Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.05 péntek, 05:16:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 447 448 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 460 461 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20656303 alkalommal)
0 Felhasználó és 162 vendég van a témában
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22650 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 21:19:16 »

ne győzködd,felesleges.... eplus2
Ez nem csak Neki szól, még a végén elriaszt embereket attól, hogy jó autójuk legyen  Wink pias
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22651 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 22:04:29 »

Első körben 40-ért cserélsz egy AC-t és a mai napig vígan használod minden gond nélkül újabb 300-ezret..ezek ilyenek wave

Jó, utólag könnyű már okosnak lenni. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22652 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 22:08:28 »

Jó, utólag könnyű már okosnak lenni. Smiley

Cukrászok meg a pékek? Amikor felrakták az első adagolót, nem ment az autó, és kitalálták, azért, mert rossz a lendkerék?  vigyor3  Huh?
Valamennyire ismerem a történeted. Nem az autóval volt ott a fő probléma, hanem a "szerelőkkel".
Persze rossz, ha az emberrel kiszúrnak, és nem is lehet mindig elkerülni az ilyesmit.
De ezért nem lehet a tddi-t hibáztatni.
Volt, aki benzines fronton járta meg (nagyon).
Az élet ilyen.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22653 Dátum: 2010.05.03 hétfő, 22:53:49 »

A lendkereket mindkettőnél cserélni kell, kb 200e kilométerenként.
A csúcs kb szintén 200e-et bír ki. A benzinesnél meg ott a gyertya/kábel csere (sokkal olcsóbb, de azért nem elhanyagolható).
A dízel legalább 20-30%-kal többet fut le, mint a benzines.
a dízelnél 100e kilométerenként kb 1 milliót megspórolsz.
Ha 400e kilométerre nézed, az 4 millió, és legyen fél millióval több a szervízköltség a dizlinél.
Még mindig 3,5 millióval jobb vagy. Teszem azt, a turbó is menjen tönkre, legyen csak 3.
És itt a benzinesnek kb vége is van. A dizli meg gurul tovább.
Ja, a termosztát... az is tönkremegy mindkettőben. Dizlinék párezer, benzinesnél huszonezer.
De hát nyilván ezért vettek oly kevés benzinest anno.
Viszont, mint minden használt autónál, ha az ember nem elég körültekintő, kifoghat egy nagyon sokat futott autót, aminél csőstül jönnek a gondok. Akár dízelnél, akár benzinesnél. A dizli azért veszélyesebb, mert azokban eleve több a kilométer.
Ha az ember többet megy, semmiképpen se vegyen benzinest.
Ha meg keveset, akkor csak a benzines.
Ez használtra vonatkozik.
Ha újat vesz az ember, a benzines szóba sem jön. Semmi értelme.

Hmmm. Köszi Mindannyiótoknak a véleményeket!
Tehát az nagyjából elmondható, ha el voltak végezve a kötelező szervizek, akkor optimális esetben kb 200 ekm környékén jönnek a nagyobb kiadások?

Jaaa. És az említett VIK-nek mi pontosan a nickneve itt a fórumon?
Vagy esetleg a telószámát priviben valaki elküldené?
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.03 hétfő, 22:59:01 írta Gabor77 » Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22654 Dátum: 2010.05.04 kedd, 08:11:49 »

Cukrászok meg a pékek? Amikor felrakták az első adagolót, nem ment az autó, és kitalálták, azért, mert rossz a lendkerék?  vigyor3  Huh?
Valamennyire ismerem a történeted. Nem az autóval volt ott a fő probléma, hanem a "szerelőkkel".
Persze rossz, ha az emberrel kiszúrnak, és nem is lehet mindig elkerülni az ilyesmit.
De ezért nem lehet a tddi-t hibáztatni.
Volt, aki benzines fronton járta meg (nagyon).
Az élet ilyen.

Persze, ezen már kár rágódni, csak megmaradt a rossz szájíz.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #22655 Dátum: 2010.05.04 kedd, 08:13:09 »

Hmmm. Köszi Mindannyiótoknak a véleményeket!
Tehát az nagyjából elmondható, ha el voltak végezve a kötelező szervizek, akkor optimális esetben kb 200 ekm környékén jönnek a nagyobb kiadások?

Jaaa. És az említett VIK-nek mi pontosan a nickneve itt a fórumon?
Vagy esetleg a telószámát priviben valaki elküldené?

