Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.07 vasárnap, 15:57:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 781 782 783 784 785 786 787 [788] 789 790 791 792 793 794 795 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20687649 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39350 Dátum: 2012.08.24 péntek, 16:38:32 »

Üdv.

tudom volt már nem1x de hátha okosodok még 1 kicsit
következő a szitu:
kb. 25ekm futott tárcsák(brembo) betétek(nem tom) elől hátul
már egy ideje jelen van de mostmár elég durva és elegem is lett belőle
pályán fékezésnél rázza a kormány, de csak és kizárólag fékezésnél
lassu haladásnál majd enyhe fékezésnél 20km/h alatt érezni, hogy lüktetve fékez (nem a fékpedál)
alapból tárcsára gyanítok de sokan sokfélét mondanak, csapágy, féltengely, lengőkarok. ezek elvileg mind rendben vannak
amit még olvastam az, hogy a gumik is okozhatják. mivel nekem a nyári dunlop sp sport 01 gumiaim kva hangosak (kb. 45ekm futottak, nincsenek elkopva) gynítom lehet deformálódtak stb. viszont akkor miért nem rázza a kormányt menet közben?
a gumik tavasszal első-hátsó felcserélésével kerültek fel minden alkalommal
hétvégén felteszem előre a téligumikat, hogy leellenőrizzem valóban a gumik okozzák e a rázást
ha mégsem a gumik akkor valakinek valami ötlete mit kellene leellenőrizni?
első tárcsák + betétekre (ferodo premium) kaptam 28eft ajánlatot ami szerintem kedvező de nem szeretnék 25ekm után fékeket cserélgetni
Szerintem ha fékezésnél rázza akkor csak a fék lehet. Viszont! Ne vegyél helyette ferodot! Nekem az van, és az is rázza picit. De én le nem cserélem, ott rohadjon meg...  Először hibátlan volt, dicsértem is itt is, de most már nem tetszik. Max 1 szabályzás valami tuti műhelyben. Mert simán megszabályozzák úgy, h rosszabb lesz mint előtte...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #39351 Dátum: 2012.08.24 péntek, 16:45:49 »

Szerintem ha fékezésnél rázza akkor csak a fék lehet. Viszont! Ne vegyél helyette ferodot! Nekem az van, és az is rázza picit. De én le nem cserélem, ott rohadjon meg...  Először hibátlan volt, dicsértem is itt is, de most már nem tetszik. Max 1 szabályzás valami tuti műhelyben. Mert simán megszabályozzák úgy, h rosszabb lesz mint előtte...

pont ugyanígy voltam vele én is eddig, csak a brembo-val, de mostmár annyira ráz meg idegesít, hogy lépnem kell.
a szabályozástól én is tartok...
melyik lenne a jó tárcsa? mayle is elég kedvező áron van
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39352 Dátum: 2012.08.24 péntek, 16:53:08 »

Szerintem ha fékezésnél rázza akkor csak a fék lehet. Viszont! Ne vegyél helyette ferodot! Nekem az van, és az is rázza picit. De én le nem cserélem, ott rohadjon meg...  Először hibátlan volt, dicsértem is itt is, de most már nem tetszik. Max 1 szabályzás valami tuti műhelyben. Mert simán megszabályozzák úgy, h rosszabb lesz mint előtte...

Nem feltétlenül csak fék lehet. Off autón a szélső gömbfejek okoztak ilyen jelenséget. És szerintem nem lehet így kijelenteni hogy a Ferodo fék rossz. Nekem volt gondom gyárival is, Bremboval is, de attól még nem feltétlenül rosszak. Most Ferodom van, eddig minden oké. Ja, és volt Meylém is, az volt a legrosszabb.  vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #39353 Dátum: 2012.08.24 péntek, 16:58:19 »

