Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:35:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 433 434 435 436 437 438 439 [440] 441 442 443 444 445 446 447 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21892566 alkalommal)
0 Felhasználó és 149 vendég van a témában
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #21950 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 11:07:53 »

full kitekert kormánnyal

És az lehet, hogy csak az egyik oldalról halható, olyan érdekes fémes csiszolódó, 30-80Km/h tempónál furcsa lüktető ( lapos gumi szerű ) hang. Induláskor, ha hirtelen nagy gázzal indulok (ami nem jellemző) akkor egy bazinagy ütés, ami érezhető a kormányon...

árban mennyi egy féltengely+munkadíj kb???
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21951 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 11:11:13 »

És az lehet, hogy csak az egyik oldalról halható, olyan érdekes fémes csiszolódó, 30-80Km/h tempónál furcsa lüktető ( lapos gumi szerű ) hang. Induláskor, ha hirtelen nagy gázzal indulok (ami nem jellemző) akkor egy bazinagy ütés, ami érezhető a kormányon...

árban mennyi egy féltengely+munkadíj kb???
Az inkább kerékcsapágy lehet,ha kanyarodvainduláskor nem kopog.
A bazi ütés erősebb induláskor pedig lengőkarszilent!De az előzőre is lehet ez a válasz.
Nézesd meg futóművessel mindenképp,feleslegesen ne gondolkozz a féltengelyen! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #21952 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 16:12:50 »

Az inkább kerékcsapágy lehet,ha kanyarodvainduláskor nem kopog.
A bazi ütés erősebb induláskor pedig lengőkarszilent!De az előzőre is lehet ez a válasz.
Nézesd meg futóművessel mindenképp,feleslegesen ne gondolkozz a féltengelyen! Wink wave

oké! Köszönöm.
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21953 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 18:10:01 »

Igazából nem értem! Pontosan nem értek hozzá!
Mi is történhetett akkor vele?
Az ecu valamelyik porlasztó hibája miatt eldobta a kalibrációs kódokat. Emiatt lett először vészüzemed, majd már nem is indult. Ha ismét felprogramozzák a porlasztókat, elindul, de készülhetsz a cserére.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #21954 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 19:34:41 »

Az ecu valamelyik porlasztó hibája miatt eldobta a kalibrációs kódokat. Emiatt lett először vészüzemed, majd már nem is indult. Ha ismét felprogramozzák a porlasztókat, elindul, de készülhetsz a cserére.

Köszönöm Ákos!

Mennyit kóstál most egy csúcs? Érdemes használtat venni vagy csak újjat?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21955 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 20:09:54 »

Köszönöm Ákos!

Mennyit kóstál most egy csúcs? Érdemes használtat venni vagy csak újjat?
..és ez mind a műszer csere miatt van???  szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #21956 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 20:20:11 »

..és ez mind a műszer csere miatt van???  szomoru1

Nem hiszem Benedek!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21957 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 21:40:45 »

Köszönöm Ákos!

Mennyit kóstál most egy csúcs? Érdemes használtat venni vagy csak újjat?
KB 200-220eFt az egész. 4 porlasztó, 4 fém üa. cső, szűrő, szerelés. ebben a gyári új porlasztók 40eFt/db áron szerepelnek.. csak gyári újat érdemes.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #21958 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 21:44:27 »

KB 200-220eFt az egész. 4 porlasztó, 4 fém üa. cső, szűrő, szerelés. ebben a gyári új porlasztók 40eFt/db áron szerepelnek.. csak gyári újat érdemes.

Azta mindenit!  falbav
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #21959 Dátum: 2010.03.15 hétfő, 21:46:49 »

KB 200-220eFt az egész. 4 porlasztó, 4 fém üa. cső, szűrő, szerelés. ebben a gyári új porlasztók 40eFt/db áron szerepelnek.. csak gyári újat érdemes.

Egyébként egyszerre érdemes cserélni a csúcsokat?
Mellékesen ha újat veszek az kb mennyit fog elmenni gond nélkül?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21960 Dátum: 2010.03.16 kedd, 00:06:26 »

Azta mindenit!  falbav
dizli átok... szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21961 Dátum: 2010.03.16 kedd, 10:02:43 »

Egyébként egyszerre érdemes cserélni a csúcsokat?
Mellékesen ha újat veszek az kb mennyit fog elmenni gond nélkül?
Javallott egyszerre. Az ígéret 100e hibamentes kilóméter.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21962 Dátum: 2010.03.16 kedd, 11:54:19 »

