Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:19:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 [1424] 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21869859 alkalommal)
0 Felhasználó és 150 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #71150 Dátum: 2017.02.08 szerda, 09:28:32 »

Sziasztok,

Alábbi hibajelenség okát keresem, remélem van tapasztalat vele és nem kell hetekig diagnosztikázni az egyébként adhoc dolgot.

Teljesen véletlenszerűen reggelenként van, hogy indítás után a műszerfal világítás fénye ingadozik és vele együtt az alapjárat is egyenetlen. (ez most a hidegben még nem lenne akkora baj DE) ami a nagyobb probléma, hogy ilyenkor az autó kis fordulaton 3. vagy 4. fokozatban, 1200-1300-as fordulatról gázpedál lenyomása nélkül gyorsul, megy mint a hülye...és ha hagyom, nem nyomom ki a kuplungot akkor akár 1700-2000.-ig húz, gyorsul. Ilyenkor ha meg kell állni alapjárat közelében megint fel-le járkál a fordulat és a műszerfal lámpákon is látszik, hogy hunyorognak.
Ezt, mikor elkezd üzemmeleggé válni, akkor is csinálja, és van hogy a meleg állapot előtt, van hogy közben, de egyszer csak abbahagyja és minden tökéletes.
A jelenség nem állandó. Van amikor csinálja, van amikor nem...mostanában kezdte és csak heti 1-3 alkalommal történő indítás után jelentkezik. Sárga lámpa nincs, erő van benne, nem füstöl, nem fogyaszt másként...

Arra gondoltam először, hogy fesz szabályzó vagy generátor haldoklik...de ettől miért gyorsítana magától, a gázpedál lenyomása nélkül? Vagy valamilyen jeladó döglődik esetleg?

Van valami ötlet, tapasztalat?

Köszi
Mike

Elsőnek vedd ki az akksit, majd utána a dobozát is, és alatta nézd meg a testkábel csatlakozását, hogy nem korrodált-e, rendesen érintkezik-e.

Az akksid mikori? Nem csak a generátor halódhat.

35 ezerért kompletten felújított generátort (cseredarabot a sajátod ellenében) kapsz a Kertész utcában, 6000 Ft körül másfél óra alatt ki is cserélik neked ott helyben. Ha rádobsz még 5 ezret, akkor másik állórészt kap, és 90A helyett 115A-t fog tudni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #71151 Dátum: 2017.02.08 szerda, 09:31:28 »

Elsőnek vedd ki az akksit, majd utána a dobozát is, és alatta nézd meg a testkábel csatlakozását, hogy nem korrodált-e, rendesen érintkezik-e.

Az akksid mikori? Nem csak a generátor halódhat.

35 ezerért kompletten felújított generátort (cseredarabot a sajátod ellenében) kapsz a Kertész utcában, 6000 Ft körül másfél óra alatt ki is cserélik neked ott helyben. Ha rádobsz még 5 ezret, akkor másik állórészt kap, és 90A helyett 115A-t fog tudni.

AndyA

A testkábelt megnézem, az akksi nem régi...bár most télen volt, hogy nullára merült mert nem jártam másfél hétig az autóval...de akkor töltővel fel lett töltve. Rámérek majd, hogy töltés van-e...csak sajna mint mondtam nem állandó a hiba...de ötlet gyanánt köszönöm amit írtok! Nekem csak ez a gyorsítás volt a fura...helyettem nyomja a gázt Cheesy
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #71152 Dátum: 2017.02.08 szerda, 09:33:35 »

A testkábelt megnézem, az akksi nem régi...bár most télen volt, hogy nullára merült mert nem jártam másfél hétig az autóval...de akkor töltővel fel lett töltve. Rámérek majd, hogy töltés van-e...csak sajna mint mondtam nem állandó a hiba...de ötlet gyanánt köszönöm amit írtok! Nekem csak ez a gyorsítás volt a fura...helyettem nyomja a gázt Cheesy

Olyat tud az autó, hogy ha hosszabban nincs elég töltés, elkezdi pörgetni a motort, bár talán ennyire nem. De ha hülye a tápfesz, az akármit is bolondíthat a különféle elektronikákon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71153 Dátum: 2017.02.08 szerda, 17:28:27 »

