Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.28 péntek, 02:57:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 [1421] 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20562789 alkalommal)
0 Felhasználó és 24 vendég van a témában
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #71000 Dátum: 2017.01.28 szombat, 16:56:14 »

meg a szennyeződés egy dolog,meg ha tönkrement az másik.

Amúgy csinált már ilyet párszor, de eddig 2-3 indításra be is indult. Csak hidegen csinálta akkor is, melegen egyszer sem.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #71001 Dátum: 2017.01.28 szombat, 17:53:28 »

Sziasztok!

Ma indultam volna az autóval, csak nem indult be.

Csináltam róla videót.

https://youtu.be/m7gQ_h4FhZ4

Úgy beindult, ha nyomtam egy kis gázt, de utána is tartani kellett a pedált, hogy ne álljon le. Elvettem a gázt egyből le állt. A tank az háromnegyedig van, az az ok kizárva ha kevés lenne benne.

Szerelőt nem akartam már zaklatni így szombat délután.


Lehúztam a csatit az alapjárati motorról, ugyan azt csinálja. Ha rajta van, ha nincs gázzal indul és tartani kell hogy ne álljon le.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Atta20
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



E-mail
« Új hozzászólás #71002 Dátum: 2017.01.28 szombat, 19:22:12 »

Sziasztok!

Ma indultam volna az autóval, csak nem indult be.

Csináltam róla videót.

https://youtu.be/m7gQ_h4FhZ4

Úgy beindult, ha nyomtam egy kis gázt, de utána is tartani kellett a pedált, hogy ne álljon le. Elvettem a gázt egyből le állt. A tank az háromnegyedig van, az az ok kizárva ha kevés lenne benne.

Szerelőt nem akartam már zaklatni így szombat délután.


Nekem is csinálja pontosan ugyan ezt, de csak akkor ha kritikusan kevés a benzin a tankban. Párszor ráadom a gyújtás, de persze minden ráadásnál várok utána beindul. Ha van a tankban benzin, akkor nem csinál ilyet.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia  2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #71003 Dátum: 2017.01.28 szombat, 19:33:20 »

Nekem is csinálja pontosan ugyan ezt, de csak akkor ha kritikusan kevés a benzin a tankban. Párszor ráadom a gyújtás, de persze minden ráadásnál várok utána beindul. Ha van a tankban benzin, akkor nem csinál ilyet.

Nekem most az a hiba lehetőség ki van lőve. Személyesen negyed tank alá nem szeretem levinni.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #71004 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:03:17 »

https://youtu.be/IJ2IAwT60Jw        Ez van kormány mozgatásnál...A kormányrudat a leirás szerint átnéztem,beállitottam...
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #71005 Dátum: 2017.01.28 szombat, 21:10:39 »

https://youtu.be/IJ2IAwT60Jw        Ez van kormány mozgatásnál...A kormányrudat a leirás szerint átnéztem,beállitottam...

Muzikális autó... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #71006 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 09:25:44 »

https://youtu.be/eAtM8kwRYsY   Azt hiszem ez igy nem az igazi.....
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71007 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 09:57:07 »

https://youtu.be/IJ2IAwT60Jw        Ez van kormány mozgatásnál...A kormányrudat a leirás szerint átnéztem,beállitottam...

Én a kormányösszekötő csuklókra tippelnék (külső-belső). Hallhatóan a motortérből jön a hang. Vidd el egy szervizbe, ott tutira megmondják neked, hogy mi a rossz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #71008 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:02:48 »

Én a kormányösszekötő csuklókra tippelnék (külső-belső). Hallhatóan a motortérből jön a hang. Vidd el egy szervizbe, ott tutira megmondják neked, hogy mi a rossz.

A kormánygép cseréjekor elvilag kapott azokból is újat, azt mondta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71009 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:12:31 »

A kormánygép cseréjekor elvilag kapott azokból is újat, azt mondta.

AndyA

Csak annyit írt, hogy kormánymű csere volt.


"Üdv.Ha álló helyben kulcs elforditva hogy mozigjon a kormány,és jobbra-balra mozgatva kattogó hangot hallani a kormányoszlop vonalában azt mi adhatja? Most volt kormánymü csere is(felújitottra).Van ott vmi csukló,vagy vmi???"
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #71010 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 10:19:57 »

Csak annyit írt, hogy kormánymű csere volt.


