Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 04:06:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 462 463 464 465 466 467 468 [469] 470 471 472 473 474 475 476 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20597563 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23400 Dátum: 2010.07.13 kedd, 12:45:27 »

manapság a szervízkönyv semmit sem ér. a nepperek ugyan úgy tudják manipulálni, mint a km állást
Én ezért vettem magán embertől és háznál.Nekem a szervizkönyvem még német tulajnak a pecsétjei is megvannak a forgalomba helyezéstől kezdve.Ha megengedik ,hogy leinformáld már egy kis előny.Nekem így kezdte akitől vettem.Bármit megnézethettek a kocsin áll elébe.Nekem szerencsém volt!!!!!Sőt még az eddigi javításokról a számlákat is megkaptam amit csináltatott.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #23401 Dátum: 2010.07.13 kedd, 12:46:26 »

Tavaly vettem a nagybanin a verdát.
Még 1 év műszaki volt rajta, és 103.000Km-t mutatott futásteljesítményt.
Ehhez képest, most műszakiztattam pár napja és mondta a srác, hogy az
előző műszakin volt benne 167.000!!! Simán megtudta nézni. Az előző tulaj
használta még egy évig műszaki után, tehát volt benne kb 200!
És onnan tekerték vissza majdnem 100-ra! Azt mondta érti ő, hogy visszatekerik
de ennyit, ilyen arányban? Ez már durva. Hát tényleg undorító! levele
Azt is mondta, hogy idéntől kötelező kitölteni a futott km-t a műszakin, bevinni
az adatbázisba. És hogy csak szerencse hogy megtudta nézni.
Naplózva
CustodianLocomotive
Vendég
« Új hozzászólás #23402 Dátum: 2010.07.13 kedd, 13:26:55 »

Tavaly vettem a nagybanin a verdát.
Még 1 év műszaki volt rajta, és 103.000Km-t mutatott futásteljesítményt.
Ehhez képest, most műszakiztattam pár napja és mondta a srác, hogy az
előző műszakin volt benne 167.000!!! Simán megtudta nézni. Az előző tulaj
használta még egy évig műszaki után, tehát volt benne kb 200!
És onnan tekerték vissza majdnem 100-ra! Azt mondta érti ő, hogy visszatekerik
de ennyit, ilyen arányban? Ez már durva. Hát tényleg undorító! levele
Azt is mondta, hogy idéntől kötelező kitölteni a futott km-t a műszakin, bevinni
az adatbázisba. És hogy csak szerencse hogy megtudta nézni.
Tiszta szégyen ami kis hazánkba megy e téren is. Már egyes márkakereskedéseknél kezdődik. Első pár garanciális felülvizsgálatnál óra állást nem írják úgyis a kuncsaft náluk cseréli be, óra vissza állít és mindenki happy.
Angliában vasra verve vinnék el a kereskedőt.
Szerintem egyetlen magunk számára tájékozódás, hogy az évek számát felszorozzuk kb 20ezer km. De azért a dizeleseknél inkább 25tel.
Így legalább kilóg a lóláb.
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #23403 Dátum: 2010.07.13 kedd, 15:28:05 »

Hát ez elég súlyosnak hangzik. Mivel pont növekedő terhelésnél kezdi dobálni a hibajelet...
Talán vár rád a  hírhedt pcsúcs csere.
De ne ess pánikba, mert lehet más oka is, ami egyszerűbb. Mindig az egyszerűbbtől kell haladni a bonyolultabb felé, és semmi esetre sem szétszedni a fél autót. És közben nagyon higgadtnak lenni. Nálam ez mindig bevált.
Ugyanerre a hibára én is beizgultam, de pánik helyett megpróbáltam még valamit. Hibakódot olvastam, és az túl nagy üza. nyomásra utalt.
Cseréltem gázolaj szűrőt, használtam üza rendszer tisztító adalékot, majd injektor tisztítót 3-4 tankolás során zsinórban, és hajtottam közben. Ki is pucolta a cuccot.
Megszűnt a gond, azóta mentem kb. 18 ezer km-t, és nem jött elő többet a hiba.
Szóval csak nyugodtan....

Én is ilyen tünetekkel küzdök. Hibakód: 0251, railnyomás  a hiba felléptekor egy pillanatra leesik, utána 1800 bar  fölé ugrik. Nyomásszabályzó szelep cserén gondolkodom, de előtte érdemes lenne a Te módszeredet végigcsinálni. Pontosan milyen adalékokat használtál? A szűrőt nem lenne célszerűbb a rendszertisztító adalék használata után, de az injektortisztító előtt kicserélni? Érdemes esetleg a tankot is átmosni? Kb. 335.000 van a kocsimban.  Az utolsó 200.000-et én hajtottam bele, előtte Franciaországban futott. Soha nem tankoltam kannából, vagy zugkútnál.

