Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 05:00:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 443 444 445 446 447 448 449 [450] 451 452 453 454 455 456 457 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20655955 alkalommal)
0 Felhasználó és 122 vendég van a témában
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22450 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 16:50:11 »

köszi de ez a normál halogénes-é, ilyen méretű van benne nekem is  wave integet2
mi az a piros kábel olyan csúnyán átrántva neked?
az enyémből meg hiányoznak a pótbiztik rinya, szaladhattam az autósboltba egy szettért, de legalább a kiszedő csipesz benne van
köszi a segítséget ez kellett nekem worship wave integet2
UI: a vezetékek kibírják ha 20A-es biztit teszek a 7,5 helyére wow1

A Xenon folyamatos áramfelvétele kevesebb mint a halogéné, azonban begyújtáskor egy nagyon rövid ideig (nem egész másodpercig), nagyobb. Emlkeim szerint 1-es vezeték megy a lámpához, ami elvileg 16A folyamatos terhelés bír és Iz-je neki 50-60A körül van, amit 1-2 másodpercig visel el. Nekem már régóta van utólagos keszon és még soha sem volt vele gond.

Üdv
Csaba
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22451 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 17:03:48 »

A Xenon folyamatos áramfelvétele kevesebb mint a halogéné, azonban begyújtáskor egy nagyon rövid ideig (nem egész másodpercig), nagyobb. Emlkeim szerint 1-es vezeték megy a lámpához, ami elvileg 16A folyamatos terhelés bír és Iz-je neki 50-60A körül van, amit 1-2 másodpercig visel el. Nekem már régóta van utólagos keszon és még soha sem volt vele gond.

Üdv
Csaba
én is úgy gondolom hogy ki kéne neki bírni. reménykedjunk hogy tényleg hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #22452 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 20:17:35 »

Sziasztok,

Valahol láttam régebben egy angol nyelvű összefoglalót arról, hármas Mondeon melyik szerviznél mit kell megnézni/cserélni, pl. a 100.000km-esnél olaj, olajszűrő ésatöbbi, szépen le volt írva. Nem ismerős valakinek, hátha tudtok egy linket hozzá?

köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22453 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 20:31:05 »

Sziasztok,

Valahol láttam régebben egy angol nyelvű összefoglalót arról, hármas Mondeon melyik szerviznél mit kell megnézni/cserélni, pl. a 100.000km-esnél olaj, olajszűrő ésatöbbi, szépen le volt írva. Nem ismerős valakinek, hátha tudtok egy linket hozzá?

köszi!
https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do  Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #22454 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 21:33:28 »


Köszi a választ, lehet hogy ez volt, csak nem rémlik, hogy regisztrálni kellett volna. Ki lehet belőle reg nélkül is szedni az információt?
És még egy kérdés: 2-3 hete péntek hajnali 1-kor elcsaptam egy koromfekete nagytestű kutyát az M1-en (valószínűleg Tatabánya mellett őrizte valamelyik hobbikertet, nyakörve meg kullancsriasztója is volt, elég ijesztő eb volt), kicsit lebontotta a lökhárítót meg ami mögötte van. Azóta ég a légzsákvisszajelzőm, szerelő azt mondta, eldurrant az övfeszítő patron, gyakorlatilag nincs légzsákom. Esetleg volt már valaki hasonlóval Ford szervizben? Mibe fog ez nekem fájni? Szerelőm más márkánál volt márkaszervizes, ott a franciáknál a patron 30 volt, meg ha nem lehetett felprogramozni az indítót (Huh?), akkor azt is cserélni kellett 65e forint körül. A lökhárítót (meg ködlámpát, műanyagelemeket, ablakmosótartályt, fényszórómosót egyebeket) még benyeltem 130-ért, de ez nagyon bosszantana újabb 100e-ért.. Mindez azért, mert egy gazdi nem zárta be rendesen a kutyáját.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #22455 Dátum: 2010.04.18 vasárnap, 23:34:36 »

mi az a piros kábel olyan csúnyán átrántva neked?

