Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:42:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 [1355] 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21853869 alkalommal)
0 Felhasználó és 233 vendég van a témában
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #67700 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:42:44 »

Besültek az LCD szegmensek? eplus2

AndyA

Pont akkor és ott.......hát persze eplus2

600.000km-ig meg sem állok wave
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #67701 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:48:10 »

Pont akkor és ott.......hát persze eplus2

600.000km-ig meg sem állok wave

Üvegbe pisilsz...? wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #67702 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:49:15 »

Üvegbe pisilsz...? wow1

AndyA

Szélesszájú teásba eplus2
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67703 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:50:21 »

Üvegbe pisilsz...? wow1

AndyA

nem olyan sok az. én 2-3 év alatt teszek 200e km körül a céges járműbe.
Naplózva
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #67704 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:51:55 »

Üvegbe pisilsz...? wow1

AndyA

De komolyan...nemtudom mit vennék helyette, mert manapság már csak fogyasztási cikket gyártanak és nem autót. Nem tudom mennyit fog elmenni, de majd meglátjuk.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #67705 Dátum: 2016.03.28 hétfő, 19:53:36 »

nem olyan sok az. én 2-3 év alatt teszek 200e km körül a céges járműbe.

Én már csak felesbe használom, így csak évi 30.000km megy bele, nem úgy mint régebben.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #67706 Dátum: 2016.03.29 kedd, 16:51:25 »

Köszi mindenkinek!  nyes
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Hektor
Vendég
« Új hozzászólás #67707 Dátum: 2016.03.29 kedd, 22:28:48 »

Szia!
Én 420.000km után cseréltem, mert már csörgött és nem akartam kockáztatni.

A csörgés, az mikor jelentkezett?
Csak mert én nem igazán tudom hogy milyen hangra kellene figyelni. De nekem van időnként amikor indítás után zakatol pár másodpercig aztán kisimul a hangja. Gondoltam lehet nem ártana láncot cserélni benne...
Naplózva
Tboy83
Vendég
« Új hozzászólás #67708 Dátum: 2016.03.30 szerda, 00:11:54 »

Sziasztok!
Egy olyan gondom van hogy sokszor ingadozik a fordulatszámom ha üresben jár a motor. Néha pedig beáll a normál fordulatra. Léptetőmotort már cseréltem de mégsem lett jó. Mit tehetnék?
Köszönöm szépen előre is a válaszokat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #67709 Dátum: 2016.03.30 szerda, 06:06:33 »

Sziasztok!
Mit tehetnék?
Köszönöm szépen előre is a válaszokat.
először írd be,milyen autód van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #67710 Dátum: 2016.03.30 szerda, 21:54:35 »

A csörgés, az mikor jelentkezett?
Csak mert én nem igazán tudom hogy milyen hangra kellene figyelni. De nekem van időnként amikor indítás után zakatol pár másodpercig aztán kisimul a hangja. Gondoltam lehet nem ártana láncot cserélni benne...

Nekem, olyan 400k környékén kezdett az Általad is leírt hangokat kiadni. Azért figyeld meg, hogy nehogy a rugós ékszíjfeszítő átverjen a hasonló hangjával. Egyébként amikor ki lett szedve a lánc, kiderült, hogy 1-1,5cm-t volt megnyúlva. A javítás mindenre kiterjedő volt. (lánc+az összes feszítő+vezető+fogaskerekek+olajszivattyú kis lánca+feszítő is ki lettek cserélve. A láncfedél is, mivel egyszer használatosra van kitalálva pasztával tömítve. (405.000Ft volt munkadíjjal együtt, csak gyári alkatrészekkel, garanciával)....fájt rinya
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
erdosajanos
Vendég
« Új hozzászólás #67711 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 10:55:48 »

Sziasztok.

Nekem lehet elég hülye kérdésem lenne.
Van egy 2002 Fl előtti MK3 Mondeó motorproblémával 2,0 TDCI. A porlasztók tuti rosszak, ezért cserélni kellene a magasnyomásut is a hozzá tartozó csövekkel és valószínű kettős tömegűből is új kellene, ami elég sokra jönne ki.
Leltem viszont sokkal olcsóbban egy 2004-es FL-es Mondeót 2,0 TDCI motorral. Arra gondoltam, hogy jó lenne átrakni belőle az alkatrészeket, vagy akár az egész motort, ha rendben van a motorja.
A kérdés az lenne, hogy a Pre FL és FL-es Mondeo alkatrészei kompatibilisek-e egymással vagy a motor átültethető-e?


