Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:24:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 [1420] 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21853019 alkalommal)
0 Felhasználó és 271 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #70950 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 21:25:19 »

Szoval akkor hova kell menni asztalt borogatni ?
Kapasbol KPM ? Ok adnak uj forgalmit ? Mert ahogy nezem alapbol a bhuzi kormanyablaxban lehet uj forgalmit kerni.
te mehetsz ahová akarsz.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #70951 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 21:27:28 »

te mehetsz ahová akarsz.... eplus2

 duhos2 Grin
Naplózva

blah blah blah
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #70952 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 22:33:44 »

Az OK, de mint mondtad, emelt fordulaton fűt (kering a víz). Alapjáraton gondoltam, mert, mint írtad, akkor nem fűt (nyilván, mert valószínűleg nem kering a "víz" a rendszerben úgy, ahogy kellene).

Hát épp ez az, ami fejtörést okoz nekem is  fejvakaras Minden rendben az autóval, leindul, megáll, nem melegszik, fűt is szépen, de ha megállok egy piros lámpánál, 10 mp múlva ömlik a hideg a rácsokból. Azért természetesen köszi a tanácsot, meg fogom nézetni a vízpumpát is,ha a légtelenítés nem vezet ereményre!
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Fekete7625
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #70953 Dátum: 2017.01.26 csütörtök, 22:34:07 »

Sziasztok,

csere érett lett a kormányszervó olaj a gépemben.
A forumon olvastam, hogy 2003 után a zöld olaj használatos.
A boltban viszont elbizonytalanítottak, mert szerintük a piros való a gépbe.
Sajnos nem tudom megállapítani milyen van benne most, mert már fekete.
Tud valaki segíteni, hogy akkor milyen is kell?
A gép mk3 mondeo 2.0 TDCI 2005-ös évjárat.

Üdv.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #70954 Dátum: 2017.01.27 péntek, 06:40:40 »

Sziasztok,

csere érett lett a kormányszervó olaj a gépemben.
A forumon olvastam, hogy 2003 után a zöld olaj használatos.
A boltban viszont elbizonytalanítottak, mert szerintük a piros való a gépbe.
Sajnos nem tudom megállapítani milyen van benne most, mert már fekete.
Tud valaki segíteni, hogy akkor milyen is kell?
A gép mk3 mondeo 2.0 TDCI 2005-ös évjárat.

Üdv.

nálam zöld van benne, de szerintem nem a szín számít, hanem hogy megfelelő legyen
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #70955 Dátum: 2017.01.27 péntek, 08:02:34 »

Sziasztok!

Tegnap voltam Szolnokon és nem ment fel a víz csak 60-ig,ez normális jelenség? Városban felmegy egyébként 1 éves a termosztát gates márkájú.


Valaki?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Easy1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #70956 Dátum: 2017.01.27 péntek, 08:09:57 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha  megkérnélek legyél szíves egy fotót feltenni erről a tömítő gyűrűről. Kíváncsivá tettél. Én a tömítő gyűrűt ragasztottam, de eddig semmi gondom vele. Többen panaszkodtak a ragasztásra. Lehet, hogy a ragasztóval van baj mert, nekem eddig nincs vele gondom. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!
Sajnos nem tudok fényképet küldeni az "O" gyűrűről. Amint már írtam épületgépészeti üzletben vásároltam a tömítőgyűrűk közül, s csak az Uponor márkát jegyeztem meg. Hő és vegyi anyag ellenálló. Azt tudom, hogy csövek illesztésénél belső, ill. külső átmérő különbségek "kiegyenlítésére" alkalmazzák.

Üdv:
Easy
Naplózva

MK3 kombi 2.0TDCI 96KW Manual 6; GHIA_ N7BA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70957 Dátum: 2017.01.27 péntek, 08:24:48 »


Valaki?

Ha mentél legalább 20 km-t normális tempoban, akkor be kell álljon a mutató középre.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70958 Dátum: 2017.01.27 péntek, 08:27:10 »

Sziasztok,

csere érett lett a kormányszervó olaj a gépemben.
A forumon olvastam, hogy 2003 után a zöld olaj használatos.
A boltban viszont elbizonytalanítottak, mert szerintük a piros való a gépbe.
Sajnos nem tudom megállapítani milyen van benne most, mert már fekete.
Tud valaki segíteni, hogy akkor milyen is kell?
A gép mk3 mondeo 2.0 TDCI 2005-ös évjárat.

