Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:37:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 323 324 325 326 327 328 329 [330] 331 332 333 334 335 336 337 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21896991 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16450 Dátum: 2008.10.17 péntek, 11:11:35 »

ok eztet ertem, de ez nem muxik, hisz nem mindenki jar mindenhova.

Kivéve akik nem. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16451 Dátum: 2008.10.17 péntek, 11:13:11 »

Csak hogy tisztán lássak!A kérdések,hibák,mondeo3,vagy a tddi/tdci topicban kérdezek a tddi-m keregő hangjáról?

TDDi/TDCi topic értelem szerűen ha motorból jön a hang, ha máshonnan, akkor MK3 topic.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #16452 Dátum: 2008.10.17 péntek, 11:14:32 »

Nézetssd meg akumulátorosnál terhelő villával az aksit. Lehet az is rossz. A kollégám astrájában 2 generátort is cseréltek, hasonló hibával, pedig az aksi volt a hunyó.

Három napja írtam. Az aksis embernek van referencia értéke a terhelő villához, ha szépen mosolyogsz még lehet, hogy ingyé is megnézi. integet2
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16453 Dátum: 2008.10.17 péntek, 11:16:40 »

Es mi van, ha csak par embernek teszi fel a kerdest, vagy osztja meg a gondjat bajat, mert o ugy gondolja ? Ott is kapott valaszt forum tarsaktol. De nem is ezzel van elsosorban gond, hanem a modszerrel. Hiba lett atrakva raadasul az MKIII topicba es nem a kerdesek topicba, ha eccer total erthetetlen volt az egesz, mert xarul lett atrakva. Es ez sajna nem egyedi esett, hanem gyakorlat.

ha csak 1 embernek teszi fel valaki a kérdést akkor ott a privi. ha mégis topicba akkor hibák, kérdések stb. (ahova való) mind1, h csak 1 embernek van pillanatnyilag a hiba, és 1 fog válaszolni érdemben, de később másnak is jól jöhet.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Mondi_18
Vendég
« Új hozzászólás #16454 Dátum: 2008.10.17 péntek, 11:22:42 »

Szia.

Nem biztos, hogy jól gondolom, de szerintem csak újra kell programoznod a távvezérlőt. Ezt a műveletet pedig megtalálod a fórumról letölthető szerelési útmutatóban. Ott pontosan leírják, hogy hogyan kell újraprogramozni a távirányítókat. (nem bonyolult, arra emlékszem)

Üdv:
Roland


Továbra is tanácsot várok Huh?

A távirányítós kulcsom egyik napról a másikra megadta magát.   Elemet cseréltem de semmi siker.
Ha sima kulcsként használom akkor tökéletesen működik nyit zár riasztót bekapcsol indít .

Lehet ezen javítani, vagy új távirányítót kell vennem?

Ötet tanács esetleg beszerzési forrás?
A CROMAXOT tudom ott 17 000 körül van. Esetleg be tudom szerezni olcsóbban , vagy bontott járgányé jó lehet?
Naplózva
Akidna
Vendég
« Új hozzászólás #16455 Dátum: 2008.10.17 péntek, 17:24:52 »

Három napja írtam. Az aksis embernek van referencia értéke a terhelő villához, ha szépen mosolyogsz még lehet, hogy ingyé is megnézi. integet2
Utánna fogok járni! Köszike!  smile
Naplózva
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #16456 Dátum: 2008.10.18 szombat, 11:41:11 »

Hali, néha bevillog a Check Engine lámpácska, mennyire nagy gáz?Huh? ujrainditáskor már semmi gond.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #16457 Dátum: 2008.10.18 szombat, 12:52:41 »

Hali, néha bevillog a Check Engine lámpácska, mennyire nagy gáz?Huh? ujrainditáskor már semmi gond.
Ki kéne olvastatni a hibakódot, mert ez az információ így édeskevés. Vagy ha írsz egy kicsit bővebb leírást, hogy pl. mikor villan be, hideg-meleg motor, stb, akkor talán itt is rájöhetnek páran. De hibakódolvasás mindenképp!
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #16458 Dátum: 2008.10.18 szombat, 13:10:56 »

