Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:18:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 [1281] 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21888335 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
Nosavin
Vendég
« Új hozzászólás #64000 Dátum: 2015.08.05 szerda, 14:00:24 »

Sziasztok!

2 kérdésem lenne!

1. A műszerfalnak van külön biztosítéka, ha igen melyik az?

2. A gyári rádióm alig szól, nagyon halkan lehet hallani, mi lehet a baja? Esetleg rádió kiszedője van valakinek, vagy Esetleg komplett rádió kóddal?

Köszönöm
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #64001 Dátum: 2015.08.05 szerda, 14:12:28 »

Sziasztok!
Vettem az autóhoz coolant-ot.
50-50 arányban keverek csapvizzel.
Én feltolthetem otthon magamnak?
Csak higitom, kupak le, feltolt és kupak vissza?
Vagy esetleg légtelenítés vagy valami speciális dolog miatt szerelőhöz vigyem inkább?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #64002 Dátum: 2015.08.05 szerda, 14:31:24 »

Sziasztok!
Vettem az autóhoz coolant-ot.
50-50 arányban keverek csapvizzel.
Én feltolthetem otthon magamnak?
Csak higitom, kupak le, feltolt és kupak vissza?
Vagy esetleg légtelenítés vagy valami speciális dolog miatt szerelőhöz vigyem inkább?


Én nem csapvízzel keverném, hanem ioncserélttel a benzinkútról...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #64003 Dátum: 2015.08.05 szerda, 14:41:54 »

Én nem csapvízzel keverném, hanem ioncserélttel a benzinkútról...

AndyA

Miért is? Nagy p....szt vakítás ez.
Egész pontosan ha veszel gyári Ford tömény fagyálló hűtőfolyadékot és megfordítod a flakont, akkor ott figyel rajta "Hogyan csináld' ábra sorozat.
Ami úgy néz ki, hogy 50% hűtőfolyadék koncentrátum és 50% "kis vízcsap" ábra. Feltételezem, hogy a fali csapból nem ioncserélt víz folyik.
  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #64004 Dátum: 2015.08.05 szerda, 14:43:05 »

Miért is? Nagy p....szt vakítás ez.
Egész pontosan ha veszel gyári Ford tömény fagyálló hűtőfolyadékot és megfordítod a flakont, akkor ott figyel rajta "Hogyan csináld' ábra sorozat.
Ami úgy néz ki, hogy 50% hűtőfolyadék koncentrátum és 50% "kis vízcsap" ábra. Feltételezem, hogy a fali csapból nem ioncserélt víz folyik.
  vigyor3

a vízkő csodákra képes Wink
Naplózva
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #64005 Dátum: 2015.08.05 szerda, 18:06:29 »

Sziasztok!

2 kérdésem lenne!

1. A műszerfalnak van külön biztosítéka, ha igen melyik az?

2. A gyári rádióm alig szól, nagyon halkan lehet hallani, mi lehet a baja? Esetleg rádió kiszedője van valakinek, vagy Esetleg komplett rádió kóddal?

Köszönöm
1. Tudtommal nincs neki külön.Minden egységnek meg van a saját biztosítéka.
2. Elhasználódott ,esetleg végfok.Ha valamelyik van neked ezek közül http://mondeo.hu/wiki/index.php/R%C3%A1di%C3%B3k_Ford_Mondeo_MK2,_MK3 akkor 4db szöggel ki tudod venni.Rádiót akár egy fórumtárstól ,itt a fórumon vagy a Keres-Kínál topikban nézzél szét + bontó.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #64006 Dátum: 2015.08.05 szerda, 19:00:36 »