Nem feltétlenül csak fék lehet. Off autón a szélső gömbfejek okoztak ilyen jelenséget. És szerintem nem lehet így kijelenteni hogy a Ferodo fék rossz. Nekem volt gondom gyárival is, Bremboval is, de attól még nem feltétlenül rosszak. Most Ferodom van, eddig minden oké. Ja, és volt Meylém is, az volt a legrosszabb.  vigyor3

pont ezért írtam ide...
nekem ugyebár nem csak nagy sebességnél rázza a kormányt hanem 20km/h alatt enyhe fékezésnél érezni, hogy "hullámzik" a fékerő
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39354 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:00:29 »

pont ezért írtam ide...
nekem ugyebár nem csak nagy sebességnél rázza a kormányt hanem 20km/h alatt enyhe fékezésnél érezni, hogy "hullámzik" a fékerő

Szerintem nézz rá a gömbfejre is, mielőtt féket cserélsz. Bármelyik futóműves megmondja fél perc alatt ha rossz, de te magad is meg tudod rángatni ha felemeled a kocsit.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #39355 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:07:30 »

Szerintem nézz rá a gömbfejre is, mielőtt féket cserélsz. Bármelyik futóműves megmondja fél perc alatt ha rossz, de te magad is meg tudod rángatni ha felemeled a kocsit.
az lesz
ugyis ki fogom próbálni téligumi/kerék kombóval is
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39356 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:26:34 »

Nem feltétlenül csak fék lehet. Off autón a szélső gömbfejek okoztak ilyen jelenséget. És szerintem nem lehet így kijelenteni hogy a Ferodo fék rossz. Nekem volt gondom gyárival is, Bremboval is, de attól még nem feltétlenül rosszak. Most Ferodom van, eddig minden oké. Ja, és volt Meylém is, az volt a legrosszabb.  vigyor3
A gömbfej miatt ráz a kormány fékezésnél?  Az elején nekem is jó volt.  Szerintem nem jó. El is melegszik hamar. Lacházán alig bírtam lelassítani annyira, h beforduljak a végén. Pedig a Thermo-t vettem nem a premiert.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39357 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:31:33 »

A gömbfej miatt ráz a kormány fékezésnél?  Az elején nekem is jó volt.  Szerintem nem jó. El is melegszik hamar. Lacházán alig bírtam lelassítani annyira, h beforduljak a végén. Pedig a Thermo-t vettem nem a premiert.

Rázhat tőle, igen. na akkor az a baj, mert a Premier sokkal jobb, hiába drágább a Thermo( az a zajmesntes izé az?) vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39358 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:34:04 »

Rázhat tőle, igen. na akkor az a baj, mert a Premier sokkal jobb, hiába drágább a Thermo( az a zajmesntes izé az?) vigyor3
A thermonak kellene a legjobbnak lenni, csak nem véletlen az a legdrágább. vagy nem?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39359 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:39:01 »

A thermonak kellene a legjobbnak lenni, csak nem véletlen az a legdrágább. vagy nem?

Az lenne logikus. De mikor néztem hogy mit vegyek láttam 3 féle ferodot. A simát, a Premiert, meg gondolom ez a Thermo volt a 3. De ennél nem írták hogy extra fékerő csak hogy nincs nyikorgás. Ezért vettem a premiert. Nem lehet hogy azért melegszik gyorsan mert Thermo? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39360 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:45:08 »

Az lenne logikus. De mikor néztem hogy mit vegyek láttam 3 féle ferodot. A simát, a Premiert, meg gondolom ez a Thermo volt a 3. De ennél nem írták hogy extra fékerő csak hogy nincs nyikorgás. Ezért vettem a premiert. Nem lehet hogy azért melegszik gyorsan mert Thermo? vigyor3
Na, én meg nem olvastam utána. inkább nyikorogna mint a micubisik de fogna rendesen.  wagner, premier, thermo így jönnek sorba. majd mondom a srácnak aki ajánlotta, h azt kívánom legyen neki 10 aranygyűrűje, de ujja 1 se  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 17:51:27 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39361 Dátum: 2012.08.24 péntek, 17:50:21 »

Na, én meg nem olvastam utána. inkább nyikorogna mint a micubisik de fogna rendesen.  wagner, premier, thermo így jönnek sorba. majd mondom a srácnak aki ajánlotta, h azt kívánom legyen neki, legyen 10 aranygyűrűje, de ujja 1 se  eplus2

 nyes Szóval nekem nincs gondom a ferodoval, legalábbis eddig... vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
gyu1978
Vendég
« Új hozzászólás #39362 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:02:38 »

Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem.A 130 LE TDCi hengerfejét milyen típusúra Ford-ra lehet még felszerelni?
Köszönöm a segítséget.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #39363 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:16:45 »

Sziasztok!
Lenne 1 kérdésem.A 130 LE TDCi hengerfejét milyen típusúra Ford-ra lehet még felszerelni?
Köszönöm a segítséget.
Felszerelni tetődiszként akár egy fiestára vagy tranzitra is. Ha motorblokban szeretnéd a továbbiakban felhazsnálni azért akkor kellen mikori, milyen motorverzió ha nem tudod akkor kellene az alvázszám.
Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #39364 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:24:05 »

Szia, rég láttalak!

Nem lehet hogy nem a klímával van a baj? Mert ha az egyik oldalra megfelelő hideget fúj ugye...Inkább a lamellákat mozgató motor haldokolhat, és nem nyitja ki eléggé, ezért nem jut oda a kívánt hideg levegő. Ez csak egy tipp, a Focus klubban pont ezt tárgyalták nemrég.


Helló!

Ma voltam klima töltésen. Volt kis meglepi a klimánál. 820g kell bele a matrica szerint és az enyémből 490g szivattyúztak ki. Klima olaj meg alig volt benne már:( Azt nem tudom  hogy a lamellákat mozgató motor milyen lehet vagy tényleg haldokli-e.... Szerinted én azt valahogy tudnám házilag ellenőrizni? Smiley  worship
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39365 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:30:40 »


Helló!

Ma voltam klima töltésen. Volt kis meglepi a klimánál. 820g kell bele a matrica szerint és az enyémből 490g szivattyúztak ki. Klima olaj meg alig volt benne már:( Azt nem tudom  hogy a lamellákat mozgató motor milyen lehet vagy tényleg haldokli-e.... Szerinted én azt valahogy tudnám házilag ellenőrizni? Smiley  worship

Az nem kevés hiány. És most működik, vagy a te oldaladra most se fúj elég hideget?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #39366 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:40:56 »

Helló!

Voltam klíma töltésen  meg is csinálták mert kiderült kb a fele gáz már hiányzott. Friss gázzal feltöltve és olajjal is mert az is alig volt már amit kiszivattyúzott gép. De lenne egy ehhez fűződő kérdés. A klímánál van ugymond két "kör" az egyik az alacsony  a másik a nagy nyomású. Amikor ellenőrizve lett a rendszer olyat csinált a gép hogy gáz adáskor a műszeren a normális értékből(kb 15bár) ment felfelé a nyomás. Ahogy emelkedett a fordulat ugy ment megint feljebb kb 20-25bár-ig. Az alacsony nyomás rendszer viszont majdnem ugy ment lejjebb a műszer szerint de még maradt a zöld mezőbe holot a nagy nyomás ekkor má bőven a pirosban járt:( Remélem valaki ha érti a dolgot akkor tudja mit szerettem volna irni.A kérdésem az hogy szerintetek mi lehet még a baj? Ahogy fel lett töltve a rendszer alapjáraton a levegő 8 fokra ment le. Azt mondták ez normális érték.
Naplózva
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #39367 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:43:04 »

Az nem kevés hiány. És most működik, vagy a te oldaladra most se fúj elég hideget?

Szia!

Digitálisan lett mérve és most mindkét oldalon 8fok van.  Azt mondták hogy valami még nem jó de nem tudják hogy mi lehet ha kb 2 hét után  megint hasonló a tünet akkor  vigyem vissza és jobban szét kell hogy szedjék a klímát.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.24 péntek, 18:45:48 írta HERO » Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39368 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:45:15 »

Szia!

Dugitálisan lett mérve és most mindkét oldalon 8fok van.  azt mondták hogy valami még enm jó de nem tudják hogy mi lehet ha kb 2 hét után  megint hasonló a tünet akkor  vigyem vissza és jobban szét kell hogy szedjék a klímát.