A testkábelt megnézem, az akksi nem régi...bár most télen volt, hogy nullára merült mert nem jártam másfél hétig az autóval...de akkor töltővel fel lett töltve. Rámérek majd, hogy töltés van-e...csak sajna mint mondtam nem állandó a hiba...de ötlet gyanánt köszönöm amit írtok! Nekem csak ez a gyorsítás volt a fura...helyettem nyomja a gázt Cheesy
ezzel a hibával regeltem a fórumra 9éve....   vigyor3

http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #71154 Dátum: 2017.02.08 szerda, 18:22:57 »

És a generátor hibától gyorsul az autó magától? Vagy ilyenkor szorul és úgy érzi az elektronika, hogy terhelés alatt van a motor? (bár elég veszett terhelést érezhet mert húz mint a disznó)
    Nekem is ugyan ezt a gyorsulást csinálta amig a generátor ki nem lett cserélve.Kertész utca.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #71155 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 09:36:22 »

Üdv mindenki
Melyik csúcsot lehet még betenni a 101 301 helyére?
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #71156 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 10:00:59 »

Üdv mindenki
Melyik csúcsot lehet még betenni a 101 301 helyére?

Elvileg elég sokfélét, csak esetleg a programot is utána kell húzni, hogy jól (sőt, jobban Smiley) működjön.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #71157 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 10:10:07 »

Elvileg elég sokfélét, csak esetleg a programot is utána kell húzni, hogy jól (sőt, jobban Smiley) működjön.

AndyA
fl előtti hosszúcsúcsosnál nincs sok varia
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
matthewkorby
Vendég
« Új hozzászólás #71158 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 13:57:07 »

Sziasztok!


Vonóhorgot szeretnék felrakni az autómra. Januári hozzászólások között olvastam, hogy nem kell hozzá elektronika, csak a lámpák vezetékeire csatlakozni. Csinálta már valaki? És működik??


Köszi szépen Smiley
Naplózva
Atus
Vendég
« Új hozzászólás #71159 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 16:04:27 »

Sziasztok!
Bocs a OFFért  Grin
Valaki nem tudná esetleg megadni VIK telefonszámát?
Tempomat beszereléssel zaklatnám.
Előre is köszi
Ha esetleg emailban tudnátok elküldeni az még jobb lenne, hamarabb megkapom.
tancsikvw@gmail.com
 worship worship worship worship
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #71160 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 16:45:20 »

Sziasztok!
Bocs a OFFért  Grin
Valaki nem tudná esetleg megadni VIK telefonszámát?
Tempomat beszereléssel zaklatnám.
Előre is köszi
Ha esetleg emailban tudnátok elküldeni az még jobb lenne, hamarabb megkapom.
tancsikvw@gmail.com
 worship worship worship worship
Szia.
Mivel benyás vagy ezt magad is megcsinálhatod,ha előkészítés megvan és megveszed hozzá a kellékeket(pedálkapcsolók,motor+tartója,tempomatos légzsák+kapcsolók,gázbowden)A piktogram bekapcsolása elm 327+Forscan+extended license vagy egy fórumtárs,akinek ez megvan. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.09 csütörtök, 16:47:54 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Atus
Vendég
« Új hozzászólás #71161 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 16:57:27 »

Szia.
Mivel benyás vagy ezt magad is megcsinálhatod,ha előkészítés megvan és megveszed hozzá a kellékeket(pedálkapcsolók,motor+tartója,tempomatos légzsák+kapcsolók,gázbowden)A piktogram bekapcsolása elm 327+Forscan+extended license vagy egy fórumtárs,akinek ez megvan. vigyor3


Sajnos kerestem az előkészítést a leírás alapján amit itt találtam de már megakadtam annal hogy az első toronynál nem volt meg a tempomat motornak a csatlakozója, innen gondoltam, hogy nincs megcsinálva gyárilag.   rinya
utána megnéztem a pedáloknál a vezetéket, de ott is úgy láttam fent ahol csatlakoznak, hogy csak 4 megy oda is  rinya
Ezért keresném hátha ő tudna rajtam segíteni  help
Naplózva
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #71162 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 18:45:16 »

Sajnos kerestem az előkészítést a leírás alapján amit itt találtam de már megakadtam annal hogy az első toronynál nem volt meg a tempomat motornak a csatlakozója, innen gondoltam, hogy nincs megcsinálva gyárilag.   rinya
utána megnéztem a pedáloknál a vezetéket, de ott is úgy láttam fent ahol csatlakoznak, hogy csak 4 megy oda is  rinya
Ezért keresném hátha ő tudna rajtam segíteni  help