Én azt mondom neked, ha dízelt vennél, akkor inkább TDCi, és lehetőleg 2.2-es, ezekkel nem sok gond volt eddig. De tervezd be a 4 porlastócsúcs árát, és akkor nagy meglepetés nem érhet.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22656 Dátum: 2010.05.04 kedd, 08:25:39 »

Én azt mondom neked, ha dízelt vennél, akkor inkább TDCi, és lehetőleg 2.2-es, ezekkel nem sok gond volt eddig. De tervezd be a 4 porlastócsúcs árát, és akkor nagy meglepetés nem érhet.

tapasztaltak szerint 2.2-esnél is kezdenek előjönni a dolgok, de mivel abból kevesebb van, és fiatalabbak is nem hallunk róla annyit.

legyen tdci és karbantartott.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mosa
Vendég
« Új hozzászólás #22657 Dátum: 2010.05.04 kedd, 08:52:48 »

Szasztok   szeretném megkérdezni mit szoltok vag yvalakinek van e tapasztalata  mágneses fogyasztás csökentöje a kocsin ..be vált e??üdv
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #22658 Dátum: 2010.05.04 kedd, 08:57:42 »

Szasztok   szeretném megkérdezni mit szoltok vag yvalakinek van e tapasztalata  mágneses fogyasztás csökentöje a kocsin ..be vált e??üdv

Már sok helyen tesztelték és senkinek nem csökkentette a fogyasztást.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #22659 Dátum: 2010.05.04 kedd, 08:59:11 »

Szasztok   szeretném megkérdezni mit szoltok vag yvalakinek van e tapasztalata  mágneses fogyasztás csökentöje a kocsin ..be vált e??üdv
Én kíváncsi lennék az eredményre, de nincs tapasztalatom sőt szkeptikus vagyok. Mennyibe kerül egy ilyen autóra?

Mellesleg a cégnél használunk a gázégőknél (gázpolarizátor és az elv hasonló) és ott kimértük a hasznát.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22660 Dátum: 2010.05.04 kedd, 09:15:37 »

Hmmm. Köszi Mindannyiótoknak a véleményeket!
Tehát az nagyjából elmondható, ha el voltak végezve a kötelező szervizek, akkor optimális esetben kb 200 ekm környékén jönnek a nagyobb kiadások?

Jaaa. És az említett VIK-nek mi pontosan a nickneve itt a fórumon?
Vagy esetleg a telószámát priviben valaki elküldené?
vik....
tagok közt keresgéljél....
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269
 wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22661 Dátum: 2010.05.04 kedd, 09:39:22 »

vik....
tagok közt keresgéljél....
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269
 wave

Köszi! Keresgéltem, elég sok Vik kezdetű felhasználó van, nem gondoltam a legtriviálisabbra :-)
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22662 Dátum: 2010.05.04 kedd, 10:44:23 »

Segítségre lenne szükségem mielőtt az autómat szervizbe vinném! Ma bekapcsoltam a klímát és csak meleg levegőt nyomott. Megnéztem a klímacsövön a szelepnél van nyomás (tehát van gáz) de semmi. Alap állapotban kellemes hüvöset nyom de csak simán 20 fokra van állítva a belső hőmérséklet, ha meg bekapcsolom a klímát akkor pedíg meleget nyom. Van valakinek tapasztalata ilyen problémával kapcsolatban?

Próbáld ki úgy, hogy a legalacsonyabb hőmérsékletet állítod be. (Ha automata a klíma, akkor a low felirat jelenik meg.)
Néhányszor én is jártam úgy, hogy bekapcsoltam a klímát és fújja a meleg levegőt. Mi van? És látom, hogy a téli, tavaszi hőmérsékletek miatt 22 fokra van állítva a klíma, kint meg 18 fok van. Logikus, hogy nem fog hűteni.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #22663 Dátum: 2010.05.04 kedd, 10:53:14 »

Próbáld ki úgy, hogy a legalacsonyabb hőmérsékletet állítod be. (Ha automata a klíma, akkor a low felirat jelenik meg.)
Néhányszor én is jártam úgy, hogy bekapcsoltam a klímát és fújja a meleg levegőt. Mi van? És látom, hogy a téli, tavaszi hőmérsékletek miatt 22 fokra van állítva a klíma, kint meg 18 fok van. Logikus, hogy nem fog hűteni.

