Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 21:04:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 [1017] 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20651504 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #50800 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 13:21:21 »

Szerintem erősen túlreagáltátok megint a dolgot, amikor nem is forgattátok azt a kormányt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #50801 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 13:35:17 »

Szerintem erősen túlreagáltátok megint a dolgot, amikor nem is forgattátok azt a kormányt.

Senki nem lát bele, és nem tudja megmondani, mikor áll be jobban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #50802 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 14:54:35 »

Szerintem erősen túlreagáltátok megint a dolgot, amikor nem is forgattátok azt a kormányt.
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem te is túlreagálnád a szituációt ha épp veled szembe jönne egy ilyen, adott esetben, kormányozhatatlan gépsárkány, egy ráadásul be pánikólt vezetővel. Szóval Isten óvja a királynét és a királyt! wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #50803 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 17:47:58 »

Szerintem erősen túlreagáltátok megint a dolgot, amikor nem is forgattátok azt a kormányt.

jézusatyúristen miket beszélsz te itt....
FÉL éve igy használja...tehát annyira nem lehet széthullva az a kormánymű...ha annyira sz@r biztos nem engedik ki...főleg egy szakszerviznél egyből megjelennek a dollár jelek egyesek szemében ott... eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50804 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 17:54:18 »

jézusatyúristen miket beszélsz te itt....
FÉL éve igy használja...tehát annyira nem lehet széthullva az a kormánymű...ha annyira sz@r biztos nem engedik ki...főleg egy szakszerviznél egyből megjelennek a dollár jelek egyesek szemében ott... eplus2

A Mondimban a kormánymű cserére érett. Jobbra elkezdem tekerni és akad, majd ugrik egyet, ez 100 km/h-nál apró korrigálásnál elég zavaró.  Emellett elég bizonytalan is a kormányzásom, nagyon agresszíven megy vissza mindig középállásba, főleg jobbról, illetve néha kisebb úthibák is megcsavarják a kormányt a kezeim között. (felni rendben, centrírozás megvolt)

Mondhatsz, amit akarsz, de így biztosan nem szabad közlekedni. Akad és ugrik... hát...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #50805 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 18:36:56 »

A Mondimban a kormánymű cserére érett. Jobbra elkezdem tekerni és akad, majd ugrik egyet, ez 100 km/h-nál apró korrigálásnál elég zavaró.  Emellett elég bizonytalan is a kormányzásom, nagyon agresszíven megy vissza mindig középállásba, főleg jobbról, illetve néha kisebb úthibák is megcsavarják a kormányt a kezeim között. (felni rendben, centrírozás megvolt)

Mondhatsz, amit akarsz, de így biztosan nem szabad közlekedni. Akad és ugrik... hát...

Nem mondok semmit, főleg nem neten keresztül egy kormányműről mint itt egyesek...okoskodni lehet, de ha egy szakszerviz azt mondja hogy mehet azzal a hibával(ahova mellesleg x éve jár és viszi a pénzt) akkor nem lehetett olyan nagy gond vele, de gondolom elmondták hogy nem örökélet a dolog, az hogy jelen pillanatban sz@rrá ment az meg a tulaj dolga hogy megcsináltassa és nem biztos hogy a szakszerviz a szarrágó mint egyesek itt állitják.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.12 csütörtök, 18:45:47 írta Bunyek » Naplózva
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #50806 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 19:23:03 »

Uraim, egy kérdés:

lehet-e a Mondeo váltójában olajat cserélni? Egy ideje, főleg hideg motornál alapjáratnál, üresben furán csörög-zörög valami, ha kinyomom a kuplungot, halkabb lesz. Arra gondoltam, hogy a váltóolaj cseréje segítene, lehet, hogy vmelyik csapágy vagy hasonló nem kap elég kenést.

Szerelőnél még nem jártam ezzel, de gondoltam megkérdezem előtte itt is.

