Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 16:30:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19766497 alkalommal)
0 Felhasználó és 45 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #550 Dátum: 2005.03.22 kedd, 16:32:00 »

A képek folytatása:
 

 

 

 

szerintem a nagyerdemut jobban erdekli, hogy a kabelkoteg maga merre lett befuzve, mit kellett lebontani, stb.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #551 Dátum: 2005.03.22 kedd, 17:19:00 »

szerintem a nagyerdemut jobban erdekli, hogy a kabelkoteg maga merre lett befuzve, mit kellett lebontani, stb.
Laciba,
 
majd jön Zsoel és elmesél mindent. Csak most beteg.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #552 Dátum: 2005.03.22 kedd, 19:27:00 »

Laciba,
 
majd jön Zsoel és elmesél mindent. Csak most beteg.
Miért nem fényezted le az érzékelőket? Így kicsit fura.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #553 Dátum: 2005.03.22 kedd, 22:51:00 »

Miért nem fényezted le az érzékelőket? Így kicsit fura.
Angel,
 
ezeket lehet fényezni? Ugyan úgy fog működni festve is, nem befolyásolja?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2005.03.22 kedd, 23:07:00 »

Angel,
 
ezeket lehet fényezni? Ugyan úgy fog működni festve is, nem befolyásolja?
A gyáriakat fényezik. Múltkor voltam az egyik ford szervizbe, ott éppen a radart akciózták. Na ők lefényezték az érzékelőket.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #555 Dátum: 2005.03.23 szerda, 13:06:00 »

A merciknél a befúvócsőben van villanyos fűtőszál, mint a hajszárítóban. Álló motornál is fűt.
Na, ezt nem bánnám, ha a fordék is átvennék... Smiley))
Tetszik a megoldás. Jobban tetszik. De ezért nem vennék Mondeo helyett Mercedest. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2005.03.23 szerda, 15:13:00 »

A gyáriakat fényezik. Múltkor voltam az egyik ford szervizbe, ott éppen a radart akciózták. Na ők lefényezték az érzékelőket.
Ez az a fajta ahogy látom, amit én is ajánlottam neki a Homasitától, valami 20 pénzért. Naná hogy lehet fényezni és én sem értem, miért nem fényeztette le, mivel a dobozban úgy vannak betéve egy kartonba az érzékelőfejek, hogy nyugodtan lehet abban tartva fényezni.
 
Megjegyzem nagyon okos megoldás, hogy hátra tette a kijelzőt, csak azon filóztam, hogyan lehetne vagyis lehetne e megváltoztatni negatívba a kijelzőt, hogy a tükörből olvasható legyen:)))
 
Egyébként Zsoel szép, pontos és okos munka, gratula hozzá. Majd kérek tapasztalatokat:))
 
Üdv:
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2005.03.23 szerda, 17:36:00 »

Ez az a fajta ahogy látom, amit én is ajánlottam neki a Homasitától, valami 20 pénzért. Naná hogy lehet fényezni és én sem értem, miért nem fényeztette le, mivel a dobozban úgy vannak betéve egy kartonba az érzékelőfejek, hogy nyugodtan lehet abban tartva fényezni.
 
Megjegyzem nagyon okos megoldás, hogy hátra tette a kijelzőt, csak azon filóztam, hogyan lehetne vagyis lehetne e megváltoztatni negatívba a kijelzőt, hogy a tükörből olvasható legyen:)))
 
Egyébként Zsoel szép, pontos és okos munka, gratula hozzá. Majd kérek tapasztalatokat:))
 
Üdv:
Eldurran az agyam. Peppin, lusta vagy megfordulni? Egyébként meg meg lehet fordítani, azaz lehet tükrözni!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #558 Dátum: 2005.03.23 szerda, 20:32:00 »

Az előző autón nekem a fekete csíkra aplikálták rá. Így se fényezni nem kellett, se nem a lökhárítót megfúrni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #559 Dátum: 2005.03.24 csütörtök, 00:30:00 »

Eldurran az agyam. Peppin, lusta vagy megfordulni? Egyébként meg meg lehet fordítani, azaz lehet tükrözni!
De nincs értelme,mert amikor már arra van szükséged,hogy a radarra hagyatkozz,akkor nem ajánlatos a visszapillantóból tenni mindezt.
 
Amúgy nem vagyok híve a tr-nak.De tényleg ügyes munka.
 
Kis tanács: nem kell lefényezni,hanem kis krómkarikákat ráragasztani,és máris fel van dobva.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2005.03.24 csütörtök, 10:13:00 »

A képek folytatása:
 

 

 

 

A Zsoelé nem tddi? Rakott rá egy tdci jelet, vagy az tényleg tdci?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #561 Dátum: 2005.03.24 csütörtök, 10:31:00 »

A Zsoelé nem tddi? Rakott rá egy tdci jelet, vagy az tényleg tdci?
Angel,
 
de TDDi, csak rárakott egy jelet.
Én is gondolkoztam, hogy én meg ST220 -at ragasztok rá.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2005.03.24 csütörtök, 13:32:00 »

Tisztelt Klubtagok!
 
Elnézést,hogy 1-2 hétig nem voltam,de a betegség engem is utolért.Ágyban fekvés stb....,biztos ismert.De azért még annyi erőm volt,hogy a kocsit átlökjem János barátomhoz,aki a tolatóradart beszerelte.Sajnos nem tudtam ott lenni végig,de azért követtem az eseményeket,és igy készült 1-2 fotó.Ezek sajnos nem sorrendben vannak,de 1-2 gondolattal megvilágitom az eseményeket.
 
