Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:15:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 333 334 335 336 337 338 339 [340] 341 342 343 344 345 346 347 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21949783 alkalommal)
0 Felhasználó és 32 vendég van a témában
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #16950 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 08:54:00 »

ok köszi, de hozzá is lehet férni, esetleg szerelhető?

abszolút... egy csavar fogja a tartó konzolt ( egy fém lapocska), ha azt kicsavaraod, lejön az egész kürt...
Naplózva
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #16951 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 09:04:11 »

abszolút... egy csavar fogja a tartó konzolt ( egy fém lapocska), ha azt kicsavaraod, lejön az egész kürt...
az a baj most nincsen itthon az autó és nem látom azért kérdezek ám ilyeneket Grin
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16952 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 09:06:02 »

nade mit csinazzak a zarral, hogy ne zarjon ki ez a nyomorult ?
Andi üzeni: Költözz melegebb éghajlatra! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16953 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 09:08:50 »

meglehet...a lenyeg, hogy most ugy tunik stabil a rendszer  vigyor3
Nézz csak ide,neki is......! Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16954 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 09:13:38 »

Andi üzeni: Költözz melegebb éghajlatra! eplus2 eplus2 eplus2

 duhos2 vigyor3
Naplózva

blah blah blah
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #16955 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 09:35:40 »

Nézz csak ide,neki is......! Roll Eyes
Ja, nekem is.  vigyor3
De épp azt néztük, ez valami gyári beállítás lehet nálam, mert abszolute nem ingadozik a feszkó. Stabil 13,2-13,3V.  wow1
Akkor is ennyi ha üresjáratban megy a motor, minden fogyasztó nélkül, és akkor is ennyi, ha rátolódik klíma, zene, ülésfűtés, xenon, távolsági fény, első-hátsó ködlámpa.
Eddig arra gondolunk, hogy gyári beállítás lehet ez, hogy kíméljék az elektromos rendszert. (amúgy is kicsi az akksi benyásokban) Fényeken (műszervilágítás, lámpák) sem látni, hogy ingadozna a feszkó, egyenletesen világítanak a megfelelő fényerővel... fejvakaras
Üdv:)
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #16956 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 09:38:23 »

duhos2 vigyor3
Szia Norbi!
Csak nem jön az az üzi, mikor jársz erre mifelénk!  ejnye1
Aztán szólni időben előtte, amennyire lehet. Ne az M3-on gurulva.  eplus2
Üdv:  wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.12 hétfő, 09:40:18 írta MondESU » Naplózva
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #16957 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 09:59:28 »

Van valakinek MKIII utastérbe való szivargyújtó aljzata? (alf kartársé elkelt)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16958 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 10:07:42 »

Ja, nekem is.  vigyor3
De épp azt néztük, ez valami gyári beállítás lehet nálam, mert abszolute nem ingadozik a feszkó. Stabil 13,2-13,3V.  wow1
Akkor is ennyi ha üresjáratban megy a motor, minden fogyasztó nélkül, és akkor is ennyi, ha rátolódik klíma, zene, ülésfűtés, xenon, távolsági fény, első-hátsó ködlámpa.
Eddig arra gondolunk, hogy gyári beállítás lehet ez, hogy kíméljék az elektromos rendszert. (amúgy is kicsi az akksi benyásokban) Fényeken (műszervilágítás, lámpák) sem látni, hogy ingadozna a feszkó, egyenletesen világítanak a megfelelő fényerővel... fejvakaras
Üdv:)

Akkor ez a resze lehet igy normalis...Vegulis tobb mint az akksi feszultsege, szal...Nalam azert kicsit megbicsaklik a feny, mikor bekapcsolom az elso szelvedofutest. Iszonyat aramot sziv. Jaro motor mellett nem is engedi bekapcsolni. Nyilvan a nagy aramfelvetel miatt.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16959 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 10:08:19 »

Szia Norbi!
Csak nem jön az az üzi, mikor jársz erre mifelénk!  ejnye1
Aztán szólni időben előtte, amennyire lehet. Ne az M3-on gurulva.  eplus2
Üdv:  wave

Mindenkeppen idoben fogok szolni  wave Elvileg asszem jovo heten gurulunk arra...de erre kamilla teanal erosebb merget ne vegyel  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #16960 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 10:14:12 »

én még nem hallottam szólni a risztót Sad de lehet addig jó....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16961 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 11:08:40 »

én még nem hallottam szólni a risztót Sad de lehet addig jó....