Ki kéne olvastatni a hibakódot, mert ez az információ így édeskevés. Vagy ha írsz egy kicsit bővebb leírást, hogy pl. mikor villan be, hideg-meleg motor, stb, akkor talán itt is rájöhetnek páran. De hibakódolvasás mindenképp!
Voltam már hibakód kiolvasáson, égéstermék kimaradás (azt ne kérdezd mi a száma Wink Wink) van benne, világit is, nagyobb gázadásnál el kezd villogni, hidegen ugye ovatosabban megyek vele, igy nem pörgetem, igy hidegen még nem volt vele gond, Zacci-val beszéltem hogy ránéz mitöl lehet ez a rángatózás, csak sajna nem jutottam el hozzá. Most értem haza vele, nagy keservesen, és alig akar menni, olyan mintha csak 3 henger menne. Remeg, le akar állni. Ennyi lennne a pontos hiba. Üdv
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16459 Dátum: 2008.10.18 szombat, 13:12:58 »

Voltam már hibakód kiolvasáson, égéstermék kimaradás (azt ne kérdezd mi a száma Wink Wink) van benne, világit is, nagyobb gázadásnál el kezd villogni, hidegen ugye ovatosabban megyek vele, igy nem pörgetem, igy hidegen még nem volt vele gond, Zacci-val beszéltem hogy ránéz mitöl lehet ez a rángatózás, csak sajna nem jutottam el hozzá. Most értem haza vele, nagy keservesen, és alig akar menni, olyan mintha csak 3 henger menne. Remeg, le akar állni. Ennyi lennne a pontos hiba. Üdv

Told el hozzam, megnezzuk  wave
Amit meg tudunk nezni, esetleg probalni a trafo, gyertya kabel csere. Ha konkretan egestermek kimaradast mond a gep, akkor leeht az egyik porlasztod xaraxik. Ilyen hiba meg itt nem volt, de jobb keson mint soha  vigyor3
Esetleg egy kanna injektor tisztito segithet a dolgon...
Naplózva

blah blah blah
csabi88
Vendég
« Új hozzászólás #16460 Dátum: 2008.10.18 szombat, 13:21:35 »

Told el hozzam, megnezzuk  wave
Amit meg tudunk nezni, esetleg probalni a trafo, gyertya kabel csere. Ha konkretan egestermek kimaradast mond a gep, akkor leeht az egyik porlasztod xaraxik. Ilyen hiba meg itt nem volt, de jobb keson mint soha  vigyor3
Esetleg egy kanna injektor tisztito segithet a dolgon...
Injektor tisztitó??? ez mi akar lenni?? valami csodalötty bizt, most jöttem meg gödöllöröl nagynehezen, hát majd kiakar ugrani a helyéröl a motor, és senki sem ér rá itt ránézni vidéken Wink Wink, majd hétfön csak, mikor jár a motor ilyen csattogó szikrázó hangot hallok onnan a trafó környékéröl.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16461 Dátum: 2008.10.18 szombat, 13:22:51 »

Injektor tisztitó??? ez mi akar lenni?? valami csodalötty bizt, most jöttem meg gödöllöröl nagynehezen, hát majd kiakar ugrani a helyéröl a motor, és senki sem ér rá itt ránézni vidéken Wink Wink, majd hétfön csak, mikor jár a motor ilyen csattogó szikrázó hangot hallok onnan a trafó környékéröl.

Akkor ott a trafoval lesz gond ! Nem kene csattognia sem pedig szikraznia a trafonak !  szomoru1

Ilyen jellegu rangatas tudtommal 2 dologtol lehet: Vagy nem kap uzemanyagot, vagy szikrat.
A hibakod siman lehet fals, mert ha nincs szikra, nincs robbanas, ergo a kopi szenzoron keresztul nem hallja, hogy menne a henger, azt viszont nem tudja, hogy miert ? Mivel az uzemanyag nem robban be, igy vagy nincs is ott benya vagy nincs szikra ami berobbantana.
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.18 szombat, 13:26:16 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16462 Dátum: 2008.10.18 szombat, 14:48:27 »

Injektor tisztitó??? ez mi akar lenni?? valami csodalötty bizt, most jöttem meg gödöllöröl nagynehezen, hát majd kiakar ugrani a helyéröl a motor, és senki sem ér rá itt ránézni vidéken Wink Wink, majd hétfön csak, mikor jár a motor ilyen csattogó szikrázó hangot hallok onnan a trafó környékéröl.