Először leteszteltük a senzorok lehetséges legjobb helyét,mert nem akartam,hogy minden apróságra,"fölöslegesen" bejelezzen.Előző autómnál is minden sz...-a sípolt,ezt most szerettem volna elkerülni.Tanulmányoztam több autó gyári radarját,sikerült 1 mondit is szemrevételezni.A gyári kiépités annyival volt másabb,hogy az érzékelők valamivel lejjebb voltak/kb.a lökháritó középvonalába/ és a 2 szélső érzékelő valamivel kijjebb helyezkedett el/kb.5-5 cm-el/.Ezen infók birtokában rakosgattuk,bróbálkoztunk és ez tűnt a legjobbnak.Jánosnak vannak mindenféle modellautói,azokkal körözött a kocsi mögött,és néztük melyikre,hogyan reagál.Nem akartam,hogy mindenféle apró rögöt észrevegyen,de kiemelt szempont volt,hogy olyan magas tárgyra 100 %-osan jelezzen,ami esetleg a lölháritó alját már súrolja.A gyakorlat azt mutatja,hogy jól terveztünk,egy lapjára fektetett kisméretű téglára még nem jelez,de ha hosszában élére állitjuk,akkor rögtön aktivizálódik a rendszer.Oldalirányba is jól "lát",garázsba beálláskor a kocsi széléhez képest 10-15 cm-re lévő garázskaput biztonsággal jelzi.
 
A hangjelzés 3 szintű,a digitális kijelző 150 cm-től 40 cm-ig mutat.Én hátra tettem a kijelzőt,mert mindig arra nézek amerre a kocsi halad,igy tolatáskor értelemszerűen hátrafelé.A tükörből történő tolatás sem probléma,a kijelző ilyenkor is jól látszik,és gyorsan hozzászokik az ember a forditott olvasáshoz./ha a tükörben azt látom,hogy 0.1,akkor tudom,hogy 1.0 m távolságra vagyok az akadálytól./
 
A felszereléshez a lökháritót nem kellett levenni,a fúráshoz biztositják a célszerszámot.Bekötéssel kapcsolatos részleteket nem tudok,de a talin majd meg lehet nézni,illetve valószinűleg ott lesz János barátom is,ő biztos szivesen válaszol a felmerülő kérdésekre.
 
Az érzékelőket nem volt kedvem lefestetni.Mivel a lökháritóban alul és felül is van fekete rész,igy arra a megállapitásra jutotam,hogy ez a 4 db kis fekete "szemecske" kompatibilis lesz a lökös felső részével.Szerintem jól néz ki,nem ordit túlságosan.Természetesen, ha a lökháritó égesze szinrefujt lett volna,akkor az érzékelőket is fényeztetem.
 
A beszerelés utáni tapasztalatok nagyon jók.Pontosan mér,időben jelez.Ha a kapubejárón állok,és a radar aktiv,akkor jelzi a mögöttem "elsuhanó" kerékpárosokat is.A kijelzője jól olvasható /a fényképezéskor utólag vettem észre,hogy a gyári fólia is rajta van,igy készültek a képek/a hangja sem durva vagy tolakodó.A dobozban minden benne volt!4 érzékelő,kp-i egység,kábelek,beszerelési utmutató,garanciapapir,lyukfúró stb....
 
Ez a radar a Homasitában,OBI-ban 20.000 ft.Én találtam egy Nagykanizsai céget,12.500 ft-ért árulják,interneten lehet megrendelni,1.500 ft-ért cimreküldik.Korrektek voltak,a megrendelés után visszahivtak cimegyeztetésre,48 órán belül leszállitoták.Azóta a bátyámnak is rendeltem,ő is megkapta.
 
Hát röviden ennyit,ha van még kérdés,szivesen válaszolok,ha tudok. Üdv.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #563 Dátum: 2005.03.24 csütörtök, 13:38:00 »

A Zsoelé nem tddi? Rakott rá egy tdci jelet, vagy az tényleg tdci?
Szia Angel!
 
Sajna nem TDCi tulaj vagyok,az enyém TDDi.Igazából amikor megvettem az autót,nekem nagyon üresnek tünt a jobb hátulja.Kerestem valami normális szimbólumot,jelzést stb...,de az autósboltokban lévő sok gagyitól már minden bajom volt.A gyári fordosok kis tulzással csak ezt tudták ajánlani.Nem hamisitási célzattal,vagy valami tulfűtött becsvággyal vezérelve maradt ez a kis jelzés,hanem mert pld. nem volt tddi.De igy legalább mindig előttem lebeg az elérendő cél,Tudod, a tdci a vágyam.Üdv.Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2005.03.24 csütörtök, 13:48:00 »

Szia Angel!
 
Sajna nem TDCi tulaj vagyok,az enyém TDDi.Igazából amikor megvettem az autót,nekem nagyon üresnek tünt a jobb hátulja.Kerestem valami normális szimbólumot,jelzést stb...,de az autósboltokban lévő sok gagyitól már minden bajom volt.A gyári fordosok kis tulzással csak ezt tudták ajánlani.Nem hamisitási célzattal,vagy valami tulfűtött becsvággyal vezérelve maradt ez a kis jelzés,hanem mert pld. nem volt tddi.De igy legalább mindig előttem lebeg az elérendő cél,Tudod, a tdci a vágyam.Üdv.Zsoel.
Te Zsoel, ne érts félre, tőlem azt raksz ki, amit akararsz. A tddi is jó, és tényleg kár, hogy annak nem csináltak táblácsát. Ha nekem 2.2-es tdci-m lenne, csináltatnék ST TDCi táblácskát.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #565 Dátum: 2005.03.24 csütörtök, 13:53:00 »

Szia Angel!
 
