Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.04 hétfő, 22:55:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 [1079] 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21718960 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #53900 Dátum: 2014.03.25 kedd, 09:58:04 »

Sziasztok! A minap megelégeltem a hűtőventilátor  sarkában a csatlakozó sz@rakodását. Most már elérte a teljes pusztulás kategóriát így levágtam és átcsatlakozóztam most ismét megy a felező fordulat. De nem is ez a nagy gondom, miután a gép alatt nézelődtem olaj csöppet és elég terjedelmes olajnyomokat fedeztem fel a kormánymű környékén amiről gondoltam valahonnan onnan szökik a szervóolaj. Kinyitván a motorfedelet és a szervó olaj ellenőrzés "kissé" alátámasztotta a feltételezést. Szóval mivel még nem másztam eléggé alá mert földön állt a szekér és nem látom merről jön a nedű. Szokott valami gyári konstrukciós hibaforrás lenni vagy csak valami tömítés, hollander lazulhat. Volt-e már valakinek hasonló gondja! Kormány szépen fut nem akad. Hol lehet esetleg megnézetni szakival? Tököl Szigetszentmiklós Csepel stb. Budapest?
Köszi!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #53901 Dátum: 2014.03.25 kedd, 11:38:57 »

Írjátok már meg, hogy az normális-e, hogy olyan 3 fokban reggel, elindulás után kíméletesen közlekedve kb 3-4km megtétele után kezd csak melegedni a kocsi?
IGEN!!!!valamikor még ha nincs terhelve több is kell.Nekem kilett cserélve mind a 2 termosztát és ha hideg volt reggel és araszolva megyek a városi forgalomba akkor mitől melegedjen hamarabb.utána viszont középen áll a mutató még ha minusz is volt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #53902 Dátum: 2014.03.25 kedd, 12:16:01 »

Bárkitől! Nyilván aki ért hozzá. Ezek szerint senki.
« Új hozzászólás #53926 Dátum: Tegnap - 15:55:34 »
Na ezt meg te olvasd el és erre nem válaszoltál.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #53903 Dátum: 2014.03.25 kedd, 12:47:28 »

« Új hozzászólás #53926 Dátum: Tegnap - 15:55:34 »
Na ezt meg te olvasd el és erre nem válaszoltál.

Ezt kinek is írtad? Én nem válaszoltam valamire?
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #53904 Dátum: 2014.03.25 kedd, 14:27:14 »

Ezt kinek is írtad? Én nem válaszoltam valamire?
Neked az alapjáratodra.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #53905 Dátum: 2014.03.25 kedd, 14:59:31 »

Neked az alapjáratodra.

Bocs, de nem értem, hogy mit akarsz mondani. Smiley Fejtsd már ki légy szíves.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #53906 Dátum: 2014.03.25 kedd, 15:11:37 »

Bocs, de nem értem, hogy mit akarsz mondani. Smiley Fejtsd már ki légy szíves.
Kifejtem,ugyan válaszoltál az írásomra lejjebb,csak nem használtad a válasz gombot így nem tudtam,hogy nekem szól.A mért érték a generátorodon terhelve és terheletlenül milye különbséget mutatott???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
atis0313
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 288



E-mail
« Új hozzászólás #53907 Dátum: 2014.03.25 kedd, 15:16:31 »

Kifejtem,ugyan válaszoltál az írásomra lejjebb,csak nem használtad a válasz gombot így nem tudtam,hogy nekem szól.A mért érték a generátorodon terhelve és terheletlenül milye különbséget mutatott???