2004-es 1.8-as benzines az autó

köszönöm a válaszokat!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #50807 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 19:24:28 »

Uraim, egy kérdés:

lehet-e a Mondeo váltójában olajat cserélni? Egy ideje, főleg hideg motornál alapjáratnál, üresben furán csörög-zörög valami, ha kinyomom a kuplungot, halkabb lesz. Arra gondoltam, hogy a váltóolaj cseréje segítene, lehet, hogy vmelyik csapágy vagy hasonló nem kap elég kenést.

Szerelőnél még nem jártam ezzel, de gondoltam megkérdezem előtte itt is.

2004-es 1.8-as benzines az autó

köszönöm a válaszokat!
nyeles tengely csapágy.de azon az olajcsere nem segít.amúgy lelehet cserélni,a ford szerint örök élettartamú váltóolajat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #50808 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 19:25:25 »

Uraim, egy kérdés:

lehet-e a Mondeo váltójában olajat cserélni? Egy ideje, főleg hideg motornál alapjáratnál, üresben furán csörög-zörög valami, ha kinyomom a kuplungot, halkabb lesz. Arra gondoltam, hogy a váltóolaj cseréje segítene, lehet, hogy vmelyik csapágy vagy hasonló nem kap elég kenést.

Szerelőnél még nem jártam ezzel, de gondoltam megkérdezem előtte itt is.

2004-es 1.8-as benzines az autó

köszönöm a válaszokat!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Váltóolajcsere_manuális_váltóban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50809 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 19:33:08 »

nyeles tengely csapágy.de azon az olajcsere nem segít.amúgy lelehet cserélni,a ford szerint örök élettartamú váltóolajat.

Bakker, szó szerint ezt akartam írni... az örök élettartamot kivéve.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #50810 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 20:00:03 »

Uraim, egy kérdés:

lehet-e a Mondeo váltójában olajat cserélni? Egy ideje, főleg hideg motornál alapjáratnál, üresben furán csörög-zörög valami, ha kinyomom a kuplungot, halkabb lesz. Arra gondoltam, hogy a váltóolaj cseréje segítene, lehet, hogy vmelyik csapágy vagy hasonló nem kap elég kenést.

Szerelőnél még nem jártam ezzel, de gondoltam megkérdezem előtte itt is.

2004-es 1.8-as benzines az autó

köszönöm a válaszokat!

Lehet és nem is árt neki. Nekem váltóolaj csere után jóval finomabban kapcsolható.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #50811 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 20:20:13 »

nyeles tengely csapágy.de azon az olajcsere nem segít.amúgy lelehet cserélni,a ford szerint örök élettartamú váltóolajat.


köszönöm a választ, bár 1.8-as benzines Mondeohoz nem találok ilyen alkatrészt Smiley az árára lettem volna kíváncsi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #50812 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 20:23:43 »

köszönöm a választ, bár 1.8-as benzines Mondeohoz nem találok ilyen alkatrészt Smiley az árára lettem volna kíváncsi
ford szervíz.bármikor adnak el neked a készletükből..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #50813 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 20:29:28 »

ford szervíz.bármikor adnak el neked a készletükből..... Wink

köszönöm, őket megtartanám B tervnek...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50814 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 20:51:43 »

köszönöm, őket megtartanám B tervnek...

A 2011-es Microcat 30-32 euro-s árat ír a nyelestengely csapágyaira. Azóta biztos drágult, de még így is a munkadíja lesz a sok a cserének.
Naplózva
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #50815 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 21:07:39 »

A 2011-es Microcat 30-32 euro-s árat ír a nyelestengely csapágyaira. Azóta biztos drágult, de még így is a munkadíja lesz a sok a cserének.

köszönöm, utána fogok járni
Naplózva
Gepetto
Vendég
« Új hozzászólás #50816 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 21:08:22 »