Ha mindenhol tudja a 8 fokot akkor mi a baja még, mit mondtak? Egyébként asszem Lo állásba, legalacsonyabb fordulaton 2-3 foknak kellene lenni.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #39369 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:48:48 »

Ha mindenhol tudja a 8 fokot akkor mi a baja még, mit mondtak? Egyébként asszem Lo állásba, legalacsonyabb fordulaton 2-3 foknak kellene lenni.


Fentebb írtam hogy a töltőkészülék szerint valami  gond lehet a két rendszerrel. A szerelő azt mondta hogy ha alapjáraton vagy gázadásnál is mindkét nyomókörnél meg kéne maradni a zöld tartományba. Nekem nem ezt teszi Sad
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39370 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:51:10 »


Fentebb írtam hogy a töltőkészülék szerint valami  gond lehet a két rendszerrel. A szerelő azt mondta hogy ha alapjáraton vagy gázadásnál is mindkét nyomókörnél meg kéne maradni a zöld tartományba. Nekem nem ezt teszi Sad

Ja értem. Erre nincs tippem...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #39371 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:54:34 »

Ja értem. Erre nincs tippem...

Amugy nem tudsz ott a környékünkön valami specialistát aki ezzel foglalkozna csak? A lamellás dologról tudsz valamit írni még?  Ellenőrizni vagy megnézni egynénileg hogy tudnám? Talán szét kell borítani az egész műszerfal egységet ahhoz?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #39372 Dátum: 2012.08.24 péntek, 18:58:59 »

Amugy nem tudsz ott a környékünkön valami specialistát aki ezzel foglalkozna csak? A lamellás dologról tudsz valamit írni még?  Ellenőrizni vagy megnézni egynénileg hogy tudnám? Talán szét kell borítani az egész műszerfal egységet ahhoz?

Egerben a Kertész úton van egy autóvillamosságis srác, aki klímával is foglalkozik. Nem nevezném specialistának, de valamit ért hozzá. Nem tudok a lamellás dologról semmit, csak hogy ezeket ugye motor mozgatja, és ha nem nyílik rendesen, akkor ez okozhatja a hibát. Azt se tudom hol helyezkedik el, de sejtem hogy nem túl elérhető helyen. vigyor3 De mivel most mindkét oldaladon megfelelő hideget fúj, így nem hiszem hogy azzal gond lenne.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #39373 Dátum: 2012.08.24 péntek, 19:06:04 »

Egerben a Kertész úton van egy autóvillamosságis srác, aki klímával is foglalkozik. Nem nevezném specialistának, de valamit ért hozzá. Nem tudok a lamellás dologról semmit, csak hogy ezeket ugye motor mozgatja, és ha nem nyílik rendesen, akkor ez okozhatja a hibát. Azt se tudom hol helyezkedik el, de sejtem hogy nem túl elérhető helyen. vigyor3 De mivel most mindkét oldaladon megfelelő hideget fúj, így nem hiszem hogy azzal gond lenne.

Ok! Adok neki lehetőséget és meglátom hogy alakul a dolog. Figyelem miként fog viselkedni majd és ha gond lesz akkor viszem vissza és szét boríttatom velük az egész rendszert.
Naplózva
radioflayer
Vendég
« Új hozzászólás #39374 Dátum: 2012.08.24 péntek, 20:58:19 »

Sziasztok!
Tegnap lettem egy boldog tulajdonosa egy 2002/9 havi MK3 TDCI-nek, és remélem az is maradok  hehe
Kérdésem az lenne, hogy mivel még itt is új vagyok, van-e szerelési könyv pdf-ben a fórumon? Nem használati útmutató kellene.
Köszönöm előre is a segítséget.
Üdv radioflayer
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39375 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:01:17 »

Helló!

