csinál egy demot menet közben, van h utána megint teljesen jó egy darabig...nem értem mi lehet a baja, gondolkodtam rajta ha jó idő lesz meg időm engedi szétszedem a mechanikáját megnézem nincs e valami rendelleneség valahol...volt egyáltalán már valakinek ilyen problémája???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
bagesz
Vendég
« Új hozzászólás #2689 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:04:14 »

Nekem mk4 mondeom van a tempomattom nem mindig kapcsol be mi lehet a gond ?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2690 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:22:17 »

Nekem mk4 mondeom van a tempomattom nem mindig kapcsol be mi lehet a gond ?

Sakos hszeit olvasd vissza!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #2691 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 21:33:52 »

Nekem mk4 mondeom van a tempomattom nem mindig kapcsol be mi lehet a gond ?
A rohadt a héten nekem sem akart kapcsolni, percekig nyomkodtam mire bevette, utána meg végig frankó volt.
Sakos-nak a nagy talin testelgetnie kellene, ha már ennyire megy neki!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #2692 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 22:07:50 »

Tempomattal kapcsolatban!!!

Ha jöttök a nagytalira keressetek meg. Ha az a hiba, ami annak idején nekem is volt, akkor megoldom.

A legszebb Offos autóval leszek, így könnyű lesz megtalálni!  smile
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2693 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 22:08:49 »

Tempomattal kapcsolatban!!!

Ha jöttök a nagytalira keressetek meg. Ha az a hiba, ami annak idején nekem is volt, akkor megoldom.

A legszebb Offos autóval leszek, így könnyű lesz megtalálni!  smile

Kibe tolod a kormányt? És ha neki úgy nem kényelmes?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #2694 Dátum: 2014.05.15 csütörtök, 22:11:55 »

Kibe tolod a kormányt? És ha neki úgy nem kényelmes?

Akkor kap egy botkormányt!  eplus2
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2695 Dátum: 2014.05.16 péntek, 06:20:00 »

Akkor kap egy botkormányt!  eplus2
nyes aú.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2696 Dátum: 2014.05.16 péntek, 06:22:24 »

Akkor kap egy botkormányt!  eplus2

A tiedet? És azt is kibe tolod?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2697 Dátum: 2014.05.16 péntek, 07:56:40 »

Tempomattal kapcsolatban!!!

Ha jöttök a nagytalira keressetek meg. Ha az a hiba, ami annak idején nekem is volt, akkor megoldom.

A legszebb Offos autóval leszek, így könnyű lesz megtalálni!  smile
Ez a kormány ki/be tologatás csak ideiglenes javulást hoz (lásd az alábbi leírásomban). Persze elképzelhető, hogy egyes esetekben ez egy elég hosszú idő. Nálam max 1 nap volt.
A hiba analízis és javítás leírás itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg887587#msg887587
Alternatív (elegánsabb) javítás itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg891774#msg891774
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.16 péntek, 08:00:57 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #2698 Dátum: 2014.05.16 péntek, 09:04:00 »

Ez a kormány ki/be tologatás csak ideiglenes javulást hoz (lásd az alábbi leírásomban). Persze elképzelhető, hogy egyes esetekben ez egy elég hosszú idő. Nálam max 1 nap volt.
A hiba analízis és javítás leírás itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg887587#msg887587
Alternatív (elegánsabb) javítás itt: http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg891774#msg891774

Erről kéne valami doksit csinálni, mert egy hét múlva már nem találjuk meg
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2699 Dátum: 2014.05.16 péntek, 09:19:20 »

Erről kéne valami doksit csinálni, mert egy hét múlva már nem találjuk meg

Alfot meg kell kérni szépen és berakja a FAQ-ba.....ott könnyen megtalálod majd.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.