Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 16:00:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 931 932 933 934 935 936 937 [938] 939 940 941 942 943 944 945 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20617545 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #46850 Dátum: 2013.06.19 szerda, 08:30:50 »

és ez egy betét két tárcsa mennyi km-ben?

Nekem most 60 ezer körül van a betétjeimben, és 45 körül a tárcsákban. A tárcsák kb. fele életüknél lehetnek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #46851 Dátum: 2013.06.19 szerda, 08:32:45 »

Mennyi ez a Redstuff betét garnitúra előre ill hátra? És hol lehet kapni?

Leginkább az eBay-en, Angliában. Ha konkrét az érdeklődés, tudok segíteni a beszerzésben.

Nekem meg ki fog jönni a Brembo tárcsa-Redstuff kombo az első kerekek mögül, mert megy be helyette a fóka ST fék, és akkor eladó lesz a mostani. 1-2 héten belül beszerelem már végre, két hónapja várnak a sorukra...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46852 Dátum: 2013.06.19 szerda, 08:48:02 »

Leginkább az eBay-en, Angliában. Ha konkrét az érdeklődés, tudok segíteni a beszerzésben.

Nekem meg ki fog jönni a Brembo tárcsa-Redstuff kombo az első kerekek mögül, mert megy be helyette a fóka ST fék, és akkor eladó lesz a mostani. 1-2 héten belül beszerelem már végre, két hónapja várnak a sorukra...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
És mennyi az annyi?  Két kóla?
És ebben van 60e/45e km?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #46853 Dátum: 2013.06.19 szerda, 08:51:12 »

És mennyi az annyi?  Két kóla?
És ebben van 60e/45e km?

Jaja, ezek azok.

Kell a féknyereg is, vagy csak a betétek és a tárcsák?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mazlitulla
Vendég
« Új hozzászólás #46854 Dátum: 2013.06.19 szerda, 08:52:45 »

Sziasztok!

Reggel indult az autom csak nem tudom kivenni p bol valaki irt egy potkulcsos megoldast erre le tudna irni valaki ennek a menetet?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46855 Dátum: 2013.06.19 szerda, 10:48:58 »

Jaja, ezek azok.

Kell a féknyereg is, vagy csak a betétek és a tárcsák?

AndyA
Két kóláért kell.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46856 Dátum: 2013.06.19 szerda, 10:51:09 »

Jaja, ezek azok.

Kell a féknyereg is, vagy csak a betétek és a tárcsák?

AndyA
Nehéz így, hogy azt sem tudom mennyi a tárcsa vastagság, a betétvastagság, ár.
Nyereg az gyári? Akkor ugyan az, mint ami az autómon van?!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #46857 Dátum: 2013.06.19 szerda, 10:52:37 »

Nehéz így, hogy azt sem tudom mennyi a tárcsa vastagság, a betétvastagság, ár.
Nyereg az gyári? Akkor ugyan az, mint ami az autómon van?!

Persze, nyilván. A tárcsát és a betéteket kell csak kicserélni.

Majd mérek, azután mondom, és akkor lehet alkudni az árra is. Ha sikerül, a hétvégén összerakom, ha nem, akkor jövő héten.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46858 Dátum: 2013.06.19 szerda, 10:58:09 »

Persze, nyilván. A tárcsát és a betéteket kell csak kicserélni.

Majd mérek, azután mondom, és akkor lehet alkudni az árra is. Ha sikerül, a hétvégén összerakom, ha nem, akkor jövő héten.

AndyA
Addig viszonyítás képen beírhatnád, hogy hol és mennyi belőlük az új!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #46859 Dátum: 2013.06.19 szerda, 11:06:30 »

Addig viszonyítás képen beírhatnád, hogy hol és mennyi belőlük az új!

Brembo tárcsa újonnan 9 rugó darabja, EBC Redstuff betétek (DP31322C) angol eBay-en 65 font + posta, azaz saccra valahol 25-26 ezer körül lehetne kihozni. fekmester.hu-nál 28,5+posta, ebcbrakes.hu-nál 32 ezer.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46860 Dátum: 2013.06.19 szerda, 11:11:54 »

Brembo tárcsa újonnan 9 rugó darabja, EBC Redstuff betétek (DP31322C) angol eBay-en 65 font + posta, azaz saccra valahol 25-26 ezer körül lehetne kihozni. fekmester.hu-nál 28,5+posta, ebcbrakes.hu-nál 32 ezer.

