Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 23:58:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21480655 alkalommal)
0 Felhasználó és 227 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #6500 Dátum: 2006.03.28 kedd, 11:42:00 »

Viszont kérdésem nekem is lenne a kulcsokkal kapcsolatban.
Ha ki akarom nyitni, vagy be akarom csukni az autót, akkor kb 5-6x meg kell nyomnom a gombot, hogy azt tegye, amit kell. Friss benn az elem, tehát nem azzal lehet gond. Nem lehet, hogy valami elállítódott, és ilyenkor mindig körbeprogramozom a kulcsot?
Ezt vissza lehet valahogy állítani?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6501 Dátum: 2006.03.28 kedd, 11:48:00 »

Ott sajnos semmit nem látok. Szerintem ez a gyári alap cucc ami benne van.
szendre,
 
akkor nem mozgásérzékelős.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6502 Dátum: 2006.03.28 kedd, 11:50:00 »

Misa: Nekem is volt ilyen gondom pár hónapja... Asszony elintézte Cheesy.  
Eltörte a zárszerkezetet. 5 rugó bele az új zárszerkezet... Egyik ismerős szerelő csinálta meg nekem itt pesten.
Nem tudom, hogy tőled mennyit kérne, de szerintem nem túl sokat, mondván már tudja mit kell csinálni, nem kell sokat kísérletezni :DDDD
(1-2 ezerért szerintem megcsinálja az 5 rugón felül)
 
Az a baj vele, hogy nem nagyon tudod kinyitni csak célszerszámmal..
 
Megkérdem tőle, hogy hogy tudta kinyitni, aztán lehet elkérem tőle a szerszámot, és megcsináljuk Cheesy
 
Kisbér
A célszerszám csavarhuzó. Smiley A zár felett kicsit széthúzod, és akkor látni a zár nyelvét, azt csavarhúzval benyomod és kinyilik.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6503 Dátum: 2006.03.28 kedd, 11:51:00 »

szia Kisbér
nagyon köszönöm előre is, ezek szerint jól tettem, h nem estem neki rögtön a pajszerrel
ezeken elérhető vagyok, ha aktuális lesz, és még egyszer köszi:
driv3r
  • freemail.hu
30/9 411 509
misa
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6504 Dátum: 2006.03.28 kedd, 11:52:00 »

scratch: na jó, egy próbát megér Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6505 Dátum: 2006.03.28 kedd, 12:00:00 »

A célszerszám csavarhuzó. Smiley A zár felett kicsit széthúzod, és akkor látni a zár nyelvét, azt csavarhúzval benyomod és kinyilik.
Hát bazze... Lehet, hogy a szerelő ezt csinálta, de szerencsére nem láttam Cheesy
Én megpróbáltam, de nem mertem nagyon feszegetni...
MKIII-ról beszéltél Scratch? Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6506 Dátum: 2006.03.28 kedd, 12:05:00 »

épp le akartam rohanni a parkolóba, de eszembe jutott, h. az autóban rendszeresített csavarhúzó is a kesztyűtartóban van..
asszem holnapig még várnia kell a t. fórumos kollégáknak, milyen hihetetlenül izgalmas fordulatokat is vesz a kesztyűtartós szappanopera következő epizódja
misa
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6507 Dátum: 2006.03.28 kedd, 12:09:00 »

Nah, hívtam a szerelőmet, de nem vette fel.. Amint el tudom érni, rákérdezek a részletekre Cheesy
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6508 Dátum: 2006.03.28 kedd, 12:46:00 »

riaszto megletet tenyleg ecceru ellenorizni. Enis ugy tom, hogy ha van riaszto, akkor az a reteszelessel 1 idoben aktivizalodik. Tehat reteszeles, aztan motorhazteto felnyit. Ha visit, akkor van riaszto, ha nem akkor ofcoz nincs, vagy elromlott Cool Anno enis igy tudtam megbizonyosodni a riasztom mukodeserol Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6509 Dátum: 2006.03.28 kedd, 12:47:00 »

misa,
 
ez egy picit hasonlit arra, mikor a user az autoban tartja a zar jegoldot es ofcoz befagy a zar
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6510 Dátum: 2006.03.28 kedd, 15:20:00 »

