Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:31:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 338 339 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 351 352 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21884820 alkalommal)
0 Felhasználó és 150 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17200 Dátum: 2009.01.30 péntek, 16:12:22 »

Akkor engem érdekelne egy kispárna alatti 2001-es a járgány.
Bocs,nem akartalak félre vezetni.Tényleg csak poén volt! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cimbibácsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Új hozzászólás #17201 Dátum: 2009.01.30 péntek, 16:19:25 »

hozzam  vigyor3 Ha posti vagy akkor keress meg puben...MEgmondom, hogy szivosor vagy szivosor bajod van  Wink vigyor3

Ment pü.  Wink
Naplózva

Egykoron:MKIII 2002.X. 1,8 benzines,szívósor off. 150 ezer km.
Jelenleg:Peugeot 508 THP 1,6   156LE  2011. 180e Km.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17202 Dátum: 2009.01.30 péntek, 17:13:41 »

Ma elvittem Szeles mesterhez az autót.
Sajnos nem a kézifékkötél ragadt be, hanem a nem tudom pontosan mi.
Azért nem tudom, mert emlékeim szerint Szeles mester azt mondta, hogy a főfék munkahenger ragadt be. Na de ilyen alkatrészt nem találok.
Ezt meg ezt találtam csak.

Akkor most hogy is van ez?
Amihez a kézifékkötél csatlakozik, az ragad be, láttam én is, fogóval is elég nehéz visszatolni, magától meg aztán végkép nem megy.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17203 Dátum: 2009.01.30 péntek, 17:44:00 »

Ma elvittem Szeles mesterhez az autót.
Sajnos nem a kézifékkötél ragadt be, hanem a nem tudom pontosan mi.
Azért nem tudom, mert emlékeim szerint Szeles mester azt mondta, hogy a főfék munkahenger ragadt be. Na de ilyen alkatrészt nem találok.
Ezt meg ezt találtam csak.

Akkor most hogy is van ez?
Amihez a kézifékkötél csatlakozik, az ragad be, láttam én is, fogóval is elég nehéz visszatolni, magától meg aztán végkép nem megy.

Valahogy sejtettem, hogy ez lesz a baja...Feknyereg. Megprobalhatod azt, hogy jol befujkalod roszdaoldoval aztan sokaig jaratod kezzel majd ujra befuj stb. A vegen fujkald be jol zsirzo sprayvel, aztan jarad...Valamelyest javulni fog, de mar nem lesz a regi. Talan szinten tudod tartani, ha 1-2havonta eljatszod ujra a fujkalosdit.  wave
Naplózva

blah blah blah
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17204 Dátum: 2009.01.30 péntek, 20:07:10 »

Valahogy sejtettem, hogy ez lesz a baja...Feknyereg. Megprobalhatod azt, hogy jol befujkalod roszdaoldoval aztan sokaig jaratod kezzel majd ujra befuj stb. A vegen fujkald be jol zsirzo sprayvel, aztan jarad...Valamelyest javulni fog, de mar nem lesz a regi. Talan szinten tudod tartani, ha 1-2havonta eljatszod ujra a fujkalosdit.  wave

Ezt most nem értem.
A mester nem beszélt a féknyeregről, pedig direkt rákérdeztem, hogy azt kell cserélni?
Csak fékmunkahengerekről beszélt.
Hogy van ez akkor?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #17205 Dátum: 2009.01.30 péntek, 20:14:15 »

Ezt most nem értem.
A mester nem beszélt a féknyeregről, pedig direkt rákérdeztem, hogy azt kell cserélni?
Csak fékmunkahengerekről beszélt.
Hogy van ez akkor?

A munkahengerben van az a csavar ami hajlamos a berohadásra. A hátsó munkahengert visszanyomni csak úgy lehet, hogy nyomod visszzafelé és közben, vagy egy célszerszámmal vagy egy vízpumpafogóval fekered a csavart, eggyütt mennek.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17206 Dátum: 2009.01.30 péntek, 20:50:56 »

A munkahengerben van az a csavar ami hajlamos a berohadásra. A hátsó munkahengert visszanyomni csak úgy lehet, hogy nyomod visszzafelé és közben, vagy egy célszerszámmal vagy egy vízpumpafogóval fekered a csavart, eggyütt mennek.