Voltam klíma töltésen  meg is csinálták mert kiderült kb a fele gáz már hiányzott. Friss gázzal feltöltve és olajjal is mert az is alig volt már amit kiszivattyúzott gép. De lenne egy ehhez fűződő kérdés. A klímánál van ugymond két "kör" az egyik az alacsony  a másik a nagy nyomású. Amikor ellenőrizve lett a rendszer olyat csinált a gép hogy gáz adáskor a műszeren a normális értékből(kb 15bár) ment felfelé a nyomás. Ahogy emelkedett a fordulat ugy ment megint feljebb kb 20-25bár-ig. Az alacsony nyomás rendszer viszont majdnem ugy ment lejjebb a műszer szerint de még maradt a zöld mezőbe holot a nagy nyomás ekkor má bőven a pirosban járt:( Remélem valaki ha érti a dolgot akkor tudja mit szerettem volna irni.A kérdésem az hogy szerintetek mi lehet még a baj? Ahogy fel lett töltve a rendszer alapjáraton a levegő 8 fokra ment le. Azt mondták ez normális érték.

kondenzátor hiba vagy túltöltés....
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #39376 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:15:04 »

Sziasztok!
Tegnap lettem egy boldog tulajdonosa egy 2002/9 havi MK3 TDCI-nek, és remélem az is maradok  hehe
Kérdésem az lenne, hogy mivel még itt is új vagyok, van-e szerelési könyv pdf-ben a fórumon? Nem használati útmutató kellene.
Köszönöm előre is a segítséget.
Üdv radioflayer
Olyan itt nincs, kérdez csak meg CS12 ;)igaz Peti
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
radioflayer
Vendég
« Új hozzászólás #39377 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:16:12 »

Olyan itt nincs, kérdez csak meg CS12 ;)igaz Peti

Köszi, akkor nekem kell keresni ilyet a neten  hehe
Esetleg tudsz valakit akinek lehet??
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #39378 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:18:48 »

Köszi, akkor nekem kell keresni ilyet a neten  hehe
Esetleg tudsz valakit akinek lehet??
Nem tudok senkit,de ne is keresd mert Cs12-nek nagy bonyodalma lett belöle,belikelte aztán nagy balhéja lett belöle Huh?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
radioflayer
Vendég
« Új hozzászólás #39379 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:22:50 »

Nem tudok senkit,de ne is keresd mert Cs12-nek nagy bonyodalma lett belöle,belikelte aztán nagy balhéja lett belöle Huh?
Köszi, akkor nem teszek ilyet.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39380 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:26:47 »

Sziasztok!
Tegnap lettem egy boldog tulajdonosa egy 2002/9 havi MK3 TDCI-nek, és remélem az is maradok  hehe
Kérdésem az lenne, hogy mivel még itt is új vagyok, van-e szerelési könyv pdf-ben a fórumon? Nem használati útmutató kellene.
Köszönöm előre is a segítséget.
Üdv radioflayer
üdv a cspatban  wave nem tudod mire vállalkoztál  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
radioflayer
Vendég
« Új hozzászólás #39381 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:29:30 »

üdv a cspatban  wave nem tudod mire vállalkoztál  eplus2
Köszi.
A motorra gondolsz vagy a társaságra, vagy az autóra egyben? eplus2
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #39382 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:29:47 »

üdv a cspatban  wave nem tudod mire vállalkoztál  eplus2
Te tudtad eplus2
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39383 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:35:24 »

Te tudtad eplus2
vigyor3 hogy ne tudtam. a TDCI tiszta sar.   falbav ......... de egy TDDI  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39384 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:39:04 »

Köszi.
A motorra gondolsz vagy a társaságra, vagy az autóra egyben? eplus2
a motor ha jó akkor nincs gond (ez bölcs kijelentés) a társaság hát a lényeg  'neszójjá be' mert akkor jön a fejmosás  hehe
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #39385 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:39:34 »

vigyor3 hogy ne tudtam. a TDCI tiszta sar.   falbav ......... de egy TDDI  eljen
Mért rossz a CI Roll Eyes
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39386 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:41:54 »

Mért rossz a CI Roll Eyes
kérdezd  Bunyek fórum társunk majd ö felvilágosit  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #39387 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:43:56 »

kérdezd  Bunyek fórum társunk majd ö felvilágosit  eplus2
Akkor neked miért van CI
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39388 Dátum: 2012.08.24 péntek, 21:52:27 »

Akkor neked miért van CI
félre értesz akinek DI van az lenézi a CI-t és forditva itt az elözö variáció már szálló ige  Grin majd idövel tapasztalod vagy ha sok hsz-t olvasol vissza
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
HERO
Vendég
« Új hozzászólás #39389 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:13:32 »

kondenzátor hiba vagy túltöltés....