Szia!
Hát az egy kis utólagos "mókolás"  nyes. A nappali menetfény LED sorokhoz (2*~5W-hoz) innét loptunk a gyújtáskor feléledő pluszt, ami egy relén keresztűl jut ki a LED sorokra. Ha felkapcsolom a tompítottat (xenont) a LED-k elalszanak, de különben mindig világítanak.
Az infó meg ha segített, máskor is nagyon szívesen  wave
Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22456 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 08:33:49 »

Köszi a választ, lehet hogy ez volt, csak nem rémlik, hogy regisztrálni kellett volna. Ki lehet belőle reg nélkül is szedni az információt?
És még egy kérdés: 2-3 hete péntek hajnali 1-kor elcsaptam egy koromfekete nagytestű kutyát az M1-en (valószínűleg Tatabánya mellett őrizte valamelyik hobbikertet, nyakörve meg kullancsriasztója is volt, elég ijesztő eb volt), kicsit lebontotta a lökhárítót meg ami mögötte van. Azóta ég a légzsákvisszajelzőm, szerelő azt mondta, eldurrant az övfeszítő patron, gyakorlatilag nincs légzsákom. Esetleg volt már valaki hasonlóval Ford szervizben? Mibe fog ez nekem fájni? Szerelőm más márkánál volt márkaszervizes, ott a franciáknál a patron 30 volt, meg ha nem lehetett felprogramozni az indítót (Huh?), akkor azt is cserélni kellett 65e forint körül. A lökhárítót (meg ködlámpát, műanyagelemeket, ablakmosótartályt, fényszórómosót egyebeket) még benyeltem 130-ért, de ez nagyon bosszantana újabb 100e-ért.. Mindez azért, mert egy gazdi nem zárta be rendesen a kutyáját.
nincs semmi gond a reg.ből,nyugodtan. smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #22457 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 12:51:05 »

Üdv Mindenkinek!
Pár napja írtam ide, hogy olyan gondom van, hogy az izzítás visszajelző lámpa menet közben néha elkezd villogni. Most annyival egészült ez ki, hogy az autó ezzel egy időben elkezd szaggatni is, valamint néha leáll. Ezt akkor csinálja, amikor intenzívebben elkezdek gyorsítani. elvittem kiolvastatni a hibát, ott azt írta ki a gép, hogy üzemanyag ellátási probléma. Erre csináltunk egy gázolajszűrő cserét, de nem oldódott meg. Volt-e már valakinek hasonló gondja, ha igen, akkor ott mi volt a baj, vagy van-e valakinek ötlete? Remélem sokat rákölthetek... Egyébként egy 2003-as évjáratú 2.0 TDCI Mondeóról van szó.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22458 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 13:07:19 »

Üdv Mindenkinek!
Pár napja írtam ide, hogy olyan gondom van, hogy az izzítás visszajelző lámpa menet közben néha elkezd villogni. Most annyival egészült ez ki, hogy az autó ezzel egy időben elkezd szaggatni is, valamint néha leáll. Ezt akkor csinálja, amikor intenzívebben elkezdek gyorsítani. elvittem kiolvastatni a hibát, ott azt írta ki a gép, hogy üzemanyag ellátási probléma. Erre csináltunk egy gázolajszűrő cserét, de nem oldódott meg. Volt-e már valakinek hasonló gondja, ha igen, akkor ott mi volt a baj, vagy van-e valakinek ötlete? Remélem sokat rákölthetek... Egyébként egy 2003-as évjáratú 2.0 TDCI Mondeóról van szó.
Segítségeteket előre is köszönöm.
a csúcsok haldokolnak.... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thoomee
Vendég
« Új hozzászólás #22459 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 13:14:22 »

a csúcsok haldokolnak.... szomoru1
Jajj de féltem, hogy ez lesz a válasz... Akkor még jó, hogy kb 40 000 km-rel ezelőtt voltak cserélve. Most beleraktam egy porlasztó tisztító adalékanyagot, hátha segít. Ha nem akkor zsebbe kell nyúlni...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22460 Dátum: 2010.04.19 hétfő, 13:17:41 »