Azta mindenit!  falbav
evvan na. Ha boltban veszed, 80eFt/db a csúcs, úgy meg mindjárt 300eFt körüli a művelet.
Összehasonlításként januárban a Garrett GT1749V turbótöltőre a Ford alkatrészesektől a legojobb ajánlat 350eFt volt, a turbójavítással foglalkozó cégektől 240eFt körüli volt az ajánlat (gyári új alktarész). Azt nem tudom, hogy a turbószervizesek leömlővel együtt adják-e a turbót (a ford állítólag így szállítja), de furcsa lenne, ha az öntöttvas leömlő 110eFt-ot érne. Kb, 15perc alatt fel lehet rá tenni a csigát.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #21963 Dátum: 2010.03.16 kedd, 12:33:10 »

KB 200-220eFt az egész. 4 porlasztó, 4 fém üa. cső, szűrő, szerelés. ebben a gyári új porlasztók 40eFt/db áron szerepelnek.. csak gyári újat érdemes.

A kérdés csak az, hogy az a 40e forintos az tényleg gyári új, vagy gyári feújított.?!?!?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #21964 Dátum: 2010.03.16 kedd, 16:31:04 »

Javallott egyszerre. Az ígéret 100e hibamentes kilóméter.

Ha szügségem lenne rá tudnál nekem a beszerzésben segíteni? Mármint a csúcs beszerzésében! smile
Előre is köszönöm!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
kamix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74


E-mail
« Új hozzászólás #21965 Dátum: 2010.03.16 kedd, 16:52:45 »

Erre nekem is szükségem lenne (pcsúcs)...igaz nekem csak 3 db kell már  vigyor3
Még decemberben egy quest nevű kolléga osztogatta itt, de már nincs a forum tagjai között
Naplózva

2002, MK3, tdci, 130, 5 ajtó
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #21966 Dátum: 2010.03.16 kedd, 20:46:24 »

Sziasztok!

Ma volt az első hosszab közös utonk az új szerzeménnyel.
Azonban sajnos feltünt pár dolog menet közben ami kérdésekre ad okot.

1, Vízhőfok kijelző a müszerfalon folyamatosan szinte feküdt. Olvastam már itt a fórumon róla, hogy ebben az esetben a két thermosztát cseréje megoldhatja a problémát. Ez igaz?
2, A fogyasztás mérő ami azt mutatja hány kilométert tudok még megtenni a következő tankolásig elég érdekesen mér. Mintha egy megtett valós kilométeren ez a visszaszámláló 2 kilométert számol vissza. Remélem érthető ez a kérdés. Valakinek van/volt már hasonló?
3, A műszerfalról a csomagtartó nyitó nem vagy csak néha működik. Ez hogyan javítható? Kulcsrol egyébként simán nyílik a csomi.
4, A söfőr oldali ülés fűtés nem működik. Ez hogyan ellenőrizhető, hogy mi a hiba?
5, Hol tudom megnézni, hogy van -e lábtérvilágítás az első üléseknél?
6, A riasztó amikor bekapcsolom nem zárja az anyós oldalát. A teljes anyós oldali rész csereérett vagy megoldható másképpen is?
7, Úgy tudom a központi zárnak zárnia kellene amikor elindulok. Ez sajnos nem történik meg. Programozható ez valahogyan?

Bocsánat a rengeteg kérdésért, de még sok az új élmény. Illetve maga a kocsi és a márka is.

Egyébként 2001 -es Mondeo kombi, Ghia. TDDi motoros.

Köszönöm mindenkinek
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #21967 Dátum: 2010.03.16 kedd, 21:08:43 »

Sziasztok!

Ma volt az első hosszab közös utonk az új szerzeménnyel.
Azonban sajnos feltünt pár dolog menet közben ami kérdésekre ad okot.

1, Vízhőfok kijelző a müszerfalon folyamatosan szinte feküdt. Olvastam már itt a fórumon róla, hogy ebben az esetben a két thermosztát cseréje megoldhatja a problémát. Ez igaz?
2, A fogyasztás mérő ami azt mutatja hány kilométert tudok még megtenni a következő tankolásig elég érdekesen mér. Mintha egy megtett valós kilométeren ez a visszaszámláló 2 kilométert számol vissza. Remélem érthető ez a kérdés. Valakinek van/volt már hasonló?
3, A műszerfalról a csomagtartó nyitó nem vagy csak néha működik. Ez hogyan javítható? Kulcsrol egyébként simán nyílik a csomi.
4, A söfőr oldali ülés fűtés nem működik. Ez hogyan ellenőrizhető, hogy mi a hiba?
5, Hol tudom megnézni, hogy van -e lábtérvilágítás az első üléseknél?
6, A riasztó amikor bekapcsolom nem zárja az anyós oldalát. A teljes anyós oldali rész csereérett vagy megoldható másképpen is?
7, Úgy tudom a központi zárnak zárnia kellene amikor elindulok. Ez sajnos nem történik meg. Programozható ez valahogyan?