Üdv.

Egyik se fogja elrontani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #70959 Dátum: 2017.01.27 péntek, 08:34:03 »

Ha mentél legalább 20 km-t normális tempoban, akkor be kell álljon a mutató középre.

Mentem 100km-t kb 100-as tempóval fűtéssel.Akkor ez nem normális, hogy ilyen hidegben nem megy föl, ha gyorsan megyek? Városban felmegy 90re.Ezek szerint 1 évet sem bírt a termosztát?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70960 Dátum: 2017.01.27 péntek, 08:47:12 »

Ha mentél legalább 20 km-t normális tempoban, akkor be kell álljon a mutató középre.

20 km?!?! Nem dízel ez kéremszépen!

Mentem 100km-t kb 100-as tempóval fűtéssel.Akkor ez nem normális, hogy ilyen hidegben nem megy föl, ha gyorsan megyek? Városban felmegy 90re.Ezek szerint 1 évet sem bírt a termosztát?

Ugyanolyan autónk van. Referenciának beírom:
Külső hőmérséklet -8, autó beindít, jégkaparás 2 perc, elindulás után 400 méterrel a mutató középen, 65 fok. Ezután halál pontosan 5km-nél 98 fok. Ezután 99 és 103 között ingadozik akármit csinálsz vele.
Nem jó a termosztátod. Megint.  szomoru1
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #70961 Dátum: 2017.01.27 péntek, 08:51:09 »

20 km?!?! Nem dízel ez kéremszépen!

Ugyanolyan autónk van. Referenciának beírom:
Külső hőmérséklet -8, autó beindít, jégkaparás 2 perc, elindulás után 400 méterrel a mutató középen, 65 fok. Ezután halál pontosan 5km-nél 98 fok. Ezután 99 és 103 között ingadozik akármit csinálsz vele.
Nem jó a termosztátod. Megint.  szomoru1

+1
Ilyennek kell lennie. Gyárit bele, az az igazi.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70962 Dátum: 2017.01.27 péntek, 09:38:00 »

20 km?!?! Nem dízel ez kéremszépen!

Ugyanolyan autónk van. Referenciának beírom:
Külső hőmérséklet -8, autó beindít, jégkaparás 2 perc, elindulás után 400 méterrel a mutató középen, 65 fok. Ezután halál pontosan 5km-nél 98 fok. Ezután 99 és 103 között ingadozik akármit csinálsz vele.
Nem jó a termosztátod. Megint.  szomoru1

Nem is néztem, hogy benzines gépe van a kollégának.
De akkor is igaz h 20 km után már középen kell legyen Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70963 Dátum: 2017.01.27 péntek, 09:51:28 »

Nem is néztem, hogy benzines gépe van a kollégának.
De akkor is igaz h 20 km után már középen kell legyen Cheesy

Persze, ha olajkályhával közlekedik az ember.  hehe  eplus2
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #70964 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:00:39 »

Sziasztok,

A 2003. végi facelift után változtatták a kombi lökhárítóját?
Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #70965 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:03:08 »

Persze, ha olajkályhával közlekedik az ember.  hehe  eplus2

Francokat kályha. Látod, alig akarnak fűteni a dízelek  hehe nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70966 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:09:31 »

Hát épp ez az, ami fejtörést okoz nekem is  fejvakaras Minden rendben az autóval, leindul, megáll, nem melegszik, fűt is szépen, de ha megállok egy piros lámpánál, 10 mp múlva ömlik a hideg a rácsokból. Azért természetesen köszi a tanácsot, meg fogom nézetni a vízpumpát is,ha a légtelenítés nem vezet ereményre!

Légteleníteni nem tudod, mert azt automatikusan csinálja. Elvileg a kiegyenlítő tartályban látnod kell, hogy mozog a folyadék járó motornál.
Naplózva
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #70967 Dátum: 2017.01.27 péntek, 10:59:53 »

Jó napot kívánok.  Utóbbi időben minden napra jut valami, tegnapi nap tankolni voltam, félig lett a tank, rá adom a gyújtást sípoló hang h kevés az üzemanyag, és a fedcomp szerint a megtehető táv kb olyan 70 km a tankjel is sárgán világít, az üzemanyag szint jeladó meghibásodott volna?  Mennyire macerás ezt cserélni illetve megéri-e vagy hadjam inkább?
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #70968 Dátum: 2017.01.27 péntek, 11:09:27 »

20 km?!?! Nem dízel ez kéremszépen!

