Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:43:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 375 376 377 378 379 380 381 [382] 383 384 385 386 387 388 389 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21851259 alkalommal)
0 Felhasználó és 61 vendég van a témában
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19050 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 09:55:27 »

Akkor szerintem nem nyomásvesztés baja van illetve nem csak az ha az van is. A leállítás utáni nyomásvesztés problémát 100% osan kiküszöböli a rendszer feltöltése indítás előtt ha csak nem akkora a veszteség, amekkorát a pumpa nem tud már kompenzálni. Viszont ilyen nagyot meg már nem csak indításkor éreznél.
Hibakód kiolvasás?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19051 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 10:17:06 »

Sziasztok!!

Pénteken leesett a bal oldali visszapillantóm. Csak úgy mosás közben a víz-sugárral leöblítettem  rinya. próbáltam visszarakni, de nem lehet mind a két irányba elhajlik nagyon-nagyon könnyen, illetve a tengelyről is le lehet emelni. Leszedtem a burkolatot de én ott semmit nem látok mert szinte egy darabban van a tükör, a hátulján csak pár apró lyuk van. Tudnátok segíteni hogy hogyan tudnám szétszedni és megnézni hogy mi a baja?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
sundi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #19052 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 10:24:48 »

Sziasztok!

Van egy 2002 TDDI kombi Mondeom. Elérkezett a féktárcsa és fékbetét csere ideje...
A gyári igen húzós áron lenne, elöl 24/db hátul 18/db.
Mivel szűk a keret jobb lenne megoldani ha lehet olcsóbban.
Ajánlottak egy márkát QH 14/8-as áron, van erről valakinek tapasztalata?

Természetesen ajánlatokat, ötleteket és véleményeket is várok, minden segítséget köszönök.

előreisköszi, Sündi.
Naplózva

2.0 TDDI-2002
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #19053 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 10:46:04 »

kormánymű?

Helló!

Ebben mit értesz hogy kormánymű? Komplett csere? vagy esetleg valami féle javítása?
Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #19054 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 10:47:48 »

Ha nem kormánymű, akkor esetleg toronycsapágy.

Hali!

Jobbnál jobb dolgok ..... Mondjuk ha toronycsapágy csere az mibe lenne?
Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #19055 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 10:51:45 »

igen,lehet,de az előre is ropogna,sőt álló helyzetben is.de ennek a legnagyobb a valószínűsége.esetleg a kormány összekötő gömbfej

Helló!

kormányösszekötő gömbfej is lehetséges? Azt esetleg megtudom nézni hogy kottyanás vagy netán lógás van-e a dologban. de ugy látom ezt házilag már nem lehet megoldani és szerelő kell hozzá. Annyi hiba lehetőség merült fel ezzel kapcsolatban hogy szerény tudásom kevés hozzá. Köszi a tanácsot. worship
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19056 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 10:52:29 »

Sziasztok!!

Pénteken leesett a bal oldali visszapillantóm. Csak úgy mosás közben a víz-sugárral leöblítettem

hat ez lol  Cheesy
Válasz

  rinya. próbáltam vis***akni, de nem lehet mind a két irányba elhajlik nagyon-nagyon könnyen, illetve a tengelyről is le lehet emelni. Leszedtem a burkolatot de én ott semmit nem látok mert szinte egy darabban van a tükör, a hátulján csak pár apró lyuk van. Tudnátok segíteni hogy hogyan tudnám szétszedni és megnézni hogy mi a baja?

vegulis mar szetesett nem ? Vagy csak leesett ?
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19057 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 11:01:48 »

hat ez lol  Cheesy
vegulis mar szetesett nem ? Vagy csak leesett ?
De azt nem írta,hogy tűzoltóslaggal mosott kocsit! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19058 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 11:41:37 »

De azt nem írta,hogy tűzoltóslaggal mosott kocsit! nyes

Naaaa,  Wink Wink (magasnyomásúval nyomtam és közben karaterúgásokkal segítettem neki)  nyes
Amúgy sima kerti locsolóval céloztam meg. Ja és bocsi nem a bal hanem a jobb! Nem esett szét, meg le sem teljesen, mert a kábel tartotta. mondjuk az még viccesebb lett volna ha autópályán 130-nál kap alá a szél és kezd nekem vergődni a kábelen. Akkor most bal első ajtóüveget keresnék.   pias
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19059 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 11:46:11 »