Nekem is baromi nehezen kapcsolható a váltó, főleg az 1. 3. És a hátramenet. Volt egy jó írás a wikin erről, hogy valami apró alkatrész elrozsdásodik a rudazatnál, és attól megy nehezen a váltás. Hirtelen nem tudom hol van.
Váltó ólaj csere előtt érdemes megnézni ezt? Cserélte már valaki? Smiley
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #50817 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 21:13:41 »

Nekem is baromi nehezen kapcsolható a váltó, főleg az 1. 3. És a hátramenet. Volt egy jó írás a wikin erről, hogy valami apró alkatrész elrozsdásodik a rudazatnál, és attól megy nehezen a váltás. Hirtelen nem tudom hol van.
Váltó ólaj csere előtt érdemes megnézni ezt? Cserélte már valaki? Smiley

Nekem az 5-öst - amióta megvan a kocsi - sose vette be. Mindig max 4-ig vált.
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #50818 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 23:22:39 »

Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy kinek, milyen márkájú ablaktörlő lapát volt a legjobb/leg hatásosabb?
Volt már drága..olcsó...de mindegyik hamar csíkozott meg pattogott...és most megint csereérettek lettek.

Leflee
 worship
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #50819 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 23:31:30 »

Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy kinek, milyen márkájú ablaktörlő lapát volt a legjobb/leg hatásosabb?
Volt már drága..olcsó...de mindegyik hamar csíkozott meg pattogott...és most megint csereérettek lettek.

Leflee
 worship

én a gyári "aero" fajtát használom. A sárga matricát meg lekaparom róla Cheesy
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #50820 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 23:56:09 »

Nekem is baromi nehezen kapcsolható a váltó, főleg az 1. 3. És a hátramenet. Volt egy jó írás a wikin erről, hogy valami apró alkatrész elrozsdásodik a rudazatnál, és attól megy nehezen a váltás. Hirtelen nem tudom hol van.
Váltó ólaj csere előtt érdemes megnézni ezt? Cserélte már valaki? Smiley
A hátramenet és 2. fokozat nehezen kapcsolható nálam is (MMT6). A hátramenetbe rakást meg lehet könnyíteni, ha közvetlenül előtte 2x kapcsolsz 4.-et. Tehát 4/üres/4/R. Ekkor simán vajpuhán lehet kapcsolni a rükit. Valami mechanikus akadály van, az biztos, valahol a váltómű és a váltókar között...
A rükvercet egy erős rugó ellenében kell elhúzni, hogy a "véletlen" kapcsolást kizárják. 
Ezt a rugót is ki lehet cserélni lágyabbra, valamit segít.
Amúgy én cseréltem már váltóolajat - hiába írják, hogy "örökös". Nyolc éves volt az autó, ártani nem ártott. Meg aztán a lecserélt olajat látva... örökös olaj szerintem nem létezik.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.13 péntek, 00:11:49 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #50821 Dátum: 2013.12.12 csütörtök, 23:59:03 »

Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy kinek, milyen márkájú ablaktörlő lapát volt a legjobb/leg hatásosabb?
Volt már drága..olcsó...de mindegyik hamar csíkozott meg pattogott...és most megint csereérettek lettek.

Leflee
 worship

Bosch Aerotwin. Eddig nekem bejött. Drága, de egyszer veszed meg az egészet, utána már csak a gumit cserélgeted benne.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #50822 Dátum: 2013.12.13 péntek, 07:07:43 »

Bosch Aerotwin. Eddig nekem bejött. Drága, de egyszer veszed meg az egészet, utána már csak a gumit cserélgeted benne.

Mire? Mert ezt én is szivesen játszanám, de nem találtam csak külön gumit, ami alkalmas lenne (profil ill. tartósság).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #50823 Dátum: 2013.12.13 péntek, 08:21:56 »

Mire? Mert ezt én is szivesen játszanám, de nem találtam csak külön gumit, ami alkalmas lenne (profil ill. tartósság).