Helló!

Kicsit bővebben  írnál a kondenzátor hiba-ról? A túltöltés .. azt kizárnám azon okból mivel a sárga matricámon 820gramm van írva és eltérés lehet  + - 15% ha jól láttam. Beprogramozta a szerelő és a gép magától  csinált mindent. Megköszönném ha a kondi hibáról írnál még valamit hogy tudjak kicsit én is referálni majd ha visszavinném a kocsit. worship worship worship
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #39390 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:19:32 »

félre értesz akinek DI van az lenézi a CI-t és forditva itt az elözö variáció már szálló ige  Grin majd idövel tapasztalod vagy ha sok hsz-t olvasol vissza
Ám legyen,akkor kb olyan mit a benya-dizli? Roll Eyes
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39391 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:29:30 »

Helló!

Kicsit bővebben  írnál a kondenzátor hiba-ról? A túltöltés .. azt kizárnám azon okból mivel a sárga matricámon 820gramm van írva és eltérés lehet  + - 15% ha jól láttam. Beprogramozta a szerelő és a gép magától  csinált mindent. Megköszönném ha a kondi hibáról írnál még valamit hogy tudjak kicsit én is referálni majd ha visszavinném a kocsit. worship worship worship

Attól mert géppel csinálták még lehet azis rossz...had ne mondjam hány ilyen gépet javitottam meg kalibráltam a szezonban mert nem mér pontosan...és itt értem hogy 150-200g-ot csal..... szomoru1
Kondenzátor lehet koszos,elvan tömődve, nem megy a ventilátor rendesen...lényeg hogy nem tudja felvenni rendesen a környezti hőmérsékletet és felmegy a nyomás a HP oldalon.....most hirtelen ennyi jutott eszembe.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #39392 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:32:28 »

kérdezd  Bunyek fórum társunk majd ö felvilágosit  eplus2

Engem felejtsetek el ezzel kapcsolatban ezentúl mert már mindenki csak TDDI-t fog venni és lemegy a CI ára nagyon és tényleg nem fog érni semmit a kocsitok... eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39393 Dátum: 2012.08.24 péntek, 23:38:19 »

Engem felejtsetek el ezzel kapcsolatban ezentúl mert már mindenki csak TDDI-t fog venni és lemegy a CI ára nagyon és tényleg nem fog érni semmit a kocsitok... eplus2
ettől már nem bír lentebb menni  eplus2      dehogynem..
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #39394 Dátum: 2012.08.25 szombat, 01:23:57 »

Engem felejtsetek el ezzel kapcsolatban ezentúl mert már mindenki csak TDDI-t fog venni és lemegy a CI ára nagyon és tényleg nem fog érni semmit a kocsitok... eplus2
Mivel ezzel a szöveggel mutatkoztál be nekem ha emlékszel ez így mag ahányszor már elmondtad HOZZÁD NÖTT!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #39395 Dátum: 2012.08.25 szombat, 08:26:18 »

Üdv nektek worship

Autóvásárlás előtt állok,a cél nagy dizel kombi.

Nálam a lista a japán autókkal kezdődik, utána német, avensis-accord-bmw5 dizel már volt, drágák plusz rengeteg km, nézegettem passatot, ott ugyanez a helyzet, a keret most kevés hozzájuk, illetve nem is szeretnék drágább autót, felmerült célpontként 2003-2005 közötti Mondeo TDCI kombi, ez méretben nagyon tetszetős, elfogadható km futás, és mondhatni olcsók, extrásabbakat nézegettem, 1.3-1.4m körüli összeget tudok most szánni rá.
Nem volt még fordom, illetve 15 éve egy XR3, azt szerettem, páromnak egy KA, azzal sem volt probléma, csak a rozsda ( 1998as évjárat )
Elalvastam sokmindent a mondeokról, népítélet stb, azt már tudom, hogy faceliftet kell vennem, de várnám tőletek a további instrukciókat, illetve kérdezem, milyen az említett autó, mennyire megbízható? fogyasztása?