Szerintem az hogy kint mennyi fok van, nem kéne hogy  befolyásolja azt hogy hűt-e a klíma... Pont azért klíma hogy ne a kinti levegőt tolja be.Tévedek?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #22664 Dátum: 2010.05.04 kedd, 10:57:05 »

Szerintem az hogy kint mennyi fok van, nem kéne hogy  befolyásolja azt hogy hűt-e a klíma... Pont azért klíma hogy ne a kinti levegőt tolja be.Tévedek?
Bekapcsolt automata klíma esetében tévedsz szvsz, ha kint hidegebb van és az utastérben melegebbet kíván az úrvezető akkor meleget fog befújni csak hát ugye páramentesebb levegőt. Ugyanis keveri a kinti és a klímarendszer által lehűtött levegőt.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22665 Dátum: 2010.05.04 kedd, 10:57:53 »

Szerintem az hogy kint mennyi fok van, nem kéne hogy  befolyásolja azt hogy hűt-e a klíma... Pont azért klíma hogy ne a kinti levegőt tolja be.Tévedek?
Ha kint 18 fok van, bent van mondjuk 20, a gépes meg 22 fokra van állítva, akkor miért hűtene? Akkor nem fűteni fog? Há nem? De.
Ezért írtam, hogy állítsa maxra a klímát. Az általam írt az automata klímára vonatkozik. A tekerősnél csak benyomja  a gombot és kész.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #22666 Dátum: 2010.05.04 kedd, 11:08:11 »

Szerintem az hogy kint mennyi fok van, nem kéne hogy  befolyásolja azt hogy hűt-e a klíma... Pont azért klíma hogy ne a kinti levegőt tolja be.Tévedek?
Régen valóban így mentek, a 89es mazdámban kétfokozatú klima volt és ha bekapcsoltam nyomta a hideget függetlenül attól milyen idő van kint is. Ez pl hűvösben a párás levegő lefújására jó volt.
Az automata klima ellenben nem így működik, ott hőfokot adsz meg neki, a bejövő levegőt két fokozatban hűti és hozzákeveri a többi bejövőhöz. Ha a kinti hőmérséklet alacsonyabb mint a beállított, akkor pedig fűti és keveri. nem is tudod bekapcsolni télen a klimát... Külön gomb van a szélvédő párátlanítására...
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #22667 Dátum: 2010.05.04 kedd, 11:12:38 »

Régen valóban így mentek, a 89es mazdámban kétfokozatú klima volt és ha bekapcsoltam nyomta a hideget függetlenül attól milyen idő van kint is. Ez pl hűvösben a párás levegő lefújására jó volt.
Az automata klima ellenben nem így működik, ott hőfokot adsz meg neki, a bejövő levegőt két fokozatban hűti és hozzákeveri a többi bejövőhöz. Ha a kinti hőmérséklet alacsonyabb mint a beállított, akkor pedig fűti és keveri. nem is tudod bekapcsolni télen a klimát... Külön gomb van a szélvédő párátlanítására...

Az általatok vázolt dolgok csak akkor mennek így ha AUTO-ra állítod a klímát? Mert ha csak simán kapcsolod, akkor az nem keverget semmit, csak nyomja be állandóan a 21fokot. Ugye?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #22668 Dátum: 2010.05.04 kedd, 11:18:51 »

Az általatok vázolt dolgok csak akkor mennek így ha AUTO-ra állítod a klímát? Mert ha csak simán kapcsolod, akkor az nem keverget semmit, csak nyomja be állandóan a 21fokot. Ugye?
Az én esetemben, ha kikapcsolom az auto funkciót akkor eco-ba vált (klímakompresszor még véletlenül sem avatkozik be a dolgokba) és csak abban az esetben tudja a 21 fokot tartani, ha kint 21 fok van (nem süt a nap) vagy az alatti hőmérséklet. Hiszen csak a kinti hőfokkal tud játszadozni és max fűteni tudja hűteni nem.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #22669 Dátum: 2010.05.04 kedd, 11:24:40 »

Az én esetemben, ha kikapcsolom az auto funkciót akkor eco-ba vált (klímakompresszor még véletlenül sem avatkozik be a dolgokba) és csak abban az esetben tudja a 21 fokot tartani, ha kint 21 fok van (nem süt a nap) vagy az alatti hőmérséklet. Hiszen csak a kinti hőfokkal tud játszadozni és max fűteni tudja hűteni nem.

Fészlift előtt nincs ilyen ECO mód.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #22670 Dátum: 2010.05.04 kedd, 11:41:28 »

nem is tudod bekapcsolni télen a klimát... Külön gomb van a szélvédő párátlanítására...

