Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 02:45:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 420 421 422 423 424 425 426 [427] 428 429 430 431 432 433 434 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20641002 alkalommal)
0 Felhasználó és 149 vendég van a témában
Szvitek
Vendég
« Új hozzászólás #21300 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 14:30:55 »

biztosítékot ellenőrizz!
Köszi a tippet, kettő is ki volt égve  taps
Most megyek és a computer árából veszek 1 tonna patkánymérget + egy puskát  eplus2  gun
Még egyszer köszi...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21301 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 14:42:49 »

Köszi a tippet, kettő is ki volt égve  taps
Most megyek és a computer árából veszek 1 tonna patkánymérget + egy puskát  eplus2  gun
Még egyszer köszi...
ezek szerint megy a gép már...  taps
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #21302 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 14:47:38 »

Tisztelt fórumtársak!
Továbra is szorgosan olvaslak benneteket és gyűjtöm az infót a közelgő autóvásárláshoz.
Lenne egy felvetésem amiben a véleményeiteket várom.
1.8 vagy 2.0 benzines és 2.0 TdCi között vacillálok.

BENZINES:
-olcsóbb az autó
-valószínűbb hogy tényleg annyi Km van benne amit az óra mutat, hisz ha sokat akart volna menni vele a gazdája dieselt vesz
-"kevesebb" hibalehetőség
-olcsóbb alkatrészek
-nem érzékeny annyira a hidegre és a benzin minőségére
-7~9 litert bevág, de ez ellensúlyozható ha Autógázt szereltet be a tulaj és 180Ft-os üzemanyaggal jár.
1,6 millió + 260e (GÁZ) = 1,86 mill. + vonóhorog 40000 = 1,9mill. esetleg fékek vagy kuplung felújítás  =====  belül vagy a 2 millán.
        benzinnel : kb. 3000/100Km
           gázzal : kb 2000/100Km

TdCi:
-drágább az autó
-kevesebbet eszik ugyan és jobban is megy viszont kényesebb is
-4-5 évesen már közelebb van a 200000 Km-hez mint a 150-hez.
-TdCi rendszerek érzékenyek a gázolaj minőségére, a hidegre, a szervíz minőségére
-rengeteg drága alkatrész van benne : porlasztók 160e/4db , turbó 150e fölött , nagy nyomású szivattyú isten tudja de 100e fölött..........
Veszel egyet mondjuk 2 milláért és várod hogy mi krepál be.Gyakorlatilag bármi komolyabb 100ezres nagyságrendű.
Az sem mindegy mennyit és hogy hajtottak bele, ami valószínűleg sosem derül ki. Félek a TdCi-k től, bár nagyon meg tudnám szokni.
      gázolajjal: 2100/100 Km.

Most akkor melyik a jobb?Huh?
Éves szinten kb. 25000 Km-t hajtanám.
Többnyire a 30Km-re levő munkahelyemre oda-vissza + kevés városi (nem Bp.)
Mit produkálna a gázzal? Van valakinek ebben tapasztalata? Beszerelés és a későbbi használat mennyire macerás?

Várom az ötleteket!!!!
köszi mindenkinek: gyurigyuri!

Én fél éve vettem Mondeót és nagyon gondolkodtam a benzinesben (amibe berakattam volna a gázt), mert van egy gázos autóm is.
Ráadásul alig megyek 15e km-t egy évben, de végül 2.0TDCI-t vettem 2 okból:
1. Kipróbáltam egy 2.0l benzinest és nem teccett, nem mintha nem ment volna jól csak nagybátyám dizele után hiányzott a nyomaték.
2. Nem nagyon találtam jó állapotú 2,0l benzinest a piacon (egyáltalán jó állapotú autót sem). Ha találtam akkor meg vetekedett a dizel árával.

Nos azóta 2 okból gondolom úgy, h benzinest kellett volna vennem:
1. Nagyon lassan melegszik be (bár ez engem annyira nem zavar)!
2. A dizel autóm vmi ismeretlen ok folytán elkezdett benzinesként fogyasztani... és most 8l körül eszik.

Jól mennek a 2.0l benzines Mondeók is így én is a benzinest javaslom gázzal, mert olcsóbban jársz vele mint dizellel és a fenntartási ktg-e is kissebb.
Konkrétan gázos Mondeóval nincs tapasztalatom, de volt(van) 2 autóm (citroen Bx, swift) is ami gázos és csak jókat írhatok róluk.
60e km-t mentem mindegyikkel és egyik gáz rendszerére se kellett költeni (még gáz szűrőt sem cseréltem).
Hozzáteszem nekem nem szekvenciális a gázrendszerem, hanem sima keverős.

Lehetőleg 2.0l és ne 1,8l-est vegyél!

