Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 13:01:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 [1508] 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19734225 alkalommal)
0 Felhasználó és 72 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75350 Dátum: 2019.01.11 péntek, 20:38:42 »

Különleges és talány egyedi probléma...
Előjáróban, hogy a kocsi járt futóművesnél, műszaki vizsgán, és autószerelőnél. Mindent rendben találtak.

A hibajelenség a következő:
Jobb oldalról kb generátor körül, menet közben olyan hangok jönnek ki, mint pl a lapos matracon forgolódna valaki. Kisebb kerregés, morajlás, ropogás. Mozsárban törnek valamit.
Hidegen nagyon, szinte idegesítően zörög, morog. Bemelegedést követően elhalkúl, vagy megszűnik a hang. DE előrement után tolatáskor ismételten előkerül ez a fura hang. Mehetek lassan, gyorsan, szinte mindegy.   A kormányon nem érezhető, nem rángat, nem húz félre.
Gondoltam már toronycsapágyra, kerékcsapágyra, féltengely alátámasztó csapágyra, gömbcsuklóra, kutyacsontra stb. A hozzá értőknek sem volt ötletük.

Szerintetek?

Köszönöm.

Ha pontos alkatrész neveket elbénáztam, bocsi, de hát nem vagyok autószerelő Smiley 

háát, ha jobb oldalról jön, azért a féltengely támasztó csapágya is szóba jöhet.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75351 Dátum: 2019.01.11 péntek, 21:02:38 »

Különleges és talány egyedi probléma...
Előjáróban, hogy a kocsi járt futóművesnél, műszaki vizsgán, és autószerelőnél. Mindent rendben találtak.

A hibajelenség a következő:
Jobb oldalról kb generátor körül, menet közben olyan hangok jönnek ki, mint pl a lapos matracon forgolódna valaki. Kisebb kerregés, morajlás, ropogás. Mozsárban törnek valamit.
Hidegen nagyon, szinte idegesítően zörög, morog. Bemelegedést követően elhalkúl, vagy megszűnik a hang. DE előrement után tolatáskor ismételten előkerül ez a fura hang. Mehetek lassan, gyorsan, szinte mindegy.   A kormányon nem érezhető, nem rángat, nem húz félre.
Gondoltam már toronycsapágyra, kerékcsapágyra, féltengely alátámasztó csapágyra, gömbcsuklóra, kutyacsontra stb. A hozzá értőknek sem volt ötletük.

Szerintetek?

Köszönöm.

Ha pontos alkatrész neveket elbénáztam, bocsi, de hát nem vagyok autószerelő Smiley 
  Roll Eyes vezérműlánc és társai? (feszítő,támasztó,megvezetők…)
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #75352 Dátum: 2019.01.12 szombat, 12:51:08 »

  Roll Eyes vezérműlánc és társai? (feszítő,támasztó,megvezetők…)

Kedves Alf!

Lánc! Nem összekeverem a hosszbordázott szíjjal és annak összes kramacával. Cseréltem kb 1 éve mindent. Főtárcsa, feszitő, szíj, szabadonfutó stb.
Csak menet közben van zaj. gondolom terhelés függvénye minden. Most 254 e Km futott a paripa. időszerű lenne a lánc csere is? Úgy, hogy normál üzemben használom, nem versenyekre...
Köszönöm.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #75353 Dátum: 2019.01.12 szombat, 13:01:42 »

Sziasztok,
Elektromosan csukhato balos tükröm nem nyílik ki rendesen. Javítható, vagy inkább szerezzek egy bontottat?
Köszönöm! worship
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75354 Dátum: 2019.01.12 szombat, 13:14:18 »

Kedves Alf!

Lánc! Nem összekeverem a hosszbordázott szíjjal és annak összes kramacával. Cseréltem kb 1 éve mindent. Főtárcsa, feszitő, szíj, szabadonfutó stb.
Csak menet közben van zaj. gondolom terhelés függvénye minden. Most 254 e Km futott a paripa. időszerű lenne a lánc csere is? Úgy, hogy normál üzemben használom, nem versenyekre...
Köszönöm.
0km-esen vetted?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #75355 Dátum: 2019.01.12 szombat, 18:37:03 »

0km-esen vetted?

72.000 km rémlik  szomoru1
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75356 Dátum: 2019.01.12 szombat, 18:49:50 »

72.000 km rémlik  szomoru1
...nyilván ez is csak egy tipp.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #75357 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 10:24:52 »

Kedves Alf!