Hát ha röhögőgörcsöt akarsz kapni, akkor nézd csak meg...nekem gyári van ,leis cseréltem egy értelmesebbre....ami ér is valamit....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16962 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 11:52:03 »

Akkor ez a resze lehet igy normalis...Vegulis tobb mint az akksi feszultsege, szal...Nalam azert kicsit megbicsaklik a feny, mikor bekapcsolom az elso szelvedofutest. Iszonyat aramot sziv. Jaro  motor mellett nem is engedi bekapcsolni. Nyilvan a nagy aramfelvetel miatt.
Járó?Nem álló?  laugh
A mérés szerint pont 60A -el terheli a hálózatot a szélvédőfűtés! Shocked Pontosabban ennyi áramot tölt a generátor amikor bekapcsozod. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #16963 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 12:19:43 »

Hát ha röhögőgörcsöt akarsz kapni, akkor nézd csak meg...nekem gyári van ,leis cseréltem egy értelmesebbre....ami ér is valamit....

minden modelben alapfelszereltség a riasztó? mert én nem tudom beriasztani...
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16964 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 12:22:13 »

Járó?Nem álló?  laugh
A mérés szerint pont 60A -el terheli a hálózatot a szélvédőfűtés! Shocked Pontosabban ennyi áramot tölt a generátor amikor bekapcsozod. Roll Eyes
Annyit beszéltünk mostanság a töltési problémákról,hogy pénteken triest környékén,beléptem a müszerfal szervizmenübe,és hazáig tesztelgetem az autót!
http://kepfeltoltes.hu/view/090112/DSC00001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
100 és 140-en között.extrém alacsony,és normál fordulatszámon.
padló fütésel,és világitásal a -14fokban.
Szerintem az lenne a tutti,ha nem ingadozna egyáltalán,de nálam 14-14.2vközött változott!
Kérdezném a generátor motorsport ***-tól!
Hogy kb mennyi mm az új,és mennyi az általatok kicserélt szénkefe hossza!
Illetve hogy át lehet ezt a méret külömbséget km-re váltani?
Csak úgy sac/kb!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16965 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 12:26:09 »

minden modelben alapfelszereltség a riasztó? mert én nem tudom beriasztani...
Azt hisszem meg van a probléma! nyes
Nagyon 1*ü,de egy új fordosnak,minden csoda új!
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.12 hétfő, 12:27:53 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16966 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 12:30:12 »

Annyit beszéltünk mostanság a töltési problémákról,hogy pénteken triest környékén,beléptem a müszerfal szervizmenübe,és hazáig tesztelgetem az autót!
http://kepfeltoltes.hu/view/090112/DSC00001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
100 és 140-en között.extrém alacsony,és normál fordulatszámon.
padló fütésel,és világitásal a -14fokban.
Szerintem az lenne a tutti,ha nem ingadozna egyáltalán,de nálam 14-14.2vközött változott!
Kérdezném a generátor motorsport ***-tól!
Hogy kb mennyi mm az új,és mennyi az általatok kicserélt szénkefe hossza!
Illetve hogy át lehet ezt a méret külömbséget km-re váltani?
Csak úgy sac/kb!