Jól csináltad de ezek szerint nem érted a lényeget.A gumiszilentek cseréje alumíniumra nem befolyásolja a feszességet csak fixen tartja (az alumínium nem fárad el mind a gumi és nem fog lötyögni). A feszességet a rugó adja (már ha jó).Az alupogit zömités után satuba fogva meg kell mozgatni amíg (relatív)könnyen forog de szabad kézzel azért nem mozgatható.
Tisztelt Fórumtárs!
Az általad leírtakat kiegészíteném azzal, hogy az alupogácsa valóban nem fárad el, csak a finom rezgések következtében, még szabadonfutóval is bizony kopik és vékonyodik. Sajnos a probléma az, hogy evvel egy időben a hidraulikus rugószem is kopik vékonyodik. Ha teljesen merevre bezömíted a pogácsát, akkor viszont a hidraulikus rugószem csavarjait nem tudod megfelelően meghúzni, mert a rugó is elfordul vele és az adott hosszon bizony meggörbül. A tapasztalat az hogy az alupogácsázás egy áthidaló, kiváltó, de nem végleges megoldás. A végleges megoldás az, hogy az ember fia teljesen felújítja a generátor oldalt, beleértve a hidraulikus rugót is és pluszba beszerel egy megbízható szabadon futót. Ekkor garantálható a rugóban lévő szilentblokk hosszú élettartama, és mellette a generátoroldal zörgésmentes, csendes, üzeme. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.05 szerda, 19:14:47 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #64007 Dátum: 2015.08.05 szerda, 21:36:34 »

a vízkő csodákra képes Wink

Szerintem nem képes csodákra.
Szerintem nem lesz ott vízkő.
Szerintem párszor felmelegszik a hűtőfolyadék, lehűl és máris lágy a benne lévő víz....ami eleve nincs is, mert keverék van. Calgon sem kellett.
Szerintem továbbra is vakítás......

Csak, hogy miről is beszélek (de ez igaz más gyártói márkás termékre is)




Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #64008 Dátum: 2015.08.05 szerda, 21:45:42 »

Szerintem nem képes csodákra.
Szerintem nem lesz ott vízkő.
Szerintem párszor felmelegszik a hűtőfolyadék, lehűl és máris lágy a benne lévő víz....ami eleve nincs is, mert keverék van. Calgon sem kellett.
Szerintem továbbra is vakítás......

Csak, hogy miről is beszélek (de ez igaz más gyártói márkás termékre is)



te mire készültél abban a gumikesztyűben?A BT is ott volt a közelben? eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #64009 Dátum: 2015.08.05 szerda, 21:47:59 »

Szerintem nem képes csodákra.
Szerintem nem lesz ott vízkő.
Szerintem párszor felmelegszik a hűtőfolyadék, lehűl és máris lágy a benne lévő víz....ami eleve nincs is, mert keverék van. Calgon sem kellett.
Szerintem továbbra is vakítás......

Csak, hogy miről is beszélek (de ez igaz más gyártói márkás termékre is)






mutatnál olyan képet, ahol az ioncserélt/nem csapvíz képe van?

köszi Smiley
Naplózva
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #64010 Dátum: 2015.08.05 szerda, 23:11:48 »

Szerintem nem képes csodákra.
Szerintem nem lesz ott vízkő.
Szerintem párszor felmelegszik a hűtőfolyadék, lehűl és máris lágy a benne lévő víz....ami eleve nincs is, mert keverék van. Calgon sem kellett.
Szerintem továbbra is vakítás......

Csak, hogy miről is beszélek (de ez igaz más gyártói márkás termékre is)






Ugyanilyen folyadekom van nekem is.
Addig oke, hogy higitom.
Aztan siman csak feltoltom es kesz? Nem lesz gond, hogy levegos lesz a rendszer vagy ilyesmi ugye?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #64011 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 06:02:16 »

Ugyanilyen folyadekom van nekem is.
Addig oke, hogy higitom.
Aztan siman csak feltoltom es kesz? Nem lesz gond, hogy levegos lesz a rendszer vagy ilyesmi ugye?


"önlégtelenítő"
Létezik gyári előírás a légtelenítési eljárásra. MAX fölé kell önteni a szintet 20 mm-el és bemelegíteni, termosztát nyit és ventilátor is indul.
Hagyni lehűlni, szintet ellenőrizni, beállítani.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #64012 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 08:53:09 »

te mire készültél abban a gumikesztyűben?A BT is ott volt a közelben? eplus2
Kesztyűs kézzel akar báni mindennel és mindenkivel  nyes
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
nagyzotya
Vendég
« Új hozzászólás #64013 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 09:19:50 »

"önlégtelenítő"
Létezik gyári előírás a légtelenítési eljárásra. MAX fölé kell önteni a szintet 20 mm-el és bemelegíteni, termosztát nyit és ventilátor is indul.
Hagyni lehűlni, szintet ellenőrizni, beállítani.