« Utoljára szerkesztve: 2010.02.01 hétfő, 14:50:17 írta gtuby » Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
Szvitek
Vendég
« Új hozzászólás #21303 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 14:54:07 »

ezek szerint megy a gép már...  taps
Igen, megy Wink
Találtam benne egy csomó kukoricát, de biztos jobban ízlett nekik a kábelköteg...
Viszont amin meglepődtem, találtam benne nem kevés ürüléket is, de mérete alapján kizárt h egér volt. Inkább vmi hatalmas mutáns patkány...
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21304 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 15:47:31 »

Tisztelt fórumtársak!
Továbra is szorgosan olvaslak benneteket és gyűjtöm az infót a közelgő autóvásárláshoz.
Lenne egy felvetésem amiben a véleményeiteket várom.
1.8 vagy 2.0 benzines és 2.0 TdCi között vacillálok.

BENZINES:
-olcsóbb az autó
-valószínűbb hogy tényleg annyi Km van benne amit az óra mutat, hisz ha sokat akart volna menni vele a gazdája dieselt vesz
-"kevesebb" hibalehetőség
-olcsóbb alkatrészek
-nem érzékeny annyira a hidegre és a benzin minőségére
-7~9 litert bevág, de ez ellensúlyozható ha Autógázt szereltet be a tulaj és 180Ft-os üzemanyaggal jár.
1,6 millió + 260e (GÁZ) = 1,86 mill. + vonóhorog 40000 = 1,9mill. esetleg fékek vagy kuplung felújítás  =====  belül vagy a 2 millán.
        benzinnel : kb. 3000/100Km
           gázzal : kb 2000/100Km

TdCi:
-drágább az autó
-kevesebbet eszik ugyan és jobban is megy viszont kényesebb is
-4-5 évesen már közelebb van a 200000 Km-hez mint a 150-hez.
-TdCi rendszerek érzékenyek a gázolaj minőségére, a hidegre, a szervíz minőségére
-rengeteg drága alkatrész van benne : porlasztók 160e/4db , turbó 150e fölött , nagy nyomású szivattyú isten tudja de 100e fölött..........
Veszel egyet mondjuk 2 milláért és várod hogy mi krepál be.Gyakorlatilag bármi komolyabb 100ezres nagyságrendű.
Az sem mindegy mennyit és hogy hajtottak bele, ami valószínűleg sosem derül ki. Félek a TdCi-k től, bár nagyon meg tudnám szokni.
      gázolajjal: 2100/100 Km.

Most akkor melyik a jobb?Huh?
Éves szinten kb. 25000 Km-t hajtanám.
Többnyire a 30Km-re levő munkahelyemre oda-vissza + kevés városi (nem Bp.)
Mit produkálna a gázzal? Van valakinek ebben tapasztalata? Beszerelés és a későbbi használat mennyire macerás?

Várom az ötleteket!!!!
köszi mindenkinek: gyurigyuri!
a felvetés jogos... de itt nálunk ezt, méhkasnak titulálnám.. ebből mindig vita szokott lenni... olvasatom szerint "érzelmi", "előszereteti érték", "vérmérséklet", "habitus"  vigyor3 alapján lehet dönteni.... az elég fontos kérdés, hogy mikori gyártású az autó...nem akarok senkit megbántani de 2001-2004 (F1) dízelt nem ajánlanék... mikor vásároltam az enyémet akkor nyomatékosan lebeszéltek róla...  de természetesen ízlések és pofonok...
...jó vitát a témához.... hehe
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
gyurigyuri
Vendég
« Új hozzászólás #21305 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 16:39:15 »

Köszönöm az eddigi válaszaitokat!!!!
Igen én is egyre inkább a benzin (később benzin-gáz) típus felé hajlok. Pláne, hogy utánna számolva 22000 Km az éves futásom.
A gázzal még a diesel-hez képest is lehet spórolni.

A menetteljesítmény valószínűleg ígyis úgyis duplázódik a jelenlegihez képest.
Punto I. 55Le/85Nm ettől bármelyik mondi többet tud.
Ennek ellenére nem szégyelem a verdámat. Ez a második sajátom , az első egy UNO 75sx volt....

A punyesznek 6-6,2 a fogyija, úgyhogy 8 lityi még elfogadható számomra a monditól is.
Jó szolgálatot tett eddig ez is csak kinőttük , meg 13 éves már meg biztos nem használ neki a munkába járás sem.