Naaaa,  Wink Wink (magasnyomásúval nyomtam és közben karaterúgásokkal segítettem neki)  nyes
Amúgy sima kerti locsolóval céloztam meg. Ja és bocsi nem a bal hanem a jobb! Nem esett szét, meg le sem teljesen, mert a kábel tartotta. mondjuk az még viccesebb lett volna ha autópályán 130-nál kap alá a szél és kezd nekem vergődni a kábelen. Akkor most bal első ajtóüveget keresnék.   pias
De így Zaccit hozod csak olyan helyzetbe,hogy kitiltassa magát,mert megin elkezd ezért szfh-zni. taps
Közben csak a rögzítő anyák hullottak le a csavarok végeiről...... Grin Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19060 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 12:03:08 »

De így Zaccit hozod csak olyan helyzetbe,hogy kitiltassa magát,mert megin elkezd ezért szfh-zni. taps
Közben csak a rögzítő anyák hullottak le a csavarok végeiről...... Grin Wink wave

Direkt megvártam még Ő elkezd szfh-zni. Már úgy is megszokta a kitiltásokat. Így engem meg nem tiltanak ki.  beka3 beka3   police
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19061 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 12:07:07 »

De így Zaccit hozod csak olyan helyzetbe,hogy kitiltassa magát,mert megin elkezd ezért szfh-zni. taps
Közben csak a rögzítő anyák hullottak le a csavarok végeiről...... Grin Wink wave

de ez tod mee van ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19062 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 12:07:17 »

Direkt megvártam még Ő elkezd szfh-zni. Már úgy is megszokta a kitiltásokat. Így engem meg nem tiltanak ki.  beka3 beka3   police

mocsok  duhos2 vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19063 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 12:09:53 »

de ez tod mee van ?  vigyor3
Na mé'-na mé'? Mond ki! eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Úgy sem tudod magadban tartani! beka3 pias nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19064 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 12:16:41 »

mocsok  duhos2 vigyor3
Wink

NA de most tényleg... hogyan lehet szétszedni?? Vagy marad a szólokvalakinekhogymenjenneki és törje szét version?
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19065 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 12:20:20 »

Na mé'-na mé'? Mond ki! eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
Úgy sem tudod magadban tartani! beka3 pias nyes Wink wave

 kuss vigyor3
Naplózva

blah blah blah
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #19066 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 13:34:33 »

Ja és bocsi nem a bal hanem a jobb! Nem esett szét, meg le sem teljesen, mert a kábel tartotta. mondjuk az még viccesebb lett volna ha autópályán 130-nál kap alá a szél és kezd nekem vergődni a kábelen. Akkor most bal első ajtóüveget keresnék.   pias

Az mondjuk tényleg szép történet, amikor a jobb oldali tükröd veri be a bal oldal üveget...  eplus2 eplus2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19067 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 13:42:50 »

Az mondjuk tényleg szép történet, amikor a jobb oldali tükröd veri be a bal oldal üveget...  eplus2 eplus2

lol  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19068 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 15:33:34 »

Az mondjuk tényleg szép történet, amikor a jobb oldali tükröd veri be a bal oldal üveget...  eplus2 eplus2

 Embarrassed Embarrassed Embarrassed  duhos2 duhos2 Miért kell a részletekben elmerülni???  beka3  worship
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
scream18
Vendég
« Új hozzászólás #19069 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 15:41:57 »

sziasztok!
Egy kis segítség kéne!
Kb. két hete sikerült egy fenyőfákkal övezett helyre parkolnom, aminek az lett a következménye, hogy néhány szép csepp fenyőviasz került a kocsira...én hülye meg nem mostam le azonnal, szóval megmaradt a nyoma. mondjuk nem is sikáltam inkább... gondoltam előbb kérdezek. Szóval van valakinek ilyen tapasztalata, hogy milyen szerrel és hogy szedjem le? vagy pedig egy hely debrecenben ahol ezt vállalnák? voltam már egy helyen ott mondták, hogy nem foglalkoznak vele...a malomparkban
előre is köszi
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #19070 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 15:47:00 »