Köszönöm szépen! 
Ma munka után fel is töltöm.   worship
Naplózva
tomfanta
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #64014 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 11:56:03 »

Sziasztok!

Az egyik xenon-trafóm bedöglött. Felmerült bennem, hogy trafócsere helyett átépíteném halogénre az egészet, de úgy látom, nem olyan egyszerű feladat ez. Csinált már valaki ilyet MK3-nál? Miket kell lecserélni / átalakítani? Egyáltalán lehetséges-e illetve van-e értelme?

Üdv
Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.5 V6 B5Y automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #64015 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 11:59:45 »

Sziasztok!

Az egyik xenon-trafóm bedöglött. Felmerült bennem, hogy trafócsere helyett átépíteném halogénre az egészet, de úgy látom, nem olyan egyszerű feladat ez. Csinált már valaki ilyet MK3-nál? Miket kell lecserélni / átalakítani? Egyáltalán lehetséges-e illetve van-e értelme?

Üdv
igen.kb 10e ft-ért kapsz egy pár halogén lámpatestet bontottan....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomfanta
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #64016 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 12:02:08 »

igen.kb 10e ft-ért kapsz egy pár halogén lámpatestet bontottan....

Csatlakozók ugyanolyanok vajon?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.5 V6 B5Y automata
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #64017 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 12:10:36 »

Csatlakozók ugyanolyanok vajon?


Nem.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #64018 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 15:02:37 »

Csatlakozók ugyanolyanok vajon?
csatival veszed,és átteszed őket.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #64019 Dátum: 2015.08.06 csütörtök, 21:19:29 »

Sziasztok!

Az egyik xenon-trafóm bedöglött. Felmerült bennem, hogy trafócsere helyett átépíteném halogénre az egészet, de úgy látom, nem olyan egyszerű feladat ez. Csinált már valaki ilyet MK3-nál? Miket kell lecserélni / átalakítani? Egyáltalán lehetséges-e illetve van-e értelme?

Üdv
szerintem jobb a xenon, trafo is van bontottan...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tomfanta
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #64020 Dátum: 2015.08.07 péntek, 07:22:10 »

szerintem jobb a xenon, trafo is van bontottan...

Valószínűleg igazad van, inkább keresek trafót. Voltaképpen foncsort is kellene cserélni, gyatra fénye van, ezért gondoltam a halogénra cserét, de ahogy keresgélek, úgy drágul és bonyolódik ez a downgrade :-)
Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.5 V6 B5Y automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #64021 Dátum: 2015.08.07 péntek, 08:20:34 »

Valószínűleg igazad van, inkább keresek trafót. Voltaképpen foncsort is kellene cserélni, gyatra fénye van, ezért gondoltam a halogénra cserét, de ahogy keresgélek, úgy drágul és bonyolódik ez a downgrade :-)
a foncsort fellehet újíttatni.tökéletes lesz.

http://www.foncsorozas.hu/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #64022 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:04:35 »

Sziasztok!

Az egyik xenon-trafóm bedöglött. Felmerült bennem, hogy trafócsere helyett átépíteném halogénre az egészet, de úgy látom, nem olyan egyszerű feladat ez. Csinált már valaki ilyet MK3-nál? Miket kell lecserélni / átalakítani? Egyáltalán lehetséges-e illetve van-e értelme?

Üdv
Sokkal jobban fogsz látni a halogénnel ebben jobb, xenon meg jobban néz ki, de jobbára csak dísz, esőben sötétben mikor igazán kéne, hogy láss akkor nem ér semmit.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1107


netcoore@gmai.com
E-mail
« Új hozzászólás #64023 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:15:29 »

Mostanában azt tapasztalom hogy gyakran bekapcsol a  ventillátor menet közben is, és leállítás után ~fél óra után indításkor is.
Vízhőfok mutató középen dekkol ilyenkor.
Valakinek volt már ilyen?
termosztátok ? esetleg vízpumpa? érdemes azt külön cserélni ?
Naplózva

0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Mk4 2008 2,0Tdci 143Le? Titanium-x
Ex:Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #64024 Dátum: 2015.08.07 péntek, 09:21:25 »