Lánc! Nem összekeverem a hosszbordázott szíjjal és annak összes kramacával. Cseréltem kb 1 éve mindent. Főtárcsa, feszitő, szíj, szabadonfutó stb.
Csak menet közben van zaj. gondolom terhelés függvénye minden. Most 254 e Km futott a paripa. időszerű lenne a lánc csere is? Úgy, hogy normál üzemben használom, nem versenyekre...
Köszönöm.

A lánc sem örökélet-garanciás. Általában olyan 400 ezer környékén szokott előjönni, de az rá a hivatalos szentencia, hogy akkor cseréld, amikor elkezd zörögni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #75358 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 10:25:41 »

Sziasztok,
Elektromosan csukhato balos tükröm nem nyílik ki rendesen. Javítható, vagy inkább szerezzek egy bontottat?
Köszönöm! worship

Szét tudod szedni, de hogy megjavítani, azt nem tudom. Meg kell nézni. Elsőre szedd szét, hátha csak valami kosz hullott bele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #75359 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 14:37:09 »

Sziasztok!

Tegnap elindulás után kb. 3 km.-et mentem városban, és hallottam hogy bekapcsol és pörög a hűtő ventillátor!
A vízhőfok épphogy elmozdult a 60 fokról. Miután elérte a középső állást a víz, még többször is pörgött a ventillátor
és nem is alapjáraton,de nem is a maximumon.
Mi okozhatja ezt, mer rettenetesen idegesít. Mi lesz vele nyáron?

Kb. két hete lett cserélve a főköri és olakori temosztát is. Mert előtte nem melegedett fel a víz.
A cserék után jól működik, ha lassan is (nincs bent a kieg.fűtés) de egyenletesen megy fel a középállásig
a mutató és ott is marad. Akkor sem mozdult feljebb,se lejjeb ha bekapcsolt a ventillátor.

Kb.másfél hónapja olyan kis koccanás volt, hogy nekem tolattak és a vonóhorog az alsó műanyag
díszrácsot annyira nyomta csak be, hogy az intecooler hűtőn nem a vékony bordák sérültek hanem
ami a hűtőn vízszintesem mennek csövek, abból az egyik van kicsit benyomódva.Nem folyik belőle semmi,
a turbó húz.Talán a benyomódástól elzáródhatott a cooler azon sora? De lehet ennek köze a hűtőventillátor
működéséhez, hisz a feljebb van a nagy hűtőn.

Ti mire tippelnétek?
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #75360 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 14:53:10 »

Sziasztok!

Tegnap elindulás után kb. 3 km.-et mentem városban, és hallottam hogy bekapcsol és pörög a hűtő ventillátor!
A vízhőfok épphogy elmozdult a 60 fokról. Miután elérte a középső állást a víz, még többször is pörgött a ventillátor
és nem is alapjáraton,de nem is a maximumon.
Mi okozhatja ezt, mer rettenetesen idegesít. Mi lesz vele nyáron?

Kb. két hete lett cserélve a főköri és olakori temosztát is. Mert előtte nem melegedett fel a víz.
A cserék után jól működik, ha lassan is (nincs bent a kieg.fűtés) de egyenletesen megy fel a középállásig
a mutató és ott is marad. Akkor sem mozdult feljebb,se lejjeb ha bekapcsolt a ventillátor.

Kb.másfél hónapja olyan kis koccanás volt, hogy nekem tolattak és a vonóhorog az alsó műanyag
díszrácsot annyira nyomta csak be, hogy az intecooler hűtőn nem a vékony bordák sérültek hanem
ami a hűtőn vízszintesem mennek csövek, abból az egyik van kicsit benyomódva.Nem folyik belőle semmi,
a turbó húz.Talán a benyomódástól elzáródhatott a cooler azon sora? De lehet ennek köze a hűtőventillátor
működéséhez, hisz a feljebb van a nagy hűtőn.

Ti mire tippelnétek?
Nézd meg a venti csatlakozóját,néha csinál furcsaságot(összeég,kontakthiba)stb.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75361 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 15:15:25 »

Sziasztok!

Tegnap elindulás után kb. 3 km.-et mentem városban, és hallottam hogy bekapcsol és pörög a hűtő ventillátor!
A vízhőfok épphogy elmozdult a 60 fokról. Miután elérte a középső állást a víz, még többször is pörgött a ventillátor
és nem is alapjáraton,de nem is a maximumon.
Mi okozhatja ezt, mer rettenetesen idegesít. Mi lesz vele nyáron?