Arrabonus

ps.: Nem kellene a TDCi topikban folytatni?
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.13 kedd, 16:13:38 írta arrabonus » Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #23404 Dátum: 2010.07.13 kedd, 16:51:56 »

Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt a fórumon. MKIII-as használt Mondeo vásárlása előtt állok és nagyon elbizonytalanított az a sok negatív dolog amit az egyes neppereknél végzett óravisszaállítás és egyőb trükkök jelentenek. Érdekelne, hogy valaki tudna-e itt nekem segíteni egy kiszemelt autó leinformálásában, illetve hogyan kezdhetnék neki?
Itt a kiszemelt autó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_64000km_magyar_serulesmente-3952140
Hihető a fenti km és információk? Milyen adatok kellenének a pontos leinformáláshoz? Nagyon megköszönném a segítséget.

Üdv: Gábor
Szia!
Nagyon jol  néz ki az autó!Szerintem bárhol bármilyen autót nézel használtban minden lutri.Leinformálni szinte lehetetlen ismerös nélkül,mert kérik az elöző tulaj hozzájárulását.Én leinformálhatót vettem mégis kiderülnek apró turpisságok.Szerintem azt vedd meg ami tetszik és elötte át tudod nézetni valakivel akiben megbizol és ért is hozzá. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23405 Dátum: 2010.07.13 kedd, 17:33:34 »

A javát már elmondták a többiek. A nagykőrösi út eleve gáz, az a nepperek hazája.
Én két autó közöt vaciláltam. Külsőre tök egyformák voltak, az egyik vidéki kereskedő, a másik nagykőrösis.
Nem kell mondanom melyiket vettem meg...
Full kitöltöt szervizkönyv, 4 év alatt 97 ezer, még ebben is lehetett talán csalafintaság. A 100ezresre most vittem el, és a szaki dícsérte a gépet.

Meg kell követelni, hogy szakszervizben átvizsgáltathasd!

Sziasztok!
Teljesen új vagyok itt a fórumon. MKIII-as használt Mondeo vásárlása előtt állok és nagyon elbizonytalanított az a sok negatív dolog amit az egyes neppereknél végzett óravisszaállítás és egyőb trükkök jelentenek. Érdekelne, hogy valaki tudna-e itt nekem segíteni egy kiszemelt autó leinformálásában, illetve hogyan kezdhetnék neki?
Itt a kiszemelt autó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_64000km_magyar_serulesmente-3952140
Hihető a fenti km és információk? Milyen adatok kellenének a pontos leinformáláshoz? Nagyon megköszönném a segítséget.

Üdv: Gábor
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #23406 Dátum: 2010.07.13 kedd, 17:37:25 »

A javát már elmondták a többiek. A nagykőrösi út eleve gáz, az a nepperek hazája.
Én két autó közöt vaciláltam. Külsőre tök egyformák voltak, az egyik vidéki kereskedő, a másik nagykőrösis.
Nem kell mondanom melyiket vettem meg...
Full kitöltöt szervizkönyv, 4 év alatt 97 ezer, még ebben is lehetett talán csalafintaság. A 100ezresre most vittem el, és a szaki dícsérte a gépet.

Meg kell követelni, hogy szakszervizben átvizsgáltathasd!


Sziasztok!

Szakszervizben is csak is úgy, ha ott állsz a gép mellet egy magaddal vitt szakival!!! Amennyiben nem engednek be a műhelybe, semmi gond van másik szerviz is. És lehetőleg a kereskedőtől minél távolabbi szervizt keressél!  wave
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #23407 Dátum: 2010.07.13 kedd, 17:52:05 »

Ha megnézed akkor arra figyelj, hogy a kormányon még látszania kell a bőr "rücsijeinek" 64e km-nél (a képen már kifényesedettnek és simának látszik, de lehet csal a kép).  Az enyémben 68e van (minimum) és még tökéletesen látszik a kormányon a bőr formája, nincs kifényesedve.
Nagyon kevés ilyen Mondeot látni (én nem is nagyon láttam), ezért nem mondom azt,hogy nézz meg egy jó állapotút és hasonlítsd ahhoz,
hanem viszonyítsd a kormány külső felületét a belső varrás melletti részhez: ugyanolyan rücskösnek kell lennie a külső felületén is.  
Nézd meg az ajtókat,h mennyire lógnak az is sokat elárul. Elég kényes az ajtó fogantyú abból is következtethetsz a futás teljesítményre, valamint nézd meg a küszöböket nyitott ajtónál mennyire vannak lerugdosva. Még a küszöbléccel ellátott Ghiáknál is látni ha sokat szálltak ki-be, mert a küszöb peremét így is össze lehet a lábbal karcolni továbbá a kéder gumi is megszokott az ajtónál kopni a lábtól, de ez nem annyira feltünő.
 