Köszi a választ, lehet hogy ez volt, csak nem rémlik, hogy regisztrálni kellett volna. Ki lehet belőle reg nélkül is szedni az információt?
És még egy kérdés: 2-3 hete péntek hajnali 1-kor elcsaptam egy koromfekete nagytestű kutyát az M1-en (valószínűleg Tatabánya mellett őrizte valamelyik hobbikertet, nyakörve meg kullancsriasztója is volt, elég ijesztő eb volt), kicsit lebontotta a lökhárítót meg ami mögötte van. Azóta ég a légzsákvisszajelzőm, szerelő azt mondta, eldurrant az övfeszítő patron, gyakorlatilag nincs légzsákom. Esetleg volt már valaki hasonlóval Ford szervizben? Mibe fog ez nekem fájni? Szerelőm más márkánál volt márkaszervizes, ott a franciáknál a patron 30 volt, meg ha nem lehetett felprogramozni az indítót (Huh?), akkor azt is cserélni kellett 65e forint körül. A lökhárítót (meg ködlámpát, műanyagelemeket, ablakmosótartályt, fényszórómosót egyebeket) még benyeltem 130-ért, de ez nagyon bosszantana újabb 100e-ért.. Mindez azért, mert egy gazdi nem zárta be rendesen a kutyáját.
Ha nem akarod benyelni a kiadásokat, lapított kutya nyakörv alapján gazdáját kersd meg, és az ő háztartási biztosítására kell megcsináltatni a károdat.
Visszahúzza a biztonsági övet a helyére a dob? Ha eldurrant volna az övfeszítőd, nem menne vissza a biztonsági öv automatikusan.
Valószínűbb, hogy az ütközésérzékelő vezetékelése sérülhetett meg. Hibakód olvasás után tisztul a kép.
(ha övfeszítő eldurran, a légzsáknak is kellett volna)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #22461 Dátum: 2010.04.20 kedd, 09:40:14 »

Jó reggelt!
Egyik ismerősnek nem megy az első szélvédőfűtésnek pont a fele (utasoldal). Ez is érintkezés hiba?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22462 Dátum: 2010.04.20 kedd, 11:19:48 »

Jó reggelt!
Egyik ismerősnek nem megy az első szélvédőfűtésnek pont a fele (utasoldal). Ez is érintkezés hiba?
szerintem igen....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22463 Dátum: 2010.04.20 kedd, 11:36:49 »

Jó reggelt!
Egyik ismerősnek nem megy az első szélvédőfűtésnek pont a fele (utasoldal). Ez is érintkezés hiba?
legtöbbször igen.de asszem a két oldal külön van biztosítva..... Roll Eyes Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #22464 Dátum: 2010.04.20 kedd, 14:03:33 »

legtöbbször igen.de asszem a két oldal külön van biztosítva..... Roll Eyes Grin
És ez orvosolható? Nálam is hasonló a helyzet.. (biztosítékok jók)
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #22465 Dátum: 2010.04.20 kedd, 15:40:17 »

Álltalában az a csatlakozás szokott eloxidálódni, amelyik a szélvédő alján van, ahol kapja a "tápot" !
Azon az oldalon kell megnézni ahol nem műkődik, le kell bontani a műanyagot és ott található a csatlakozás!!


És ez orvosolható? Nálam is hasonló a helyzet.. (biztosítékok jók)
Naplózva
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #22466 Dátum: 2010.04.20 kedd, 16:01:08 »

Álltalában az a csatlakozás szokott eloxidálódni, amelyik a szélvédő alján van, ahol kapja a "tápot" !
Azon az oldalon kell megnézni ahol nem műkődik, le kell bontani a műanyagot és ott található a csatlakozás!!
meglesem wave
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #22467 Dátum: 2010.04.21 szerda, 00:05:31 »

Urak,
beírom ide is, hátha vki nem nézegeti az aprót, s ilyet keres:

Eladó Ford Mondeo MKIV 17" 5Y felni és nyári gumi garnitúra
http://mondeo.hu/index.php?topic=3627.0

MKIII-on is szép...  eljen
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #22468 Dátum: 2010.04.21 szerda, 07:28:26 »

Üdv!

Tanksapka levételkor elég redesen sziszeg. Ez bug, vagy fícsör? Hol kellene szellőznie, van erre külön csöve, vagy a tanksapkát kell megvizsgálni?

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22469 Dátum: 2010.04.21 szerda, 09:01:20 »

Üdv!