LÉGYSZI AKINEK GÁZOS A MONDIJA AZ OSSZON MEG VELEM MINDEN TAPASZTALATOT !!!!!
NEKEM FONTOS LENNE MINDEN INFÓ, TANÁCS MEG MIEGYMÁS.
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21306 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 17:29:08 »

Köszönöm az eddigi válaszaitokat!!!!
Igen én is egyre inkább a benzin (később benzin-gáz) típus felé hajlok. Pláne, hogy utánna számolva 22000 Km az éves futásom.
A gázzal még a diesel-hez képest is lehet spórolni.

A menetteljesítmény valószínűleg ígyis úgyis duplázódik a jelenlegihez képest.
Punto I. 55Le/85Nm ettől bármelyik mondi többet tud.
Ennek ellenére nem szégyelem a verdámat. Ez a második sajátom , az első egy UNO 75sx volt....

A punyesznek 6-6,2 a fogyija, úgyhogy 8 lityi még elfogadható számomra a monditól is.
Jó szolgálatot tett eddig ez is csak kinőttük , meg 13 éves már meg biztos nem használ neki a munkába járás sem.

LÉGYSZI AKINEK GÁZOS A MONDIJA AZ OSSZON MEG VELEM MINDEN TAPASZTALATOT !!!!!
NEKEM FONTOS LENNE MINDEN INFÓ, TANÁCS MEG MIEGYMÁS.

az tény, hogy 2,0 benzines (lábtól függően) megeszi a 10-11L-t városban  szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
gyurigyuri
Vendég
« Új hozzászólás #21307 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 17:55:54 »

Hali!

Meg tudná valaki mondani, hogy milyen a pótkerék a mondin? Hány collos?
Pontosabban az kellene, hogy mekkora a helyének az átmérője és a mélysége a padlólemezben!
Előlegezze meg valamelyikőtök ezt a kis infót egy leendő mondisnak, plíz....
Az egész azért kellene, hogy tudjak számolni egy körülbelüli méretet pótkerék helyére kerülő gáztartályhoz.

Ja , azt nem mondtam hogy 5 ajtóst szeretnék és nem tudom van-e külömbség pótkerékhelynél 4-; 5- ajtós ill. kombi esetében!

Köszi előre is.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21308 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 17:57:37 »

Hali!

Meg tudná valaki mondani, hogy milyen a pótkerék a mondin? Hány collos?
Pontosabban az kellene, hogy mekkora a helyének az átmérője és a mélysége a padlólemezben!
Előlegezze meg valamelyikőtök ezt a kis infót egy leendő mondisnak, plíz....
Az egész azért kellene, hogy tudjak számolni egy körülbelüli méretet pótkerék helyére kerülő gáztartályhoz.

Ja , azt nem mondtam hogy 5 ajtóst szeretnék és nem tudom van-e külömbség pótkerékhelynél 4-; 5- ajtós ill. kombi esetében!

Köszi előre is.
Attól függ hogy virslivel vagy teljes méretű pótkerékkel lett rendelve. Ha teljes méretű a pótkerék akkor van egy kb 45mm vastag szivacs ami magasítja a kerékdobot. Így elvesz kb 40 litert a csomagtartóból de nem venni észre.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21309 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 17:58:46 »

kombiban virsli pót van de ahogy néztem(ha kiszedem a tartó műanyagot) bele kell mennie a 205\55\r16 nak
Magasító nélkül nem.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21310 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:00:48 »

Milyen magasító???
Egy kb 45 mm-es szivacs betét ami felfekszik a csomagtartó alján. Így befér a teljes méretű pótkerék. Nekem is Így szállították mert direkt teljes méretű póttal rendeltem.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21311 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:25:32 »

akkor neked is van benne egy műanyag tartó amiben az emelő meg ilyenek vannak. én ahogy néztem ha kitakarítom azt a műanyag "szerszámost" akkor be kéne férni
nem műanyag hanem szivacs, és enélkül nm férne be
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #21312 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:33:41 »

Kedves Alf, stealt, gostrada, Bunyek, francoe és többiek!
Köszi szépen mindenkinek az ötleteket, hétvégén megoldódott a problémám. A francoe által javasolt szerelő srác a garázsomban kiszedte az önindítót, és mikor szétszedte már éreztük, hogy valami nagyon megpörkölődött. Hát a kefe teljesen elégett (/szétment) benne, és tele volt koszos, trutyis zsírszerű cuccal. Szóval elvitte és szerzett bele 8 ezerért új kefét, kitisztította az önindítót és tegnap beszerelte. Pöccre indult, úgyh ma már be tudtam kocsival jönni melózni, nem kellett a 20 centis hóban kerekezni Smiley Szóval szereléssel együtt 12-t kért el, aminek nagyon tudtam örülni, mert mégsem egy olyan nagy összeg. És hálistennek trélerért sem kellett így fizetni...
Köszi a tippeket, javaslatokat, hsz-eket még egyszer!
 worship

ui.: Egyébként van valami tippetek, hogy ez a kefe mitől halt meg ennyire, és lehet-e hogy egyik pillanatról a másikra, vagy egyszerűen már régebb óta ***akodott, aztán végleg beadta a kulcsot?