Ugyanolyan autónk van. Referenciának beírom:
Külső hőmérséklet -8, autó beindít, jégkaparás 2 perc, elindulás után 400 méterrel a mutató középen, 65 fok. Ezután halál pontosan 5km-nél 98 fok. Ezután 99 és 103 között ingadozik akármit csinálsz vele.
Nem jó a termosztátod. Megint.  szomoru1

És ha gyorsan mész akkor sem meggy lejjebb a mutató?
Gyári termosztát van benne?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70969 Dátum: 2017.01.27 péntek, 11:24:10 »

És ha gyorsan mész akkor sem meggy lejjebb a mutató?
Gyári termosztát van benne?


Nem. Soha. Az úgy áll középen (vagyis egy lehelettel balra, mint mindenkinek  Cheesy ), mintha odaragasztották volna. Menet közben, akár autopályán, 98-100 fok, ha megállok vagy araszolok, akkor 103ig megy fel.
Igen gyári. Sokan mondták már, hogy csak gyári vagy talán Vernet. A Gates-el vegyes a tapasztalat.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70970 Dátum: 2017.01.27 péntek, 12:30:46 »

Jó napot kívánok.  Utóbbi időben minden napra jut valami, tegnapi nap tankolni voltam, félig lett a tank, rá adom a gyújtást sípoló hang h kevés az üzemanyag, és a fedcomp szerint a megtehető táv kb olyan 70 km a tankjel is sárgán világít, az üzemanyag szint jeladó meghibásodott volna?  Mennyire macerás ezt cserélni illetve megéri-e vagy hadjam inkább?

Valószínűleg lennakadt. Ha felemeled a hátsó üléslapot, ott van alatta. Próbáld meg megkocogtatni, hátha...

Amúgy meg hagyhatod is, ha nem zavar a világító "nyomorjelző". Max. minden tankoláskor nullázod a napi számlálót és figyeled, hogy mennyit mész. Gondolom a fogyasztást nagyjából tudod, abból, meg a tank űrméretéből ki tudod számolni, mennyit tudsz elmenni egy tankkal.

A cseréhez asszem le kell engedni a tankot, de ezt az okosabbak úgyis megmondják.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.27 péntek, 12:33:49 írta Lacika71 » Naplózva
DeXTeR323i
Vendég
« Új hozzászólás #70971 Dátum: 2017.01.27 péntek, 13:10:28 »

Sziasztok!

Benzines kombi autó vásárlásán töröm a fejem, a keret 7-800 ezer körül van. Totalcar nepperűzőket olvasgatva a következő sorrenden mentem végig: Accord túl drága, Avensis túl csúnya, illetve kicsi a kínálat belőle, Passat túl dízel, meg nem is tetszik, így bukkantam az MK3-as Mondeóra. Formára is tetszenek, ennyi pénzért bőven van választék 2000 utáni autókból, és jó sok benzines van belőle, ami ugye a cél. Plusz pont hogy ilyen remek fórumra bukkantam, ahol ilyen segítőkész emberek vannak, és rengeteg hasznos infó van otthoni bütykölésekről. Sajnos belátható időn belül nem tudom végiböngészni a több ezer oldalnyi eszmecserét, amiket  itt találok MK3 témakörben, valaki tudna nekem segíteni 1-2 tippel a vásárláshoz?

Kezdésnek mennyire megbízható autók, ajánlanátok-e olyannak, aki azért vált BMW-ről mert állandóan rossz rajta valami? Smiley Kissebb szereléseket meg tudom csinálni magam is, de motort például már nem tudok ki-be pakolgatni.
Mennyire hajlamosak a rohadásra? Ha hajlamos, akkor melyik részén?
Melyik benzines motort érdemes keresni? A problémás szívósor pillangókat nem lehet mindenestől kivenni, és ledugózni a helyüket?
Ha elmegyek megnézni egyet, akkor mire figyeljek oda, mit nézzek át?

Köszönöm szépen a tanácsokat előre is!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70972 Dátum: 2017.01.27 péntek, 13:19:29 »

Sziasztok!