Ezt értem.
Azt nem értem és tudom, hogy milyen alkatrész kell a javításhoz?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17207 Dátum: 2009.01.30 péntek, 21:02:29 »

Ezt értem.
Azt nem értem és tudom, hogy milyen alkatrész kell a javításhoz?
Szerintem ahhoz felújító készlet kell.Kikell cserélni a munkahenger karmantyúját,és kitisztítani a hengert,és fékolajcsere.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17208 Dátum: 2009.01.30 péntek, 21:37:00 »

Szerintem ahhoz felújító készlet kell.Kikell cserélni a munkahenger karmantyúját,és kitisztítani a hengert,és fékolajcsere.

Erről is volt szó. Hogy lehet ki lehet tisztítani, de csak akkor tudja, ha szétszedi.
Az lesz a legjobb, ha felhívom a mestert és megkérdezem, mi is kell.

Elnézést, hogy értetlenkedek, de ha nem tudom, milyen alkatrész kell, nem tudok költségvetést se csinálni.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17209 Dátum: 2009.01.30 péntek, 23:27:16 »

Ezt értem.
Azt nem értem és tudom, hogy milyen alkatrész kell a javításhoz?

kb. egy uj feknyereg. Nagy esellyel a csavar ugy be van rohadva, hogy lazan bele fog szakadni... levele
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17210 Dátum: 2009.01.30 péntek, 23:37:01 »

Erről is volt szó. Hogy lehet ki lehet tisztítani, de csak akkor tudja, ha szétszedi.
Az lesz a legjobb, ha felhívom a mestert és megkérdezem, mi is kell.

Elnézést, hogy értetlenkedek, de ha nem tudom, milyen alkatrész kell, nem tudok költségvetést se csinálni.
Boltba bemész,és felújítókészletet kérsz a hátsófékhez!Ennyi. Wink wave
kb. egy uj feknyereg. Nagy esellyel a csavar ugy be van rohadva, hogy lazan bele fog szakadni... levele
Sajna elképzelhető,de egy próbát megér..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17211 Dátum: 2009.01.30 péntek, 23:40:50 »

Erről is volt szó. Hogy lehet ki lehet tisztítani, de csak akkor tudja, ha szétszedi.
Az lesz a legjobb, ha felhívom a mestert és megkérdezem, mi is kell.

Elnézést, hogy értetlenkedek, de ha nem tudom, milyen alkatrész kell, nem tudok költségvetést se csinálni.
Közben megtaláltam:
http://www.fordalkatresz.com/?katid=32103151&termek_al_id=23892&katnev=38mm-es%20Mo01-07
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #17212 Dátum: 2009.02.01 vasárnap, 10:42:43 »

Az első szervizbe nem mentem be, mert arra azt írtad, hogy biztosan nem vállalja nyes így akkor a másodikkal kezdtem, bevállalta a jobb-hátsó lámpát is.
Még egy kérdés. A sérült bal hátsó lámpádat kompletten cserélik vagy csak a búrát?
Azért kérdem, mert ha komplett csere lenne, és az izzókat tartó panel nem lenne sérült, azt elboltolnám. Nekem ugyanis az egyik rögzítő fülecske le van törve.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17213 Dátum: 2009.02.02 hétfő, 12:53:55 »


Köszi.

Azon gondolkoztam közben amit zacci írt. Hogy a munkahenger csavarjai belerohadnak a féknyeregbe és beletörnek.
Járt már így valaki?
Ha igen, csak a csere segít? Kifúrni és újra menetezni nem lehet pl.?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17214 Dátum: 2009.02.02 hétfő, 12:57:04 »

Köszi.

Azon gondolkoztam közben amit zacci írt. Hogy a munkahenger csavarjai belerohadnak a féknyeregbe és beletörnek.
Járt már így valaki?
Ha igen, csak a csere segít? Kifúrni és újra menetezni nem lehet pl.?

