Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 12:56:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
380
381
382
383
384
385
386
[
387
]
388
389
390
391
392
393
394
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24627182 alkalommal)
bigzso
és 51 vendég van a témában
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19300 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 10:37:01 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.10.07 szerda, 11:31:32
sziasztok
Fényezésen volt az autó, s a tanksapka fedélről vettek mintát.
Hali!
Nekem tetszik, nagyon szép lett!
Mennyibe fájt ez a mutatvány?
Gondolkodtam a fekete lécek krómozásán, de azt sokalltam 6.500,-/méterért....
Viszont kellene egy kis "felújítás" mert a lökösökön is, meg az f2-es alsó szoknyán is meg van kicsit kopva a festés. Illetve akkor már én is lefényeztetném az első alsó szoknyát, mert az fekete. A tied nagyon szép lett!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19301 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 11:55:40 »
Idézetet írta: takiatti - 2009.10.08 csütörtök, 10:37:01
Hali!
Nekem tetszik, nagyon szép lett!
Mennyibe fájt ez a mutatvány?
Köszönöm-köszönöm
Igazából nekem "ismerős" csinálta és így állt meg 20Ft-nál. nem tudom, hogy a komplett piaci ár mennyi lenne, de sztem 30-nál az sem lett volna több, de ugye ez függ a munkaidőtől, meg a festéktől. Mi a standox-al dolgoztunk, s ott a srác vitte el a tanksapka fedelemet, hogy tutira jól kikeverjék a színt, mert a stardust silver is van minden féle árnyalatban. Ezért azt mondta, hogy az emberi szem tudja a legközelebbi színt produkálni, persze a megadott kereteken belül. Ők is nekem kedvezményes áron szállították a festéket. Én csak azt tudom mondani, hogy elötte is tetszetős volt a verda, de azért ég és föld a különbség. Most olyan egy lett az autó, nincsenek benne törések. Ha fekete, sötétkék, vagy sötétszürke lenne az autóm, akkor nem vacakoltam volna vele, mert ott mindegy, hogy alul a fekete fényezés alatt fekete műanyag van, vagy színrefújt! jó biztos, az is más, de egy ilyen világos ezüstnél azért szembetűnő a különbség! neked milyen színű, már a krómozás végett kérdezem, mert nem tudom, hogy az jól nézne ki!
Hagy kapja meg az autó amit megérdemel...hidd el megéri tényleg, nem bírom levenni a szemem róla!
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19302 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 12:13:18 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.10.08 csütörtök, 11:55:40
Köszönöm-köszönöm
Neked milyen színű, már a krómozás végett kérdezem, mert nem tudom, hogy az jól nézne ki!
Hagy kapja meg az autó amit megérdemel...hidd el megéri tényleg, nem bírom levenni a szemem róla!
Az enyém Machine Silver, mivel kicsit sötétebb mint a stardust, ezért gondoltam, hogy nem lenne rossz a krómoztatás.
Szerintem kicsit spórolok, és tavasszal megpróbálom... Vagy ezt, vagy a festést.
Köszi
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19303 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 17:13:35 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.07 szerda, 18:46:02
Nem lehet, hogy zárás helyett, zár és reteszel is? Próbáld meg lekötni az aksit negyed órára. A szívósort ne dugózd le, mert megfullad a motor.
Ma nem volt a gépben aksi 4 órán keresztül, utána próbáltam bezárni a belső gombbal és rögtön úgy zárt le, hogy csak kulccsal lehetett kinyitni.
További ötlet?
A szívósort ledugóztam képeket lehet kérni
npn007@ntlworld.com
címen
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19304 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 17:31:49 »
Idézetet írta: szeszka - 2009.10.08 csütörtök, 17:13:35
Ma nem volt a gépben aksi 4 órán keresztül, utána próbáltam bezárni a belső gombbal és rögtön úgy zárt le, hogy csak kulccsal lehetett kinyitni.
További ötlet?
A szívósort ledugóztam képeket lehet kérni
npn007@ntlworld.com
címen
Szerintem rossz a zárad. Az automata zárás csak elindulás után, 3 km felett zár.
De nem duplára, hanem szimpára, belül bármelyik zárat ki lehet kapcsolni. A sofőrével az összeset.