Benzines kombi autó vásárlásán töröm a fejem, a keret 7-800 ezer körül van. Totalcar nepperűzőket olvasgatva a következő sorrenden mentem végig: Accord túl drága, Avensis túl csúnya, illetve kicsi a kínálat belőle, Passat túl dízel, meg nem is tetszik, így bukkantam az MK3-as Mondeóra. Formára is tetszenek, ennyi pénzért bőven van választék 2000 utáni autókból, és jó sok benzines van belőle, ami ugye a cél. Plusz pont hogy ilyen remek fórumra bukkantam, ahol ilyen segítőkész emberek vannak, és rengeteg hasznos infó van otthoni bütykölésekről. Sajnos belátható időn belül nem tudom végiböngészni a több ezer oldalnyi eszmecserét, amiket  itt találok MK3 témakörben, valaki tudna nekem segíteni 1-2 tippel a vásárláshoz?

Kezdésnek mennyire megbízható autók, ajánlanátok-e olyannak, aki azért vált BMW-ről mert állandóan rossz rajta valami? Smiley Kissebb szereléseket meg tudom csinálni magam is, de motort például már nem tudok ki-be pakolgatni.
Mennyire hajlamosak a rohadásra? Ha hajlamos, akkor melyik részén?
Melyik benzines motort érdemes keresni? A problémás szívósor pillangókat nem lehet mindenestől kivenni, és ledugózni a helyüket?
Ha elmegyek megnézni egyet, akkor mire figyeljek oda, mit nézzek át?

Köszönöm szépen a tanácsokat előre is!

Mindenképpen 2.0-ban gondolkozz. Az 1.8 a tapasztalatok szerint semmivel nem fogyaszt kevesebbet. De jó a 2.5 meg az ST220 is. Smiley

12 év átrozsdásodás elleni garancia van rajta, nem szokott nagy gond lenni a rozsda még mostanság. Ami ismert probléma, az a pre-FL és az FL1-es modelleknél az ajtók alsó széle. Azt csak az FL2-nél oldották meg, hogy másképp hajtogatták a lemezt, és így odafér az üregvédő, ahová kell neki.

Eleve FL2-est érdemes nézni, már a kor miatt is. Azokon sok dolgot megoldottak, ami korábban apróbb-nagyobb bosszantó probléma volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70973 Dátum: 2017.01.27 péntek, 13:52:22 »

Mindenképpen 2.0-ban gondolkozz. Az 1.8 a tapasztalatok szerint semmivel nem fogyaszt kevesebbet. De jó a 2.5 meg az ST220 is. Smiley

12 év átrozsdásodás elleni garancia van rajta, nem szokott nagy gond lenni a rozsda még mostanság. Ami ismert probléma, az a pre-FL és az FL1-es modelleknél az ajtók alsó széle. Azt csak az FL2-nél oldották meg, hogy másképp hajtogatták a lemezt, és így odafér az üregvédő, ahová kell neki.

Eleve FL2-est érdemes nézni, már a kor miatt is. Azokon sok dolgot megoldottak, ami korábban apróbb-nagyobb bosszantó probléma volt.

AndyA

Annyit fűznék hozzá, hogy a FL2 a 2005 utáni.
Naplózva
DeXTeR323i
Vendég
« Új hozzászólás #70974 Dátum: 2017.01.27 péntek, 15:25:38 »

Annyit fűznék hozzá, hogy a FL2 a 2005 utáni.

Mik az FL2 ismertető jegyei? Mert néztem egymás mellett egy 2004-es, meg egy 2006-os hirdetést, de nem jöttem rá. Azért kérdezem, hogy ha találok egy 2005-öst, akkor honnan fogom tudni hogy az? Neten sem igazán találtam róla infókat.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #70975 Dátum: 2017.01.27 péntek, 15:53:08 »

Mik az FL2 ismertető jegyei? Mert néztem egymás mellett egy 2004-es, meg egy 2006-os hirdetést, de nem jöttem rá. Azért kérdezem, hogy ha találok egy 2005-öst, akkor honnan fogom tudni hogy az? Neten sem igazán találtam róla infókat.
Hátul csíkos a lámpa, ha nem kombi. Nincs díszléc az ajtókon. A hűtőrács is más, meg a hátsó lökhárító szoknyája, de majd valaki tuti részletesebben is tudja.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70976 Dátum: 2017.01.27 péntek, 16:20:12 »

Mik az FL2 ismertető jegyei? Mert néztem egymás mellett egy 2004-es, meg egy 2006-os hirdetést, de nem jöttem rá. Azért kérdezem, hogy ha találok egy 2005-öst, akkor honnan fogom tudni hogy az? Neten sem igazán találtam róla infókat.