Előre is köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #67712 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 11:20:48 »

Sziasztok.

Nekem lehet elég hülye kérdésem lenne.
Van egy 2002 Fl előtti MK3 Mondeó motorproblémával 2,0 TDCI. A porlasztók tuti rosszak, ezért cserélni kellene a magasnyomásut is a hozzá tartozó csövekkel és valószínű kettős tömegűből is új kellene, ami elég sokra jönne ki.
Leltem viszont sokkal olcsóbban egy 2004-es FL-es Mondeót 2,0 TDCI motorral. Arra gondoltam, hogy jó lenne átrakni belőle az alkatrészeket, vagy akár az egész motort, ha rendben van a motorja.
A kérdés az lenne, hogy a Pre FL és FL-es Mondeo alkatrészei kompatibilisek-e egymással vagy a motor átültethető-e?


Előre is köszi

Egy kérdés egy helyre. Ha lesz válasz, így is lesz, ha nem, akkor meg hiába írod be többször, akkor sem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67713 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 20:37:46 »

azt a büdös k@&#ß$Łłˇ^˘°˛`~ˇ^˘ˇ^˘@{}Ł$ł][|\|>#&@
kb 10.000km-t bírt az első féktárcsám. 120körül már beremeg tőle a kormány.....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #67714 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 20:47:43 »

azt a büdös k@&#ß$Łłˇ^˘°˛`~ˇ^˘ˇ^˘@{}Ł$ł][|\|>#&@
kb 10.000km-t bírt az első féktárcsám. 120körül már beremeg tőle a kormány.....
mer elfékezted,aztán izzott,amikor belecsobbantál a tócsába. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67715 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 20:56:37 »

mer elfékezted,aztán izzott,amikor belecsobbantál a tócsába. vigyor3

háát nem, és ez dühít.
Mostanában keveset járok vele, azt is inkább városban, de kimentem az m7-re, és amikor lassítottam, berázta a kormányt, épp hogy csak, egy leheletnyit, de pont annyira, hogy idegesítő legyen. a franc vinné el, hogy az a rohadt mk3 több tárcsát fogyaszt, mint betétet...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #67716 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 21:48:48 »

azt a büdös k@&#ß$Łłˇ^˘°˛`~ˇ^˘ˇ^˘@{}Ł$ł][|\|>#&@
kb 10.000km-t bírt az első féktárcsám. 120körül már beremeg tőle a kormány.....


Milyen tárcsa?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67717 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 21:53:21 »



Milyen tárcsa?

eddig volt gyári, brembo, textar, de ez most juratec
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #67718 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 21:57:42 »

eddig volt gyári, brembo, textar, de ez most juratec


Akkor olyat se veszek.  vigyor3
Lassan cserések lesznek az elsők, de maradok inkább a tutinál (Ate).  Hátra ferodo-textar kombót raktam....eddig (3ezer km) hibátlan.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #67719 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 21:58:14 »

eddig volt gyári, brembo, textar, de ez most juratec

Nekem a Budai Fékcenteres tárcsákban olyan 30-35ezer km van. Eddig bírják.
Viszont időnként előjön belőle a kismadár és csikorog. Nem tudom, hogy ez a tárcsa vagy a betétek "hibája"-e.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #67720 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 22:00:37 »

Nekem a Budai Fékcenteres tárcsákban olyan 30-35ezer km van. Eddig bírják.
Viszont időnként előjön belőle a kismadár és csikorog. Nem tudom, hogy ez a tárcsa vagy a betétek "hibája"-e.


Betét....nagyon kemény.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #67721 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 22:04:20 »



Betét....nagyon kemény.

Ahham, köszi.  worship
Ferodo van most elől. Majd elkopik egyszer, aztán akkor kap másikat.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67722 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 22:42:11 »



Akkor olyat se veszek.  vigyor3
Lassan cserések lesznek az elsők, de maradok inkább a tutinál (Ate).  Hátra ferodo-textar kombót raktam....eddig (3ezer km) hibátlan.  