Mostanában azt tapasztalom hogy gyakran bekapcsol a  ventillátor menet közben is, és leállítás után ~fél óra után indításkor is.
Vízhőfok mutató középen dekkol ilyenkor.
Valakinek volt már ilyen?
termosztátok ? esetleg vízpumpa? érdemes azt külön cserélni ?

vízpumpa tud ilyet. Épp múltkor beszéltem egy sráccal, ő is azt mondta, hogy a normális tartományban van a vízhőfok, mégis megy a venti, illetve terhelésnél kúszik felfelé. Az derült ki, hogy a bordástengelynek annyi. Ferqó fórumtársnál is volt vízpumpa gond (járókerék levált) a tddi-n, attól is melegedett néha. Úgy tűnik, hogy az alacsony hőterhelés miatt a normál menetszél hűtés néha vízpumpa nélkül is elég ahhoz, hogy az ecu a normál tartományba állítsa a vízhőfok jelzést. Tudni kell, hogy kb. 80-120fok között a mutató középen áll.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #64025 Dátum: 2015.08.07 péntek, 10:18:50 »

Sziasztok!

Az egyik xenon-trafóm bedöglött. Felmerült bennem, hogy trafócsere helyett átépíteném halogénre az egészet, de úgy látom, nem olyan egyszerű feladat ez. Csinált már valaki ilyet MK3-nál? Miket kell lecserélni / átalakítani? Egyáltalán lehetséges-e illetve van-e értelme?

Üdv

Én a TDCI-nél alakítottam át xenonná- igaz vettem bele prjektoros lámpatestet- de nekem a xenon tökéletesebb volt, mint a halogén. A mostani mondeomnál xenon van /gyári/ de nem is cserélném le halogénre.

Ui: a xenon a projektors lámpákban működik tökéletes. Irányított fény, és nincs szétszóródás.

Hogy miért is jobb a xenon:

https://www.youtube.com/watch?v=jvnVEywHvAM
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.07 péntek, 10:25:51 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #64026 Dátum: 2015.08.07 péntek, 11:07:43 »

Én a TDCI-nél alakítottam át xenonná- igaz vettem bele prjektoros lámpatestet- de nekem a xenon tökéletesebb volt, mint a halogén. A mostani mondeomnál xenon van /gyári/ de nem is cserélném le halogénre.

Ui: a xenon a projektors lámpákban működik tökéletes. Irányított fény, és nincs szétszóródás.

Hogy miért is jobb a xenon:

https://www.youtube.com/watch?v=jvnVEywHvAM


Főleg oldalra látni sokkal jobban. Mikor az ember visszaül egy halogénes autóba, akkor látja igazán, a Xenon mennyivel jobb volt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #64027 Dátum: 2015.08.07 péntek, 11:11:51 »

Főleg oldalra látni sokkal jobban. Mikor az ember visszaül egy halogénes autóba, akkor látja igazán, a Xenon mennyivel jobb volt.
én először nem voltam pofáraesve a xenontól.aztán éjjel amikor a visszavert fény a táblákról kisüti a szemed,akkor látszika különbség.meg szakadó hóesésben.olyam mint a csillagok háborújában a hiperűrugrás.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #64028 Dátum: 2015.08.07 péntek, 13:17:00 »

Főleg oldalra látni sokkal jobban. Mikor az ember visszaül egy halogénes autóba, akkor látja igazán, a Xenon mennyivel jobb volt.

Tökéletesen egyetértek veled, igaz kutatások alapján ahogy öregszik az ember, úgy lát nehezebben éjszaka autó vezetéskor  falbav

Idézet:

Biztonságos éjszakai vezetéshez látnunk kell a szembejövő autók vakító fényszórója mögötti gyengébb fényben. Ehhez szükséges, hogy a szembejövő fényszóró okozta ragyogásból a szemünk hamar rendbe, jöjjön. 40 éves kor fölött az éjszakai vezetés gyorsan romlik, az említett ragyogásnak a 20-30 év közötti vezetők szeme áll leginkább ellen. Az idősebbek éjjeli látásromlásukat kompenzálhatják azzal, hogy lassabban vezetnek. Napszemüveget sohasem szabad viselni éjjel, mert képtelenek leszünk észrevenni az autókat, a gyalogosokat és egyéb veszélyeket az úton.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #64029 Dátum: 2015.08.07 péntek, 13:37:59 »

