Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.07 vasárnap, 13:57:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 [1023] 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20686050 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #51100 Dátum: 2013.12.28 szombat, 22:06:16 »

Hát említettem, hogy ő nem írt semmi egyéb zajt. Ha ennyire gyilkos egy generátor, akkor annak hangja van. Ez tuti.
Ezért érdekes.

Az egyik ismerősnek beállt a klímakompresszor, de olyan szinten, hogy leállítás után nem lehetett beindítani. Bikázás/töltés után sem.
Hangja nem volt...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #51101 Dátum: 2013.12.28 szombat, 22:06:34 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2000 dieselt,(TDCI) automata váltóval. Nagyon kellemes az autó, csak egy problémám van vele: alapjáraton a fordulatszám ingadozik. 750 és 1000 - 1100 között. Nem mindég, van amikor pontosan beáll 750 re és úgy járok vele egész nap, van, hogy egyszer beáll, aztán újra ingadozik. Hibakód nincs!
Menet közben nincs semmilyen probléma. Csak az alapjárati ingadozás zavaró.
Szívesen várom a javaslatokat.

Üdv: Laci

Rossz az aksid.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Laszlo 56
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


WWW E-mail
« Új hozzászólás #51102 Dátum: 2013.12.28 szombat, 22:12:05 »

Rossz az aksid.

Kösz!

Megnézem, mert a töltést már néztük, de nem tudtunk vele mit csinálni, mert túl magas - 14,7 - 15,0 V a töltőfeszültség.
Ezzel lehet valamit csinálni?

Üdv!
Naplózva

László
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #51103 Dátum: 2013.12.28 szombat, 22:17:18 »

Neki az esti móka is megvan 5 perc alatt  vigyor3
Fürdéssel előtte, cigivel utána  wow1
És egyedül!  eplus2 (Ezt meg a felesége mondta.)  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #51104 Dátum: 2013.12.28 szombat, 22:18:31 »

Én nem határoztam meg időtartamot, tehát nincs szerintem.
Sokallod az 5 percet, mi?!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51105 Dátum: 2013.12.28 szombat, 22:37:19 »

Az egyik ismerősnek beállt a klímakompresszor, de olyan szinten, hogy leállítás után nem lehetett beindítani. Bikázás/töltés után sem.
Hangja nem volt...

A kuplung csapágy állt be így? Érdekes......
A benzinesnél lehetett volna hallani, de a dízel zajnál nem. Smiley
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #51106 Dátum: 2013.12.28 szombat, 22:47:28 »

Na, most hogy megnéztem mennyi egy új távirányító, és lebénultam bal felemre tőle, mindennél jobba akarom, hogy anélkül megoldjam, hogy kicserélném.

akkusaru levételt megpróbálom holnap.

Tehát szarakodott már pár napja, hogy csak többszöri próbálkozásra működött. (kinyit bezár egyáltalán, tehát nem valószínű,hogy egyszerre adja be több mikrokapcsi.)
Nem hirtelen romlott el, hanem rendetlenkedett. Újraprogramozásnál gombnyomásra nem sípol az autó.
A kocsiban lévő vevő meghibásodhat, annak lenne más jele? Esetleg biztosíték, vagy bármi? (központi zár kézi kulcsolásnál működik.)

 wave
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #51107 Dátum: 2013.12.28 szombat, 22:58:07 »

Na, most hogy megnéztem mennyi egy új távirányító, és lebénultam bal felemre tőle, mindennél jobba akarom, hogy anélkül megoldjam, hogy kicserélném.

akkusaru levételt megpróbálom holnap.

