Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.22 szombat, 12:43:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 374 375 376 377 378 379 380 [381] 382 383 384 385 386 387 388 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20423260 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #19000 Dátum: 2009.09.18 péntek, 17:50:03 »

akkor valószinü söt biztos,hogy az 1 es henger pcsúcsa xar!?

Szerény, hozzá nem értő véleményem szerint is...  szomoru1 szomoru1
A füst is ezt látszik igazolni...  szomoru1 rinya
Van valami módszer, asszem poharazásnak hívják, nem tudom mit jelent, de azzal lehet tutira kiszűrni.
Várd meg a MESTEREKET, hogy ők mit mondanak.  worship worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
mk3 mazsola
Vendég
« Új hozzászólás #19001 Dátum: 2009.09.18 péntek, 17:54:20 »

De világítanak,csak úgy kapcsol fel hogy elötte villog,mint a neonlámpa.Amúgy két hete vettem az autót,de xenon villanyom eddig még nem volt,azért nem tom mi a helyzet.Ha kimegy a xenon akkor az nem világít egyáltalán,ha jól gondolom.És a trafónak lehet hibája,vagy az olyan hogy vagy jó vagy nem?
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #19002 Dátum: 2009.09.18 péntek, 17:57:27 »

De világítanak,csak úgy kapcsol fel hogy elötte villog,mint a neonlámpa.Amúgy két hete vettem az autót,de xenon villanyom eddig még nem volt,azért nem tom mi a helyzet.Ha kimegy a xenon akkor az nem világít egyáltalán,ha jól gondolom.És a trafónak lehet hibája,vagy az olyan hogy vagy jó vagy nem?

Nekem sem régóta van xenonom, de többen azt mondták, akik régóta használnak, hogy ha villog, az ettől a két dologtól lehet.
Vagy-vagy.
Bár olvastam olyat is, hogy így melegszik be, de ebben én nem vagyok biztos.
Egyébként nekem is szokott villogni, bekapcsoláskor, a jobb oldali, de utána működik rendesen.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
mk3 mazsola
Vendég
« Új hozzászólás #19003 Dátum: 2009.09.18 péntek, 18:02:05 »

Nekem sem régóta van xenonom, de többen azt mondták, akik régóta használnak, hogy ha villog, az ettől a két dologtól lehet.
Vagy-vagy.
Bár olvastam olyat is, hogy így melegszik be, de ebben én nem vagyok biztos.
Egyébként nekem is szokott villogni, bekapcsoláskor, a jobb oldali, de utána működik rendesen.
Akkor ne foglalkozzak vele ameddig végülis világítanak?Nekem azt mondták hogy a xenon örök életű.Lehet nem is annyira.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #19004 Dátum: 2009.09.18 péntek, 18:03:23 »

Akkor ne foglalkozzak vele ameddig végülis világítanak?Nekem azt mondták hogy a xenon örök életű.Lehet nem is annyira.
az tuti hogy nem örökéletű szomoru1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #19005 Dátum: 2009.09.18 péntek, 18:04:27 »

Akkor ne foglalkozzak vele ameddig végülis világítanak?Nekem azt mondták hogy a xenon örök életű.Lehet nem is annyira.

Ezt nem tudom, nekem is csak június óta van!
Scratch-nek, van elég régóta, meg Alf-nak, Domi-nak, talán Angel-nek, (+ többeknek is) ők biztos jobban értenek hozzá.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #19006 Dátum: 2009.09.18 péntek, 18:19:17 »

De világítanak,csak úgy kapcsol fel hogy elötte villog,mint a neonlámpa.Amúgy két hete vettem az autót,de xenon villanyom eddig még nem volt,azért nem tom mi a helyzet.Ha kimegy a xenon akkor az nem világít egyáltalán,ha jól gondolom.És a trafónak lehet hibája,vagy az olyan hogy vagy jó vagy nem?