20ért tesz bele a nepper 1 angol kormányt ami 20e km-t futott....... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #23408 Dátum: 2010.07.13 kedd, 18:13:09 »

 rinya Sajnos eljutottam idáig rinya
Meg kell válnom az autómtól, jelenleg még nem hirdettem meg, de mivel itt olvasom néha egy-egy autó vásárlás előtt álló "kolléga" írásait ezért első ízben ide írok. Érdeklődésre szívesen állok rendelkezésetekre... rinya
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
QwerG
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #23409 Dátum: 2010.07.13 kedd, 21:06:00 »

20ért tesz bele a nepper 1 angol kormányt ami 20e km-t futott....... Roll Eyes
Na a mai napon megnéztem az autót, ezért most leírom a tapasztalataimat. Próbáltam figyelni azokra a dolgokra, amit írtatok, ezért megpróbálom azokat leírni. Előljáróban elmondom, hogy nem igazán értek hozzá különösen nem műszaki szempontból.
Tehát először is a kormány már nem "rücskös", hanem sima és fényes, tehát ez nem igazán pozitív.
A kerekeken szerintem kb 60 %-os Pirelli P6000-es gumik vannak, nem tudom, hogy gyárilag milyennel jönnek ki.
A belseje elég jó állapotban van különösebb lestrapálást én nem vettem észre, kívülről is csak egy két kisebb karc. A pedálokon lévő guminlátszik, hogy használva volt, de hogy mennyire azt nem tudom.
A szervízkönyvben 3 bejegyzés van az első kettő (2008. 08. hó és 2009. 01. hó, bár a 2008-as dátumnál a 2007 lett javítva 2008-ra, vélhetően elírás???) az Ivanicsnál, a harmadik pedig Horváth Szervíz Fehérváron. A három bejegyzésnél teljesen különbözőek a pecsétek, az aláírások és a használt toll, valamint íráskép, nem tudom ez számít-e valamit. Megnéztem benne az üzembehelyezési adatokat és az első tulajdonos adatait is (Pákozdi a tulaj), az pedig megint másik írásfajta és teljesen más színű toll.
Az autó motorját beindíttattam, ami szerintem elég pöccre indult (kb 3-5 másodperc), én fulladás és fordulatszámleesés jeleit nem hallottam. Először kicsit zörgős volt a dízel, de aztán kb egy perc után kezdett halkulni.

Na tehát így elsőre ezek a tapasztalataim, kíváncsi lennék rá, hogy ezek alapján mi a véleményetek így látatlanba.

Előre is köszönöm mindenkinek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23410 Dátum: 2010.07.13 kedd, 21:09:20 »

Na a mai napon megnéztem az autót, ezért most leírom a tapasztalataimat. Próbáltam figyelni azokra a dolgokra, amit írtatok, ezért megpróbálom azokat leírni. Előljáróban elmondom, hogy nem igazán értek hozzá különösen nem műszaki szempontból.
Tehát először is a kormány már nem "rücskös", hanem sima és fényes, tehát ez nem igazán pozitív.
A kerekeken szerintem kb 60 %-os Pirelli P6000-es gumik vannak, nem tudom, hogy gyárilag milyennel jönnek ki.
A belseje elég jó állapotban van különösebb lestrapálást én nem vettem észre, kívülről is csak egy két kisebb karc. A pedálokon lévő guminlátszik, hogy használva volt, de hogy mennyire azt nem tudom.
A szervízkönyvben 3 bejegyzés van az első kettő (2008. 08. hó és 2009. 01. hó, bár a 2008-as dátumnál a 2007 lett javítva 2008-ra, vélhetően elírás???) az Ivanicsnál, a harmadik pedig Horváth Szervíz Fehérváron. A három bejegyzésnél teljesen különbözőek a pecsétek, az aláírások és a használt toll, valamint íráskép, nem tudom ez számít-e valamit. Megnéztem benne az üzembehelyezési adatokat és az első tulajdonos adatait is (Pákozdi a tulaj), az pedig megint másik írásfajta és teljesen más színű toll.
Az autó motorját beindíttattam, ami szerintem elég pöccre indult (kb 3-5 másodperc), én fulladás és fordulatszámleesés jeleit nem hallottam. Először kicsit zörgős volt a dízel, de aztán kb egy perc után kezdett halkulni.

Na tehát így elsőre ezek a tapasztalataim, kíváncsi lennék rá, hogy ezek alapján mi a véleményetek így látatlanba.