Nem érdemes fejtegetni,kopó alkatrész! Wink wave

A következő 6-8 év alatt úgysem klell foglalkoznod vele.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.01 hétfő, 18:40:30 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #21313 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:37:01 »

Válasz
Köszönöm az eddigi válaszaitokat!!!!
Igen én is egyre inkább a benzin (később benzin-gáz) típus felé hajlok. Pláne, hogy utánna számolva 22000 Km az éves futásom.
A gázzal még a diesel-hez képest is lehet spórolni.

A menetteljesítmény valószínűleg ígyis úgyis duplázódik a jelenlegihez képest.
Punto I. 55Le/85Nm ettől bármelyik mondi többet tud.
Ennek ellenére nem szégyelem a verdámat. Ez a második sajátom , az első egy UNO 75sx volt....

A punyesznek 6-6,2 a fogyija, úgyhogy 8 lityi még elfogadható számomra a monditól is.
Jó szolgálatot tett eddig ez is csak kinőttük , meg 13 éves már meg biztos nem használ neki a munkába járás sem.

LÉGYSZI AKINEK GÁZOS A MONDIJA AZ OSSZON MEG VELEM MINDEN TAPASZTALATOT !!!!!
NEKEM FONTOS LENNE MINDEN INFÓ, TANÁCS MEG MIEGYMÁS.

Üdv nekem volt mk1 gázos egy darabig minden ok de aztán márt elegem lett belőle 240 e beszerelés úgy hogy nem kellett vizsgáztatnom  mert nvalahol megtudják csinálni úgy
van nekik mondeohoz beépítési engedélyük erre figyelj .sokat mentem vele de jöttek a problémák 100 e computer 25e porlasztó  minden vizsgáztatás egy rémálom hatósági vizsga tanusítvány és most is rossz mert rángat meg gyenge de már nem költök rá elég volt .Most levonom amit sporóltam abból 400kb hát nem tudom hogy megérte e nekem elég a gázosból de sokat mentem vele és elején jó volt 140 ért tankolni .hátrányát nem éreztem mikor jó volt jol ment 10 l fogyi 1.6 benzin a nejemnél kicsit kevesebb mindenhova behajthattam mert  nem ragasztottam ki matricát minden hatósági vizsgán átment
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #21314 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:41:08 »

Igen, megy Wink
Találtam benne egy csomó kukoricát, de biztos jobban ízlett nekik a kábelköteg...
Viszont amin meglepődtem, találtam benne nem kevés ürüléket is, de mérete alapján kizárt h egér volt. Inkább vmi hatalmas mutáns patkány...
Nnnna,ezt olvasná Zacci! nyes nyes nyes nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21315 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:45:54 »

Nnnna,ezt olvasná Zacci! nyes nyes nyes nyes

mar olvasom, mar olvasom... Cheesy

...loller  Cheesy

« Utoljára szerkesztve: 2010.02.01 hétfő, 18:47:55 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #21316 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:52:16 »

na mert sokan akarnak venni mondit.
ma voltam itt bennt a ford-nál és beszélgettem kereskedő ismerőssel.
állapot: Törésmentes,valós kilóméter,2007-ben hozták be(kinnt végig vezetett szervizkönyvel),itthon ebbe a fordba szervizelve végig szervizkönyvel.
turbó és egy vizcső volt cserélve rajta összesen ford-nál...
kivül kisebb karcolások vannak és az első lökösön,de orvosolható,sony 6 lemezes hifi van benne.
a műszerfalra valami undormány valami van felcsavarozva(igen prosztó dolog szerintem).
Nekem tetszett...de hát tédécéiiiii..... szomoru1
3 jelentekző van rá,de ha kell adok kontaktot.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend-3566464
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #21317 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:54:04 »

Köszönöm az eddigi válaszaitokat!!!!
Igen én is egyre inkább a benzin (később benzin-gáz) típus felé hajlok. Pláne, hogy utánna számolva 22000 Km az éves futásom.
A gázzal még a diesel-hez képest is lehet spórolni.

A menetteljesítmény valószínűleg ígyis úgyis duplázódik a jelenlegihez képest.
Punto I. 55Le/85Nm ettől bármelyik mondi többet tud.
Ennek ellenére nem szégyelem a verdámat. Ez a második sajátom , az első egy UNO 75sx volt....

A punyesznek 6-6,2 a fogyija, úgyhogy 8 lityi még elfogadható számomra a monditól is.
Jó szolgálatot tett eddig ez is csak kinőttük , meg 13 éves már meg biztos nem használ neki a munkába járás sem.