"Üdv.Ha álló helyben kulcs elforditva hogy mozigjon a kormány,és jobbra-balra mozgatva kattogó hangot hallani a kormányoszlop vonalában azt mi adhatja? Most volt kormánymü csere is(felújitottra).Van ott vmi csukló,vagy vmi???"

Beszéltem vele a telefon. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #71011 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 11:44:01 »

Én a kormányösszekötő csuklókra tippelnék (külső-belső). Hallhatóan a motortérből jön a hang. Vidd el egy szervizbe, ott tutira megmondják neked, hogy mi a rossz.
   Ha lekötöm mindkét kormányösszekötőt,akkor is adja a hangot.A felújított kormánymün volt két axiális csukló szerelve úgy jött...
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #71012 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 11:48:22 »

Nos...lekötöm a két kormányösszekötőt,a kormányművet,aztán fogóval megmozgatom a csonkot amihez csatlakozik a kormányrúd és ha adja a hangot akkor azt hiszem lehet is kiszerelni...Nagyon úgy fest,hogy rossz az "új" kormánymű is......hamarosan jön a benzin és a gyufa.....
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #71013 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 11:52:23 »

   Sajnos nem ez a gond. Embarrassed
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71014 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 14:23:31 »

Nos...lekötöm a két kormányösszekötőt,a kormányművet,aztán fogóval megmozgatom a csonkot amihez csatlakozik a kormányrúd és ha adja a hangot akkor azt hiszem lehet is kiszerelni...Nagyon úgy fest,hogy rossz az "új" kormánymű is......hamarosan jön a benzin és a gyufa.....

Garancia van még rá? A benzint tartogasd a műhelyre.  eplus2
Naplózva
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #71015 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 14:35:01 »

Garancia van még rá? A benzint tartogasd a műhelyre.  eplus2
Csak van garancia...szombat reggel érkezett! Cheesy  Az idegrendszerem offon van... falbav
H
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #71016 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 14:41:26 »

   Sajnos nem ez a gond. Embarrassed


Látom  szomoru1
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71017 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 14:50:19 »

Csak van garancia...szombat reggel érkezett! Cheesy  Az idegrendszerem offon van... falbav
H

Akkor szerintem adott a tevékenység. Ha ilyen sz.r munkát ad ki a kezéből, az a minimum, hogy megcsinálja sűrű bocsánatkérések közepette. Azért majd teszteld le, mielőtt elhozod onnan.
Naplózva
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #71018 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 14:55:53 »

alapjárati motort szokott hasonló gondot okozni ha xar.

Alapjáratim sz.rakszik. Levettem, indítottam úgy, egyből kapott levegőt nyes, indult is.
Adtam neki féktisztítót utána már jó lett. Majd be kell ruházni egyre.  hehe
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #71019 Dátum: 2017.01.29 vasárnap, 14:56:14 »

Alapjáratim sz.rakszik. Levettem, indítottam úgy, egyből kapott levegőt nyes, indult is.
Adtam neki féktisztítót utána már jó lett. Majd be kell ruházni egyre.  hehe
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #71020 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 11:43:40 »

Ablaktörlő lapát mérete elől 50 + 55 cm, hátul 48 cm.

Előre az 51 cm mehet az 50 helyett?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #71021 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 11:45:21 »

A lökhárítót kell levenni, ha a tartályhoz komolyabban hozzá akarsz férni. Nem könnyű, mert lemezbe peremezett anyák vannak, amik berohadtak rég, és kitekerni csak akkor tudod, ha ellentartasz. Az meg nőgyógyász meló, olyan szűk a hely. Lámpák ki, kerékjárati burkolat le, és elölről-hátulról egy-egy csavart tudsz elérni ellentartáshoz, a tekeréshez meg egy dupla hosszú toldóval alulról kell odanyúlni.

Azután már adja magát.

AndyA

Köszi.
 Sad
Első körben felemelem az autót, hátha tudok a tartállyal valamit kezdeni.
Azért egy lökös leszerelése nem tűnik egyszerűnek nekem.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #71022 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 11:46:00 »

Ablaktörlő lapát mérete elől 50 + 55 cm, hátul 48 cm.