Hát mégiscsak megnyekkent az a gyujtástrafó.Mostmár valszeg végleg. szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
domino
Vendég
« Új hozzászólás #16463 Dátum: 2008.10.18 szombat, 19:30:27 »

Szia.

Nem biztos, hogy jól gondolom, de szerintem csak újra kell programoznod a távvezérlőt. Ezt a műveletet pedig megtalálod a fórumról letölthető szerelési útmutatóban. Ott pontosan leírják, hogy hogyan kell újraprogramozni a távirányítókat. (nem bonyolult, arra emlékszem)

Üdv:
Roland



Attól félek, hogyha elkezdek kulcsot programozgatni akkor esetleg még kulcsal sem tudok elindulni, és most elég ciki lenne autó nélkül pár napig.
+ szerintem ha jól viszi a kulcs a zárat és az indításgátlót akkor nem valószínű, hogy a programozással lehet gond.
Naplózva
hoobii
Vendég
« Új hozzászólás #16464 Dátum: 2008.10.22 szerda, 06:07:12 »

Egy ilyen OBD-s diagnosztikai és fed. comp. combó kütyü-ről mi a vélemény?
Komolyan fontolom a beszerzését.



Részletes technikai feature és ár itt:
http://www.ukobd.co.uk/gstore/store/g_viewItem.asp?idProduct=90


pl a folyamatosan megjelenített (2mp frissítéssel) hűtővíz hőmérséklet milyen hasznos lehet "gyanus" termosztát esetén. 
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16465 Dátum: 2008.10.22 szerda, 06:40:29 »

Egy ilyen OBD-s diagnosztikai és fed. comp. combó kütyü-ről mi a vélemény?
Komolyan fontolom a beszerzését.



Részletes technikai feature és ár itt:
http://www.ukobd.co.uk/gstore/store/g_viewItem.asp?idProduct=90


pl a folyamatosan megjelenített (2mp frissítéssel) hűtővíz hőmérséklet milyen hasznos lehet "gyanus" termosztát esetén. 

nekem tetszik, de hogy van megoldva a csatlakozás, mert az obd a láb között van és engem zavarna a vezetésben  eplus2 eplus2
Machinálni meg nem nagyon szeretném....
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #16466 Dátum: 2008.10.22 szerda, 07:07:02 »

Egy ilyen OBD-s diagnosztikai és fed. comp. combó kütyü-ről mi a vélemény?
Komolyan fontolom a beszerzését.



Részletes technikai feature és ár itt:
http://www.ukobd.co.uk/gstore/store/g_viewItem.asp?idProduct=90


pl a folyamatosan megjelenített (2mp frissítéssel) hűtővíz hőmérséklet milyen hasznos lehet "gyanus" termosztát esetén. 


Egy ilyen engem is érdekelne.  nyes Főleg a fed. comp. része miatt. És ezt a sok infót honnan veszi? Tele kell rakni érzékelőkkel a kocsit, vagy csak kiszedni belőle?
Naplózva
hoobii
Vendég
« Új hozzászólás #16467 Dátum: 2008.10.22 szerda, 07:15:50 »


Egy ilyen engem is érdekelne.  nyes Főleg a fed. comp. része miatt. És ezt a sok infót honnan veszi? Tele kell rakni érzékelőkkel a kocsit, vagy csak kiszedni belőle?

A már az autóban levő szenzorok jeleit a központi számítogép számára szállító infóbusz-ról a standard OBD2 es csatin keresztül. 
Na igen ez megoldást jelenthet a facelift elöttiek pillanatnyi fogyasztás kijelzésére is.
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #16468 Dátum: 2008.10.22 szerda, 07:43:12 »

Egy ilyen OBD-s diagnosztikai és fed. comp. combó kütyü-ről mi a vélemény?

Az infók nagy része elérhető a műszerfal teszt üzemmódjában is.
Ami miatt érdemes beruházni, hogy a hibakód kiolvasást, törlést is tudja. Egy laptoppra köthető kütyü kb. 30ezer (+ laptop) ez meg csak 40ezer körül van.
Ja és a fészlift1 után sincs pillanatnyi fogyasztás kijelzés.
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.22 szerda, 07:47:47 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16469 Dátum: 2008.10.22 szerda, 09:20:21 »

Nuh, tegnap vik kollega allitott a CKP jeladon (fotengely jelado). Ez befolyasolja az elogyujtasi ertekeket. Masra mar nem maradt tipp csak arra, hogy az erotlenseg a nem megfelelo elogyujtas miatt van. Vagy ECU baj. Most tesztelgetem oszt kiderul...
Naplózva

blah blah blah
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #16470 Dátum: 2008.10.22 szerda, 10:16:15 »

A már az autóban levő szenzorok jeleit a központi számítogép számára szállító infóbusz-ról a standard OBD2 es csatin keresztül. 
Na igen ez megoldást jelenthet a facelift elöttiek pillanatnyi fogyasztás kijelzésére is.