Sajna nem TDCi tulaj vagyok,az enyém TDDi.Igazából amikor megvettem az autót,nekem nagyon üresnek tünt a jobb hátulja.Kerestem valami normális szimbólumot,jelzést stb...,de az autósboltokban lévő sok gagyitól már minden bajom volt.A gyári fordosok kis tulzással csak ezt tudták ajánlani.Nem hamisitási célzattal,vagy valami tulfűtött becsvággyal vezérelve maradt ez a kis jelzés,hanem mert pld. nem volt tddi.De igy legalább mindig előttem lebeg az elérendő cél,Tudod, a tdci a vágyam.Üdv.Zsoel.
Egyetlen egy autón láttam idáig TDDi táblácskát, az pedig egy Focus volt.
 
Pedig higgyétek el, nagyon sok Ford van a partnereink autóparkjaiban és ebből kifolyólag sok Ford kereskedést kell látogatnom.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #566 Dátum: 2005.03.24 csütörtök, 16:10:00 »

Tisztelt Klubtagok!
 
Elnézést,hogy 1-2 hétig nem voltam,de a betegség engem is utolért.Ágyban fekvés stb....,biztos ismert.De azért még annyi erőm volt,hogy a kocsit átlökjem János barátomhoz,aki a tolatóradart beszerelte.Sajnos nem tudtam ott lenni végig,de azért követtem az eseményeket,és igy készült 1-2 fotó.Ezek sajnos nem sorrendben vannak,de 1-2 gondolattal megvilágitom az eseményeket.
 
Először leteszteltük a senzorok lehetséges legjobb helyét,mert nem akartam,hogy minden apróságra,"fölöslegesen" bejelezzen.Előző autómnál is minden sz...-a sípolt,ezt most szerettem volna elkerülni.Tanulmányoztam több autó gyári radarját,sikerült 1 mondit is szemrevételezni.A gyári kiépités annyival volt másabb,hogy az érzékelők valamivel lejjebb voltak/kb.a lökháritó középvonalába/ és a 2 szélső érzékelő valamivel kijjebb helyezkedett el/kb.5-5 cm-el/.Ezen infók birtokában rakosgattuk,bróbálkoztunk és ez tűnt a legjobbnak.Jánosnak vannak mindenféle modellautói,azokkal körözött a kocsi mögött,és néztük melyikre,hogyan reagál.Nem akartam,hogy mindenféle apró rögöt észrevegyen,de kiemelt szempont volt,hogy olyan magas tárgyra 100 %-osan jelezzen,ami esetleg a lölháritó alját már súrolja.A gyakorlat azt mutatja,hogy jól terveztünk,egy lapjára fektetett kisméretű téglára még nem jelez,de ha hosszában élére állitjuk,akkor rögtön aktivizálódik a rendszer.Oldalirányba is jól "lát",garázsba beálláskor a kocsi széléhez képest 10-15 cm-re lévő garázskaput biztonsággal jelzi.
 
A hangjelzés 3 szintű,a digitális kijelző 150 cm-től 40 cm-ig mutat.Én hátra tettem a kijelzőt,mert mindig arra nézek amerre a kocsi halad,igy tolatáskor értelemszerűen hátrafelé.A tükörből történő tolatás sem probléma,a kijelző ilyenkor is jól látszik,és gyorsan hozzászokik az ember a forditott olvasáshoz./ha a tükörben azt látom,hogy 0.1,akkor tudom,hogy 1.0 m távolságra vagyok az akadálytól./
 
A felszereléshez a lökháritót nem kellett levenni,a fúráshoz biztositják a célszerszámot.Bekötéssel kapcsolatos részleteket nem tudok,de a talin majd meg lehet nézni,illetve valószinűleg ott lesz János barátom is,ő biztos szivesen válaszol a felmerülő kérdésekre.
 
Az érzékelőket nem volt kedvem lefestetni.Mivel a lökháritóban alul és felül is van fekete rész,igy arra a megállapitásra jutotam,hogy ez a 4 db kis fekete "szemecske" kompatibilis lesz a lökös felső részével.Szerintem jól néz ki,nem ordit túlságosan.Természetesen, ha a lökháritó égesze szinrefujt lett volna,akkor az érzékelőket is fényeztetem.
 
A beszerelés utáni tapasztalatok nagyon jók.Pontosan mér,időben jelez.Ha a kapubejárón állok,és a radar aktiv,akkor jelzi a mögöttem "elsuhanó" kerékpárosokat is.A kijelzője jól olvasható /a fényképezéskor utólag vettem észre,hogy a gyári fólia is rajta van,igy készültek a képek/a hangja sem durva vagy tolakodó.A dobozban minden benne volt!4 érzékelő,kp-i egység,kábelek,beszerelési utmutató,garanciapapir,lyukfúró stb....
 
Ez a radar a Homasitában,OBI-ban 20.000 ft.Én találtam egy Nagykanizsai céget,12.500 ft-ért árulják,interneten lehet megrendelni,1.500 ft-ért cimreküldik.Korrektek voltak,a megrendelés után visszahivtak cimegyeztetésre,48 órán belül leszállitoták.Azóta a bátyámnak is rendeltem,ő is megkapta.
 