nem tudom mitől megy gajra. Ez most egy hosszabb állás meg előtte 1-2 hónap városban furikázás után jött elő. de 1.5 éve cseréltem, azóta nem lehetett 10-15nél több benne. mostmár van idehaza 2 pár alig kopott első tárcsám, szerintem fel lesz szabályoztatva, egy próbát megér.
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #67723 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 23:12:50 »

nem tudom mitől megy gajra. Ez most egy hosszabb állás meg előtte 1-2 hónap városban furikázás után jött elő. de 1.5 éve cseréltem, azóta nem lehetett 10-15nél több benne. mostmár van idehaza 2 pár alig kopott első tárcsám, szerintem fel lesz szabályoztatva, egy próbát megér.

nekem GSR javaslatára előre bosch tárcsa és betét került, eddig kb ~10e km, és hibátlan.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #67724 Dátum: 2016.04.01 péntek, 07:30:51 »

nem tudom mitől megy gajra. Ez most egy hosszabb állás meg előtte 1-2 hónap városban furikázás után jött elő. de 1.5 éve cseréltem, azóta nem lehetett 10-15nél több benne. mostmár van idehaza 2 pár alig kopott első tárcsám, szerintem fel lesz szabályoztatva, egy próbát megér.
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem szabályoztatnám fel a tárcsát. A tárcsadeformáció hátterében, a tárcsa anyagszerkezetének foltokban történő megváltozása(termikus sokk) az ok. Magyarul a tárcsa felülete különböző mértékben melegedett át, ami a későbbiekben a hullámosságot előidézi. Ez a jellegzetes hiba az öntés utáni, nem megfelelő hőkezelés, hűtés ill a fékezéskor kialakuló hő egyenetlen eloszlásának az eredménye. Jobb helyeken az ilyen hibát a végellenőrzéskor végzett röntgen és ultrahang felvétellel kiszűrik. Szabályoztatással ezek a foltok nem tűnnek el a tárcsa anyagszerkezetéből, és pár száz km után ugyanúgy fog ütni.
A tárcsa dilemmával küzdőknek javaslom próba kép, az "EBC normál" tárcsát és a hozzávaló "normál" betétet. Nekem nagyon jó tapasztalataim vannak vele és még eddig nem volt velük probléma. Árban olcsóbb mint az eredeti gyári garnitúra. Szerintem mindenben megfelel a gyári előírásoknak. Kialakításában precíz, pontos, korrekt. Mind a tárcsák mind a betétek viszonylatában. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.01 péntek, 07:46:20 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #67725 Dátum: 2016.04.01 péntek, 10:20:58 »

nem tudom mitől megy gajra. Ez most egy hosszabb állás meg előtte 1-2 hónap városban furikázás után jött elő. de 1.5 éve cseréltem, azóta nem lehetett 10-15nél több benne. mostmár van idehaza 2 pár alig kopott első tárcsám, szerintem fel lesz szabályoztatva, egy próbát megér.
Nekem Brembo tárcsa volt szinte az első körtől rossz. A nagybátyám esztregályos, elmondása szerint az egyik tárcsában közel 0,2 mm eltérés volt. Persze ilyenkor mindkettőt felszabályozzák. Utána nem rázta az elejét, évekig használtam.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67726 Dátum: 2016.04.01 péntek, 12:22:41 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én nem szabályoztatnám fel a tárcsát. A tárcsadeformáció hátterében, a tárcsa anyagszerkezetének foltokban történő megváltozása(termikus sokk) az ok. Magyarul a tárcsa felülete különböző mértékben melegedett át, ami a későbbiekben a hullámosságot előidézi. Ez a jellegzetes hiba az öntés utáni, nem megfelelő hőkezelés, hűtés ill a fékezéskor kialakuló hő egyenetlen eloszlásának az eredménye. Jobb helyeken az ilyen hibát a végellenőrzéskor végzett röntgen és ultrahang felvétellel kiszűrik. Szabályoztatással ezek a foltok nem tűnnek el a tárcsa anyagszerkezetéből, és pár száz km után ugyanúgy fog ütni.
A tárcsa dilemmával küzdőknek javaslom próba kép, az "EBC normál" tárcsát és a hozzávaló "normál" betétet. Nekem nagyon jó tapasztalataim vannak vele és még eddig nem volt velük probléma. Árban olcsóbb mint az eredeti gyári garnitúra. Szerintem mindenben megfelel a gyári előírásoknak. Kialakításában precíz, pontos, korrekt. Mind a tárcsák mind a betétek viszonylatában. wave
Tisztelettel László! worship
László, pont ezt mondom, hogy biztos nem melegedhetett vészfékezés, vagy lejtmenet miatt túl. Inkább arra gondolkok, hogy ebben az esős időben sokat állt, és a betét alatt jobban megkapta a korrózió, mint a többi részen. A másiknál amelyik garázsban áll még nem volt ilyen. Ott akkor jött elő amikor síelésből hazafelé ereszkedtünk telikocsival lefelé.
A felszabályzás most egy teszt. Nagy pénzt nem kockáztatok vele.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #67727 Dátum: 2016.04.01 péntek, 13:16:34 »