LÉGYSZI AKINEK GÁZOS A MONDIJA AZ OSSZON MEG VELEM MINDEN TAPASZTALATOT !!!!!
NEKEM FONTOS LENNE MINDEN INFÓ, TANÁCS MEG MIEGYMÁS.

Azé 4-5év alatt 100e km az azé nem olyan kevés,hogy emiatt vegyen benyást az ember!
Én 4ik éve használom óriási megelégedésre a tdci mondimat.6literrel elvan,ha kicsit élvezem,akkor 7,de akkor egy benyás 13at eszik! eplus2
Sokan költöttek sok pénzt az aljas szervizesek bepalizása miatt a tdci-kre,ezért az az image alakult ki róla,hogy drága a fenntartása a magas javítási költségek miatt!Ezeket jellemzően sokkal többet használták(150-200ekm),majd a nepperek gátlástalanul csináltak belőlük 2perc alatt 50ekm-t futottakat.A user meg csodálkozik,hogy 100e nél kuplungot-lendkereket és csúcsokat kell cserélni.
Én négy év alatt 50e-t mentem vele,mert van a családban második autó is,amivel még kb 30e-t.
A mondira nem költöttem a 4év alatt 100e ft-ot a javításra.Persze magam javítok rajta,amit tudok!

Szóval egy pont a dízel mellett! (ami nem azt jelenti,hogy a benyás ellen vagyok,már azt az utat is végigjártam!) vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21318 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 18:59:44 »

Azé 4-5év alatt 100e km az azé nem olyan kevés,hogy emiatt vegyen benyást az ember!
Én 4ik éve használom óriási megelégedésre a tdci mondimat.6literrel elvan,ha kicsit élvezem,akkor 7,de akkor egy benyás 13at eszik! eplus2
Sokan költöttek sok pénzt az aljas szervizesek bepalizása miatt a tdci-kre,ezért az az image alakult ki róla,hogy drága a fenntartása a magas javítási költségek miatt!Ezeket jellemzően sokkal többet használták(150-200ekm),majd a nepperek gátlástalanul csináltak belőlük 2perc alatt 50ekm-t futottakat.A user meg csodálkozik,hogy 100e nél kuplungot-lendkereket és csúcsokat kell cserélni.
Én négy év alatt 50e-t mentem vele,mert van a családban második autó is,amivel még kb 30e-t.
A mondira nem költöttem a 4év alatt 100e ft-ot a javításra.Persze magam javítok rajta,amit tudok!

Szóval egy pont a dízel mellett! (ami nem azt jelenti,hogy a benyás ellen vagyok,már azt az utat is végigjártam!) vigyor3 Wink wave

Hat vegulis total mind1, hogy dizli vagy benya, csak MKIII-at ne vegyen, mert az szfh. Pont a minap kert tanacsot egy user, aki MKIII-at vett. Kerdezte milyen bajai lehetnek ? Kepzelheted, irtam neki 2 A4es hibalistat  vigyor3 Koztuk a berohado hatso feknyerget...hat erre 2 nap utan nem berohadt az a genyo hatso feknyereg ?  vigyor3 Nyugi, azt is megirtam neki  vigyor3
En MKIII-bol mar csak V6ot vennek, azt is csak a moci miatt. Ha lefenyeznem rozsda barnara, eszre sem lehetne venni, hogy rohadnak az ajtok  Cheesy
Naplózva

blah blah blah
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #21319 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:04:57 »

Hat vegulis total mind1, hogy dizli vagy benya, csak MKIII-at ne vegyen, mert az szfh. Pont a minap kert tanacsot egy user, aki MKIII-at vett. Kerdezte milyen bajai lehetnek ? Kepzelheted, irtam neki 2 A4es hibalistat  vigyor3 Koztuk a berohado hatso feknyerget...hat erre 2 nap utan nem berohadt az a genyo hatso feknyereg ?  vigyor3 Nyugi, azt is megirtam neki  vigyor3
En MKIII-bol mar csak V6ot vennek, azt is csak a moci miatt. Ha lefenyeznem rozsda barnara, eszre sem lehetne venni, hogy rohadnak az ajtok  Cheesy
Zacci te egy rafinált csávesz vagy. Rájöttem , hogy a következő autó vásárlásod készíted elő .
A rengeteg rossz kritikával le akarod verni az árakat , és elijeszteni az embereket , hogy nagyobb legyen a választék a piacon .
Megbuktál ( sosem lesz más autód csak 3-as mondi , és gyanús ,hogy a következő dízel lesz )  hehe
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21320 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:06:39 »