Hát röviden ennyit,ha van még kérdés,szivesen válaszolok,ha tudok. Üdv.Zsoel.
zsoel,
 
legközelebb számozzátok be a képeket, és akkor úgy teszem be.
Akkor akitválódik a radar, mikor hátramenetbe kapcsolsz, vagy külön kapcsolója van?
A 20e Ft -os OBI -s, és a 12e Ft -os Internet -es ugyan az?
Szerintem pöpec lett, nekem tetszik. Majd talin alaposabban megnézem!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #567 Dátum: 2005.03.25 péntek, 09:27:00 »

zsoel,
 
legközelebb számozzátok be a képeket, és akkor úgy teszem be.
Akkor akitválódik a radar, mikor hátramenetbe kapcsolsz, vagy külön kapcsolója van?
A 20e Ft -os OBI -s, és a 12e Ft -os Internet -es ugyan az?
Szerintem pöpec lett, nekem tetszik. Majd talin alaposabban megnézem!
Hello Scratch!
 
A radar a tolatólámpára van rákötve,amikor hátramenetbe kapcsolsz aktivizálódik.Ilyenkor 2 rövidet is csippan,ezzel egy kis pluszinfot adva,hogy valóban jó helyre kapcsoltál.Ugyanekkor a kijelzőn kigyullad egy kis piros led,igy vizuálisan is megkapod a pluszinfót.
 
Igen a radar ugyanaz,tipusszám:H-004.Üdv.Zsoel.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #568 Dátum: 2005.03.25 péntek, 10:25:00 »

Hello Scratch!
 
A radar a tolatólámpára van rákötve,amikor hátramenetbe kapcsolsz aktivizálódik.Ilyenkor 2 rövidet is csippan,ezzel egy kis pluszinfot adva,hogy valóban jó helyre kapcsoltál.Ugyanekkor a kijelzőn kigyullad egy kis piros led,igy vizuálisan is megkapod a pluszinfót.
 
Igen a radar ugyanaz,tipusszám:H-004.Üdv.Zsoel.
zsoel,
 
köszi, jól hangzik. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 08:27:00 »

Mi a kulombseg a 90LE TDDI es a 115LE TDDI motor kozt valaki Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 09:09:00 »

Mert ugy tudom a miben fekete a kozepso konzol az 90LE amiben mar ezust az 115L
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2005.03.27 vasárnap, 12:13:00 »

Mi a kulombseg a 90LE TDDI es a 115LE TDDI motor kozt valaki Huh?
Fari-,
 
a turbo, és motor vezérlés a különbség a 90 és 115LE között.
A fekete közép az alapváltozat, a ezüst a Trend, a fa a Ghia.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #572 Dátum: 2005.03.28 hétfő, 04:37:00 »

Akkor a 90LE nem jó??? vagy igen Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2005.03.28 hétfő, 11:46:00 »

Akkor a 90LE nem jó??? vagy igen Smiley
szia.
 
szerintem 1kicsit kevés a 90 loerö a kasznihoz,+a fogyasztás is több mint a 115lovasé,és árban nincs külömbség a kettö közt,igy a 115le a jobb választás.
üdv.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2005.03.28 hétfő, 12:12:00 »

Akkor a 90LE nem jó??? vagy igen Smiley
Fari-,
 
nem az, hogy nem jó. De sokkal jobb a 115 -ös! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2005.03.30 szerda, 18:42:00 »

Hahó.Jócsávók lenne szíves egy kedves mondeo tulaj válaszolni arra a kérdésemre hogy mennyit fogyaszt NEKTEK egy benzines 2000cm3 autó városban.Nekem9.5 liter/100km ír a fogyasztás mérő, és az az érzésem hogy ez a kis szerkezet sokszor baromságokat ír.Szerintetek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2005.03.30 szerda, 18:54:00 »

Hahó.Jócsávók lenne szíves egy kedves mondeo tulaj válaszolni arra a kérdésemre hogy mennyit fogyaszt NEKTEK egy benzines 2000cm3 autó városban.Nekem9.5 liter/100km ír a fogyasztás mérő, és az az érzésem hogy ez a kis szerkezet sokszor baromságokat ír.Szerintetek
10-11liter korul realisabb. A fogyasztasmerot meg lehet kalibralni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2005.03.30 szerda, 20:20:00 »

10-11liter korul realisabb. A fogyasztasmerot meg lehet kalibralni.
Nem lehet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #578 Dátum: 2005.03.30 szerda, 23:37:00 »

Nem lehet.
Szerintem lehet, csak nem legfeljebb nem tudjuk hogyan kell Wink
Akkor ebben visszafejlodott a Ford.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 09:58:00 »

Hi !
 
Mint mar emlitettem, hamarosan (par honap) mulva szeretnek venni egy 1.8 v. 2.0-as MKIII-as ferdehatu talicskat. Nezegettem hasznaltauto.hu-n es olyan 2.8milla kornyeken mar talaltam Trend, illetve Ghia felszereltsegu verdat, amiben elvileg ilyen 56-78e km van. Namost, azt mar tudom, hogy erdemes a kivalasztott verdat elvinni egy allpotfelmeresre, illetve a kormany, pedal, valto allapotabol meg lehet saccolni, hogy kb. mennyire igaz a km allas. De ezek ugye csak saccolasos modon mennek. Es valszeg az allpotfelmeres soran sem lehet kideriteni, hogy az ora a valosagot mutatja !? Van meg esetleg valami tutibb megoldas annak erdekeben, hogy ne baxxanak at ? Tobb evre vennem a verdat, igy fontos lenne, hogy a km ora allas a valosagot mutassa, hogy kesobb ne erjen meglepetes. Szal valami uton-modon meg lehet hatarozni, hogy a km allas tuti a valosagnak megfelelo erteket mutatja ? Gepsarkany computere nem tarolja veletlenul a megtett km-t ? Amit esetleg nem lehet "vissza tekerni" ?
 
koszi a tanacsokat !
 