Nálad meg ahogy bezár, duplára teszi. Valamelyik mikrokapcsolóra gondolnék.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 194
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19305 Dátum:
2009.10.08 csütörtök, 20:07:36 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.10.06 kedd, 21:22:56
Hello!
Megcsináltam a 41-es hibakódon ismert kormánytengely hossz-kompenzátor zsírozását. A tünet, ami zavart, az volt, hogy főleg hidegen, az elindulás utáni percekben apró kottyanások voltak a kormányon érezhetők, főleg ha terhelés váltás volt és el volt fordítva a kormány. A hiba oka az, hogy ebből a hossz-kompenzáló csúszkából kifut a zsír, megnő a súrlódás és recegni kezd a kormánykerék. A megoldás az, hogy levesszük a kormányoszlop alatti műa. burkolatot és kicsavarjuk a kormányoszlopon az egyik csavart. Ezután a kormányoszlop függetleníthető és ez a hossz-kompenzátor nevezetű perselyben futó négyszögszelvény szépen végig zsírozható.
Tényleg megcsinálható házilag a munka, úgy néz ki sikerült is megszüntetni a tünetet.
Azonban két dolog miatt újra szét fogom szedni:
1. Úgy néz ki gyárilag volt a kiszerelendő csavaron menetrögíztő ragasztó, mert a meneten kék trutyi maradt, amikor a csavart kiszedtem (a Ford a csavar kidobását és új beszerelését írja elő de ezt a fordos szerelőm se csinálta eddig, mivel ez egy sima hatlapfejű csavar amin még roppanó alátét vagy önzáró mechanizmus sincs). Ha a csavart nem is cserélem, de menetrögzítőt teszek bele, most sajnos nem volt otthon. A csavar: Clamp bolt, steering shaft - 6 634 708
2. Szerintem a zsír, amit rákentem túl híg, kéz hőmérsékletre folyékonnyá vált és csöpögni kezdett. (a felirat szerint lágy szilikonzsírom van, a Ford utasítás szerint ez kell: Silicone grease - 5 030 186)
Bárkinek szívesen segítek ebben a kis javításban, most viszont én kérek tanácsot:
-Tudja-e valaki, hogy a Ford által ajánlott szilikonzsírt milyen név vagy jellemző alapján keressem a boltokban, mivel úgy tűnik van több féle is.
a válasz: Nyogel 760A
-Mennyire lehet indokolt egy normál csavar kicserélése egy kiszedés és visszatekerés után ha sima 6-os vagy 8-as metrikus, nincs semmilyen deformálódó fícsör vagy alátét rajta és 25Nm-rel kell meghúzni?
Köszi bármilyen tippet észrevételt.
Hy, képekket is tudnál csinálni, ha már szétkapod? Én is megcsinálnám...
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK IV, Titanium Black, Powershift, 2013.
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19306 Dátum:
2009.10.09 péntek, 07:35:31 »
Sziasztok!
Központizár szerkezet robbantott rajza van valakinek? Szeretném szétszedni, csak nem ártana, ha tudnám mire kell felkészülnöm.
Köszönöm.
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19307 Dátum:
2009.10.09 péntek, 10:35:06 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2009.10.08 csütörtök, 20:07:36
Hy, képekket is tudnál csinálni, ha már szétkapod? Én is megcsinálnám...
Igen, ha nem felejtem el a nagy sietségben, szándékomban áll csinálni egy képes útmutatót.
A TIS-es szerintem nem elég részletes, bár a lényeg benne van (csak olyan finomságok hiányoztak nekem, hogy bár írta, hogy a kormányt elforgatni nem szabad mert elszakad a légzsák madzag és gyújtásra meg az ESP miatt nem szabad tenni, de azt nem említi, hogy azért a kulcs legyen benn I.-ben és a kormányzár ne legyen aktív különben feszül a rudazat és lehetetlen széthúzni... Már rájöttem
)
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19308 Dátum:
2009.10.09 péntek, 13:23:58 »
Ha újabban ennyhe remegése van az autónak 110 körül (akkor is ha kiveszem üresben ezért gondolom, hogy nem motor, váltó eredetű), az utalhat valami jellegzetes futómű hibára (mint az MK6-os Fiesta esetében) vagy egyszerűen centrirozni kell a kereket? (nem a kormányt rázza)
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.09 péntek, 13:26:19 írta rnagy8
»
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19309 Dátum:
2009.10.09 péntek, 13:28:21 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.10.09 péntek, 13:23:58
Ha újabban ennyhe remegése van az autónak 110 körül (akkor is ha kiveszem üresben ezért gondolom, hogy nem motor, váltó eredetű), az utalhat valami jellegzetes futómű hibára (mint az MK6-os Fiesta esetében) vagy egyszerűen centrirozni kell a kereket? (nem a kormányt rázza)
Gumi,felni,súly......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 194
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19310 Dátum:
2009.10.09 péntek, 15:27:47 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.10.09 péntek, 10:35:06
Igen, ha nem felejtem el a nagy sietségben, szándékomban áll csinálni egy képes útmutatót.