Így gáz, több kötözgetés kell, sztem egy jó villamossági szerelő megoldja a problémát, csak nem mindegy mennyiért  integet2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Cobra.
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30

Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #71163 Dátum: 2017.02.09 csütörtök, 20:38:55 »

A testkábelt megnézem, az akksi nem régi...bár most télen volt, hogy nullára merült mert nem jártam másfél hétig az autóval...de akkor töltővel fel lett töltve. Rámérek majd, hogy töltés van-e...csak sajna mint mondtam nem állandó a hiba...de ötlet gyanánt köszönöm amit írtok! Nekem csak ez a gyorsítás volt a fura...helyettem nyomja a gázt Cheesy
Ha másfél hét alatt nullára lemegy az akku, akkor ott valami nagyon nincs rendben. Kellene mérni egy nyugalmi áramfelvételt első körben. Ha az elég alacsony, akkor jöhet a generátor és az akku tesztje.
Naplózva

mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #71164 Dátum: 2017.02.10 péntek, 07:43:59 »

    Nekem is ugyan ezt a gyorsulást csinálta amig a generátor ki nem lett cserélve.Kertész utca.

Köszönöm mindenkinek a segítséget, ötletet...a testkábel rendben van, kicseréltetem a generátort...aztán meglátjuk...
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #71165 Dátum: 2017.02.10 péntek, 12:00:14 »

Sziasztok!

Az mitől van, hogy a kocsimon az oldalsó ablakoknál kívül a króm vízlehúzó műanyagok mindegyik állandóan homorít és kézzel kell mindig vissza/lenyomogatnom őket a helyükre. Nem kellene annak valahova bepattannia, hogy ne tudjunk felpuposodni? Érdekes, mert mindegyik ablaknál ilyen... 1-2 naponta mindig körbejárom az autót és visszanyomogatom őket a helyükre, de nem sokáig maradnak meg...
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71166 Dátum: 2017.02.10 péntek, 12:48:30 »

Sziasztok!

Az mitől van, hogy a kocsimon az oldalsó ablakoknál kívül a króm vízlehúzó műanyagok mindegyik állandóan homorít és kézzel kell mindig vissza/lenyomogatnom őket a helyükre. Nem kellene annak valahova bepattannia, hogy ne tudjunk felpuposodni? Érdekes, mert mindegyik ablaknál ilyen... 1-2 naponta mindig körbejárom az autót és visszanyomogatom őket a helyükre, de nem sokáig maradnak meg...
mert elrohadt benne a fém,ami a helyére szoríjja! vigyor3
csereérettek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #71167 Dátum: 2017.02.10 péntek, 13:27:23 »

Köszi!  eljen  Wink

mert elrohadt benne a fém,ami a helyére szoríjja! vigyor3
csereérettek.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #71168 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 10:33:12 »

ezzel a hibával regeltem a fórumra 9éve....   vigyor3

http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024



Elkuldhetlek gyufaert?  Wink
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71169 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:40:58 »




Elkuldhetlek gyufaert?  Wink
laugh bármikor.de te csak 1 évvel korábban. nyes integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #71170 Dátum: 2017.02.14 kedd, 17:38:17 »

Üdv uraim
Forscan-nal kitudom olvasni a csúcsok számát valahogy ?
talán sehogy erre jöttem rá Huh???
« Utoljára szerkesztve: 2017.02.14 kedd, 18:06:48 írta baludanny » Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71171 Dátum: 2017.02.14 kedd, 18:22:54 »

Üdv uraim
Forscan-nal kitudom olvasni a csúcsok számát valahogy ?
talán sehogy erre jöttem rá Huh???
a te autódnak szerintem (évjárat alapján) külön ICU van a csúcsok vezérlésének a bal kerékjárati ívben.
Ha így van,akkor az nem olvasható,csak írható!Erdo,ha megvannak a kódok,újra tudod progizni a csúcsokat,de ellenőrizni-kiolvasni nem tudod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #71172 Dátum: 2017.02.14 kedd, 19:18:47 »