Jah meg valami. Erosen gondolkozom egy TDCI vasarlasan, ha belefer a 2.8millaban. Azt viszont nem tudom, hogy a benyas valtozathoz kepest a dizel mennyivel dragabb fenntartasi koltseggel jar ? Illetve a turbo kb. mennyit bir ? ev/km.
Illetve meg az erdekelne, hogy egy 50-80e km-es verdanal milyen szervizelesi koltsegekre szamithatok ?
Azt mar tudom, hogy itt mar nem vezermuszij van, hanem lanc, amit joval tobbet bir. De pl. fingom nincs, hogy milyen motorolajat kene tolni a verdaba, es a silent blokkok itt is relative gyorsan oregednek, mint az MKI-nel ?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #580 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 10:01:00 »

Hi !
 
Jah meg valami...
 
Van a kb. 2001 es 2004es rancfelvarott verda kozott valami szamottevo kulonbseg ? Azt latom, hogy az ujabb verdakon mar nem kerek az elso kodfenyszoro, de ezen kivul van valami olyan valtoztatas, ami miatt erdemesebb az uj valtozatot venni ?
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 10:38:00 »

Hi !
 
Mint mar emlitettem, hamarosan (par honap) mulva szeretnek venni egy 1.8 v. 2.0-as MKIII-as ferdehatu talicskat. Nezegettem hasznaltauto.hu-n es olyan 2.8milla kornyeken mar talaltam Trend, illetve Ghia felszereltsegu verdat, amiben elvileg ilyen 56-78e km van. Namost, azt mar tudom, hogy erdemes a kivalasztott verdat elvinni egy allpotfelmeresre, illetve a kormany, pedal, valto allapotabol meg lehet saccolni, hogy kb. mennyire igaz a km allas. De ezek ugye csak saccolasos modon mennek. Es valszeg az allpotfelmeres soran sem lehet kideriteni, hogy az ora a valosagot mutatja !? Van meg esetleg valami tutibb megoldas annak erdekeben, hogy ne baxxanak at ? Tobb evre vennem a verdat, igy fontos lenne, hogy a km ora allas a valosagot mutassa, hogy kesobb ne erjen meglepetes. Szal valami uton-modon meg lehet hatarozni, hogy a km allas tuti a valosagnak megfelelo erteket mutatja ? Gepsarkany computere nem tarolja veletlenul a megtett km-t ? Amit esetleg nem lehet "vissza tekerni" ?
 
koszi a tanacsokat !
 
Jah meg valami. Erosen gondolkozom egy TDCI vasarlasan, ha belefer a 2.8millaban. Azt viszont nem tudom, hogy a benyas valtozathoz kepest a dizel mennyivel dragabb fenntartasi koltseggel jar ? Illetve a turbo kb. mennyit bir ? ev/km.
Illetve meg az erdekelne, hogy egy 50-80e km-es verdanal milyen szervizelesi koltsegekre szamithatok ?
Azt mar tudom, hogy itt mar nem vezermuszij van, hanem lanc, amit joval tobbet bir. De pl. fingom nincs, hogy milyen motorolajat kene tolni a verdaba, es a silent blokkok itt is relative gyorsan oregednek, mint az MKI-nel ?
 
bye
zacci
Az első tanács: keresd Csocsot!!!!(ő tud eladó Mondeokat)
 
2) Én dízelben gondolkodnék, mert ma is tankolt a TDDI-be a haver, és 6,3l/100km volt az átlag! Ez mindent megér... Na + a nyomaték! Sztem mindenképpen próbálj ki egy dízelt is, és ha az TDCI, akkor biztos, hogy elfelejted a benzint!;-)
 
3) Vegyé az családodból Mondeot, ők biztos a tényleges kilómétert fogják bevallani:-)))))))))))))))), a többire nincs garancia, de sokakkal ellentétben nem gondolom, hogy ez reménytelen, főleg ha a kiszemelt Mondeo céges+Mo-i, és Devlin utánna néz a szevízeléseinek!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #582 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 10:52:00 »

HI !
 
joe,
 
THX !
 
Ok, de hol talalom csocsot ? Esetleg telszam ?
 
Hat enis a nyomatek miatt gondolkodom a dizelben, de sokan azt mondjak, hogy a dizel fenntartasi koltsege joval nagyobb, mint a benyase. Es itt nem az uzemanyagra kell gondolni, hanem a szervizelesre.
 
Sajna a csaladban eddig 1 db ford vot, az meg apame es kb. 20eves volt a verda, nameg az Ford Escort Ghia vot Cool De mar elmult Cool)
A tobbi csaladtag munyikival nyomul meg ilyen fostaliga Daewoo kaosz-al Cool
A mostani munyuki shift nem rossz verda, de nekem kicsi, illetve mar hozza szoktam a mondeo minosegehez, igy abbol nem engedek, hiaba probal bratyom rabeszelni egy munyukira Cool
 
Devlin hogy tud utana nezni egy szerviozelesnek ?  
Halottam amr olyat, hogy piizert belenyomtak a pecsetet a szervizkonyvbe, de tenyleges munka nem tortent. Ezt is ki lehet nyomozni ? Persze akkor lenne 100% a dolog, ha a szervizelesekrol meglenne a szamla is, nade ugye erre keves az esely 8(
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 10:53:00 »

Sziasztok,
 
Kérdés:
Mit érdemes megnézetni az autómon?
 