Bocsánat a rengeteg kérdésért, de még sok az új élmény. Illetve maga a kocsi és a márka is.

Egyébként 2001 -es Mondeo kombi, Ghia. TDDi motoros.

Köszönöm mindenkinek

1 Nem tudok mindent amit tudok megirom.
2 Az ulesfutessel volt nekem is gondom. Nem futott semmit. a kapcsolo volagitott de semmi. Biztositekot nezd meg. Vegul szetszedtuk az ulest. A futo szalaknal el volt szakadva mindket szal. Bele todtunk es ok. volt. Itt a szervizbe topikba megtalalod a cikket rola.
3 A csomagtarto nyito gomb szerintem a hideg ,nedves idoben nem mindeg mukodik tokeletesen. Nem csak az, hanem a centralzar is. De nyaron tokeletesen mukodni fog.
4 Labtervilagitas van benne. Pont kozepen van a kormanyoszlop alatt. Uveglabas ego megy bele.
5 A kozponti zarat be lehet programozni hogy zarjon indulaskor. Ugyancsak van errol is egy cikk hogyan is kell programozni.
A tobbit sajna nem tudom. Ezekkel talan segitettem.
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21968 Dátum: 2010.03.16 kedd, 21:31:56 »

Sziasztok!

Ma volt az első hosszab közös utonk az új szerzeménnyel.
Azonban sajnos feltünt pár dolog menet közben ami kérdésekre ad okot.

1, Vízhőfok kijelző a müszerfalon folyamatosan szinte feküdt. Olvastam már itt a fórumon róla, hogy ebben az esetben a két thermosztát cseréje megoldhatja a problémát. Ez igaz?
2, A fogyasztás mérő ami azt mutatja hány kilométert tudok még megtenni a következő tankolásig elég érdekesen mér. Mintha egy megtett valós kilométeren ez a visszaszámláló 2 kilométert számol vissza. Remélem érthető ez a kérdés. Valakinek van/volt már hasonló?
3, A műszerfalról a csomagtartó nyitó nem vagy csak néha működik. Ez hogyan javítható? Kulcsrol egyébként simán nyílik a csomi.
4, A söfőr oldali ülés fűtés nem működik. Ez hogyan ellenőrizhető, hogy mi a hiba?
5, Hol tudom megnézni, hogy van -e lábtérvilágítás az első üléseknél?
6, A riasztó amikor bekapcsolom nem zárja az anyós oldalát. A teljes anyós oldali rész csereérett vagy megoldható másképpen is?
7, Úgy tudom a központi zárnak zárnia kellene amikor elindulok. Ez sajnos nem történik meg. Programozható ez valahogyan?

Bocsánat a rengeteg kérdésért, de még sok az új élmény. Illetve maga a kocsi és a márka is.

Egyébként 2001 -es Mondeo kombi, Ghia. TDDi motoros.

Köszönöm mindenkinek
Az én tapasztalatom a csomagtérnél:
CSak álló helyzetben tudom nyitni ha gurul az autó akkor nem!!!
Igaz lehet a csere de a mondeonál amúgyis nehezen melegszik a hatékonyságánál fogva...
De ha nem megy akkor bizony az általában segít!!!!!
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Varga Elemér
Vendég
« Új hozzászólás #21969 Dátum: 2010.03.16 kedd, 22:05:44 »

Sziasztok!

Ma volt az első hosszab közös utonk az új szerzeménnyel.
Azonban sajnos feltünt pár dolog menet közben ami kérdésekre ad okot.

1, Vízhőfok kijelző a müszerfalon folyamatosan szinte feküdt. Olvastam már itt a fórumon róla, hogy ebben az esetben a két thermosztát cseréje megoldhatja a problémát. Ez igaz?
2, A fogyasztás mérő ami azt mutatja hány kilométert tudok még megtenni a következő tankolásig elég érdekesen mér. Mintha egy megtett valós kilométeren ez a visszaszámláló 2 kilométert számol vissza. Remélem érthető ez a kérdés. Valakinek van/volt már hasonló?
3, A műszerfalról a csomagtartó nyitó nem vagy csak néha működik. Ez hogyan javítható? Kulcsrol egyébként simán nyílik a csomi.
4, A söfőr oldali ülés fűtés nem működik. Ez hogyan ellenőrizhető, hogy mi a hiba?
5, Hol tudom megnézni, hogy van -e lábtérvilágítás az első üléseknél?
6, A riasztó amikor bekapcsolom nem zárja az anyós oldalát. A teljes anyós oldali rész csereérett vagy megoldható másképpen is?
7, Úgy tudom a központi zárnak zárnia kellene amikor elindulok. Ez sajnos nem történik meg. Programozható ez valahogyan?