Tanksapka levételkor elég redesen sziszeg. Ez bug, vagy fícsör? Hol kellene szellőznie, van erre külön csöve, vagy a tanksapkát kell megvizsgálni?

m
Roll Eyes nekem is produkál ilyesmit.... Undecided
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #22470 Dátum: 2010.04.21 szerda, 09:42:39 »

skacok! cserélt már valaki váltó szoknyát? csak a váltó gombot kell levenni?és az hogy jön le?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22471 Dátum: 2010.04.21 szerda, 09:58:22 »

skacok! cserélt már valaki váltó szoknyát? csak a váltó gombot kell levenni?és az hogy jön le?
tekered?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #22472 Dátum: 2010.04.21 szerda, 10:22:42 »

tekered?
én is erre gondoltam,csak elötte rákérdezek,nehogy rosszat tegyek..
Naplózva
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #22473 Dátum: 2010.04.21 szerda, 15:48:43 »

halihó!
vettem egy klímatisztító sprét meg egy új pollenszűrőt is, és meglestem a honlapon található leírást a cseréről. Viszont lenne egy kérdésem, amire a cromax-ban nem tudtak válaszolni.
Az új szűrőn ugyanis nincs semmilyen felirat, szóval nincs rajta az "air flow" meg a nyilacska sem. A Cromaxban azt mondta a srác, hogy ez úgyis adja majd magát, úgy kell belefektetni, ahogy a másikat...
Nyilván meg fogom nézni, hogy a másik hogy állt, de mégis...
Továbbá az a leírás, amit TZS feltett, az milyen mondira érvényes, a 2004-es tdci-kre is, vagy mindegyik mk3-as mondiban ugyanott van a pollenszűrő?  nyes

Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
zee
Vendég
« Új hozzászólás #22474 Dátum: 2010.04.21 szerda, 16:52:54 »

Sziasztok

Tudja vki,hogy hogyan kerülhet víz a vezetőoldali lábtérbe? Tegnap vettem észre porszívózásnál,hogy vízben tocsog a kárpit.

köszi

Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22475 Dátum: 2010.04.21 szerda, 17:28:45 »

Sziasztok

Tudja vki,hogy hogyan kerülhet víz a vezetőoldali lábtérbe? Tegnap vettem észre porszívózásnál,hogy vízben tocsog a kárpit.

köszi


valószínűleg ajtóbeázás. A kárpit első alsó rögzítőjénél bejut a belső kéderhez onnét a lábtérbe csorog.

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #22476 Dátum: 2010.04.21 szerda, 17:31:16 »

Sziasztok

Tudja vki,hogy hogyan kerülhet víz a vezetőoldali lábtérbe? Tegnap vettem észre porszívózásnál,hogy vízben tocsog a kárpit.

köszi

Hát valahol biztos befolyik, nem de??!  Cheesy de ha nagyon de nagyon kiváncsi vagy gurulj bele a szamosba, akkor valszeg kiderül  Cheesy, amúgy én a helyedben levenném a szélvédő alatti műanyagot (is) és kifürkészném lehet-e a víznek valami útja, mert az utasoldalon pl. van, nekem pl a pollen szűrő vezeti be ... gun


Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #22477 Dátum: 2010.04.21 szerda, 17:34:29 »

Üdv!

Tanksapka levételkor elég redesen sziszeg. Ez bug, vagy fícsör? Hol kellene szellőznie, van erre külön csöve, vagy a tanksapkát kell megvizsgálni?

m
ez már nem trabant 601-es, hogy ejtő tankos legyen..., az a normális ha sziszeg, igen van erre külön cső, majd a motor (vagy mit tudom én mi) szipkáz annyi levegőt azon keresztül ami neki köll, mondjuk én is csak azért vagyok ilyen kuva okos mert nekem is elröfögték...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22478 Dátum: 2010.04.21 szerda, 17:39:39 »


Hát valahol biztos befolyik, nem de??!   de ha nagyon de nagyon kiváncsi vagy gurulj bele a szamosba, akkor valszeg kiderül  , amúgy én a helyedben levenném a szélvédő alatti műanyagot (is) és kifürkészném lehet-e a víznek valami útja, mert az utasoldalon pl. van, nekem pl a pollen szűrő vezeti be ...
A pollenszűrő azért vezeti be a bal első lábtérbe a vizet, mert a fölötte lévő műanyag elem nem megfelelően van a helyén.
Az üveg alján lévő sínbe nincs bepattintva vagy hasonló.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
polarbear
Vendég
« Új hozzászólás #22479 Dátum: 2010.04.21 szerda, 19:06:23 »

Sziasztok!