Akkor az én Mondimban is megvan minden infó a fed. comp.-hoz? Akkor esetleg van arra lehetőség, hogy utólag egy fed.comp.-ot betegyek? (gyárit) Mi kellene hozzá? Csinált már valaki ilyet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16471 Dátum: 2008.10.22 szerda, 10:57:05 »

Az infók nagy része elérhető a műszerfal teszt üzemmódjában is.
Ami miatt érdemes beruházni, hogy a hibakód kiolvasást, törlést is tudja. Egy laptoppra köthető kütyü kb. 30ezer (+ laptop) ez meg csak 40ezer körül van.
Ja és a fészlift1 után sincs pillanatnyi fogyasztás kijelzés.



Erre ne vegyél mérget! eplus2
Schmidi 8ért hoz neked.Psssszt......(+laptop) hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #16472 Dátum: 2008.10.22 szerda, 16:45:23 »



Erre ne vegyél mérget! eplus2
Schmidi 8ért hoz neked.Psssszt......(+laptop) hehe

Akkor én megszívtam, mert két és fél éve vettem harmincé. fejvakaras
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
domino
Vendég
« Új hozzászólás #16473 Dátum: 2008.10.25 szombat, 20:23:29 »

Érdekeset vettem észre a pécsi minitali alkalmával, ha bekapcsolom a belső fűtés  ventillátort akkor beindul a normál hűtő ventillátorom is ez mitől van, ez normális, vagy sem???
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #16474 Dátum: 2008.10.25 szombat, 20:34:45 »

Érdekeset vettem észre a pécsi minitali alkalmával, ha bekapcsolom a belső fűtés  ventillátort akkor beindul a normál hűtő ventillátorom is ez mitől van, ez normális, vagy sem???

Elindul a klíma is - kapcsold ki a klímát akkor nem teker a kinti ventid
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16475 Dátum: 2008.10.25 szombat, 21:32:22 »

Nuh, tegnap vik kollega allitott a CKP jeladon (fotengely jelado). Ez befolyasolja az elogyujtasi ertekeket. Masra mar nem maradt tipp csak arra, hogy az erotlenseg a nem megfelelo elogyujtas miatt van. Vagy ECU baj. Most tesztelgetem oszt kiderul...

Érdekel, hogy milyen lett.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
domino
Vendég
« Új hozzászólás #16476 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 19:35:09 »

Elindul a klíma is - kapcsold ki a klímát akkor nem teker a kinti ventid

Ja rájöttem nem sokkal utánna a klímí kapcsoló benyomódott mikor a műszerfalat törölgettem Grin
és avisszajelző lámpa világosba nem látszik tökéletesen, de egy gombnyomással megjavítottam eljen
Hiába ez MONDEO Grin
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #16477 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 08:55:17 »

Meg szeretném kérdezni, hogy milyen olajat kell a szervó tartályába tölteni? Tegnap szerelgetés közben azt vettem észre, hogy a minimumon van.
Ha utántöltöm hol érdemes figyelni esetleg a szivárgást?

Illetve az egyik kollegám keresett meg egy olyan problémával, hogy az autója (ua. mint az enyém csak nem kombi) néha fura kattogó hangot hallat a műszerfal környékéről.
Régebben még én is hallottam az autóban ülve, és olyan relé hangja van. Hasonlít az Index klattyanására. Már teljesen kibelezte az autót, ment vele kiszedett műszerfallal és akkor is hallotta, de nem tudta belőni mi a túró lehet az.
Én már mondtam neki a szokásos dolgokat (klíma ventilátor, Icooler rögzítés,…) – bár a hang egyikre sem jellemző – de semmi.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #16478 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 12:37:34 »

Meg szeretném kérdezni, hogy milyen olajat kell a szervó tartályába tölteni?....
Peldaul ilyet: szervoolaj
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16479 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 14:11:11 »

Érdekel, hogy milyen lett.