A TIS-es szerintem nem elég részletes, bár a lényeg benne van (csak olyan finomságok hiányoztak nekem, hogy bár írta, hogy a kormányt elforgatni nem szabad mert elszakad a légzsák madzag és gyújtásra meg az ESP miatt nem szabad tenni, de azt nem említi, hogy azért a kulcs legyen benn I.-ben és a kormányzár ne legyen aktív különben feszül a rudazat és lehetetlen széthúzni... Már rájöttem
)
Köszönettel várjuk a képes beszámolót!
TIS? ammmi?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK IV, Titanium Black, Powershift, 2013.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19311 Dátum:
2009.10.09 péntek, 19:53:42 »
Idézetet írta: Ronnydown - 2009.10.09 péntek, 15:27:47
Köszönettel várjuk a képes beszámolót!
TIS? ammmi?
ű
Technikal Information System
Digitális adathordozón.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gygabi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19312 Dátum:
2009.10.09 péntek, 20:29:19 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.10.09 péntek, 13:23:58
Ha újabban ennyhe remegése van az autónak 110 körül (akkor is ha kiveszem üresben ezért gondolom, hogy nem motor, váltó eredetű), az utalhat valami jellegzetes futómű hibára (mint az MK6-os Fiesta esetében) vagy egyszerűen centrirozni kell a kereket? (nem a kormányt rázza)
nekem sajna a féltengely okozta
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19313 Dátum:
2009.10.09 péntek, 21:39:05 »
És az nem szűnik meg üresben gurulva?
Végül is mindegy, nem tudok nagyon tenni ért, hogy az olcsóbbik hiba legyen.
Kézenfekvő a centrírozással kezdeni, aztán menni tovább. Féltengely milyen drága mulatság?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
gygabi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19314 Dátum:
2009.10.09 péntek, 21:43:17 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.10.09 péntek, 21:39:05
És az nem szűnik meg üresben gurulva?
Végül is mindegy, nem tudok nagyon tenni ért, hogy az olcsóbbik hiba legyen.
Kézenfekvő a centrírozással kezdeni, aztán menni tovább. Féltengely milyen drága mulatság?
újba kb 150 pénz Én felújítattam 15 be megállt.
Naplózva
Wah
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19315 Dátum:
2009.10.09 péntek, 22:32:53 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.10.09 péntek, 13:23:58
Ha újabban ennyhe remegése van az autónak 110 körül (akkor is ha kiveszem üresben ezért gondolom, hogy nem motor, váltó eredetű), az utalhat valami jellegzetes futómű hibára (mint az MK6-os Fiesta esetében) vagy egyszerűen centrirozni kell a kereket? (nem a kormányt rázza)
Nem vettél új gumit?
Nekem offos kocsiban a gumi az 1 hónapos michelin gumi okozott ilyett... Mire rájöttem, volt ahol szilenteket, meg stabilizátort akartak cseréltetni velem, mire az egyik szemfüles gumis észrevette, hogy kis mértékben"tojás" formájú a gumi... Gariban cserélték, csak időpontot kellett egyeztetni a michlen képviselővel, aki ugyancsak megszakértette a gumit leszerelés előtt....
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19316 Dátum:
2009.10.09 péntek, 22:38:49 »
Nem vettem új gumit viszont Michelin van fenn (elől egy pár, hátul meg Good Year)
Egyébként a tojás forma kijön a centrírozó gépen ha jó a gumis szeme?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19317 Dátum:
2009.10.09 péntek, 22:46:00 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.10.09 péntek, 22:38:49
Nem vettem új gumit viszont Michelin van fenn (elől egy pár, hátul meg Good Year)
Egyébként a tojás forma kijön a centrírozó gépen ha jó a gumis szeme?