Zacci, te sem tudod, hogy miért kell 5-6x megnyomnom a nyitó gombot, hogy kinyissa az autómat a központizár?
És miért kell 5-6x megnyomni, hogy bezárja?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6511 Dátum: 2006.03.28 kedd, 16:26:00 »

kisber,
 
ezt mindig igy csinalja, vagy csak neha ? Merthogy hallotam mar olyanrol, hogy bizonyos helyken nagy a zavar es e miatt a radios tavrinyalok nem mindig mukodnek megbizhatoan. Pl. bratyom OFF Lianaja ON szinte mindig ehhez hasonloan viselkedik pont mindig ugyan azon a helyen (belvaros bizonyos pontjan). Mashol meg tokeletesen uzemel a taviranyito. Szal lehet nalad is ilyen legkori zavar okozhatja a dolgot. Vagy eppen akkor probaljak megszerezni csunya bacsik a tavrinyalod kodjat. Merthogy ilyenrol is hallottam, hogy ebben az esetben lehet nem birod kinyitni a verdat vagymi. De ez utobbit csak hallottam, szal lehet nincs is valosagalapja. De az elobbi dolog az biza elofordulhat, ha radiofrekis a taviranyito, marpedig az. Talan meg a ford kezikonyvben is ejtenek nehany szot a zavaro korulmenyekrol...Nezz bele a hasznalati utmutatoba...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6512 Dátum: 2006.03.28 kedd, 17:18:00 »

Sebi_75,
 
ha az eleje tört, akkor hozzám. Vannak lámpáim, és hűtő ventillátorom.
Köszi  
 
Küldtem mailt a listával, de ide is kirakom. Smiley
Hátha össze tudom szedni a cuccokat.
 
Vezető old. Légzsák tempomatos + indító
jobb első lámpa motoros
bal első lámpa motoros
homlokfal üvegszálas
gépháztető
gépháztetőzár
gépháztető-zártartó + műanyag
alsó-első motorvédő lemez
alsó motorvédő lemez
intercooler hűtő
klímahűtő
vízhűtő
jobb első sárvédő
első lökhárító
első lökhárító-merevítő
első összekötő hegesztett
díszrács
bal oldali hűtőventillátor-motor + keret + lapát
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6513 Dátum: 2006.03.28 kedd, 17:19:00 »

Hát bazze... Lehet, hogy a szerelő ezt csinálta, de szerencsére nem láttam Cheesy
Én megpróbáltam, de nem mertem nagyon feszegetni...
MKIII-ról beszéltél Scratch? Cheesy
Nekem az MK2-be tört el a zár, abba így ment. 1-1,5 hetet így használtam, ameddig az új nem érkezett meg. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6514 Dátum: 2006.03.28 kedd, 17:21:00 »

Köszi  
 
Küldtem mailt a listával, de ide is kirakom. Smiley
Hátha össze tudom szedni a cuccokat.
 
Vezető old. Légzsák tempomatos + indító
jobb első lámpa motoros
bal első lámpa motoros
homlokfal üvegszálas
gépháztető
gépháztetőzár
gépháztető-zártartó + műanyag
alsó-első motorvédő lemez
alsó motorvédő lemez
intercooler hűtő
klímahűtő
vízhűtő
jobb első sárvédő
első lökhárító
első lökhárító-merevítő
első összekötő hegesztett
díszrács
bal oldali hűtőventillátor-motor + keret + lapát
Sebi_75,
 
mindjárt megy egy árajánlat. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6515 Dátum: 2006.03.28 kedd, 17:24:00 »

scratch!
 
Köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6516 Dátum: 2006.03.28 kedd, 17:49:00 »

kisber,
 
ezt mindig igy csinalja, vagy csak neha ? Merthogy hallotam mar olyanrol, hogy bizonyos helyken nagy a zavar es e miatt a radios tavrinyalok nem mindig mukodnek megbizhatoan. Pl. bratyom OFF Lianaja ON szinte mindig ehhez hasonloan viselkedik pont mindig ugyan azon a helyen (belvaros bizonyos pontjan). Mashol meg tokeletesen uzemel a taviranyito. Szal lehet nalad is ilyen legkori zavar okozhatja a dolgot. Vagy eppen akkor probaljak megszerezni csunya bacsik a tavrinyalod kodjat. Merthogy ilyenrol is hallottam, hogy ebben az esetben lehet nem birod kinyitni a verdat vagymi. De ez utobbit csak hallottam, szal lehet nincs is valosagalapja. De az elobbi dolog az biza elofordulhat, ha radiofrekis a taviranyito, marpedig az. Talan meg a ford kezikonyvben is ejtenek nehany szot a zavaro korulmenyekrol...Nezz bele a hasznalati utmutatoba...
Nos, most kimentem az én kicsikémhez, és tesztelgettem kicsit...
Szóval be volt ugye zárva. Első pittyentés semmi, másodikra kinyitotta. Utána a zárást próbáltam, és 7.-re bezárta. Ezek után elsőre megy a nyitás is, meg a zárás is. De gyanítom, ha most magárahagyom pár órát, vagy esetleg megyek vele egy keveset, a következő is hasonló lesz...
 
Általában minden reggel olyan 5x kell rányomnom a nyitásra, hogy kinyissa végre...
 
Szóval ez a helyzet...
 
A riasztóval persze 1 pittyentés az egész... De nem mindig használok riasztót...
 
Kisbér
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6517 Dátum: 2006.03.28 kedd, 18:14:00 »

scratch!
 
Köszi
Sebi_75,
 
mail ment.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6518 Dátum: 2006.03.28 kedd, 23:50:00 »

Tegnap este jöttem hazaflé az M1-en és egy mondeotestvér elzúgott mellettem.
Csak figyelmezteti szeretném, hogy a bal fényszórója nagyon vakított (még jó, hogy fényre sötétedik a tükröm:-))), és a jobb hátsó lámpájából az egyik izzó nem égett. Nem volt meg a kör.
A rendszáma: JID-999.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6519 Dátum: 2006.03.29 szerda, 02:02:00 »

lenne par kerdesem
mk3-ba alapbol van biztonsagi ov bekotesere figyelmezteto lampa? nekem nincs ilyen (2002-es modell), valami gixer lehet, elozo tulaj megtorhette?
masik, esetleg nem tudjatok, lehetseges e venni st220 lokharitokat meg kuszoboket?van tapasztalata valakinek, hogy "sima" mondira ezeket felbarkacsolni lehet e, es hogy mutat veluk a kocsi? megvan az st look teljesen? koszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6520 Dátum: 2006.03.29 szerda, 09:56:00 »

lenne par kerdesem
mk3-ba alapbol van biztonsagi ov bekotesere figyelmezteto lampa? nekem nincs ilyen (2002-es modell), valami gixer lehet, elozo tulaj megtorhette?
masik, esetleg nem tudjatok, lehetseges e venni st220 lokharitokat meg kuszoboket?van tapasztalata valakinek, hogy "sima" mondira ezeket felbarkacsolni lehet e, es hogy mutat veluk a kocsi? megvan az st look teljesen? koszi
Bizt.őv: elképzelhető, hogy csak az ízzó adta meg magát a műszerfalon!
- ST cuccok: internet, ebay, vatera stb.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6521 Dátum: 2006.03.29 szerda, 11:00:00 »

lenne par kerdesem
mk3-ba alapbol van biztonsagi ov bekotesere figyelmezteto lampa? nekem nincs ilyen (2002-es modell), valami gixer lehet, elozo tulaj megtorhette?
masik, esetleg nem tudjatok, lehetseges e venni st220 lokharitokat meg kuszoboket?van tapasztalata valakinek, hogy "sima" mondira ezeket felbarkacsolni lehet e, es hogy mutat veluk a kocsi? megvan az st look teljesen? koszi
Valszeg ki van kapcsolva a bimbamod.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6522 Dátum: 2006.03.29 szerda, 11:14:00 »