Nos, nalam 207e km-nel kicsivel tobb mint a fele elkopott a szenkefenek. Mondjuk ugy kb. 60-75%-a ?
Viszont az a tapasznyalat, hogy szenkefe utan lecsokken a tolto fesz. Nalam is 14 korul volt, es most 13.5 korul mozog. Alf kolleganak is lecsokkent, ha jol emlexem kb. 0.8volttal. Leegyszerusitve a dolgot, minnel inkabb kopott a szenkefe, annal nagyobb lesz a tolto fesz. Ha elfogadjuk azt, hogy 13.5-14.4 kozott jonak mondhato a toltes, akkor En most az also hatarnal vagyok az en kb. 13.5-os ertekemmel, te meg a felso hatarhoz kozelitesz. Mennyi km van a gepben ? Szerintem atol van gaz, ha el kezd villodzni a fenyek es a tolto fesz 14.4 fole megy.
Mondjuk azt nem ertem, hogy Alf-nak megis mitol 14.4 a tolto feszultsege.... fejvakaras Nah mind1, nem villodzik, tolt, a tobbi nem erdekel  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.12 hétfő, 12:34:58 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16967 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 12:32:10 »

Annyit beszéltünk mostanság a töltési problémákról,hogy pénteken triest környékén,beléptem a müszerfal szervizmenübe,és hazáig tesztelgetem az autót!
http://kepfeltoltes.hu/view/090112/DSC00001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
100 és 140-en között.extrém alacsony,és normál fordulatszámon.
padló fütésel,és világitásal a -14fokban.
Szerintem az lenne a tutti,ha nem ingadozna egyáltalán,de nálam 14-14.2vközött változott!
Kérdezném a generátor motorsport ***-tól!
Hogy kb mennyi mm az új,és mennyi az általatok kicserélt szénkefe hossza!
Illetve hogy át lehet ezt a méret külömbséget km-re váltani?
Csak úgy sac/kb!

Szerintem Zacci generátorja még nem volt bontva,mert a műanyagszegecsek feje még le volt festve.Majd mondja ,hogy hány km van az autójában.
A kiszedett kefék kb6-7mm esek voltak.Az újak pedig jócskán a duplájuk.
A töltésed szerintem neked rendben van.Zaccinál a kiinduló az volt,hogy alapjáraton villogtak a fényei.Nekem is ez volt a kefecsere előtt.Ez megoldódott.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.12 hétfő, 12:35:22 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16968 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 12:35:48 »

Annyit beszéltünk mostanság a töltési problémákról,hogy pénteken triest környékén,beléptem a müszerfal szervizmenübe,és hazáig tesztelgetem az
És mégvalami:
szerintem a dízeleken egy picit magasabb a töltőfesz!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16969 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 12:42:06 »

Nos, nalam 207e km-nel kicsivel tobb mint a fele elkopott a szenkefenek. Mondjuk ugy kb. 60-75%-a ?
Viszont az a tapasznyalat, hogy szenkefe utan lecsokken a tolto fesz. Nalam is 14 korul volt, es most 13.5 korul mozog. Alf kolleganak is lecsokkent, ha jol emlexem kb. 0.8volttal. Leegyszerusitve a dolgot, minnel inkabb kopott a szenkefe, annal nagyobb lesz a tolto fesz. Ha elfogadjuk azt, hogy 13.5-14.4 kozott jonak mondhato a toltes, akkor En most az also hatarnal vagyok az en kb. 13.5-os ertekemmel, te meg a felso hatarhoz kozelitesz. Mennyi km van a gepben ? Szerintem atol van gaz, ha el kezd villodzni a fenyek es a tolto fesz 14.4 fole megy.
Mondjuk azt nem ertem, hogy Alf-nak megis mitol 14.4 a tolto feszultsege.... fejvakaras Nah mind1, nem villodzik, tolt, a tobbi nem erdekel  vigyor3
Pénteken átléptük a harmadik százast tddi úrral is! pias
http://kepfeltoltes.hu/view/090112/DSC01137_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Egyik kollegám azt mondta hogy ezekben már a szénkefe hozzá se ér a forgó részhez!
Na ezek szerint ez nem igaz!
Még anno 1.8td-vel történt hogy bexart a generátor,és akkor valami(talán a rugók) teljesen összekarcolta a forgó részt!Igy elég sokba került a javitás!
Egy ilyet szeretnék elkerülni,de azt hitem hogy valami rugos érintkezője van a szénkefének,nem ilyen forasztós megoldás.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16970 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 12:47:17 »