Tehát szarakodott már pár napja, hogy csak többszöri próbálkozásra működött. (kinyit bezár egyáltalán, tehát nem valószínű,hogy egyszerre adja be több mikrokapcsi.)
Nem hirtelen romlott el, hanem rendetlenkedett. Újraprogramozásnál gombnyomásra nem sípol az autó.
A kocsiban lévő vevő meghibásodhat, annak lenne más jele? Esetleg biztosíték, vagy bármi? (központi zár kézi kulcsolásnál működik.)

 wave

Szedd ki a kulcsból az elektronikát és mérj rá a mikrokapcsolókra egy multiméterrel, hogy zárják/nyitják-e az áramkört.
Amúgy távirányítót szerintem bontósoktól tudsz szerezni, nem túl elvadult áron.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #51108 Dátum: 2013.12.28 szombat, 23:14:36 »

Szedd ki a kulcsból az elektronikát és mérj rá a mikrokapcsolókra egy multiméterrel, hogy zárják/nyitják-e az áramkört.
Amúgy távirányítót szerintem bontósoktól tudsz szerezni, nem túl elvadult áron.
Szétszedem a kulcsvéget kétfelé, az oké, de nem tudom kivenni az elektronikát. Annak mi a trükkje?
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #51109 Dátum: 2013.12.28 szombat, 23:29:20 »

Szétszedem a kulcsvéget kétfelé, az oké, de nem tudom kivenni az elektronikát. Annak mi a trükkje?

Egy vagy két ilyen elmelegített műanyag tüske tartja a helyén. Azokat egy szikével lenyisszantod és már kint is van.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #51110 Dátum: 2013.12.28 szombat, 23:46:48 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2000 dieselt,(TDCI) automata váltóval. Nagyon kellemes az autó, csak egy problémám van vele: alapjáraton a fordulatszám ingadozik. 750 és 1000 - 1100 között. Nem mindég, van amikor pontosan beáll 750 re és úgy járok vele egész nap, van, hogy egyszer beáll, aztán újra ingadozik. Hibakód nincs!
Menet közben nincs semmilyen probléma. Csak az alapjárati ingadozás zavaró.
Szívesen várom a javaslatokat.

Üdv: Laci
pucold ki a légtömegmérőt a légszürő házon féktisztítóval.Szokott seg8teni az ingadozás megszüntetésében.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #51111 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 09:21:32 »

Üdv mindenkinek!
A generátort nem cseréltem,azon kívül mindent! És valóban van valami zaj de az most jött elő korábban semmi!! Generátor ügyben valami segítség?!Mi a jobb a bontott vagy felújított?! Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #51112 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 09:48:03 »

Üdv mindenkinek!
A generátort nem cseréltem,azon kívül mindent! És valóban van valami zaj de az most jött elő korábban semmi!! Generátor ügyben valami segítség?!Mi a jobb a bontott vagy felújított?! Undecided
lekell dobni a szíjat,és ellenőrizni kézzel a generátor csapágyait.ha szorul vagy akad,vagy hangja van,esetleg lóg a tengely,akkor az a baj.érdemes felújíttatni,mert lehet,hogy nincs más baja.de ha lenn van a szíj,az össze többi görgőt is ellenőrizzétek,meg a klímakuplung csapágyazását is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #51113 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 09:48:35 »

Az egyik ismerősnek beállt a klímakompresszor, de olyan szinten, hogy leállítás után nem lehetett beindítani. Bikázás/töltés után sem.
Hangja nem volt...
közös ismerős?! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #51114 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 09:49:30 »

A kuplung csapágy állt be így? Érdekes......
A benzinesnél lehetett volna hallani, de a dízel zajnál nem. Smiley
senki nem írta,hogy dízelről van szó..... ravasz1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #51115 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 09:50:51 »

Kösz!

Megnézem, mert a töltést már néztük, de nem tudtunk vele mit csinálni, mert túl magas - 14,7 - 15,0 V a töltőfeszültség.
Ezzel lehet valamit csinálni?