De ki ám! Figyeld a gumi futófelületét, miközben forog a centirozón. Fogod látni, hogy "üt". Az enyémen a pirelli P7-ek csinálják ezt két szezon után. Lassú gurulás közben és konstans fékezésnél is érezhető a hatása kissé.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19318 Dátum:
2009.10.10 szombat, 19:28:34 »
Sziasztok.
Valaki meg tudná mondani hogy MK3-nál az alufelni csavarok jók a lemezfelnihez is?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19319 Dátum:
2009.10.10 szombat, 20:03:34 »
Idézetet írta: jancsoj - 2009.10.10 szombat, 19:28:34
Sziasztok.
Valaki meg tudná mondani hogy MK3-nál az alufelni csavarok jók a lemezfelnihez is?
Sajnos nem.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19320 Dátum:
2009.10.10 szombat, 20:18:43 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.10 szombat, 20:03:34
Sajnos nem.
Mi a külömbség?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
BTomi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19321 Dátum:
2009.10.10 szombat, 20:23:10 »
Idézetet írta: jancsoj - 2009.10.10 szombat, 20:18:43
Mi a külömbség?
Konkrétan a különbséget nem tudom, talán anyag vagy forma, de igazából nem tétel:
Wyctoréknál a NagyAutó-nál 188 Ft darabja...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19322 Dátum:
2009.10.10 szombat, 20:24:57 »
Idézetet írta: jancsoj - 2009.10.10 szombat, 20:18:43
Mi a külömbség?
A kúpmérete nem egyezik!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19323 Dátum:
2009.10.10 szombat, 20:53:06 »
Idézetet írta: alf - 2009.10.10 szombat, 20:24:57
A kúpmérete nem egyezik!
Köszi a segítség.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19324 Dátum:
2009.10.10 szombat, 23:49:34 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.10.09 péntek, 13:23:58
Ha újabban ennyhe remegése van az autónak 110 körül (akkor is ha kiveszem üresben ezért gondolom, hogy nem motor, váltó eredetű), az utalhat valami jellegzetes futómű hibára (mint az MK6-os Fiesta esetében) vagy egyszerűen centrirozni kell a kereket? (nem a kormányt rázza)
Ma elvittem volna gumishoz, de gondoltam előtte kipróbálom megint, hogy melyik irányból jön a remegés (hátha nem kell feleslegesen mind a 4 gumit centríroztatnom). Hát nem jött sehonnan. Aztán délután gurultunk még 50-et és akkor se produkálta. Volt két nap, amíg éreztük, most meg nem csinálta
Lehet, hogy egy kavics volt beszorulva?!
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19325 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 20:06:51 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.10.10 szombat, 23:49:34
Ma elvittem volna gumishoz, de gondoltam előtte kipróbálom megint, hogy melyik irányból jön a remegés (hátha nem kell feleslegesen mind a 4 gumit centríroztatnom). Hát nem jött sehonnan. Aztán délután gurultunk még 50-et és akkor se produkálta. Volt két nap, amíg éreztük, most meg nem csinálta
Lehet, hogy egy kavics volt beszorulva?!
Ma az egyik úton megint csinálta a remegést 110 körül -üresbe téve is-, majd 5km múlva nem és hazafelé sem... Valaki fejtse meg nekem, hogy milyen hiba az amitől egyszer rázkódik a kasztni 110km/h körül, üresben is, egyszer meg nem!
Tojás vagy centrírozatlan gumi tud ilyent?
köszi
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
locsa
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19326 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 21:10:37 »
:help:hello!
mondimhoz kulcsot szeretnék másoltatni sürgössen.
hol lehet és mennyiért?
please help!!!!!!!
nagyon fontos
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19327 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 21:16:59 »
Idézetet írta: GEO - 2009.10.11 vasárnap, 21:10:37
:help:hello!
mondimhoz kulcsot szeretnék másoltatni sürgősen.
hol lehet és mennyiért?
please help!!!!!!!
nagyon fontos
márka szervizek... hiszen a kulcsokban csip is van... a beidomítást is megcsinálják....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19328 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 21:26:14 »
Sziasztok!
Sajna csalódnom kell a clubban... Senki sem tud kézen fogható ötlettel segíteni elektromos ajtózár vezérlési hiba ügyben
hol vannak a szakik???