Bocsánat a rengeteg kérdésért, de még sok az új élmény. Illetve maga a kocsi és a márka is.

Egyébként 2001 -es Mondeo kombi, Ghia. TDDi motoros.

Köszönöm mindenkinek


Szia!
Gratulálok! taps Én is egy ilyen évjáratú TDDI-vel kezdtem a Mondeo-s életemet. A kollégák már több kérdésre válaszoltak, én a fogyasztásmérővel kapcsolatban próbállak megnyugtatni.
Ha jól tudom az átlagfogyasztást az utolsó megtett 1000 km-re számolja, az átlagsebességet pedig az utolsó 100 km-re. Valószínűleg ez a két adat határozza meg elsősorban a még hátralévő megtehető km-t, de persze az üzemanyagtartályban mért mennyiség is befolyásolja. Ha kevés az üzemanyag a tartályban, és így a megtehető km is, akkor pl. ha egy lejtőn, vagy emelkedőn állsz meg amelyek eléggé meredekek (pl. garázslejáró), akkor könnyen becsaphatod a műszert, mert akkor azonnal jelez plusszban is és mínuszban is. Persze a megtévesztés csak addig tart amíg nem állsz vízszintbe az autóval. Egyébként fordítva is reagálhat a fogy. mérő, vagyis ha az előző időszakban nagyobb fogyasztást produkálsz pl. városi forgalomban, majd ezt követően hosszabb távra indulsz és nem hajtod a gépet, megfigyelheted, hogy a még megtehető km 1,5 - 2  km megtétele után csökken egyel. Így van ez az ilyen műszereknél, ahol sok összetevője van az egyébként is átlagolt eredménynek (sebességmérő, üa.átfolyásmérő, üa.szintmérő, kerékméret programozás, stb)
További jó autózást. smile
Naplózva
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #21970 Dátum: 2010.03.17 szerda, 12:40:01 »

a zárról meg annyit, hogy tényleg lekéne magát zárni induláskor, de nekem egész télen nem csinálta, mostmár ha jön a melegebb idő, biztos helyre jön, nekem ma már lezárt pont mire hazaértem...
Naplózva
dsmowner
Vendég
« Új hozzászólás #21971 Dátum: 2010.03.17 szerda, 13:11:16 »

Hello!
2001-2002-es Mk3 TDCI vásárlása előtt állok (cégest nyúztam 3 évig, azt hiszem privátra sincs ár/érték arányt tekintve jobb választás), és lenne néhány kérdésem, előre is köszi, ha válaszoltok!
- végig vezetett szervízkönyvvel durva-e 280k km a kocsiban (nem taxi volt, ez tuti)?
- Van valakinek tapasztalata tudottan 300 ezer fölötti futásteljesítménnyel?
Ahogy nézegetem a piacot, vannak a "160" ezret futott import autók szervízkönyv nélkül, vagy a szervízkönyvesek mind 200 felett. Gondolom mindegyik/a legtöbb német származású megfutotta már a 300-at, persze ez sosem fog kiderülni..
Lényeg a lényeg, lehet-e még megbízhatóságra számítani, vagy felejtős az egész? Nyilván konkrét autótól is függ, de a megnézettek közül eddig ez volt a legkultúráltabb...
Köszi!

Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #21972 Dátum: 2010.03.17 szerda, 14:07:02 »

Hello!
2001-2002-es Mk3 TDCI vásárlása előtt állok (cégest nyúztam 3 évig, azt hiszem privátra sincs ár/érték arányt tekintve jobb választás), és lenne néhány kérdésem, előre is köszi, ha válaszoltok!
- végig vezetett szervízkönyvvel durva-e 280k km a kocsiban (nem taxi volt, ez tuti)?
- Van valakinek tapasztalata tudottan 300 ezer fölötti futásteljesítménnyel?
Ahogy nézegetem a piacot, vannak a "160" ezret futott import autók szervízkönyv nélkül, vagy a szervízkönyvesek mind 200 felett. Gondolom mindegyik/a legtöbb német származású megfutotta már a 300-at, persze ez sosem fog kiderülni..
Lényeg a lényeg, lehet-e még megbízhatóságra számítani, vagy felejtős az egész? Nyilván konkrét autótól is függ, de a megnézettek közül eddig ez volt a legkultúráltabb...
Köszi!