sziasztok!
Egy kis segítség kéne!
Kb. két hete sikerült egy fenyőfákkal övezett helyre parkolnom, aminek az lett a következménye, hogy néhány szép csepp fenyőviasz került a kocsira...én hülye meg nem mostam le azonnal, szóval megmaradt a nyoma. mondjuk nem is sikáltam inkább... gondoltam előbb kérdezek. Szóval van valakinek ilyen tapasztalata, hogy milyen szerrel és hogy szedjem le? vagy pedig egy hely debrecenben ahol ezt vállalnák? voltam már egy helyen ott mondták, hogy nem foglalkoznak vele...a malomparkban
előre is köszi


Józan "paraszti" ésszel, azt mondom próbáld meg benzinnel.
Bármelyik patikában kapsz, (ez nem a lakkbenzin a barkácsboltból!!!) és egy puha ronggyal, vagy sminklemosó vattával próbáld ledörgölni.

Szerintem a lakkozás elég "vastag" ahhoz, hogy ne kezdje ki a benzin.
De várd meg, hátha másnak jobb ötlete van.  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19071 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 16:03:15 »

sziasztok!
Egy kis segítség kéne!
Kb. két hete sikerült egy fenyőfákkal övezett helyre parkolnom, aminek az lett a következménye, hogy néhány szép csepp fenyőviasz került a kocsira...én hülye meg nem mostam le azonnal, szóval megmaradt a nyoma. mondjuk nem is sikáltam inkább... gondoltam előbb kérdezek. Szóval van valakinek ilyen tapasztalata, hogy milyen szerrel és hogy szedjem le? vagy pedig egy hely debrecenben ahol ezt vállalnák? voltam már egy helyen ott mondták, hogy nem foglalkoznak vele...a malomparkban
előre is köszi


Nekem mikor meghúzták a kocsimat, maradt rajta gumi és fekete ráégett műanyag, vettem a tuskóban polírozót (nem tudom most pontosan hogy melyik fajtát mert több van belőle) és vettem még hozzá polírozó korongot(kézi használatra van, 3db és van hozzá fogantyú is). Nagyon szépen el tudtam tüntenti a sérülést. Egy próbát megér szerintem. 1000 Huf-ból kijön.
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #19072 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 16:13:50 »

Nekem mikor meghúzták a kocsimat, maradt rajta gumi és fekete ráégett műanyag, vettem a tuskóban polírozót (nem tudom most pontosan hogy melyik fajtát mert több van belőle) és vettem még hozzá polírozó korongot(kézi használatra van, 3db és van hozzá fogantyú is). Nagyon szépen el tudtam tüntenti a sérülést. Egy próbát megér szerintem. 1000 Huf-ból kijön.

Na ezt szerintem ne. A polírozással szerintem csak szétkenődik...

A megoldás engem is érdekele, mert 3-4 helyen vanik pötty Nekem is...  szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19073 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 16:18:44 »

Én nem kezdeném polírozással, az mégis csak anyageltávolítás és ha kellően vastag még a gyanta akkor körülötte levisz egy csomó lakkot miközben a gyantából még marad ott. Polírozó emberem szerint bogármaradvány eltávolításra a háztartási lakkbenzin higító a legjobb, a fenyő gyantára pedig ugyan csak a lakkbenzin és ha nem viszi le akkor szintetikus higító.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19074 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 18:41:40 »

mondok egy titkot!

a TUSKÓ parkolokban kiépitettek/épitenek franchise rendszerben kocsimosókat....Nagynyomású forró gőzzel dolgoznak és igen szépen, és jó árban...
Lényeg: céges kocsin a kátrányfoltokat is leszedték a hófehér felületről...szerintem azt is letudják szedni spec tisztitóval, de egyszerűbb odamenni és megkérdezni
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #19075 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 19:03:18 »

sziasztok!
Egy kis segítség kéne!
Kb. két hete sikerült egy fenyőfákkal övezett helyre parkolnom, aminek az lett a következménye, hogy néhány szép csepp fenyőviasz került a kocsira...én hülye meg nem mostam le azonnal, szóval megmaradt a nyoma. mondjuk nem is sikáltam inkább... gondoltam előbb kérdezek. Szóval van valakinek ilyen tapasztalata, hogy milyen szerrel és hogy szedjem le? vagy pedig egy hely debrecenben ahol ezt vállalnák? voltam már egy helyen ott mondták, hogy nem foglalkoznak vele...a malomparkban
előre is köszi