Adatok: Mondeo Turnier Ghia-t 2001-es évj. Németből behozott, 65.000 kilóméterrel, 2000-es TDDI motorral.
 
Az autóba már belevágtam 2 hét alatt 1000km-t, de eddig minden rendben volt vele. Autópályán tartós 170-t bírta, városban dinamikus, próbálom nem huzatni túlságosan stb. Nagyon meg vagyok vele elégedve. Fogyasztás is ok (8lit/100km).
 
Mit nézzek át az autón?
 
Soha nem volt Fordom és ez az első diesel autóm is, úgyhgy abszolút laikus vagyok a témában.
 
Vigyem-e Ford szervízbe vagy ugyanolyan tróger banda, mint a Renault?
 
Ha ne vigyem, akkor tud-e valaki Debrecenben jó diesel Mondeo szerelőt?
 
Gondolom egy olajcsere és szűrő cserék (levegő, olaj) nem ártanának, de ezen kívül mi még.
 
A kézifékkar nagyon fent fog, (kinyitja a könyöklőt ha teljesen behúzom) azt biztos állítani kell majd. Más nincs.
 
Előre is köszönöm!
 
Márk
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 11:17:00 »

HI !
 
joe,
 
THX !
 
Ok, de hol talalom csocsot ? Esetleg telszam ?
 
Hat enis a nyomatek miatt gondolkodom a dizelben, de sokan azt mondjak, hogy a dizel fenntartasi koltsege joval nagyobb, mint a benyase. Es itt nem az uzemanyagra kell gondolni, hanem a szervizelesre.
 
Sajna a csaladban eddig 1 db ford vot, az meg apame es kb. 20eves volt a verda, nameg az Ford Escort Ghia vot Cool De mar elmult Cool)
A tobbi csaladtag munyikival nyomul meg ilyen fostaliga Daewoo kaosz-al Cool
A mostani munyuki shift nem rossz verda, de nekem kicsi, illetve mar hozza szoktam a mondeo minosegehez, igy abbol nem engedek, hiaba probal bratyom rabeszelni egy munyukira Cool
 
Devlin hogy tud utana nezni egy szerviozelesnek ?  
Halottam amr olyat, hogy piizert belenyomtak a pecsetet a szervizkonyvbe, de tenyleges munka nem tortent. Ezt is ki lehet nyomozni ? Persze akkor lenne 100% a dolog, ha a szervizelesekrol meglenne a szamla is, nade ugye erre keves az esely 8(
 
bye
zacci
Kinn van az oldalon a 2.0-ás benzines, és a 2.0 tdci szervízköltsége. Az első 100e km alatt 4 ezer forinttal kell többet fizetni a tdci-nél, még fogyiban cirka 1 millióval kevesebbe kerül az üzemanyag. És jobban megy, könnyebb vele előzni, a nyomatéka kb kétszer akkora.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 11:24:00 »

Hi !
 
Angel,
 
Ok, de hol van ezaz info ? Nem talalom 8(((
Naplózva

blah blah blah
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 11:31:00 »

Hi !
 
Angel,
 
Ok, de hol van ezaz info ? Nem talalom 8(((
Kezdőoldal Mondeo 3 -szervízmunkák és árak
(középen, balról a második "ablak"
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #587 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 11:31:00 »

HI !
 
joe,
 
THX !
 
Ok, de hol talalom csocsot ? Esetleg telszam ?
 
Hat enis a nyomatek miatt gondolkodom a dizelben, de sokan azt mondjak, hogy a dizel fenntartasi koltsege joval nagyobb, mint a benyase. Es itt nem az uzemanyagra kell gondolni, hanem a szervizelesre.
 
Sajna a csaladban eddig 1 db ford vot, az meg apame es kb. 20eves volt a verda, nameg az Ford Escort Ghia vot Cool De mar elmult Cool)
A tobbi csaladtag munyikival nyomul meg ilyen fostaliga Daewoo kaosz-al Cool
A mostani munyuki shift nem rossz verda, de nekem kicsi, illetve mar hozza szoktam a mondeo minosegehez, igy abbol nem engedek, hiaba probal bratyom rabeszelni egy munyukira Cool
 
Devlin hogy tud utana nezni egy szerviozelesnek ?  
Halottam amr olyat, hogy piizert belenyomtak a pecsetet a szervizkonyvbe, de tenyleges munka nem tortent. Ezt is ki lehet nyomozni ? Persze akkor lenne 100% a dolog, ha a szervizelesekrol meglenne a szamla is, nade ugye erre keves az esely 8(
 
bye
zacci
Csocso klubtag!!!!!!!
 
Semmi fentartási plusz költsége nincs a dízelnek, ahogy ezt Angyalka is írta.:-) Pl: olaj ugyan az kell bele mint a dízelbe, sőt a haver TDDI-jére szedtük össze az árakat, és szinte ugyan az volt, mint az én MKI 1,8 16V-re.
 
Devlin benfentes a szervízelések nyílvántartásában, és nem a pecséteket nézi, hanem a szervízek bejegyzését az adatbázisba.
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 11:34:00 »

Sziasztok,
 
Kérdés:
Mit érdemes megnézetni az autómon?
 