A 2004-es biztosan nem az, a 2006-os meg biztosan az. Smiley

Ha kerek a ködlámpa, az biztosan pre-FL, ne is foglalkozz vele.

Hivatalosan valahol 2005.04 vagy hasonlótól kezdve van FL2. A forgalombahelyezés meg akár hónapokkal későbbi is lehet, szóval ha mondjuk 2005 végitől indulsz, akkor már elég jó az esélyed látatlanban is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70977 Dátum: 2017.01.27 péntek, 16:43:44 »

Mik az FL2 ismertető jegyei? Mert néztem egymás mellett egy 2004-es, meg egy 2006-os hirdetést, de nem jöttem rá. Azért kérdezem, hogy ha találok egy 2005-öst, akkor honnan fogom tudni hogy az? Neten sem igazán találtam róla infókat.
A különbséget már leírták,de 7-800 e körül nem nagyon van. vigyor3 akkor legalább 7 jegyü összeg a minimum.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
DeXTeR323i
Vendég
« Új hozzászólás #70978 Dátum: 2017.01.27 péntek, 16:58:42 »

A különbséget már leírták,de 7-800 e körül nem nagyon van. vigyor3 akkor legalább 7 jegyü összeg a minimum.

Nem azt mondom hogy nincs több pénzem, csak húztam magamnak egy lélektani határt hetekkel ezelőtt. De ha kiderül hogy megéri hozzá dobni azt a pár százast még, akkor meggyőzhető vagyok. Smiley

Egyedüli gondom hogy rengeteg rosszat olvasni a benzines motorokról. Sad Az olajfogyasztás 1.8-as és 2.0-ás motoroknál is elő szokott fordulni? Ilyenkor a gyűrűknél eszi? Nem lehetne elkerülni? Smiley
A másik gondom a csappantyúk/pillangószelepek a szívósorban. Nem lehetne ezeket kiiktatni? BMW dízeleknél is ismert probléma, ott az egyedüli funkciójuk az alapjárati káros anyag kibocsájtás javítása. Fordulaton semmi szerepük, viszont 100e környékén garantáltan megeszi őket a motor. Ott létezik olyan tömítés készlet amivel ki lehet szerelni az egészet a p*csába, és soha többet nincs rájuk gond. Mondeónál nincs ilyen megoldás?
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70979 Dátum: 2017.01.27 péntek, 17:18:02 »

Nem azt mondom hogy nincs több pénzem, csak húztam magamnak egy lélektani határt hetekkel ezelőtt. De ha kiderül hogy megéri hozzá dobni azt a pár százast még, akkor meggyőzhető vagyok. Smiley

Egyedüli gondom hogy rengeteg rosszat olvasni a benzines motorokról. Sad Az olajfogyasztás 1.8-as és 2.0-ás motoroknál is elő szokott fordulni? Ilyenkor a gyűrűknél eszi? Nem lehetne elkerülni? Smiley
A másik gondom a csappantyúk/pillangószelepek a szívósorban. Nem lehetne ezeket kiiktatni? BMW dízeleknél is ismert probléma, ott az egyedüli funkciójuk az alapjárati káros anyag kibocsájtás javítása. Fordulaton semmi szerepük, viszont 100e környékén garantáltan megeszi őket a motor. Ott létezik olyan tömítés készlet amivel ki lehet szerelni az egészet a p*csába, és soha többet nincs rájuk gond. Mondeónál nincs ilyen megoldás?
Akkor az anyagi dolgokon is átmentünk. eplus2
Én csak jót tudok mondani a 2.0-ról de lehet,hogy elfogult vagyok. A szívósor ki lehet herélni van leírás róla(tehát ez kipipálva).Mindenképpen egy hozzáértő(mondeóhoz persze) sokat segíthet a buktatók kiküszöbölésére.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
kustora
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57



WWW E-mail
« Új hozzászólás #70980 Dátum: 2017.01.27 péntek, 17:25:13 »