Inkább a gyújtója kezd meghalni. Még nem érdemes foglalkozni vele, majd ha nem gyújt be, akkor vegyél bele másikat, 16e Ft körül van. De meg is cseréleheted a két csövet, hogy 100%-ra kiszűrd a hibát.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #19007 Dátum: 2009.09.18 péntek, 18:20:53 »

Akkor ne foglalkozzak vele ameddig végülis világítanak?Nekem azt mondták hogy a xenon örök életű.Lehet nem is annyira.

Ez félig igaz, mert valóban nem tud kiégni mint a halogén, de folyamatosan csökken a fényereje, és kb. 3 év múlva annyit világít, mint egy halogén, ekkor érdemes cserélni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19008 Dátum: 2009.09.18 péntek, 18:28:38 »

mit mond a mester a hibakódra?? szia Scratch....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #19009 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:30:45 »

akkor valószinü söt biztos,hogy az 1 es henger pcsúcsa xar!?
Nyugi.Stealt-el ha összejön a mérés,majd lesz konkrét infód!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19010 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:40:30 »

addig is járkálhatok vele??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19011 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:42:16 »

örülök,hogy anno elinditottátok ezt az oldalt!!!!!!!gratula hozzá taps taps taps eljen
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #19012 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:42:41 »

addig is járkálhatok vele??

szerintem igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19013 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:44:12 »

csak akkor füstöl ha rendesen odalépek neki akkor viszont nagyon rinya
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19014 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:47:30 »

Alf te javitod is öket(autó) ugye!Azért vágod ennyire nyes nyes
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #19015 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:52:25 »

Alf te javitod is öket(autó) ugye!Azért vágod ennyire nyes nyes
hellyel közzel.a sajátaimat. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19016 Dátum: 2009.09.18 péntek, 19:55:20 »

ha pcsúcs hibám van akkor mind a 4 et cserézni kellene?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #19017 Dátum: 2009.09.18 péntek, 20:03:15 »

mit mond a mester a hibakódra?? szia Scratch....

Szia...
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19018 Dátum: 2009.09.18 péntek, 20:05:02 »

0262 a hibám pcsúcs
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19019 Dátum: 2009.09.18 péntek, 20:06:44 »

 worship worship worship
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19020 Dátum: 2009.09.18 péntek, 20:08:02 »

tanulni nem bün és töletek lehet taps taps hisz akkor jobb lesz az autómnak is nem??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19021 Dátum: 2009.09.18 péntek, 20:13:07 »

gondolom szinte mindent te javitasz rajta?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19022 Dátum: 2009.09.18 péntek, 20:14:11 »

P0262 Cylinder 1 Injector Circuit High
Pcsúcs. Roll Eyes
A p0262 injektor vezérlési hiba. Ez vagy vezetékelés vagy az injektoron belüli tekercselés hibája. Elvileg azt jelenti, hogy az áramkör szakadt valahol.
Nézd meg a porlasztók nyakán lévő elektromos csatlakozókat. Mozgasd meg, üttesd ki a hibakódot, nézd meg visszajön-e.
A tünet stimmel, ha nincs vezérlés, nem nyit a porlasztó, kimarad a henger.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19023 Dátum: 2009.09.18 péntek, 20:16:05 »

Szia...
Hey Scratch,
balko thread-jét szerintem át kellene tenni a TDCi topicba. Mert kérdésnek kérés, de nem általános. Meg xenon topic is van (volt)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19024 Dátum: 2009.09.18 péntek, 20:18:03 »

vettem vettem induljak a tdci be?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19025 Dátum: 2009.09.18 péntek, 20:25:01 »

vettem vettem induljak a tdci be?
hát hamár porlasztózunk....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #19026 Dátum: 2009.09.18 péntek, 22:44:39 »

Inkább a gyújtója kezd meghalni. Még nem érdemes foglalkozni vele, majd ha nem gyújt be, akkor vegyél bele másikat, 16e Ft körül van. De meg is cseréleheted a két csövet, hogy 100%-ra kiszűrd a hibát.

Nekem utólagos xenon van.

A jobboldali bekapcsolásnál vibrál. Garanciában kicserélték a trafót, de most is ugyanúgy vibrál mikor bekapcsol...Akkor az égő lenne rossz? De abban nem csak a szín tud "elmászni"?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
sz.z.csicsi
Vendég
« Új hozzászólás #19027 Dátum: 2009.09.18 péntek, 22:57:55 »

Nekem utólagos xenon van.