Előre az 51 cm mehet az 50 helyett?
igen,simán elfér
1cm-rel többet látsz. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #71023 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 12:45:31 »

Köszi.
 Sad
Első körben felemelem az autót, hátha tudok a tartállyal valamit kezdeni.
Azért egy lökös leszerelése nem tűnik egyszerűnek nekem.


Kell hozzá bontogatni. Alul a légterelőket is, lámpákat, miegyebet. Nem két perc.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #71024 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 14:06:37 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy ha usb-s OBD csatlakozóval és laptoppal akarok hibakódot olvasni a kocsin, akkor a laptopra milyen programot kell telepíteni? Valamint van konkrét USB-s OBD csatlakozó márka vagy fajta ami bevált? Előre is köszönöm a választ.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #71025 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 14:10:42 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy ha usb-s OBD csatlakozóval és laptoppal akarok hibakódot olvasni a kocsin, akkor a laptopra milyen programot kell telepíteni? Valamint van konkrét USB-s OBD csatlakozó márka vagy fajta ami bevált? Előre is köszönöm a választ.

FORScan.

Tudnia kell a J1850, vagy milyen nevű Ford-specifikus protokollt, különben csak elég gyalogos lekérdezésekre lesz elég.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #71026 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 16:31:13 »

Légteleníteni nem tudod, mert azt automatikusan csinálja. Elvileg a kiegyenlítő tartályban látnod kell, hogy mozog a folyadék járó motornál.
Köszi mindenkinek a segítséget, a tartályba vezető vékonyabb csövek egyikében volt dugulás. Kitakarítottuk, most napok óta jó, de lekopogom  hehe
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #71027 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 16:35:36 »

Sziasztok   integet2

Az lenne a kérdésem hogy a lámpa mosó a lökhárítóbol milyen elven jön ki.
Mert hiába van felkapcsolva a lámpa és az az ablakot mosom valahogy nem akar vizet spriccelni a fényszóróra.
Vajon mi lehet a baj?

A válaszokat előre is köszönöm Smiley
Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #71028 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 18:08:00 »

FORScan.

Tudnia kell a J1850, vagy milyen nevű Ford-specifikus protokollt, különben csak elég gyalogos lekérdezésekre lesz elég.

AndyA

Köszi. Találtam egy olyat, hogy "Ford-VCM OBD" csatlakozó és egy kis CD lemezt is adnak hozzá, amin gondolom valami program lehet, de akkor az felesleges is lenne, mert a ForScan-t érdemes hozzá úgy is beszerezni. Többek között ez van a leírásban/hirdetésben megadva: Kommunikációs protokollok: 4.J1850 PWM , ISO, CAN. Már csak az lenne a kérdésem, hogy akkor ez a kábel tökéletes lenne nekem? 14e Ft-ért árulja valaki, ez reális?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
GKovacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 476


« Új hozzászólás #71029 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 18:30:24 »

Sziasztok   integet2

Az lenne a kérdésem hogy a lámpa mosó a lökhárítóbol milyen elven jön ki.
Mert hiába van felkapcsolva a lámpa és az az ablakot mosom valahogy nem akar vizet spriccelni a fényszóróra.
Vajon mi lehet a baj?

A válaszokat előre is köszönöm Smiley
Kicsit tovább kell nyomni az ablakmosót, hogy elinduljon a lámpa mosó is.
Mivel a tartályban külön szivattyúja van a lámpamosónak, ami feljebb van, mint a másik, ha nincs elég folyadék nem megy.
Van külön biztosítéka a lámpamosónak. Azt is nézd meg!
Naplózva

MK4 2.2 TDCI Titanium S
Pepus1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



E-mail
« Új hozzászólás #71030 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 18:35:32 »

Köszönöm válaszod Smiley
Megpróbálom, moso van benne a biztit már kicseréltem.
De lehet h nem nyomtam olyan sokáig.

Amúgy a fúvókákat a víz nyomja ki ügye?, csak a tartályban van elektromos szivattyu ügye?

Kicsit tovább kell nyomni az ablakmosót, hogy elinduljon a lámpa mosó is.
Mivel a tartályban külön szivattyúja van a lámpamosónak, ami feljebb van, mint a másik, ha nincs elég folyadék nem megy.
Van külön biztosítéka a lámpamosónak. Azt is nézd meg!