Aha, értem, akkor elnézést. Smiley Sajnos teljesen pontosan nem tudom, de 14,50 és kb 14-14,30 között volt. Terheletlenül és terhelve.
Naplózva

2004 Mondeo Trend sedan 2.0 TDCI 115 Le
siky
Vendég
« Új hozzászólás #53908 Dátum: 2014.03.25 kedd, 16:20:11 »

Te se tudod, hogy ingyen cserélik?  vigyor3
Én ne tudnám??! Természetesen ingyen cserélték (egyébként 31-ig tart már csak az akció!) de a munkalapon rajtavan az emblémák listaára  wave
Naplózva
Teddy
Vendég
« Új hozzászólás #53909 Dátum: 2014.03.25 kedd, 17:40:00 »

csao mindenkinek.

jo multkor cseréltem a turbotol a levegoszuroházig csovet az okés lett. Viszont még egy helyen kifuj: a turborol (ha szembol nézzük a hátso része) fuggolegesen lefele állo cso kb. 15cm lehet-e kulon kapni vagy vmilyen másféle csovet tenni a helyére, mert az átmérő kb. 30as lehet Huh?
Naplózva
TSPORT
Vendég
« Új hozzászólás #53910 Dátum: 2014.03.25 kedd, 19:01:28 »

Az MK3 trapéz ködlámpa az izzóhoz képest külső oldalán van egy recés, föggőleges rész. Az tulajdonképpen a lámpa hátlapja amúgy, azaz egy alkalmasan kicsi LED-es fényforrást simán be lehet oda applikálni a hátlap kivágásával.

Én oda akarok LED-et szerelni. A prototípus készen vagy vagy másfél éve, de a gyakorlati megvalósításig még nem jutottam el. Smiley

AndyA
Én is ezt terveztem csak miután egyik ködlámpám ellopták a másikkal egy kő végzett,vettem két új utángyártottat,de ezeket sajnáltam elfarigcsálni. Pedig ha jól is világítana akkor pöpecűl nézne ki. Nem teszel fel képet a prototípusról?
Naplózva
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #53911 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:06:36 »

Sziasztok!
Nem nagyon találok leírást,a kormány 4 műanyag elemének felújításáról.
Próbáltam leszedni,de nem akarom szétbaszni,szóval ha van valakinek tapasztalata,szívesen fogadnám!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #53912 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:11:39 »

Sziasztok!
Nem nagyon találok leírást,a kormány 4 műanyag elemének felújításáról.
Próbáltam leszedni,de nem akarom szétbaszni,szóval ha van valakinek tapasztalata,szívesen fogadnám!

Csavarhúzóval szét tudod pattintani és le tudod fújni festékkel.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #53913 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:25:25 »

csao mindenkinek.

jo multkor cseréltem a turbotol a levegoszuroházig csovet az okés lett. Viszont még egy helyen kifuj: a turborol (ha szembol nézzük a hátso része) fuggolegesen lefele állo cso kb. 15cm lehet-e kulon kapni vagy vmilyen másféle csovet tenni a helyére, mert az átmérő kb. 30as lehet Huh?
én adok neked 1 ilyet 2 sörért, ha még megtalálom a pincében. 2.0tdci-ről való, de elvileg azonos.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #53914 Dátum: 2014.03.25 kedd, 21:44:08 »

Én is ezt terveztem csak miután egyik ködlámpám ellopták a másikkal egy kő végzett,vettem két új utángyártottat,de ezeket sajnáltam elfarigcsálni. Pedig ha jól is világítana akkor pöpecűl nézne ki. Nem teszel fel képet a prototípusról?

Már tettem, de vagy úgy másfél éve, szerintem azóta kepfeltoltes.hu eldobta. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #53915 Dátum: 2014.03.25 kedd, 22:08:06 »

Sziasztok!

Most raktam fel a vonóhorgomat a bekötése is flottul meglett, de a visszajelzővel meggyűlt a bajom.
Kiméregettem az irányjelző kapcsoló stekkerjét, hogy melyik kapcsolja valamelyik oldalt.
A visszajelző egy rém egyszerű dolog a bárdiból vettem a horoggal együtt (oda van kedvezmény eplus2)
http://www.visszajelzo.hu/visszajelzo.html  Az egykörösről van szó.
Annyi hogy meg kell szakítani ezt a szálat és sorba be kell kötni egy reed-relét amire ha rátekerem az egyik kábelt akkor egyszer csak felvillan a visszajelzés.
Abban az esetben ha rádugom a futót terhelés hatására akkor a visszajelző villog. Különben nem.

