Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:12:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 [1016] 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21846766 alkalommal)
0 Felhasználó és 225 vendég van a témában
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #50750 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:27:23 »

tehát az izzításnak semmi köze az izzítás lámpához? köszönöm az ijesztgetést is, már így is padlón vagyok, de a hátamnak jól esett még egy rúgás.

Mikor inditod az autót, akkor van köze az izzitáshoz a visszajelzőnek. Mikor hiba esetén villogtatja, annak 99% nincs köze az izzitáshoz. Az izzitógyerták hibája miatt eddigi tapasztalatok alapján semmilyen körülmény között nem dob hibakódot az autó, főleg nem megy át vészüzembe.
Az izzitó villogása általában üzemanyagrendszeri problémát jelent. De ehhez az első lépés a hibakódolvasás.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
decline
Vendég
« Új hozzászólás #50751 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:31:58 »

Van, a gyújtás ráadásánál. De ilyenkor csak azt jelzi, hogy komoly gond van, és vészüzem.

A komplett üzemanyagrendszer-cserés dolgot nem kell komolyan venni, ahogy már írták, bármi lehet  wave

sajnos az ember ilyenkor nehezen kezeli a poént, ezért pici bocsi. worship
nem értek az autókhoz, de aki a fent emlitett teóráit mondta, képzett autószerelő, most épp műhelyfőnök. valahol máshol találtam egy kezelési könyvet, ahol az előizzítás visszajelzőre azt irta, hogyha villog akkor az az izzító kör meghibásodását jelzi. mint mondtam, értek hozzá, de levezetve logikusnak tünik. (lehet csak a remény naív szelleme beszél belőlem)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50752 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:38:29 »

tehát az izzításnak semmi köze az izzítás lámpához? köszönöm az ijesztgetést is, már így is padlón vagyok, de a hátamnak jól esett még egy rúgás.

Kérlek, bármikor, nagyon szivesen! taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50753 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:39:57 »

sajnos az ember ilyenkor nehezen kezeli a poént, ezért pici bocsi. worship
nem értek az autókhoz, de aki a fent emlitett teóráit mondta, képzett autószerelő, most épp műhelyfőnök. valahol máshol találtam egy kezelési könyvet, ahol az előizzítás visszajelzőre azt irta, hogyha villog akkor az az izzító kör meghibásodását jelzi. mint mondtam, értek hozzá, de levezetve logikusnak tünik. (lehet csak a remény naív szelleme beszél belőlem)

Az beszél.

Ha villog a malacfarok, kódot kell olvasni, és kész. Amíg nincs kód, max. egy médium tudná megmondani, mi baja az autódnak. De kódot olvastatni, pláne fórumos ismerőssel, olcsóbb, hidd el. worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #50754 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:44:00 »

sajnos az ember ilyenkor nehezen kezeli a poént, ezért pici bocsi. worship
nem értek az autókhoz, de aki a fent emlitett teóráit mondta, képzett autószerelő, most épp műhelyfőnök. valahol máshol találtam egy kezelési könyvet, ahol az előizzítás visszajelzőre azt irta, hogyha villog akkor az az izzító kör meghibásodását jelzi. mint mondtam, értek hozzá, de levezetve logikusnak tünik. (lehet csak a remény naív szelleme beszél belőlem)

Hibakódot kell olvasni addig kár találgatni, mert lehet sok minden......üzemanyag rendszeri hiba, elektromos turbónál elektronika hiba, stb...
Egy biztos, hogy nem izzítógyertya hiba. A kocsi beindul azok nélkül is. Azért villog, mert azon keresztül jelzi, hogy valami nem jó, mint írtam ez nagyon sok minden miatt lehet és ezért van a vészüzem is.
Arra készülj fel, hogy a szervizek rögtön a legdrágább dolgot akarják majd megcsinálni/kicserélni.
Miután kiolvasták a hibakódokat kérd el és írd be ide a fórumra, úgy már könnyebben tudunk segíteni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
decline
Vendég
« Új hozzászólás #50755 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 19:59:23 »