Leginkább attól függ, hogy a komolyabb dolgok mikor voltak cserélve (merthogy ennyi km után valószínűleg voltak) kuplung, lendkerék, porlasztócsúcs, szíjtárcsa, feszítő, esetleg turbó, lengéscsillapítók, futómű alkatrészek. Ha nemrég, akkor örülhetsz, ha régen vagy egyáltalán nem, akkor pedig számolni kell velük. Itt akár egy millióról is lehet szó, vagy ennek a megspórolásáról.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #21973 Dátum: 2010.03.17 szerda, 14:39:36 »

Hello!
2001-2002-es Mk3 TDCI vásárlása előtt állok (cégest nyúztam 3 évig, azt hiszem privátra sincs ár/érték arányt tekintve jobb választás), és lenne néhány kérdésem, előre is köszi, ha válaszoltok!
- végig vezetett szervízkönyvvel durva-e 280k km a kocsiban (nem taxi volt, ez tuti)?
- Van valakinek tapasztalata tudottan 300 ezer fölötti futásteljesítménnyel?
Ahogy nézegetem a piacot, vannak a "160" ezret futott import autók szervízkönyv nélkül, vagy a szervízkönyvesek mind 200 felett. Gondolom mindegyik/a legtöbb német származású megfutotta már a 300-at, persze ez sosem fog kiderülni..
Lényeg a lényeg, lehet-e még megbízhatóságra számítani, vagy felejtős az egész? Nyilván konkrét autótól is függ, de a megnézettek közül eddig ez volt a legkultúráltabb...
Köszi!



Nekem van egy éppen ilyenem eladó,kitűnő állapotban.Priviben vagy emilen keress ha érdekel!
Naplózva
dsmowner
Vendég
« Új hozzászólás #21974 Dátum: 2010.03.17 szerda, 14:43:07 »

Nekem van egy éppen ilyenem eladó,kitűnő állapotban.Priviben vagy emilen keress ha érdekel!

Dobtam privit.
Naplózva
dsmowner
Vendég
« Új hozzászólás #21975 Dátum: 2010.03.17 szerda, 15:13:45 »

Leginkább attól függ, hogy a komolyabb dolgok mikor voltak cserélve (merthogy ennyi km után valószínűleg voltak) kuplung, lendkerék, porlasztócsúcs, szíjtárcsa, feszítő, esetleg turbó, lengéscsillapítók, futómű alkatrészek. Ha nemrég, akkor örülhetsz, ha régen vagy egyáltalán nem, akkor pedig számolni kell velük. Itt akár egy millióról is lehet szó, vagy ennek a megspórolásáról.

Köszi a választ!
Persze, az nyilvánvaló hogy ha a fentiek cserére szorulnak, az húzós. Ez viszont bármelyik használt darabra fennáll, a visszatekergetett órájú példányokra pedig többszörösen. Igazából a kérdésem arra vonatkozik, hogy egy igazolhatóan karbantartott Mondeonál sok-e 280e km, vagy bele kell férnie. Van-e valaki (vagy hallott olyanról), akinek vannak tapasztalatai sokat futott példányokkal?
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #21976 Dátum: 2010.03.17 szerda, 17:20:02 »

Köszi a választ!
Persze, az nyilvánvaló hogy ha a fentiek cserére szorulnak, az húzós. Ez viszont bármelyik használt darabra fennáll, a visszatekergetett órájú példányokra pedig többszörösen. Igazából a kérdésem arra vonatkozik, hogy egy igazolhatóan karbantartott Mondeonál sok-e 280e km, vagy bele kell férnie. Van-e valaki (vagy hallott olyanról), akinek vannak tapasztalatai sokat futott példányokkal?
Mennyit akarsz még vele menni?
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
dsmowner
Vendég
« Új hozzászólás #21977 Dátum: 2010.03.17 szerda, 18:25:31 »

Mennyit akarsz még vele menni?