Előre is köszönöm mindenkinek.
hát, nekem óra szerinti 141ekm-nél nincs megkopva a gumi a pedálon wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
QwerG
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #23411 Dátum: 2010.07.13 kedd, 21:14:10 »

Ja még annyit elfelejtettem, hogy errea  kormány dologra nem tudom mennyit lehet adni, mert édesapámnak is van egy 7 éves 50e km-es Ford Fusion-ja bőr kormánnyal és 40e km után már elkezdett lehámlani a bőr külső felülete...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23412 Dátum: 2010.07.13 kedd, 21:59:49 »

Na a mai napon megnéztem az autót, ezért most leírom a tapasztalataimat. Próbáltam figyelni azokra a dolgokra, amit írtatok, ezért megpróbálom azokat leírni. Előljáróban elmondom, hogy nem igazán értek hozzá különösen nem műszaki szempontból.
Tehát először is a kormány már nem "rücskös", hanem sima és fényes, tehát ez nem igazán pozitív.
A kerekeken szerintem kb 60 %-os Pirelli P6000-es gumik vannak, nem tudom, hogy gyárilag milyennel jönnek ki.
A belseje elég jó állapotban van különösebb lestrapálást én nem vettem észre, kívülről is csak egy két kisebb karc. A pedálokon lévő guminlátszik, hogy használva volt, de hogy mennyire azt nem tudom.
A szervízkönyvben 3 bejegyzés van az első kettő (2008. 08. hó és 2009. 01. hó, bár a 2008-as dátumnál a 2007 lett javítva 2008-ra, vélhetően elírás???) az Ivanicsnál, a harmadik pedig Horváth Szervíz Fehérváron. A három bejegyzésnél teljesen különbözőek a pecsétek, az aláírások és a használt toll, valamint íráskép, nem tudom ez számít-e valamit. Megnéztem benne az üzembehelyezési adatokat és az első tulajdonos adatait is (Pákozdi a tulaj), az pedig megint másik írásfajta és teljesen más színű toll.
Az autó motorját beindíttattam, ami szerintem elég pöccre indult (kb 3-5 másodperc), én fulladás és fordulatszámleesés jeleit nem hallottam. Először kicsit zörgős volt a dízel, de aztán kb egy perc után kezdett halkulni.

Na tehát így elsőre ezek a tapasztalataim, kíváncsi lennék rá, hogy ezek alapján mi a véleményetek így látatlanba.

Előre is köszönöm mindenkinek.
Nézd meg,hogy megvan hozzá a két gyári plussz a szerviz kulcs és a rendeléshez lévő kód ami nekem a kulcshoz van rakva.Indításkor a kijött kis füst milyen szinü volt/feketének illene lenni/Alánéztél,elől a burkolat a motortérnél megvan?Kipufogót megnézted?Szerviz bejegyzést megkérdezted mit javítottak rajta?Nekem azt mondták ,hogy a p csúcsoknak a kódjai matricával rajta kell a motor burkolaton.De úgy is neked kell eldönteni jó-e.Kicsit lutri mert mindenki jót szeretne.Próbáld ki rángasd meg menetközben a korméányt nincs-e kopogó illetve morgó hang.Én még ezt javasolnám.A tartozék a kerékcseréhez is megvan-e
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.13 kedd, 22:01:33 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23413 Dátum: 2010.07.13 kedd, 22:45:23 »

rinya Sajnos eljutottam idáig rinya
Meg kell válnom az autómtól, jelenleg még nem hirdettem meg, de mivel itt olvasom néha egy-egy autó vásárlás előtt álló "kolléga" írásait ezért első ízben ide írok. Érdeklődésre szívesen állok rendelkezésetekre... rinya

Mi az oka?Huh?Huh?Huh???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #23414 Dátum: 2010.07.14 szerda, 08:02:05 »

Sztem vedd meg, de készülj úgy, hogy ha 2.39m HUF-ért adja, akkor vagy lealkuszod 150e HUF-ot és azt rá költöd egyből, vagy hozzácsapsz még ennyit!



Na tehát így elsőre ezek a tapasztalataim, kíváncsi lennék rá, hogy ezek alapján mi a véleményetek így látatlanba.

Előre is köszönöm mindenkinek.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23415 Dátum: 2010.07.14 szerda, 08:37:36 »

Na a mai napon megnéztem az autót...

A P6000-es gumikat (tudtommal) gyárilag csak a 17 collos alufelnikhez adták, a facelift 1-ben. Ez facelift2, ráadásul 16 collos kerekekkel...

Számolj azzal, hogy a p6000-es gumik mennek a kukába, ugyanis egy nagyon rossz szériája volt a pirelli-nek (szálszakadás, kagylós kopás, erős búgás)...

Meg kellene nézni rajta mégÍ: ékszíjfeszítő berregés, kettőstömegű állapotát, illetve a egy műszeres diagnosztika talán elárul valamit a pcsúcsokról is...