Naplózva

2006 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCI 116 le.
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71031 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 18:37:42 »

Köszi. Találtam egy olyat, hogy "Ford-VCM OBD" csatlakozó és egy kis CD lemezt is adnak hozzá, amin gondolom valami program lehet, de akkor az felesleges is lenne, mert a ForScan-t érdemes hozzá úgy is beszerezni. Többek között ez van a leírásban/hirdetésben megadva: Kommunikációs protokollok: 4.J1850 PWM , ISO, CAN. Már csak az lenne a kérdésem, hogy akkor ez a kábel tökéletes lenne nekem? 14e Ft-ért árulja valaki, ez reális?

K. drága. Neked elég egy ELM327 klón is, amit pl. aliexpress-ről vagy ebay-ról max 3-4e ft-ért meg tudod rendelni.

Pl.: https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20170130093659&SearchText=elm327+usb
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #71032 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 18:43:41 »

Köszi. Találtam egy olyat, hogy "Ford-VCM OBD" csatlakozó és egy kis CD lemezt is adnak hozzá, amin gondolom valami program lehet, de akkor az felesleges is lenne, mert a ForScan-t érdemes hozzá úgy is beszerezni. Többek között ez van a leírásban/hirdetésben megadva: Kommunikációs protokollok: 4.J1850 PWM , ISO, CAN. Már csak az lenne a kérdésem, hogy akkor ez a kábel tökéletes lenne nekem? 14e Ft-ért árulja valaki, ez reális?
Ford vmc obd az nem csak FoCom progival üzemel?Mert akkor a Forscan nem megoldható vele. wow1
Én így tudom,de az nem jelent semmit. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #71033 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 20:53:34 »

1.
Menet közben a gáz pedál picit rezeg. Elég idegesítő. Mitől lehet?

2.
A képen bekarikázott dísz csíkot csak az ajtó panel leszedésével lehet hozzá férni teljesen vagy anélkül is lejön? Fogja-e valami csavar vagy csak patent?

http://kephost.com/image/wA23
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.30 hétfő, 21:20:38 írta adam0723 » Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #71034 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 21:41:21 »

Sziasztok!

Csak egy gyors kérdés. Mennyibe fáj egy bontott/felújított kormánymű? Smiley 2007.02-asi 2.0 TDCi. Balra kanyarodásnál a kormány kicsit megszorul,majd hirtelen továbbindul,a réginél is hasonló után volt kormánymű csere.

Köszi!

Nika
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #71035 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 22:51:55 »

Sziasztok   integet2

Az lenne a kérdésem hogy a lámpa mosó a lökhárítóbol milyen elven jön ki.
Mert hiába van felkapcsolva a lámpa és az az ablakot mosom valahogy nem akar vizet spriccelni a fényszóróra.
Vajon mi lehet a baj?

A válaszokat előre is köszönöm Smiley

A nyomás tolja ki, amit a második mosómotor direkt neki csinál.

Azaz kell legyen második mosómotor, és ahhoz egy kék relé a bal térdnél lévő biztosítéktábla alján a foglalatban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #71036 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 22:53:17 »

Köszi. Találtam egy olyat, hogy "Ford-VCM OBD" csatlakozó és egy kis CD lemezt is adnak hozzá, amin gondolom valami program lehet, de akkor az felesleges is lenne, mert a ForScan-t érdemes hozzá úgy is beszerezni. Többek között ez van a leírásban/hirdetésben megadva: Kommunikációs protokollok: 4.J1850 PWM , ISO, CAN. Már csak az lenne a kérdésem, hogy akkor ez a kábel tökéletes lenne nekem? 14e Ft-ért árulja valaki, ez reális?

A VCM a gyári cucc kínai koppintása. Azzal óvattal, mert ki tudod vele nyírni az autót.

Maradj egy sima ELM-327 klónnál és a FORScannél. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71037 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 22:59:10 »

Nem. Soha. Az úgy áll középen (vagyis egy lehelettel balra, mint mindenkinek  Cheesy ), mintha odaragasztották volna. Menet közben, akár autopályán, 98-100 fok, ha megállok vagy araszolok, akkor 103ig megy fel.
Igen gyári. Sokan mondták már, hogy csak gyári vagy talán Vernet. A Gates-el vegyes a tapasztalat.