Üdv!
lehet bizony.a szénkeféket kikell cserélni a generátorban:

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_fények-avagy,hogyan_cseréljünk_bronzkeféket_a_generátorban
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #51116 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 10:32:11 »

Sziasztok szerintetek egy 115-lovast nagyon visszafog egy 18-as felni?most 16-os van rajta.meg milyen gumi méret kéne rá?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #51117 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 10:37:19 »

Sziasztok szerintetek egy 115-lovast nagyon visszafog egy 18-as felni?most 16-os van rajta.meg milyen gumi méret kéne rá?
hello!
miért fogná vissza?honnan hallottad ezt?annyi hogy a 16-os sokkal komfortosabb és kevésbé kényes!a 18-as sérülékeny meg a kamionok által kitaposott úton picit sétál!meg a fogyasztás picit megnő mivel szélesebb gumi kell rá!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #51118 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 10:42:15 »

Értem több ismerősöm is monta hogy visszafogja egy kicsit az autót mert nagyobb jah és olyat is hallottam hogy nem fog jól mérni a km óra ez sem igaz?Cheesy


hello!
miért fogná vissza?honnan hallottad ezt?annyi hogy a 16-os sokkal komfortosabb és kevésbé kényes!a 18-as sérülékeny meg a kamionok által kitaposott úton picit sétál!meg a fogyasztás picit megnő mivel szélesebb gumi kell rá!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51119 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 11:09:12 »

Értem több ismerősöm is monta hogy visszafogja egy kicsit az autót mert nagyobb jah és olyat is hallottam hogy nem fog jól mérni a km óra ez sem igaz?Cheesy



Ha a kerékátmérő nem változik, akkor nincs változás. Ehhez a gyári méretnek a váltómérete kell rákerüljön gumiból a felnire.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #51120 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 11:23:39 »

Sziasztok szerintetek egy 115-lovast nagyon visszafog egy 18-as felni?most 16-os van rajta.meg milyen gumi méret kéne rá?

Igen, visszafogja, nagyobb a felület, amin megy, és nagyobb a gördülési ellenállás. Ezért is nő meg egy kicsit a fogyasztás.
De nem annyira, hogy nagyon szembetűnő legyen.
A mi utainkhoz talán józanabb döntés a 16-os kerék. Olcsóbb a gumi, felni, kevésbé sérülékeny, komfortosabb, és nem vezetik meg annyira a nyomvályúk.
Autópályán jobb a peresebb, mert ott már nyúlik egy kicsit a 16-os.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #51121 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 11:58:25 »

Igen, visszafogja, nagyobb a felület, amin megy, és nagyobb a gördülési ellenállás. Ezért is nő meg egy kicsit a fogyasztás.
De nem annyira, hogy nagyon szembetűnő legyen.
A mi utainkhoz talán józanabb döntés a 16-os kerék. Olcsóbb a gumi, felni, kevésbé sérülékeny, komfortosabb, és nem vezetik meg annyira a nyomvályúk.
Autópályán jobb a peresebb, mert ott már nyúlik egy kicsit a 16-os.


Akkor leegyszerűsítve jobb a kisebb felni mint a nagy:)értem köszönöm a válaszokat üdv:Krissz
Naplózva
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #51122 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 12:14:26 »

3sec alatt kell 4x fordítani. Amúgy meg vedd le az aksi sarut, fél órára, tedd vissza, és akkor próbáld meg a párosítást!
Ha ez sem oldja meg, akkor én passzolok, ha megoldja, azt meg szívesen olvasnám!  wave

Akkusaru levétel nem oldotta meg a problémámat a távirányítóval.
Egyéb ötlet? Hogyan lehetne kideríteni, hogy az autóban, vagy a távirányítóban van a probléma?
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #51123 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 12:25:07 »

Sziasztok!:)

Valaki le tudnà írni nekem a belső kilincsek cseréjének a menetét? Smiley milyen szerszàmok szükségesek? Kell valamire figyelni? Smiley

Köszi előre is! Wink

Leflee
 worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51124 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 12:37:42 »

Sziasztok!:)

Valaki le tudnà írni nekem a belső kilincsek cseréjének a menetét? Smiley milyen szerszàmok szükségesek? Kell valamire figyelni? Smiley

Köszi előre is! Wink

Leflee
 worship

Ajtókárpit le, kilincs ki, másik kilincs be, ajtókárpit fel.
Ez ennyi is, komolyan.  vigyor3

Torx és csillag csavarhúzók.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #51125 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 12:41:17 »

Sziasztok!:)

Valaki le tudnà írni nekem a belső kilincsek cseréjének a menetét? Smiley milyen szerszàmok szükségesek? Kell valamire figyelni? Smiley