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19329 Dátum:
2009.10.11 vasárnap, 21:45:36 »
Idézetet írta: him007 - 2009.10.07 szerda, 11:55:54
Sziasztok!
központi zár maga teszi a dolgát. Elindulás után röviddel bezár, ez eddig okés, csak, hogy már a jobb oldali ajtót sem enegedi belülről kinyitni
Kezdte azzal, hogy a bal ajtó... hidegebb időben 10 c körül, kedve szerint zárt-nyitott...
WD-40 et kapott a elektromos csatikon a baloladali ajtón, közvetlen a zárcsatlakozó stekkeren, ill. a ajtóátvezető alsó gumiharangnál, de semmi változás.
Szeretném kikódólni az autómata zárást, csak már az első lépést nem tudom megtenni, zárnyitó cseszik működni belülről...olyan mintha valami vissza húzná a bovdent, amikor nyitnám a belső kilincset. Csak távirányítóval tudok kiszabadulni, ez nem igazán okés, mert mivan ha.... :help:kell???
Véleményem szerint csak is elektromos hiba lehet, ami, mint a vírus úgy fut körbe...
Kérnék, még ötleteket, hogy miket kellene még megnéznem.
Köszönöm
...a szakik szabin vannak....
a zár szerkezetet olvasatom szerint már egyszer kibontottad az ajtóból?... szerintem nem a központi zár vezérlés a probléma....
.... amennyiben már kiszedted a szerkezetet akkor a vissza szerelésnél nem vettél figyelembe egy fontos bekötést.... a belülről való kinyitási probléma erre utal...
Azt, hogy a hidegben jött elő a probléma azt jelenti, hogy a zár szerkezetben lévő motor gyengélkedik, haldoklik...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
poliver
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19330 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 08:22:16 »
Sziasztok! Hétvégén megtörtént a xenon beépítése, de csak nem ment olyan simán, a jobb oldali lámpát letiltja az autó, úgyhogy vihetem vill.szerelőhöz. A haverom és így járt a mondeojával és neki is be kellett, egy relét rakni, ami neki volt a szettben, az enyében meg nincs, merthogy ez elvileg canbus-os, most "félszemű" vagyok. Szerdán főtengely szimeringet is cserélnek, kell valamire különösebb képpen figyelni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19331 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 09:57:11 »
Idézetet írta: poliver - 2009.10.12 hétfő, 08:22:16
Sziasztok! Hétvégén megtörtént a xenon beépítése, de csak nem ment olyan simán, a jobb oldali lámpát letiltja az autó, úgyhogy vihetem vill.szerelőhöz. A haverom és így járt a mondeojával és neki is be kellett, egy relét rakni, ami neki volt a szettben, az enyében meg nincs, merthogy ez elvileg canbus-os, most "félszemű" vagyok. Szerdán főtengely szimeringet is cserélnek, kell valamire különösebb képpen figyelni?
Nem letilt, hanem az a baj, hogy a nem-xenonosba vékonyabb drótot raktak, és az aksitól távolabbi lámpához nem jut annyi áram, hogy be tudja gyújtani a xenont. Ha a can-bussal lenne baj, azon a relé sem segítene.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19332 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 18:16:39 »
Idézetet írta: GEO - 2009.10.11 vasárnap, 21:10:37
:help:hello!
mondimhoz kulcsot szeretnék másoltatni sürgössen.
hol lehet és mennyiért?
please help!!!!!!!
nagyon fontos
Szia!
Itt tudnak rajtad segíteni (tapasztalat):
http://www.aranykulcs.hu/aranykulcs.php?l=50
Üdv: V.Tamás
Naplózva
okos
Vendég
Sízseb
«
Új hozzászólás #19333 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 21:02:15 »
Valaki látott már sízsebet mondeon? Ilyet szeretnék az enyémbe, és jó lenne, ha lenne valami gyár megoldás.
Rákeresve főleg bmw-s találatok vannak, B-tervnek vajon jó lehet az?
Csinált már valaki ilyet?
Naplózva
him007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 505
02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19334 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 22:18:22 »
Sziasztok!
Újabb észrevételeim vannak a Mondeommal kapcsolatosan.
Aksi problémára gondolok, rámértem és az 12, 72 V mutat
Vagy valami stekker kontakthiba???