scratch: na jó, egy próbát megér Smiley
Misa: Próbáltad kinyitni csavarhúzóval?
Tudtam beszélni a szerelőmmel... Nem ő csinálta a verdát, hanem valami lakatos haverja, aki hajlítgatott valami lemezből valami célszerszámot Cheesy
Szerintem ha elmész valami haver műhelyébe, és kérsz tőle ilyen lemezeket, akkor Te is ki tudod vele nyitni...
Csak előtte érdemes megnézni egy mondit, hogy pontosan hol is kellene betuszkolni a lemezt Cheesy
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6523 Dátum: 2006.03.29 szerda, 11:33:00 »

Kisber,
 
" Nem ő csinálta a verdát, hanem valami lakatos haverja, aki hajlítgatott valami lemezből valami célszerszámot Cheesy "
 
Lakatos a neve ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6524 Dátum: 2006.03.29 szerda, 11:46:00 »

Zacci, ne idegesíts
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6525 Dátum: 2006.03.29 szerda, 11:49:00 »

Valszeg ki van kapcsolva a bimbamod.
Ha a bimbamot kikapcsolod, a lámpa még égve marad....
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6526 Dátum: 2006.03.29 szerda, 11:58:00 »

Ha a bimbamot kikapcsolod, a lámpa még égve marad....
Tévecc... nem világít a lámpa sem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6527 Dátum: 2006.03.29 szerda, 11:59:00 »

Tévecc... nem világít a lámpa sem.
by mirez: "This will disable/enable "Beltminder". The warning light cannot be disabled and will light (If disabled) for 3 secs. If the system is enabled the seatbelt light will light for 3 secs, every 3 secs. "
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6528 Dátum: 2006.03.29 szerda, 12:54:00 »

by mirez: "This will disable/enable "Beltminder". The warning light cannot be disabled and will light (If disabled) for 3 secs. If the system is enabled the seatbelt light will light for 3 secs, every 3 secs. "
Az enyém fészliftes, és abban nem világít. Vagy kiégett az izzó??? Nem, mert egyszer visszakapcsoltam, és újra világított.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6529 Dátum: 2006.03.29 szerda, 12:54:00 »

zacci!
olyanról hallottam én is hogy direktbe zavarják a távrinyát, hogy a tulajnak többször kelljen rányomni és így megfejthessék az ugrókód kulcsát... vagy mi.
Viszont fordról olyat olvastam, hogy ezek nem ugrókódosak, hanem saját fejlesztésű titkosítást használnak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6530 Dátum: 2006.03.29 szerda, 13:00:00 »

Az enyém fészliftes, és abban nem világít. Vagy kiégett az izzó??? Nem, mert egyszer visszakapcsoltam, és újra világított.
Én aztat nem tudom, csak a mirez alapján állítottam azt amit. Na megyek innen, ez nem az én világom. Mindig belepofázok a nagyok dolgába
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6531 Dátum: 2006.03.29 szerda, 13:37:00 »

Autodata.2005 ha erdekel valakit SmileyTorrent SmileyTorrent 2
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6532 Dátum: 2006.03.29 szerda, 13:59:00 »

kezdek aggodni...
amikor megvettem az autot, a bizti ov megvolt casvarodva, szetkelett szedni es visszaforditani, a vezetoulesnel a belso kuszob lemezcsavarral volt odafogatva, es raadasul se lámpa se pittyegés.ha törött volt, sátánista szertartást rendezek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6533 Dátum: 2006.03.29 szerda, 14:10:00 »

kezdek aggodni...
amikor megvettem az autot, a bizti ov megvolt casvarodva, szetkelett szedni es visszaforditani, a vezetoulesnel a belso kuszob lemezcsavarral volt odafogatva, es raadasul se lámpa se pittyegés.ha törött volt, sátánista szertartást rendezek
Az én előző autómban akkor csavarodott meg a biztonsági öv, amikor megvétel után egy alapos takarításra leadtam Vácott. Ekkor kiszedték az összes ülést, kárpitot, és belülről is kapott alapos mosást. No ez a csapat rakta vissza fordítva az ülést (360°). Amíg az erősítőt nem telepítettük az ülés alá, addig így is volt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6534 Dátum: 2006.03.29 szerda, 14:12:00 »