Tökéletesen egyetértek veled, igaz kutatások alapján ahogy öregszik az ember, úgy lát nehezebben éjszaka autó vezetéskor  falbav

Idézet:

Biztonságos éjszakai vezetéshez látnunk kell a szembejövő autók vakító fényszórója mögötti gyengébb fényben. Ehhez szükséges, hogy a szembejövő fényszóró okozta ragyogásból a szemünk hamar rendbe, jöjjön. 40 éves kor fölött az éjszakai vezetés gyorsan romlik, az említett ragyogásnak a 20-30 év közötti vezetők szeme áll leginkább ellen. Az idősebbek éjjeli látásromlásukat kompenzálhatják azzal, hogy lassabban vezetnek. Napszemüveget sohasem szabad viselni éjjel, mert képtelenek leszünk észrevenni az autókat, a gyalogosokat és egyéb veszélyeket az úton.
De a Szkreccs még nincs 40..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #64030 Dátum: 2015.08.07 péntek, 15:59:43 »

De a Szkreccs még nincs 40..... eplus2

Viszont jó azért előre tervezni!  eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #64031 Dátum: 2015.08.07 péntek, 17:35:38 »

De a Szkreccs még nincs 40..... eplus2

Jó neki  rinya rinya rinya
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Edy18
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35


E-mail
« Új hozzászólás #64032 Dátum: 2015.08.07 péntek, 18:45:31 »

Sziasztok!

Az egyik xenon-trafóm bedöglött. Felmerült bennem, hogy trafócsere helyett átépíteném halogénre az egészet, de úgy látom, nem olyan egyszerű feladat ez. Csinált már valaki ilyet MK3-nál? Miket kell lecserélni / átalakítani? Egyáltalán lehetséges-e illetve van-e értelme?

Üdv

Én kb 1 hónapja végeztem el a műtétet, kell a 2 lámpa, 2 db csati hozzá 10cm vezetékkel, 1 db magasságállítós fényszórókapcsoló, esetleg ennek is a csatija, ha hiányzik a magasságállításnak a vezetéke belőle(az enyémbe benne volt). Kicsit macerás a szintállítást bekötni, mert fel kell cserélni a biztitábla melletti csatikba egy vezetéket, és elég szűk a hely.

Én Auto állással is rendelkező kapcsolót vettem, ezért a projekt még fojtatódik: DRL - motor indulása után felkapcsol a tompított (csak az), ezzel már megvagyok, most jött meg a fényérzékelőm, ami a helyzetjelzőket, műszerfal-világítást is felkapcsolja sötétben, és akkor már nem kell hozzányúlni a fényszórókapcsolóhoz többé.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #64033 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:11:13 »

Hali.

Sikerült beszereznem alsó motorvédő burkolatot. Ha valakinek lenne felfogató csavarjai és
az a piros tipli hozzá, akkor azt jó árasítanám egy tábla mogyorós milka csokira!  worship
Olyanra gondoltam akinek volt fent csak összetört vagy valami ilyesmi és a csavarok még
megvannak.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #64034 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:16:29 »

Hali.

Sikerült beszereznem alsó motorvédő burkolatot. Ha valakinek lenne felfogató csavarjai és
az a piros tipli hozzá, akkor azt jó árasítanám egy tábla mogyorós milka csokira!  worship
Olyanra gondoltam akinek volt fent csak összetört vagy valami ilyesmi és a csavarok még
megvannak.
László vett újakat pár csoki áráért....kérdez meg őt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #64035 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:34:30 »

Hali.

Sikerült beszereznem alsó motorvédő burkolatot. Ha valakinek lenne felfogató csavarjai és
az a piros tipli hozzá, akkor azt jó árasítanám egy tábla mogyorós milka csokira!  worship
Olyanra gondoltam akinek volt fent csak összetört vagy valami ilyesmi és a csavarok még
megvannak.