Adatok: Mondeo Turnier Ghia-t 2001-es évj. Németből behozott, 65.000 kilóméterrel, 2000-es TDDI motorral.
 
Az autóba már belevágtam 2 hét alatt 1000km-t, de eddig minden rendben volt vele. Autópályán tartós 170-t bírta, városban dinamikus, próbálom nem huzatni túlságosan stb. Nagyon meg vagyok vele elégedve. Fogyasztás is ok (8lit/100km).
 
Mit nézzek át az autón?
 
Soha nem volt Fordom és ez az első diesel autóm is, úgyhgy abszolút laikus vagyok a témában.
 
Vigyem-e Ford szervízbe vagy ugyanolyan tróger banda, mint a Renault?
 
Ha ne vigyem, akkor tud-e valaki Debrecenben jó diesel Mondeo szerelőt?
 
Gondolom egy olajcsere és szűrő cserék (levegő, olaj) nem ártanának, de ezen kívül mi még.
 
A kézifékkar nagyon fent fog, (kinyitja a könyöklőt ha teljesen behúzom) azt biztos állítani kell majd. Más nincs.
 
Előre is köszönöm!
 
Márk
Sztem ha nagyobb bajod nincs, akkor semmit. Esetleg a következő szervíznél átnézeted, ami elvilet 75ekm-nél lesz. Nincs meg a szervízkönyve? Sztem Devlin neked is utánna tud nézni a külföldi nyilvántartásban!?
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 12:32:00 »

Sztem ha nagyobb bajod nincs, akkor semmit. Esetleg a következő szervíznél átnézeted, ami elvilet 75ekm-nél lesz. Nincs meg a szervízkönyve? Sztem Devlin neked is utánna tud nézni a külföldi nyilvántartásban!?
 
 
Tisztelettel!
Köszönöm! Nem találtam szervízkönyvet. 75.000... ok, jó tudni, köszi!
 
Egyelőre semmi gondom nincs vele, reggelente mindig megijedek attól, hogy hangos meg kalapál, de aztán mindig eszembe jut, hogy diesel Smiley Meg amikor mindenki mondja, hogy milyen csodaszép hangja van, megnyugszok Smiley
 
Normális, hogy kb 15-20 perc alatt éri el az üzemi hőfokot?
 
Egy jelenséget vettem észre, de ezt eddig max 3x-4x csinálta, hogy amikor kettesbe váltok és odalépek neki, akkor mintha "kifújná" az erejét és sokkal kisebb nyomatéka van mint máskor. Mintha elveszne a nyomaték. Esetleg ez lenne a turbólyuk? Még turbós kocsim sem volt, úgyhogy lehet, h ez is normális Smiley hülye kérdéseim vannak, mi?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #590 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 12:46:00 »

Köszönöm! Nem találtam szervízkönyvet. 75.000... ok, jó tudni, köszi!
 
Egyelőre semmi gondom nincs vele, reggelente mindig megijedek attól, hogy hangos meg kalapál, de aztán mindig eszembe jut, hogy diesel Smiley Meg amikor mindenki mondja, hogy milyen csodaszép hangja van, megnyugszok Smiley
 
Normális, hogy kb 15-20 perc alatt éri el az üzemi hőfokot?
 
Egy jelenséget vettem észre, de ezt eddig max 3x-4x csinálta, hogy amikor kettesbe váltok és odalépek neki, akkor mintha "kifújná" az erejét és sokkal kisebb nyomatéka van mint máskor. Mintha elveszne a nyomaték. Esetleg ez lenne a turbólyuk? Még turbós kocsim sem volt, úgyhogy lehet, h ez is normális Smiley hülye kérdéseim vannak, mi?
Háát, termosztát cserével lehetne fokozni, és az új kb 1-2 percet javítana a helyzeten...
 
Pár száz km TDDI élményem van csak, de visszaváltásnál nekem is ilyen emlékeim vannak, hogy nincs sok értelme(azaz a benzines hamarabb reagál), mert ott is várni kell egy kicsit!? Ez lehet a turbólik sztem is...
 
Tisztelettel!
Ui: nekem nagyon szimpi az a hangos kopogás!:-))))))))))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 13:00:00 »

Hi !
 
Mint mar emlitettem, hamarosan (par honap) mulva szeretnek venni egy 1.8 v. 2.0-as MKIII-as ferdehatu talicskat. Nezegettem hasznaltauto.hu-n es olyan 2.8milla kornyeken mar talaltam Trend, illetve Ghia felszereltsegu verdat, amiben elvileg ilyen 56-78e km van. Namost, azt mar tudom, hogy erdemes a kivalasztott verdat elvinni egy allpotfelmeresre, illetve a kormany, pedal, valto allapotabol meg lehet saccolni, hogy kb. mennyire igaz a km allas. De ezek ugye csak saccolasos modon mennek. Es valszeg az allpotfelmeres soran sem lehet kideriteni, hogy az ora a valosagot mutatja !? Van meg esetleg valami tutibb megoldas annak erdekeben, hogy ne baxxanak at ? Tobb evre vennem a verdat, igy fontos lenne, hogy a km ora allas a valosagot mutassa, hogy kesobb ne erjen meglepetes. Szal valami uton-modon meg lehet hatarozni, hogy a km allas tuti a valosagnak megfelelo erteket mutatja ? Gepsarkany computere nem tarolja veletlenul a megtett km-t ? Amit esetleg nem lehet "vissza tekerni" ?
 
koszi a tanacsokat !
 
