Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:03:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 474 475 476 477 478 479 480 [481] 482 483 484 485 486 487 488 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21949248 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #24000 Dátum: 2010.08.21 szombat, 08:00:25 »

Volt régen más típusom. Azt csak kulcsal lehetett nyitni hátul, ott van értelme a belső nyitónak, mert egyszerűbb, ha kiszállva akarnék valamit kikapni, más meg nem tudja felnyitni egy pirosnál.
Ha a mondin ki akarom zárni az illegális felnyitást a csomagtartónál, akkor a egész kocsit le kell zárnom.
Lássuk be van kiforrottabb megoldás is.
És az hogy van,hogy láttam egy eladó mondit 2006/10 évjáratu hirdetést képen,de ott nem volt benne a kombi hátsó ajtó belső nyitója?Egy üres rajznélküli fedél volt a helyén.Ilyet még nem láttam
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #24001 Dátum: 2010.08.21 szombat, 09:48:26 »

És az hogy van,hogy láttam egy eladó mondit 2006/10 évjáratu hirdetést képen,de ott nem volt benne a kombi hátsó ajtó belső nyitója?Egy üres rajznélküli fedél volt a helyén.Ilyet még nem láttam

Néztem én is, hogy az F2 kombikból már kihagyták a belső csomagtartónyitógombot.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24002 Dátum: 2010.08.21 szombat, 14:04:51 »

Néztem én is, hogy az F2 kombikból már kihagyták a belső csomagtartónyitógombot.

ja, nem is sok ertelme van. Csak 1 esetben hasznalatos ugyanis, ha a sofor marad a kocsiban, es le vannak zarva az ajtok, de valaki be akar tenni vmit, vagy eppen kivenni, ugy, hogy mondom, marad a sofor a helyen es a zarak is lezarva maradnak, meg persze nincs az illetonel a kulcs, mert akkor azzal nyitna  nyes
Naplózva
opeti
Vendég
« Új hozzászólás #24003 Dátum: 2010.08.21 szombat, 14:10:44 »

Sziasztok!

A következő problémával kapcsolatban kérnék tanácsot:
azt vettem észre, hogy alapjáraton, ha bekapcsolom a klímát hangosan elkezd kattogni valami a motortér utasoldali részén. Ha a klímát kikapcsolom, de a ventilátor megy, akkor nincs zaj, valamint ha adok egy kis gázt, akkor se hallom már a kattogást (lehet, hogy a motorzaj miatt). A klíma ettől függetlenül tökételesen hűt.
Van valami ötletetek mi lehet a gond?

Peti
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #24004 Dátum: 2010.08.21 szombat, 14:41:51 »

Sziasztok!

A következő problémával kapcsolatban kérnék tanácsot:
azt vettem észre, hogy alapjáraton, ha bekapcsolom a klímát hangosan elkezd kattogni valami a motortér utasoldali részén. Ha a klímát kikapcsolom, de a ventilátor megy, akkor nincs zaj, valamint ha adok egy kis gázt, akkor se hallom már a kattogást (lehet, hogy a motorzaj miatt). A klíma ettől függetlenül tökételesen hűt.
Van valami ötletetek mi lehet a gond?

Peti


Első körben megnézném, hogy valami más nagy teljesítményű fogyasztót ( ködlámpa....) ha bekapcsolsz alapjáraton akkor hallod e a kattogást, mert lehet csak a szíjfeszítő vagy generátort hallod!  Nekem ez volt a baja.

 taps integet2
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24005 Dátum: 2010.08.21 szombat, 21:31:57 »

Sziasztok!
Xenon lámpám elég gyenguszan világít, pedig "új" izzók vannak benne. (Nyár elején cserére szorult az egyik ezért teljesen új lámpa testet tettek be az egyik oldalra) Emiatt szembetűnő a különbség..  szomoru1 tehát a régi lámpa "pupillája" körüli rész (mint egy s'aruhártya) kezd bebarnulni.  szomoru1
Ha szétszedem, és megtisztítgatom mennyire javul a helyzet? Javít a fény erején?
 help
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.21 szombat, 21:45:57 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #24006 Dátum: 2010.08.21 szombat, 22:10:16 »