Nos, egyelore meg tesztelem. Voltunk minap esztergomban, majd onnan kecskemet. Szal egy BP-esztergom-kecskemet-bp utvonalon evett 7.6-ot. Ez egesz jau. Oda fele meg vilagitott a check engine lampa, es a teljesitmennyel sem voltam megelegedve. Esztergombol indulva a check engine mar nem vilagitott. Ugy tunik ha "magatol" megjavul a hiba (lambda szenzort kiiktattam, majd vissza kotottem.), akkor egy ido utan elalszik a lampa. Jelenleg jonak tunik a gep. Ma reggel mentem befele es jol ment. Indulasnal egyelore nem erzem, hogy ki akarna esni a bele. De meg ido kell a tesztelesre. Meg majd megen kolcson kell kernem az ELM327es kutyut, hogy lassam milyen ertekek valtoztak. Most kb. 2mm-el van elallitva a CKP jelado. Ennel tobbet nem engedett a mechanika. Majd kiprobalom ugyis, hogy a masik iranyba allitjuk, oszt meglassuk mi torpenik. Az mar ugye legalabb 4mm-es mozgatas. Hogy ez mennyit jelent az elogyujtasnal nemtom, de majd kiderul. Ha ettol se javul meg a gep, akkor nincs mas hatra, mint ECU csere probabol. Mas nem lehet, hisz ua. nyomas jo, kompresszio jo, befecskendezes jo, minden jo. Vagy elogyujtas problema, vagy ECU.
Amit ebben a par napban tapasztaltam meg, hogy reggelente inditas utan nem akar lefulladni. Most vagy a ckp allitas miatt vagy mert ilyen napja van. Passz.
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.27 hétfő, 14:15:25 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16480 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 14:42:45 »

Nos, egyelore meg tesztelem. Voltunk minap esztergomban, majd onnan kecskemet. Szal egy BP-esztergom-kecskemet-bp utvonalon evett 7.6-ot. Ez egesz jau. Oda fele meg vilagitott a check engine lampa, es a teljesitmennyel sem voltam megelegedve. Esztergombol indulva a check engine mar nem vilagitott. Ugy tunik ha "magatol" megjavul a hiba (lambda szenzort kiiktattam, majd vissza kotottem.), akkor egy ido utan elalszik a lampa. Jelenleg jonak tunik a gep. Ma reggel mentem befele es jol ment. Indulasnal egyelore nem erzem, hogy ki akarna esni a bele. De meg ido kell a tesztelesre. Meg majd megen kolcson kell kernem az ELM327es kutyut, hogy lassam milyen ertekek valtoztak. Most kb. 2mm-el van elallitva a CKP jelado. Ennel tobbet nem engedett a mechanika. Majd kiprobalom ugyis, hogy a masik iranyba allitjuk, oszt meglassuk mi torpenik. Az mar ugye legalabb 4mm-es mozgatas. Hogy ez mennyit jelent az elogyujtasnal nemtom, de majd kiderul. Ha ettol se javul meg a gep, akkor nincs mas hatra, mint ECU csere probabol. Mas nem lehet, hisz ua. nyomas jo, kompresszio jo, befecskendezes jo, minden jo. Vagy elogyujtas problema, vagy ECU.
Amit ebben a par napban tapasztaltam meg, hogy reggelente inditas utan nem akar lefulladni. Most vagy a ckp allitas miatt vagy mert ilyen napja van. Passz.

Hajrá.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
domino
Vendég
« Új hozzászólás #16481 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 19:37:50 »

Segítség kéne 18 benzines mondeo!

Végre megtaláltam a termosztátot legalább is remélem a motor elején bal oldalt van a cromaxos rajz szerint.  Valaki szedet már ki ilyet? Mennyire kell kibontanom az elejét mert úgy nézem elégé be van suvasztva.
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #16482 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 20:49:47 »

Peldaul ilyet: szervoolaj
Ez is olyan mint a hűtőfolyadék, hogy csak a rózsaszín Fordos, vagy mehet bele "bármi"?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #16483 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 21:43:50 »

Ez is olyan mint a hűtőfolyadék, hogy csak a rózsaszín Fordos, vagy mehet bele "bármi"?