És mégvalami:
szerintem a dízeleken egy picit magasabb a töltőfesz!
Valamivel fel kell tölteni a 720ah akksit!
Nyáron betojt az akksim,off accord,képtelen volt annyit tölteni hogy beinduljon a mondi!
Jó az ilyet tudni,ha ilyen problémába ütközöm,akkor csak dizeltől kérek segitséget.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16971 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 12:55:18 »

Pénteken átléptük a harmadik százast tddi úrral is! pias
http://kepfeltoltes.hu/view/090112/DSC01137_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Egyik kollegám azt mondta hogy ezekben már a szénkefe hozzá se ér a forgó részhez! wow1 Roll Eyes laugh(alf)
Na ezek szerint ez nem igaz!
Még anno 1.8td-vel történt hogy bexart a generátor,és akkor valami(talán a rugók) teljesen összekarcolta a forgó részt!Igy elég sokba került a javitás!
Egy ilyet szeretnék elkerülni,de azt hitem hogy valami rugos érintkezője van a szénkefének,nem ilyen forasztós megoldás.
Minden generátorban szénkefével csúszógyűrűk viszik a gerjesztőfeszültséget a forgórészre!
A rugó a keféket szorítja a csúszőgyűrűkre.Ha elkopik a kefe, a rugó simán beleérhet a csúszógyűrűbe,és te épp így jártál!Forgórészfelújítás ,csúszógyűrűcsere!
Ha 3kiló van a verdában,akkor be kell ütemezni egy cserét.Akkor van minimális kockázata a házi javításnak,ha a csúszógyűrűk olyan mértékben megkoptak,hogy mindenképp cserézni kell azokat is. Undecided
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16972 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 13:09:53 »

Minden generátorban szénkefével csúszógyűrűk viszik a gerjesztőfeszültséget a forgórészre!
A rugó a keféket szorítja a csúszőgyűrűkre.Ha elkopik a kefe, a rugó simán beleérhet a csúszógyűrűbe,és te épp így jártál!Forgórészfelújítás ,csúszógyűrűcsere!
Ha 3kiló van a verdában,akkor be kell ütemezni egy cserét.Akkor van minimális kockázata a házi javításnak,ha a csúszógyűrűk olyan mértékben megkoptak,hogy mindenképp cserézni kell azokat is. Undecided
 Wink wave
A ci-be 5 kiló volt,és mégse volt töltés problémája.
Csak ugy tudom megnézni a szénkefét,ha leszerelem a generátort?Mert ha lehet akkor szemrevételezném valahogy az állapotukat!
Holnap megyek genrátor oldali szij+stb cserére!Van esélyem meglesni a dolgokat!
Évjárat alapján nem lehet tudni hogy milyen generátor van a kocsiban?
Ford szerviznek vajon lehet szénkeféje,vagy csak komplett feszszabályzóval árulják?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16973 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 13:20:32 »

A ci-be 5 kiló volt,és mégse volt töltés problémája.
Csak ugy tudom megnézni a szénkefét,ha leszerelem a generátort?Mert ha lehet akkor szemrevételezném valahogy az állapotukat!
Holnap megyek genrátor oldali szij+stb cserére!Van esélyem meglesni a dolgokat!
Évjárat alapján nem lehet tudni hogy milyen generátor van a kocsiban?
Ford szerviznek vajon lehet szénkeféje,vagy csak komplett feszszabályzóval árulják?