Zacci te egy rafinált csávesz vagy. Rájöttem , hogy a következő autó vásárlásod készíted elő .
A rengeteg rossz kritikával le akarod verni az árakat , és elijeszteni az embereket , hogy nagyobb legyen a választék a piacon .
Megbuktál ( sosem lesz más autód csak 3-as mondi , és gyanús ,hogy a következő dízel lesz )  hehe

fenebe... crazy2
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #21321 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:10:05 »

Megbuktál ( sosem lesz más autód csak 3-as mondi , és gyanús ,hogy a következő dízel lesz )  hehe
taps taps taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21322 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:12:06 »

Hat vegulis total mind1, hogy dizli vagy benya, csak MKIII-at ne vegyen, mert az szfh. Pont a minap kert tanacsot egy user, aki MKIII-at vett. Kerdezte milyen bajai lehetnek ? Kepzelheted, irtam neki 2 A4es hibalistat  vigyor3 Koztuk a berohado hatso feknyerget...hat erre 2 nap utan nem berohadt az a genyo hatso feknyereg ?  vigyor3 Nyugi, azt is megirtam neki  vigyor3
En MKIII-bol mar csak V6ot vennek, azt is csak a moci miatt. Ha lefenyeznem rozsda barnara, eszre sem lehetne venni, hogy rohadnak az ajtok  Cheesy
Láttál már közelről hátsó féknyerget? Szerinted ott mi tud berohadni? eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #21323 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:14:25 »

Hat vegulis total mind1, hogy dizli vagy benya, csak MKIII-at ne vegyen, mert az szfh. Pont a minap kert tanacsot egy user, aki MKIII-at vett. Kerdezte milyen bajai lehetnek ? Kepzelheted, irtam neki 2 A4es hibalistat  vigyor3 Koztuk a berohado hatso feknyerget...hat erre 2 nap utan nem berohadt az a genyo hatso feknyereg ?  vigyor3 Nyugi, azt is megirtam neki  vigyor3
En MKIII-bol mar csak V6ot vennek, azt is csak a moci miatt. Ha lefenyeznem rozsda barnara, eszre sem lehetne venni, hogy rohadnak az ajtok  Cheesy
Nekem az nem fáj,hogy a tied rohad!Az enyém nem! beka3 hehe
És nem is fog,mégmielőtt kontráznál! nyes
Ez a ficsőr csak neked adatott meg! 2funny
Sőt, a féknyergem sem a rohadós fajtából van! Cheesy  Szerintem a te autódat így válogatták össze!Csak neked-csak most! taps

 vigyor3 Wink wave pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21324 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:43:17 »

Láttál már közelről hátsó féknyerget? Szerinted ott mi tud berohadni? eplus2

majd megmutizom  Wink
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21325 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 19:43:33 »

Nekem az nem fáj,hogy a tied rohad!Az enyém nem! beka3 hehe
És nem is fog,mégmielőtt kontráznál! nyes
Ez a ficsőr csak neked adatott meg! 2funny
Sőt, a féknyergem sem a rohadós fajtából van! Cheesy  Szerintem a te autódat így válogatták össze!Csak neked-csak most! taps

 vigyor3 Wink wave pias

nesze  duhos2 vigyor3
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21326 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 20:41:22 »

majd megmutizom  Wink
Tengervízben pácolod előtte 100 évig?  nyes
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21327 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 20:53:06 »

Láttál már közelről hátsó féknyerget? Szerinted ott mi tud berohadni? eplus2

Sajna nekem is berohadt az a rész, amit a kézifék mozgat.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21328 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 21:19:07 »

Tengervízben pácolod előtte 100 évig?  nyes

neeem, csak venni kell 1et a fordtol..tutter alkatresz...minosegi darab  Cheesy levele
Naplózva

blah blah blah
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21329 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 22:17:05 »

Sajna nekem is berohadt az a rész, amit a kézifék mozgat.

Pedig egyszerű dologm pillanat alatt meg lehet csinálni. Bár berohadni szerintem csak akkor tud ha piszkálták előtte.  Undecided
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #21330 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 22:20:41 »

neeem, csak venni kell 1et a fordtol..tutter alkatresz...minosegi darab  Cheesy levele
A hiba az Ön készülékében van. Szerintem az előző életében elbarmolták a gumi harangot a munkahengeren, amikor betétet cseréltek (simán becsipték amit beázik és rohad) Ezt csak a pancser szerelő kezére ütésével lehetne csak gyógyítani.  eplus2 wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.01 hétfő, 22:23:27 írta stealt » Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21331 Dátum: 2010.02.01 hétfő, 22:32:08 »

Pedig egyszerű dologm pillanat alatt meg lehet csinálni. Bár berohadni szerintem csak akkor tud ha piszkálták előtte.  Undecided

Lehet, hogy igazad van. Az biztos, hogy én nem piszkáltam, de hogy előtte mi volt, azt nem tudom.
Akkor állt be, mikor tavaly télen nem használtam a kéziféket.