Hibakódot kell olvasni addig kár találgatni, mert lehet sok minden......üzemanyag rendszeri hiba, elektromos turbónál elektronika hiba, stb...
Egy biztos, hogy nem izzítógyertya hiba. A kocsi beindul azok nélkül is. Azért villog, mert azon keresztül jelzi, hogy valami nem jó, mint írtam ez nagyon sok minden miatt lehet és ezért van a vészüzem is.
Arra készülj fel, hogy a szervizek rögtön a legdrágább dolgot akarják majd megcsinálni/kicserélni.
Miután kiolvasták a hibakódokat kérd el és írd be ide a fórumra, úgy már könnyebben tudunk segíteni.
köszönöm a választ, holnap talán már okosabb leszek
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #50756 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 20:02:26 »

köszönöm a választ, holnap talán már okosabb leszek

Úgy legyen!
A hibakódokat írd majd le és akkor már tudunk neked segíteni. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50757 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 20:09:48 »

köszönöm a választ, holnap talán már okosabb leszek
ha pesti vagy,többen tudunk neked segíteni diagban ingyen......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
decline
Vendég
« Új hozzászólás #50758 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 20:13:06 »

ha pesti vagy,többen tudunk neked segíteni diagban ingyen......
keszthelyi vagyok, nem is merem használni addig amig ki nem derül mi a baj. egyébként egy ilyen mutatvány mennyibe fáj? nem szakszervíz, az keszthelyen már rég megszünt, a unixnál csinálnak manapság ilyet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50759 Dátum: 2013.12.09 hétfő, 20:14:16 »

keszthelyi vagyok, nem is merem használni addig amig ki nem derül mi a baj. egyébként egy ilyen mutatvány mennyibe fáj? nem szakszervíz, az keszthelyen már rég megszünt, a unixnál csinálnak manapság ilyet.
6e ft-tól akár 12e ft ig.az egy órai rezsi óradíj a szag szervíznél.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
decline
Vendég
« Új hozzászólás #50760 Dátum: 2013.12.10 kedd, 09:02:44 »

6e ft-tól akár 12e ft ig.az egy órai rezsi óradíj a szag szervíznél.....

reméltem hogy nem nektek lesz igazatok. szerettem volna indulni hogy kiolvassák a problémát. borzasztó füstfelhőt ereget, ütemtelen az alapjárat, gyönyörűséges kopogó hangja van. úgy látszik kipörgött a cseresznye. nem is nagyon mertem vele indulni, szerencsére le is fulladt, ugyhogy nem kellett kisértenem a sorsot.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #50761 Dátum: 2013.12.10 kedd, 10:22:15 »

reméltem hogy nem nektek lesz igazatok. szerettem volna indulni hogy kiolvassák a problémát. borzasztó füstfelhőt ereget, ütemtelen az alapjárat, gyönyörűséges kopogó hangja van. úgy látszik kipörgött a cseresznye. nem is nagyon mertem vele indulni, szerencsére le is fulladt, ugyhogy nem kellett kisértenem a sorsot.
én tudok sümegen egy jó szerelőt bátran ajánlom ügyes és vágja a dolgokat!és feleslegesen nem veteti meg veled a dolgokat!
06305528083 valamilyen Balázs már nem emléxem!
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
decline
Vendég
« Új hozzászólás #50762 Dátum: 2013.12.10 kedd, 10:33:49 »

én tudok sümegen egy jó szerelőt bátran ajánlom ügyes és vágja a dolgokat!és feleslegesen nem veteti meg veled a dolgokat!
06305528083 valamilyen Balázs már nem emléxem!
üdv Attila
volt nálam szerelő. vagy porlasztó, vagy a dugattyú törött el. biztosat ő sem tud mondani, amig ki nem olvassák. azt mondta az is lehet hogy csak egy szelep állt be.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #50763 Dátum: 2013.12.10 kedd, 11:21:45 »

volt nálam szerelő. vagy porlasztó, vagy a dugattyú törött el. biztosat ő sem tud mondani, amig ki nem olvassák. azt mondta az is lehet hogy csak egy szelep állt be.
remélem minél kisebb gondod lesz! azért jegyezd fel a telószámot sose lehet tudni!az enyémet ő megcsinálta és ne mis volt vele gond!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
decline
Vendég
« Új hozzászólás #50764 Dátum: 2013.12.10 kedd, 11:30:33 »

remélem minél kisebb gondod lesz! azért jegyezd fel a telószámot sose lehet tudni!az enyémet ő megcsinálta és ne mis volt vele gond!