A gyantát az alkohol oldja. Tisztaszesz, pálinka, mindegy. Ennyi.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
scream18
Vendég
« Új hozzászólás #19076 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 22:11:05 »

Köszi a segítséget!
akkor az alkoholtól indulok, a higítón át,  a teszkós gőzös témán keresztül a polírozásig!
remélem már a legelején sikerrel járok!
köszi mégegyszer!
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19077 Dátum: 2009.09.22 kedd, 00:04:53 »

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! help
Autóm ma újabb meglepetéssel szolgált, miszerint a digitális klíma kijelző paneljén a ventilátor erején (fél kör/ív alakú) szaggatott vonalként, illetve a hőmérséklet mutató részén  " iL "  jelzés kezdett villogni.... korábban is íj módon jelzett vissza... akkor a generátor töltése volt a probléma (mikró szíj néha megcsúszott és ezt hibaként jelezte vissza )... és akkor más betűket mutatott...  szomoru1
tehát miért villog ez " iL " ??
 help
További szép napot mindenkinek....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Koronczai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


koronczai.zsolt@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #19078 Dátum: 2009.09.23 szerda, 19:06:58 »

Sziasztok!

Miért van az hogy amikor kinyitom hosszan távirányítóval az autót mind a két ablak lemegy de amikor bezárom csak az anyós  oldal megy fel?
2001 kombi tddi 2.0-ás ról van  szó!
Vagy!
Miért van az hogy egyszer kinyilik a csomagtartó a mikrókapcsolóval egyszer nem!
Kérlek segítsetek!
Üdv

Zsolt
Naplózva

Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19079 Dátum: 2009.09.23 szerda, 19:09:34 »

Sziasztok!

Miért van az hogy amikor kinyitom hosszan távirányítóval az autót mind a két ablak lemegy de amikor bezárom csak az anyós  oldal megy fel?
2001 kombi tddi 2.0-ás ról van  szó!
Vagy!
Miért van az hogy egyszer kinyilik a csomagtartó a mikrókapcsolóval egyszer nem!
Kérlek segítsetek!
Üdv

Zsolt
Ablakokat újra kell programozni ( a vezetőét) ill a mikrokapcsolót a csomiban cserélni kell!

(ez elektromos gond, kérlek legközelebb az elektromosság részbe írd! Köszönöm szépen!  worship )

szerk:

Ablakok automatikus felhúzása (MK3)
Az elektromos ablakok képesek egy gombnyomásra felhúzni az ablakot. Csak be kell
programozzuk ezt minden ajtónál.
Az ablakot húzzuk fel, majd tartsuk a gombot még 3 másodpercig. Ha megvolt, ismételjük
meg ugyanezt a másik irányba is.
Ha az összes ablak fel van programozva, a távirányítóval tudjuk mőködtetni az ablakokat is.
Elsı nyomásra bezár a kp-i zár, második nyomásra bezár a kettıs zár (retesz), ilyenkor
nyomva tartjuk, akkor felhúzza az ablakokat is. Nyitáskor elsı nyomásra kinyit a zár,
(a retesz is), második nyomásra, nyomva tartva nyílnak az ablakok
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.23 szerda, 19:12:33 írta TáDé » Naplózva
Koronczai
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


koronczai.zsolt@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #19080 Dátum: 2009.09.23 szerda, 19:18:16 »


Nagyon köszönöm taps és elnézést hogy rossz helyre írtam! worship
Naplózva

Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19081 Dátum: 2009.09.23 szerda, 19:22:11 »

Nagyon köszönöm taps és elnézést hogy rossz helyre írtam! worship
Nem történt semmi, legközelebb már jó helyre fog menni.  eljen  taps
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #19082 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 07:32:08 »

Ablakokat újra kell programozni...
...