Bevallom, azóta se csináltattam meg  Angry.
Vajon van esély arra, hogy a féknyereg cseréje nélkül javuljon meg?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21332 Dátum: 2010.02.02 kedd, 11:12:45 »

A hiba az Ön készülékében van. Szerintem az előző életében elbarmolták a gumi harangot a munkahengeren, amikor betétet cseréltek (simán becsipték amit beázik és rohad) Ezt csak a pancser szerelő kezére ütésével lehetne csak gyógyítani.  eplus2 wave

Nuh, mielott felakasztanad a szerelot, halkan kozlom veled, hogy kb. fogalmad nincs mirol van szo  Wink Semmi koze semmifele gumiharanghoz  wave Majd eccer megmuttom mi a bibi vele...Es nyilvan, ha egy jo par gepnel gond volt a hatso feknyereggel, akkor azt nem erdemes a szerelokre kenni  vigyor3 Tenyleg ecceru szerkezet, de a ford meg ezt is L tudja qrni, nem kicsit nagyon  falbav
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21333 Dátum: 2010.02.02 kedd, 11:21:44 »

Nuh, mielott felakasztanad a szerelot, halkan kozlom veled, hogy kb. fogalmad nincs mirol van szo  Wink Semmi koze semmifele gumiharanghoz  wave Majd eccer megmuttom mi a bibi vele...Es nyilvan, ha egy jo par gepnel gond volt a hatso feknyereggel, akkor azt nem erdemes a szerelokre kenni  vigyor3 Tenyleg ecceru szerkezet, de a ford meg ezt is L tudja qrni, nem kicsit nagyon  falbav

akkor tisztázzunk valamit.

Fordos berkekből származó infók szerint a facelift előtti mondeók típushibája a berohadt hátsó féknyereg. Az F1-eseknek pedig a megszoruló kézifékkötél.

F1-en módosított féknyereg van, F2-őn pedig módosított kézifék huzal.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21334 Dátum: 2010.02.02 kedd, 11:24:06 »

Lehet, hogy igazad van. Az biztos, hogy én nem piszkáltam, de hogy előtte mi volt, azt nem tudom.
Akkor állt be, mikor tavaly télen nem használtam a kéziféket.
Nyugi, senki nem piszkalta...Ez tipus hiba, es nem kicsit eletveszelyes  falbav De xard le, ford is ezt teszi  levele
Válasz
Bevallom, azóta se csináltattam meg  Angry.
Vajon van esély arra, hogy a féknyereg cseréje nélkül javuljon meg?


passz. Mivel alapvetoen rossz a konstrukcio, igy valceg csak a csere segithet. Persze meg lehet probalni felujitani valahogy, es akkor meguszod az uj arat ami kb. 45e/db, ami persze ujra be fog rohadni, de nyilvan(jo esetben) csak 3-4 ev mulva. En ezt fogom tenni...hamarosan kapok nyerget es megnezem hogy lehetne megjavitani azt, amit a ford Lqrt. Ha csereled es ujra csereled, akkor inkabb a 2005 utani feknyerget vedd, de ahhoz kell meg valami tarto ize meg abba mas betetek valok. Tehat uj feknyereg kb. 67e/db + 13e a betetek + valami tarto konzol vagymi. Szoval alkatresz arban kb. 100ropi/oldal. Es egyaltalan nem biztos, hogy az uj fajta tenyleg nem fog berohadni. Majd az ido igazolja... wave
Egyebkent ideig-oraig meg tud javulni, ha azt a reszt valahogy (bontas nelkul) kitisztitod, jo alaposan bezsirozod es megjaratod.
« Utoljára szerkesztve: 2010.02.02 kedd, 11:34:48 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21335 Dátum: 2010.02.02 kedd, 11:24:58 »

akkor tisztázzunk valamit.

Fordos berkekből származó infók szerint a facelift előtti mondeók típushibája a berohadt hátsó féknyereg. Az F1-eseknek pedig a megszoruló kézifékkötél.

F1-en módosított féknyereg van, F2-őn pedig módosított kézifék huzal.

F1 mikortol van ? 2004 vegetol ?
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21336 Dátum: 2010.02.02 kedd, 11:26:23 »

F1 mikortol van ? 2004 vegetol ?