Jah meg valami. Erosen gondolkozom egy TDCI vasarlasan, ha belefer a 2.8millaban. Azt viszont nem tudom, hogy a benyas valtozathoz kepest a dizel mennyivel dragabb fenntartasi koltseggel jar ? Illetve a turbo kb. mennyit bir ? ev/km.
Illetve meg az erdekelne, hogy egy 50-80e km-es verdanal milyen szervizelesi koltsegekre szamithatok ?
Azt mar tudom, hogy itt mar nem vezermuszij van, hanem lanc, amit joval tobbet bir. De pl. fingom nincs, hogy milyen motorolajat kene tolni a verdaba, es a silent blokkok itt is relative gyorsan oregednek, mint az MKI-nel ?
 
bye
zacci
zacci,
 
a turbo miatt ne izgulj, 200e km felett ez már 3. Mondeo a családba, és egyikkel se volt turbo probléma!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #592 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 13:11:00 »

Hi !
 
thx a segitseget mindenkitol !
 
Nuh, a szerviz koltseges cumot megtalatam az uj site-on Cool En meg a regin neztem Cool)  
Nuh, osztottam, szoroztam, gyíokot vonogattam, aztan meg a vallamat Cool
igy 0-200e km-ig a TDCI szervizkoltsege kb. 22e ft-al tobb, mint a benyase. Cserebe a TDCI joval kevesebbet eszik es jobban megy !?
Egyebkent igy husvet alkalmabol leruccantunk parom szuleihez Ratkara. A teli tankbol elpofogtettem varosban 300Km-ert aztan irany a tajga Cool A vegen meg kijott egy 7.5os atlag. Az aze nem rossz. Igaz csak olyan nyugisan zotykolodtunk kb. 120al Cool
 
Nuh, vissza terve a szerviz mokara. Ez a tablazat elvileg a hivatalos markaszervizben torteno javitas koltsegeit mutatja !? Es elvileg ez igy a kotelezo szerviz lenne, amit ha a user elvegeztet, akkor jo eselyel hosszu eletu verda boldog tulajdonosa lehet !? Cool
Egyebkent ezek az arak netto vagy bruttyo ?
 
jah es valaki arulja mar el csocso elerhetoseget, mert allitolag o tud eldao mondejokat !?
 
thx !
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #593 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 13:23:00 »

Akkor már csak egy kérdés maradt: Szervíz! Hol? Ford vagy magán? Ha magán akkor tud-e vki Debrecenben jó Ford szerelőt?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #594 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 14:08:00 »

Hi !
 
az egy dolog, hogy csocso listatag, de nem talalom a tagok kozt az elerhetoseget 8(
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #595 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 14:21:00 »

Hi !
 
thx a segitseget mindenkitol !
 
Nuh, a szerviz koltseges cumot megtalatam az uj site-on Cool En meg a regin neztem Cool)  
Nuh, osztottam, szoroztam, gyíokot vonogattam, aztan meg a vallamat Cool
igy 0-200e km-ig a TDCI szervizkoltsege kb. 22e ft-al tobb, mint a benyase. Cserebe a TDCI joval kevesebbet eszik es jobban megy !?
Egyebkent igy husvet alkalmabol leruccantunk parom szuleihez Ratkara. A teli tankbol elpofogtettem varosban 300Km-ert aztan irany a tajga Cool A vegen meg kijott egy 7.5os atlag. Az aze nem rossz. Igaz csak olyan nyugisan zotykolodtunk kb. 120al Cool
 
Nuh, vissza terve a szerviz mokara. Ez a tablazat elvileg a hivatalos markaszervizben torteno javitas koltsegeit mutatja !? Es elvileg ez igy a kotelezo szerviz lenne, amit ha a user elvegeztet, akkor jo eselyel hosszu eletu verda boldog tulajdonosa lehet !? Cool
Egyebkent ezek az arak netto vagy bruttyo ?
 
jah es valaki arulja mar el csocso elerhetoseget, mert allitolag o tud eldao mondejokat !?
 
thx !
 
bye
zacci
Hi Zacci!
 
Mail ment.
 
Üdv:
 
Csocso
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 15:00:00 »

Hi !
 
az egy dolog, hogy csocso listatag, de nem talalom a tagok kozt az elerhetoseget 8(
 
bye
zacci
Ugyan már tudod a mail címét, de a továbbiakra: ha a nevére kattintassz itt a fórumon, majd tulajdonságok, akkor azonnal ott terem az elérhetősége...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 16:30:00 »

Hahó.Jócsávók lenne szíves egy kedves mondeo tulaj válaszolni arra a kérdésemre hogy mennyit fogyaszt NEKTEK egy benzines 2000cm3 autó városban.Nekem9.5 liter/100km ír a fogyasztás mérő, és az az érzésem hogy ez a kis szerkezet sokszor baromságokat ír.Szerintetek
Nekem átlag 8.5-9 litert eszik városban a 2 literes MKIII-as Mondeom és kb. azt is mutatja a computer.
Ez persze erősen lábfüggő is.  
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem vagyok egy lámpától lámpáig gyorsulós típus...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2005.03.31 csütörtök, 21:02:00 »

Nekem átlag 8.5-9 litert eszik városban a 2 literes MKIII-as Mondeom és kb. azt is mutatja a computer.
Ez persze erősen lábfüggő is.  
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem vagyok egy lámpától lámpáig gyorsulós típus...
Meg valószínűleg hosszabb szakaszokat mész, nem 1-2 km-t.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #599 Dátum: 2005.04.01 péntek, 11:44:00 »

Devlin küldi: MK3 -hoz rendelhető feliratok
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.