Köszi előre is! Wink

Leflee
 worship

Ahogy GSR is írta...semmi extra. Kárpit le, kilincs csere, kárpit vissza.  nyes
Itt egy video a kárpit leszedésről: http://www.youtube.com/watch?v=YVmePQCu6go
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #51126 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 12:52:26 »

Akkusaru levétel nem oldotta meg a problémámat a távirányítóval.
Egyéb ötlet? Hogyan lehetne kideríteni, hogy az autóban, vagy a távirányítóban van a probléma?
Sajnálom. Ahogy korábban is írták, talán Zsolteey, ki kell mérni a mikrokapcsolókat.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #51127 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 13:19:00 »

Akkusaru levétel nem oldotta meg a problémámat a távirányítóval.
Egyéb ötlet? Hogyan lehetne kideríteni, hogy az autóban, vagy a távirányítóban van a probléma?
Vidd el egy auto-hifi szerelőhöz akinek kell,hogy legyen a távirányítóhoz ellenörző,hogy add-e jelet a gombnyomáskor.Én is elvittem és kimérte az elemet meg kipróbálta az irányítót.Ha az jó akkor a kocsiban kell keresni a hibát.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #51128 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 13:51:10 »

És biztosan jó a műanyag házas olajszűrőhöz is? Mert ahogy néztem, ott nem sok hely van ahol meg tud akadni/rászorulni. Ahhoz ilyet szoktak használni: http://www.pumatools.hu/index.php?page=termek_info&termekID=326&kID=43&menuID=6
Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépemen is a szűrőház fedél műanyag. Ha szűrőbetétet kell cserélni, akkor az általad először linkelt körmös szerszámmal végzem a szűrőbetét cserét, már több éve. A szerszám a szűrőház külső palástjára a húzástól automatikusan ráfeszül, miközben igazodik a fedél átmérőjéhez. Természetesen a szerszám a fedél le és felszereléséhez egyaránt alkalmas. Bátran vedd meg a körmös típust, és használd egészséggel. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.29 vasárnap, 13:58:09 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
schecter
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #51129 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 14:00:25 »

Vidd el egy auto-hifi szerelőhöz akinek kell,hogy legyen a távirányítóhoz ellenörző,hogy add-e jelet a gombnyomáskor.Én is elvittem és kimérte az elemet meg kipróbálta az irányítót.Ha az jó akkor a kocsiban kell keresni a hibát.

Köszi, ez jó ötlet. Budapesten tud valaki olyan szakit, akinek van távirányító ellenőrző műszere? Cheesy
Naplózva

MK3 2001 2.0 TDDI GHIA 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #51130 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 14:06:44 »

Köszi, ez jó ötlet. Budapesten tud valaki olyan szakit, akinek van távirányító ellenőrző műszere? Cheesy
Ha nem tudnak neked ajánlani akkor üsd be a GOOGle-ba és kidob sokat és telefon és mész.Szerintem ezen indulj el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #51131 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 16:30:19 »

Ahogy GSR is írta...semmi extra. Kárpit le, kilincs csere, kárpit vissza.  nyes
Itt egy video a kárpit leszedésről: http://www.youtube.com/watch?v=YVmePQCu6go

Köszi GSR és Zoleex a válaszokat:)
A szellőzőket is le tudnátok írni, hogy hogy kell kiszedni? Smiley
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #51132 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 16:34:56 »

Köszi, ez jó ötlet. Budapesten tud valaki olyan szakit, akinek van távirányító ellenőrző műszere? Cheesy
Nekem is szórakozott a kulcsom, 4-6 gombnyomásra nyitott,zárt,mindegyik gomb ilyen volt.Cseréltem benne elemet,egy-két napig egész jó volt,utána újrakezdte.Szétszedtem, és megtisztítottam a nyomtatott áramkőrt,ahol az elemtartó lemezeivel ta-
lálkozik,több hónapja volt ez,azóta jó.
Üdv
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3363



