Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 12:17:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 932 933 934 935 936 937 938 [939] 940 941 942 943 944 945 946 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20646702 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46900 Dátum: 2013.06.21 péntek, 11:44:30 »

Köszi, megnézetm, tényleg az  Undecided Még nem volt benne cserélve... Mennyit bírnak ezek az alkatrészek? Jól gondolom, hogy ezteket együtt érdemes cserélni? Ez ilyen itthon elvégezhető munka vagy szervízes? worship

Otthon is elvégezhető, ha tudod mit, hogyan kell csinálni.
Naplózva
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #46901 Dátum: 2013.06.21 péntek, 16:01:52 »

hali mindenki
az automba eggyik pillanatrol a masikra meleg lett tudja valaki hogy a legkondi ventinek melyik a biztije? rinya Huh?
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46902 Dátum: 2013.06.21 péntek, 17:06:31 »

hali mindenki
az automba eggyik pillanatrol a masikra meleg lett tudja valaki hogy a legkondi ventinek melyik a biztije? rinya Huh?

Ezt kifejtenéd bővebben? A klíma nem csinál olyat, hogy egyik pillanatról a másikra "felmelegszik".
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46903 Dátum: 2013.06.21 péntek, 18:30:24 »

Ezt kifejtenéd bővebben? A klíma nem csinál olyat, hogy egyik pillanatról a másikra "felmelegszik".
Ha visszaolvasol, nálam is egyik pillanatról a másikra kikapcsol a kompresszor.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #46904 Dátum: 2013.06.21 péntek, 20:47:28 »

Ha visszaolvasol, nálam is egyik pillanatról a másikra kikapcsol a kompresszor.

Az Ok, (illetve nem) hogy kikapcsol, de nem azonnal fúj meleget.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46905 Dátum: 2013.06.21 péntek, 21:16:09 »

Az Ok, (illetve nem) hogy kikapcsol, de nem azonnal fúj meleget.
Hát nem azonnal.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #46906 Dátum: 2013.06.21 péntek, 21:41:38 »

Jó. Majd írd meg mi volt.  wave
No mükszik a klíma tökéletesen csak a motorral volt baj semmi mással,köszönet Motorcraft fórumtársnak a nagyon gyors segítségért worship,fújja a hideget mint a rettenet taps
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #46907 Dátum: 2013.06.21 péntek, 21:53:34 »

No mükszik a klíma tökéletesen csak a motorral volt baj semmi mással,köszönet Motorcraft fórumtársnak a nagyon gyors segítségért worship,fújja a hideget mint a rettenet taps

Aztán nem ám úgy jársz, mint a Dumb és Dumberben, h a kezed odafagy a kormányhoz, a fika meg kikristályosodik az orrod alá!  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #46908 Dátum: 2013.06.21 péntek, 21:56:57 »

Aztán nem ám úgy jársz, mint a Dumb és Dumberben, h a kezed odafagy a kormányhoz, a fika meg kikristályosodik az orrod alá!  eplus2
duhos2 taps
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46909 Dátum: 2013.06.21 péntek, 22:01:47 »

No mükszik a klíma tökéletesen csak a motorral volt baj semmi mással,köszönet Motorcraft fórumtársnak a nagyon gyors segítségért worship,fújja a hideget mint a rettenet taps

Tud ilyet?  vigyor3


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #46910 Dátum: 2013.06.21 péntek, 22:05:12 »

Tud ilyet?  vigyor3



Mitudomén  (beka3)
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46911 Dátum: 2013.06.21 péntek, 22:15:05 »

Tud ilyet?  vigyor3
Mindig ezzel gizdázol! Nem mindenki vezet usenykában!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46912 Dátum: 2013.06.21 péntek, 22:22:54 »

Mindig ezzel gizdázol! Nem mindenki vezet usenykában!  eplus2

Hát ezzel hát.....eddig ez a rekordom!
De sok Ford lazán fúj 0°C alatt!  eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #46913 Dátum: 2013.06.21 péntek, 22:36:55 »

Hát ezzel hát.....eddig ez a rekordom!
De sok Ford lazán fúj 0°C alatt!  eljen

Te! Autót vezetsz vagy fagyasztószekrényt?!  wow1
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46914 Dátum: 2013.06.21 péntek, 22:40:55 »

Te! Autót vezetsz vagy fagyasztószekrényt?!  wow1

Nem hátrány az, ha a fagyasztott pizza nem olvad meg, amíg hazaér az ember a madarateszkóból  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46915 Dátum: 2013.06.21 péntek, 22:43:25 »