AndyA
Akkor a két kóla reális!   eljen vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #46861 Dátum: 2013.06.19 szerda, 11:13:02 »

Akkor a két kóla reális!   eljen vigyor3

Ha a kóla alatt a becenevét érted és 2 grammot, akkor igen...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46862 Dátum: 2013.06.19 szerda, 11:17:48 »

Ha a kóla alatt a becenevét érted és 2 grammot, akkor igen...  vigyor3
Haraszti Cola!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dopefind86
Vendég
« Új hozzászólás #46863 Dátum: 2013.06.19 szerda, 11:46:36 »

Hali!

Az első szerintem felejtős,kb. a duplája lehet benne,vagy nagyon nem törődtek vele. A bőrülés repedezett,a váltószoknyát mintha egy kutya szétrágta volna,és külföldről hozták be. A jobb elején a lökhárító eléggé lóg,a lámpa alatti rés óriási,szerintem az ujjam beleférne.
A második jobbnak tűnik. Mik a szempontok a kocsikeresésnél? Mert ahogy nézem az árban elég nagy a differencia (600ezer)  integet2


fő szempont h nagy legyen és elférjen benne a család kutyával együtt Smiley
mindenféleképp dízel kell mert munkába járásra is lenne használva minden másnap kb 120-130 km-t menne....
nekem is a második a szimpatikusabb.és ha oda kerül a sor átvizsgálásra viszem a kocsit
köszönöm a segítséget!!!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #46864 Dátum: 2013.06.19 szerda, 12:11:35 »

Kéne egy kis eligazítás!

HOgy tudom leengedni a hűtőlevet és hogy tudom kivenni a hűtőt leggyorsabban akna nélkül?Huh???


kicserélném a klímacsövet, de az csak hűtő nélkül fog sikerülni...

Ha van valakinek valami képe vagy rajza a dologról vagy a menetéről vagy egyáltalán valami okosság azt szívesen fogadom! worship
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46865 Dátum: 2013.06.19 szerda, 13:28:11 »

Kéne egy kis eligazítás!

HOgy tudom leengedni a hűtőlevet és hogy tudom kivenni a hűtőt leggyorsabban?
Weimarral kitiped  nyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #46866 Dátum: 2013.06.19 szerda, 13:30:29 »

Az lehetséges,hogy 6 litert sikerült beleönteni a motorba és a nívón pont maxig van a szint?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46867 Dátum: 2013.06.19 szerda, 13:42:20 »

Az lehetséges,hogy 6 litert sikerült beleönteni a motorba és a nívón pont maxig van a szint?
mi a kérdés? 6ot ontottel bele és maxig van    smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46868 Dátum: 2013.06.19 szerda, 13:49:20 »

Az lehetséges,hogy 6 litert sikerült beleönteni a motorba és a nívón pont maxig van a szint?
igen, annyi kell bele
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #46869 Dátum: 2013.06.19 szerda, 14:09:25 »

mi a kérdés? 6ot ontottel bele és maxig van    smile

Én nem öntöttem bele semmit  vigyor3
Csak azért volt a kérdés hirtelen,mert fater elhívott,h lehetséges-e h belefért 6 liter...Aztán megkérdeztem,de mire elküldtem a választ,rájöttem,hogy OFF-ba kell 5,5  eplus2

igen, annyi kell bele

Köszi  worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46870 Dátum: 2013.06.19 szerda, 14:36:39 »


fő szempont h nagy legyen és elférjen benne a család kutyával együtt Smiley
mindenféleképp dízel kell mert munkába járásra is lenne használva minden másnap kb 120-130 km-t menne....
nekem is a második a szimpatikusabb.és ha oda kerül a sor átvizsgálásra viszem a kocsit
köszönöm a segítséget!!!

Azért vannak annál lényegesen olcsóbban is hasonló évjáratban. Azért, mert annyiba kerül még nem biztos, hogy tip-top az autó illetve fordítva. Mert annyira "olcsó", nem biztos, hogy sz@r.
Azért kell átnézni. Azt is szokták mondani, ha nem próbálhatod ki, akkor felejtős.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #46871 Dátum: 2013.06.19 szerda, 15:27:09 »

Nekem most 60 ezer körül van a betétjeimben, és 45 körül a tárcsákban. A tárcsák kb. fele életüknél lehetnek.

AndyA
akkor ha jól értem 70-90-e km egy tárcsa és ezt a betét kibírja 2x ?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #46872 Dátum: 2013.06.19 szerda, 15:40:44 »

akkor ha jól értem 70-90-e km egy tárcsa és ezt a betét kibírja 2x ?