Szerintem ők tudnak segíteni: http://www.patentcentrum.hu/
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #64036 Dátum: 2015.08.07 péntek, 21:44:26 »

Szerintem ők tudnak segíteni: http://www.patentcentrum.hu/


Köszi Zsolteey.
Meg is találtam amit kerestem.  worship
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #64037 Dátum: 2015.08.07 péntek, 23:25:27 »


Köszi Zsolteey.
Meg is találtam amit kerestem.  worship

 integet2 eljen eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #64038 Dátum: 2015.08.08 szombat, 09:29:05 »

Fl előtti kocsiba Fl utáni üléseket szerelni mennyire bonyolult? (Úgy hogy működjön is rendesen vigyor3)
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #64039 Dátum: 2015.08.08 szombat, 10:37:54 »

Fl előtti kocsiba Fl utáni üléseket szerelni mennyire bonyolult? (Úgy hogy működjön is rendesen vigyor3)

Jobb elsőbe az ülésfoglaltság érzékelőt kell átrakni a régi ülésből. Ha fűthetőek, szellőztethetőek az újak, akkor azt be kell kábelezni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #64040 Dátum: 2015.08.08 szombat, 16:23:36 »

Jobb elsőbe az ülésfoglaltság érzékelőt kell átrakni a régi ülésből. Ha fűthetőek, szellőztethetőek az újak, akkor azt be kell kábelezni.

Eredetileg csak ülésfűtés van. Az újban lenne szellőztetés is. Viszont az új kapcsolók bemennek a régi  helyére faragás nélkül?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #64041 Dátum: 2015.08.08 szombat, 19:27:56 »

Félig GSR-nek köszönd, ő súg nekem innen hátulról. Smiley

AndyA

Sziasztok!

Na a mai nap megtörtént a generátor szabadonfutósítása és mindkét szíjrendszer felújítása. Jó meló, de kész van, remélem bírni is fogja.Én végül alulról szedtem ki a generátort még pedig a két alsó tőcsavarját kitekerve és a függőleges stab pálcát lekötve és kicsit jobb tekert kormánnyal szépen kibújt. Smiley

Mégegyszer köszönöm az infokat! Smiley

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #64042 Dátum: 2015.08.08 szombat, 21:27:42 »

Eredetileg csak ülésfűtés van. Az újban lenne szellőztetés is. Viszont az új kapcsolók bemennek a régi  helyére faragás nélkül?
Nem.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #64043 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 07:27:58 »

Nem.

az nem jó Roll Eyes
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #64044 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 09:31:40 »

az nem jó Roll Eyes
De az a legkissebb gond. Mert a vezetékelés is más.
Naplózva
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201


E-mail
« Új hozzászólás #64045 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 13:49:45 »

Sziasztok!

Oyan gondom lenne hogy hideg inditás után már 2 perc elteltével a műszerfalon a vízhőfokja már középre be is ált. Rendben van ez így? Vagy termosztáttal van valami?
Naplózva

2008 Ford Mondeo mk4 ba7 sedan 107kw 2.0 145 le
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #64046 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 17:14:38 »

De az a legkissebb gond. Mert a vezetékelés is más.

Az mindegy, egy jó "villanyász" megoldja. Az a neccesebb ha faragni kell, ahhoz szobrász kell  vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #64047 Dátum: 2015.08.09 vasárnap, 17:45:55 »

Sziasztok!

Oyan gondom lenne hogy hideg inditás után már 2 perc elteltével a műszerfalon a vízhőfokja már középre be is ált. Rendben van ez így? Vagy termosztáttal van valami?

A benzines 55-60°C könyékén már egyenesbe állítja a mutatót. Ha ehhez hozzáveszed, hogy 30-35°C-ról indul és alu az egész motor, szerintem rendben van, hogy ilyen gyorsan beáll.
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #64048 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 08:42:56 »

Üdv!

Az én jaguaromhoz melyik hibakód olvasó a jó? Illetve melyik program kell? ELM?
Melyikkel működik megfelelően?

Illetve ha van Komárom környékén valaki aki tud olvasni, megköszönném!
De ha pár ezer magyar forintért valaki tud ilyen olvasót, vevő lennék rá!

Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #64049 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 08:53:18 »

Üdv!

Az én jaguaromhoz melyik hibakód olvasó a jó? Illetve melyik program kell? ELM?
Melyikkel működik megfelelően?

Illetve ha van Komárom környékén valaki aki tud olvasni, megköszönném!
De ha pár ezer magyar forintért valaki tud ilyen olvasót, vevő lennék rá!

Köszönöm!

dezsavű.... hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 [1281] 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.