Te! Autót vezetsz vagy fagyasztószekrényt?!  wow1

Ez egy ügyfél autó volt.... vigyor3
Ez a kifújási hőmérséklet, 1-es fokozat, egy csatorna......ez melegszik ha több irányból fúj...de durva így is. Ez kérem ilyen.....
Transitban, Fiestában, mondeokban -1 körül simán.....  taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #46916 Dátum: 2013.06.22 szombat, 07:57:31 »

Tud ilyet?  vigyor3



ezt a maghöméröt a fagyasztóból vetted ki  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #46917 Dátum: 2013.06.22 szombat, 08:06:58 »

Ezt kifejtenéd bővebben? A klíma nem csinál olyat, hogy egyik pillanatról a másikra "felmelegszik".

bovebben nemigazan tudom egyik pillanatban mukodott megallas utan viszont meleg levegot fujt be es a venti se kapcsolt be
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #46918 Dátum: 2013.06.22 szombat, 12:46:38 »

Nekem indítás után, mikor 35-40 °C -on áll egész nap...2-3 percen belül már hideg van a kocsiban.

Egyébként a két középső kifújó egy közös csatornából kapja a levegőt, ezért furcsa a különböző hőmérséklet kifújása.
Feltehetően gyenge a klímád teljesítménye.....


Semmi köze az árkategóriának......
itt egy kép, bizonyítéknak:



Kösz a választ, akkor ellenőrzöm a beömlő csöveket, hátha szétcsúsztak valahol.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46919 Dátum: 2013.06.22 szombat, 13:14:59 »

Kösz a választ, akkor ellenőrzöm a beömlő csöveket, hátha szétcsúsztak valahol.

Nem tudnak.
A klíma feltöltöttségét ellenőriztesd inkább.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #46920 Dátum: 2013.06.22 szombat, 17:17:36 »

Sziasztok!

Egy évnyi szenvedés után, úgylátszik megoldottam a melegben nem működő klímámat.
A probléma az volt, hogy reggel tehát amikor még nem volt olyan meleg a kuplung behúzott és hűtött az autó rendesen, viszont a délutáni kánikulákban már nem.
A probléma megoldását egy külföldi fórumon találtam meg, itt :
http://www.talkford.com/topic/94304-air-con-works-for-a-few-mins/
Én is így tettem, leszedtem a kuplungot (1 db 14-es anya van rajta, de a hozzáférhetőség miatt sok idő volt), majd az alatta található 0,8 mm-es alátátet egy vékonyabbra egy 0.6-osra kicseréltem és az összerakás után szépen kapcsolgat rendesen ahogy kell. Egyetlen egy probléma van, hogy egy kicsit már hangja van a csapágynak, ami a szíjtárcsában van, azt is ki szeretném cserélni, csak sajna semmi méretet nem tudok, illetve azt sem, hogy le lehet -e szedni a kompresszor kibontása nélkül, tehát úgy hogy a gázt ne kelljen újra tölteni.

Nem tudtok véletlenül méretet, vagy típusszámot a csapágyhoz?

Előre is köszi, sziasztok.
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #46921 Dátum: 2013.06.22 szombat, 17:33:41 »

http://www.dieseltechnika.com/hu/common-rail/vstrikovace-delphi/
Hátha használható infó!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #46922 Dátum: 2013.06.22 szombat, 17:45:05 »

Sziasztok!

Egy évnyi szenvedés után, úgylátszik megoldottam a melegben nem működő klímámat.
A probléma az volt, hogy reggel tehát amikor még nem volt olyan meleg a kuplung behúzott és hűtött az autó rendesen, viszont a délutáni kánikulákban már nem.
A probléma megoldását egy külföldi fórumon találtam meg, itt :
http://www.talkford.com/topic/94304-air-con-works-for-a-few-mins/
Én is így tettem, leszedtem a kuplungot (1 db 14-es anya van rajta, de a hozzáférhetőség miatt sok idő volt), majd az alatta található 0,8 mm-es alátátet egy vékonyabbra egy 0.6-osra kicseréltem és az összerakás után szépen kapcsolgat rendesen ahogy kell. Egyetlen egy probléma van, hogy egy kicsit már hangja van a csapágynak, ami a szíjtárcsában van, azt is ki szeretném cserélni, csak sajna semmi méretet nem tudok, illetve azt sem, hogy le lehet -e szedni a kompresszor kibontása nélkül, tehát úgy hogy a gázt ne kelljen újra tölteni.