köszönöm! bár szerintem itthon marad az auto, szombaton indlok osztrákba, addig nem hiszem hogy lesz változás, bár azért reménykedek.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #50765 Dátum: 2013.12.10 kedd, 11:32:43 »

volt nálam szerelő. vagy porlasztó, vagy a dugattyú törött el. biztosat ő sem tud mondani, amig ki nem olvassák. azt mondta az is lehet hogy csak egy szelep állt be.
Dominak kilukadt a dugattyúja korábban,tehát nem hihetetlen....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #50766 Dátum: 2013.12.10 kedd, 12:03:26 »

Sziasztok szerintetek mennyit ér egy gyári Ford alufelni?16-os szép állapotban.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50767 Dátum: 2013.12.10 kedd, 12:08:36 »

Sziasztok szerintetek mennyit ér egy gyári Ford alufelni?16-os szép állapotban.

Attól függ.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #50768 Dátum: 2013.12.10 kedd, 12:09:05 »

Szerintem beépítő kerettel bámelyik 2 DIN-es fejegységet tudná vezérelni a távirányító, és sokkal jobb minőségűek vannak



Szia nekem hasonló problémám van az első indításnál hidegen pár másodpercig jár az alapjárat és elég csúnya hangja van...meleg motornál pedig adok egy gázfröccsöt üresben és felmegy a fordulat de nem esik vissza alapjáratra hanem 1000 és 1300 között fel le jár:Ssenki sem tudja miért..
visszatérve az alapjárathoz nekem szerintem valamelyik porlasztó vagy szelephimba van meghalva benne érdemes lenne a te porlasztóidat is megnyomatni
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #50769 Dátum: 2013.12.10 kedd, 12:12:15 »

Udv!

Meg egy uj hibajelenseg az alapjarati problemaimhoz...
Ugye eddig az volt a gond, hogy a fordulat nem esett vissza magatol, egy ujjabb szerelosem tudott a hibara rajonni az eltelt egy hetben, viszont most merseklodott a hiba,de...
Leesik a fordulat, viszont olyan 1000-1100 as fordulaton porog a motor, es ha leis esik 800 korulre amint a kormanyhoz vagy gazhoz erek ingadozik kicsit vagy epp marad 1000 korul...
Mit csereljek/csereltessek meg ki?!
Feladom...




Szia nekem hasonló problémám van az első indításnál hidegen pár másodpercig jár az alapjárat és elég csúnya hangja van...meleg motornál pedig adok egy gázfröccsöt üresben és felmegy a fordulat de nem esik vissza alapjáratra hanem 1000 és 1300 között fel le jár:Ssenki sem tudja miért..
visszatérve az alapjárathoz nekem szerintem valamelyik porlasztó vagy szelephimba van meghalva benne érdemes lenne a te porlasztóidat is megnyomatni
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #50770 Dátum: 2013.12.10 kedd, 12:13:52 »

Attól függ.


kb?
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #50771 Dátum: 2013.12.10 kedd, 12:17:12 »

Mk3 csak Mondeokat bont, vagy más Fordokat is?
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50772 Dátum: 2013.12.10 kedd, 12:17:17 »


kb?