Na ez volt az elmélet és így is jártam el, de sajnos nem működik. Valakinek lenne ezzel kapcsolatban valami ötlete, hogy hol lehet a hiba?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #53916 Dátum: 2014.03.26 szerda, 07:20:02 »

Sziasztok!

Most raktam fel a vonóhorgomat a bekötése is flottul meglett, de a visszajelzővel meggyűlt a bajom.
Kiméregettem az irányjelző kapcsoló stekkerjét, hogy melyik kapcsolja valamelyik oldalt.
A visszajelző egy rém egyszerű dolog a bárdiból vettem a horoggal együtt (oda van kedvezmény eplus2)
http://www.visszajelzo.hu/visszajelzo.html  Az egykörösről van szó.
Annyi hogy meg kell szakítani ezt a szálat és sorba be kell kötni egy reed-relét amire ha rátekerem az egyik kábelt akkor egyszer csak felvillan a visszajelzés.
Abban az esetben ha rádugom a futót terhelés hatására akkor a visszajelző villog. Különben nem.

Na ez volt az elmélet és így is jártam el, de sajnos nem működik. Valakinek lenne ezzel kapcsolatban valami ötlete, hogy hol lehet a hiba?

Mondeo-nál így nem lehet bekötni a visszajelzőt.
Keresd ki a jobb és bal oldali index vezetékét (nem a kapcsolónál) és mindegyik vezetékbe építs be egy ilyen reed relés kütyüt egy közöd LED-el.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #53917 Dátum: 2014.03.26 szerda, 07:24:04 »

Mondeo-nál így nem lehet bekötni a visszajelzőt.
Keresd ki a jobb és bal oldali index vezetékét (nem a kapcsolónál) és mindegyik vezetékbe építs be egy ilyen reed relés kütyüt egy közöd LED-el.


És legelőbb hol találom meg az index kábeleit ahol meg tudom bontani?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #53918 Dátum: 2014.03.26 szerda, 07:33:58 »


És legelőbb hol találom meg az index kábeleit ahol meg tudom bontani?

Jobb oldalon a kesztyűtartó mögött a GEM-ből kifelé. 
(Hátsó kimenetek: C csatlakozó 4-es kék/piros és a 20-as zöld/narancs)  Ellenőrizd le a vezetékeket, hogy helyesek-e. A Tévedés jogát fenntartom.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.26 szerda, 07:44:35 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #53919 Dátum: 2014.03.26 szerda, 08:24:56 »

Jobb oldalon a kesztyűtartó mögött a GEM-ből kifelé. 
(Hátsó kimenetek: C csatlakozó 4-es kék/piros és a 20-as zöld/narancs)  Ellenőrizd le a vezetékeket, hogy helyesek-e. A Tévedés jogát fenntartom.

És akkor itt is kell mind a két oldalira a Reed relé ugye?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #53920 Dátum: 2014.03.26 szerda, 08:30:18 »

És akkor itt is kell mind a két oldalira a Reed relé ugye?

Persze, különben csak az egyik oldalra indexelésnél lenne visszajelzésed. Ha meg tudod úgy oldani, hogy a két vezetéket egymással párhuzamosan tekered ugyanarra a Reedre, természetesen az is működőképes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #53921 Dátum: 2014.03.26 szerda, 08:44:28 »

Persze, különben csak az egyik oldalra indexelésnél lenne visszajelzésed. Ha meg tudod úgy oldani, hogy a két vezetéket egymással párhuzamosan tekered ugyanarra a Reedre, természetesen az is működőképes.