Töltésproblémánk még nekünk sem volt,csak a fények villogtak..........
A töltésproblémán már nem segít a kefecsere......(fesszab,diódahíd,forgórészcsere,állótekercselés)
Megkuksizni csak leszerelt generátorral tudod.De leveszik a szíjcseréhez is,csak nem szokták kiszedni.......... Roll Eyes
Csak kefét nem adnak szagszervízben,abban nincspénz-cserélj generátort! hehe
Mezei autósbolt,megrendel,700 ft.
Nem vagyok benne biztos,hogy évjárat alapján meghatározható a tipus(visteon,hella,motorcraft,bosch,),de talán mikromacsekben benne van!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16974 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 13:33:32 »

A ci-be 5 kiló volt,és mégse volt töltés problémája.
Csak ugy tudom megnézni a szénkefét,ha leszerelem a generátort?Mert ha lehet akkor szemrevételezném valahogy az állapotukat!
Holnap megyek genrátor oldali szij+stb cserére!Van esélyem meglesni a dolgokat!
Évjárat alapján nem lehet tudni hogy milyen generátor van a kocsiban?
Ford szerviznek vajon lehet szénkeféje,vagy csak komplett feszszabályzóval árulják?


Sajna olyan hulye modon van berakva a generator, hogy beszerelt alapotban nem fersz hozza a kefekhez. Nalam eppen hogy nem jon le az a takaro fedel, ami miatt tul keppen ki kellett venni az egesz generatort. Egyebkent meg beszerelt alapotban is lehetett volna javitani.
Naplózva

blah blah blah
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16975 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 13:36:19 »

Töltésproblémánk még nekünk sem volt,csak a fények villogtak..........
A töltésproblémán már nem segít a kefecsere......(fesszab,diódahíd,forgórészcsere,állótekercselés)
Megkuksizni csak leszerelt generátorral tudod.De leveszik a szíjcseréhez is,csak nem szokták kiszedni.......... Roll Eyes
Csak kefét nem adnak szagszervízben,abban nincspénz-cserélj generátort! hehe
Mezei autósbolt,megrendel,700 ft.
Nem vagyok benne biztos,hogy évjárat alapján meghatározható a tipus(visteon,hella,motorcraft,bosch,),de talán mikromacsekben benne van!
Az jó lenne ha a szénkefe kopásával együtt változna a tölt fesz is,úgy ahogy a zacci mondja.
Mert akkor elég lenne csak havonta 1szer szervizmenüben tesztelni,és egyböl kibukna ha gond van.
De attól tartok,hogy a feszszabályzó,pont ezt hivatott kiküszőbőlni!
Igy ez nem egy megbizható támpont.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16976 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 13:49:44 »

Pénteken átléptük a harmadik százast tddi úrral is! pias
http://kepfeltoltes.hu/view/090112/DSC01137_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Egyik kollegám azt mondta hogy ezekben már a szénkefe hozzá se ér a forgó részhez!
Na ezek szerint ez nem igaz!
Még anno 1.8td-vel történt hogy bexart a generátor,és akkor valami(talán a rugók) teljesen összekarcolta a forgó részt!Igy elég sokba került a javitás!
Egy ilyet szeretnék elkerülni,de azt hitem hogy valami rugos érintkezője van a szénkefének,nem ilyen forasztós megoldás.
Közben eszembe jutott,és tanulság képen még leirom!
A jelenség úgy nézett ki,hogy m1-en útlevél ellenörzéshez érkeztem,és alapjáraton világitott a töltés!
Ha megemeltem a fordulatszámot akkor elaludt(ettől én nagyon megnyugodtam),és én az akkori agyamal,elkönyveltem,hogy ezek szerint csak alapjáraton nincs töltés!
Az igazság az volt!Hogy a szénkefék elfogyása után,fémesen érintkezett a forgorész,és ezért zárlatott jelzett!
A hiba észlelése után,még kb 300km-t tettem meg,egy hideg novemberi napon,fütésel,zenével,világitásal együtt.
Aztán elkezdtek villogni a müszerek,lámpák,mig végül kilehelte a lelkét az akkumulátor!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16977 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 14:46:27 »