Áztatni kell egy hetet folyamatosan jófajta Whürt-ös csavarlazítóval!És ha beleszakad akkor is vannak még csavarkiszedőik is.És szerintem mindent meglehet oldani! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Cimbibácsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


« Új hozzászólás #17215 Dátum: 2009.02.02 hétfő, 21:01:26 »

Még egy kérdés. A sérült bal hátsó lámpádat kompletten cserélik vagy csak a búrát?
Azért kérdem, mert ha komplett csere lenne, és az izzókat tartó panel nem lenne sérült, azt elboltolnám. Nekem ugyanis az egyik rögzítő fülecske le van törve.

Valószínű, hogy nekem is eltörött a felfogatásom, dróttal megerősítettem, hogy el ne hagyjam, de majd pontosan megnézem és akkor írok. Wink

 wave
Naplózva

Egykoron:MKIII 2002.X. 1,8 benzines,szívósor off. 150 ezer km.
Jelenleg:Peugeot 508 THP 1,6   156LE  2011. 180e Km.
keki
Vendég
« Új hozzászólás #17216 Dátum: 2009.02.02 hétfő, 21:36:37 »

Hahó urak!
Ismeri valaki azt a budapesti kollégát, akinek szép kék facelift előtti MKIII TDCi kombija van, automata váltós, JYG rendszámmal? Üzenem neki, hogy itt állok a lakótelepen mellette a saját zöld járgányommal. Gondoltam, csinálok egy képet a két kocsiról (hátsó ablakban a klub matricával), de egyrészt nagyon hideg szél fújt, másrészt az enyém tiszta retek a hétvégi havazás miatt, ezért nem mentem vissza fotózni a parkolóba...
Mindenesetre üdvözlöm a kollégát, eddig nem láttam itt MKIII-as Mondeót nagyon.
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #17217 Dátum: 2009.02.03 kedd, 07:50:18 »

Sziasztok!

Mi okozza azt a jelenséget, hogy mikor motorfékkel lassul az auto, elkezd morogni, rezegni valami a motorból?  Undecided
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17218 Dátum: 2009.02.03 kedd, 08:43:17 »

Sziasztok!

Mi okozza azt a jelenséget, hogy mikor motorfékkel lassul az auto, elkezd morogni, rezegni valami a motorból?  Undecided
Baloldalon Turbócső bilincs rögzítésének a rezonanciája a cooler előtt!! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17219 Dátum: 2009.02.03 kedd, 08:43:35 »

Sziasztok!

Mi okozza azt a jelenséget, hogy mikor motorfékkel lassul az auto, elkezd morogni, rezegni valami a motorból?  Undecided

Vedd ki az anyost a motorterbol  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17220 Dátum: 2009.02.03 kedd, 08:46:03 »

Köszi.

Azon gondolkoztam közben amit zacci írt. Hogy a munkahenger csavarjai belerohadnak a féknyeregbe és beletörnek.
Járt már így valaki?
Ha igen, csak a csere segít? Kifúrni és újra menetezni nem lehet pl.?


Nemtom...latni kene egy ilyen munkadarabot...Ha nagyon akarjak ugy csinazzak meg, hogy csak roncsolassal oldhato a kotes...oszt ki tudja meg lehet e utana csinazni rendesen. En mindenesetre fek kerdesben inkabb 100%-ra torekednek, mint 90-re.
Naplózva

blah blah blah
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #17221 Dátum: 2009.02.03 kedd, 09:23:41 »

Baloldalon Turbócső bilincs rögzítésének a rezonanciája a cooler előtt!! Wink wave

De ezt csak mostanában kezdte el, akkor meglazult a bilincs? Vagy ezt mindig csinálja, de csak most tűnt fel?  Roll Eyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17222 Dátum: 2009.02.03 kedd, 09:34:36 »

De ezt csak mostanában kezdte el, akkor meglazult a bilincs? Vagy ezt mindig csinálja, de csak most tűnt fel?  Roll Eyes
Nem!
Egy gumi csillapítja a bilicsrögzítésen a rezgéseket.A gumi elkopik ,fém a fémen érintkezik,és már berreg is mint állat.
Megoldás:
Kiveszed a bilinrögzítés alól a 2db fémátvezetős gumibakot,és lecsavarozod fixre a vázhoz a bilicsrögzítőt.Ennyi.Enjoy the silence!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #17223 Dátum: 2009.02.03 kedd, 09:40:58 »

Nem!
Egy gumi csillapítja a bilicsrögzítésen a rezgéseket.A gumi elkopik ,fém a fémen érintkezik,és már berreg is mint állat.
Megoldás:
Kiveszed a bilinrögzítés alól a 2db fémátvezetős gumibakot,és lecsavarozod fixre a vázhoz a bilicsrögzítőt.Ennyi.Enjoy the silence!