AndyA

Az mondjuk úgy barátibb lenne mert akkor nem kellene elfutnom még egy ilyen reed-et venni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #53922 Dátum: 2014.03.26 szerda, 08:52:58 »

Az mondjuk úgy barátibb lenne mert akkor nem kellene elfutnom még egy ilyen reed-et venni.

Mindegy, melyik kanócon megy villany, a Reed ugyanúgy behúz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #53923 Dátum: 2014.03.26 szerda, 08:58:16 »

Az mondjuk úgy barátibb lenne mert akkor nem kellene elfutnom még egy ilyen reed-et venni.

Ha tudod hogyan néz ki egy ilyen belülről, akkor nem próbálkozol a tekergetéssel..... kicsi ott az "erő", hogy nem a tekercsben lévő reed-et is behúzza.
Na meg ugye azt be is kell hangolni, hogy jókor villogjon és ne össze-vissza.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #53924 Dátum: 2014.03.26 szerda, 09:18:29 »

Ha tudod hogyan néz ki egy ilyen belülről, akkor nem próbálkozol a tekergetéssel..... kicsi ott az "erő", hogy nem a tekercsben lévő reed-et is behúzza.
Na meg ugye azt be is kell hangolni, hogy jókor villogjon és ne össze-vissza.....

A hangolás oké azzal tisztában vagyok. DE a tekergetésre a hangolás miatt van szükség, hogy mikor húzzon be. Ha mind a 2-t rátekerem akkor értelem szerűen akkor fog behúzni ha valamelyiken áram megy. ez eddig logikus lenne. A kérdés az hogy ha mind a 2 oldal kábelét rátekerem párhuzamosan akkor is működni fog e ahogy AndyA írta? Így megspórolnék még egy reed-et.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #53925 Dátum: 2014.03.26 szerda, 09:44:26 »

A hangolás oké azzal tisztában vagyok. DE a tekergetésre a hangolás miatt van szükség, hogy mikor húzzon be. Ha mind a 2-t rátekerem akkor értelem szerűen akkor fog behúzni ha valamelyiken áram megy. ez eddig logikus lenne. A kérdés az hogy ha mind a 2 oldal kábelét rátekerem párhuzamosan akkor is működni fog e ahogy AndyA írta? Így megspórolnék még egy reed-et.

Működni fog. A Reednek mindegy, melyik kábelben folyik áram, ha az elég erős (elég menetet tekertél a Reedre), akkor be fog húzni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #53926 Dátum: 2014.03.26 szerda, 09:54:24 »

Én tudom, én is tavaly cseréltettem.

Peti:

Tudom, amit írtál és azt is, hogy van ismerőse és nem lesz gond a csere/pótlás (FL-es) neki.
Én Sikynek írtam!  Wink

ezt most nem értem. Én GKovacs hsz-ére válaszoltam. wave
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #53927 Dátum: 2014.03.26 szerda, 11:59:19 »

Működni fog. A Reednek mindegy, melyik kábelben folyik áram, ha az elég erős (elég menetet tekertél a Reedre), akkor be fog húzni.

AndyA

 eljen Nekem is így van megoldva, és nálam a bal első küszöb alatt lett rákötve a vezetékre.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #53928 Dátum: 2014.03.26 szerda, 12:13:21 »

Működni fog. A Reednek mindegy, melyik kábelben folyik áram, ha az elég erős (elég menetet tekertél a Reedre), akkor be fog húzni.

AndyA

Eléggé babra meló, hogy játssz a menetekkel.........mert ugye ha nincs rajta futó egyet villan és többet nem. Ha van rajta (+21W) akkor villogjon csak a LED.
Filléres a kis "kocka", ami hangolható egy tekercsbe hajtható csavarral.