Nekem is 3 km után már középen áll a mutató és, ha városban mászkálok nem mozdul ezért nem vagyok biztos abban, hogy rossz a termosztát. Én kapàsból arra gondoltam  , a hideg szél hűti le radasul a fűtés is ment keményen. Azt hittem erre azt fogjátok írni, hogy normális jelenség de így most el bizonytalonodtam.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #71038 Dátum: 2017.01.30 hétfő, 23:04:33 »

Nekem is 3 km után már középen áll a mutató és, ha városban mászkálok nem mozdul ezért nem vagyok biztos abban, hogy rossz a termosztát. Én kapàsból arra gondoltam  , a hideg szél hűti le radasul a fűtés is ment keményen. Azt hittem erre azt fogjátok írni, hogy normális jelenség de így most el bizonytalonodtam.

Autópályamenet, minden üzemi hőfokon. Motorfékes kigurulás 130-ról visszakaőcsolgatva - mire a parkolóba értem, már konyult a mutató. Ez van, ha kinn -6 fok van, és gőzerővel megy a fűtés (23 fokra állítva). Ennyire nem csinál sok meleget a TDCi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #71039 Dátum: 2017.01.31 kedd, 08:45:40 »

Autópályamenet, minden üzemi hőfokon. Motorfékes kigurulás 130-ról visszakaőcsolgatva - mire a parkolóba értem, már konyult a mutató. Ez van, ha kinn -6 fok van, és gőzerővel megy a fűtés (23 fokra állítva). Ennyire nem csinál sok meleget a TDCi.

AndyA

Tádécéi nem, de a benzines igen. Annak jó termosztáttal a konyulást még megközelítenie sem szabad ilyen mínusz pár fokokban, főleg hogy az 65°C alatt kezd el konyulni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #71040 Dátum: 2017.01.31 kedd, 08:56:52 »

1.
Menet közben a gáz pedál picit rezeg. Elég idegesítő. Mitől lehet?

2.
A képen bekarikázott dísz csíkot csak az ajtó panel leszedésével lehet hozzá férni teljesen vagy anélkül is lejön? Fogja-e valami csavar vagy csak patent?

http://kephost.com/image/wA23

1. Passz
2. Le kell hozzá venni az ajtókárpitot. (körben 4 csavar, a behúzó alatt 2, a kilincsnél 1 csavar fogja) A panel kis pöckei vannak elsütve a másik oldalon.
Naplózva
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #71041 Dátum: 2017.01.31 kedd, 09:15:56 »

Tádécéi nem, de a benzines igen. Annak jó termosztáttal a konyulást még megközelítenie sem szabad ilyen mínusz pár fokokban, főleg hogy az 65°C alatt kezd el konyulni.

Hát eddig a pillanatig én is azt hittem, hogy az enyémnél (benzines) normális ha ezekben a hidegekben a mutató néha játszadozik fűtés használata esetén pedig én csak ECO üzemben 16 fokra állítom a fűtést, mert viszonylag rövid ideig megyek egy huzamba és így általában kabátban maradok az autóban, ezért igazából csak a pára leszedése miatt kapcsolom be ezt a 16fokos "meleget" is. Azt hozzáteszem, hogy az autó hideg indítása esetén sosem rakom rá egyből a fűtést, hanem megvárom míg önerőből kb. 3km alatt függőlegesen áll a mutató, aztán kezd el párásodni az autó belül és ekkor nyomom rá a 16fokos fűtést közepes ventillátor használattal. Ezt követően a mutató mindig elkezd "lekonyulni" aztán városba beérve visszaáll középre a mutató. Viszont ha kimegyek autópályára (kb. 2km-es szakaszt használok), akkor nem egyszer láttam, hogy elég rendesen elmozdult balra. Megmondom őszintén azért gondoltam, hogy ez így normális mert korábban többen is jelezték, hogy náluk is így viselkedik fűtés mellett a hőfokjelző. Meg abból is a megfelelő működésre következtettem, hogy tényleg a -6 fokból reggel elindulva is kb. 3km alatt mindig eléri az üzemi hőfokot az autó, tehát a felmelegedéssel nincsen gond úgy gondolom. De akkor ezek szerint tévedek?  szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #71042 Dátum: 2017.01.31 kedd, 09:32:11 »