A kétfelé pisilős ablakmosó fúvókát cserélte már le valaki valami normális, használható verzióra? Unom már állítóan állítgatni a fúvőkákat, hol túl lefelé fújnak, hol a kocsi fölé. Borzasztó.  falbav
A lehető legkevesebb átalakítással, ha lehet. Ja, és az enyém fűtött.
Köki
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67728 Dátum: 2016.04.01 péntek, 13:17:41 »

A kétfelé pisilős ablakmosó fúvókát cserélte már le valaki valami normális, használható verzióra? Unom már állítóan állítgatni a fúvőkákat, hol túl lefelé fújnak, hol a kocsi fölé. Borzasztó.  falbav
A lehető legkevesebb átalakítással, ha lehet. Ja, és az enyém fűtött.
Köki
Focus-ét szokták helyette használni
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #67729 Dátum: 2016.04.01 péntek, 13:37:10 »

A kétfelé pisilős ablakmosó fúvókát cserélte már le valaki valami normális, használható verzióra? Unom már állítóan állítgatni a fúvőkákat, hol túl lefelé fújnak, hol a kocsi fölé. Borzasztó.  falbav
A lehető legkevesebb átalakítással, ha lehet. Ja, és az enyém fűtött.
Köki

Fabiáknak van olyan (talán a II-esé?), ami valami 90 fok körüli széles legyezőformában sprickol, és 1:1-ben csereszabatos még a fúvókafűtést illetően is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67730 Dátum: 2016.04.01 péntek, 13:51:41 »

Fabiáknak van olyan (talán a II-esé?), ami valami 90 fok körüli széles legyezőformában sprickol, és 1:1-ben csereszabatos még a fúvókafűtést illetően is.

AndyA
Nem fabia, focus, 2012 től. Van fűtött is belőle.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #67731 Dátum: 2016.04.01 péntek, 14:09:52 »

Nem fabia, focus, 2012 től. Van fűtött is belőle.

Fabia is volt, amit valaki beépített.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #67732 Dátum: 2016.04.01 péntek, 14:15:33 »

Fabia is volt, amit valaki beépített.

AndyA

Erről van, kérem, nagyba'szó:

http://videa.hu/videok/jarmuvek/mondeo-mk3-washer-auto-skoda-fabia-windshield-tSszPbQRZEuTMBIj

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #67733 Dátum: 2016.04.01 péntek, 15:05:36 »


Erről lenne szó? http://www.ebay.co.uk/itm/New-Washer-Jet-Skoda-Fabia-Octavia-VW-Polo-3B0955985-Topran-109976-/321842493028?hash=item4aef4eb664:g:5YgAAOSw~gRV2zPb
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #67734 Dátum: 2016.04.01 péntek, 15:08:44 »


Nem tudom. Azt kellene megkérdezni, aki a videót csinálta.

Állítólag ez is, jó, mert a fűtés űtszerelhető a Mondeóéból. De a kész fűtéses is jó, mert azzal meg kevesebb a gond, csere és kész.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67735 Dátum: 2016.04.01 péntek, 15:59:47 »

Ha holnap majd unatkozok, kiszedem a céges focusból hehe azt ha jó a mondimba már vissza se rakom Cheesy
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #67736 Dátum: 2016.04.01 péntek, 16:18:26 »

Ha holnap majd unatkozok, kiszedem a céges focusból hehe azt ha jó a mondimba már vissza se rakom Cheesy


Jó bele és szebben is sprickol, mint a videon a fabia féle......ja és faragni sem kell semmit.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67737 Dátum: 2016.04.01 péntek, 16:51:23 »



Jó bele és szebben is sprickol, mint a videon a fabia féle......ja és faragni sem kell semmit.
Hát ezt mondom én is.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #67738 Dátum: 2016.04.01 péntek, 17:00:29 »

Ha holnap majd unatkozok, kiszedem a céges focusból hehe azt ha jó a mondimba már vissza se rakom Cheesy

Ja hát kérem aki meg tudja csonkolni a céges gépparkot, annak könnyű.  eljen  Wink
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #67739 Dátum: 2016.04.01 péntek, 17:26:33 »

Ja hát kérem aki meg tudja csonkolni a céges gépparkot, annak könnyű.  eljen  Wink
A cromaxnál sem drága ám.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #67740 Dátum: 2016.04.01 péntek, 17:28:33 »

A cromaxnál sem drága ám.