Azt gondolom tudja mindenki, hogy járó motornál kell behangolni. (töltéssel)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ZZotyo
Vendég
« Új hozzászólás #53929 Dátum: 2014.03.26 szerda, 12:36:48 »

Eléggé babra meló, hogy játssz a menetekkel.........mert ugye ha nincs rajta futó egyet villan és többet nem. Ha van rajta (+21W) akkor villogjon csak a LED.
Filléres a kis "kocka", ami hangolható egy tekercsbe hajtható csavarral.

Azt gondolom tudja mindenki, hogy járó motornál kell behangolni. (töltéssel)

Igen kicsit nekem is barbár módszernek tűnik a tekergetés de ha már megvettem nem akarom a kukába dobni.

A járó motor természetes worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #53930 Dátum: 2014.03.26 szerda, 12:41:54 »

Igen kicsit nekem is barbár módszernek tűnik a tekergetés de ha már megvettem nem akarom a kukába dobni.

A járó motor természetes worship

Ne dobd a kukába, vegyél még egyet és szépen behangolhatod külön a két oldalt.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
foga92
Vendég
« Új hozzászólás #53931 Dátum: 2014.03.26 szerda, 18:47:46 »

Hello Urak
Vettem egy Ford Mondeo 2.0 Di Ambiente-t, olyan kérdésem lenne hogy a műszerfal digitálisan képes e mutatni azt hogy esetleg mennyit eszik átlagosan az autó vagy hogy még mennyit képes elmenni? Nem sikerült rájönnöm, a bal oldali gombbal csak a hőmérsékletet mutatja. Valamint van egy gomb a bal térdemnél lehetséges hogy utólag tették be lábvilágítás miatt de nem jöttem rá hogy valamit csinálna mikor kapcsolgatom. Jó sejtésem lehet vagy ez a gomb ténylegesen gyárilag alkalmazható valamire?
Előre is köszi a válaszokért!
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #53932 Dátum: 2014.03.26 szerda, 18:54:00 »

Hello Urak
Vettem egy Ford Mondeo 2.0 Di Ambiente-t, olyan kérdésem lenne hogy a műszerfal digitálisan képes e mutatni azt hogy esetleg mennyit eszik átlagosan az autó vagy hogy még mennyit képes elmenni? Nem sikerült rájönnöm, a bal oldali gombbal csak a hőmérsékletet mutatja. Valamint van egy gomb a bal térdemnél lehetséges hogy utólag tették be lábvilágítás miatt de nem jöttem rá hogy valamit csinálna mikor kapcsolgatom. Jó sejtésem lehet vagy ez a gomb ténylegesen gyárilag alkalmazható valamire?
Előre is köszi a válaszokért!

Másik műszeregység kell hozzá + egy info gombos indexkar és akkor mutatja az átlagfogyasztást, még megtehető km-t, átlagsebességet.  Viszont elég pontatlanul mér.
A bal térdednél nem tudom milyen gomb lehet.....gyárilag nincs ott semmi.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #53933 Dátum: 2014.03.26 szerda, 20:59:09 »

Sziasztok! A minap megelégeltem a hűtőventilátor  sarkában a csatlakozó sz@rakodását. Most már elérte a teljes pusztulás kategóriát így levágtam és átcsatlakozóztam most ismét megy a felező fordulat. De nem is ez a nagy gondom, miután a gép alatt nézelődtem olaj csöppet és elég terjedelmes olajnyomokat fedeztem fel a kormánymű környékén amiről gondoltam valahonnan onnan szökik a szervóolaj. Kinyitván a motorfedelet és a szervó olaj ellenőrzés "kissé" alátámasztotta a feltételezést. Szóval mivel még nem másztam eléggé alá mert földön állt a szekér és nem látom merről jön a nedű. Szokott valami gyári konstrukciós hibaforrás lenni vagy csak valami tömítés, hollander lazulhat. Volt-e már valakinek hasonló gondja! Kormány szépen fut nem akad. Hol lehet esetleg megnézetni szakival? Tököl Szigetszentmiklós Csepel stb. Budapest?
Köszi!
UP!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #53934 Dátum: 2014.03.26 szerda, 21:03:04 »