Elsı nyomásra bezár a kp-i zár, második nyomásra bezár a kettıs zár (retesz), ilyenkor
nyomva tartjuk, akkor felhúzza az ablakokat is. Nyitáskor elsı nyomásra kinyit a zár,
(a retesz is), második nyomásra, nyomva tartva nyílnak az ablakok[/i]

Csak annyit, hogy bármikor hosszan nyomva a nyitás vagy zárás gombot a távirányítón, le illetve felhúzza az ablakokat... nem feltétlen csak a második megnyomásra...ezen kívül amíg mennek az ablakok le/fel, megnyomva a nyitás/zárás gombot megállnak az aktuális pozícióban, nem mennek el véghelyzetig...  wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19083 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 09:53:20 »

Tisztelt Hölgyeim és Uraim! help
Autóm ma újabb meglepetéssel szolgált, miszerint a digitális klíma kijelző paneljén a ventilátor erején (fél kör/ív alakú) szaggatott vonalként, illetve a hőmérséklet mutató részén  " iL "  jelzés kezdett villogni.... korábban is íj módon jelzett vissza... akkor a generátor töltése volt a probléma (mikró szíj néha megcsúszott és ezt hibaként jelezte vissza )... és akkor más betűket mutatott...  szomoru1
tehát miért villog ez " iL " ??
 help
További szép napot mindenkinek....

Nézesd meg először az aksidat, hogy milyen állapotban van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19084 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 11:00:21 »

Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy megköszönjem, hogy megjelent néhány írásom a szerviz témában!  worship Folyt. köv.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19085 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 11:03:00 »

Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy megköszönjem, hogy megjelent néhány írásom a szerviz témában!  worship Folyt. köv.

Mi köszönjük!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19086 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 11:11:25 »

Tisztelt Mondisok!

Kérdezni szeretném, hogy a központi zár problémára milyen javítási ötletek lennének. A hibajelenség a következő:

Beálított önzáró funkció elindulást követően, bezárás rendben
járó motornál, vagy leállítást követően a fő ajtó( vezető oldali) nem enged kinyitni, ezen jelenség néha előjön, néha nem.
kinyitása csak is a távirányító megnyomása után lehetséges.

A többi ajtó reteszelt állásban belülről nyitható...


Kérdezném, hogy mi lehet a gond, elektronikus, vagy mechanikus hibát keressek Huh?

Köszönöm előre is a segítségeket. worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19087 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 12:24:50 »

Tisztelt Mondisok!

Kérdezni szeretném, hogy a központi zár problémára milyen javítási ötletek lennének. A hibajelenség a következő:

Beálított önzáró funkció elindulást követően, bezárás rendben
járó motornál, vagy leállítást követően a fő ajtó( vezető oldali) nem enged kinyitni, ezen jelenség néha előjön, néha nem.
kinyitása csak is a távirányító megnyomása után lehetséges.

A többi ajtó reteszelt állásban belülről nyitható...


Kérdezném, hogy mi lehet a gond, elektronikus, vagy mechanikus hibát keressek Huh?

Köszönöm előre is a segítségeket. worship
A csatlakozók lehetnek kontakt hibásak.Wd40-et nekik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19088 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 17:43:44 »

A csatlakozók lehetnek kontakt hibásak.Wd40-et nekik.

Szia Alf!

Köszönöm a gyors válaszodat. Még egy kérdésem lenne, hogy az ajtóátvezető stekkert, vagy az ajtó burkolat alatti csatit kell felizgatni WD-40 el?
Köszönöm.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #19089 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 19:22:10 »

Tisztelt Mondisok!

Kérdezni szeretném, hogy a központi zár problémára milyen javítási ötletek lennének. A hibajelenség a következő:

Beálított önzáró funkció elindulást követően, bezárás rendben
járó motornál, vagy leállítást követően a fő ajtó( vezető oldali) nem enged kinyitni, ezen jelenség néha előjön, néha nem.
kinyitása csak is a távirányító megnyomása után lehetséges.

A többi ajtó reteszelt állásban belülről nyitható...


Kérdezném, hogy mi lehet a gond, elektronikus, vagy mechanikus hibát keressek Huh?

Köszönöm előre is a segítségeket. worship

Szia!