""különösebben nem felszerelt"" (trend) autóról van szó úgyhogy szerintem illene engedni az árból (jócskán)...


Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23416 Dátum: 2010.07.14 szerda, 08:38:23 »

rinya Sajnos eljutottam idáig rinya
Meg kell válnom az autómtól, jelenleg még nem hirdettem meg, de mivel itt olvasom néha egy-egy autó vásárlás előtt álló "kolléga" írásait ezért első ízben ide írok. Érdeklődésre szívesen állok rendelkezésetekre... rinya

Gondolom a válság miatt  szomoru1
Egy ilyen 2,2-es  panther black volt az egyik nagy álmom csak nem sikerült megvenni...pedig abban kszenon is volt...
Sztm írd le nagyjából a részleteket és megy már a vevő pl QwerG-nek is jobban megéri egy ismert fórumos autó megvétele pláne, ha 2,2-es  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23417 Dátum: 2010.07.14 szerda, 09:03:23 »

Gondolom a válság miatt  szomoru1
Egy ilyen 2,2-es  panther black volt az egyik nagy álmom csak nem sikerült megvenni...pedig abban kszenon is volt...
Sztm írd le nagyjából a részleteket és megy már a vevő pl QwerG-nek is jobban megéri egy ismert fórumos autó megvétele pláne, ha 2,2-es  integet2

Na de ugye ez 3 évvel idősebb... F1-es, és a kilóméter állást még nem is tudjuk...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23418 Dátum: 2010.07.14 szerda, 09:23:21 »

Na de ugye ez 3 évvel idősebb... F1-es, és a kilóméter állást még nem is tudjuk...
Kilométert egyiknél sem tudjuk egyenlőre  nyes
Majd eldönti a vevő  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #23419 Dátum: 2010.07.14 szerda, 09:32:19 »

A szervízkönyvben 3 bejegyzés van az első kettő (2008. 08. hó és 2009. 01. hó, bár a 2008-as dátumnál a 2007 lett javítva 2008-ra, vélhetően elírás???) az Ivanicsnál, a harmadik pedig Horváth Szervíz Fehérváron. A három bejegyzésnél teljesen különbözőek a pecsétek, az aláírások és a használt toll, valamint íráskép, nem tudom ez számít-e valamit. Megnéztem benne az üzembehelyezési adatokat és az első tulajdonos adatait is (Pákozdi a tulaj), az pedig megint másik írásfajta és teljesen más színű toll.
Hívd fel a szervizeket akik pecsételtek. Alvázszám alapján meg fogják mondani volt-e náluk egyáltalán és hogy mit kellett javítani a hozzá tartozó kilométerrel együtt. Ja és a tulajt is keresd meg, valamelyik közösségi portálon biztosan fent van.
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.14 szerda, 09:37:23 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Leni
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 600



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23420 Dátum: 2010.07.14 szerda, 11:51:22 »

Sziasztok!

Kellene nekem 1 kis segítség! Szükségem lenne egy robbantott ábrára a fűtő-hűtő boxról. Pontosabban a belsejében lévő hőmérséklet szabályzó zsalura lennék kíváncsi. Nem hűt a klímám és valószínű ott lesz a probléma.

köszi
Naplózva

volt:2001 TDDi, Kombi, Ghia, Facelift hűtőrács,  Egrus Kipufogó-vég,
Skoda Octavia 1.8 TSI (2011)
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #23421 Dátum: 2010.07.14 szerda, 21:33:37 »

Gondolom a válság miatt  szomoru1
Egy ilyen 2,2-es  panther black volt az egyik nagy álmom csak nem sikerült megvenni...pedig abban kszenon is volt...
Sztm írd le nagyjából a részleteket és megy már a vevő pl QwerG-nek is jobban megéri egy ismert fórumos autó megvétele pláne, ha 2,2-es  integet2

Akit érdekel esetleg...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-3999275

A forumhoz méltó állapotban, igazi családtagként kezelve és ha elkel 1 évig mély gyász Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.14 szerda, 21:36:59 írta McRae » Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23422 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 07:47:16 »

Akit érdekel esetleg...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-3999275

A forumhoz méltó állapotban, igazi családtagként kezelve és ha elkel 1 évig mély gyász Undecided

Szép  Wink Nálam egyértelmű melyiket venném meg, de sajna nem én veszek autót  szomoru1
A 4,7-es computer átlag az durva Smiley Sokan nem fogják elhinni pedig az enyém is mutatott ilyet már sokszor, sőt még kevesebbet is eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23423 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 08:26:38 »

Akit érdekel esetleg...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_ghia-3999275

A forumhoz méltó állapotban, igazi családtagként kezelve és ha elkel 1 évig mély gyász Undecided

a"keveset futott" az hány kilóméter?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #23424 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 08:35:06 »

Üdv.