Dehogynem. AUTO módban megy a klíma. A párátlanítás gombja a gyors párátlanítást szolgálja, maxra felteszi a fűtést és a ventillátort és a szélvédőre nyomja az egészet. De ha csak simán AUTO-ra rakom, akkor is párátlanít, csak lassabban. Muszáj mennie a klímának télen is, nem állhat 2-3 hónapot.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22671 Dátum: 2010.05.04 kedd, 11:43:29 »

Muszáj mennie a klímának télen is, nem állhat 2-3 hónapot.

Ezt az utolsó mondatot meg tudnád magyarázni, hogy miért is?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
B.Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #22672 Dátum: 2010.05.04 kedd, 11:51:21 »

Köszi a hozzászólásokat a klímaproblémával kapcsolatban! Úgy érzem, hogy ma mindent kipróbáltam és még mindig gyengusz a dolog. Nem igazán hallani, hogy kapcsol-e a kompresszor. Ha tudtok valakit aki megnézné de nem húz le, azt megköszönném! 
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #22673 Dátum: 2010.05.04 kedd, 11:52:28 »

Ezt az utolsó mondatot meg tudnád magyarázni, hogy miért is?

1., A kompresszor kenőanyagát maga a kompresszor keringeti. Ha nem kapcsolod be, nem kering a kenőanyag, olyan, mintha a motorban lekapcsolnád az olajszivattyút. A kompresszor egy része akkor is forog, ha nincs bekapcsolva a klíma, tehát kenés kell neki.

2., Ha egész télen nem kapcsolod be, az első tavaszi napon menekülni fogsz a kocsiból, olyan büdöset fog befújni.

A legfontosabb: hideg esős időben klíma nélkül nem látsz ki a kocsiból, legalábbis nálam bepárásodik minden.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #22674 Dátum: 2010.05.04 kedd, 11:53:19 »

Köszi a hozzászólásokat a klímaproblémával kapcsolatban! Úgy érzem, hogy ma mindent kipróbáltam és még mindig gyengusz a dolog. Nem igazán hallani, hogy kapcsol-e a kompresszor. Ha tudtok valakit aki megnézné de nem húz le, azt megköszönném! 

Klímást tudok, de ő nem autószerelő!
Próba cseresznye! Kérdezd meg, ha nem tud segíteni, azt is meg fogja mondani!

Kocsis Gábor
+36703802341
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22675 Dátum: 2010.05.04 kedd, 11:54:15 »

Köszi a hozzászólásokat a klímaproblémával kapcsolatban! Úgy érzem, hogy ma mindent kipróbáltam és még mindig gyengusz a dolog. Nem igazán hallani, hogy kapcsol-e a kompresszor. Ha tudtok valakit aki megnézné de nem húz le, azt megköszönném! 

Én itt töltettem fel gázzal a klímát a múlt héten, rendes volt a srác és szerintem ért is hozzá.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #22676 Dátum: 2010.05.04 kedd, 11:54:26 »

1., A kompresszor kenőanyagát maga a kompresszor keringeti. Ha nem kapcsolod be, nem kering a kenőanyag, olyan, mintha a motorban lekapcsolnád az olajszivattyút. A kompresszor egy része akkor is forog, ha nincs bekapcsolva a klíma, tehát kenés kell neki.
2., Ha egész télen nem kapcsolod be, az első tavaszi napon menekülni fogsz a kocsiból, olyan büdöset fog befújni.
A legfontosabb: hideg esős időben klíma nélkül nem látsz ki a kocsiból, legalábbis nálam bepárásodik minden.

Az első kettőt nem tudom, de a harmadik állítás maxi igaz!  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #22677 Dátum: 2010.05.04 kedd, 11:58:35 »

Fészlift előtt nincs ilyen ECO mód.
Hát akkor tippem sincs, hogy mit csinál a klímakompresszor meg milyen hőfokot fúj be facelift előtti autó, ha kikapcsolod az auto gombot.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #22678 Dátum: 2010.05.04 kedd, 12:02:56 »

Az első kettőt nem tudom, de a harmadik állítás maxi igaz!  worship
Én is bekapcsolom minden héten télen is hetente legalább 5 percre , ha párás az idő, ha nem. Aztán, hogy műkszik-e vagy sem azt valóban párás időben lehet látni, de én úgy veszem észre, hogy párátlanít azaz megy a kompresszor hidegben is.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #22679 Dátum: 2010.05.04 kedd, 12:06:19 »

Hát akkor tippem sincs, hogy mit csinál a klímakompresszor meg milyen hőfokot fúj be facelift előtti autó, ha kikapcsolod az auto gombot.