Közben eszembe jutott,és tanulság képen még leirom!
A jelenség úgy nézett ki,hogy m1-en útlevél ellenörzéshez érkeztem,és alapjáraton világitott a töltés!
Ha megemeltem a fordulatszámot akkor elaludt(ettől én nagyon megnyugodtam),és én az akkori agyamal,elkönyveltem,hogy ezek szerint csak alapjáraton nincs töltés!
Az igazság az volt!Hogy a szénkefék elfogyása után,fémesen érintkezett a forgorész,és ezért zárlatott jelzett!
A hiba észlelése után,még kb 300km-t tettem meg,egy hideg novemberi napon,fütésel,zenével,világitásal együtt.
Aztán elkezdtek villogni a müszerek,lámpák,mig végül kilehelte a lelkét az akkumulátor!

Nos, igazabol ahogy nezem olyan 150e-tol varhato a villodzas. 200e-nel meg nem szabadna elkopnia a kefeknek, de ekkor mar tobb mint a fele elpusztult. Szerintem olyan 250 max. 300e-nel mar nagy esely van arra, hogy megszunik a toltes a mar nem letezo kefek miatt.  vigyor3 De ezt boooven megelozi az a konstrukcios hiba, ami miatt elkezdenek villodzni a fenyek. Ha szerencsed van akkor ebbol a bugbol featuret kovacsolhatsz. Szal ha alapjaraton vibralnak a fenyek, akkor mar erdemes kefet cserezni.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.12 hétfő, 14:56:00 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16978 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 14:49:39 »

Sajna olyan hulye modon van berakva a generator, hogy beszerelt alapotban nem fersz hozza a kefekhez. Nalam eppen hogy nem jon le az a takaro fedel, ami miatt tul keppen ki kellett venni az egesz generatort. Egyebkent meg beszerelt alapotban is lehetett volna javitani.

Egy nőgyógyász simán megcsinálta volna! Akár a kipuffon keresztül taps
Azok olyanok...

Örülök, hogy megoldódott 1 problémád. Amúgy meg az Alfnak be kéne szerezni egy marék szénkefét, és ráállni erre az iparágra.
Gondolom, másnál is előfordul az ilyesmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16979 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 15:01:12 »

Nos, igazabol ahogy nezem olyan 150e-tol varhato a villodzas. 200e-nel meg nem szabadna elkopnia a kefeknek, de ekkor mar tobb mint a fele elpusztult. Szerintem olyan 250 max. 300e-nel mar nagy esely van arra, hogy megszunik a toltes a mar nem letezo kefek miatt.  vigyor3 De ezt boooven megelozi az a konstrukcios hiba, ami miatt elkezdenek villodzni a fenyek. Ha szerencsed van akkor ebbol a bugbol featuret kovacsolhatsz. Szal ha alapjaraton vibralnak a fenyek, akkor mar erdemes kefet cserezni.
Alapjáraton?Plusz fogyasztók bekapcsolása nélkül is pislákolt?Remélem hogy az én autóm is konstrukcios hibás,nem csak a tied! hehe
És nekem is időben jelezni fogja ha gáz van!
Alf irt a multkor valami szenyezödésről is ami a szénkef...nél volt!
Nálad volt ilyen?És ha igen akkor az milyen jelegü?Az út pora,vagy a szénkefe maradványa?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16980 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 15:24:08 »