UP!
a szervó tetejére csatlakozott hollander alól szokott szivárogni.többeknek így volt ez már....azt hiszem javítható...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #53935 Dátum: 2014.03.26 szerda, 21:39:11 »

a szervó tetejére csatlakozott hollander alól szokott szivárogni.többeknek így volt ez már....azt hiszem javítható...
Köszi ez már jó irány merről lehet támadni és mivel orvosolható csere vagy csak meg kell húzkodni!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #53936 Dátum: 2014.03.26 szerda, 21:55:18 »

Hasznal valaki Uniroyal rainsport 3 esogumikat?   Cool
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #53937 Dátum: 2014.03.26 szerda, 22:01:49 »

Hasznal valaki Uniroyal rainsport 3 esogumikat?   Cool

ez olyan, amelyiket akkor kell feltenni, ha esik az eső? De mi van ha eláll amire felteszik? Vagy sokan vannak a gumisnál?
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #53938 Dátum: 2014.03.26 szerda, 22:05:41 »

ez olyan, amelyiket akkor kell feltenni, ha esik az eső? De mi van ha eláll amire felteszik? Vagy sokan vannak a gumisnál?

Ez nem F1-es autokra van tervezve... LOL  vigyor3
Gondolom nem csak esoben lehet fenthagyni.  Wink
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #53939 Dátum: 2014.03.26 szerda, 22:10:49 »

Ez nem F1-es autokra van tervezve... LOL  vigyor3
Gondolom nem csak esoben lehet fenthagyni.  Wink

azért a poén jó volt ugye?  eplus2
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #53940 Dátum: 2014.03.26 szerda, 22:34:07 »

azért a poén jó volt ugye?  eplus2

Én jót nevettem rajta!
F1-en mondeoval...  taps
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #53941 Dátum: 2014.03.26 szerda, 22:35:16 »

Én jót nevettem rajta!
F1-en mondeoval...  taps

v6 is van belőle 1.6 is, miért ne Cheesy
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #53942 Dátum: 2014.03.26 szerda, 22:36:03 »

Én jót nevettem rajta!
F1-en mondeoval...  taps

Hát még egy TDCI is többet bir, mint ezek az idei 1.6-os vackok  nyes
(És még csak nem is lépi túl a 100 kg/óra naftát, hogy kizárják Cheesy)
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.26 szerda, 22:38:08 írta Zsolteey » Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #53943 Dátum: 2014.03.26 szerda, 22:55:27 »

Hát még egy TDCI is többet bir, mint ezek az idei 1.6-os vackok  nyes
(És még csak nem is lépi túl a 100 kg/óra naftát, hogy kizárják Cheesy)

vajon engedélyezett lenne az évközbeni 2tömegű csere?  eplus2
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #53944 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 01:33:40 »

Hát még egy TDCI is többet bir, mint ezek az idei 1.6-os vackok  nyes
(És még csak nem is lépi túl a 100 kg/óra naftát, hogy kizárják Cheesy)


1.6.... Vicc.  nyes
Már azt is sajnálom, hogy nem 2.0-t vettem.
Keves ennek a nagy kaszninak az 1.8.  falbav
Naplózva
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #53945 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 06:47:49 »

üdv . 2006-os 130 lovas tdci-n 40,000-km-el ezelőtt cserélték a főtengely  ékszíjtárcsát feszítővel szíjjal .170.000 km- nél .most 210.000 -nél a tárcsa megadta magát . és szerintem ez verte szét a generátort is mivel egyszerre fáradt el mindekettő a múlt héten /nem jelzi de nincs töltés /.felrakattam egy gates tárcsát . hibás . centírozatlan. ugyanúgy vergődik mint a rossz  csak még nincs hangja . most leszedik viszem vissza a boltba . úgy döntöttem legyártatom 1 anyagból .elvileg a jövő hétre kész is van . tapasztalata van valakinek ilyen fix tárcsával kapcsolatban ?illetve ha már lent van a generátor tetetek rá szabadonfutót . hol tudok beszerezni ?elöre is köszi az infót
Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #53946 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 07:00:58 »