Király, bárcsak minden autós hiba ilyen könnyen oldódna meg.  nyes
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17224 Dátum: 2009.02.03 kedd, 09:43:24 »

Nem!
Egy gumi csillapítja a bilicsrögzítésen a rezgéseket.A gumi elkopik ,fém a fémen érintkezik,és már berreg is mint állat.
Megoldás:
Kiveszed a bilinrögzítés alól a 2db fémátvezetős gumibakot,és lecsavarozod fixre a vázhoz a bilicsrögzítőt.Ennyi.Enjoy the silence!

Ezen meg a turbo gumi cso merev falu csovel kivaltasaval kapcsolatban felmerult bennem egy gondolat...Es a rezgesekkel mi lesz ? Itt foleg a merev turbo csore gondolok...gondolom volt ra ok, hogy gumibol csinazzak azt a csovet. Az megiscsak felveszi a rezgeseket, de legalabb turi...Egy merev cso nem fog el pattanni a motor rezgesektol ?
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17225 Dátum: 2009.02.03 kedd, 09:54:44 »

Ezen meg a turbo gumi cso merev falu csovel kivaltasaval kapcsolatban felmerult bennem egy gondolat...Es a rezgesekkel mi lesz ? Itt foleg a merev turbo csore gondolok...gondolom volt ra ok, hogy gumibol csinazzak azt a csovet. Az megiscsak felveszi a rezgeseket, de legalabb turi...Egy merev cso nem fog el pattanni a motor rezgesektol ?
Már van nekem ilyen csövem.Látnod kellene!Még nem építettem be,valszeg Francoe lesz a teszter.Egyébként az eredeti rendeltetésének megfelelő helyen is éri rezgőhatás.Elég jó tartósnak bizonyult.Persze az autó egy másik extrém helyzet.Na majd meglássuk!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #17226 Dátum: 2009.02.03 kedd, 11:08:55 »

Nem!
Egy gumi csillapítja a bilicsrögzítésen a rezgéseket.A gumi elkopik ,fém a fémen érintkezik,és már berreg is mint állat.
Megoldás:
Kiveszed a bilinrögzítés alól a 2db fémátvezetős gumibakot,és lecsavarozod fixre a vázhoz a bilicsrögzítőt.Ennyi.Enjoy the silence!
A tapasztalatom szerint a turbócső rögzítés csak kifejezetten gázadásnál, terhelésen, 1800-as fordulatszám környékén rezonál, motorféknél egyáltalán nem.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17227 Dátum: 2009.02.03 kedd, 11:12:25 »

A tapasztalatom szerint a turbócső rögzítés csak kifejezetten gázadásnál, terhelésen, 1800-as fordulatszám környékén rezonál, motorféknél egyáltalán nem.
Pontosítok:terhelésváltásnál rezonál.Akár gyorsításkor,akár lassításkor......
Illetve alapjáraton....
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.03 kedd, 11:36:11 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #17228 Dátum: 2009.02.03 kedd, 11:54:33 »

Pontosítok:terhelésváltásnál rezonál.Akár gyorsításkor,akár lassításkor......
Illetve alapjáraton....
Nekem is volt ilyen problémám , de csak menet közben (terhelésnél ) olyan 1900-as fordulat körül csinálta , alapjáraton nem .
Megoldás pedig az említett rögzítés volt ( szervizekben is ezt csinálják ).
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17229 Dátum: 2009.02.03 kedd, 12:41:21 »