Amit beállítok, rendületlenül fújja be. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
B.Ricsi
Vendég
« Új hozzászólás #22680 Dátum: 2010.05.04 kedd, 12:10:56 »

Azt talán nemárt elmondanom, hogy 3 hónapja vettem az autót (ami a szívem csücske) és azt mondták, hogy az autó másfél évig állt, mivel baki elvett autó volt! Talán ez az infó segít.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #22681 Dátum: 2010.05.04 kedd, 12:38:38 »

Amit beállítok, rendületlenül fújja be. vigyor3
Akkor, ha jól értem ebben az esetben nem az a célja, hogy az utasteret 21 fokra klimatizálja, hanem csak 21 fokos levegőt fúj be és aztán lesz ami lesz?  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #22682 Dátum: 2010.05.04 kedd, 12:43:27 »

Akkor, ha jól értem ebben az esetben nem az a célja, hogy az utasteret 21 fokra klimatizálja, hanem csak 21 fokos levegőt fúj be és aztán lesz ami lesz?  wave

Ha nem AUTO-n van, akkor igen, akkor csak nyomja a hideget. Ha AUTO-n van, akkor természetesen magának állítgatja, és 21fokosra hűti az utasteret. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
teo
Vendég
« Új hozzászólás #22683 Dátum: 2010.05.04 kedd, 18:40:36 »

Szerintem úgy lehet kipróbálni a klímát (én úgy szoktam), hogy a hőfokot kajdira letekerem. Ilyenkor kiírja, hogy Lo(w), vagy mifene. El is kezdi döngetni befelé a hideget.
Azt tapasztaltam, hogy a beállított hőmérséktetet igyekszik elérni. Ha Eco módban van, és bent nagyon meleg van, akkor veszett módon feltekeri a ventilátort. Ilyenkor kicsit emelek a hőfokon, ha zavar a szélvihar (és nem akarok behűteni).
Azt sajnálom, hogy sehonnan nem tudom leolvasni, tképpen hány fok is van bent aktuálisan.
Naplózva
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #22684 Dátum: 2010.05.04 kedd, 19:00:01 »

Azt sajnálom, hogy sehonnan nem tudom leolvasni, tképpen hány fok is van bent aktuálisan.

150 forint egy hőmérő  Wink
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
teo
Vendég
« Új hozzászólás #22685 Dátum: 2010.05.04 kedd, 19:01:58 »

150 forint egy hőmérő  Wink

Az jó lesz! Kellene még Elvis, és a bólogató tacskó!  vigyor3 (Utóbbival gond, hogy nincs kalaptartóm)
Naplózva
Gőzi
Vendég
« Új hozzászólás #22686 Dátum: 2010.05.04 kedd, 19:38:45 »

Szevasztok!
A szakértők segítségére lenne szükségem, mert van egy 2001-es 1.8-as benzines Ford Mondeo Zetec-em és alapjáratban zörög a motor. Beindítás után közvetlen nem hallatszik a klikkegő-kelepelő hang csak miután bemelegszik és akkor sem hangosan. Amúgy az autó jól megy kissé eszi az olajat. Mi a véleményetek erről, valamelyikőtök találkozott-e ezzel a hibával? Segítségeteket előre köszönöm.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #22687 Dátum: 2010.05.04 kedd, 19:45:45 »

Szevasztok!
A szakértők segítségére lenne szükségem, mert van egy 2001-es 1.8-as benzines Ford Mondeo Zetec-em és alapjáratban zörög a motor. Beindítás után közvetlen nem hallatszik a klikkegő-kelepelő hang csak miután bemelegszik és akkor sem hangosan. Amúgy az autó jól megy kissé eszi az olajat. Mi a véleményetek erről, valamelyikőtök találkozott-e ezzel a hibával? Segítségeteket előre köszönöm.