kezdek aggodni...
amikor megvettem az autot, a bizti ov megvolt casvarodva, szetkelett szedni es visszaforditani, a vezetoulesnel a belso kuszob lemezcsavarral volt odafogatva, es raadasul se lámpa se pittyegés.ha törött volt, sátánista szertartást rendezek
Ha a biztiöv megcsavarodott, az azt jelenti, hogy egyszer rosszul húzta vissza. Ennyi. A bimbamot/lámpát vissza lehet kaopcsolni. Olvasd el a hírek/régebbi hírek között.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6535 Dátum: 2006.03.29 szerda, 14:13:00 »

Az én előző autómban akkor csavarodott meg a biztonsági öv, amikor megvétel után egy alapos takarításra leadtam Vácott. Ekkor kiszedték az összes ülést, kárpitot, és belülről is kapott alapos mosást. No ez a csapat rakta vissza fordítva az ülést (360°). Amíg az erősítőt nem telepítettük az ülés alá, addig így is volt.
Sabatnál az igazság. Biztosan takarították.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6536 Dátum: 2006.03.29 szerda, 15:04:00 »

oksa, nyugszom megfele. de aztmondjatok h a lampat nemlehet kikapcs. vagy megis? ma megpróbálom visszakapcsolni, csak előbb elmegyek izgalmas iskolába:D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6537 Dátum: 2006.03.29 szerda, 15:06:00 »

oksa, nyugszom megfele. de aztmondjatok h a lampat nemlehet kikapcs. vagy megis? ma megpróbálom visszakapcsolni, csak előbb elmegyek izgalmas iskolába:D
A bizti övet vissza lehet fordítani szétszedés nélkül is. A csavarodást egyszerűen át kell húzni a csaton. Előfordult már velem is párszor.
üdv,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6538 Dátum: 2006.03.29 szerda, 16:54:00 »

A bizti övet vissza lehet fordítani szétszedés nélkül is. A csavarodást egyszerűen át kell húzni a csaton. Előfordult már velem is párszor.
üdv,
Nem értelek. Mivel az öv egyik vége a B oszlopon, amásik vége az ülésen figyel, ha 360°-ot elforgatták az ülést, azt szerintem nem lehet egyszerűen orvosolni. Vagy (ami nem kizárt) én vagyok béna.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6539 Dátum: 2006.03.29 szerda, 17:01:00 »

Nem értelek. Mivel az öv egyik vége a B oszlopon, amásik vége az ülésen figyel, ha 360°-ot elforgatták az ülést, azt szerintem nem lehet egyszerűen orvosolni. Vagy (ami nem kizárt) én vagyok béna.
Huh?? elforgatták az ülést?Huh? na ezt meg én em értem. Én arra gondoltam, hogy ha nem figyel oda az ember és megtekeredik az öv akkor visszahúzáskor át tud menni néha a csaton. Ezt visznt ugyanúgy vissza is lehet rángatni csak egy picit kell logisztikázni rajta. JA! leesett. Még ha meg is tekerik az ülést akkor is ugyanúgy vissza lehet húzni. Picikét fürge ujjak játék is de 1 perc alatt megvan.
üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6540 Dátum: 2006.03.29 szerda, 17:10:00 »

oksa, nyugszom megfele. de aztmondjatok h a lampat nemlehet kikapcs. vagy megis? ma megpróbálom visszakapcsolni, csak előbb elmegyek izgalmas iskolába:D
Mégis ki lehet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #6541 Dátum: 2006.03.29 szerda, 17:20:00 »

Mégis ki lehet.
Angel tudja jól. Ha ki van kapcsolva a figyelmeztető hang, nem világít a lámpa sem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6542 Dátum: 2006.03.29 szerda, 17:21:00 »

Angel tudja jól. Ha ki van kapcsolva a figyelmeztető hang, nem világít a lámpa sem.
OK, megyek vissza az MKII-höz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6543 Dátum: 2006.03.29 szerda, 20:34:00 »