« Új hozzászólás #51133 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 17:02:11 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az én gépemen is a szűrőház fedél műanyag. Ha szűrőbetétet kell cserélni, akkor az általad először linkelt körmös szerszámmal végzem a szűrőbetét cserét, már több éve. A szerszám a szűrőház külső palástjára a húzástól automatikusan ráfeszül, miközben igazodik a fedél átmérőjéhez. Természetesen a szerszám a fedél le és felszereléséhez egyaránt alkalmas. Bátran vedd meg a körmös típust, és használd egészséggel. wave
Tisztelettel László! worship

Nagyon szépen köszönöm László, akkor beszerzek egyet. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #51134 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 17:48:36 »

Köszi GSR és Zoleex a válaszokat:)
A szellőzőket is le tudnátok írni, hogy hogy kell kiszedni? Smiley

Persze...oda lapos csavarhúzó kell.   vigyor3
Oldalról (óvatosan) ki tudod feszíteni.....mikor mozgatod fel-le a rácsot akkor látod majd, hogy pontosan hol kell feszegetni. A szélsők egyébként kijönnek egyben a kerettel, de azt nem fontos kiszedni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #51135 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 18:12:44 »

Köszi, ez jó ötlet. Budapesten tud valaki olyan szakit, akinek van távirányító ellenőrző műszere? Cheesy

Duettéknek van szerintem. Egy telefont megér: http://duett.hu/
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #51136 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 18:24:08 »

Köszi GSR és Zoleex a válaszokat:)
A szellőzőket is le tudnátok írni, hogy hogy kell kiszedni? Smiley
Nem kell ahhoz semmi eszköz, még csavarhúzó sem. Én magam töltöttem fel a rács kivételéről egy videót cirka fél éve, amit most nem találok. A lényeg hogy a rácsot elforgatod a felső végállásig, aztán egy kicsit erősebben továbbforgatod és már ki is pattant a rács. Utána csak ügyesen ki kell játszani a helyéről és kész. A másik rácsok meg csak egyszerűen be kell pattintani a helyére, egyszerű ez mint a faék.
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #51137 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 18:36:08 »

Persze...oda lapos csavarhúzó kell.   vigyor3
Oldalról (óvatosan) ki tudod feszíteni.....mikor mozgatod fel-le a rácsot akkor látod majd, hogy pontosan hol kell feszegetni. A szélsők egyébként kijönnek egyben a kerettel, de azt nem fontos kiszedni.


Rendben, köszi a segítséget:D
 worship
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #51138 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 18:37:20 »

Nem kell ahhoz semmi eszköz, még csavarhúzó sem. Én magam töltöttem fel a rács kivételéről egy videót cirka fél éve, amit most nem találok. A lényeg hogy a rácsot elforgatod a felső végállásig, aztán egy kicsit erősebben továbbforgatod és már ki is pattant a rács. Utána csak ügyesen ki kell játszani a helyéről és kész. A másik rácsok meg csak egyszerűen be kell pattintani a helyére, egyszerű ez mint a faék.

Köszönöm Smiley Egyik nap neki is ugrok Tongue
 worship
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #51139 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 18:49:23 »

Köszönöm Smiley Egyik nap neki is ugrok Tongue
 worship
két perc alatt ki tudod venni mind a négy rácsot. Az első fog a legtovább tartani, aztán rájössz, hogy milyen egyszerű.
Naplózva
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #51140 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:01:34 »

Sziasztok,

egy kérdés: az 1.8-as benzinesben van kettőstömegű lendkerék? Én úgy tudtam, az csak a dízelekben van, de most máshol mást olvastam, és elbizonytalanodtam Smiley mi a jele annak, hogy csereérett?

Nálam az autó alapjáraton, üresben, nem kinyomott kuplungnál fura zörgő hangot ad, nemrég 2 kolléga itt nyelestengely csapágyra tippelt, most viszont rámjött a frász, hogy lehet más is? Szerelőnél az ünnepek miatt még nem jártam, januárban intézem majd, csak hogy tudjam a lehetőségeket

köszönöm előre is a válaszokat
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #51141 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:06:58 »

Sziasztok,

egy kérdés: az 1.8-as benzinesben van kettőstömegű lendkerék? Én úgy tudtam, az csak a dízelekben van, de most máshol mást olvastam, és elbizonytalanodtam Smiley mi a jele annak, hogy csereérett?