Ma vettem (kolléga vette) észre, hogy nem világít a tolatólámpám (egyik se). Gondoltam kivágta a 7,5 biztit. Gyorsan kicseréltem, de továbbra sem működik.

Segítsetek lécci, merre lehet még a hibát keresni? Néztem a kulisszában a kapcsolót, hát én biza nem találom  falbav
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23425 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 08:36:38 »

a"keveset futott" az hány kilóméter?
126.926 km  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Alpha Dog
Vendég
« Új hozzászólás #23426 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 09:14:13 »

Üdv.

Ma vettem (kolléga vette) észre, hogy nem világít a tolatólámpám (egyik se). Gondoltam kivágta a 7,5 biztit. Gyorsan kicseréltem, de továbbra sem működik.

Segítsetek lécci, merre lehet még a hibát keresni? Néztem a kulisszában a kapcsolót, hát én biza nem találom  falbav

az izzókat nézted?  smile
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23427 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 09:16:29 »


Segítsetek lécci, merre lehet még a hibát keresni? Néztem a kulisszában a kapcsolót, hát én biza nem találom  falbav
Nem a kulisszában van sztm. Nem tudom ez mikori mondi, de ebben a motortérben van, ha ez az a bizonyos kapcsoló.

http://www.fordmondeo.org/threadattach/1235409127-WHAT_IS_THIS-2.JPG
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.15 csütörtök, 09:19:19 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23428 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 09:16:58 »

Üdv.

Ma vettem (kolléga vette) észre, hogy nem világít a tolatólámpám (egyik se). Gondoltam kivágta a 7,5 biztit. Gyorsan kicseréltem, de továbbra sem működik.

Segítsetek lécci, merre lehet még a hibát keresni? Néztem a kulisszában a kapcsolót, hát én biza nem találom  falbav

Utólagos tolatóradar nincs véletlenül beszerelve az autóba?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23429 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 09:17:59 »

126.926 km  wave

Őszinte legyek?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23430 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 09:20:06 »

Őszinte legyek?
Igen. A fórumon ez a legfontosabb sztm.  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23431 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 09:22:27 »

Igen. A fórumon ez a legfontosabb sztm.  integet2

Kevésnek tűnik a kilóméter, szervízkönyv ugyan van, de nem vezetett, a korához és felszereltségéhez képest az autó ára (nem kicsit) magas
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23432 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 09:34:14 »

Kevésnek tűnik a kilóméter, szervízkönyv ugyan van, de nem vezetett, a korához és felszereltségéhez képest az autó ára (nem kicsit) magas
Km az enyémben is ennyi, alkudni meg mindenből lehet sőt kell is  eplus2. Na de majd a vevő eldönti.  eljen
Az a baj, hogy én nagyon 2,2-es párti vagyok, de természetesen nem minden áron  Wink
Ma reggel pl vezettem a páromét. Astra próbálkozott, hogy majd jól beszorít a kamion mögé a külsőben, nem sikerült neki, ugrott a kicsike szeret
Pedig opc volt (persze ez nem biztos, hogy valós  nyes)
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #23433 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 09:41:16 »

az izzókat nézted?  smile

Néztem persze, jók!

Utólagos tolatóradar nincs véletlenül beszerelve az autóba?

Nincs benne, most szeretnék valamikor, csak marha drága.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23434 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 09:53:37 »

Néztem persze, jók!

Nincs benne, most szeretnék valamikor, csak marha drága.

pedig szerintem ez kapcsoló hiba lesz... Nem volt mostanában szerelve pl. a kézifékkötél, vagy ilyesmi?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23435 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 09:57:13 »

Km az enyémben is ennyi, alkudni meg mindenből lehet sőt kell is  eplus2. Na de majd a vevő eldönti.  eljen
Az a baj, hogy én nagyon 2,2-es párti vagyok, de természetesen nem minden áron  Wink
Ma reggel pl vezettem a páromét. Astra próbálkozott, hogy majd jól beszorít a kamion mögé a külsőben, nem sikerült neki, ugrott a kicsike szeret
Pedig opc volt (persze ez nem biztos, hogy valós  nyes)

Nincs Nekem semmi bajom a 2.2-essel, sőt...

ősszel lesz két éve, hogy eladtam az mk3-asomat. Az majdnem full ghia-ex. volt (bőr, fakormány, keszon, tempomat, stb...) 2.0 tdci, ugyanígy 2004-es, de hátul f2-es lámpák, alsó szolnya, 17 collos alufelnivel nyári, 16 collos lemezfelni téli gumigarnitúrával, első tulaja voltam, végig vezetett szervízkönyva, 149500 km-el (még volt rá 500 km Ford gari) és azt nem tudtam eladni ennyiért akkor... (az is igaz, hogy 2 nap alatt eladtam)...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #23436 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 10:02:11 »

pedig szerintem ez kapcsoló hiba lesz... Nem volt mostanában szerelve pl. a kézifékkötél, vagy ilyesmi?