Kb. két hete lett cserélve a főköri és olakori temosztát is. Mert előtte nem melegedett fel a víz.
A cserék után jól működik, ha lassan is (nincs bent a kieg.fűtés) de egyenletesen megy fel a középállásig
a mutató és ott is marad. Akkor sem mozdult feljebb,se lejjeb ha bekapcsolt a ventillátor.

Kb.másfél hónapja olyan kis koccanás volt, hogy nekem tolattak és a vonóhorog az alsó műanyag
díszrácsot annyira nyomta csak be, hogy az intecooler hűtőn nem a vékony bordák sérültek hanem
ami a hűtőn vízszintesem mennek csövek, abból az egyik van kicsit benyomódva.Nem folyik belőle semmi,
a turbó húz.Talán a benyomódástól elzáródhatott a cooler azon sora? De lehet ennek köze a hűtőventillátor
működéséhez, hisz a feljebb van a nagy hűtőn.

Ti mire tippelnétek?
az első hűtő az a klímahűtő,szóval biztos nincs összefüggés.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #75362 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 15:59:50 »

Nézd meg a venti csatlakozóját,néha csinál furcsaságot(összeég,kontakthiba)stb.
2002/11 ho előttiekben igen, utána másfajta van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #75363 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 16:22:19 »

2002/11 ho előttiekben igen, utána másfajta van
worship már látom 2006-s a vas.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #75364 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 16:42:20 »

Köszi mindenkinek!

Ha az intecooler hütőn az egyik sor nem lukas, de a csövet összenyomta a koccanás, azt
honnan venném észre, miben jelentkezne  a hiba szerintetek?
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75365 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 17:49:50 »

Köszi mindenkinek!

Ha az intecooler hütőn az egyik sor nem lukas, de a csövet összenyomta a koccanás, azt
honnan venném észre, miben jelentkezne  a hiba szerintetek?
nem véletlenül pdf-es az autód?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75366 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 18:48:30 »

nem véletlenül pdf-es az autód?

Azaz csak monitoron nézegeti?  eplus2
Esetleg dpf-et akartál írni?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #75367 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 20:02:28 »

nem véletlenül pdf-es az autód?

Adobe vagy Foxit?!  eplus2 hehe
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75368 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 20:11:23 »

 Cheesy
Azaz csak monitoron nézegeti?  eplus2
Esetleg dpf-et akartál írni?
pár sör után már mind1...felőlem az is lehet. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75369 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 20:15:09 »

:Dpár sör után már mind1...felőlem az is lehet. nyes

Jójó, de egyfolytában??? Alkesz lettél?
Naplózva
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #75370 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 20:40:33 »

nem véletlenül pdf-es az autód?

De igen, DPF-es.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75371 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 20:49:19 »

Jójó, de egyfolytában??? Alkesz lettél?
lettem?Voltam?Vagyok? ...szavak... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75372 Dátum: 2019.01.13 vasárnap, 20:50:08 »

De igen, DPF-es.
akkor rátennék egy üveg sört, hogy csak regeneráció miatt indul a venti... Wink pias wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #75373 Dátum: 2019.01.15 kedd, 15:15:20 »

Hello.

1.8 as kombi fékbovdenjének a biztosítója hiányzik a féknyeregnél. Meg tudja valaki mondani a gyári számát? Az önindítóé is kellene.

wf0wxxgbbw4c87970 alvázszám, ha szükség van rá.

Köszönöm, előre is.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #75374 Dátum: 2019.01.15 kedd, 15:36:15 »

Hello.

1.8 as kombi fékbovdenjének a biztosítója hiányzik a féknyeregnél. Meg tudja valaki mondani a gyári számát? Az önindítóé is kellene.

wf0wxxgbbw4c87970 alvázszám, ha szükség van rá.

Köszönöm, előre is.