Szerinted ezt érdemben el lehet dönteni ha csak beszélünk róla?
Állapot függő! Amit még fényképek sem mutatnak meg.
20e - 100e   például.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50773 Dátum: 2013.12.10 kedd, 12:18:10 »

Mk3 csak Mondeokat bont, vagy más Fordokat is?

mk2 bont kocsikat, mondeo-kat főleg, de szerintem egyéb dolgokat is tud.... ha nem is éppen nála.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #50774 Dátum: 2013.12.10 kedd, 12:23:44 »

mk2 bont kocsikat, mondeo-kat főleg, de szerintem egyéb dolgokat is tud.... ha nem is éppen nála.

Igen, mk2-re gondoltam... Smiley Köszi!
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #50775 Dátum: 2013.12.10 kedd, 17:37:59 »

sziasztok! nem biztos jó helyre írtam a kérdést de itt ugyis megvan a válasz mindenre,aki válaszol annak előre is köszönöm. Van e plazma müszerfal a Mondeo mk3-ba? mármint gyártottak e?
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #50776 Dátum: 2013.12.10 kedd, 18:46:57 »

http://www.ebay.de/itm/PLASMA-TACHO-Tachoscheiben-Plasmascheiben-SET-Ford-Mondeo-MK3-bis-240-km-h-BLAU-/400622214606?pt=DE_Autoteile&hash=item5d46f1ddce


sziasztok! nem biztos jó helyre írtam a kérdést de itt ugyis megvan a válasz mindenre,aki válaszol annak előre is köszönöm. Van e plazma müszerfal a Mondeo mk3-ba? mármint gyártottak e?

Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50777 Dátum: 2013.12.10 kedd, 18:54:21 »

sziasztok! nem biztos jó helyre írtam a kérdést de itt ugyis megvan a válasz mindenre,aki válaszol annak előre is köszönöm. Van e plazma müszerfal a Mondeo mk3-ba? mármint gyártottak e?


Lockwood Dial néven is vannak hasonlók.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Piro88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95

Darkpiro@windowslive.com
« Új hozzászólás #50778 Dátum: 2013.12.10 kedd, 21:36:15 »

Sziasztok!

A mondeo MKIII 2004-es évjáratnál a 2 din-es rádiót, illetve a klíma szabályzó kereteket fel lehet cserélni? Hogy a klíma legyen alul a rádió pedig felül?
Naplózva

2007.11   2.0 TDCi Ghia ferdehátú
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50779 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:34:30 »

Sziasztok!

A mondeo MKIII 2004-es évjáratnál a 2 din-es rádiót, illetve a klíma szabályzó kereteket fel lehet cserélni? Hogy a klíma legyen alul a rádió pedig felül?

Nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #50780 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:36:04 »

Nem.

Há dehogynem, csak nem fog működni. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50781 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:38:51 »

Há dehogynem, csak nem fog működni. vigyor3

Nem lehet, mert a klíma keret az egyben a középkonzol anyaga.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #50782 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:40:17 »

Nem lehet, mert a klíma keret az egyben a középkonzol anyaga.
Akkor még ronda is lesz, meg fejjel lefelé. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #50783 Dátum: 2013.12.10 kedd, 22:43:01 »

igazából meg lehetne csinálni, csak nem ismerek olyan embert aki ezt szépen meg tudná csinálni
Naplózva
kutyaarc
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 107



E-mail
« Új hozzászólás #50784 Dátum: 2013.12.10 kedd, 23:14:32 »

Köszönöm,, Wink
Naplózva

Ford Mondeo TURNIER  2.0 TD GHIA.   Duratorq DI (90PS), Colorado Red     20-as sorozat
Motor:     2.0L Duratorq DI (90PS)csak 180 kmperóra...
Váltó:     5 fok kézi MTX75.iktató.. digit klima,xenon,egr off,
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #50785 Dátum: 2013.12.11 szerda, 10:18:06 »

Sziasztok!

A Mondimban a kormánymű cserére érett. Jobbra elkezdem tekerni és akad, majd ugrik egyet, ez 100 km/h-nál apró korrigálásnál elég zavaró.  Emellett elég bizonytalan is a kormányzásom, nagyon agresszíven megy vissza mindig középállásba, főleg jobbról, illetve néha kisebb úthibák is megcsavarják a kormányt a kezeim között. (felni rendben, centrírozás megvolt)

A kérdésem, hogy a kormánymű hiba az összes jelenségért felelős, vagy egy futómű beállítással az utóbbiakon lehet javítani?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #50786 Dátum: 2013.12.11 szerda, 10:36:35 »

Sziasztok!