Bocs, a facelift nem 2003. szeptemberében volt?

http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=62064
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_(second_generation)
http://www.autoevolution.com/cars/ford-mondeo-sedan-2003.html#aeng_ford-mondeo-sedan-2003-18-110-hp
http://totalcar.hu/tesztek/mondeobem03/

Naplózva

2004. Mk3 Turnier  2.0 145hp LPG 300+
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #70981 Dátum: 2017.01.27 péntek, 17:30:38 »

De.
A pre FL igen 2003.09-ig
A FL1 és FL2 volt utána 2007-ig(volt egy kis frissítés időközben,ezért a két szám)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70982 Dátum: 2017.01.27 péntek, 18:20:21 »


A FL1 igen. A FL2 meg 2005 októberben(?)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70983 Dátum: 2017.01.27 péntek, 18:24:17 »

Nem azt mondom hogy nincs több pénzem, csak húztam magamnak egy lélektani határt hetekkel ezelőtt. De ha kiderül hogy megéri hozzá dobni azt a pár százast még, akkor meggyőzhető vagyok. Smiley

Egyedüli gondom hogy rengeteg rosszat olvasni a benzines motorokról. Sad Az olajfogyasztás 1.8-as és 2.0-ás motoroknál is elő szokott fordulni? Ilyenkor a gyűrűknél eszi? Nem lehetne elkerülni? Smiley
A másik gondom a csappantyúk/pillangószelepek a szívósorban. Nem lehetne ezeket kiiktatni? BMW dízeleknél is ismert probléma, ott az egyedüli funkciójuk az alapjárati káros anyag kibocsájtás javítása. Fordulaton semmi szerepük, viszont 100e környékén garantáltan megeszi őket a motor. Ott létezik olyan tömítés készlet amivel ki lehet szerelni az egészet a p*csába, és soha többet nincs rájuk gond. Mondeónál nincs ilyen megoldás?

A szívósorra van megoldás, kb. ugyanez (olvass bele a FAQ-ba).

2 literes benzinesnél előfordult már, hogy tojásra koptak a hengerek, de túlzás lenne azt állítani, hogy minden második autóval megtörténik. Amúgy nem rosszak, akinek van, nemigen szídja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70984 Dátum: 2017.01.27 péntek, 18:24:49 »


De, az FL1. Neki viszont az FL2 kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #70985 Dátum: 2017.01.27 péntek, 18:29:37 »

Nem azt mondom hogy nincs több pénzem, csak húztam magamnak egy lélektani határt hetekkel ezelőtt. De ha kiderül hogy megéri hozzá dobni azt a pár százast még, akkor meggyőzhető vagyok. Smiley

Egyedüli gondom hogy rengeteg rosszat olvasni a benzines motorokról. Sad Az olajfogyasztás 1.8-as és 2.0-ás motoroknál is elő szokott fordulni? Ilyenkor a gyűrűknél eszi? Nem lehetne elkerülni? Smiley
A másik gondom a csappantyúk/pillangószelepek a szívósorban. Nem lehetne ezeket kiiktatni? BMW dízeleknél is ismert probléma, ott az egyedüli funkciójuk az alapjárati káros anyag kibocsájtás javítása. Fordulaton semmi szerepük, viszont 100e környékén garantáltan megeszi őket a motor. Ott létezik olyan tömítés készlet amivel ki lehet szerelni az egészet a p*csába, és soha többet nincs rájuk gond. Mondeónál nincs ilyen megoldás?

Természetesen előfordulhat, de akkor már van párszázezer km a kocsiban. Ki lehet küszöbölni. Nem jársz vele  eplus2 A legszembetűnőbb különbség az első hűtőrácsban van.


2003. 06- 2005.05




2005.05.-



Ez a lökhárító alsó részén található
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #70986 Dátum: 2017.01.27 péntek, 19:40:01 »

Csöpög az ablakmosótartály. Alul érzem, ahol a kis csövek csatlakoznak hozzá/bele. Ha felemelem az autót, akkor hozzá lehet férni?

Vagy mindenképpen le kell szedni a kerékdob védőt vagy mit?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
DeXTeR323i
Vendég
« Új hozzászólás #70987 Dátum: 2017.01.27 péntek, 19:54:45 »

A szívósorra van megoldás, kb. ugyanez (olvass bele a FAQ-ba).