Kifejtenéd kicsit, hogy milyen biztosítója hiányzik a fékbovdennek?
Az önindító gyári rendelési száma:    1465010
Naplózva
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #75375 Dátum: 2019.01.15 kedd, 15:45:35 »

Kifejtenéd kicsit, hogy milyen biztosítója hiányzik a fékbovdennek?
Az önindító gyári rendelési száma:    1465010

Hát arra gondoltam, ami a bovdenházat rögzíti a féknyereghez. Ha jól írtam. Nyisd meg az alábbi oldalt és nagyítsd ki a képet. A kézifék működtető mögött látod azt a kerek lyukat, ott megy keresztül a bovden és ott van egy rögzítő. Na nekem az kell. Sajnos a kép feltöltés meghaladja a képességeimet.

https://www.ebay.de/itm/Ford-Mondeo-MK3-2-0-TDCI-01-07-Bremssattel-hinten-links/192676288097?hash=item2cdc66d661:g:7fUAAOSwbZBbsmpb:rk:45:pf:0
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #75376 Dátum: 2019.01.15 kedd, 16:47:10 »

Kifejtenéd kicsit, hogy milyen biztosítója hiányzik a fékbovdennek?
Az önindító gyári rendelési száma:    1465010

Akkor ez a Visteonszámú passzol hozzá? 590.531.112.230
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #75377 Dátum: 2019.01.15 kedd, 18:15:15 »

Hát arra gondoltam, ami a bovdenházat rögzíti a féknyereghez. Ha jól írtam. Nyisd meg az alábbi oldalt és nagyítsd ki a képet. A kézifék működtető mögött látod azt a kerek lyukat, ott megy keresztül a bovden és ott van egy rögzítő. Na nekem az kell. Sajnos a kép feltöltés meghaladja a képességeimet.

https://www.ebay.de/itm/Ford-Mondeo-MK3-2-0-TDCI-01-07-Bremssattel-hinten-links/192676288097?hash=item2cdc66d661:g:7fUAAOSwbZBbsmpb:rk:45:pf:0

Áhh, így értem.
1151909 a cikkszám.
Naplózva
razoritos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #75378 Dátum: 2019.01.16 szerda, 07:43:08 »

Sziasztok!

Kérdés indítás után 2-3 m.perc múlva miért indul el a ventilátor?? 1.8 benya 110 pacis
Naplózva

MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #75379 Dátum: 2019.01.16 szerda, 07:46:16 »

Sziasztok!

Kérdés indítás után 2-3 m.perc múlva miért indul el a ventilátor?? 1.8 benya 110 pacis

Klíma bekapcsolva?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
razoritos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #75380 Dátum: 2019.01.16 szerda, 09:02:10 »

Klíma bekapcsolva?

AndyA

Nincs bekapcsolva ac gomb nem világít(ha megnyomom akkor igen)
Naplózva

MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #75381 Dátum: 2019.01.16 szerda, 10:19:44 »

Nincs bekapcsolva ac gomb nem világít(ha megnyomom akkor igen)
A venti csatlakozója volt xar nekem,és azért kapcsolt be mindig a venti indítás után kb.5-10 mp-el.
https://p1.picsto.re/QHkaY.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.16 szerda, 10:23:24 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
razoritos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #75382 Dátum: 2019.01.16 szerda, 12:48:36 »

A venti csatlakozója volt xar nekem,és azért kapcsolt be mindig a venti indítás után kb.5-10 mp-el.
https://p1.picsto.re/QHkaY.jpg

Köszi  worship worship ránézek
Naplózva

MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #75383 Dátum: 2019.01.16 szerda, 13:05:18 »

Köszi  worship worship ránézek
Egy kis wd40 lehet nem àrt,ha nincs összeègve.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #75384 Dátum: 2019.01.16 szerda, 18:07:51 »

Köszi  worship worship ránézek

Neked még az a limlom vezérlőd van mint nekem. Feltéve, hogy a csati jó, amit Bajnok mondott, a következő a helyzet: gondolom automata límád van. Ha AUTO módban van akkor MINDIG megy a klíma, télen nyáron. Ha AUTO módból átrakod manuálisra, akkor valami miatt a klíma vezérlés beragad és ugyan a kompresszor nem megy, a ventilátort bekapcsolva hagyja. Miután manuálisra váltottál (nem világít az ac lámpa), BE kell kapcsolni kézzel a klímát, majd pár mp után KI. Csak így áll le teljesen a klíma ÉS a venti. Ez még a nagyon első "MAX" felirat nélküli vezérlésre vonatkozik csak.
 
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #75385 Dátum: 2019.01.16 szerda, 18:16:21 »

Neked még az a limlom vezérlőd van mint nekem. Feltéve, hogy a csati jó, amit Bajnok mondott, a következő a helyzet: gondolom automata límád van. Ha AUTO módban van akkor MINDIG megy a klíma, télen nyáron. Ha AUTO módból átrakod manuálisra, akkor valami miatt a klíma vezérlés beragad és ugyan a kompresszor nem megy, a ventilátort bekapcsolva hagyja. Miután manuálisra váltottál (nem világít az ac lámpa), BE kell kapcsolni kézzel a klímát, majd pár mp után KI. Csak így áll le teljesen a klíma ÉS a venti. Ez még a nagyon első "MAX" felirat nélküli vezérlésre vonatkozik csak.
 