Hát eddig a pillanatig én is azt hittem, hogy az enyémnél (benzines) normális ha ezekben a hidegekben a mutató néha játszadozik fűtés használata esetén pedig én csak ECO üzemben 16 fokra állítom a fűtést, mert viszonylag rövid ideig megyek egy huzamba és így általában kabátban maradok az autóban, ezért igazából csak a pára leszedése miatt kapcsolom be ezt a 16fokos "meleget" is. Azt hozzáteszem, hogy az autó hideg indítása esetén sosem rakom rá egyből a fűtést, hanem megvárom míg önerőből kb. 3km alatt függőlegesen áll a mutató, aztán kezd el párásodni az autó belül és ekkor nyomom rá a 16fokos fűtést közepes ventillátor használattal. Ezt követően a mutató mindig elkezd "lekonyulni" aztán városba beérve visszaáll középre a mutató. Viszont ha kimegyek autópályára (kb. 2km-es szakaszt használok), akkor nem egyszer láttam, hogy elég rendesen elmozdult balra. Megmondom őszintén azért gondoltam, hogy ez így normális mert korábban többen is jelezték, hogy náluk is így viselkedik fűtés mellett a hőfokjelző. Meg abból is a megfelelő működésre következtettem, hogy tényleg a -6 fokból reggel elindulva is kb. 3km alatt mindig eléri az üzemi hőfokot az autó, tehát a felmelegedéssel nincsen gond úgy gondolom. De akkor ezek szerint tévedek?  szomoru1
Mint ahogy Bleky írta:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1092561#msg1092561
A középállásra beállás 1-3 km még normális és ott is marad.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #71043 Dátum: 2017.01.31 kedd, 09:54:05 »

Hát eddig a pillanatig én is azt hittem, hogy az enyémnél (benzines) normális ha ezekben a hidegekben a mutató néha játszadozik fűtés használata esetén pedig én csak ECO üzemben 16 fokra állítom a fűtést, mert viszonylag rövid ideig megyek egy huzamba és így általában kabátban maradok az autóban, ezért igazából csak a pára leszedése miatt kapcsolom be ezt a 16fokos "meleget" is. Azt hozzáteszem, hogy az autó hideg indítása esetén sosem rakom rá egyből a fűtést, hanem megvárom míg önerőből kb. 3km alatt függőlegesen áll a mutató, aztán kezd el párásodni az autó belül és ekkor nyomom rá a 16fokos fűtést közepes ventillátor használattal. Ezt követően a mutató mindig elkezd "lekonyulni" aztán városba beérve visszaáll középre a mutató. Viszont ha kimegyek autópályára (kb. 2km-es szakaszt használok), akkor nem egyszer láttam, hogy elég rendesen elmozdult balra. Megmondom őszintén azért gondoltam, hogy ez így normális mert korábban többen is jelezték, hogy náluk is így viselkedik fűtés mellett a hőfokjelző. Meg abból is a megfelelő működésre következtettem, hogy tényleg a -6 fokból reggel elindulva is kb. 3km alatt mindig eléri az üzemi hőfokot az autó, tehát a felmelegedéssel nincsen gond úgy gondolom. De akkor ezek szerint tévedek?  szomoru1

Bajnok belinkelte, direkt lemértem referenciának az enyémet. A benzines sokkal melegebb mint a dizli, a miénk nem konyul.  eplus2   Pár hete -25ben mentem autópályán 140-el és tartja a hőfokot. Ha garázsból állok ki (+18 fok), nincs jégkaparás, azonnal indulok, úgy 150-200m után középen a mutató (65fok).
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #71044 Dátum: 2017.01.31 kedd, 09:59:45 »

1. Passz
2. Le kell hozzá venni az ajtókárpitot. (körben 4 csavar, a behúzó alatt 2, a kilincsnél 1 csavar fogja) A panel kis pöckei vannak elsütve a másik oldalon.

Köszi!
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #71045 Dátum: 2017.01.31 kedd, 10:00:13 »

Bajnok belinkelte, direkt lemértem referenciának az enyémet. A benzines sokkal melegebb mint a dizli, a miénk nem konyul.  eplus2   Pár hete -25ben mentem autópályán 140-el és tartja a hőfokot. Ha garázsból állok ki (+18 fok), nincs jégkaparás, azonnal indulok, úgy 150-200m után középen a mutató (65fok).
eljen
Nálam Fa garázsból -4°C(kint -16°C) indulva 1 km után középállás(60-70 °C környékén)és utána sem konyul le. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #71046 Dátum: 2017.01.31 kedd, 10:14:43 »

Bajnok belinkelte, direkt lemérte
m referenciának az enyémet. A benzines sokkal melegebb mint a dizli, a miénk nem konyul.  eplus2   Pár hete -25ben mentem autópályán 140-el és tartja a hőfokot. Ha garázsból állok ki (+18 fok), nincs jégkaparás, azonnal indulok, úgy 150-200m után középen a mutató (65fok).