Ma vizsgázott a ,,DRÁGASZÁGOM"  nyes Adom át a kulcsot az emberkének, kérdezi komoran: Kézifék működik?  eplus2  eplus2
A végén mondom a vizsgabiztosnak: ,,minden ok volt a vassal? Ja Ja nincs semmi baja rendben átment!
Olvasom a bizonyítványt: Motor/hajtómű olaj folyás.  Minősítés  H   ez meg mit jelent?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #71173 Dátum: 2017.02.14 kedd, 20:59:54 »

Ma vizsgázott a ,,DRÁGASZÁGOM"  nyes Adom át a kulcsot az emberkének, kérdezi komoran: Kézifék működik?  eplus2  eplus2
A végén mondom a vizsgabiztosnak: ,,minden ok volt a vassal? Ja Ja nincs semmi baja rendben átment!
Olvasom a bizonyítványt: Motor/hajtómű olaj folyás.  Minősítés  H   ez meg mit jelent?

H, mint hulladék  eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71174 Dátum: 2017.02.14 kedd, 21:02:04 »

H, mint hulladék  eljen
akkor I H lenne.ipari hulladék.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #71175 Dátum: 2017.02.15 szerda, 04:05:17 »

a te autódnak szerintem (évjárat alapján) külön ICU van a csúcsok vezérlésének a bal kerékjárati ívben.
Ha így van,akkor az nem olvasható,csak írható!Erdo,ha megvannak a kódok,újra tudod progizni a csúcsokat,de ellenőrizni-kiolvasni nem tudod.


Köszi erre jöttem rá énis
2003 tól lehet olvasni csak azt írják az okosok
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
MMGen
Vendég
« Új hozzászólás #71176 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 14:59:53 »

Tisztelt fórumtársak!

Cserélve lett nálam is a vízköri és az olajköri termosztát is. (Eredeti FORD alkatrészekkel) (2001 TDDI)
Viszont nem oldódott meg a hiba, visszaesik a hőmérséklet ha megállok. Ha a fűtés be van kapcsolva akkor 20km alatt sem tud felmelegedni üzemi hőmérsékletre. (külső -15 foknál)
Amennyiben hidegen induláskor kikapcsolom a fűtést (Off gomb) akkor egészen rövid idő alatt felmelegszik 90 fokra. Üzemi hőmérséklet elérése után bekapcsolom a fűtést visszaesik a bal oldali első jel alá!
Találkozott már valaki ilyen hibával.

Olvastam itt egy hozzászólást amiben említettek a vízcső körében lévő visszacsapószelepet. Esetleg okozhat ilyen problémát?
Merre lehet megtalálni ezt a visszacsapó szelepet? Valakinek van esetleg rajza vagy fényképe?
 


Tisztelt Fórumtárs!
A termosztátok cseréje után, javaslom még a motor háta mögött lévő függőlegesen felfelé haladó vízcső körében lévő visszacsapószelep alapos ellenőrzését. Szükség esetén tisztítását, és a ellenőrizni a biztonságos zárás nyitás folyamatát. A helytelen működése, sok kellemetlen meglepetést tud okozni. A szelep a mellékelt fotón látható. wave

[/url]

Tisztelettel László! worship
Naplózva
grubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84



E-mail
« Új hozzászólás #71177 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 16:34:08 »

Tisztelt fórumtársak!

Cserélve lett nálam is a vízköri és az olajköri termosztát is. (Eredeti FORD alkatrészekkel) (2001 TDDI)
Viszont nem oldódott meg a hiba, visszaesik a hőmérséklet ha megállok. Ha a fűtés be van kapcsolva akkor 20km alatt sem tud felmelegedni üzemi hőmérsékletre. (külső -15 foknál)
Amennyiben hidegen induláskor kikapcsolom a fűtést (Off gomb) akkor egészen rövid idő alatt felmelegszik 90 fokra. Üzemi hőmérséklet elérése után bekapcsolom a fűtést visszaesik a bal oldali első jel alá!
Találkozott már valaki ilyen hibával.