A jobboldali bekapcsolásnál vibrál. Garanciában kicserélték a trafót, de most is ugyanúgy vibrál mikor bekapcsol...Akkor az égő lenne rossz? De abban nem csak a szín tud "elmászni"?
Nekem is utólagos és csak akkor vibrál ha előbb felkapcsolom és aztán indítok. Tehát csak az indítás pillanatában vibr.Ezért fordítva csinálom:előbb indít aztán vil. felkapcs. De erre már itt irtak régebben hogy a trafóhoz menő vezetéket is kikéne cserélni vastagabb keresztmetszetüre és valszeg a hiba meg lenne oldva.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #19028 Dátum: 2009.09.18 péntek, 23:42:52 »

Nekem is utólagos és csak akkor vibrál ha előbb felkapcsolom és aztán indítok. Tehát csak az indítás pillanatában vibr.Ezért fordítva csinálom:előbb indít aztán vil. felkapcs. De erre már itt irtak régebben hogy a trafóhoz menő vezetéket is kikéne cserélni vastagabb keresztmetszetüre és valszeg a hiba meg lenne oldva.

Nálam nem motorindításkor csinálja, hanem sima felkapcsolásnál is. De nem mindig...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #19029 Dátum: 2009.09.19 szombat, 11:46:32 »

Hey Scratch,
balko thread-jét szerintem át kellene tenni a TDCi topicba. Mert kérdésnek kérés, de nem általános. Meg xenon topic is van (volt)

Igen, oké!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #19030 Dátum: 2009.09.19 szombat, 11:47:08 »

Nekem utólagos xenon van.

A jobboldali bekapcsolásnál vibrál. Garanciában kicserélték a trafót, de most is ugyanúgy vibrál mikor bekapcsol...Akkor az égő lenne rossz? De abban nem csak a szín tud "elmászni"?

Gyere a Xenon topic-ba!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #19031 Dátum: 2009.09.19 szombat, 17:24:30 »

hali

időnként nem indul pöccre az autó(1.8 benzin 110LE),főleg akkor ha kevés kilométer megtétele után inditom újra
van valakinek ötlete?
kelet mo-n melyik szervizet ajánljátok,vagy van vmi spéci szaki?

köszi a segitséget worship
bonisz
Naplózva
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #19032 Dátum: 2009.09.19 szombat, 17:35:18 »

hali

időnként nem indul pöccre az autó(1.8 benzin 110LE),főleg akkor ha kevés kilométer megtétele után inditom újra
van valakinek ötlete?
kelet mo-n melyik szervizet ajánljátok,vagy van vmi spéci szaki?

köszi a segitséget worship
bonisz

Ez ilyen. Feel the difference!
Naplózva
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #19033 Dátum: 2009.09.19 szombat, 18:02:39 »

Ez ilyen. Feel the difference!


szóval ez normális és törődjek bele?
köszi haver gun
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19034 Dátum: 2009.09.19 szombat, 19:54:22 »

hali

időnként nem indul pöccre az autó(1.8 benzin 110LE),főleg akkor ha kevés kilométer megtétele után inditom újra
van valakinek ötlete?
kelet mo-n melyik szervizet ajánljátok,vagy van vmi spéci szaki?

köszi a segitséget worship
bonisz
Próbáltad úgy, hogy gyújtásra teszed és vársz pár másodpercet indítás előtt (hogy a pumpa teljesen feltöltse az üzemanyag rendszert az injektorokig). Próbáld ki. Ha ilyenkor elindul elsőre, tudom, mi a baja.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19035 Dátum: 2009.09.19 szombat, 19:56:54 »

oszd meg velünk nyes email
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19036 Dátum: 2009.09.19 szombat, 20:24:27 »