Akkor ezek szerint az enyém rossz vagy csak a gates termosztàt ilyen. Mindenesetre ,ha jobb idoben mukodik normalisan akkor iden meg
marad.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #71047 Dátum: 2017.01.31 kedd, 10:23:16 »

Bajnok belinkelte, direkt lemértem referenciának az enyémet. A benzines sokkal melegebb mint a dizli, a miénk nem konyul.  eplus2   Pár hete -25ben mentem autópályán 140-el és tartja a hőfokot. Ha garázsból állok ki (+18 fok), nincs jégkaparás, azonnal indulok, úgy 150-200m után középen a mutató (65fok).

Szuper! Nekem most lekonyult a szomorúságtól.... mármint a szám széle.  hehe
Komolyra fordítva, akkor nagyon sok embernek nem jó a termosztátja. Mondom pár hónapja olvasgattam itt ugyanez volt a téma és többen is írták, hogy a fűtés hatására elmozdul a mutató és hogy ez teljesen normális dolog, mert hát a fűtés hőt von el a motortól. Akkor lehet hogy ott van a hiba az értelmezésemben, hogy ezeket a tüneteket általában a dízel tulajdonosok írhatták és ott ez teljesen normális.
Hogy a fenébe tud a tied 150-200m alatt felmelegedni 65 fokra? Üveggyapottal van körbeszigetelve a motorod?  nyes
Egyébként a hőfokjelzésbe vagy a felmelegedés dologba nem lehet valami beleszólása annak, hogy van fűtött meg nem fűtött termosztát? Az enyém 2004 év végi gyártás, tehát elvileg akkor ez nem fűtött termosztátos. A tied pedig az ha jól gondolom. Lehet, hogy ezzel most nagy hülyeséget kérdeztem  Roll Eyes
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #71048 Dátum: 2017.01.31 kedd, 10:36:22 »

Szuper! Nekem most lekonyult a szomorúságtól.... mármint a szám széle.  hehe
Komolyra fordítva, akkor nagyon sok embernek nem jó a termosztátja. Mondom pár hónapja olvasgattam itt ugyanez volt a téma és többen is írták, hogy a fűtés hatására elmozdul a mutató és hogy ez teljesen normális dolog, mert hát a fűtés hőt von el a motortól. Akkor lehet hogy ott van a hiba az értelmezésemben, hogy ezeket a tüneteket általában a dízel tulajdonosok írhatták és ott ez teljesen normális.
Hogy a fenébe tud a tied 150-200m alatt felmelegedni 65 fokra? Üveggyapottal van körbeszigetelve a motorod?  nyes
Egyébként a hőfokjelzésbe vagy a felmelegedés dologba nem lehet valami beleszólása annak, hogy van fűtött meg nem fűtött termosztát? Az enyém 2004 év végi gyártás, tehát elvileg akkor ez nem fűtött termosztátos. A tied pedig az ha jól gondolom. Lehet, hogy ezzel most nagy hülyeséget kérdeztem  Roll Eyes

Megszoktad már, hogy nem melegszik, majd jó termosztáttal a tiéd is melegedni fog. Igen, fűtött az enyém, de ha jól sejtem annak csak akkor van jelentősége ha hidegen megterheled a motort, hamarabb nyit. Bár nem tudom ki az a barom aki tolja neki hidegen. Én szigorúan 1500-3000 között tartom még be nem melegszik.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #71049 Dátum: 2017.01.31 kedd, 10:38:24 »

Az enyém, most nagy hidegekben elindulva, mikor kapja a menetszelet 20Km után sem mozdul feljebb 65 fokról. Ha hagyom alapjáraton bemelegedni, akkor szépen beáll középre, de ha maxra kapcsolom a fűtést elkezd konyulni a mutató. Kartonpapírozzam le az elejét mint egy IFA -nak?  falbav  A szerelő szerint jó a termosztátom, de én továbbra is kételkedem. Termosztátból gyárit?
Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
Oldalak: 1 ... 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 [1421] 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 23 lekéréssel.