Nekem is volt ilyen problémám , de csak menet közben (terhelésnél ) olyan 1900-as fordulat körül csinálta , alapjáraton nem .
Megoldás pedig az említett rögzítés volt ( szervizekben is ezt csinálják ).
Akkor nekem már nagyon xar volt,mert a nagytali előtt még  angel meg is jegyezte,(alapjáraton)hogy rettenetes hangja van a turbócsőnek!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #17230 Dátum: 2009.02.03 kedd, 12:47:49 »

Ezen meg a turbo gumi cso merev falu csovel kivaltasaval kapcsolatban felmerult bennem egy gondolat...Es a rezgesekkel mi lesz ? Itt foleg a merev turbo csore gondolok...gondolom volt ra ok, hogy gumibol csinazzak azt a csovet. Az megiscsak felveszi a rezgeseket, de legalabb turi...Egy merev cso nem fog el pattanni a motor rezgesektol ?
Szia!
Rögzítést kellene szerintem rugalmasan megoldani a fix felülethez.  felkialtas Akik járatosak az autóalkatrészek között, sztem tudják is pontosan mi jöhetne szóba!
Üdv:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17231 Dátum: 2009.02.03 kedd, 13:43:26 »

Szia!
Rögzítést kellene szerintem rugalmasan megoldani a fix felülethez.  felkialtas Akik járatosak az autóalkatrészek között, sztem tudják is pontosan mi jöhetne szóba!
Üdv:)


A rogzitest hogyan oldod meg rugalmasan ? hisz benne van a neveben. Valamit valamihez rogzit.  fejvakaras Ha rugalmas az a rogzites, akkor az nem rogzit  vigyor3 Vagy ugy gondolod, hogy toldasnak berakni valami rovid rugalmas csovet, es ahhoz csatlakozzon a merev cso ?

cso  wave
Naplózva

blah blah blah
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #17232 Dátum: 2009.02.03 kedd, 14:17:53 »

A rogzitest hogyan oldod meg rugalmasan ? hisz benne van a neveben. Valamit valamihez rogzit.  fejvakaras Ha rugalmas az a rogzites, akkor az nem rogzit  vigyor3 Vagy ugy gondolod, hogy toldasnak berakni valami rovid rugalmas csovet, es ahhoz csatlakozzon a merev cso ?

cso  wave
Rögzítés toldása alkalmaz rugalmas elemeket.
Mozdonyon van így, de régi már ez a technika, sztem az autóiparban is megtalálható bőven.
De sajnos nem vagyok májer,  lama csak néha látok ezt azt.
Üdv: Cool
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #17233 Dátum: 2009.02.03 kedd, 15:35:30 »

Zacci!

Megnéztem,hallgattam hideg motornál is a szívósort,semmi hangja nincs. Szal probléma egy szál se. Ugyanakkor furcsa,csörgős,fémes hangot hallok az ékszíj felől.(nemtudom ottvan a vezérműlánc is?,esetleg azt hallom?) Ezt tegnap hallottam 350km folymatos vezetés után,szóval nem hideg motornál.ma reggel eltünt a hang. De egyébként már máskor is hallottam, ez az amit mondtam neked,hogy kicsit hangosabb,és csörög..Tipp valakinek?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Balázzs
Vendég
« Új hozzászólás #17234 Dátum: 2009.02.03 kedd, 16:29:23 »

sziasztok!
A váltóval van problémám nehezen akarja venni a sebességet 1-3ig olyan érzés mintha feszülne vmi amikor kettesből kiveszem szinte kipattan a sebességből 4-5sel nincs problémám hidegen érezhetőbb a probléma a váltószolnya alatt befójkáltam a gömbfejeket un. fehér zsírral de nem lett jobb nincs vkinek ötlete hogy mi lehet a probléma Huh?  üdv egyébként 2001 tddi tournier 5seb
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17235 Dátum: 2009.02.03 kedd, 18:32:00 »

Zacci!