Ez az érdekes benne, hogy nem volt semmiféle ilyennel szervizelve a gíp.

Drága a kapcsoló amúgy? Illetve lehet házilag cserélni?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23437 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 10:04:16 »

Ez az érdekes benne, hogy nem volt semmiféle ilyennel szervizelve a gíp.

Drága a kapcsoló amúgy? Illetve lehet házilag cserélni?
Nem olyan drága, de kérdezz rá a nagyautónál is.

Cromax:

http://www.cromax.hu/index.php?katid=38597396&termek_al_id=18461&katnev=6 sebességes váltóval  MMT6

Sztm lehet házilag cserélni a kép alapján valahányas villáskulccsal, csak találd meg hol van Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23438 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 10:10:31 »

Nincs Nekem semmi bajom a 2.2-essel, sőt...

ősszel lesz két éve, hogy eladtam az mk3-asomat. Az majdnem full ghia-ex. volt (bőr, fakormány, keszon, tempomat, stb...) 2.0 tdci, ugyanígy 2004-es, de hátul f2-es lámpák, alsó szolnya, 17 collos alufelnivel nyári, 16 collos lemezfelni téli gumigarnitúrával, első tulaja voltam, végig vezetett szervízkönyva, 149500 km-el (még volt rá 500 km Ford gari) és azt nem tudtam eladni ennyiért akkor... (az is igaz, hogy 2 nap alatt eladtam)...
Emlékszem a belsejére nagyon szép volt. Azzal hirdetem majd az enyémet  taps
Én mellesleg minimum 3 milláért adtam volna el, igaz kivártam volna az emberem akár 16 hónapig is  eplus2
De aki nem tud várni, mert a 4-es mondi fontosabb, mint a nagy haszon azt meg tudom érteni  nyes
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23439 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 10:32:01 »

Emlékszem a belsejére nagyon szép volt. Azzal hirdetem majd az enyémet  taps
Én mellesleg minimum 3 milláért adtam volna el, igaz kivártam volna az emberem akár 16 hónapig is  eplus2
De aki nem tud várni, mert a 4-es mondi fontosabb, mint a nagy haszon azt meg tudom érteni  nyes
 

Ennyi volt az ára/értéke... (mellesleg nem is buktam rjata, sőt... de ez hosszú  Wink)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23440 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 13:00:40 »

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Az újabb Mondeonk szarakodik,és minden szervízben más és más problémát "diagnosztoziálnak" (ami abból áll,h állnak mellette, és sorolják,hogy lehet,hogy ez,lehet hogy amaz...). Nem lenne valaki Somogy,Baranya,Tolna vagy Zala megyében,aki rendes tudná diagolni a gépet? Ha kell apám elmegy,csak valahol itt a közelben legyen. Tippeltek már turbóra, EGR-szelepre, pcs-kra is... Légyszi,ha tudtok segítsetek. Fontos lenne.
Előre is köszi!

Nika
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23441 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 13:11:57 »

Sziasztok!

Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Az újabb Mondeonk ***akodik,és minden szervízben más és más problémát "diagnosztoziálnak" (ami abból áll,h állnak mellette, és sorolják,hogy lehet,hogy ez,lehet hogy amaz...). Nem lenne valaki Somogy,Baranya,Tolna vagy Zala megyében,aki rendes tudná diagolni a gépet? Ha kell apám elmegy,csak valahol itt a közelben legyen. Tippeltek már turbóra, EGR-szelepre, pcs-kra is... Légyszi,ha tudtok segítsetek. Fontos lenne.
Előre is köszi!

Nika

Mik a tünetek?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23442 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 13:14:38 »

Mik a tünetek?

Füstölés,fogyi növekedés(bár ez részben betudható a nyári klímás hazsnálatnak)...A füstölés az minden egyes gázadásnál eléggé intenzív,viszont teljesítmény nem csökkent semmit sem. Füstölés kb 1750ford/perc-től indul, pont amikor a turbónak be kéne kapcsolnia. Meg szerintem nem normális,hogy egy ilyen autó klímával 7,2-7,4 között fogyaszt...
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.15 csütörtök, 13:20:31 írta Nika91127 » Naplózva
Ronnydown
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 179

ronnydown@hotmail.com
« Új hozzászólás #23443 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 13:23:03 »

Füstölés,fogyi növekedés(bár ez részben betudható a nyári klímás hazsnálatnak)...A füstölés az minden egyes gázadásnál eléggé intenzív,viszont teljesítmény nem csökkent semmit sem. Füstölés kb 1750ford/perc-től indul, pont amikor a turbónak be kéne kapcsolnia. Meg szerintem nem normális,hogy egy ilyen autó klímával 7,2-7,4 között fogyaszt...