Sziasztok worship
Olyan gondom van a verdával hogy világít a motor ellenörző lámpa a sárga. rinyaSemmi mást nem vettem észre, nem tilt le , megy rendesen.
Megnéztem a hibakodot de nem találtam semmit.
Van valakinek esetleg valami ötlete vagy nézessem meg gépen is?
 Előre is köszi party0038
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24007 Dátum: 2010.08.21 szombat, 22:51:35 »

Sziasztok worship
Olyan gondom van a verdával hogy világít a motor ellenörző lámpa a sárga. rinyaSemmi mást nem vettem észre, nem tilt le , megy rendesen.
Megnéztem a hibakodot de nem találtam semmit.
Van valakinek esetleg valami ötlete vagy nézessem meg gépen is?
 Előre is köszi party0038
teljesítményvesztés nélküli motorkontroll lámpa = EGR probléma.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24008 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 00:00:49 »

teljesítményvesztés nélküli motorkontroll lámpa = EGR probléma.
Ha az EGR beáll akkor ott vészüzemmód van. Dugozásnál ha nem megfelő az átáramló gázmennyiség akkor van lámpa de nincs teljesítményvesztés.
Naplózva
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #24009 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 08:49:35 »

teljesítményvesztés nélküli motorkontroll lámpa = EGR probléma.
worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship
KÖSZÖNÖM .
Megnézem az EGR-t.
Hogyan lehett eltüntetni a motorkontroll lámpát?
Mindenképp gépre kell tenni? falbav
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24010 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 11:47:44 »

worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship worship
KÖSZÖNÖM .
Megnézem az EGR-t.
Hogyan lehett eltüntetni a motorkontroll lámpát?
Mindenképp gépre kell tenni? falbav

igen, gépre kell tenni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #24011 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 12:17:35 »

igen, gépre kell tenni.

Köszi
Akkor megvan a holnapi program...........
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #24012 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 15:55:16 »

A "pupilla" anyagában sárgul, a tisztítás nem segít rajta.
A tükröt lehet foncsoroztatni.
Én vettem gyári xenonos lámpatestet, szétszedtem, kitisztítottam, foncsoroztattam, de a fényével én sem vagyok elégedett.


Sziasztok!
Xenon lámpám elég gyenguszan világít, pedig "új" izzók vannak benne. (Nyár elején cserére szorult az egyik ezért teljesen új lámpa testet tettek be az egyik oldalra) Emiatt szembetűnő a különbség..  szomoru1 tehát a régi lámpa "pupillája" körüli rész (mint egy s'aruhártya) kezd bebarnulni.  szomoru1
Ha szétszedem, és megtisztítgatom mennyire javul a helyzet? Javít a fény erején?
 help
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24013 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 18:24:43 »

A "pupilla" anyagában sárgul, a tisztítás nem segít rajta.
...
... hát jó... akkor csere a megoldás... szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
kf49
Vendég
« Új hozzászólás #24014 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 18:44:57 »

Üdv! Kéne egy kis segítség. Van egy 2002-es évjáratú tdci motoros 130 pacis mondeom. A műszerfalon mindig villog az izzítás lámpa és erőtlen a motor. Ha leállítom és visszaindítom akkor abbahagyja egy ideig. Amikor menetközben kigyullad a lámpa akkor ránt egyet és azonnal elgyengül. kb 2-esbe húz úgy mint máskor 5.-ben.
Ha valaki tudja hogy mi lehet a gond akkor kérem segítsen!
Előre is kössz!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24015 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 19:05:38 »

A "pupilla" anyagában sárgul, a tisztítás nem segít rajta.
A tükröt lehet foncsoroztatni.
Én vettem gyári xenonos lámpatestet, szétszedtem, kitisztítottam, foncsoroztattam, de a fényével én sem vagyok elégedett.