Megnéztem,hallgattam hideg motornál is a szívósort,semmi hangja nincs. Szal probléma egy szál se. Ugyanakkor furcsa,csörgős,fémes hangot hallok az ékszíj felől.(nemtudom ottvan a vezérműlánc is?,esetleg azt hallom?) Ezt tegnap hallottam 350km folymatos vezetés után,szóval nem hideg motornál.ma reggel eltünt a hang. De egyébként már máskor is hallottam, ez az amit mondtam neked,hogy kicsit hangosabb,és csörög..Tipp valakinek?

szijfeszitot nezesd meg. Az szok meg zorogni.  wave
Naplózva

blah blah blah
domino
Vendég
« Új hozzászólás #17236 Dátum: 2009.02.04 szerda, 06:37:38 »

Sziasztok!

A III-as mondi "A" oszlopának belső műanyag borítását egyszerűen le lehet pattintani, vagy van valami trükk a leszedéséhez?
Nekem egy kicsit bután ál. Olyan mintha nem lenne rendesen a helyén , úgy gondolom nem rakták vissza rendesen.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17237 Dátum: 2009.02.04 szerda, 08:53:24 »

Sziasztok!

A III-as mondi "A" oszlopának belső műanyag borítását egyszerűen le lehet pattintani, vagy van valami trükk a leszedéséhez?
Nekem egy kicsit bután ál. Olyan mintha nem lenne rendesen a helyén , úgy gondolom nem rakták vissza rendesen.

Ugy gondolom meggorbul/deformalodott a kulso kornyezeti hatasok miatt. Ergo hore lagyulo gagyi kinai anyagbol csinaztak.   Wink wave
Olyan nagyon sok mindent nem tudsz vele csinalni.
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.04 szerda, 09:01:30 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #17238 Dátum: 2009.02.04 szerda, 08:57:10 »

Ugy gondolom meggorbul/deformalodott a kulso kornyezeti hatasok miatt. Ergo hore lagyulo gagyi kinai anyagbol csinaztak.   Wink wave
Nem kéne innod egy etióp szemű kávét?  vigyor3
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17239 Dátum: 2009.02.04 szerda, 08:59:10 »

Nem kéne innod egy etióp szemű kávét?  vigyor3

Meg a tejeskave nevu KVnal tartok  vigyor3 De mar szemezgetek az etiop szemu KV-val  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #17240 Dátum: 2009.02.04 szerda, 10:34:28 »

Sziasztok!

Elég érdekes hibám van: Korábban volt olyan hibaegyüttesem, hogy: ingadozott az alapjárat, villogtak a fények (külső, belső), és gyakran bekapcsolt a nem létező tempomat. Ez utóbbi a legviccesebb, mivel a kocsiban nincs tempomat, de 4-esben levettem a gázról a lábam, és szépen tartotta az 50-et.

Szóval ezek mind megszűntek egyszerre, miután a generátor szíjat kicseréltem.

Most amikor egy nagyobb esőzést él át a Mondi, újra elkezdi csinálni. 1-2 napig, vagy hétig, aztán elmúlik, a következő nagy esőzésig.  Huh? És akkor még egy kis csavar: Egy kiadós kocsimosás nem hozza elő ezeket a problémákat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17241 Dátum: 2009.02.04 szerda, 10:47:20 »

Sziasztok!

Elég érdekes hibám van: Korábban volt olyan hibaegyüttesem, hogy: ingadozott az alapjárat, villogtak a fények (külső, belső), és gyakran bekapcsolt a nem létező tempomat. Ez utóbbi a legviccesebb, mivel a kocsiban nincs tempomat, de 4-esben levettem a gázról a lábam, és szépen tartotta az 50-et.

Szóval ezek mind megszűntek egyszerre, miután a generátor szíjat kicseréltem.

Most amikor egy nagyobb esőzést él át a Mondi, újra elkezdi csinálni. 1-2 napig, vagy hétig, aztán elmúlik, a következő nagy esőzésig.  Huh? És akkor még egy kis csavar: Egy kiadós kocsimosás nem hozza elő ezeket a problémákat.
Ezekett a jelenségeket átéltem egyenként.
Villózás:elkoptak a fesszabályzó bronzkeféi(700ft+ csere)
Sebességmegtartás:Dízelinjektortisztító adalék 15 liter go-hoz öntve,kipörkölve
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
domino
Vendég
« Új hozzászólás #17242 Dátum: 2009.02.04 szerda, 10:47:48 »

Ugy gondolom meggorbul/deformalodott a kulso kornyezeti hatasok miatt. Ergo hore lagyulo gagyi kinai anyagbol csinaztak.   Wink wave
Olyan nagyon sok mindent nem tudsz vele csinalni.