A hibajelenségek:
ajtózár megkergülése, nem tudok kiszállni, rám zárja az ajtót, csak távirányítóval nyitható, de nem mindig
fűtés ösze-vissza
a gyári rádió indítással egy időben bekapcsol, de elmászik az adó + utóhangolással okés lesz
az izzítás visszajelző néha felvillanik
emlékeim szerint, régen a kettő számkijelzőn a számok nem tűntek el indításkor...
asszem ennyi, más talán remélem nincsen
Naplózva
Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig is érdemlik meg...
tádé
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19335 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 22:20:59 »
Idézetet írta: him007 - 2009.10.12 hétfő, 22:18:22
Aksi problémára gondolok, rámértem és az 12, 72 V mutat
Járó motornál ez azt jelenti, hogy nincs töltésed. Leállított motornál meg kifogástalan akksit.
Lehet testeléshiba is, az akksi negatív pólusa és a motor közötti vastag testkábelt szedd szét, pucold meg, lehet csak ennyi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19336 Dátum:
2009.10.12 hétfő, 22:43:04 »
Idézetet írta: Tádé - 2009.10.12 hétfő, 22:20:59
Járó motornál ez azt jelenti, hogy nincs töltésed. Leállított motornál meg kifogástalan akksit.
Lehet testeléshiba is, az akksi negatív pólusa és a motor közötti vastag testkábelt szedd szét, pucold meg, lehet csak ennyi.
Akksi negatív pólus és a kasztni, de sokkal veszélyesebb a motor és a kasztni közötti.
Mérje meg az aksi és a motor közötti feszültséget. Ha nem masszívan 0, az baj.
Természetesen járó motornál.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dani
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19337 Dátum:
2009.10.13 kedd, 10:01:57 »
Sziasztok! Érdeklődnék,hogy mondeo III-as ba gázolajszűrőt mijent cseréltessek,mert mindenki mást javasol.Gyári vagy nem gyári?
Naplózva
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19338 Dátum:
2009.10.13 kedd, 10:20:41 »
Sziasztok!
Srácok, mennyire lehet észrevenni az autón, ha szorul a kézifék? Úgy értem, hogy van olyan, hogy csak kicsit ragad be és, nem igazán észrevehető, de azért be van ragadva? Vagy ha gáz van vele, akkor azt tuti észre lehet venni?
Probléma: A kézifékem, emelkedőn csak akkor fogja a verdát, ha tökig behúzom, s alul már nagyon lötyög. Mondták, hogy rakjam sebességbe és ne használjam, de hát elvileg nem azért van, hogy használjuk?!
meg kézifékes elindulás is nehézkes nélküle, ha nem fogja az autót!
Mit kóstál egy csere, ha nem a bowden, hanem maga a fék adta be a törülközőt?
Viknél csinált már valaki ilyet?
Köszke
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19339 Dátum:
2009.10.13 kedd, 10:51:14 »
Idézetet írta: Dani - 2009.10.13 kedd, 10:01:57
Sziasztok! Érdeklődnék,hogy mondeo III-as ba gázolajszűrőt mijent cseréltessek,mert mindenki mást javasol.Gyári vagy nem gyári?
Javaslom a gyárit, főleg a TDCI esetén, de ha gyakrabban akarsz porlasztócsúcsot meg magasnyomású szivattyút cserélni akkor mehet az olcsó is.
Ja és a főoldalon a cikkek között van egy remek írás a go. szűrő cseréről!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19340 Dátum:
2009.10.13 kedd, 10:57:31 »
uhhh
most láttam, hogy van fék topik is....dooo
na mindegy most már nem teszem át oda, mert nem akarom két helyre betenni, majd ha a modik gondolják átteszik.
Addig meg csak a bocsikérés marad....
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19341 Dátum:
2009.10.13 kedd, 10:59:32 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.10.13 kedd, 10:20:41
Sziasztok!
Srácok, mennyire lehet észrevenni az autón, ha szorul a kézifék? Úgy értem, hogy van olyan, hogy csak kicsit ragad be és, nem igazán észrevehető, de azért be van ragadva? Vagy ha gáz van vele, akkor azt tuti észre lehet venni?