Városban talán nem lesz ilyen jó a helyzet - én a Bp-Bécs-BP útvonalon ingázom a legtöbbet. Azért az 50 ezret tárcsánként meg merném tippelni, ha nem taxisüzemben közlekedik valaki az autójával (azaz bináris pedálkezeléssel: vagy padlógáz, vagy padlófék).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #46873 Dátum: 2013.06.19 szerda, 15:44:59 »

Városban talán nem lesz ilyen jó a helyzet - én a Bp-Bécs-BP útvonalon ingázom a legtöbbet. Azért az 50 ezret tárcsánként meg merném tippelni, ha nem taxisüzemben közlekedik valaki az autójával (azaz bináris pedálkezeléssel: vagy padlógáz, vagy padlófék).

AndyA
az jó én is lakott területen kívül használom a legtöbbet és nem fékezem sokat és akkor sem padló de ez a fék katasztrófa nem is tudom hogy tudták ezt így utcára engedni!
hát akkor asszem én is beruházok ilyen redstuff betétre de előbb megvárom styleair megveszi-e a tiédet!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #46874 Dátum: 2013.06.19 szerda, 15:54:47 »

az jó én is lakott területen kívül használom a legtöbbet és nem fékezem sokat és akkor sem padló de ez a fék katasztrófa nem is tudom hogy tudták ezt így utcára engedni!
hát akkor asszem én is beruházok ilyen redstuff betétre de előbb megvárom styleair megveszi-e a tiédet!

Az én két autóm már FL2. és ott volt változás az első fékek körül, azt mondta valaki. Nekem a gyárival is megállt elég rendesen. De Dentcraft autója, amit a nagytalin kipróbáltam... Abba tényleg csak lassítót szereltek fék helyett. és a tied is egy ilyen korai évjárat.

Ha valaki meg tudja mondani, mi volt a változtatás - munkahenger, féknyereg, akármi? - akkor meg lehetne nézni, hogyan lehetne normális féket szerelni a FL előtti járgányokba is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #46875 Dátum: 2013.06.19 szerda, 15:59:53 »

Ha valaki meg tudja mondani, mi volt a változtatás - munkahenger, féknyereg, akármi? - akkor meg lehetne nézni, hogyan lehetne normális féket szerelni a FL előtti járgányokba is.

AndyA

Az enyém F1-es volt, és abban is kaka volt a fék...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #46876 Dátum: 2013.06.19 szerda, 16:03:47 »

Az enyém F1-es volt, és abban is kaka volt a fék...

Nekem azt mondták, azért ilyen,mert majdnem 2t-t kell megállítania.
Oké, h nagy tömeg, de akkor is. Nekem is elég nehéz volt megszokni, h bármely autó után átülve a Mondiba szinte 2 lábbal kell taposni a féket, h megálljon!
F2-est még nem vezettem, arról nem tudok nyilatkozni. De az tény, h ez elég gyengus! AndyA a tiéd amúgy sem egy hétköznapi fék...  vigyor3
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #46877 Dátum: 2013.06.19 szerda, 16:08:15 »

Oké, h nagy tömeg, de akkor is. Nekem is elég nehéz volt megszokni, h bármely autó után átülve a Mondiba szinte 2 lábbal kell taposni a féket, h megálljon!
F2-est még nem vezettem, arról nem tudok nyilatkozni. De az tény, h ez elég gyengus! AndyA a tiéd amúgy sem egy hétköznapi fék...  vigyor3

A gyári Motorcrafttal is megállt anno rendesen, nem kellett két lábbal a féken állni.

Az enyém egyébként 2005/08, ami már F2, de mégis egy picivel gyengébb a fékje, mint a 2006/11-esnek. Azon tulajdonképpen a pedál és a padló közötti távolsággal be kell állítani a kívánt fékerőt, a többit megcsinálja az autó. A sajátomban azért tapodni kellett rendesen, hogy hajlandó legyen egyet-kettőt kattanni az ABS a reptéri betonon. Azt meg nem hiszem, hogy a 2.2 ennyivel nehezebb lenne a 2.0-nál. (Mind a kettőben Redstuff betét és fúrt ill. fúrt-mart tárcsa van mind a négy keréken).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46878 Dátum: 2013.06.19 szerda, 18:11:24 »

Nekem azt mondták, azért ilyen,mert majdnem 2t-t kell megállítania.
Oké, h nagy tömeg, de akkor is. Nekem is elég nehéz volt megszokni, h bármely autó után átülve a Mondiba szinte 2 lábbal kell taposni a féket, h megálljon!
F2-est még nem vezettem, arról nem tudok nyilatkozni. De az tény, h ez elég gyengus! AndyA a tiéd amúgy sem egy hétköznapi fék...  vigyor3

Kérdezd meg Dentcraftot. Ő ment az enyémmel a nagytalin. El tudja mondani a különbséget. Pedig nekem Delphi tárcsa meg Starline betét van fenn.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #46879 Dátum: 2013.06.19 szerda, 18:38:26 »

A gyári Motorcrafttal is megállt anno rendesen, nem kellett két lábbal a féken állni.