Az alu blokk miatt a hűtőfolyadék sem mindegy tecsos tuti nem ajánlott. Olajból is jobb a békesség a kormánymű csere elég drága
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #16484 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 21:53:49 »

Segítség kéne 18 benzines mondeo!

Végre megtaláltam a termosztátot legalább is remélem a motor elején bal oldalt van a cromaxos rajz szerint.  Valaki szedet már ki ilyet? Mennyire kell kibontanom az elejét mert úgy nézem elégé be van suvasztva.
Bár én már nem vagyok Mondeos, de ezt az utatmár végigjártam.
Jó tanács, mielőtt elkezdenéd lebontani fél motort: Tehát ha szemben állsz az autóval, bal oldalon van. Vedd ki a lámpát a helyéről (csak a két rudacskát kihúzod és kint is van) majd nézz be a lámpa helyén. Lám előtted a termosztát csavarjai. taps taps taps Nekem 1 órámba telt míg rájöttem. rinya
Naplózva
domino
Vendég
« Új hozzászólás #16485 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 22:11:43 »

Bár én már nem vagyok Mondeos, de ezt az utatmár végigjártam.
Jó tanács, mielőtt elkezdenéd lebontani fél motort: Tehát ha szemben állsz az autóval, bal oldalon van. Vedd ki a lámpát a helyéről (csak a két rudacskát kihúzod és kint is van) majd nézz be a lámpa helyén. Lám előtted a termosztát csavarjai. taps taps taps Nekem 1 órámba telt míg rájöttem. rinya

Köszi worship
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16486 Dátum: 2008.10.28 kedd, 09:38:43 »

Segítség kéne 18 benzines mondeo!

El kene adni vagymi ? Es minek neked 18 benyas mondeo ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #16487 Dátum: 2008.10.28 kedd, 09:40:25 »

Es minek neked 18 benyas mondeo ?  vigyor3

Remélem válaszol neked, mert erre én is kíváncsi lennék! eplus2
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #16488 Dátum: 2008.10.28 kedd, 13:08:52 »

El kene adni vagymi ? Es minek neked 18 benyas mondeo ?  vigyor3
Nem úgy gondolta, hogy: "Segítség kéne! 1.8 benzines Mondeo"  Roll Eyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16489 Dátum: 2008.10.28 kedd, 13:10:45 »

Nem úgy gondolta, hogy: "Segítség kéne! 1.8 benzines Mondeo"  Roll Eyes

Ki tudja  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
domino
Vendég
« Új hozzászólás #16490 Dátum: 2008.10.28 kedd, 17:32:49 »

Nem úgy gondolta, hogy: "Segítség kéne! 1.8 benzines Mondeo"  Roll Eyes

Úgy gondoltam csak ahhoz kell látni az egész hozzászólást. A segíséget már leírták, de ha van valakinek még gyakorlati tapasztalata a termosztát kicserélésében szívesen várom az építő jellegű tanácsokat.
Annyit már tudok, hogy a bal oldali lámpa kiszedése után látható a termosztát, de inen sem tűnik egyszerűnek a kiszerelése.
Naplózva
domino
Vendég
« Új hozzászólás #16491 Dátum: 2008.10.28 kedd, 17:35:11 »

El kene adni vagymi ? Es minek neked 18 benyas mondeo ?  vigyor3

Azért erre is válaszolnom kell az 1.8 benzines Mondeo "azért jó mert jó" bár a termosztát rakoncátlankodik
Naplózva
Billy
Vendég
« Új hozzászólás #16492 Dátum: 2008.10.28 kedd, 19:23:42 »

Úgy gondoltam csak ahhoz kell látni az egész hozzászólást. A segíséget már leírták, de ha van valakinek még gyakorlati tapasztalata a termosztát kicserélésében szívesen várom az építő jellegű tanácsokat.
Annyit már tudok, hogy a bal oldali lámpa kiszedése után látható a termosztát, de inen sem tűnik egyszerűnek a kiszerelése.
Ehhez a típushoz csak kompletten, házzal együtt adják a termosztátot. Ha jól rémlik olyan 28000 ft.
Tehát leereszted a vizet (már nem emlékszem hogy van e a hűtő alján leeresztőcsavar vagy sem, de ha az egyik csövet lehúzod a termosztátról akkor is lefolyik), lehúzkodod az összes csövet a termosztátházról, és ha jól emlékszem 3 csavarral van rögzítve a ház. Kicsavarod és már le is jön a helyéről, majd azzal a lendülettel mehet is a kukába. Új betesz, csövek vissza a helyére, vízzel (fagyállóval) felönt és kész. Mindezt persze  a kivett lámpa felől kell csinálni, legalábbis ami a csavarkiszedést illeti. Nem nagy ördőngősség, hajrá. integet2
Naplózva
domino
Vendég
« Új hozzászólás #16493 Dátum: 2008.10.28 kedd, 22:20:05 »