Érdekel, hogy mire jutsz, mert nekem is vannak problémáim az ajtóimmal. Az én megfigyelésem szerint nálam a probléma a kinti hőmérséklettel függ össze. Nyáron minden zsír, minden működik mint a Doxa óra. Ahogy hűl az idő (kint ~+15 c körül) először a bal hátsó kezd el rakoncátlankodni - nem zár csak a kettős zárásra. Majd jön a csomi mikrókapcsolója és a vezető oldali ajtó. A csomit +5 C alatt általában csak a távirányító direkt nyitó parancsával lehet csak nyitni, nem működik a középkonzoli nyitó gomb sem. A vezetőoldali zár pedig önálló életet él, a bentről kiadott reteszelő parancsot nem hajtja végre, vagy csak később, illetve amikor kedve szottyan lezárja az autót, vagy kinyit mindent.
Amit én eddig ezzel kapcsolatosan megtudtam: a zárak "elfáradnak" tartós javulást csak cserével lehet elérni, ami fájó dolog, mert egy zár cirka 28 ezer forint. (A csomi olcsóbb, de ott a mikrókapcsoló adja meg magát a bejutott kosz és nedvesség miatt - csere után is kb 2 év problémamentes időszakot jósolnak.)
Átmeneti sikerek elérhetőek kenést/kontaktust javító spayk segítségével, de ezt még én sem próbáltam ki.
Tervezem (mert szeretném megúszni a zárcserét): a zár mechanikákhoz kenőanyag bejuttatását, de mivel a zárak (volt már kibontva) nagyon zárt kivitelűek, ez nem lesz egyszerű. Gondoltam fúrok piciny 1,5-2 mm-es lyukat a házra és azon keresztül juttatnék be kenőanyagot. Olvastam, hogy a WD40 növényi alapú és egy idő után kiszárad, a legjobb a lőfegyver tisztító olaj. Ez kapható spray kivitelben is (Vadászbolt 700-1000 Ft között) ami nagyon finom ásványi olaj, kiváló a mechanikák kenésére.
Nálam ez még elvi elképzelés, mert nincs rá időm, de az ősz közeledtével ezt meg kellene lépnem, mert unom már a zárak makrancoskodását. Tavaly 1* ki is zárt a kocsi, még jó, hogy a ház előtt, ott kéznél volt a tartalék kulcs.
Kiváncsian várom te mire jutsz.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19090 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 20:03:30 »

Szia!

Érdekel, hogy mire jutsz, mert nekem is vannak problémáim az ajtóimmal. Az én megfigyelésem szerint nálam a probléma a kinti hőmérséklettel függ össze. Nyáron minden zsír, minden működik mint a Doxa óra. Ahogy hűl az idő (kint ~+15 c körül) először a bal hátsó kezd el rakoncátlankodni - nem zár csak a kettős zárásra. Majd jön a csomi mikrókapcsolója és a vezető oldali ajtó. A csomit +5 C alatt általában csak a távirányító direkt nyitó parancsával lehet csak nyitni, nem működik a középkonzoli nyitó gomb sem. A vezetőoldali zár pedig önálló életet él, a bentről kiadott reteszelő parancsot nem hajtja végre, vagy csak később, illetve amikor kedve szottyan lezárja az autót, vagy kinyit mindent.
Amit én eddig ezzel kapcsolatosan megtudtam: a zárak "elfáradnak" tartós javulást csak cserével lehet elérni, ami fájó dolog, mert egy zár cirka 28 ezer forint. (A csomi olcsóbb, de ott a mikrókapcsoló adja meg magát a bejutott kosz és nedvesség miatt - csere után is kb 2 év problémamentes időszakot jósolnak.)
Átmeneti sikerek elérhetőek kenést/kontaktust javító spayk segítségével, de ezt még én sem próbáltam ki.
Tervezem (mert szeretném megúszni a zárcserét): a zár mechanikákhoz kenőanyag bejuttatását, de mivel a zárak (volt már kibontva) nagyon zárt kivitelűek, ez nem lesz egyszerű. Gondoltam fúrok piciny 1,5-2 mm-es lyukat a házra és azon keresztül juttatnék be kenőanyagot. Olvastam, hogy a WD40 növényi alapú és egy idő után kiszárad, a legjobb a lőfegyver tisztító olaj. Ez kapható spray kivitelben is (Vadászbolt 700-1000 Ft között) ami nagyon finom ásványi olaj, kiváló a mechanikák kenésére.
Nálam ez még elvi elképzelés, mert nincs rá időm, de az ősz közeledtével ezt meg kellene lépnem, mert unom már a zárak makrancoskodását. Tavaly 1* ki is zárt a kocsi, még jó, hogy a ház előtt, ott kéznél volt a tartalék kulcs.
Kiváncsian várom te mire jutsz.