A sima 1500.-körül van a fűthető az 6000.-
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #67741 Dátum: 2016.04.02 szombat, 08:30:34 »


Na csajok  Wink
Most akkó ez jóóó vagy ne jóóó?Huh?
Mert azonnal megrendelem   email
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #67742 Dátum: 2016.04.02 szombat, 09:55:23 »

Na csajok  Wink
Most akkó ez jóóó vagy ne jóóó?Huh?
Mert azonnal megrendelem   email


Te tudod......lehet faragni kell, drágább mint itthon a gyári Ford ami 1-1ben csereszabatos.  Megéri?  vigyor3
A linken a sima van, a fűthető skoda többe kerül. 

Én ilyet vettem: https://cromax.hu/karosszeria/ablakmosotorlo_rendszer/ablakmoso_fuvoka/?kereso_modell=10&kereso_marka=Ford
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #67743 Dátum: 2016.04.02 szombat, 10:25:39 »

nem tudom mitől megy gajra. Ez most egy hosszabb állás meg előtte 1-2 hónap városban furikázás után jött elő. de 1.5 éve cseréltem, azóta nem lehetett 10-15nél több benne. mostmár van idehaza 2 pár alig kopott első tárcsám, szerintem fel lesz szabályoztatva, egy próbát megér.

Én megpróbálom garanciáztatni. Az én első tárcsáimban lehet 3-4e, és 100-120-ról lassításnál nem gyengén rázza a kormányt. Nem túl rég kezdte el, de a zavaró hatáson túl mutat, és közel van a nem biztonságoshoz. Angry
Azt hiszem soha többet Brembo. falbav
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Butcher88
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305827718


E-mail
« Új hozzászólás #67744 Dátum: 2016.04.02 szombat, 10:30:23 »

Lassan engem is utolér az első-hátsó tárcsa+betét csere.
Sokat olvastam már róla de akkor végülis melyik márkát válasszam majd?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia,2.0/16V Duratec HE,2003,5 a.
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #67745 Dátum: 2016.04.02 szombat, 10:32:37 »

Lassan engem is utolér az első-hátsó tárcsa+betét csere.
Sokat olvastam már róla de akkor végülis melyik márkát válasszam majd?

Szerintem Brembo-t ne. Ha nekem cserélik, gyári Ford lesz. 3e több mint a Brembo.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #67746 Dátum: 2016.04.02 szombat, 10:55:27 »

Lassan engem is utolér az első-hátsó tárcsa+betét csere.
Sokat olvastam már róla de akkor végülis melyik márkát válasszam majd?


Én kicsit költök rá (110 ezer) és ATE Powerdiscet + ceramik betétet teszek az autó alá előre hátra
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #67747 Dátum: 2016.04.02 szombat, 11:17:45 »

Én kicsit költök rá (110 ezer) és ATE Powerdiscet + ceramik betétet teszek az autó alá előre hátra


Hol veszed?
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #67748 Dátum: 2016.04.02 szombat, 12:49:18 »



Hol veszed?

itt http://webshop.alkatracer.hu/autoalkatreszek/ford-mondeo-alkatresz-hetek
nem lesz igy kompletten kitéve, én simán levélben rendeltem meg tőlük, igaz volt előzmény

itt ford_mondeo_mk3_01_07_ate_power_ceramic_fekszett_2217162446.html
itt viszont komplett ajánlat van ez ugyan az az eladó

az elsőt 55 000 ft a hátsót 48 000 ft-ért adják
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.02 szombat, 12:53:55 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #67749 Dátum: 2016.04.02 szombat, 14:06:37 »

Úgy néz ki, van egy komoly beázásom a csomagtartó felől.
A hátsó ülések háttámlái csurom vizesek. A csomagtartó alsó kárpitjából is folyik a víz.
A gumitömítést néztem, szerintem rendben van. Az utángyártott hátsó lámpákra gyanakszom.
Volt már valakinél ilyen gond?
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Oldalak: 1 ... 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 [1355] 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.