Ma vettem észre miközben a szélvédőt törölgettem belülről, hogy a belső visszapillantó tükör az esőszenzor burkolatával együtt mozog. Annak nem kellene fixen lennie a helyén? Nem fog leesni
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6544 Dátum: 2006.03.29 szerda, 20:44:00 »

Ma szakadó esőben 130-as tempóval jöttem hazafelé mikor hallottam, hogy komolyabb víztócsán megyek keresztül. Az autó szinte teljesen stabil, viszont a műszerfalon látom villogni az ESP jelzését. Szép csendesen végzi a dolgát, a régi autóm már komoly kormány elmozdulással válaszolt volna. Azért ez után visszább vettem a tempóból ( ment előttem egy faceliftes sedan Salgótarján irányába a 21-es főút 42 km szelvényénél).
Azt hittem, hogy az ESP előnyeit csak havas téli utakon fogom élvezni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6545 Dátum: 2006.03.29 szerda, 21:42:00 »

zacci!
olyanról hallottam én is hogy direktbe zavarják a távrinyát, hogy a tulajnak többször kelljen rányomni és így megfejthessék az ugrókód kulcsát... vagy mi.
Viszont fordról olyat olvastam, hogy ezek nem ugrókódosak, hanem saját fejlesztésű titkosítást használnak
Na meg ha kevésbé vagy paranoid, akkor eszedbe juthat, hogy ezek a kütyük sokszor egymást is zavarják.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6546 Dátum: 2006.03.29 szerda, 21:44:00 »

Ma szakadó esőben 130-as tempóval jöttem hazafelé mikor hallottam, hogy komolyabb víztócsán megyek keresztül. Az autó szinte teljesen stabil, viszont a műszerfalon látom villogni az ESP jelzését. Szép csendesen végzi a dolgát, a régi autóm már komoly kormány elmozdulással válaszolt volna. Azért ez után visszább vettem a tempóból ( ment előttem egy faceliftes sedan Salgótarján irányába a 21-es főút 42 km szelvényénél).
Azt hittem, hogy az ESP előnyeit csak havas téli utakon fogom élvezni.
Hát nem...nekem is többször kapcsol nyáron tócsában, mint télen latyakban.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6547 Dátum: 2006.03.30 csütörtök, 14:44:00 »

Sziasztok!
Egy 2004-es évj mondeo tdci (115Le) tulajdonosa vagyok. Múlt héten elvittem az autót a helyi szakszervízbe, mert hidegen néha rángatott. A vezérlést átprogramozták az autón és azt mondták, hogy minden ok. Miközben hoztam el a szervízből feltünt, hogy alacsony fordulaton (1.200-1900 rpm) sokkal kopogósabb a hangja, mint volt. Másnap reggel vissza a szervízbe, ahol elismerték, hogy vmi nem korrekt. Újra programozás ismét, most már minden ok- mondta a szervíz. Ok is volt kb. 30 km megtételéig. Utánna megint ugyanaz. Megint szervíz: mivel a rángatást üzemanyag ellátási probléma okozta, ezért most nagyobb mennyiségű üzemanyagot kap a motor az említett fordulatszám tartományban, amit viszont már nem viselnek jól a befecskendező szelepek, mert valószínű kopottak- mondták. Ekkor megvizsgálták mind a 4-et, amiből egyre azt mondták, hogy eltérés van, de mivel még határértéken belüli, ezért nem tudják garanciába cserélni. A garancia 2 hónap múlva lejár, addig reménykedjek, hogy teljesen elromlik az alaktrész és hátha még az utolsó pillanatban garanciában kicserélik, az egyébként 80e Ft-ba kerülő szelepet. A szervizesek szerint ez sajnos tipushiba, és nem is kell meglepődnöm, hogy egy kevesebb mint 50e km-t futott nem egészen 2 éves autóval ilyen gond van. Tapasztalatuk alapján nem túl hosszú időn belül, a toöbbi 3 szelep is majd megadja magát (3X 80e Ft), mert ez típushiba és egyébként is túl kénes ez a hazai gázolaj, ami szintén előidézi a befecskendező szelepek gyors tönkremenetelét.
Kérdésem: van nektek is hasonlóan rossz tapasztalatotok ezzel a motor típussal. Alapvetően idág csak jókat hallottam a mondeoról, de egyre jobban kételkedem abban, hogy hosszútávra, ilyen várhatóan magas szervízelési költséggel jó válsztás-e ez az autó.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6548 Dátum: 2006.03.30 csütörtök, 15:10:00 »