Alapjáraton?Plusz fogyasztók bekapcsolása nélkül is pislákolt?
Normal alapjarat, hetkoznapi igenybevetel mellett pislakolt, de inkabb csak hideg idoben. Nyaron nem erezekeltem a problemat. Nyilvan akkor az ember is kevesebbet gurul sotetben.
Válasz
Remélem hogy az én autóm is konstrukcios hibás,nem csak a tied! hehe
És nekem is időben jelezni fogja ha gáz van!
Mondeod van ? Igen ?! Akko nyilvan  vigyor3
Válasz
Alf irt a multkor valami szenyezödésről is ami a szénkef...nél volt!
Nálad volt ilyen?És ha igen akkor az milyen jelegü?Az út pora,vagy a szénkefe maradványa?
Nos, erdekes modon en nem tapasztaltam akkora brutal nagy szennyezodest. Sooot, csodalkoztam is, hogy hova lett tobb mint 1 teljes kefe maradvanya !? De nem talaltam meg. Kifutta a szel vagy mitomen. Bar van rajta porvedo sapesz, szal oda nem igen tud bejutni egyeb szennyezodes.
Szerintem kirantotta a generator szellozo lapat okozta legaram.
Az egyik csuszo felulet volt kb. 1 mm-ert bekopva, a masikon kb. 0.5mm-es kopas lehetett. Ezek valceg meg birni fogjak egy darabig.
Naplózva

blah blah blah
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #16981 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 15:59:21 »

tudja valaki,hogy a fedélzeti computer az bele van épitve a müszerfalba,vagy külön van? azért kérdezem,mert az enyám nem irja az átlagfogyastást,csak hőmérséklet celsius ill. farenheit-ben,és szeretném ha irna átlagfogyasztást
Naplózva
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #16982 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 16:00:18 »

tudja valaki,hogy a fedélzeti computer az bele van épitve a müszerfalba,vagy külön van? azért kérdezem,mert az enyám nem irja az átlagfogyastást,csak hőmérséklet celsius ill. farenheit-ben,és szeretném ha irna átlagfogyasztást

titaniumnak tudnia kellene...
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #16983 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 16:02:58 »

van egy sanda gyanúm,hogy az előző tulaj belepiszkált az autóba és kezd dühiteni a dolog...  falbav
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16984 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 16:07:22 »

van egy sanda gyanúm,hogy az előző tulaj belepiszkált az autóba és kezd dühiteni a dolog...  falbav


Lehet muszer egyseget csereltek ?
Naplózva

blah blah blah
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #16985 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 16:15:53 »

a titanimu-x onnan vettem,hogy mikor volt az autó szervizben/petrányi/ rá volt írva a munkalapra,hogy titanium-x turnier
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16986 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 16:20:39 »

a titanimu-x onnan vettem,hogy mikor volt az autó szervizben/petrányi/ rá volt írva a munkalapra,hogy titanium-x turnier


Munkalap alapjan nem biztos, hogy szerencses megitelni egy auto felszereltsegi szintjet. Inkabb kerestess ra a TISben alvazszam alapjan. Az megmondja az igazat.
Naplózva

blah blah blah
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #16987 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 16:29:42 »

Munkalap alapjan nem biztos, hogy szerencses megitelni egy auto felszereltsegi szintjet. Inkabb kerestess ra a TISben alvazszam alapjan. Az megmondja az igazat.
mi az a tis? és hol találom?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16988 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 16:29:55 »

van egy sanda gyanúm,hogy az előző tulaj belepiszkált az autóba és kezd dühiteni a dolog...  falbav


A titanium felszereltség valamikor 2004-ben jelent meg, akkor még limitáltként. Csak 3.0i 204 ló és 2.2 tdci motorral volt.
Később jött a titanium felszereltség, szerintem 2005 elején, kb a ghiával egy szinten. De. A titanium-x már akkor sem volt 1,8-as motorral, vagyis csak a 130 lovas, SCi-vel. Lehet, hogy a tiéd sport, vagy trend, ezeknek alu a belsejük.
Amúgy mikori gyártású? Nem a forgalmi, hanem az alvázszám alapján?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #16989 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 16:32:08 »

a titanimu-x onnan vettem,hogy mikor volt az autó szervizben/petrányi/ rá volt írva a munkalapra,hogy titanium-x turnier

Írj egy alvázszámot Relhist-nek, és megmondja a tutit.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #16990 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 16:33:15 »