Passzolom. Évi 30 ezer körül megyek, viszont azt egyelőre nem tudom, meddig kell az autó. 1-2 év talán. Persze az sem hátrány, ha utána nem az árokba kell gurítani az autót, hanem akár el is lehet adni..
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #21978 Dátum: 2010.03.17 szerda, 19:48:17 »

Passzolom. Évi 30 ezer körül megyek, viszont azt egyelőre nem tudom, meddig kell az autó. 1-2 év talán. Persze az sem hátrány, ha utána nem az árokba kell gurítani az autót, hanem akár el is lehet adni..
veszel egy kocsit 300e körül beletekersz 50-100e-t és még el is akarod adni ? Smiley
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21979 Dátum: 2010.03.17 szerda, 21:23:02 »

a zárról meg annyit, .............., biztos helyre jön, nekem ma már lezárt pont mire hazaértem...
gyors reagálású haderő nyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
dsmowner
Vendég
« Új hozzászólás #21980 Dátum: 2010.03.17 szerda, 22:49:54 »

veszel egy kocsit 300e körül beletekersz 50-100e-t és még el is akarod adni ? Smiley

Miért, ha veszek egyet 150k-s órával, akkor azt nem legalább 300-al veszem meg?? Ne legyünk már optimisták, hogy a kínálatban 90%-os az évi 20 ezret futott dízelek aránya... És véletlenül az összesnek "ugyan költözéskor elveszett a szervízkönyve, de esküszöm hogy az előző nyugdíjas orvos gazdája havonta vitte olajcserére és csak az temetőbe járt vele a felesége sírjához".

Egyébként igen, ez a tervem, ezért tettem fel a kérdést. Smiley
Naplózva
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #21981 Dátum: 2010.03.17 szerda, 23:21:36 »

Miért, ha veszek egyet 150k-s órával, akkor azt nem legalább 300-al veszem meg?? Ne legyünk már optimisták, hogy a kínálatban 90%-os az évi 20 ezret futott dízelek aránya... És véletlenül az összesnek "ugyan költözéskor elveszett a szervízkönyve, de esküszöm hogy az előző nyugdíjas orvos gazdája havonta vitte olajcserére és csak az temetőbe járt vele a felesége sírjához".

Egyébként igen, ez a tervem, ezért tettem fel a kérdést. Smiley
Az előző autómat (ami nem Ford volt) 420ekm-mel adtam el. A mai napig mennek vele. 2.1TD volt a PSA konszerntől.
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #21982 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 08:02:46 »

Ez tény és való hogy nagyon sokan sírva fakadnának ha tudnák hogy mennyi kilóméter is van valójában az autójukban!! A kintről behozott autók 95%-ban százezrekkel több van, mint amit az óra mutat, de sajnos a hazaiknak is legnagyobb része meg van buherálva!! Ebben részben a vásárlók a hibásak, mert 3-4 éves autót nem vesz meg senki 200ezer kilóméterrel, pedig legnagyobb részük ennyit fut átlagosan. Szépen ott áll a kereskedésben hónapokig az amúgy szép és jó állapotú autó, majd jön egy nepper, aki megveszi nyomott áron, visszaállítja az órát és máris ugranak rá az emberek a 70-80 ezres kilómétert futott gépre. Ez sajnos így van, én tapasztalatból tudom, mert majdnem 5 évig dolgoztam Fordnál és a sokat futott autókat szinte kizárólag nepperek vették csak meg!!
A szervízben is nagyrészt csak azok nem voltak megelégedve az autójukkal, akik használtan vettek egy visszatekert darabot és ráadásul nagy részük el is hitte hogy csak tényleg olyan keveset futott az autójuk, inkább szidták a Fordot hogy miért gyártanak ilyen xart!!! falbav Volt olyan ügyfelünk aki 300 ezret ment el egy 115le Mondeóval, úgy hogy csak lendkerék és kuplung cseréje volt!!! (természetesen a kopó alkatrészek: fék, gumi, stb.) Még a mai napig a gyári porlasztók vannak benne, pedig már 350ezer körül jár!!! Ja, és a belseje sincs megkopva egyáltalán!!

Az előző autómat (ami nem Ford volt) 420ekm-mel adtam el. A mai napig mennek vele. 2.1TD volt a PSA konszerntől.
Naplózva
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21983 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 08:15:36 »

Szia,

Én 255000Km-el vettem az autót tavaly nyáron és még a gyári PCS.-k vannak benne, kuplung lett cserélve, de a lendkerék is gyári és még semmi hangja....
Szerintem is ha jó helyről veszed akkor nem gáz egy dieselnél ennyi futás teljesítmény....ezek a motorok sokat elmennek ha vigyáz rá az ember...



Hello!
2001-2002-es Mk3 TDCI vásárlása előtt állok (cégest nyúztam 3 évig, azt hiszem privátra sincs ár/érték arányt tekintve jobb választás), és lenne néhány kérdésem, előre is köszi, ha válaszoltok!
- végig vezetett szervízkönyvvel durva-e 280k km a kocsiban (nem taxi volt, ez tuti)?
- Van valakinek tapasztalata tudottan 300 ezer fölötti futásteljesítménnyel?
Ahogy nézegetem a piacot, vannak a "160" ezret futott import autók szervízkönyv nélkül, vagy a szervízkönyvesek mind 200 felett. Gondolom mindegyik/a legtöbb német származású megfutotta már a 300-at, persze ez sosem fog kiderülni..
Lényeg a lényeg, lehet-e még megbízhatóságra számítani, vagy felejtős az egész? Nyilván konkrét autótól is függ, de a megnézettek közül eddig ez volt a legkultúráltabb...
Köszi!


Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #21984 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 08:16:18 »

Sziasztok!

Sürgősen szügségem lenne egy porlasztócsucsra, nagyon jó áron! 2002 TDCI 130LE Használt is érdekel (annyit birjon ki,hogy hazatudjak vele menni)
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #21985 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 10:06:19 »

Sziasztok!

Sürgősen szügségem lenne egy porlasztócsucsra, nagyon jó áron! 2002 TDCI 130LE Használt is érdekel (annyit birjon ki,hogy hazatudjak vele menni)
Válaszokat előre is köszönöm!
kiegészítem. Ilyet keres Peter01:
1152989   2S7Q 9K546 AH   EJDR00101Z
1226331   2S7Q 9K546 AJ   EJDR00301Z
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #21986 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 11:37:06 »

Miért, ha veszek egyet 150k-s órával, akkor azt nem legalább 300-al veszem meg?? Ne legyünk már optimisták, hogy a kínálatban 90%-os az évi 20 ezret futott dízelek aránya... És véletlenül az összesnek "ugyan költözéskor elveszett a szervízkönyve, de esküszöm hogy az előző nyugdíjas orvos gazdája havonta vitte olajcserére és csak az temetőbe járt vele a felesége sírjához".

Egyébként igen, ez a tervem, ezért tettem fel a kérdést. Smiley
én 107erel vettem 2.5 évesen. két év alatt tekerték bele, akkor volt egy garanciális kézifékbowden csere. Valeszeg tényleg ennyi léehet benne. 3.5 év alatt kb 25e-t mentem vele...
volt egy gömbcsuklócserém, stabilizátor, meg a szokásos olaj, szűrök, fékbetét.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #21987 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 12:04:40 »

kiegészítem. Ilyet keres Peter01:
1152989   2S7Q 9K546 AH   EJDR00101Z
1226331   2S7Q 9K546 AJ   EJDR00301Z



Köszönöm a kiegészítést!  nyes

Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #21988 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 12:10:24 »

én 107erel vettem 2.5 évesen. két év alatt tekerték bele, akkor volt egy garanciális kézifékbowden csere. Valeszeg tényleg ennyi léehet benne. 3.5 év alatt kb 25e-t mentem vele...
volt egy gömbcsuklócserém, stabilizátor, meg a szokásos olaj, szűrök, fékbetét.

És még azt hittem Én megyek keveset a kocsival...  wow1
3év alatt 40ezer km...  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
dsmowner
Vendég
« Új hozzászólás #21989 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 13:46:16 »

Szia,

Én 255000Km-el vettem az autót tavaly nyáron és még a gyári PCS.-k vannak benne, kuplung lett cserélve, de a lendkerék is gyári és még semmi hangja....
Szerintem is ha jó helyről veszed akkor nem gáz egy dieselnél ennyi futás teljesítmény....ezek a motorok sokat elmennek ha vigyáz rá az ember...




Köszi, én is erre gondoltam. De minél több hozzászólást olvasok, annál inkább úgy érzem, lehet hogy ésszerűbb lenne egy TDDI mellett dönteni, és éjjelente nyugodtabban aludni. Smiley
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #21990 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 15:17:48 »

Hali!

2.0TDCi, 2.2TDCi vízpumpa beszerelésnél a cromax azt írja hogy MOLYCOTE SPLINE zsírral kell összerakni.

Ez mit jelent? vigyor3

Benyásnál is ilyen kell?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21991 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 17:38:19 »

Hali!

2.0TDCi, 2.2TDCi vízpumpa beszerelésnél a cromax azt írja hogy MOLYCOTE SPLINE zsírral kell összerakni.

Ez mit jelent? vigyor3

Benyásnál is ilyen kell?
szerintem a benyás nem olyan mint a dizil vízpuma.Ott nincs mit zsíroni! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #21992 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 17:55:23 »

szerintem a benyás nem olyan mint a dizil vízpuma.Ott nincs mit zsíroni! vigyor3 Wink wave

Érrtem. vigyor3 worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
zolseges
Vendég
« Új hozzászólás #21993 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 18:00:40 »

Segitseg!