Két nyomástartó (visszacsapó)szelep van az üzemanyag ellátó rendszerben. Az egyik a pumpában lévő visszacsapó szelep a másik az üzemanyag ellátóban levő nyomásszabályzó (MK3 1.8-as benzinesben van egy 3.8 Bar os nyomásszabályzó, ami az üa szűrőből visszajövő csövön állítja be a nyomást, ami az injektorokig közel konstans nyomást eredményez az előremenő vezetékben), ami a nyomásszabályozás mellett tartja a felépített nyomást is amikor leállítod az autót. Bármelyik engedi el a nyomást, a benzincsőben levő nyomás leesik és kisebb nagyobb buborékok alakulnak ki a benzinben (hasonlóan a keszon betegséghez, ahol a vérben alakulnak nitrogén buborékok) amiket a következő indításnál a pumpának először át kell tolnia az injektorokon és csak utána indul az autó. A jelenség az, hogy csak hosszú indítózás után indul be a autó.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19037 Dátum: 2009.09.19 szombat, 21:45:26 »

Köszönöm az infót!! taps taps taps taps
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #19038 Dátum: 2009.09.19 szombat, 22:52:24 »

én is Mobil 1-t akartam belerakni csak az a baj hogy Mobil 1-be nincs 10/40-es

 de van más mobil olaj is...
van egy  VW t4 em is 2.4 D...abban is mobil van...10W-40 TD.. 5000/4l  áron vettem kedvezményesen... nyes
Naplózva
birotibor
Vendég
« Új hozzászólás #19039 Dátum: 2009.09.19 szombat, 22:54:57 »

Felőlem aztán az lehet. Ha enné, vagy nem lenne megfelelő kenése stb., akkor próbálnék jobbat tenni bele. Az meg, hogy 2 decibellel halkabb tőle a motor, nem igazán érdekel. De annyira felkeltettétek az érdeklődésemet, hogy legközelebb Mobil-t rakok bele. Remélem, van duratorq-hoz is. Mert én végig a diesel-es olajról beszéltem.
Mobil FE jo a di motorhoz is  olajshop.hu  eljen
Naplózva
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #19040 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 10:50:32 »

Két nyomástartó (visszacsapó)szelep van az üzemanyag ellátó rendszerben. Az egyik a pumpában lévő visszacsapó szelep a másik az üzemanyag ellátóban levő nyomásszabályzó (MK3 1.8-as benzinesben van egy 3.8 Bar os nyomásszabályzó, ami az üa szűrőből visszajövő csövön állítja be a nyomást, ami az injektorokig közel konstans nyomást eredményez az előremenő vezetékben), ami a nyomásszabályozás mellett tartja a felépített nyomást is amikor leállítod az autót. Bármelyik engedi el a nyomást, a benzincsőben levő nyomás leesik és kisebb nagyobb buborékok alakulnak ki a benzinben (hasonlóan a keszon betegséghez, ahol a vérben alakulnak nitrogén buborékok) amiket a következő indításnál a pumpának először át kell tolnia az injektorokon és csak utána indul az autó. A jelenség az, hogy csak hosszú indítózás után indul be a autó.

Szevasz!

Köszi az infót.Mit kell akkor kicserélni?Kelet mo-n tudsz vmi szakit vagy megbizható Ford szervizet?

bonisz
Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #19041 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 11:18:30 »

Hali!

Olyan dolgot vettem észre az autómon hogy főleg tolatáskor alászedem a kormányt ropogó érzést érezni a kományon. Szervóolajszint rendben van ugy érzem. Maga akormány sem nehéz kanyarodásokkor. Valami ötlet?  worship
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #19042 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 16:40:09 »

Hali!

Olyan dolgot vettem észre az autómon hogy főleg tolatáskor alászedem a kormányt ropogó érzést érezni a kományon. Szervóolajszint rendben van ugy érzem. Maga akormány sem nehéz kanyarodásokkor. Valami ötlet?  worship
kormánymű?
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19043 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 17:07:43 »

Hali!