Az enyém egyébként 2005/08, ami már F2, de mégis egy picivel gyengébb a fékje, mint a 2006/11-esnek. Azon tulajdonképpen a pedál és a padló közötti távolsággal be kell állítani a kívánt fékerőt, a többit megcsinálja az autó. A sajátomban azért tapodni kellett rendesen, hogy hajlandó legyen egyet-kettőt kattanni az ABS a reptéri betonon. Azt meg nem hiszem, hogy a 2.2 ennyivel nehezebb lenne a 2.0-nál. (Mind a kettőben Redstuff betét és fúrt ill. fúrt-mart tárcsa van mind a négy keréken).

AndyA
sima gyári minőségű tárcsák megfelelőek?
pl:
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P16453&cMegnNr=1485
van 42% kedvezményem
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.19 szerda, 18:45:59 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
vision
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #46880 Dátum: 2013.06.19 szerda, 18:43:11 »

Lasan egy hete, hogy megvan a gép és a szabadságnak köszönhetően tesztelni is tudom(1500km  Wink ) következő dolgokat fedeztem fel:
-gyújtás ráadásnál valami elkezd búgni, ameddig jár a motor végig búg...
- indításnál, alapjárat és 1200 as fordulat között néha valami beremeg, elölről jön (kuplung használattól független)
Ezek mik lehetnek? Vagy ez a normális?
Az autó:2.0tdci 172ezer km
Srácok segítsetek, teljesen elkeseredtem ma...  szomoru1
szóval írtam ezt az 1200 körüli remegést, amit alacsony fordulaton csinál... A mai nagy meleget már nem bírtam elvisleni így bekapcsoltam a klímát(amit amúgy nem szeretek  smile ),de egész kellemes időt csinált a kocsiban, ameddig haza nem értem nem is volt gond, de amikor kiszálltam és meghallottam a kocsi hangját... borzasztó hangja volt!!  falbav ugyanaz a remegő hang, csak már alapjáraton is, persze amint kikapcsoltam a klímát abbahagyta.... mitől csinálhatja ezt? Amúgy tökéletes az autó, nagyon megszerettem, de ezt a hangot nem tudom elviselni!  worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #46881 Dátum: 2013.06.19 szerda, 18:44:50 »


http://www.lisoft.hu/catalog.php?w=1600&h=1200&host=langkaposvar.homeip.net&lang=HU

Nézz itt is azért körbe,kicsit olcsóbb,pl.: Brembo első tárcsa 10ezer  integet2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #46882 Dátum: 2013.06.19 szerda, 18:51:17 »

sima gyári minőségű tárcsák megfelelőek?
pl:
http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P16453&cMegnNr=1485
van 42% kedvezményem

Nekem meg Bárdiban 46%. Smiley

Én Brembot vettem hozzá, teljesen alkalmas.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #46883 Dátum: 2013.06.19 szerda, 18:56:45 »

Nekem meg Bárdiban 46%. Smiley

Én Brembot vettem hozzá, teljesen alkalmas.

AndyA
köszönöm  worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #46884 Dátum: 2013.06.19 szerda, 19:46:08 »

A klímám úgy működik, hogy a 4 "szembefújó" beömlőből a bal oldali és a bal-közép külső hőmérsékletet fúj (vagy még melegebbet), a jobb-közép és a jobb oldali hideget. Igazából a hideg egész tűrhető, de ültem már ugyanilyen árkategóriájú autóban, ami erőteljesebben hűtött, és sokkal hamarabb már hullahideget tolt.

Ez Mondeo sajátosság, vagy valami hibás a gépemben? Köszi!
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46885 Dátum: 2013.06.19 szerda, 19:51:49 »

A klímám úgy működik, hogy a 4 "szembefújó" beömlőből a bal oldali és a bal-közép külső hőmérsékletet fúj (vagy még melegebbet), a jobb-közép és a jobb oldali hideget. Igazából a hideg egész tűrhető, de ültem már ugyanilyen árkategóriájú autóban, ami erőteljesebben hűtött, és sokkal hamarabb már hullahideget tolt.