és mivel nem vagy megelégedve??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #24016 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 19:10:00 »

Üdv! Kéne egy kis segítség. Van egy 2002-es évjáratú tdci motoros 130 pacis mondeom. A műszerfalon mindig villog az izzítás lámpa és erőtlen a motor. Ha leállítom és visszaindítom akkor abbahagyja egy ideig. Amikor menetközben kigyullad a lámpa akkor ránt egyet és azonnal elgyengül. kb 2-esbe húz úgy mint máskor 5.-ben.
Ha valaki tudja hogy mi lehet a gond akkor kérem segítsen!
Előre is kössz!
hali az izzítás villogása,hibakód tárolása wow1
az erőtlenség,vészüzem Grin.aszem a tdci-knél a cmp-szokott sza..ozni,egy 5-6e-ft.os alkatrész,olvasgass fentebb a topic-ban rengeteg ilyen probléma fent van,s általába ez okozza a problémádat,bár ez nem 100% nekem tddi-m van,ugyhogy tapasztalatom nincs,de rengeteget olvastam,sok szerencsét nyes nyes
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #24017 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:00:01 »

A fényerejével. Tegnap mentem vele hosszabban éjszaka, de a sima lámpatestbe betett utólagos xenon-nal jobban láttam. Nyilván benne van az is, hogy az meg mindenfelé világított. Még egy lámpabeállításra elviszem.

sz.g.

és mivel nem vagy megelégedve??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24018 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:01:27 »

A fényerejével. Tegnap mentem vele hosszabban éjszaka, de a sima lámpatestbe betett utólagos xenon-nal jobban láttam. Nyilván benne van az is, hogy az meg mindenfelé világított. Még egy lámpabeállításra elviszem.

sz.g.

milyen izzót tettél bele??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #24019 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:07:22 »

Új GE 4200K
Már égett 50 órát, elvileg elérte a maximális fényerejét

milyen izzót tettél bele??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24020 Dátum: 2010.08.22 vasárnap, 20:12:37 »

Új GE 4200K
Már égett 50 órát, elvileg elérte a maximális fényerejét

nekem GE 5100K-s van benne, és szerintem jó, pedig az kb 700lumennel gyengébb, mint a 4200-as. kitől vetted?? csinálj róla egy képet sötétben kint az űton, hogy milyen a fénye. az állítatás pedig kell, ha szétszedted a lámpát
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24021 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 08:42:46 »

Sziasztok!
Xenon lámpám elég gyenguszan világít, pedig "új" izzók vannak benne. (Nyár elején cserére szorult az egyik ezért teljesen új lámpa testet tettek be az egyik oldalra) Emiatt szembetűnő a különbség..  szomoru1 tehát a régi lámpa "pupillája" körüli rész (mint egy s'aruhártya) kezd bebarnulni.  szomoru1
Ha szétszedem, és megtisztítgatom mennyire javul a helyzet? Javít a fény erején?
 help

Semennyire, mert az UV sárgítja ki a műanyagot.
Max. foncsoroztatni tudod, jobb lesz!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24022 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 08:55:24 »

Semennyire, mert az UV sárgítja ki a műanyagot.
Max. foncsoroztatni tudod, jobb lesz!
....kár, hogy azt a műanyag "íriszt" nem lehet külön cserélni....
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
opeti
Vendég
« Új hozzászólás #24023 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 11:00:27 »


Első körben megnézném, hogy valami más nagy teljesítményű fogyasztót ( ködlámpa....) ha bekapcsolsz alapjáraton akkor hallod e a kattogást, mert lehet csak a szíjfeszítő vagy generátort hallod!  Nekem ez volt a baja.

 taps integet2

Sajnos nem Sad Lehet, hogy nem elég a ködlámpa terelése? Viszont Vik említette már régebben, hogy a szíjfeszítő lassan cserés lesz, úgyhogy lehet az lesz a baj.
Ha a szíjfeszítővel van a baj, azzal lehet még járni, a kattogáson kívül más bajt okoz? Mert a hangposta alapján Vik elment két hét szabira...
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #24024 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 14:14:30 »

Hétvégén voltunk a Mecsekben bicajozni.
Oda 3 ember az autóban + 4 bicaj a tetőn + a csomagtartó tele. Budapesten kb. 35 km, majd autópályán a maradék és Pécstől Cserkútra. Autópályán 120-130, de inkább 120 km/h.
Vissza 4 fő + 4 bicaj + csomagtartó tele. Kaposvárnak az M7-ig, majd Budapest. A pályán nagy volt a forgalom 20-30, 50-60, ahol lehetett 120-130.
Összesen 607 km-t mentem háztól-házig. A kondi kb. 40%-ban ment.
A fogyasztás 9,93 lett, teljesen pontosan megmértem tankolással (a komp 9,9-et mutatott, de az én kompom nagyon pontos).