7,2-7,4 városban, klímával teljesen jó!
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23444 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 13:28:31 »

7,2-7,4 városban, klímával teljesen jó!

Igen,de nem csak városban már ciki,nem de? Smiley
A fedkop nem megy sosem 6,9-7,0 alá... És nagyon füstöl...Szal ha valamiből fekete füst jön,akk az nem jó,legalábbis sztem Smiley
Naplózva
G.Tamas
Vendég
« Új hozzászólás #23445 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 15:08:36 »

Helló mindenkinek!
Lenne egy olyan problémám hogy ha behúzom a kézit akkor az úgy is ...
Annyit sikerült kiderítenem hogy a bowden kulcsnál nem az igazi valami ...
Van erre a problémára valami megoldás ?
Előre is köszönöm
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23446 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 15:13:01 »

Helló mindenkinek!
Lenne egy olyan problémám hogy ha behúzom a kézit akkor az úgy is ...
Annyit sikerült kiderítenem hogy a bowden kulcsnál nem az igazi valami ...
Van erre a problémára valami megoldás ?
Előre is köszönöm

Valószínűsíthetően a bowden szorul (típushiba). És bízzunk benne, hogy nem a féknyereg szorul... A jkézifékkar visszamegy gondolom, csak maga a fék fog továbbra is...

Sokan erősebb rugót tettek a fékkötél visszahúzóhoz, de igazából a megoldás a kötélcsere, és azon mivel módosítottak (rövidebb lett) így mindkét oldalit kell cserélni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #23447 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 15:55:10 »

Igen,de nem csak városban már ciki,nem de? Smiley
A fedkop nem megy sosem 6,9-7,0 alá... És nagyon füstöl...Szal ha valamiből fekete füst jön,akk az nem jó,legalábbis sztem Smiley
Nálunk volt olyan céges TDCI mondi aminek 7,8 volt a computerében. Lehet azt felfelé tornázni csak láb kérdése.
Mellesleg a mondik átlaga is 6,9 körül van a spritmonitor.de-n.
Persze a fekete füst az nem jó. Sok az anyag (porlasztó) kevés a levegő (turbó, csövek, bilincsek, stb), EGR nyitva van, stb...sok minden lehet, így látatlanba nehéz  szomoru1, de majd a guruk talán segítenek  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #23448 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 17:01:06 »

Őszinte legyek?

Őszinteséged nem vonom kétségbe, de valótlanságot én sem szeretnék állítani! Nem 3 perc alatt és nem kizárólag a krómcsík csillogása miatt választottam ezt az autót mikor megvettem. Az előző autóm közel 8 évig hajtottam. Igyekeztem maximális körültekintéssel, a létező összes lehetséges előzetes információt az autó vásárlásakor beszerezni. Akkor azok engem némileg megnyugtattak... persze mondhatjuk, hogy jaj, de hát ez M.ország és semmi nem biztos, mindenki mindenhol csal, hazudik.... Én elfogadtam akkor azokat az információkat valós adatként. Az autóval, annak választásával 100%-ig elégedett vagyok, voltam. Nem ragoznám tovább....  de ha tudom, hogy elesek, előtte leülök.... szokták mondani!
Akit érdekel, mert ilyet keres, megnézi, természetes, hogy partner vagyok mindenféle átvizsgálás, bevizsgálás és egyéb információszerzés nyújtotta lehetőségre. Azért nem épp élet-halál kérdés az eladás.... nem baj, ha 4 nap alatt nem kel el... Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.15 csütörtök, 17:02:44 írta McRae » Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
teo
Vendég
« Új hozzászólás #23449 Dátum: 2010.07.15 csütörtök, 18:58:47 »

Nálunk volt olyan céges TDCI mondi aminek 7,8 volt a computerében. Lehet azt felfelé tornázni csak láb kérdése.
Mellesleg a mondik átlaga is 6,9 körül van a spritmonitor.de-n.
Persze a fekete füst az nem jó. Sok az anyag (porlasztó) kevés a levegő (turbó, csövek, bilincsek, stb), EGR nyitva van, stb...sok minden lehet, így látatlanba nehéz  szomoru1, de majd a guruk talán segítenek  eljen

Időnként nekem is lemegy a kompi 7.8-ra... Inkább 8 felett van. De nem fogyaszt annyit.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 462 463 464 465 466 467 468 [469] 470 471 472 473 474 475 476 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.233 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.