AndyA

Elvileg a boschmak van hozzá felújító szettje, de nem lehet kinyomozni, hogy hogyan lehet rendelni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #50824 Dátum: 2013.12.13 péntek, 08:41:06 »

Elvileg a boschmak van hozzá felújító szettje, de nem lehet kinyomozni, hogy hogyan lehet rendelni...

Küldj erről valami konkrét infot, azután meglátjuk. Dolgozik arrafelé ismerős, hátha neki megmondják. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #50825 Dátum: 2013.12.13 péntek, 10:22:52 »

Küldj erről valami konkrét infot, azután meglátjuk. Dolgozik arrafelé ismerős, hátha neki megmondják. Smiley

AndyA

Ez jó ötlet, engem is érdekelne  eljen
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #50826 Dátum: 2013.12.13 péntek, 10:39:48 »

Ez jó ötlet, engem is érdekelne  eljen
engem is  eljen
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #50827 Dátum: 2013.12.13 péntek, 12:13:05 »

üdv!
a porlasztó programozásról van egy kérdésem!
akkor ez most úgy van hogy a váltótol az első az 1-es henger hez kell írni
a 2-ikat akkor a programban programozásnál a 3-as számúhoz kell írni ?a 3.ikat a programban a 4-eshez kell írni?az utolsót a go szűrő felőlit meg a 2-eshez kell írni a programban?
köszönöm
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #50828 Dátum: 2013.12.13 péntek, 13:35:21 »

Mire? Mert ezt én is szivesen játszanám, de nem találtam csak külön gumit, ami alkalmas lenne (profil ill. tartósság).

AndyA

Még nem kellett cseréljem, úgyhogy nem tudok konkrét típust ajánlani  rinya
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #50829 Dátum: 2013.12.13 péntek, 20:19:05 »

Nekem is baromi nehezen kapcsolható a váltó, főleg az 1. 3. És a hátramenet. Volt egy jó írás a wikin erről, hogy valami apró alkatrész elrozsdásodik a rudazatnál, és attól megy nehezen a váltás. Hirtelen nem tudom hol van.
Váltó ólaj csere előtt érdemes megnézni ezt? Cserélte már valaki? Smiley
http://mondeo.hu/index.php?topic=5112.msg612387#msg612387
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50830 Dátum: 2013.12.13 péntek, 23:04:13 »

Csősztök.megjöttek a cuccok az olajköri termosztat cseréhez(termosz+ gumik). Lenne egy kérdésem arról h kb. mennyi ideig tart a szívosor leszedése, termosz ki-be szerelés, szívósor vissza??? Vki esetleg vmit tudna mondani erre???
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #50831 Dátum: 2013.12.14 szombat, 09:08:17 »

Csősztök.megjöttek a cuccok az olajköri termosztat cseréhez(termosz+ gumik). Lenne egy kérdésem arról h kb. mennyi ideig tart a szívosor leszedése, termosz ki-be szerelés, szívósor vissza??? Vki esetleg vmit tudna mondani erre???

A csere nem sok idő kb. 1óra, ha tiszta a szívósorod, ha nem akkor azt még legalább 1 óra rendesen kitakarítani. (kesztyűt húzzál hozzá vigyor3 )
Mivel TDDi-d van lehet, hogy az adagoló és porlasztók közötti csöveket is le kell venned, mert nem biztos, hogy hozzáférsz rendesen (kényelmesen) a termosztáthoz. (én levettem, mert egyszerűbbnek láttam)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50832 Dátum: 2013.12.14 szombat, 09:12:22 »

A csere nem sok idő kb. 1óra, ha tiszta a szívósorod, ha nem akkor azt még legalább 1 óra rendesen kitakarítani. (kesztyűt húzzál hozzá vigyor3 )
Mivel TDDi-d van lehet, hogy az adagoló és porlasztók közötti csöveket is le kell venned, mert nem biztos, hogy hozzáférsz rendesen (kényelmesen) a termosztáthoz. (én levettem, mert egyszerűbbnek láttam)

Ha már rakom majd vissza a szívósort visszaül a helyere könnyen?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #50833 Dátum: 2013.12.14 szombat, 12:48:29 »

Ha már rakom majd vissza a szívósort visszaül a helyere könnyen?