Üdv: V.Tamás

... elég sokat foglalkoztunk ezzel a témával korábban...  email tehát a zár problémád (szerintem) típus hiba.. elöregszik/ gyengül a motor és ez hidegben jön ki a legjobban... csere érett..javítani csak tüneti kezeléssel lehet... a zár cserét csak kompletten lehet... óvatosan szét lehet szedni..ám összerakásnál/ vissza építésnél van egy két csapda.... azokra kell vigyázni.. a zár szerkezetet arany árban mérik.... wow1
 vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #19091 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:52:47 »

Sziasztok!
lennem egy kérdésem ,van egy2004 mondim 2.0tdci menyi üzemanyag fér a tankba?amig ki nem folyik azt már tudom ,hogy gyárilag 58.5l-es
elöreis kösz.
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #19092 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 21:56:39 »

Sziasztok!
lennem egy kérdésem ,van egy2004 mondim 2.0tdci menyi üzemanyag fér a tankba?amig ki nem folyik azt már tudom ,hogy gyárilag 58.5l-es
elöreis kösz.

amig ki nem folyik... wave vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19093 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 22:11:58 »

Szia!

Érdekel, hogy mire jutsz, mert nekem is vannak problémáim az ajtóimmal. Az én megfigyelésem szerint nálam a probléma a kinti hőmérséklettel függ össze. Nyáron minden zsír, minden működik mint a Doxa óra. Ahogy hűl az idő (kint ~+15 c körül) először a bal hátsó kezd el rakoncátlankodni - nem zár csak a kettős zárásra. Majd jön a csomi mikrókapcsolója és a vezető oldali ajtó. A csomit +5 C alatt általában csak a távirányító direkt nyitó parancsával lehet csak nyitni, nem működik a középkonzoli nyitó gomb sem. A vezetőoldali zár pedig önálló életet él, a bentről kiadott reteszelő parancsot nem hajtja végre, vagy csak később, illetve amikor kedve szottyan lezárja az autót, vagy kinyit mindent.
Amit én eddig ezzel kapcsolatosan megtudtam: a zárak "elfáradnak" tartós javulást csak cserével lehet elérni, ami fájó dolog, mert egy zár cirka 28 ezer forint. (A csomi olcsóbb, de ott a mikrókapcsoló adja meg magát a bejutott kosz és nedvesség miatt - csere után is kb 2 év problémamentes időszakot jósolnak.)
Átmeneti sikerek elérhetőek kenést/kontaktust javító spayk segítségével, de ezt még én sem próbáltam ki.
Tervezem (mert szeretném megúszni a zárcserét): a zár mechanikákhoz kenőanyag bejuttatását, de mivel a zárak (volt már kibontva) nagyon zárt kivitelűek, ez nem lesz egyszerű. Gondoltam fúrok piciny 1,5-2 mm-es lyukat a házra és azon keresztül juttatnék be kenőanyagot. Olvastam, hogy a WD40 növényi alapú és egy idő után kiszárad, a legjobb a lőfegyver tisztító olaj. Ez kapható spray kivitelben is (Vadászbolt 700-1000 Ft között) ami nagyon finom ásványi olaj, kiváló a mechanikák kenésére.
Nálam ez még elvi elképzelés, mert nincs rá időm, de az ősz közeledtével ezt meg kellene lépnem, mert unom már a zárak makrancoskodását. Tavaly 1* ki is zárt a kocsi, még jó, hogy a ház előtt, ott kéznél volt a tartalék kulcs.
Kiváncsian várom te mire jutsz.