2 literes benzinesnél előfordult már, hogy tojásra koptak a hengerek, de túlzás lenne azt állítani, hogy minden második autóval megtörténik. Amúgy nem rosszak, akinek van, nemigen szídja.

AndyA

Édes istenem... Mitől kophat tojásra egy henger?... Ha az ember 10 ezrenként tesz bele minőségi olajat, akkor annak jónak kell lennie, hacsak nem konstrukciós hibáról van szó. Hát igen, az a kérdés az előző tulaj hogyan bánt vele addig. Lehet céges autó volt. Hát köszönöm szépen az ajánlásokat, tippeket, most már biztosan belevágok egy Mondeóba!

Ha autót nézek meg, az ugye alap - mint minden autónál - hogy rogyás nyomokat keresni a váznyúlványon, csomagtartóban, elemek szépen állnak-e, extrákból és kezelőszervekből minél több minden működjön, szépen húzzon, futómű ne lógjon, egyenesen fékezzen, stb.
De van-e valami Mondeo specifikus ellenőrzési procedúra, amin érdemes végigmenni egy két literes benzines megvásárlása előtt? Amik eddig lecsapódtak bennem:
Az ajók alja rohad-e. Ha nem, akkor valszeg máshol sem fog. Könnyen indul-e hidegen-melegen. Járó motornál levéve az olajbeöntő kupakot, van-e rendellenes mennyiségű kartergáz. Vízhőfok gyorsan éri-e el az üzemi hőfokot. Szívósorból jön-e csörömpölő hang. Csomagtér ajtó nyílik-e kívülről, ugyanez kesztyűtartóra. Mit érdemes még leellenőrizni?
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.27 péntek, 19:56:19 írta DeXTeR323i » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70988 Dátum: 2017.01.27 péntek, 20:28:38 »

Csöpög az ablakmosótartály. Alul érzem, ahol a kis csövek csatlakoznak hozzá/bele. Ha felemelem az autót, akkor hozzá lehet férni?

Vagy mindenképpen le kell szedni a kerékdob védőt vagy mit?

A lökhárítót kell levenni, ha a tartályhoz komolyabban hozzá akarsz férni. Nem könnyű, mert lemezbe peremezett anyák vannak, amik berohadtak rég, és kitekerni csak akkor tudod, ha ellentartasz. Az meg nőgyógyász meló, olyan szűk a hely. Lámpák ki, kerékjárati burkolat le, és elölről-hátulról egy-egy csavart tudsz elérni ellentartáshoz, a tekeréshez meg egy dupla hosszú toldóval alulról kell odanyúlni.

Azután már adja magát.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #70989 Dátum: 2017.01.27 péntek, 23:22:31 »

Mik az FL2 ismertető jegyei? Mert néztem egymás mellett egy 2004-es, meg egy 2006-os hirdetést, de nem jöttem rá. Azért kérdezem, hogy ha találok egy 2005-öst, akkor honnan fogom tudni hogy az? Neten sem igazán találtam róla infókat.
Szia, első lökösben a rácsok, a felső hűtőrács is már a ritkább rácsos, ST220 féle lett, valamint ghia és titanium(titanium csak fl2-ben volt)nál elöl hátul toldat van lökösön és színre fújva.
Amúgy az exem francia 2005/07 volt és már fl2, ja és még 5 ajtósnál a hátsó lámpa merci csíkos lett.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #70990 Dátum: 2017.01.28 szombat, 08:47:20 »

Édes istenem... Mitől kophat tojásra egy henger?... Ha az ember 10 ezrenként tesz bele minőségi olajat, akkor annak jónak kell lennie, hacsak nem konstrukciós hibáról van szó. Hát igen, az a kérdés az előző tulaj hogyan bánt vele addig. Lehet céges autó volt. Hát köszönöm szépen az ajánlásokat, tippeket, most már biztosan belevágok egy Mondeóba!