Egy MKIII-as Mondeo boldog tulaja voltam eddig, de most beteg lett szegény. Tíz indításból egyszer biztosan nem indul pöccre, csak némi várakozás után padlógázzal. Szervíz nem talál hibát, gyertyákat cseréltem gyárira, de nem javul. Ha valakinek van balami jó ötlete, kérem segítsen!
A gép 1,8-as benzines, 2004-es. Segítségeteket előre is köszi!
Polarbear
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22480 Dátum: 2010.04.21 szerda, 19:14:59 »

Sziasztok!

Egy MKIII-as Mondeo boldog tulaja voltam eddig, de most beteg lett szegény. Tíz indításból egyszer biztosan nem indul pöccre, csak némi várakozás után padlógázzal. Szervíz nem talál hibát, gyertyákat cseréltem gyárira, de nem javul. Ha valakinek van balami jó ötlete, kérem segítsen!
A gép 1,8-as benzines, 2004-es. Segítségeteket előre is köszi!
Polarbear
...gyújtó kábel csere?
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #22481 Dátum: 2010.04.21 szerda, 19:49:41 »

halihó!
vettem egy klímatisztító sprét meg egy új pollenszűrőt is, és meglestem a honlapon található leírást a cseréről. Viszont lenne egy kérdésem, amire a cromax-ban nem tudtak válaszolni.
Az új szűrőn ugyanis nincs semmilyen felirat, szóval nincs rajta az "air flow" meg a nyilacska sem. A Cromaxban azt mondta a srác, hogy ez úgyis adja majd magát, úgy kell belefektetni, ahogy a másikat...
Nyilván meg fogom nézni, hogy a másik hogy állt, de mégis...
Továbbá az a leírás, amit TZS feltett, az milyen mondira érvényes, a 2004-es tdci-kre is, vagy mindegyik mk3-as mondiban ugyanott van a pollenszűrő?  nyes


Hello! A pollenszűrőt úgy tedd bele, hogy a kis "szárnyai" kifelé legyenek nyitva. Van egy kép a cikkemben (régi és új), azon szépen látszik. Mindegyikben ugyanott van a pollenszűrő. Sőt még az MK-I, MK-II-ben is.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #22482 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 07:36:43 »

Hello! A pollenszűrőt úgy tedd bele, hogy a kis "szárnyai" kifelé legyenek nyitva. Van egy kép a cikkemben (régi és új), azon szépen látszik. Mindegyikben ugyanott van a pollenszűrő. Sőt még az MK-I, MK-II-ben is.

oks, köszi, ma megpróbálkozok vele, remélem nem lesz utána beázás a következmény  wow1
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
polarbear
Vendég
« Új hozzászólás #22483 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 09:02:45 »

...gyújtó kábel csere?

Köszi, megpróbálom!
Naplózva
gcs
Vendég
« Új hozzászólás #22484 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:44:47 »

Sziasztok!

Egy MKIII-as Mondeo boldog tulaja voltam eddig, de most beteg lett szegény. Tíz indításból egyszer biztosan nem indul pöccre, csak némi várakozás után padlógázzal. Szervíz nem talál hibát, gyertyákat cseréltem gyárira, de nem javul. Ha valakinek van balami jó ötlete, kérem segítsen!
A gép 1,8-as benzines, 2004-es. Segítségeteket előre is köszi!
Polarbear

Mielőtt még ráköltesz egy kisebb vagyont, olvass jobban utána. Sajnos már nem emlékszem, hol (úgy rémlik hogy itteni fórumon), de másoktól is olvastam ilyen "problémáról", mellesleg az én 2004-es autóm is csinálta régebben nagyon ritkán, hogy nem pöccre indult. Ez (nagyon!) bosszantó, de emlékeim szerint maradt hibának, amivel együtt lehet élni.
Naplózva
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #22485 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 16:52:58 »

ez már nem trabant 601-es, hogy ejtő tankos legyen..., az a normális ha sziszeg, igen van erre külön cső, majd a motor (vagy mit tudom én mi) szipkáz annyi levegőt azon keresztül ami neki köll, mondjuk én is csak azért vagyok ilyen kuva okos mert nekem is elröfögték...

Lehet, hogy bennem van a hiba, de nem értem amit írtál... Ez azt jelentené, hogy valami eszköz gondoskodik arról, hogy némi levegőt engedjen a kifogyott benzin helyére, de mindig kisebb legyen a légnyomás a tasnkban mint az utcán? Elég vadul hangzik...
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #22486 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 19:44:06 »

Sziasztok!