Olvastam itt egy hozzászólást amiben említettek a vízcső körében lévő visszacsapószelepet. Esetleg okozhat ilyen problémát?
Merre lehet megtalálni ezt a visszacsapó szelepet? Valakinek van esetleg rajza vagy fényképe?
Szia,

Esetleg ellenőrizd le, hogy a fűtés bekapcsolásakor nem indul-e el a hűtőventilátor, az vissza tudja hűteni rendesen a motort. A klímavezérlő nálam automatán indítja a klímát falbav is és ezzel a ventilátorokat, az AC kézzel történő kikapcsolása esetén leáll a venti. Ha jobb idő lesz majd, cserélem a klímavezérlőt, addig marad a kézi kikapcsolás taps
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDDI Trend Kombi 2002
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #71178 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 17:09:09 »

Szia,

Esetleg ellenőrizd le, hogy a fűtés bekapcsolásakor nem indul-e el a hűtőventilátor, az vissza tudja hűteni rendesen a motort. A klímavezérlő nálam automatán indítja a klímát falbav is és ezzel a ventilátorokat, az AC kézzel történő kikapcsolása esetén leáll a venti. Ha jobb idő lesz majd, cserélem a klímavezérlőt, addig marad a kézi kikapcsolás taps

Átépíted faceliftesre?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #71179 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 17:35:57 »

Tisztelt fórumtársak!

Cserélve lett nálam is a vízköri és az olajköri termosztát is. (Eredeti FORD alkatrészekkel) (2001 TDDI)
Viszont nem oldódott meg a hiba, visszaesik a hőmérséklet ha megállok. Ha a fűtés be van kapcsolva akkor 20km alatt sem tud felmelegedni üzemi hőmérsékletre. (külső -15 foknál)
Amennyiben hidegen induláskor kikapcsolom a fűtést (Off gomb) akkor egészen rövid idő alatt felmelegszik 90 fokra. Üzemi hőmérséklet elérése után bekapcsolom a fűtést visszaesik a bal oldali első jel alá!
Találkozott már valaki ilyen hibával.

Olvastam itt egy hozzászólást amiben említettek a vízcső körében lévő visszacsapószelepet. Esetleg okozhat ilyen problémát?
Merre lehet megtalálni ezt a visszacsapó szelepet? Valakinek van esetleg rajza vagy fényképe?
 



Ha az a 20 km alatt nincs nagy terhelés a motoron, akkor -15 fokban még akár normális is lehet. A fűtés baromi sok hőt elvesz.
Két reggel tudatosan figyeltem, mindkét nap kb ugyanúgy minusz -5 fok volt, XI. ker --> II. ker. Budafoki út, rakpart, csorgós, lassan haladós tempó.
Egyik nap venti kézzel fix 2-es fokozat, 23 fokra beállítva. Mire célhoz értem, függőtlegesen állt a mutató.
Másik nap venti automata (kb 2 km után már elég magas fokozaton ment), 23 fok. Célnál éppenhogy a negyedes vonalnál volt.

Próbáld ki, hogy pályán mész mondjuk 30 km-t, majd lejössz róla és csorogsz pár km-t. Ha ekkor nem mozdul meg a mutató középállásból, akkor jó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #71180 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 19:21:50 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a kocsi hidegben nehezen indul (-10\-15) . Cseréltem izzitogyertyát, üzemanyagszűrőt, akkumlátort, ac pumpát, de a helyzet változatlan vagyis mégsem. Ausztriában voltunk, ahol karcalta a -20 fokot is a hőmérő és a sok indítózástól lemerült aksi miatt bikáztuk, és láss csodát egy pöccre indult. Másnap reggel már nem is szórakoztunk egyből bikakábel és pöccröff. Emiatt cseréltem akksit, mert rámérve igen halovány volt egész estés töltés után is. De az új akksival is nehezen indul (75 ah /700 indítóáramú). Találkozott már valaki ehhez hasonlóval, vagy tudnátok tippet adni merre induljak? Még a generátorra gondoltam, mert indítás után egy darabig egyenetlen az alapjárat, majd beáll szépen.

Üdv: Tomi
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71181 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 19:31:55 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a kocsi hidegben nehezen indul (-10\-15) . Cseréltem izzitogyertyát, üzemanyagszűrőt, akkumlátort, ac pumpát, de a helyzet változatlan vagyis mégsem. Ausztriában voltunk, ahol karcalta a -20 fokot is a hőmérő és a sok indítózástól lemerült aksi miatt bikáztuk, és láss csodát egy pöccre indult. Másnap reggel már nem is szórakoztunk egyből bikakábel és pöccröff. Emiatt cseréltem akksit, mert rámérve igen halovány volt egész estés töltés után is. De az új akksival is nehezen indul (75 ah /700 indítóáramú). Találkozott már valaki ehhez hasonlóval, vagy tudnátok tippet adni merre induljak? Még a generátorra gondoltam, mert indítás után egy darabig egyenetlen az alapjárat, majd beáll szépen.