A titanium felszereltség valamikor 2004-ben jelent meg, akkor még limitáltként. Csak 3.0i 204 ló és 2.2 tdci motorral volt.
Később jött a titanium felszereltség, szerintem 2005 elején, kb a ghiával egy szinten. De. A titanium-x már akkor sem volt 1,8-as motorral, vagyis csak a 130 lovas, SCi-vel. Lehet, hogy a tiéd sport, vagy trend, ezeknek alu a belsejük.
Amúgy mikori gyártású? Nem a forgalmi, hanem az alvázszám alapján?
2004 01
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #16991 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 16:34:54 »

2004 01
innen forunrol dekodolta egy srác az automat alv.szám alapján és szerinte sci motoros,de duratec he van a motor boritason!
Naplózva
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #16992 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 16:42:44 »

én leforditottam az alvázszámot,de olyan blődség jött ki,hogy az már fáj Smiley Smiley Smiley  szerintem ez a dekóder...hát hogy is mondja,khmm..téved
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16993 Dátum: 2009.01.12 hétfő, 16:51:49 »

én leforditottam az alvázszámot,de olyan blődség jött ki,hogy az már fáj Smiley Smiley Smiley  szerintem ez a dekóder...hát hogy is mondja,khmm..téved

Küldd már el nekem is pü-ben.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Tödi
Vendég
« Új hozzászólás #16994 Dátum: 2009.01.14 szerda, 21:03:00 »

tudtok abban segíteni, hogy hogy a legegyszerűbb tompika és refi izzót cserélni mondeo III-ban?
Naplózva
szendre
Vendég
« Új hozzászólás #16995 Dátum: 2009.01.14 szerda, 21:24:09 »

tudtok abban segíteni, hogy hogy a legegyszerűbb tompika és refi izzót cserélni mondeo III-ban?

Nem tudom melyik a legegyszerűbb,mert csak egyféleképpen lehet.
-Géptető felnyit
-a díszrács két fekete műanyag patentja 180 fokkal elforgat (a két szélén) majd kihúz
-A lámpatest két szélefelé, a homlokfaltól előre találsz két fémstiftet (a feje vízszintesen áll)
-na azt a két stiftet kő kihúzni
-aztán alámpatestet magadfelé húzva szépen kézbe kiveszed
-mikor majdnem kint van acsatit lehúzod a hátulján
-aztán amikor már ölben van, akkor adja magát az izzócsere

remélem segítettem.
üdv,
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #16996 Dátum: 2009.01.14 szerda, 21:37:04 »

Nem tudom melyik a legegyszerűbb,mert csak egyféleképpen lehet.

-na azt a két stiftet kő kihúzni

remélem segítettem.
üdv,

Vigyázz amikor a stifteket húzod ki, baromi könnyű eltörni a lámpán lévő fület!
Nekem legalábbis sikerült! Nem gáz, mert rendesen vissza tudtam tenni, nem mozog, nem remeg, de előbb-utóbb muszáj lesz csinálni vele valamit.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16997 Dátum: 2009.01.14 szerda, 21:43:24 »

Vigyázz amikor a stifteket húzod ki, baromi könnyű eltörni a lámpán lévő fület!
Nekem legalábbis sikerült! Nem gáz, mert rendesen vissza tudtam tenni, nem mozog, nem remeg, de előbb-utóbb muszáj lesz csinálni vele valamit.

Tord le a masik lamparol is, es akkor szimetrikus lesz  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16998 Dátum: 2009.01.14 szerda, 22:14:22 »

Tord le a masik lamparol is, es akkor szimetrikus lesz  vigyor3
megint brillírozol... sokk lesz a KV mára nyes hehe
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16999 Dátum: 2009.01.14 szerda, 22:29:11 »

megint brillírozol... sokk lesz a KV mára nyes hehe

 vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 333 334 335 336 337 338 339 [340] 341 342 343 344 345 346 347 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.