Egy MKIII-as Mondeo boldog tulaja voltam eddig, de most beteg lett szegény. Tíz indításból egyszer biztosan nem indul pöccre, csak némi várakozás után padlógázzal. Szervíz nem talál hibát, gyertyákat cseréltem gyárira, de nem javul. Ha valakinek van balami jó ötlete, kérem segítsen!
A gép 1,8-as benzines, 2004-es. Segítségeteket előre is köszi!
Polarbear

Szia!

Tudomásom szerint a legnagyobb ellenség a a katalizátornak a padló gáz-indítás. Vigyázz tönkreteheti.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #22487 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 20:03:48 »

Sziasztok!

Egy MKIII-as Mondeo boldog tulaja voltam eddig, de most beteg lett szegény. Tíz indításból egyszer biztosan nem indul pöccre, csak némi várakozás után padlógázzal. Szervíz nem talál hibát, gyertyákat cseréltem gyárira, de nem javul. Ha valakinek van balami jó ötlete, kérem segítsen!
A gép 1,8-as benzines, 2004-es. Segítségeteket előre is köszi!
Polarbear

Szia,

Lehet, hogy hülyesége fogok most írni,(de lehet, hogy nem vigyor3), ha igen bocsássátok meg mert TDCI-vel járok. Na de a lényeg, a családban van egy 1,6 Escort és ennél jól hallatszik. hogy amikor ráadod a gyujtást, akkor bekapcsol az üzemanyagpumpa és felépíti az ü.a. nyomást a rendszerben.(tudom van benne szelep ami a nyomást fenttartja a rendszerben, de mi van ha nem zár jól és egy idő után csökken a nyomás, így nem jut elég üa a hengerekbe az indítás pillanatában) Szóval ezzel csak azt akrtam mondani, hogy próbáld ki mi van ha ráadod a gyujtást és vársz pár mp-t mielőtt indítóznál.  Egy próbálkozást szerintem megér. (Ha bejön igyál egy sört az egészségemre nyes, ha nem akkor egyet a bosszúságod csökkentésére szomoru1)
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #22488 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 21:47:51 »

Üdv!

Tanksapka levételkor elég redesen sziszeg. Ez bug, vagy fícsör? Hol kellene szellőznie, van erre külön csöve, vagy a tanksapkát kell megvizsgálni?

m
No problemo! Ez természetes,lapozd fel a kézikönyvet(vagy töcsd le az oldalról)
A tankulós résznél olvasható.
Enyim is csinájja
Ja.ja.
Naplózva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #22489 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 21:57:56 »

Sziasztok!

Egy MKIII-as Mondeo boldog tulaja voltam eddig, de most beteg lett szegény. Tíz indításból egyszer biztosan nem indul pöccre, csak némi várakozás után padlógázzal. Szervíz nem talál hibát, gyertyákat cseréltem gyárira, de nem javul. Ha valakinek van balami jó ötlete, kérem segítsen!
A gép 1,8-as benzines, 2004-es. Segítségeteket előre is köszi!
Polarbear
Csak mégegy tipp mielőtt elkezdenél vásárolni.
Nekem is minden 9-dik indítás nem jött össze,aztán a szívosor ki lett kötve..aztán minden rendbe.
A gondodat Okozhatja a szívosor kopása is(tapasztalatból mondom)számolj evvel is.
Nézzesd meg vagy tesztüld le mielött kőtekeznél(persze lehet 1000 oka is)
HI
keke
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22490 Dátum: 2010.04.23 péntek, 01:20:50 »

Szia,

Lehet, hogy hülyesége fogok most írni,(de lehet, hogy nem vigyor3), ha igen bocsássátok meg mert TDCI-vel járok. Na de a lényeg, a családban van egy 1,6 Escort és ennél jól hallatszik. hogy amikor ráadod a gyujtást, akkor bekapcsol az üzemanyagpumpa és felépíti az ü.a. nyomást a rendszerben.(tudom van benne szelep ami a nyomást fenttartja a rendszerben, de mi van ha nem zár jól és egy idő után csökken a nyomás, így nem jut elég üa a hengerekbe az indítás pillanatában) Szóval ezzel csak azt akrtam mondani, hogy próbáld ki mi van ha ráadod a gyujtást és vársz pár mp-t mielőtt indítóznál.  Egy próbálkozást szerintem megér. (Ha bejön igyál egy sört az egészségemre nyes, ha nem akkor egyet a bosszúságod csökkentésére szomoru1)