Taláb szívósor...Ha pesti vagy, vidd el Vikhez. ( Zaccit nem merem ajánlani mert akkor kicseréled a fél kocsit eplus2) ( bocs Zacci worship)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22688 Dátum: 2010.05.04 kedd, 19:46:00 »

Az jó lesz! Kellene még Elvis, és a bólogató tacskó!  vigyor3 (Utóbbival gond, hogy nincs kalaptartóm)
figyu..ez hátha segít...
http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=33025872&kat=do
http://www.vatera.hu/rockabilly_tancolo_elvis_figura_uj_169076536.html
van itt választék...
http://www.homasita.hu/search.php?query=h%F5m%E9r%F5

 eplus2 hehe pias







 wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
teo
Vendég
« Új hozzászólás #22689 Dátum: 2010.05.04 kedd, 19:48:56 »


De király cuccok!  nyes  eljen Ezzel már Titanium-X-E(lvis) felszereltségem lesz!!
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22690 Dátum: 2010.05.04 kedd, 20:11:35 »

De király cuccok!  nyes  eljen Ezzel már Titanium-X-E(lvis) felszereltségem lesz!!

tudtam én, hogy rúgóra jár az agyunk.. ám a bólogatós kutyát még egy kicsit megbolondítanám... pl. egy ilyennel: http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=2261049&kat=2b
 eplus2 pias
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
teo
Vendég
« Új hozzászólás #22691 Dátum: 2010.05.04 kedd, 20:17:27 »

tudtam én, hogy rúgóra jár az agyunk.. ám a bólogatós kutyát még egy kicsit megbolondítanám... pl. egy ilyennel: http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=2261049&kat=2b
 eplus2 pias

Hűűű...  vigyor3
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22692 Dátum: 2010.05.04 kedd, 20:53:52 »

Jó, utólag könnyű már okosnak lenni. Smiley
Ez igaz, csak a ford ezidáig gyártott legmegbízhatóbb motorjáról(beleértve a benzineseket is) akarod bebizonyítani, hogy megbízhatatlan...(akkor milyen a többi wow1)hát persze, valamennyi hozzáértést igényel Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Gőzi
Vendég
« Új hozzászólás #22693 Dátum: 2010.05.04 kedd, 21:03:07 »

Taláb szívósor...Ha pesti vagy, vidd el Vikhez. ( Zaccit nem merem ajánlani mert akkor kicseréled a fél kocsit eplus2) ( bocs Zacci worship)

Köszi Zollibácsi a gyors választ de a szerelőm azt mondta, hogy nem ez a probléma. Továbbá, azt is kérte, hogy kérdezzem meg mit szólsz az olaj feszítőhöz?
Üdv. Szabi, Dublin
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #22694 Dátum: 2010.05.04 kedd, 21:06:26 »

Köszi Zollibácsi a gyors választ de a szerelőm azt mondta, hogy nem ez a probléma. Továbbá, azt is kérte, hogy kérdezzem meg mit szólsz az olaj feszítőhöz?
Üdv. Szabi, Dublin
mármint a szervószíjfeszítő? fejvakaras
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #22695 Dátum: 2010.05.04 kedd, 21:29:41 »

a ford ezidáig gyártott legmegbízhatóbb motorjáról

Erről van valami forrás?
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #22696 Dátum: 2010.05.05 szerda, 10:47:32 »

Ez igaz, csak a ford ezidáig gyártott legmegbízhatóbb motorjáról(beleértve a benzineseket is) akarod bebizonyítani, hogy megbízhatatlan...(akkor milyen a többi wow1)hát persze, valamennyi hozzáértést igényel Wink
A hibák nagy része nagyon egyszerű és filléres alkatrész cseréjével orvosolható. Csak van aki a fél kocsit kicseréli mire megtalálja. A márkaszervízzel az is előfordul, hogy még akkor se. ilyenek ezek.  worship
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22697 Dátum: 2010.05.05 szerda, 12:11:32 »

Erről van valami forrás?
Hát ahány elemzés, annyi féle, de a legegyszerűbb, ha megkérdezel egy tranzitost(TDDi) hány millio van a motorban nagyjavítás nélkül... vigyor3 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #22698 Dátum: 2010.05.05 szerda, 13:15:25 »

Hát ahány elemzés, annyi féle, de a legegyszerűbb, ha megkérdezel egy tranzitost(TDDi) hány millio van a motorban nagyjavítás nélkül... vigyor3 wave

Egy tranzitos véleménye nem nagyon érdekel, ilyen témában a statisztika jelentene valamit, de akkor az nincs ezek szerint.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22699 Dátum: 2010.05.05 szerda, 13:31:53 »

Egy tranzitos véleménye nem nagyon érdekel, ilyen témában a statisztika jelentene valamit, de akkor az nincs ezek szerint.

nézz körbe az utcán és meglátod, hogy a rozzant Transitok még bőven gurulnak.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 447 448 449 450 451 452 453 [454] 455 456 457 458 459 460 461 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.