Ezt gondoltam  wow1 A leszedése hogyan történik letépem azt kész mivel feltennék egy másikat az is elformálódgathat rajta 8-10 évig. Viszont ha van rögzítése azt nem szívesen tépném le.
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #17243 Dátum: 2009.02.04 szerda, 11:00:08 »

Ezekett a jelenségeket átéltem egyenként.
Villózás:elkoptak a fesszabályzó bronzkeféi(700ft+ csere)
Sebességmegtartás:Dízelinjektortisztító adalék 15 liter go-hoz öntve,kipörkölve

Ennek az adaléknak nincs valami hátulütője? Vagy valamivel keverem? Úgy tudom, hogy ilyen adalékokat nem nagyon érdemes használni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17244 Dátum: 2009.02.04 szerda, 11:19:10 »

Ennek az adaléknak nincs valami hátulütője? Vagy valamivel keverem? Úgy tudom, hogy ilyen adalékokat nem nagyon érdemes használni.
Ez nem olajadalék,hanem üzemanyagadalék!
Isten ments,hogy megtérítselek adalékhasználatból!Én a saját tapasztalatomat írtam neked!Megoldódtak a gondjaim. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #17245 Dátum: 2009.02.04 szerda, 11:19:51 »

Ez nem olajadalék,hanem üzemanyagadalék!
Isten ments,hogy megtérítselek adalékhasználatból!Én a saját tapasztalatomat írtam neked!Megoldódtak a gondjaim. Wink wave

Ok, köszi!  nyes Nem vagyok otthon ezekben a dolgokban.
Naplózva
domino
Vendég
« Új hozzászólás #17246 Dátum: 2009.02.06 péntek, 16:58:00 »

Szevasztok!

Lenne még néhány kérdésem! A szívósort kicseréltük az 1.8 momdin. De hol tudom az alapjáratot állítani az új szívósorral kicsit magas. + a fordulatot kicsit nehezen ejti vissza.
A gázbovden csatlakozásánál találtam ugyan egy ütközőcsavart de azt nem tudom, hogyan lehetne tekerni.
Más álítási lehetőség van? Vagy estleg csak elektronikusan lehet állítgatni? Remélem nem.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17247 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 09:51:55 »

Szevasztok!

Lenne még néhány kérdésem! A szívósort kicseréltük az 1.8 momdin. De hol tudom az alapjáratot állítani az új szívósorral kicsit magas. + a fordulatot kicsit nehezen ejti vissza.
A gázbovden csatlakozásánál találtam ugyan egy ütközőcsavart de azt nem tudom, hogyan lehetne tekerni.
Más álítási lehetőség van? Vagy estleg csak elektronikusan lehet állítgatni? Remélem nem.

Az uj szivosorral egyutt a tomiteseket is csereltetek ? Valahol lehet falsot sziv es ezert magas picit az alapjarat. De mit is jelent a magas ? Meleg mocinal mennyi ? olyan 750 korul kell lennie asszem. Az alapjarat allitas total elektronyos. Hiaba allitod el azt a csavart, az alapjarati szelepen keresztul korrigalni fog.
Naplózva

blah blah blah
domino
Vendég
« Új hozzászólás #17248 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 13:38:36 »

Igen cseréltük a tömítéseket is, a magas azt jelenti, hogy kb 950-1000. az alapjárat.
Sőt ha leveszem a lábam a gázról akkor kicsit megemeli a fordulatot majd visszaejti.
Megáálásután szintén ez a műsor fordulatszám megemelkedik 2000-ig. majd 1000-re visszaáll.
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #17249 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 07:26:53 »

[..]
Sebességmegtartás:Dízelinjektortisztító adalék 15 liter go-hoz öntve,kipörkölve

Az mindegy, hogy milyen márkájú a dízelinjektortisztító adalék? Vagy van olyan, amit érdemesebb használni?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 338 339 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 351 352 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.