Nálam az autó alapjáraton, üresben, nem kinyomott kuplungnál fura zörgő hangot ad, nemrég 2 kolléga itt nyelestengely csapágyra tippelt, most viszont rámjött a frász, hogy lehet más is? Szerelőnél az ünnepek miatt még nem jártam, januárban intézem majd, csak hogy tudjam a lehetőségeket

köszönöm előre is a válaszokat

Van bizony.
Miután kinyomod a kuplungot elhallgat a hang?
Mennyi lehet a valós km a kocsiban?  Normál használatnál 250e-t kibír egy benzinesben a lendkerék.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #51142 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:13:44 »

Van bizony.
Miután kinyomod a kuplungot elhallgat a hang?
Mennyi lehet a valós km a kocsiban?  Normál használatnál 250e-t kibír egy benzinesben a lendkerék.

Kinyomott kuplungnál halkul sokat, de nem hallgat el. Meleg motornál lényegesen halkabb a jelenség mint hidegnél.

205e km van benne, én 196e-rel vettem, nem sokkal előtte még márkaszervíz által pecsételt szervízkönyv van. Magyarországi, 9 évesen volt benne 196e km, nekem nagyjából reálisnak tűnt
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #51143 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:24:24 »

Kinyomott kuplungnál halkul sokat, de nem hallgat el. Meleg motornál lényegesen halkabb a jelenség mint hidegnél.

205e km van benne, én 196e-rel vettem, nem sokkal előtte még márkaszervíz által pecsételt szervízkönyv van. Magyarországi, 9 évesen volt benne 196e km, nekem nagyjából reálisnak tűnt
Kinyomott kuplungnál a nyelestengely áll, így annak a csapágyát kizárhatod, ha akkor is zörög...lendkerék gyanús
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #51144 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:27:56 »

Kinyomott kuplungnál a nyelestengely áll, így annak a csapágyát kizárhatod, ha akkor is zörög...lendkerék gyanús

ez nagyon nem jól hangzik  rinya persze végső véleményt majd a szerelőm ad majd, de ha az, akkor gáz. Milyen kiadás ez kb? gondolom más alkatrészt is szoktak vele egyben cserélni

Naplózva
nagyvk
Vendég
« Új hozzászólás #51145 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:38:19 »

Kinyomott kuplungnál a nyelestengely áll, így annak a csapágyát kizárhatod, ha akkor is zörög...lendkerék gyanús

köszönöm a válaszodat, még egy kérdés: milyen egyéb jelei vannak annak, hogy a kéttömegű lendkerék ment tönkre? olvasom valahol, hogy a motor leállásánál koppanást lehet hallani, ez egy jele. Nálam ilyen nincs
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #51146 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 19:43:32 »


Akkor leegyszerűsítve jobb a kisebb felni mint a nagy:)értem köszönöm a válaszokat üdv:Krissz

Alapvetően nem - de .hu a valós élet viszonyai praktikus okokból felülírják ezt... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #51147 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 20:01:05 »

köszönöm a válaszodat, még egy kérdés: milyen egyéb jelei vannak annak, hogy a kéttömegű lendkerék ment tönkre? olvasom valahol, hogy a motor leállásánál koppanást lehet hallani, ez egy jele. Nálam ilyen nincs
Ha nagyon oda van akkor berázza a motort főleg alapjáraton, de ez nem törvényszerű.. (a megszokottnál nagyobb rezonancia van kormányon, váltókaron.)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #51148 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 21:10:28 »

Ha a kerékátmérő nem változik, akkor nincs változás. Ehhez a gyári méretnek a váltómérete kell rákerüljön gumiból a felnire.
Itt a lényeg! eljen
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #51149 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 21:53:08 »

üdv urak!

Jobb kormányos autóból veszek ülés magasságállitó motort az is jó bal kormányosba?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 [1023] 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.135 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.