Ez Mondeo sajátosság, vagy valami hibás a gépemben? Köszi!

Nekem indítás után, mikor 35-40 °C -on áll egész nap...2-3 percen belül már hideg van a kocsiban.

Egyébként a két középső kifújó egy közös csatornából kapja a levegőt, ezért furcsa a különböző hőmérséklet kifújása.
Feltehetően gyenge a klímád teljesítménye.....


Semmi köze az árkategóriának......
itt egy kép, bizonyítéknak:

« Utoljára szerkesztve: 2013.06.19 szerda, 19:54:18 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46886 Dátum: 2013.06.19 szerda, 19:52:33 »

Srácok segítsetek, teljesen elkeseredtem ma...  szomoru1
szóval írtam ezt az 1200 körüli remegést, amit alacsony fordulaton csinál... A mai nagy meleget már nem bírtam elvisleni így bekapcsoltam a klímát(amit amúgy nem szeretek  smile ),de egész kellemes időt csinált a kocsiban, ameddig haza nem értem nem is volt gond, de amikor kiszálltam és meghallottam a kocsi hangját... borzasztó hangja volt!!  falbav ugyanaz a remegő hang, csak már alapjáraton is, persze amint kikapcsoltam a klímát abbahagyta.... mitől csinálhatja ezt? Amúgy tökéletes az autó, nagyon megszerettem, de ezt a hangot nem tudom elviselni!  worship
hosszbordásszíj, főtengely ékszíjtárcsa, feszítő stb,  mikor volt cserélve?   általában a szíj remegése ad olyan hangot mintha szét akarna esni a kocsi.   nyisd föl az elejét, indítsd be, klíma rá és nézd meg a szíjat
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #46887 Dátum: 2013.06.19 szerda, 19:59:05 »

Ma kiderült, hogy kap áramot a kompresszor. Tehát a kompresszorban van a hiba. Tekercs kimérve, jó. Úgy néz ki a klíma kuplung a ludas, fel kell újítani.
Jövőhét szerdán lesz a műtét.
Na ma nekem is fény derült a klíma hibára,ugyebár nem megy a ventilátor a motorral van balhé kimértek mindent direkt áram stb ,rendeltek utángyártottat de nem jó, nem ott vannak az elektromos csatija teljesen más,rengeteg telefon, úgyhogy csak  gyári kb 140 pénz(cromax) szomoru1,de üröm az örömbe lett 1 nagy  nehezen bontott elektronikával 20+ posta.Pénteken megjön berakják  remélem jó lesz.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46888 Dátum: 2013.06.19 szerda, 20:07:01 »

Nekem azt mondták, azért ilyen,mert majdnem 2t-t kell megállítania.
Oké, h nagy tömeg, de akkor is. Nekem is elég nehéz volt megszokni, h bármely autó után átülve a Mondiba szinte 2 lábbal kell taposni a féket, h megálljon!
F2-est még nem vezettem, arról nem tudok nyilatkozni. De az tény, h ez elég gyengus! AndyA a tiéd amúgy sem egy hétköznapi fék...  vigyor3
ez hülyeség   akkor 1     25 mázsás kocsi meg sem áll?   smile    meg a 15 mázsa messze van a 2 tonnától.   F2-eseken teljesen jó a fék, ki kellene deríteni min változtattak. de nekem gyanús h más a rásegítés is.

Lacika 71-é tényleg nagyon jó, rálépsz és fog mint a állat!      egyazegybe mint az olasz kocsikon.   semmi kétlábbal taposás, meg tűzfal kipúposodás, mint nekem.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.19 szerda, 20:09:19 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46889 Dátum: 2013.06.19 szerda, 20:12:38 »

A gyári Motorcrafttal is megállt anno rendesen, nem kellett két lábbal a féken állni.

Az enyém egyébként 2005/08, ami már F2, de mégis egy picivel gyengébb a fékje, mint a 2006/11-esnek. Azon tulajdonképpen a pedál és a padló közötti távolsággal be kell állítani a kívánt fékerőt, a többit megcsinálja az autó. A sajátomban azért tapodni kellett rendesen, hogy hajlandó legyen egyet-kettőt kattanni az ABS a reptéri betonon. Azt meg nem hiszem, hogy a 2.2 ennyivel nehezebb lenne a 2.0-nál. (Mind a kettőben Redstuff betét és fúrt ill. fúrt-mart tárcsa van mind a négy keréken).