Probléma: A kézifékem, emelkedőn csak akkor fogja a verdát, ha tökig behúzom, s alul már nagyon lötyög. Mondták, hogy rakjam sebességbe és ne használjam, de hát elvileg nem azért van, hogy használjuk?!
meg kézifékes elindulás is nehézkes nélküle, ha nem fogja az autót!
Mit kóstál egy csere, ha nem a bowden, hanem maga a fék adta be a törülközőt?
Viknél csinált már valaki ilyet?
Köszke
Ha valóban be van ragadva akkor égeti fékpofát, annak meg jellegzetes szaga van. Szerintem inkább csak a szokásos kötél nyúlásról van szó. Ha leveszed a kerekek megnézheted milyen állapotban vannak a fékbetétek, hogy kell-e cserélni őket. A kötél kb. 10ezer, a fékbetét készlet kb. 10-12ezer forint.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Dani
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19342 Dátum:
2009.10.13 kedd, 11:10:07 »
Idézetet írta: TZS - 2009.10.13 kedd, 10:51:14
Javaslom a gyárit, főleg a TDCI esetén, de ha gyakrabban akarsz porlasztócsúcsot meg magasnyomású szivattyút cserélni akkor mehet az olcsó is.
Ja és a főoldalon a cikkek között van egy remek írás a go. szűrő cseréről!
Köszi szépen,most vettem a gépet de nem akarom tönkrevágni.
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19343 Dátum:
2009.10.13 kedd, 16:54:58 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.10.13 kedd, 10:20:41
Sziasztok!
Srácok, mennyire lehet észrevenni az autón, ha szorul a kézifék? Úgy értem, hogy van olyan, hogy csak kicsit ragad be és, nem igazán észrevehető, de azért be van ragadva? Vagy ha gáz van vele, akkor azt tuti észre lehet venni?
Probléma: A kézifékem, emelkedőn csak akkor fogja a verdát, ha tökig behúzom, s alul már nagyon lötyög. Mondták, hogy rakjam sebességbe és ne használjam, de hát elvileg nem azért van, hogy használjuk?!
meg kézifékes elindulás is nehézkes nélküle, ha nem fogja az autót!
Mit kóstál egy csere, ha nem a bowden, hanem maga a fék adta be a törülközőt?
Viknél csinált már valaki ilyet?
Köszke
Szia!
Ha jól látom, akkor az évjárat alapján a Tieden már állítható a bowden. Meg kell emelni a kocsit és kb középtájon a kipuff felett egy védőlemez felett / alatt (nézőpont kérdése) találod meg azt, ahol a kézifékkartól jövő bowden össze van kötve a hátramenő bowdenekkel. (így találod meg a legkönnyebben, ha követed a hátsó bowdeneket) Na ott tudod egy anyával állítani az előfeszítést! Szerintem ezt nézd meg először, mielőtt bármit veszel!
Nekem ez oldotta meg a problémát, azóta hibátlan!
Naplózva
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19344 Dátum:
2009.10.13 kedd, 17:37:31 »
ÜLÉSFŰTÉS!?!
A leírtak szerint szétszedtem a vezetőoldali ülést, keresem a vezeték törést nem találom, tovább keresem és MEGLETT.
Az üléskárpit lebontása után a fűtőbetéttől kb 2 cm-re.
Új vezeték forrasztás, visszaszerelés, beülés, indítás, ÖRÖM.
Rutinosan anyósülésen ugyanúgy, szakadás sehol, kárpit lebont, ott sincs gond, visszaszerel, nem működik.
Képet is csináltam de nem tudom felrakni, ha valaki tud segítsen mindkét ügyben.
Köszi.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Mjoey
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19345 Dátum:
2009.10.13 kedd, 19:28:25 »
Idézetet írta: BTomi - 2009.10.13 kedd, 16:54:58
Szia!
Ha jól látom, akkor az évjárat alapján a Tieden már állítható a bowden. Meg kell emelni a kocsit és kb középtájon a kipuff felett egy védőlemez felett / alatt (nézőpont kérdése) találod meg azt, ahol a kézifékkartól jövő bowden össze van kötve a hátramenő bowdenekkel. (így találod meg a legkönnyebben, ha követed a hátsó bowdeneket) Na ott tudod egy anyával állítani az előfeszítést! Szerintem ezt nézd meg először, mielőtt bármit veszel!
Nekem ez oldotta meg a problémát, azóta hibátlan!