Sziasztok. Valamikor tavaly veséztük ezt a témát és emlékeim szerint ez egy típus hiba. Sajna nekem is előjön, pedig a Vik, már átalakította a szívósort. Azt  is hallottam, hogy szoftver hiba. Én már próbáltam várni vele gyújtás ráadás után is de semmi. Azonban annyit kitapasztaltam, hogy akkor fordul elő, ha az leállás és az indítás között rövid idő telt el. Pl amikor az óvodához megérkezem, a gyerekeket átöltöztetem, beadom őket, utána kb 95%, hogy nem indul pöcre. Egyébként mindig pöcre indul.

Megszoktam és tudok vele együtt élni.

Üdv
Csaba
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #22491 Dátum: 2010.04.23 péntek, 07:36:03 »


Sziasztok. Valamikor tavaly veséztük ezt a témát és emlékeim szerint ez egy típus hiba. Sajna nekem is előjön, pedig a Vik, már átalakította a szívósort. Azt  is hallottam, hogy szoftver hiba. Én már próbáltam várni vele gyújtás ráadás után is de semmi. Azonban annyit kitapasztaltam, hogy akkor fordul elő, ha az leállás és az indítás között rövid idő telt el. Pl amikor az óvodához megérkezem, a gyerekeket átöltöztetem, beadom őket, utána kb 95%, hogy nem indul pöcre. Egyébként mindig pöcre indul.

Megszoktam és tudok vele együtt élni.

Üdv
Csaba
Akkor ez inkább sajátosság. Anno a focusom is csinált ilyet, hogy melegen nehezebben kapta el. A megoldás, hogy újra indítózól vagy indítózás közben, ha már érzed, hogy nem indul, akkor félig lenyomod a gázpedált. Ettől semmi baja nem lesz.
Ha mindenáron javulást akarsz, akkor az alapjárati szelepet még érdemes lenne tisztítani.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22492 Dátum: 2010.04.23 péntek, 12:54:04 »

Akkor ez inkább sajátosság. Anno a focusom is csinált ilyet, hogy melegen nehezebben kapta el. A megoldás, hogy újra indítózól vagy indítózás közben, ha már érzed, hogy nem indul, akkor félig lenyomod a gázpedált. Ettől semmi baja nem lesz.
Ha mindenáron javulást akarsz, akkor az alapjárati szelepet még érdemes lenne tisztítani.

Szia

Én is így indítózóm azóta Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #22493 Dátum: 2010.04.23 péntek, 15:48:18 »


Sziasztok. Valamikor tavaly veséztük ezt a témát és emlékeim szerint ez egy típus hiba. Sajna nekem is előjön, pedig a Vik, már átalakította a szívósort. Azt  is hallottam, hogy szoftver hiba. Én már próbáltam várni vele gyújtás ráadás után is de semmi. Azonban annyit kitapasztaltam, hogy akkor fordul elő, ha az leállás és az indítás között rövid idő telt el. Pl amikor az óvodához megérkezem, a gyerekeket átöltöztetem, beadom őket, utána kb 95%, hogy nem indul pöcre. Egyébként mindig pöcre indul.

Megszoktam és tudok vele együtt élni.

Üdv
Csaba

Hali!

Ugyanez a probléma az én autómmal is.Akkor nem indul ha rövid távot teszek meg.Hibakód nincs, szerviz sem tudott rá mit mondani. rinya
Engem idegesit falbav

Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #22494 Dátum: 2010.04.23 péntek, 16:49:18 »

Sziasztok!

Egy MKIII-as Mondeo boldog tulaja voltam eddig, de most beteg lett szegény. Tíz indításból egyszer biztosan nem indul pöccre, csak némi várakozás után padlógázzal. Szervíz nem talál hibát, gyertyákat cseréltem gyárira, de nem javul. Ha valakinek van balami jó ötlete, kérem segítsen!
A gép 1,8-as benzines, 2004-es. Segítségeteket előre is köszi!
Polarbear
Nem feltétlenül csak ez lehet a hiba, de ugyanezt okozza, amikor a nyomásszabályzó szelep (vagy a pumpában levő szelep) nem zár le tökéletesen és a gyújtás levétele után leesik a rendszernyomás. A dolog sajátossága, hogy többnyire a melegen indítást teszi nehézzé. Mint a keszonbetegség: a meleg benzin (főleg a motortérben), forrásnak indul egy bizonyos hőmérséklet-nyomás páros esetén. Ha forr, akkor buborékok lesznek benne, ami nem engedi elindulni az autót egyből. A nyomásszabályzónak az is a feladata, hogy legalább addig tartsa az üa nyomást, amíg lehül a kritikus hőmérséklet alá a benzin.