Üdv: Tomi
a generátor vonal jó ötlet,érdemes leellenőrizni.
de az akku az kicsi hozzá.80-85Ah kell bele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #71182 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 20:45:17 »

a generátor vonal jó ötlet,érdemes leellenőrizni.
de az akku az kicsi hozzá.80-85Ah kell bele.

Szia!

Értem, akkor nézek nagyobbat, mekkora a max méret ami elfér a tálcába? Esetleg egy alternativát is mondhatsz. Amúgy egy éve kezdte ez a mizériát, és ami az új akksi előtt volt az még ennél is kisebb teljesítményű volt (73ah es 640A) és 2 évesen is a legnagyobb hidegbe röffentette. A céges Rangerbe is ilyen teljesítményű akksi van, de nyilván nem lehet össze hasonlítani a két autót.
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71183 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 20:52:54 »

Szia!

Értem, akkor nézek nagyobbat, mekkora a max méret ami elfér a tálcába? Esetleg egy alternativát is mondhatsz. Amúgy egy éve kezdte ez a mizériát, és ami az új akksi előtt volt az még ennél is kisebb teljesítményű volt (73ah es 640A) és 2 évesen is a legnagyobb hidegbe röffentette. A céges Rangerbe is ilyen teljesítményű akksi van, de nyilván nem lehet össze hasonlítani a két autót.

A Motorcrat vagy a Ford címkés pont jó bele. Abból van akkora, amekkora neked kell. Az a lényeg, hogy Calciumos legyen.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #71184 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 20:55:31 »

a generátor vonal jó ötlet,érdemes leellenőrizni.
de az akku az kicsi hozzá.80-85Ah kell bele.

Dehogy kicsi. Nekem sima mezei hetvenpár Ah-s akksi van benne (tavaly nyári) és simán pöccröff volt reggel -10-ben is.

Szia!

Értem, akkor nézek nagyobbat, mekkora a max méret ami elfér a tálcába? Esetleg egy alternativát is mondhatsz. Amúgy egy éve kezdte ez a mizériát, és ami az új akksi előtt volt az még ennél is kisebb teljesítményű volt (73ah es 640A) és 2 évesen is a legnagyobb hidegbe röffentette. A céges Rangerbe is ilyen teljesítményű akksi van, de nyilván nem lehet össze hasonlítani a két autót.

Önindítót is érdemes lenne ellenőrizni. Nekem a felújított öndindító berakása után sokkal virgoncabban tekert.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #71185 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:07:32 »

a generátor vonal jó ötlet,érdemes leellenőrizni.
de az akku az kicsi hozzá.80-85Ah kell bele.

Bosch S4 74Ah-sat használok vek óta. Bőven jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #71186 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:13:56 »

Bosch S4 74Ah-sat használok vek óta. Bőven jó.

AndyA
nyenyecek vagytok.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #71187 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:22:31 »

Önindítót is érdemes lenne ellenőrizni. Nekem a felújított öndindító berakása után sokkal virgoncabban tekert.

ezt alátudom támasztani, én is felújítottam a sajátom és sokkal jobban indul azóta
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #71188 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:24:06 »

A Motorcrat vagy a Ford címkés pont jó bele. Abból van akkora, amekkora neked kell. Az a lényeg, hogy Calciumos legyen.

Szia!

Rendben, köszönöm! Smiley
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
szucstamas20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


E-mail
« Új hozzászólás #71189 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:28:08 »

Dehogy kicsi. Nekem sima mezei hetvenpár Ah-s akksi van benne (tavaly nyári) és simán pöccröff volt reggel -10-ben is.

Önindítót is érdemes lenne ellenőrizni. Nekem a felújított öndindító berakása után sokkal virgoncabban tekert.

Szia!

Igen, én is gondoltam az önindítóra, egy takarítás nem árt neki, meg olvastam még az aksi tálca alatti test kábelt is.
Naplózva

2001-es Ford Mondeo mk3 TDDI sedan
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #71190 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:35:57 »

Szia!

Igen, én is gondoltam az önindítóra, egy takarítás nem árt neki, meg olvastam még az aksi tálca alatti test kábelt is.