Az a helyzet, hogy volt aki már felemelte, mert ezt a műveletet akartam csinálni, de túl sok volt sztem ott az okos, s azt mondták, hogy ez nem is olyan, meg különben is...szóval beszéltek össze vissza, viszont azt mondták, hogy a jobb hátsó részen be van rohadva, s ezért, ha használom beragadhat. Ezért mondták, hogy inkább ne használjam. Beszéltem ma Vik-el, 2 napos tanfolyamon van, ugyhogy csütörtökön megyek hozzá. Ő remélem tudni fogja mi vele a szitu. Remélem nem kell azért sok mindent cserézni.
Neked milyen volt mielött megfeszítettétek? Az a baj, hogy lehet hogy most már beképzelem, hogy kicsit fogja az autót a fék...
Más:
A motortér felöl jobb oldalról, adott fordulatnál/rezonanciánál furcsa zörgést hallog...nem motorikus inkább olyan mintha valami fix rész mozogna...megnéztem, s a go szűrő tartója kicsit mozog, ugy hogy még az is lehet a zaj forrása! Ötlet esetleg valaki?
Köszi
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19346 Dátum:
2009.10.13 kedd, 20:00:28 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.10.13 kedd, 19:28:25
Neked milyen volt mielött megfeszítettétek? Az a baj, hogy lehet hogy most már beképzelem, hogy kicsit fogja az autót a fék...
Más:
A motortér felöl jobb oldalról, adott fordulatnál/rezonanciánál furcsa zörgést hallog...nem motorikus inkább olyan mintha valami fix rész mozogna...megnéztem, s a go szűrő tartója kicsit mozog, ugy hogy még az is lehet a zaj forrása! Ötlet esetleg valaki?
Köszi
Ha betéptem tökig a kézifékkart, akkor is elgurult az autó lejtőn.
Beállítás után elég 2-3 kattanást húzni és a függőleges falon is megáll!
Hogy mi zörög, azt meg kell hallgatni, így csak tényleg tippelgetni lehet a vakvilágba.
Ha Vik meghallagtja, megmondja rögtön.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19347 Dátum:
2009.10.13 kedd, 20:15:18 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.10.13 kedd, 19:28:25
szóval beszéltek össze vissza, viszont azt mondták, hogy a jobb hátsó részen be van rohadva, s ezért, ha használom beragadhat. Ezért mondták, hogy inkább ne használjam.
Pont a nemhasználattól fog berohadni. Az meg nettó szívás, ha pl. egy kézifékes indulás miatt behúzod, aztán nem tudod leengedni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19348 Dátum:
2009.10.13 kedd, 20:20:56 »
Idézetet írta: jancsoj - 2009.10.13 kedd, 17:37:31
ÜLÉSFŰTÉS!?!
A leírtak szerint szétszedtem a vezetőoldali ülést, keresem a vezeték törést nem találom, tovább keresem és MEGLETT.
Az üléskárpit lebontása után a fűtőbetéttől kb 2 cm-re.
Új vezeték forrasztás, visszaszerelés, beülés, indítás, ÖRÖM.
Rutinosan anyósülésen ugyanúgy, szakadás sehol, kárpit lebont, ott sincs gond, visszaszerel, nem működik.
Képet is csináltam de nem tudom felrakni, ha valaki tud segítsen mindkét ügyben.
Köszi.
Az anyósülést is rajta ülve tesztelted?
Kép ügyben tudok segíteni, ha elküldöd nekem, kiegészítem az ülésfűtős cikkemet a főoldalon.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #19349 Dátum:
2009.10.13 kedd, 20:27:37 »
Idézetet írta: Mjoey - 2009.10.13 kedd, 19:28:25
Más:
A motortér felöl jobb oldalról, adott fordulatnál/rezonanciánál furcsa zörgést hallog...nem motorikus inkább olyan mintha valami fix rész mozogna...megnéztem, s a go szűrő tartója kicsit mozog, ugy hogy még az is lehet a zaj forrása! Ötlet esetleg valaki?
Köszi
Ha az alapjárat az a bizonyos fordulat,és az utastérből hallod,és olyan mintha egy műanyag elem berregne akkor a szíjtárcsa haldoklik.
Azt meg xard le!
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Oldalak:
1
...
380
381
382
383
384
385
386
[
387
]
388
389
390
391
392
393
394
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