Nincs más teendő mint a szervízzel megméretni a rendszernyomást alapjáraton majd rajtahagyva a nyomásmérőt, nézni, hogy mennyire esik le a nyomás amikor leállítod az autót. A motortérben van szervíz csatlakozó nyomásmérő órának.

Hajrá!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22495 Dátum: 2010.04.23 péntek, 17:48:54 »

Nem feltétlenül csak ez lehet a hiba, de ugyanezt okozza, amikor a nyomásszabályzó szelep (vagy a pumpában levő szelep) nem zár le tökéletesen és a gyújtás levétele után leesik a rendszernyomás. A dolog sajátossága, hogy többnyire a melegen indítást teszi nehézzé. Mint a keszonbetegség: a meleg benzin (főleg a motortérben), forrásnak indul egy bizonyos hőmérséklet-nyomás páros esetén. Ha forr, akkor buborékok lesznek benne, ami nem engedi elindulni az autót egyből. A nyomásszabályzónak az is a feladata, hogy legalább addig tartsa az üa nyomást, amíg lehül a kritikus hőmérséklet alá a benzin.

Nincs más teendő mint a szervízzel megméretni a rendszernyomást alapjáraton majd rajtahagyva a nyomásmérőt, nézni, hogy mennyire esik le a nyomás amikor leállítod az autót. A motortérben van szervíz csatlakozó nyomásmérő órának.

Hajrá!

Ez cool. Vik-el beszélek Smiley

Üdv
Csaba
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #22496 Dátum: 2010.04.24 szombat, 15:12:44 »

Lehet, hogy bennem van a hiba, de nem értem amit írtál... Ez azt jelentené, hogy valami eszköz gondoskodik arról, hogy némi levegőt engedjen a kifogyott benzin helyére, de mindig kisebb legyen a légnyomás a tasnkban mint az utcán? Elég vadul hangzik...
a lényeg: mondtam a szerelőnek, szuszog a tank ha leveszem a sapkát, valami gubanc van, inkább fúrok 1 kis lyukat a sapkára, erre meg azt mondta, hügje vagy pont, hogy úgy baxod el, az a normális ha szuszog. Na! ticking
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.24 szombat, 18:24:02 írta sanyikabacsi » Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #22497 Dátum: 2010.04.24 szombat, 18:09:15 »

Csak mégegy tipp mielőtt elkezdenél vásárolni.
Nekem is minden 9-dik indítás nem jött össze,aztán a szívosor ki lett kötve..aztán minden rendbe.
A gondodat Okozhatja a szívosor kopása is(tapasztalatból mondom)számolj evvel is.
Nézzesd meg vagy tesztüld le mielött kőtekeznél(persze lehet 1000 oka is)
HI
keke


Nekem szívósor csere előtt is csinálta, hogy nem mindig indul pöcre, meg csere után is ugyanolyan maradt fejvakaras együtt élek vele. De nem kell gázt adni neki, inditózik egy pár másodpercet, és beindul. De ez más tipusoknál is így van. Haverom skodája (oktávija) is ezt csinálja időnként
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #22498 Dátum: 2010.04.24 szombat, 20:55:40 »

A kocsi mostanában elkezdett füstölögni gázadásnál,és nőtt a fogyi...Valószínűleg EGR szelep? Hogyan járnék jobban,ha veszek egy bontott szelepet, vagy ha ledugóztatom? Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22499 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:04:23 »

A kocsi mostanában elkezdett füstölögni gázadásnál,és nőtt a fogyi...Valószínűleg EGR szelep? Hogyan járnék jobban,ha veszek egy bontott szelepet, vagy ha ledugóztatom? Előre is köszi a segítséget!
milyen motor?? am ha annak megfelelő topicba írod, akkor hamarabb megmondják, mert nem kell találgatni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 443 444 445 446 447 448 449 [450] 451 452 453 454 455 456 457 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.