Persze, miért ne ülne. A tömítésekre figyelj, hogy jól illeszkedjenek a szívósorba.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50834 Dátum: 2013.12.14 szombat, 15:49:01 »

Heló
Kicseréltem az olajkori termosztatot, viszont nem indul a gép. Teker De nem kapja el. Le voltak szerelve az acel üzemanyag csővek a szivattyútól a porlasztóig. Mi lehet a gond vki?? Kissé bestresszeltem. Vmi 15 felszívattam +5x indídóztam
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50835 Dátum: 2013.12.14 szombat, 16:21:25 »

Heló
Kicseréltem az olajkori termosztatot, viszont nem indul a gép. Teker De nem kapja el. Le voltak szerelve az acel üzemanyag csővek a szivattyútól a porlasztóig. Mi lehet a gond vki?? Kissé bestresszeltem. Vmi 15 felszívattam +5x indídóztam

A nagynyomású csöveket leszedted? Én megnyitnám az utolsó porlasztó hollanderét, és ott kiengedném a levegőt. Indítózás alatt, persze...
Ruhával letakarnám, hogy ne sprickoljon mindenfelé. Az a gond, ha hidegen áll az autó, a visszatérő ágat visszavezetik a szűrőbe (van benne termosztát).
Nehogy úgy járj, hogy a csőben lévő levegő visszamenjen a szippancsba.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50836 Dátum: 2013.12.14 szombat, 16:24:03 »

A nagynyomású csöveket leszedted? Én megnyitnám az utolsó porlasztó hollanderét, és ott kiengedném a levegőt. Indítózás alatt, persze...
Ruhával letakarnám, hogy ne sprickoljon mindenfelé. Az a gond, ha hidegen áll az autó, a visszatérő ágat visszavezetik a szűrőbe (van benne termosztát).
Nehogy úgy járj, hogy a csőben lévő levegő visszamenjen a szippancsba.

Melyik az utolsó porlasztó akksi felőli?
Ha visszamenne a levegő a szippancsba (gondolom ez a naftapumpa ) akkor cumi???
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.14 szombat, 16:32:49 írta Teddy » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50837 Dátum: 2013.12.14 szombat, 16:59:11 »

Melyik az utolsó porlasztó akksi felőli?
Ha visszamenne a levegő a szippancsba (gondolom ez a naftapumpa ) akkor cumi???

Amelyik a legtávolabb esik a szippancstól :-)
Ettől még nem fog tönkremenni, de nem jó, sőt, nagyon nem.
Lehet, hogy lehúznám a csövet a szűrőről, a szűrőt ledugóznám, a csövet meg kannába... aztán ha helyreállt a rend, visszadugnám a csövet.
Ha beindult, hagynám járni pár percet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #50838 Dátum: 2013.12.14 szombat, 19:50:27 »

Amelyik a legtávolabb esik a szippancstól :-)
Ettől még nem fog tönkremenni, de nem jó, sőt, nagyon nem.
Lehet, hogy lehúznám a csövet a szűrőről, a szűrőt ledugóznám, a csövet meg kannába... aztán ha helyreállt a rend, visszadugnám a csövet.
Ha beindult, hagynám járni pár percet.