Nem csak takarítás kellene neki, 2 csapágy és komplett bronzkefe csere, szerintem ez a minimum ami jó eredményt hozna
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #71191 Dátum: 2017.02.16 csütörtök, 21:44:50 »

Dehogy kicsi. Nekem sima mezei hetvenpár Ah-s akksi van benne (tavaly nyári) és simán pöccröff volt reggel -10-ben is.


-10 ben nekem is szépen indult hetvenpár Ah-s  Varta akksival de -17 fokban már ugyanez nem volt olyan nagyon egyszerű.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #71192 Dátum: 2017.02.17 péntek, 10:04:01 »

-10 ben nekem is szépen indult hetvenpár Ah-s  Varta akksival de -17 fokban már ugyanez nem volt olyan nagyon egyszerű.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a téli hónapokban, minden hónapban egyszer teljesen feltöltenéd egy normális töltővel az aksit, akkor Magyarországon nincs az a hideg amiben ne indulna minden gond nélkül a gépezet. Különösen igaz ez akkor, ha az ember fia sok rövid utat tesz pl városi közlekedés esetén.  wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #71193 Dátum: 2017.02.17 péntek, 10:41:24 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha a téli hónapokban, minden hónapban egyszer teljesen feltöltenéd egy normális töltővel az aksit, akkor Magyarországon nincs az a hideg amiben ne indulna minden gond nélkül a gépezet. Különösen igaz ez akkor, ha az ember fia sok rövid utat tesz pl városi közlekedés esetén.  wave
Tisztelettel László! worship
A napi átlag 2x2,9 km ami a lényeg 2,9 km után újraindítás, van a mikor persze több eplus2 generátor meg akksi legyen a talpán ami ezt nem sínylí  meg. Teljesen elégedett vagyok vele.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #71194 Dátum: 2017.02.17 péntek, 11:52:46 »

Elkezdett akadni  a gyújtáskapcsolóban a kulcs. Sokszor elfordul elsőre, többször pedig csak sokadikra. Van valakinek valami ötlete, hogy milyen nyűge van?
Voltam kulcsosnál, mert jött a kéményseprő. Kulcsos szerint a kulcs nem kopott, a gyújtáskapcsoló lamelláira fogta az akadást. Azt is javítják (6500 pénzért), de ki kell szerelni.
Van valami extra a kiszerelésben, ilyen kódolás, letiltás stb, vagy csak úgy hű neki Balázs?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #71195 Dátum: 2017.02.17 péntek, 12:10:44 »

Voltam kulcsosnál, mert jött a kéményseprő. Kulcsos szerint a kulcs nem kopott, a gyújtáskapcsoló lamelláira fogta az akadást. Azt is javítják (6500 pénzért), de ki kell szerelni.
Van valami extra a kiszerelésben, ilyen kódolás, letiltás stb, vagy csak úgy hű neki Balázs?

Ha kiszereled, gyalog kell elvidd a javítóhoz. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #71196 Dátum: 2017.02.17 péntek, 13:01:31 »

Ha kiszereled, gyalog kell elvidd a javítóhoz. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Áhh, benyúl a kormány alá, kitép egy köteg kábelt és lesz pont két blankolt végű, amit összeérint és indul az autó. Legalábbis a filmekben ez szokott működni Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #71197 Dátum: 2017.02.17 péntek, 14:17:00 »

Látom nem szüntek meg a mondeo gyermekbetegségei Smiley Smiley

Ugyanazokat a problémákat olvasom 3 éve  worship worship

Utcán látok egy MKIII-ast, már majdnem a hányinger kerülget, tudván milyen motor van benne.   worship nyes
Mindnek van valami gyerekbetegsége nyes 
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #71198 Dátum: 2017.02.17 péntek, 15:33:04 »

Ha kiszereled, gyalog kell elvidd a javítóhoz. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Cheesy
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71199 Dátum: 2017.02.17 péntek, 19:01:27 »

Áhh, benyúl a kormány alá, kitép egy köteg kábelt és lesz pont két blankolt végű, amit összeérint és indul az autó. Legalábbis a filmekben ez szokott működni Cheesy

Azt kihagytad, hogy az önindítózós vezetéket szépen összetekerik a másikkal. Ja, és közben akkora szikrákat nyom a két vezeték, mintha hegesztene.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 [1424] 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.