Vajon dízelnek mennyi lett volna ilyen paraméterekkel a fogyasztás? Visz bicajokat a tetőn valaki még rajtam kívül? Az én tapasztalatom szerint minél nagyon a sebesség, annál nagyobb a fogyi különbség a bicajok a tetőn, illetve semmi a tetőn verzió között a semmi a tetőn verzió javára.

 integet2: ultio
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24025 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 14:55:48 »

Hétvégén voltunk a Mecsekben bicajozni.
Oda 3 ember az autóban + 4 bicaj a tetőn + a csomagtartó tele. Budapesten kb. 35 km, majd autópályán a maradék és Pécstől Cserkútra. Autópályán 120-130, de inkább 120 km/h.
Vissza 4 fő + 4 bicaj + csomagtartó tele. Kaposvárnak az M7-ig, majd Budapest. A pályán nagy volt a forgalom 20-30, 50-60, ahol lehetett 120-130.
Összesen 607 km-t mentem háztól-házig. A kondi kb. 40%-ban ment.
A fogyasztás 9,93 lett, teljesen pontosan megmértem tankolással (a komp 9,9-et mutatott, de az én kompom nagyon pontos).

Vajon dízelnek mennyi lett volna ilyen paraméterekkel a fogyasztás? Visz bicajokat a tetőn valaki még rajtam kívül? Az én tapasztalatom szerint minél nagyon a sebesség, annál nagyobb a fogyi különbség a bicajok a tetőn, illetve semmi a tetőn verzió között a semmi a tetőn verzió javára.

 integet2: ultio


Én vittem, ugyan csak 2 bicóval mentem és Horvátországban, 150-160-al, végig klímával, hegyen-völgyön át, és 8.5 lett a fogyasztásom.

(olyan nincs szerintem, hogy Neked nagyon pontos a fed.komp Nekem meg nem. Mindenkinek csal az, ne izgulj...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #24026 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 14:59:57 »

Hétvégén voltunk a Mecsekben bicajozni.

Vajon dízelnek mennyi lett volna ilyen paraméterekkel a fogyasztás?

A bicajok a tetőn verzióhoz nem tudok hozzászólni, de az én hétvégém ilyen:

- Budapest (M7) - Balatonkeresztúr : 80-140km/h között Siófokig, onnan tempomat 140km/h
- Balatonkeresztúr - Dombóvár : 50-100km/h, lakot területtől függően
- Dombóvár - Máza : 80-100km/h végig
- Máza - Budapest (M6) : 100km/h tempomat végig az autópályán is!!!  vigyor3

Most van benne 501,2km, bőven féltank fölött van a mutató, és ír ~670km-t megtehetőnek, a fedcompos fogyasztás pedig 5,5l/100km, ami nyilván csalóka, de tankolni majd csak akkor fogok, ha ez a tank kifogyott!

Egyenlőre ennyit tudok a dologhoz hozzászólni, szerintem egész jó eredmény, de nyilván az az utolsó 200km tempomatos 100km/h-val, az nagyon levitte a fogyit...  Wink

Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #24027 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 15:35:51 »

(olyan nincs szerintem, hogy Neked nagyon pontos a fed.komp Nekem meg nem. Mindenkinek csal az, ne izgulj...)

Szerintem meg van.
Többször is mértem tankolással és ugyanazt az értéket mértem, mint amit írt a komp.
Most pl. addig tankoltam, míg meg nem láttam a benzint. Induláskor és érkezéskor. 9,93 lett, a komp 9,9-et mutatott, szóval én azt mondom, hogy van pontos fed, komp és az enyém ilyen.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
balage27
Vendég
« Új hozzászólás #24028 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 18:40:09 »

Sziasztok!

2002-es 1.8 trendhez keresek bontott vagy "olcsó" Cheesy EGR szelepet!!! Vagy estleg tippek, hogy hol kapok? köszi!
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #24029 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 19:57:42 »

A bicajok a tetőn verzióhoz nem tudok hozzászólni, de az én hétvégém ilyen:

- Budapest (M7) - Balatonkeresztúr : 80-140km/h között Siófokig, onnan tempomat 140km/h
- Balatonkeresztúr - Dombóvár : 50-100km/h, lakot területtől függően
- Dombóvár - Máza : 80-100km/h végig
- Máza - Budapest (M6) : 100km/h tempomat végig az autópályán is!!!  vigyor3

Most van benne 501,2km, bőven féltank fölött van a mutató, és ír ~670km-t megtehetőnek, a fedcompos fogyasztás pedig 5,5l/100km, ami nyilván csalóka, de tankolni majd csak akkor fogok, ha ez a tank kifogyott!