Ehhez a típushoz csak kompletten, házzal együtt adják a termosztátot. Ha jól rémlik olyan 28000 ft.
Tehát leereszted a vizet (már nem emlékszem hogy van e a hűtő alján leeresztőcsavar vagy sem, de ha az egyik csövet lehúzod a termosztátról akkor is lefolyik), lehúzkodod az összes csövet a termosztátházról, és ha jól emlékszem 3 csavarral van rögzítve a ház. Kicsavarod és már le is jön a helyéről, majd azzal a lendülettel mehet is a kukába. Új betesz, csövek vissza a helyére, vízzel (fagyállóval) felönt és kész. Mindezt persze  a kivett lámpa felől kell csinálni, legalábbis ami a csavarkiszedést illeti. Nem nagy ördőngősség, hajrá. integet2

Igyekszem a termosztát amúgy 29 000 ft a gyári . Utángyártottat bből a típusból nem javasolnak.
Naplózva
Major
Vendég
« Új hozzászólás #16494 Dátum: 2008.10.29 szerda, 19:14:19 »

Sziasztok!

Előre is bocsánat, ha volt már róla szó, de elkezdtem olvasni a topicot és bevallom feladtam olyan hosszú!

Van nekem egy 2001-es V6 GHIA-m amiben úgy tűnik tönkrement a benzinszint jelző. Konkrétan az a jelenség, hogy tankolás után kb félig rendesen mutat, de mikor tovább fogy a benzin megőrül, néha teljesen tele, néha teljesen üres állapotot jelez, néha teljesen véletlen szerű értéket.

Volt már valakinek ilyen hibajelenség? Tipikus, esetleg típus hiba e? Lehet e olcsón javítani, vagy irány a szakszerviz?
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16495 Dátum: 2008.10.29 szerda, 22:59:29 »

Van valami rajz valakinek a fütéskapcsolókról?Megint szétszedtem a müszerfalat(potom 5db izzót kellet kicserélni).
Szeretném a manuális kapcsolót digitesre kicserélni!Első lépésben az se érdekelne ha a höérzékelőket még nem kötném bele.Pusztán csak esztétikai okból cserélném.
Ahogy elnéztem a digit panelra csak a két hosszu csati megy.A manuálisra pedig a két hosszú + fütés sebeség állitóhoz még egy csati 5 vastag vezetékel.Csak akkor veszem meg a digit panelt,ha kivitelezhető a csere.Ha nem kell kábelkorbácsot cserélni akkor bele vágnék,de nem tudom hogy ezt a 5 vezetéket át kell e kötnöm a hosszu csatikba.
Manuál hátulról kép:
http://kepfeltoltes.hu/view/081029/DSC00934_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az én 3 csatlakozóm kép:
http://kepfeltoltes.hu/view/081029/DSC00935_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Digit hátulról(bontóban fotóztam) kép:
http://kepfeltoltes.hu/view/081029/DSC00760_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.29 szerda, 23:02:20 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16496 Dátum: 2008.10.29 szerda, 23:57:05 »

Van valami rajz valakinek a fütéskapcsolókról?Megint szétszedtem a müszerfalat(potom 5db izzót kellet kicserélni).
Szeretném a manuális kapcsolót digitesre kicserélni!Első lépésben az se érdekelne ha a höérzékelőket még nem kötném bele.Pusztán csak esztétikai okból cserélném.
Ahogy elnéztem a digit panelra csak a két hosszu csati megy.A manuálisra pedig a két hosszú + fütés sebeség állitóhoz még egy csati 5 vastag vezetékel.Csak akkor veszem meg a digit panelt,ha kivitelezhető a csere.Ha nem kell kábelkorbácsot cserélni akkor bele vágnék,de nem tudom hogy ezt a 5 vezetéket át kell e kötnöm a hosszu csatikba.
Manuál hátulról kép:
http://kepfeltoltes.hu/view/081029/DSC00934_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Az én 3 csatlakozóm kép:
http://kepfeltoltes.hu/view/081029/DSC00935_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Digit hátulról(bontóban fotóztam) kép:
http://kepfeltoltes.hu/view/081029/DSC00760_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ne küzdj vele, mert nem fog menni. Amint rádugod a digit panelt, elfüstöl az egész.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16497 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 09:08:18 »