Nem tudom kiveni a magnot a kocsibol!6000 CD fejegysegrol van szo!Bena vok! falbav falbav falbav
Csak feszegetem,de nem jon!Valakinek valami tanacsa lenne,hogy mit merre hogyan?Huh?
Elore is koszi!
Naplózva
zsolt_z
Vendég
« Új hozzászólás #21994 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 18:16:37 »

Sziasztok klubtarsak. 2001 TDDI 90 LE Egy par kerdesem lenne hozzatok.
1. Meg az oszel csereltettem termosztattot. de csak a fokorit csereltek ki. (szerelo nem tudta hogy van meg 1 es akkor meg en sem.) Azota igy van.
Kb 20 kmes utak vannak 0 fokban nem mutat a hofok mutato. nem mozdul. talan egy kicsit. Meleget ad de lehet tobbet kellene. -8, -15 ben nehezen melegedett fel  ezen a tavon. Vegyek olajkori termosztattot? Vagy majd csak osszel  telire?

2. Hideg inditasnal visszajelez a kezifek- es az ABS-ego. Ezt egesz telen csinalta. Kb 2 mp, es elalszanak. Szerelo szerint csak ujra aktivalja a rendszert. Szerintetek? Nektek szokta ezt csinalni?
Koszi szepen.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #21995 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 18:53:10 »

Sziasztok klubtarsak. 2001 TDDI 90 LE Egy par kerdesem lenne hozzatok.
1. Meg az oszel csereltettem termosztattot. de csak a fokorit csereltek ki. (szerelo nem tudta hogy van meg 1 es akkor meg en sem.) Azota igy van.
Kb 20 kmes utak vannak 0 fokban nem mutat a hofok mutato. nem mozdul. talan egy kicsit. Meleget ad de lehet tobbet kellene. -8, -15 ben nehezen melegedett fel  ezen a tavon. Vegyek olajkori termosztattot? Vagy majd csak osszel  telire?

2. Hideg inditasnal visszajelez a kezifek- es az ABS-ego. Ezt egesz telen csinalta. Kb 2 mp, es elalszanak. Szerelo szerint csak ujra aktivalja a rendszert. Szerintetek? Nektek szokta ezt csinalni?
Koszi szepen.

1.- Passz.
2.- Ezt nekem is szokta csinálni hidegebb időben, motorindítás után újra felvillan 2-3 mp-re majd elalszik, és nekem is azt mondta a szerelő hogy ez normális. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #21996 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 20:32:19 »

És még azt hittem Én megyek keveset a kocsival...  wow1
3év alatt 40ezer km...  vigyor3
Első gyereknél vettem, a 16 éves mazdámmal egyszer elakadt a nejem (halogattam a generátorjavítást, pedig égett a visszajelző Smiley ), aztán valahogy visszakapta a cégesautót azóta apa cégbejáró kocsija (napi 20km kb.). 2 év alatt egyszer voltam az m0-n túl, amikor levittem siófokra szervízbe Smiley
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #21997 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 20:36:32 »

Köszi, én is erre gondoltam. De minél több hozzászólást olvasok, annál inkább úgy érzem, lehet hogy ésszerűbb lenne egy TDDI mellett dönteni, és éjjelente nyugodtabban aludni. Smiley
Jól karbantartott, megkimélt kocsi szerintem simán elmegy félmillióig. De olyan pesten nincs, neppernél szintén nincs.
Rendesen szervízelt kocsi szintén fehér holló, mert mindenhol kókányolnak. Márpedig a kókányolás nagyobb ellensége a kocsinak mint a km.
Plusz a márkaszervízben is kókányolnak.

ez egy ilyen ország sajnos.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Bigzotya
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 597


MONDI 2.2 TDCi 200Le. Luxury


WWW E-mail
« Új hozzászólás #21998 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 21:25:32 »

Jól karbantartott, megkimélt kocsi szerintem simán elmegy félmillióig. De olyan pesten nincs, neppernél szintén nincs.
Rendesen szervízelt kocsi szintén fehér holló, mert mindenhol kókányolnak. Márpedig a kókányolás nagyobb ellensége a kocsinak mint a km.
Plusz a márkaszervízben is kókányolnak.

ez egy ilyen ország sajnos.
Nézd meg a tranzitokat u az a moci és 300 e. ig semmi injector csere. Jó a TDCi csak a szűrőt kell cserélni rendessen
 worship
Naplózva

Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #21999 Dátum: 2010.03.18 csütörtök, 21:37:50 »

Hali!

 help Akinek van TIS-e, tudna nekem segíteni? help
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Oldalak: 1 ... 433 434 435 436 437 438 439 [440] 441 442 443 444 445 446 447 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.