Nem tudtok véletlenül méretet, vagy típusszámot a csapágyhoz?

Előre is köszi, sziasztok.


Ha FS-10 a kompresszor mint a dieseleken akkor:

kuplung csapágy B:30 x A:55 x c:23 (A csapágy külső , B csapágy belső, C szélesség.)
Naplózva
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #46923 Dátum: 2013.06.22 szombat, 18:00:52 »

Ha FS-10 a kompresszor mint a dieseleken akkor:

kuplung csapágy B:30 x A:55 x c:23 (A csapágy külső , B csapágy belső, C szélesség.)

Szia!

Nagyon szépen köszönöm, sajna a típust nem tudom, és azt sem tudom honnan tudnám megnézni, ez egy 2001-es 2.0 benzinesbe kellene, de utánajárok!

Mégegyszer köszi és a gyorsaságot is  worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.22 szombat, 18:04:48 írta matya007 » Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #46924 Dátum: 2013.06.22 szombat, 18:07:31 »

Szia!

Nagyon szépen köszönöm, sajna a típust nem tudom, és azt sem tudom honnan tudnám megnézni, ez egy 2001-es 2.0 benzinesbe kellene, de utánajárok!

Mégegyszer köszi és a gyorsaságot is  worship

99% hogy az..de ford is tudott keverni...nézz utánna.
Naplózva
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #46925 Dátum: 2013.06.22 szombat, 18:14:31 »

99% hogy az..de ford is tudott keverni...nézz utánna.

Oké, köszönöm szépen!

szia
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46926 Dátum: 2013.06.22 szombat, 18:18:23 »

Benzineseken SC-90V klímakompresszor van.

Szerk: ettől még lehet ugyanaz a csapágy
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.22 szombat, 18:30:30 írta tpmportal » Naplózva
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #46927 Dátum: 2013.06.22 szombat, 18:30:11 »

Benzineseken SC-90V klímakompresszor van.

Köszi, akkor így keresem, bár lehet a csapágy mérete megegyezik nem ?
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #46928 Dátum: 2013.06.22 szombat, 18:35:26 »

Benzineseken SC-90V klímakompresszor van.

Szerk: ettől még lehet ugyanaz a csapágy

köszi  worship
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #46929 Dátum: 2013.06.22 szombat, 21:42:17 »

Köszi, akkor így keresem, bár lehet a csapágy mérete megegyezik nem ?

igaz benzinesen scroll kompresszor van utánna néztem..

csapágy : 35 x 50 x 20
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #46930 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 01:04:54 »

Tisztelt Fórumtársak!
mitől lehet az hogy bekötöttem a kartergáz lecsapatót az autóba és nem akart menni az autó! erőtlen volt! belefújtam a csőbe szépen jött a levegő nem volt megtörve a cső sem sehol!valaki esetleg megoldás?ezt mi okozhatja?
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #46931 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 06:23:39 »

Tisztelt Fórumtársak!
mitől lehet az hogy bekötöttem a kartergáz lecsapatót az autóba és nem akart menni az autó! erőtlen volt! belefújtam a csőbe szépen jött a levegő nem volt megtörve a cső sem sehol!valaki esetleg megoldás?ezt mi okozhatja?
üdv Attila
Tisztelt Fórumtárs!
A leválasztótank bekötése, ha helyesen kötötted be, nem okozhat teljesitmény  csökkenést. Sőt! Én előszőr vissza állitanám az eredeti állapotot és igy ellenőrizném a gépsárkány teljesitményét. Ha nem  változott a helyzet akkor a turbó csövek környékén , és ott ahol a beszerelést végezted erősen leellenőriznék mindent. Nem feltételezem, hogy nem tudod hova kell bekötni a tankot. Ettől függetlenűl. A szelepfedél kiömlő csonkja, és a turbó és a légszűrőt ősszekötőcső, leágazása közé kell bekötni. Én máshol keresném a problémát.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
matya007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123



E-mail
« Új hozzászólás #46932 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 06:56:25 »

igaz benzinesen scroll kompresszor van utánna néztem..

csapágy : 35 x 50 x 20
köszi, akkor ilyet veszek. Szia
Naplózva

MK3 2001, 2.0 Ghia (145 Le)
MK4 2012, 2.0 TDCI Titanium kombi (163 Le)
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #46933 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 12:58:08 »

Nem tudnak.
A klíma feltöltöttségét ellenőriztesd inkább.