Üdv: V.Tamás


Engem nagyon letolt a szerelő, mikor a rossz zárba WD40-t fújtam... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19094 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 22:40:04 »

Sziasztok!
lennem egy kérdésem ,van egy2004 mondim 2.0tdci menyi üzemanyag fér a tankba?amig ki nem folyik azt már tudom ,hogy gyárilag 58.5l-es
elöreis kösz.
Kíváncsi vagyok a gyakorlati tapasztalatokra de az elmélet az, hogy a tanknak az 58.5-öt akkor is tudnia kell ha a gyártási tűrésmező alján van a mérete, mínusz 20 fokban, "összezsugorodva", rugalmatlanul. Ehhez képest az átlag kicsit nagyobb térfogatú, melegben kicsit kitágul és ott van pluszban a betöltő cső térfogata. Szerintem szárazról a cső tetejéig 60-62 liter, de azt is figyelembe kell venni, hogy a tank aljáról nem lehet 100%-ig kinyerni a benzint, 1-2 liter marad benne mikor "kifogy".
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19095 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 22:51:03 »

Kíváncsi vagyok a gyakorlati tapasztalatokra de az elmélet az, hogy a tanknak az 58.5-öt akkor is tudnia kell ha a gyártási tűrésmező alján van a mérete, mínusz 20 fokban, "összezsugorodva", rugalmatlanul. Ehhez képest az átlag kicsit nagyobb térfogatú, melegben kicsit kitágul és ott van pluszban a betöltő cső térfogata. Szerintem szárazról a cső tetejéig 60-62 liter, de azt is figyelembe kell venni, hogy a tank aljáról nem lehet 100%-ig kinyerni a benzint, 1-2 liter marad benne mikor "kifogy".
A tdci-nél kifejezetten nem ajánlott teljesen kifogyasztani! Így nem is értem, miért érdekes a pontos térfogat? Én 50-52 liternél még nem tankoltam többet. Bár a fedkomp, már sikított, hogy porzik a tank.
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.24 csütörtök, 22:54:14 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19096 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 22:59:22 »

A tdci-nél kifejezetten nem ajánlott teljesen kifogyasztani! Így nem is értem, miért érdekes a pontos térfogat? Én 50-52 liternél még nem tankoltam többet. Bár a fedkomp, már sikított, hogy porzik a tank.
Azért érdekes, mert nem mindegy, hogy 60L-2L vagy 57L-2 litered van. 3 liter gázolaj az 40-50 plusz kilcsi. Tudod milyen harc folyik az autógyárak közt a hatótávolságot illetően? Roll Eyes
Az MK3 TDCI-ben nincs dry-run stratégia a motorvezérlésben?
Mivel azt is üa szinthez,-térfogathoz programozzák, kritikus, hogy mekkora a tank hasznos térfogata minimálisan?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #19097 Dátum: 2009.09.24 csütörtök, 23:11:44 »

Azért érdekes, mert nem mindegy, hogy 60L-2L vagy 57L-2 litered van. 3 liter gázolaj az 40-50 plusz kilcsi. Tudod milyen harc folyik az autógyárak közt a hatótávolságot illetően? Roll Eyes
Az MK3 TDCI-ben nincs dry-run stratégia a motorvezérlésben?
Mivel azt is üa szinthez,-térfogathoz programozzák, kritikus, hogy mekkora a tank hasznos térfogata minimálisan?
Hát eddig eszembe nem jutott volna, hogy harcolnak. Most mikor már minden sarkon van egy kút, de átlag 40-50km-enként tuti. Azt nem tudom van-e ilyen szárazon futás megelőzés, de nem is akarnán kipróbálni. Legkésőbb 8-900 megtett km környékén én már keresek egy kutat. Nekem ez a gyakorlati tapasztalatom.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19098 Dátum: 2009.09.25 péntek, 08:56:26 »

Én a TDDI-nél egyszer lefulladásig kifogyasztottam direkt, és nem ment bele 60L...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #19099 Dátum: 2009.09.25 péntek, 09:32:13 »

Én meg már (1040km re) tankoltam 62litert a dugóig. Belemegy! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 375 376 377 378 379 380 381 [382] 383 384 385 386 387 388 389 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.