Tddi-je van..... vigyor3
A porlasztóknál elég megnyitni kicsit a hollandereket, de anélkül is beindulna csak csúnya hangja lenne (2-3sec) amíg kidolgozza a levegőt.
Szűrőig nem levegősödik....csak az adagoló és porlasztó(k) közötti csőben lesz levegő, ha leveszi őket.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #50839 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:13:22 »

Tddi-je van..... vigyor3
A porlasztóknál elég megnyitni kicsit a hollandereket, de anélkül is beindulna csak csúnya hangja lenne (2-3sec) amíg kidolgozza a levegőt.
Szűrőig nem levegősödik....csak az adagoló és porlasztó(k) közötti csőben lesz levegő, ha leveszi őket.

 vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50840 Dátum: 2013.12.14 szombat, 21:27:25 »

vigyor3


Már okés be volt levegősödve egyenként kilevegőztettuk őket. A víz a digitalison 80at mutatott miután leálltam vele az is ok. Viszont a haver ment vele nos azt mondja h olyan mintha kifúj a turbo vhol(húzni húz, de nem az igazi). Az a cső hol szokott elmenni leggyakrabban??
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #50841 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 08:31:29 »

ELM 327 Bluetooth-os OBD 2 alkalmas a TDDi-hez ha igen milyen funkciókat tud?
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #50842 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 09:20:21 »

ELM 327 Bluetooth-os OBD 2 alkalmas a TDDi-hez ha igen milyen funkciókat tud?
alkalmas.a forscan tud néhány modult olvasni,meg élő adatokat.de xenont is tud szintezni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tomesz
Vendég
« Új hozzászólás #50843 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 09:26:59 »

Sziasztok!

  Én egy számomra érdekes kérdést szeretnék feltenni nektek. Az a kérdésem hogy az összes csapágyat kicseréltem elöl a mk3- as mondeomban és van egy jellegzetes kanyarba erősödő ritmikus hang még mindig. Már teljesen tanácstalan vagyok hogy ez mi lehet. 
Kérdésemre remélem hogy valaki tud segítséget adni. Előre is köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #50844 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 09:28:43 »

Sziasztok!

  Én egy számomra érdekes kérdést szeretnék feltenni nektek. Az a kérdésem hogy az összes csapágyat kicseréltem elöl a mk3- as mondeomban és van egy jellegzetes kanyarba erősödő ritmikus hang még mindig. Már teljesen tanácstalan vagyok hogy ez mi lehet. 
Kérdésemre remélem hogy valaki tud segítséget adni. Előre is köszi
féltengely,kerékösszetartás,szilentblokk,kormányösszekötő,stb.egy jó futóművesnek látni kéne.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #50845 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 09:30:54 »

Sziasztok!

  Én egy számomra érdekes kérdést szeretnék feltenni nektek. Az a kérdésem hogy az összes csapágyat kicseréltem elöl a mk3- as mondeomban és van egy jellegzetes kanyarba erősödő ritmikus hang még mindig. Már teljesen tanácstalan vagyok hogy ez mi lehet. 
Kérdésemre remélem hogy valaki tud segítséget adni. Előre is köszi

Téligumival?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50846 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 09:55:04 »

alkalmas.a forscan tud néhány modult olvasni,meg élő adatokat.de xenont is tud szintezni....

Szia
Épp most olvasom, h írod h elő adatokat is tud. Turbo nyomast esetleg vagy azt csak külön műszerrel lehet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #50847 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 10:02:24 »

Szia
Épp most olvasom, h írod h elő adatokat is tud. Turbo nyomast esetleg vagy azt csak külön műszerrel lehet?
asszem tud turbónyomást is mérni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #50848 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 10:14:36 »

asszem tud turbónyomást is mérni.

Okés köszi válaszod. Az összes többi funkcióhoz be kell gyújtani vagy elég a gyújtás?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #50849 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 10:17:37 »

Okés köszi válaszod. Az összes többi funkcióhoz be kell gyújtani vagy elég a gyújtás?

A kommunikációhoz és hibakód olvasáshoz elég a gyújtás. Az élő adatokhoz (turbónyomás) nem árt beindítani és menni vele.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 [1017] 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.