Olyan dolgot vettem észre az autómon hogy főleg tolatáskor alászedem a kormányt ropogó érzést érezni a kományon. Szervóolajszint rendben van ugy érzem. Maga akormány sem nehéz kanyarodásokkor. Valami ötlet?  worship
Ha nem kormánymű, akkor esetleg toronycsapágy.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48467



« Új hozzászólás #19044 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 17:10:42 »

Ha nem kormánymű, akkor esetleg toronycsapágy.
igen,lehet,de az előre is ropogna,sőt álló helyzetben is.de ennek a legnagyobb a valószínűsége.esetleg a kormány összekötő gömbfej
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19045 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 17:11:45 »

igen,lehet,de az előre is ropogna,sőt álló helyzetben is.de ennek a legnagyobb a valószínűsége.esetleg a kormány összekötő gömbfej
Vagy függőleges ktyacsont, és így kitárgyaltuk az elejében lévő összes gömbfejet....  eplus2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #19046 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 17:12:23 »

Vagy függőleges kutyacsont, és így kitárgyaltuk az elejében lévő összes gömbfejet....  eplus2
Ennek nem jó a futómű topic egyébként?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19047 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 20:04:55 »

Hello

Lenne egy kérdésem, egy alkatrészről, ami tutira Ford, de nem tudom mi lehet.
Hossza kb. 20 cm.

Ezek a feliratok vannak rajta:
98AG 3N997 AJ
DOGNA 07 30 A L



Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #19048 Dátum: 2009.09.20 vasárnap, 22:43:41 »

Szevasz!

Köszi az infót.Mit kell akkor kicserélni?Kelet mo-n tudsz vmi szakit vagy megbizható Ford szervizet?

bonisz

Kipróbáltad már a gyújtás-kivárás-indítás dolgot? Előbb jussunk el oda, hogy ilyenkor indul-e könnyen vagy sem. Utána ki kellene mérni szervizben a nyomásesést (a motortérben valahol van szerviz csatlakozó, szakszerviz rá tud csatlakozni nyomásmérővel.) Motor leállítás után a 380kPa (kb 3.8 Bar) üzemi nyomásról nem kéne 170 alá esnie 30 perc alatt.
Azért kéne körüljárni mert a tank leszedése nem a legkönnyebb feladat alap szerszámkészlettel, emelő nélkül.
A probléma az, hogy se a pumpa visszacsapó szelepe, se a nyomásszabályzó nem javítható ha azok ejtik el a nyomást (ismétlem, amennyiben nyomásesésről van szó). Hivatalosan ki kell cserélni őket. De nem fussunk ennyire előre.
De az eddig leírt tünet alapján lehet más is. Hibakód kiolvasásra el tudod vinni, hátha tárol valamit...

Jó Ford szervizt én nem ismerek, ahol én voltam ott hiba analízisből kettest, igényességből egyest érdemelnek. Rutinmunkára 3-ast  levele
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #19049 Dátum: 2009.09.21 hétfő, 09:00:50 »

Kipróbáltad már a gyújtás-kivárás-indítás dolgot? Előbb jussunk el oda, hogy ilyenkor indul-e könnyen vagy sem. Utána ki kellene mérni szervizben a nyomásesést (a motortérben valahol van szerviz csatlakozó, szakszerviz rá tud csatlakozni nyomásmérővel.) Motor leállítás után a 380kPa (kb 3.8 Bar) üzemi nyomásról nem kéne 170 alá esnie 30 perc alatt.
Azért kéne körüljárni mert a tank leszedése nem a legkönnyebb feladat alap szerszámkészlettel, emelő nélkül.
A probléma az, hogy se a pumpa visszacsapó szelepe, se a nyomásszabályzó nem javítható ha azok ejtik el a nyomást (ismétlem, amennyiben nyomásesésről van szó). Hivatalosan ki kell cserélni őket. De nem fussunk ennyire előre.
De az eddig leírt tünet alapján lehet más is. Hibakód kiolvasásra el tudod vinni, hátha tárol valamit...

Jó Ford szervizt én nem ismerek, ahol én voltam ott hiba analízisből kettest, igényességből egyest érdemelnek. Rutinmunkára 3-ast  levele

hali

kivárás után is előfordul néha

bonisz
Naplózva
Oldalak: 1 ... 374 375 376 377 378 379 380 [381] 382 383 384 385 386 387 388 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.