Ha autót nézek meg, az ugye alap - mint minden autónál - hogy rogyás nyomokat keresni a váznyúlványon, csomagtartóban, elemek szépen állnak-e, extrákból és kezelőszervekből minél több minden működjön, szépen húzzon, futómű ne lógjon, egyenesen fékezzen, stb.
De van-e valami Mondeo specifikus ellenőrzési procedúra, amin érdemes végigmenni egy két literes benzines megvásárlása előtt? Amik eddig lecsapódtak bennem:
Az ajók alja rohad-e. Ha nem, akkor valszeg máshol sem fog. Könnyen indul-e hidegen-melegen. Járó motornál levéve az olajbeöntő kupakot, van-e rendellenes mennyiségű kartergáz. Vízhőfok gyorsan éri-e el az üzemi hőfokot. Szívósorból jön-e csörömpölő hang. Csomagtér ajtó nyílik-e kívülről, ugyanez kesztyűtartóra. Mit érdemes még leellenőrizni?
rossz termosztáttól,és sok hidegüzemtől.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #70991 Dátum: 2017.01.28 szombat, 08:48:27 »

Mik az FL2 ismertető jegyei? Mert néztem egymás mellett egy 2004-es, meg egy 2006-os hirdetést, de nem jöttem rá. Azért kérdezem, hogy ha találok egy 2005-öst, akkor honnan fogom tudni hogy az? Neten sem igazán találtam róla infókat.
+1  az ajtókon gyárilag nincs díszléc!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #70992 Dátum: 2017.01.28 szombat, 14:11:34 »

Üdv.Ha álló helyben kulcs elforditva hogy mozigjon a kormány,és jobbra-balra mozgatva kattogó hangot hallani a kormányoszlop vonalában azt mi adhatja? Most volt kormánymü csere is(felújitottra).Van ott vmi csukló,vagy vmi???
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #70993 Dátum: 2017.01.28 szombat, 15:05:55 »

Üdv.Ha álló helyben kulcs elforditva hogy mozogjon a kormány,és jobbra-balra mozgatva kattogó hangot hallani a kormányoszlop vonalában azt mi adhatja? Most volt kormánymü csere is(felújitottra).Van ott vmi csukló,vagy vmi???

Persze. Van FAQ cikk, abban megtalálod, hogy mit és hol kell keress. Azt esetleg megnézheted közelebbről.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #70994 Dátum: 2017.01.28 szombat, 15:41:51 »

Üdv.Ha álló helyben kulcs elforditva hogy mozigjon a kormány,és jobbra-balra mozgatva kattogó hangot hallani a kormányoszlop vonalában azt mi adhatja? Most volt kormánymü csere is(felújitottra).Van ott vmi csukló,vagy vmi???

Egyszerű a javítás:

http://mondeo.hu/index.php?topic=5092.0

video:
https://www.youtube.com/watch?v=RWs6Sg9ssng
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #70995 Dátum: 2017.01.28 szombat, 16:22:45 »

Sziasztok!

Ma indultam volna az autóval, csak nem indult be.

Csináltam róla videót.

https://youtu.be/m7gQ_h4FhZ4

Úgy beindult, ha nyomtam egy kis gázt, de utána is tartani kellett a pedált, hogy ne álljon le. Elvettem a gázt egyből le állt. A tank az háromnegyedig van, az az ok kizárva ha kevés lenne benne.

Szerelőt nem akartam már zaklatni így szombat délután.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #70996 Dátum: 2017.01.28 szombat, 16:28:17 »

Sziasztok!

Ma indultam volna az autóval, csak nem indult be.

Csináltam róla videót.

https://youtu.be/m7gQ_h4FhZ4

Úgy beindult, ha nyomtam egy kis gázt, de utána is tartani kellett a pedált, hogy ne álljon le. Elvettem a gázt egyből le állt. A tank az háromnegyedig van, az az ok kizárva ha kevés lenne benne.

Szerelőt nem akartam már zaklatni így szombat délután.

alapjárati motort szokott hasonló gondot okozni ha xar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #70997 Dátum: 2017.01.28 szombat, 16:41:30 »

alapjárati motort szokott hasonló gondot okozni ha xar.

Pár hónapja takarítottam ki, de attól még tönkre mehet..
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #70998 Dátum: 2017.01.28 szombat, 16:42:41 »

Pár hónapja takarítottam ki, de attól még tönkre mehet..
meg a szennyeződés egy dolog,meg ha tönkrement az másik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #70999 Dátum: 2017.01.28 szombat, 16:44:42 »

meg a szennyeződés egy dolog,meg ha tönkrement az másik.

Tudom.  wave
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Oldalak: 1 ... 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 [1420] 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.106 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.