Ne küzdj vele, mert nem fog menni. Amint rádugod a digit panelt, elfüstöl az egész.
Na ezt jó tudni.Mert az volt az alap terv hogy kiboritott középkonzolal elmegyek a bontóba és rádugok egyet.Pedig elkébzelésem szerint maga a fütő szerkezet ugyan az mindketőben,szervó motorok mozgatják a funkciókat.Csak a kezelő szerv más.Durva hasonlattal,mint pl a mikró sütőknél.Gondolom a sebbeség állitó csatiban lévő 5 vastag vezeték egyenesen a fűtő motora van kötve.Esetleg csinált már ilyet valaki,aki tudja pontosan hogy hol vérzik el a dolog?Bontóban a komplett berendezést akarták csak eladni egyben,de nem hiszem hogy kábeleket is adnak hozzá.Jó lenne egy rajz a hosszú csatik szin kiosztásáról,hogy végkép lezárjam magamban ezt a témát.
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.30 csütörtök, 09:17:41 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16498 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 09:13:10 »

Sziasztok!

Előre is bocsánat, ha volt már róla szó, de elkezdtem olvasni a topicot és bevallom feladtam olyan hosszú!

Van nekem egy 2001-es V6 GHIA-m amiben úgy tűnik tönkrement a benzinszint jelző. Konkrétan az a jelenség, hogy tankolás után kb félig rendesen mutat, de mikor tovább fogy a benzin megőrül, néha teljesen tele, néha teljesen üres állapotot jelez, néha teljesen véletlen szerű értéket.

Volt már valakinek ilyen hibajelenség? Tipikus, esetleg típus hiba e? Lehet e olcsón javítani, vagy irány a szakszerviz?

Nekem ugyan 2.0i van, de gondolom hasonlo vagy eppen ua. a benya pumpa a v6ban is. Szoval a benya pumpan van egy nagyon ecceru szerkezet. Tul keppen egy poti. Valoszinuleg elkopott, vagy kontaktos. Lehet cserelni azt az alkatreszt, csak kerdes lehet e hozza kapni kulon ?
En mikor benya pumpat vettem ez a cucc mar rajta volt. Hazilag picit nehez javitani, mert le kell venni a tankot, es csak azutan tudod kivenni a pumpat. Szal jobb ha ezt egy szerviz csinalja. Nem jellemzo hiba.
Naplózva

blah blah blah
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16499 Dátum: 2008.10.30 csütörtök, 13:07:43 »

Na ezt jó tudni.Mert az volt az alap terv hogy kiboritott középkonzolal elmegyek a bontóba és rádugok egyet.Pedig elkébzelésem szerint maga a fütő szerkezet ugyan az mindketőben,szervó motorok mozgatják a funkciókat.Csak a kezelő szerv más.Durva hasonlattal,mint pl a mikró sütőknél.Gondolom a sebbeség állitó csatiban lévő 5 vastag vezeték egyenesen a fűtő motora van kötve.Esetleg csinált már ilyet valaki,aki tudja pontosan hogy hol vérzik el a dolog?Bontóban a komplett berendezést akarták csak eladni egyben,de nem hiszem hogy kábeleket is adnak hozzá.Jó lenne egy rajz a hosszú csatik szin kiosztásáról,hogy végkép lezárjam magamban ezt a témát.
Azért ha valakinél van vagy lessz középkonzól szétszedés,akkor ha lehet fotóza le nekem a csatlakozóba mennő vezetékeket.Valahogy igy csak jobb minöségben ha lehet.Nem hisszem hogy annyira bonyolult lenne.Ha 10 vezetéket be is kell húzni,még akkor is megéri a müvelet.
http://kepfeltoltes.hu/view/081030/DSC00937_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/081029/DSC00936_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Oldalak: 1 ... 323 324 325 326 327 328 329 [330] 331 332 333 334 335 336 337 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.