Sziasztok!
Egy 2004-es évj mondeo tdci (115Le) tulajdonosa vagyok. Múlt héten elvittem az autót a helyi szakszervízbe, mert hidegen néha rángatott. A vezérlést átprogramozták az autón és azt mondták, hogy minden ok. Miközben hoztam el a szervízből feltünt, hogy alacsony fordulaton (1.200-1900 rpm) sokkal kopogósabb a hangja, mint volt. Másnap reggel vissza a szervízbe, ahol elismerték, hogy vmi nem korrekt. Újra programozás ismét, most már minden ok- mondta a szervíz. Ok is volt kb. 30 km megtételéig. Utánna megint ugyanaz. Megint szervíz: mivel a rángatást üzemanyag ellátási probléma okozta, ezért most nagyobb mennyiségű üzemanyagot kap a motor az említett fordulatszám tartományban, amit viszont már nem viselnek jól a befecskendező szelepek, mert valószínű kopottak- mondták. Ekkor megvizsgálták mind a 4-et, amiből egyre azt mondták, hogy eltérés van, de mivel még határértéken belüli, ezért nem tudják garanciába cserélni. A garancia 2 hónap múlva lejár, addig reménykedjek, hogy teljesen elromlik az alaktrész és hátha még az utolsó pillanatban garanciában kicserélik, az egyébként 80e Ft-ba kerülő szelepet. A szervizesek szerint ez sajnos tipushiba, és nem is kell meglepődnöm, hogy egy kevesebb mint 50e km-t futott nem egészen 2 éves autóval ilyen gond van. Tapasztalatuk alapján nem túl hosszú időn belül, a toöbbi 3 szelep is majd megadja magát (3X 80e Ft), mert ez típushiba és egyébként is túl kénes ez a hazai gázolaj, ami szintén előidézi a befecskendező szelepek gyors tönkremenetelét.
Kérdésem: van nektek is hasonlóan rossz tapasztalatotok ezzel a motor típussal. Alapvetően idág csak jókat hallottam a mondeoról, de egyre jobban kételkedem abban, hogy hosszútávra, ilyen várhatóan magas szervízelési költséggel jó válsztás-e ez az autó.
Ismert ez a hiba! Én utánna nézetnék az extra garinak, de előtte elvinném egy másik szervízbe, ahol ezt ténylegesen orvosolják. Pl: Solymárra. Vagy írnék levelet a Ford Hungáriának, és biztos vagyok benne, hogy készséggel fognak téged körbe ugrálni...
 
Egyébként, ha a Te költségeddé válna a dolog, akkor jelentkezz, és 40e-ből/db+MD megoldjuk!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #6549 Dátum: 2006.03.30 csütörtök, 15:29:00 »

Ismert ez a hiba! Én utánna nézetnék az extra garinak, de előtte elvinném egy másik szervízbe, ahol ezt ténylegesen orvosolják. Pl: Solymárra. Vagy írnék levelet a Ford Hungáriának, és biztos vagyok benne, hogy készséggel fognak téged körbe ugrálni...
 
Egyébként, ha a Te költségeddé válna a dolog, akkor jelentkezz, és 40e-ből/db+MD megoldjuk!
Köszönöm a tanácsot,  megpróbálkozom egy másik szakszervízzel. Egyébként ez a magas a kén tartalom duma igaz? Ha igen, akkor erre lehet megoldás, hogy kénmentes üzemanyagot tankolok és így meghosszabítom az élettartalmát a szelepeknek, vagy csak feleslegesen tenném bele a drágább üzemanyagot.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.