Előre is köszönöm a segítséget
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39396 Dátum: 2012.08.25 szombat, 09:01:43 »

Üdv nektek worship

Autóvásárlás előtt állok,a cél nagy dizel kombi.

Nálam a lista a japán autókkal kezdődik, utána német, avensis-accord-bmw5 dizel már volt, drágák plusz rengeteg km, nézegettem passatot, ott ugyanez a helyzet, a keret most kevés hozzájuk, illetve nem is szeretnék drágább autót, felmerült célpontként 2003-2005 közötti Mondeo TDCI kombi, ez méretben nagyon tetszetős, elfogadható km futás, és mondhatni olcsók, extrásabbakat nézegettem, 1.3-1.4m körüli összeget tudok most szánni rá.
Nem volt még fordom, illetve 15 éve egy XR3, azt szerettem, páromnak egy KA, azzal sem volt probléma, csak a rozsda ( 1998as évjárat )
Elalvastam sokmindent a mondeokról, népítélet stb, azt már tudom, hogy faceliftet kell vennem, de várnám tőletek a további instrukciókat, illetve kérdezem, milyen az említett autó, mennyire megbízható? fogyasztása?

Előre is köszönöm a segítséget

  taps  az évjáratban jó a meglátásod.mindenképp hozzáértövel menj mondeót vásárolni persze tökéletes darab nem  lesz a felhozatalba.de nem mindegy,hogy vásárlás után mennyi lesz a rendbe tétel.utánna halkan mondogathatod magadban,hogy megbizható.fogyasztásra hallani sok mindent a 4 litertöl a 8 literig.igy a 6 liter vegyesen elfogadható persze ésszerü használat mellett.majd jelentkeznek a hozzáértöbb kollégák akik "nagyban"nyomják a mondeot kivül belül.  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39397 Dátum: 2012.08.25 szombat, 09:02:34 »

Üdv nektek worship

Autóvásárlás előtt állok,a cél nagy dizel kombi.

Nálam a lista a japán autókkal kezdődik, utána német, avensis-accord-bmw5 dizel már volt, drágák plusz rengeteg km, nézegettem passatot, ott ugyanez a helyzet, a keret most kevés hozzájuk, illetve nem is szeretnék drágább autót, felmerült célpontként 2003-2005 közötti Mondeo TDCI kombi, ez méretben nagyon tetszetős, elfogadható km futás, és mondhatni olcsók, extrásabbakat nézegettem, 1.3-1.4m körüli összeget tudok most szánni rá.
Nem volt még fordom, illetve 15 éve egy XR3, azt szerettem, páromnak egy KA, azzal sem volt probléma, csak a rozsda ( 1998as évjárat )
Elalvastam sokmindent a mondeokról, népítélet stb, azt már tudom, hogy faceliftet kell vennem, de várnám tőletek a további instrukciókat, illetve kérdezem, milyen az említett autó, mennyire megbízható? fogyasztása?

Előre is köszönöm a segítséget

Hello!

A kocsi tényleg nagy, kényelmes,  a fogyasztás nagyon jó tud lenni ha minden renden van vele és odafigyelsz a vezetésre. Talán rajtad múlik a nagyobb része. nekem 6-6.5 az átlagom nem papásan, de volt már 5.2 is.  de vannak itt elég extrém fogyasztások. Elég olcsók lettek mostanra, viszont km-el ezek is el vannak látva. Mellé lehet nyúlni  és akkor lesz 1 pénznyelőd, ha jól átnézeted és rendbe van, akkor pedig lesz 1 nagyon jó kocsid. Ez minden hasonló kocsival így van. De csak az állapottal kell törődni, és a ráfordítandó összeggel. Jobb ha viszel hozzáértőt magaddal, vagy átvizsgáltatod.
1 kis olvasnivaló 
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si_tan%C3%A1csok_TDCi_Mk3