Tavaly lett feltöltve, mert kihasadt a kompresszor-hűtő közti cső. Megnéztem, hogy elég erős nyomás van benne, bár műszert nem használtam. Olyannal is találkoztam már, hogy túl nagy nyomás miatt működött rosszul. Mindenesetre a motoron látszik, hogy működik a kompresszor.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46934 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 13:02:19 »

Tavaly lett feltöltve, mert kihasadt a kompresszor-hűtő közti cső. Megnéztem, hogy elég erős nyomás van benne, bár műszert nem használtam. Olyannal is találkoztam már, hogy túl nagy nyomás miatt működött rosszul. Mindenesetre a motoron látszik, hogy működik a kompresszor.


Hogyan nézted meg? Benyomtad a szelepet?  nyes
Az csak arra jó, hogy ellenőrizd van benne nyomás......de a mértékéről semmit nem árul el.
Igen, a túlnyomás is hiba. De ki az, aki túltölti? Viszont az hosszabb működésnél fordulhat elő, ha túlnyomás miatt lekapcsolja a kompresszort. Viszont addig rendesen működik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #46935 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 16:49:35 »

2.2 tdci egr alatti függőleges turbócsövet keresek, hátha valakinek akad egy eladó.  Cool
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46936 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 16:57:41 »

2.2 tdci egr alatti függőleges turbócsövet keresek, hátha valakinek akad egy eladó.  Cool

Rendelj egy szilikoncsövet e-bayről, szállítással is olcsóbb, mint a gyári és minőségben is veri (szilikon, 3 réteg szövet).
Naplózva
McRae
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129



E-mail
« Új hozzászólás #46937 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 17:05:06 »

Rendelj egy szilikoncsövet e-bayről, szállítással is olcsóbb, mint a gyári és minőségben is veri (szilikon, 3 réteg szövet).

Egy linket adnál? worship
Naplózva

2004.10. Mondeo 2.2 Tdci Ghia 155 Le  Phanter Black
2010.12. Mondeo 2.0 Tdci Trend 140 Le
2015.12. Mondeo 2.0 MK5
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46938 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 17:17:27 »

Egy linket adnál? worship

http://www.ebay.co.uk/itm/300778403755
De ha pirosat, vagy kéket szeretnél, akkor olyan is van  vigyor3
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #46939 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 19:36:08 »

Hogyan nézted meg? Benyomtad a szelepet?  nyes
Az csak arra jó, hogy ellenőrizd van benne nyomás......de a mértékéről semmit nem árul el.
Igen, a túlnyomás is hiba. De ki az, aki túltölti? Viszont az hosszabb működésnél fordulhat elő, ha túlnyomás miatt lekapcsolja a kompresszort. Viszont addig rendesen működik.

Jaja, megnyomtam a szelepet, leköpött, konstatáltam :-)

Akkor ez lesz az első. Lehet olyan, hogy a terelőlapátok a külső levegőt nem terelik rá a légkondira? Tényleg igen fura jelenség, hogy a közép arcba fújó beömlő egyike teljesen olyan hőmérséklet, mint ami a pollenszűrő előtt van (ha áll az autó forró, ha mozog, akkor külső hőmérséklet), a másik pedig valamivel hidegebb a külsőnél. Mindenképpen meg kell nézetnem autószerelővel, már látom.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #46940 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 20:26:16 »

Sziasztok!

Egy évnyi szenvedés után, úgylátszik megoldottam a melegben nem működő klímámat.
A probléma az volt, hogy reggel tehát amikor még nem volt olyan meleg a kuplung behúzott és hűtött az autó rendesen, viszont a délutáni kánikulákban már nem.
A probléma megoldását egy külföldi fórumon találtam meg, itt :
http://www.talkford.com/topic/94304-air-con-works-for-a-few-mins/
Én is így tettem, leszedtem a kuplungot (1 db 14-es anya van rajta, de a hozzáférhetőség miatt sok idő volt), majd az alatta található 0,8 mm-es alátátet egy vékonyabbra egy 0.6-osra kicseréltem és az összerakás után szépen kapcsolgat rendesen ahogy kell. Egyetlen egy probléma van, hogy egy kicsit már hangja van a csapágynak, ami a szíjtárcsában van, azt is ki szeretném cserélni, csak sajna semmi méretet nem tudok, illetve azt sem, hogy le lehet -e szedni a kompresszor kibontása nélkül, tehát úgy hogy a gázt ne kelljen újra tölteni.