AndyA

azért azt ne felejtsük el, h a reptéri beton olyanmintha ráspolyon mennél. sokkal nehezebben csúszik ott meg a gumi mint az azfalton.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #46890 Dátum: 2013.06.19 szerda, 20:14:03 »

Nekem azt mondták, azért ilyen,mert majdnem 2t-t kell megállítania.
Oké, h nagy tömeg, de akkor is. Nekem is elég nehéz volt megszokni, h bármely autó után átülve a Mondiba szinte 2 lábbal kell taposni a féket, h megálljon!
F2-est még nem vezettem, arról nem tudok nyilatkozni. De az tény, h ez elég gyengus! AndyA a tiéd amúgy sem egy hétköznapi fék...  vigyor3

Smax 1700 kg, és a fékre csak ráteszem a lábam és fejelem a szélvédőt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #46891 Dátum: 2013.06.19 szerda, 21:32:28 »

Sziasztok.

Van egy olyan kérdésem,hogy az 5ajtós géptető jó e a kombira?

Köszönöm .
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46892 Dátum: 2013.06.19 szerda, 21:36:31 »

Sziasztok.

Van egy olyan kérdésem,hogy az 5ajtós géptető jó e a kombira?

Köszönöm .
első ajtó végéig ugyanaz minden
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #46893 Dátum: 2013.06.19 szerda, 21:49:24 »

első ajtó végéig ugyanaz minden

Köszönöm
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46894 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 13:06:42 »

Na ma nekem is fény derült a klíma hibára,ugyebár nem megy a ventilátor a motorral van balhé kimértek mindent direkt áram stb ,rendeltek utángyártottat de nem jó, nem ott vannak az elektromos csatija teljesen más,rengeteg telefon, úgyhogy csak  gyári kb 140 pénz(cromax) szomoru1,de üröm az örömbe lett 1 nagy  nehezen bontott elektronikával 20+ posta.Pénteken megjön berakják  remélem jó lesz.
Lehet utána kéne menni, annak amit mondtam. Lehet ugyan az a gond, mint a gyengek-nél volt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #46895 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 21:19:41 »

Lehet utána kéne menni, annak amit mondtam. Lehet ugyan az a gond, mint a gyengek-nél volt.
Nekem magával a motorral van baj,az elektronika az úgy néz ki jó,de majd holnap kiderül, megjön a bontott aztán belekerül.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46896 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 21:25:39 »

Nekem magával a motorral van baj,az elektronika az úgy néz ki jó,de majd holnap kiderül, megjön a bontott aztán belekerül.
Jó. Majd írd meg mi volt.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #46897 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 21:26:44 »

Jó. Majd írd meg mi volt.  wave
Rendben.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #46898 Dátum: 2013.06.21 péntek, 10:33:42 »

Smax 1700 kg, és a fékre csak ráteszem a lábam és fejelem a szélvédőt...
Na ja, de ez nem csak betétekről és tárcsákról szól, hanem a rásegítés működéséről. Ez nekem akkor volt egyértelmű, amikor átültem egy új citrom jumpyba a mondeobol, majd vissza. A mondeo után a jumpyt egy ideig kockára fékeztem, a jumpy után a mondeoval majdnem neki mentem a garázskapunak.  hehe
A betétek tárcsák kérdését úgy lehetne megmérni, hogy adott kivezérelt fékolaj nyomással milyen lassulás érhető el. A rásegítés (a fékérzet) mértéket meg úgy, hogy adott kivezérelt nyomáshoz mekkora pedálerő kell.  angel
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
vision
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42



E-mail
« Új hozzászólás #46899 Dátum: 2013.06.21 péntek, 11:31:05 »

hosszbordásszíj, főtengely ékszíjtárcsa, feszítő stb,  mikor volt cserélve?   általában a szíj remegése ad olyan hangot mintha szét akarna esni a kocsi.   nyisd föl az elejét, indítsd be, klíma rá és nézd meg a szíjat
Köszi, megnézetm, tényleg az  Undecided Még nem volt benne cserélve... Mennyit bírnak ezek az alkatrészek? Jól gondolom, hogy ezteket együtt érdemes cserélni? Ez ilyen itthon elvégezhető munka vagy szervízes? worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
Oldalak: 1 ... 931 932 933 934 935 936 937 [938] 939 940 941 942 943 944 945 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.192 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.