kezdésnek itt van ez: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_executive_ive_erintokepernyos_navigacio-5947100

a kocsi az miénk volt, porlasztók, turbo felujítva, cmp jeladó cserélve, fékek jók(már így számoltuk be)ezeket mi csináltattuk:  hosszbordásszíj az összes görgővel ékszíjtárcsával cserélve, olaj+összes szűrő új (gyári ford), gumik 90% mislen, műszaki sok.   Csak a színe bibis, mert bödön kék nem metál.  A kocsi jó, semmit nem kell vele csinálni, csak átírás tankolás!

vagy 1 olcsó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia-6095071

várunk itt a fórumon és a találkozókon  wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.25 szombat, 09:27:41 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #39398 Dátum: 2012.08.25 szombat, 09:27:45 »

Hello!

A kocsi tényleg nagy, kényelmes,  a fogyasztás nagyon jó tud lenni ha minden renden van vele és odafigyelsz a vezetésre. Talán rajtad múlik a nagyobb része. nekem 6-6.5 az átlagom nem papásan, de volt már 5.2 is.  de vannak itt elég extrém fogyasztások. Elég olcsók lettek mostanra, viszont km-el ezek is el vannak látva. Mellé lehet nyúlni  és akkor lesz 1 pénznyelőd, ha jól átnézeted és rendbe van, akkor pedig lesz 1 nagyon jó kocsid. Ez minden hasonló kocsival így van. De csak az állapottal kell törődni, és a ráfordítandó összeggel. Jobb ha viszel hozzáértőt magaddal, vagy átvizsgáltatod.
1 kis olvasnivaló 
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1si_tan%C3%A1csok_TDCi_Mk3

kezdésnek itt van ez. a kocsi az miénk volt, porlasztók, turbo felujítva,(már így számoltuk be)ezeket mi csináltattuk:  hosszbordásszíj az összes görgővel ékszíjtárcsával cserélve, olaj+összes szűrő új (gyári ford), gumik 90%, műszaki sok.   Csak a színe bibis, mert bödön kék nem metál.  A kocsi jó!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo

/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia_executive_ive_erintokepernyos_navigacio-5947100

várunk itt a fórumon és a találkozókon  wave

Szia!

Az autó amit linkeltél, 10pont lenne, de amint azt írtad a bödön (diplomata kék?) színe miatt kiesett, nekem sem tetszik.
Ez normális, hogy ennyi kilóméternél már porlasztót és turbót kellett javítani?

Az alábbi hármat figyeltem ki célpontnak, mondjuk az utolsó kilóg a sorból.... az st külső gyári? nem akarok garázsban készült autót!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-6095237

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_sport-6067328

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_ghia-6046388

Naplózva
Mizsu
Vendég
« Új hozzászólás #39399 Dátum: 2012.08.25 szombat, 09:35:37 »

  taps  az évjáratban jó a meglátásod.mindenképp hozzáértövel menj mondeót vásárolni persze tökéletes darab nem  lesz a felhozatalba.de nem mindegy,hogy vásárlás után mennyi lesz a rendbe tétel.utánna halkan mondogathatod magadban,hogy megbizható.fogyasztásra hallani sok mindent a 4 litertöl a 8 literig.igy a 6 liter vegyesen elfogadható persze ésszerü használat mellett.majd jelentkeznek a hozzáértöbb kollégák akik "nagyban"nyomják a mondeot kivül belül.  wave

Azt mondjátok, szigoruan csak ford guruval menjek nézelődni?
Mint technikai zseni, nekivágtam már többször saját magamban bízva autót venni, kb 10-ből egyszer fürödtem be, mondeónál meg se próbáljam?
Az a baj, hogy senki nem jut eszembe ismerősök terén akinek mondeója lenne, hiába van rengeteg az utakon, a körömben nem népszerű.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 781 782 783 784 785 786 787 [788] 789 790 791 792 793 794 795 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.