2003.09. hó gyártástól.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21337 Dátum: 2010.02.02 kedd, 11:32:59 »

2003.09. hó gyártástól.

akkor az buko, mert az uj fajta feknyereg 2004.09-tol van  wave Ezexerint semmi koze a facelifthez.
Naplózva

blah blah blah
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #21338 Dátum: 2010.02.02 kedd, 11:39:13 »

akkor tisztázzunk valamit.

Fordos berkekből származó infók szerint a facelift előtti mondeók típushibája a berohadt hátsó féknyereg. Az F1-eseknek pedig a megszoruló kézifékkötél.

F1-en módosított féknyereg van, F2-őn pedig módosított kézifék huzal.
2003.12 az enyém, féknyereg rendben van, kötelet egyszer garanciában javították (aminek örülök mert van egy pontosnak mondható km állásom Smiley )
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
horgasz999
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #21339 Dátum: 2010.02.02 kedd, 17:30:32 »

szerintem minden müszaki vizsgára illik a fékrendszert átvizsgálni, és ha ott rendbe teszik  leápolják a mozgó és csuszó alkatrészeket a küvetkezö vizsgáig nem fog berohadni a fék tapasztalatból tudom
Naplózva

2006  tdci
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21340 Dátum: 2010.02.02 kedd, 18:56:34 »

szerintem minden müszaki vizsgára illik a fékrendszert átvizsgálni, és ha ott rendbe teszik  leápolják a mozgó és csuszó alkatrészeket a küvetkezö vizsgáig nem fog berohadni a fék tapasztalatból tudom
...bár csak igazad lenne.... wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #21341 Dátum: 2010.02.02 kedd, 19:31:56 »

most fizettem ki 39000ft-ot  rinya haver autószerelőnek toronycsapágy (de a házat nem) meg spirálrugó cserére, mert ,hogy eltört mind2, na ezért mondom ,hogy nem biztos ,hogy jó választás volt ez a mondeo
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #21342 Dátum: 2010.02.02 kedd, 19:34:58 »

most fizettem ki 39000ft-ot  rinya haver autószerelőnek toronycsapágy (de a házat nem) meg spirálrugó cserére, mert ,hogy eltört mind2, na ezért mondom ,hogy nem biztos ,hogy jó választás volt ez a mondeo

Ha Passatnál törik el, akkor meg arra mondod...Annyi különbséggel, hogy ott lehet nem 39ezer lett volna, mert általában minden szervízdolog drágább.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
horgasz999
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #21343 Dátum: 2010.02.02 kedd, 19:38:03 »

szerintem nem az autó kiválasztás volt rossz,hanem a te vezetési stilusodon kellene változtatni ha mind a két rugó egyszerre tört el.
Naplózva

2006  tdci
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21344 Dátum: 2010.02.02 kedd, 19:41:34 »

.... na ezért mondom ,hogy nem biztos ,hogy jó választás volt ez a mondeo
hmmmmm
add el....
 vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21345 Dátum: 2010.02.02 kedd, 19:58:24 »

szerintem minden müszaki vizsgára illik a fékrendszert átvizsgálni, és ha ott rendbe teszik  leápolják a mozgó és csuszó alkatrészeket a küvetkezö vizsgáig nem fog berohadni a fék tapasztalatból tudom

Ez nem igy mukodik. Nem a vizsgaztatonak kene a ford xarat rendbe tenni, erted  falbav jo hogy nem a vizsgaztato hibaja, hogy berohad ez a xar  falbav
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21346 Dátum: 2010.02.02 kedd, 19:59:01 »

szerintem nem az autó kiválasztás volt rossz,hanem a te vezetési stilusodon kellene változtatni ha mind a két rugó egyszerre tört el.

loller  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
horgasz999
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #21347 Dátum: 2010.02.02 kedd, 20:10:04 »

nem avizsgáztató hibája? ez hozzá tartozik avizsgára felkészitéshez és nem csak a mondeonál  hanem minden autonál.
Naplózva

2006  tdci
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #21348 Dátum: 2010.02.02 kedd, 20:17:02 »

nem avizsgáztató hibája? ez hozzá tartozik avizsgára felkészitéshez és nem csak a mondeonál  hanem minden autonál.

ertem, tehat ha berohad a feknyereg, arrol a vizsgaztato tehet es nem az idiota ford mernok, aki rohadasra hajlamossa tervezte a cuccost  taps ez jooo Cheesy
Naplózva

blah blah blah
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21349 Dátum: 2010.02.02 kedd, 20:17:54 »

nem avizsgáztató hibája? ez hozzá tartozik avizsgára felkészitéshez és nem csak a mondeonál  hanem minden autonál.
szerintem ez inkább az autó szerelő feladata lenne... a vizsgáztató csak a vizsga menetéért felel...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Oldalak: 1 ... 420 421 422 423 424 425 426 [427] 428 429 430 431 432 433 434 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.