Plusz még ezt is végigfuttatnám:
https://www.youtube.com/watch?v=s_fkVigHFmk
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #75386 Dátum: 2019.01.16 szerda, 20:31:59 »

Sziasztok!

Bleky fórumtárs képet is illusztrált a 75346 sz. hozzászólásában a kapilláris cső
v. tágulási szelep néven említett szűrőről amit én szeretnék kicserélni, (mivel most
le lett szívva a gáz, kompresszor csere miatt).

A Bárdinál nagyon sok színű van formára majd mindegyik egyezik.
Az lenen a kérdésem, hogy a színe mindegy lehet v. esetleg valamilyen tulajdonságot jelöl?

Van ami dupla és van olyan ami egy db. gumigyűrűs tömítéssel rendelkezik, ha jól  sejtem
nekem a dupla tömítéses kell.

Amit kinéztem kapilláris cső néven ( MM007950026220 nincs készleten) a Bárdinál, telefonos érdeklődésemre azt mondták, hogy
ilyen nincs az autómban hanem egy ERA 669045 sz. alkatrészt említett, hogy nézzek utána.
Szerintem az teljesen más.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Varga25
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #75387 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 05:28:05 »

Sziasztok adott egy mondeo mk3 2002 1.8 benzines beletört a motorháztstobe a slusszkulcs,sikeresen kibirtam szedni a darabot de sajnos nem bìrnak róla másolni mert túl kopott és nem látszik a kód,pótkulcs az nincs es a kód sincs meg és sajnos kilett szedve az ajtózár de az is kopott és olvadhatatlan a kód ,tudna valaki segiteni mitévő legyek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75388 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 07:03:18 »

Sziasztok adott egy mondeo mk3 2002 1.8 benzines beletört a motorháztstobe a slusszkulcs,sikeresen kibirtam szedni a darabot de sajnos nem bìrnak róla másolni mert túl kopott és nem látszik a kód,pótkulcs az nincs es a kód sincs meg és sajnos kilett szedve az ajtózár de az is kopott és olvadhatatlan a kód ,tudna valaki segiteni mitévő legyek?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5755.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #75389 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 07:40:21 »


Nem ez volt a kérdése... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #75390 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 07:42:49 »

Sziasztok adott egy mondeo mk3 2002 1.8 benzines beletört a motorháztstobe a slusszkulcs,sikeresen kibirtam szedni a darabot de sajnos nem bìrnak róla másolni mert túl kopott és nem látszik a kód,pótkulcs az nincs es a kód sincs meg és sajnos kilett szedve az ajtózár de az is kopott és olvadhatatlan a kód ,tudna valaki segiteni mitévő legyek?

Ha sehonnan nincs meg a kód, akkor kb. az egyetlen esélyed lehet a Flórián Üzletközpont emeletén, hátul a sarokban az öreg mester, akinek varázsszeme van a Ford kulcsok kódjának leolvasásához. Ha ő sem tud segíteni, akkor senki.

A másik, hogy veszel egy készlet zárat bontóstól, amihez van kulcs és ismert a kódja, és mindent cserélsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75391 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 09:22:15 »

Ha sehonnan nincs meg a kód, akkor kb. az egyetlen esélyed lehet a Flórián Üzletközpont emeletén, hátul a sarokban az öreg mester, akinek varázsszeme van a Ford kulcsok kódjának leolvasásához. Ha ő sem tud segíteni, akkor senki.

A másik, hogy veszel egy készlet zárat bontóstól, amihez van kulcs és ismert a kódja, és mindent cserélsz.

AndyA


Alváz szám alapján nem tudja lekérni a márkaszerviz a kulcskódot?
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #75392 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 09:53:03 »

Ha sehonnan nincs meg a kód, akkor kb. az egyetlen esélyed lehet a Flórián Üzletközpont emeletén, hátul a sarokban az öreg mester, akinek varázsszeme van a Ford kulcsok kódjának leolvasásához. Ha ő sem tud segíteni, akkor senki.

A másik, hogy veszel egy készlet zárat bontóstól, amihez van kulcs és ismert a kódja, és mindent cserélsz.