üdv . 2006-os 130 lovas tdci-n 40,000-km-el ezelőtt cserélték a főtengely  ékszíjtárcsát feszítővel szíjjal .170.000 km- nél .most 210.000 -nél a tárcsa megadta magát . és szerintem ez verte szét a generátort is mivel egyszerre fáradt el mindekettő a múlt héten /nem jelzi de nincs töltés /.felrakattam egy gates tárcsát . hibás . centírozatlan. ugyanúgy vergődik mint a rossz  csak még nincs hangja . most leszedik viszem vissza a boltba . úgy döntöttem legyártatom 1 anyagból .elvileg a jövő hétre kész is van . tapasztalata van valakinek ilyen fix tárcsával kapcsolatban ?illetve ha már lent van a generátor tetetek rá szabadonfutót . hol tudok beszerezni ?elöre is köszi az infót
Őszintén nem nagyon értek hozzá, de a centírozatlanságból még sok jó nem sült ki.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #53947 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 07:23:20 »

üdv . 2006-os 130 lovas tdci-n 40,000-km-el ezelőtt cserélték a főtengely  ékszíjtárcsát feszítővel szíjjal .170.000 km- nél .most 210.000 -nél a tárcsa megadta magát . és szerintem ez verte szét a generátort is mivel egyszerre fáradt el mindekettő a múlt héten /nem jelzi de nincs töltés /.felrakattam egy gates tárcsát . hibás . centírozatlan. ugyanúgy vergődik mint a rossz  csak még nincs hangja . most leszedik viszem vissza a boltba . úgy döntöttem legyártatom 1 anyagból .elvileg a jövő hétre kész is van . tapasztalata van valakinek ilyen fix tárcsával kapcsolatban ?illetve ha már lent van a generátor tetetek rá szabadonfutót . hol tudok beszerezni ?elöre is köszi az infót

Kertész utcában adnak szabadonfutót, 17 ezer pénz. Ott megnézik neked a generátort, hogy mi baja van, ill. fel is szereleik a szabadonfutót pár ezer Ft-ért.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
n.norbi
Vendég
« Új hozzászólás #53948 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 08:33:16 »



Kertész utcában adnak szabadonfutót, 17 ezer pénz. Ott megnézik neked a generátort, hogy mi baja van, ill. fel is szereleik a szabadonfutót pár ezer Ft-ért.

AndyA
 
köszi a tippet .

fix tárcsáról a vélemény ?
a lendkerekemben 70.000 van most . luk .ettől menyit lehet még km-be elvárni  szerintetek ? tapasztalat ?   van már belőle fix vagy megint ezt az előre meghibásodásra gyártottat kel megvenni majd ?

Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #53949 Dátum: 2014.03.27 csütörtök, 08:40:07 »


Kertész utcában adnak szabadonfutót, 17 ezer pénz. Ott megnézik neked a generátort, hogy mi baja van, ill. fel is szereleik a szabadonfutót pár ezer Ft-ért.

AndyA
 
köszi a tippet .

fix tárcsáról a vélemény ?
a lendkerekemben 70.000 van most . luk .ettől menyit lehet még km-be elvárni  szerintetek ? tapasztalat ?   van már belőle fix vagy megint ezt az előre meghibásodásra gyártottat kel megvenni majd ?

Mármint milyen lendkerék? Eddig a generátorról volt szó. Ha a motor-sebességváltó lendkerékről beszélsz, az enyémben 240 ezer van, és még közel sincs halálán.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 [1079] 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.