A Mondimban a kormánymű cserére érett. Jobbra elkezdem tekerni és akad, majd ugrik egyet, ez 100 km/h-nál apró korrigálásnál elég zavaró.  Emellett elég bizonytalan is a kormányzásom, nagyon agresszíven megy vissza mindig középállásba, főleg jobbról, illetve néha kisebb úthibák is megcsavarják a kormányt a kezeim között. (felni rendben, centrírozás megvolt)

A kérdésem, hogy a kormánymű hiba az összes jelenségért felelős, vagy egy futómű beállítással az utóbbiakon lehet javítani?

Bátor vagy, hogy ilyen autóval 100-zal mersz közlekedni... Ne nagyon tedd, mert ha nincs szerencséd, úgy beáll, hogy nem tudod idejében kitépni a holtpontról.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #50787 Dátum: 2013.12.11 szerda, 10:45:55 »

Bátor vagy, hogy ilyen autóval 100-zal mersz közlekedni... Ne nagyon tedd, mert ha nincs szerencséd, úgy beáll, hogy nem tudod idejében kitépni a holtpontról.

AndyA

Ford szerviz kb. fél éve azt a diagnózist adta, hogy nyugodtan használhatom így, veszélybe nem tudok kerülni, ez a hiba több évig is stagnálhat ebben az állapotban.  Shocked
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #50788 Dátum: 2013.12.11 szerda, 12:19:28 »

Ford szerviz kb. fél éve azt a diagnózist adta, hogy nyugodtan használhatom így, veszélybe nem tudok kerülni, ez a hiba több évig is stagnálhat ebben az állapotban.  Shocked



Jaaaa, ha a Ford mondta.....akkor minden rendben! Mást nem jósoltak még?

(érzed az iróniát, ugye)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #50789 Dátum: 2013.12.11 szerda, 14:02:02 »

Ford szerviz kb. fél éve azt a diagnózist adta, hogy nyugodtan használhatom így, veszélybe nem tudok kerülni, ez a hiba több évig is stagnálhat ebben az állapotban.  Shocked
Tisztelt Fórumtárs!
Elképesztő, hogy egyes emberek milyen felelőtlen kijelentéseket képesek tenni. wow1 wow1 wow1 Én írásban kértem volna mindezt, és azonnal elmentem volna a fogyasztóvédelmi felügyelőségre és kértem volna egy azonnali szakértői vizsgálatot. Ez a kormány így ebben a formában életveszélyes, a közúti forgalomra nézve közveszélyes, azonnali felújításra szorul, mivel bármelyik pillanatban olyan szinten beállhat a rendszer, hogy kormányozhatatlanná válik a gépjármű. A legszomorúbb a történetben, hogy mindezt egy szakszervizben mondják, 8500-12000 Ft rezsi/óra bérért. falbav falbav falbav Igen elgondolkodtató. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #50790 Dátum: 2013.12.11 szerda, 14:20:47 »



Jaaaa, ha a Ford mondta.....akkor minden rendben! Mást nem jósoltak még?

(érzed az iróniát, ugye)

Csoda, hogy azt nem tették hozzá, hogy a "kénes" gázolaj miatt cserélni kell a porlasztókat és a nagynyomású szivattyút is, mert amikor bekapcsol akkor kis szállítás miatt bezavar a kormányszervonak és ez okozza a megszorulást. eplus2
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50791 Dátum: 2013.12.11 szerda, 15:00:09 »

mivel bármelyik pillanatban olyan szinten beállhat a rendszer, hogy kormányozhatatlanná válik a gépjármű

Volt már ilyen?  wow1
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #50792 Dátum: 2013.12.11 szerda, 15:07:36 »

Volt már ilyen?  wow1
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos volt. Itt a fórumon is. Ha emlékeim nem csalnak akkor V.Tamásnak menet közben beállt a kormány és csoda, hogy épp bőrrel megúszta a kalandot. Ha egyáltalán annak nevezhetjük, és nem, szerencsének wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.11 szerda, 15:21:01 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mk3mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #50793 Dátum: 2013.12.11 szerda, 19:27:05 »

Sziasztok

2001-es évjáratú III-as mondeomról szeretnék eltávolítani 1-2 parkolási sérülést (csak felületi sérülések).