AndyA

Ha Ő nem tud segíteni, azért én talán tudok valakit... VI. ker Szondi u 37. kulcsmásolós
Nem szabad feladni!
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75393 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 09:53:35 »

Nem ez volt a kérdése... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
az lehet,de a válasz lehetősége benne van. Roll Eyes

A zárat lehet újra kódolni a régihez, és a kulcs még ha kopott is,egy ügyes lakatos össze tudja passzintani a zárat egy új kulccsal..
Pont ezt írtad le 3al lejjebb.Szóval verheted a kis bucódat a falba nyugodtan.
« Utoljára szerkesztve: 2019.01.17 csütörtök, 09:55:20 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #75394 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 09:55:26 »

Sziasztok adott egy mondeo mk3 2002 1.8 benzines beletört a motorháztstobe a slusszkulcs,sikeresen kibirtam szedni a darabot de sajnos nem bìrnak róla másolni mert túl kopott és nem látszik a kód,pótkulcs az nincs es a kód sincs meg és sajnos kilett szedve az ajtózár de az is kopott és olvadhatatlan a kód ,tudna valaki segiteni mitévő legyek?
Szia!
VI. kerület Szondi u. 37 Kulcsmásolós
Próbáld meg itt...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #75395 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 15:16:35 »

Sziasztok!

Bleky fórumtárs képet is illusztrált a 75346 sz. hozzászólásában a kapilláris cső
v. tágulási szelep néven említett szűrőről amit én szeretnék kicserélni, (mivel most
le lett szívva a gáz, kompresszor csere miatt).

A Bárdinál nagyon sok színű van formára majd mindegyik egyezik.
Az lenen a kérdésem, hogy a színe mindegy lehet v. esetleg valamilyen tulajdonságot jelöl?

Van ami dupla és van olyan ami egy db. gumigyűrűs tömítéssel rendelkezik, ha jól  sejtem
nekem a dupla tömítéses kell.

Amit kinéztem kapilláris cső néven ( MM007950026220 nincs készleten) a Bárdinál, telefonos érdeklődésemre azt mondták, hogy
ilyen nincs az autómban hanem egy ERA 669045 sz. alkatrészt említett, hogy nézzek utána.
Szerintem az teljesen más.


Az kell pontosan ami ott van, a 2 gyűrűs narancs-barnás színű. Klímásoknál kérdezted?
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #75396 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 17:16:00 »

Az kell pontosan ami ott van, a 2 gyűrűs narancs-barnás színű. Klímásoknál kérdezted?

Igen, azt mondta, hogy amikor feltöltjük akkor megnézzük.
Mutatott más színűt, egy gumigyűrűset, hogy neki ilyen van.
Azért kérdeztem, hogy ha már szét szedjük akkor az lenne a jó ha
a csere darab a kézben lenne, nem akkor kelljen futkosnom, hogy
ilyet keresek, persze olyan pont nem lesz, rendelni kell stb.

Tudod esetleg a valamelyik cégtől cikkszámát v. ahonan beszerezted?
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #75397 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 17:32:19 »

Igen, azt mondta, hogy amikor feltöltjük akkor megnézzük.
Mutatott más színűt, egy gumigyűrűset, hogy neki ilyen van.
Azért kérdeztem, hogy ha már szét szedjük akkor az lenne a jó ha
a csere darab a kézben lenne, nem akkor kelljen futkosnom, hogy
ilyet keresek, persze olyan pont nem lesz, rendelni kell stb.

Tudod esetleg a valamelyik cégtől cikkszámát v. ahonan beszerezted?


Bárdi: POWERMAX (PWM7110352)

Nekem ez kellett, de szerintem nincs különbség dízel és benzines között.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


E-mail
« Új hozzászólás #75398 Dátum: 2019.01.17 csütörtök, 17:50:43 »

Bárdi: POWERMAX (PWM7110352)

Nekem ez kellett, de szerintem nincs különbség dízel és benzines között.
Köszi szépen!
Naplózva

MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 118


E-mail
« Új hozzászólás #75399 Dátum: 2019.01.19 szombat, 10:47:32 »

1.8 benzinesről hogy jön le az indítómotor? Kell hozzá műhely, vagy aláfekvősen is megoldható? A felesleges szenvedést szeretném elkerülni.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
S Max Titanium 2.2 147 kW 2013
Oldalak: 1 ... 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 [1508] 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.