Nem tudtok véletlenül méretet, vagy típusszámot a csapágyhoz?

Előre is köszi, sziasztok.

Szia, Én is ezzel a problémával szenvedek. Megpróbálom, amit írtál  taps Honnan tudtál szerezni ilyen vékony alátétet? Előre is köszi az infót.
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46941 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 21:17:08 »

A TIS-ben is le van írva, hogy hogyan kell a kuplungon "légrés" beállítást csinálni.
Emlékeim szerint nem kell hozzá kókányolni.
Egyszer egy évszázaddal ezelőtt írtam egy klíma komp csere FAQ-t talán még erről is írtam benne.
Talán.

Szia, Én is ezzel a problémával szenvedek. Megpróbálom, amit írtál  taps Honnan tudtál szerezni ilyen vékony alátétet? Előre is köszi az infót.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.23 vasárnap, 21:19:31 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46942 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 21:20:18 »

Jaja, megnyomtam a szelepet, leköpött, konstatáltam :-)

Akkor ez lesz az első. Lehet olyan, hogy a terelőlapátok a külső levegőt nem terelik rá a légkondira? Tényleg igen fura jelenség, hogy a közép arcba fújó beömlő egyike teljesen olyan hőmérséklet, mint ami a pollenszűrő előtt van (ha áll az autó forró, ha mozog, akkor külső hőmérséklet), a másik pedig valamivel hidegebb a külsőnél. Mindenképpen meg kell nézetnem autószerelővel, már látom.

Elpárologtatón mindig átmegy a levegő, nem lapátok irányítják rá.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46943 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 21:40:08 »

A TIS-ben is le van írva, hogy hogyan kell a kuplungon "légrés" beállítást csinálni.
Emlékeim szerint nem kell hozzá kókányolni.
Egyszer egy évszázaddal ezelőtt írtam egy klíma komp csere FAQ-t talán még erről is írtam benne.
Talán.


Egy évszázaddal ezelőtt?  Jól tartod magad.... eplus2
Esetleg a múlt évszázadban....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #46944 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 05:14:20 »

Hali!

Az lenne a kérdésem, hogy ha műszerfal párnát, egy az egyben kicserélem faceliftesre, akkor elvileg átalakítás nélkül felmenne rá a váltókörüli műanyag, alatti tartókonzol?
Leegyszerűsítve, a pre-fl és a fl műszerfal párnája különbözik?

Mennyibe kerülhet egy ilyen zacc per kávé?  vigyor3

 integet2 integet2

Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46945 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 09:10:22 »

Hali!

Az lenne a kérdésem, hogy ha műszerfal párnát, egy az egyben kicserélem faceliftesre, akkor elvileg átalakítás nélkül felmenne rá a váltókörüli műanyag, alatti tartókonzol?
Leegyszerűsítve, a pre-fl és a fl műszerfal párnája különbözik?

Mennyibe kerülhet egy ilyen zacc per kávé?  vigyor3

 integet2 integet2


igy van. Az ara viszont nem tom, hogy mennyi
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #46946 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 09:24:16 »

Szevasztok,

Jobb1-es majré vas  (plafon kapaszkodó) nem megy vissza a helyére, vszeg a kis rugó, vagy nemtom mi van benne, nem húzza vissza a helyére elengedés után.
Javítható ez kis kézügyességgel ?   Érdemes szétszedni, próbálkozni ?

Köszönet,
FD.
Naplózva
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #46947 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 14:53:52 »

Szevasztok!

Megtudnátok mondani, hogy a km óra mennyit csal 100km/h-nál.

köszi
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #46948 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 14:57:14 »

Szevasztok!

Megtudnátok mondani, hogy a km óra mennyit csal 100km/h-nál.

köszi

Én a 16"-os kerékkel, 100-as óra szerinti sebességnél, a GPS szerint 94-95-el megyek, tehát nekem lefelé csal.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #46949 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 16:07:13 »

Szevasztok!

Megtudnátok mondani, hogy a km óra mennyit csal 100km/h-nál.

köszi

140 mutat az óra, gps szerint 133-134.
Pontosan 150-et mutat az óra, 143 gps szerint.
100-nál 94-95.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Oldalak: 1 ... 932 933 934 935 936 937 938 [939] 940 941 942 943 944 945 946 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.19 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.