Színe, a katalógus szerint:  "Stardust Silver".

Kinek milyen tapasztalata van? Ki, mit ajánl? Hol találok ilyen színű hibajavítót?

Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #50794 Dátum: 2013.12.11 szerda, 19:30:21 »

Például itt:http://www.makrocar.hu/spd/1147068/Ford-Javitofestek-Lakk-stift-szett-1147068


Sziasztok

2001-es évjáratú III-as mondeomról szeretnék eltávolítani 1-2 parkolási sérülést (csak felületi sérülések).

Színe, a katalógus szerint:  "Stardust Silver".

Kinek milyen tapasztalata van? Ki, mit ajánl? Hol találok ilyen színű hibajavítót?


Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
mk3mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #50795 Dátum: 2013.12.11 szerda, 20:00:54 »

Például itt:http://www.makrocar.hu/spd/1147068/Ford-Javitofestek-Lakk-stift-szett-1147068



Köszönöm a segítséged.

Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #50796 Dátum: 2013.12.11 szerda, 20:51:24 »

Tisztelt Fórumtárs!
Elképesztő, hogy egyes emberek milyen felelőtlen kijelentéseket képesek tenni. wow1 wow1 wow1 Én írásban kértem volna mindezt, és azonnal elmentem volna a fogyasztóvédelmi felügyelőségre és kértem volna egy azonnali szakértői vizsgálatot. Ez a kormány így ebben a formában életveszélyes, a közúti forgalomra nézve közveszélyes, azonnali felújításra szorul, mivel bármelyik pillanatban olyan szinten beállhat a rendszer, hogy kormányozhatatlanná válik a gépjármű. A legszomorúbb a történetben, hogy mindezt egy szakszervizben mondják, 8500-12000 Ft rezsi/óra bérért. falbav falbav falbav Igen elgondolkodtató. wave
Tisztelettel László! worship
Ki sem engedhették volna a szervizből. Huh?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #50797 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 06:47:11 »

Ki sem engedhették volna a szervizből. Huh?
Tisztelt Fórumtárs!
Tökéletesen egyetértek!!! Minden jó érzésű, megfelelő szaktudással rendelkező szerelő, azonnal hozzáfogott volna a kormánymű felújításához, vagy teljes cseréjéhez.
Még egyszer mondom. Elképesztő tudatlanság, és felelőtlenség volt a szerviz részéről ez a fajta szakmai hozzáállás. Az ilyen szakműhelyt azonnal be kellene záratni, és a vezetőket felelősségre vonni. gun gun gun
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #50798 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 12:47:48 »

Sziasztok!

Köszi a válaszokat, jövő héten meglesz a csere. Én nem igazán értek (műszakilag) az autókhoz, 8 éve ugyanabba a Ford szervizbe hordom a kocsit, így ha ők azt mondták így még járhatok vele, nem jutott eszembe, hogy mást gondoljak...  Roll Eyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50799 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 13:09:46 »

Sziasztok!

Köszi a válaszokat, jövő héten meglesz a csere. Én nem igazán értek (műszakilag) az autókhoz, 8 éve ugyanabba a Ford szervizbe hordom a kocsit, így ha ők azt mondták így még járhatok vele, nem jutott eszembe, hogy mást gondoljak...  Roll Eyes

Pedig... ha a fék, kormány nem tökéletes, tényleg ki se engedhetnek a kapun... elég nagy felelőtlenség volt a részükről.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 [1016] 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.152 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.