Egyenlőre ennyit tudok a dologhoz hozzászólni, szerintem egész jó eredmény, de nyilván az az utolsó 200km tempomatos 100km/h-val, az nagyon levitte a fogyit...  Wink

Szia!

Ez nagyon remek fogyi  eljen gratula
Már volt téma, hogy a tempomat nem minden esetben segít a fogyi csökkenésben, ezt én is kételkedve olvastam. Érdekességként elmondanám - mostanában bekerült egy turbónyomásmérő műszer a kocsiba. Hihetetlenül sokszor ad kis gázokat (vagy épp elveszi) az elektronika tempomat alatt. Szinte folyamatossan változtatja a "gázpedált". Ha én nyomom a gázt és tartom egy adott pozicióban akkor a pályán a 130 km/h-t sík terepen ~0,6 bar töltönyomással meg lehet tartani. Tempomat mellett 0,4-0,8 között mozog. Mindig ad egy kicsi gázt, majd elveszi és a sebességben ezt nem is érzékelni. Hihetetlen, de a kényelemnek üzemanyagfelhasználásban ára van, még ha kicsi is.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24030 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 20:09:47 »

Szia!

Ez nagyon remek fogyi  eljen gratula
Már volt téma, hogy a tempomat nem minden esetben segít a fogyi csökkenésben, ezt én is kételkedve olvastam. Érdekességként elmondanám - mostanában bekerült egy turbónyomásmérő műszer a kocsiba. Hihetetlenül sokszor ad kis gázokat (vagy épp elveszi) az elektronika tempomat alatt. Szinte folyamatossan változtatja a "gázpedált". Ha én nyomom a gázt és tartom egy adott pozicióban akkor a pályán a 130 km/h-t sík terepen ~0,6 bar töltönyomással meg lehet tartani. Tempomat mellett 0,4-0,8 között mozog. Mindig ad egy kicsi gázt, majd elveszi és a sebességben ezt nem is érzékelni. Hihetetlen, de a kényelemnek üzemanyagfelhasználásban ára van, még ha kicsi is.

Üdv: V.Tamás


Én mamentem BP-Nyíregyháza és vissza az M3 on.Szinte végig üres pályán tempomatal  148kmh az autó szerint és 136kmh GPS szerint.7l szokott fogyasztani tempomat nélkül pont középen áll ilyenkor a a mutató.Most a tempomatal végig a közép alá ment 7.35l lett a fogyi tankolással mérve,mindvégig klímával.Hát ennyit számít a kényelem.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.23 hétfő, 20:49:31 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #24031 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 20:31:42 »


Én mamentem BP-Nyíregyháza és vissza az M3 on.Szinte végig üres pályán tempomatal  148kmh az autó szerint és 136kmh GPS szerint.7l szokott fogyasztani tempomat nélkül pont középen áll ilyenkor a a mutató.Most a tempomatal végig a közép alá ment 7.35l lett a fogyi tankolással mérve.Hát ennyit számít a kényelem.

Na akkor én is megosztom veletek hétvégi tapasztalataim.
Csütörtök délután indultunk útnak, 3 fő, csomagtartó tele. 200km M2-M0-M5 100-120-140km/h klíma on, 60km országút 100km/h városkák 50-60km/h klím on.
A fateroméknál hétvégén kiszereltem az ülésmagasság állító motort. 1 fog le volt törve a műnyag fogaskeréken. E szerelés miatt akkusaru lekerült az akkuról és hát nullázta az átlagfogyit és a többit.
Hétvégén ott helyben kb. 15km 11 literes fedcomp átlagfogyival (3km-es utazások)  Wink
Ma vissazút ugyanez az útvonal, egyedül, tele csomival.
a 60km országút végig klímával:


tankolás és 200km  M5-M0-M2 140-120-100km/h klímával:


ja és végig tempomat

az egész út átlagfogyi 7.63L/100km
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.23 hétfő, 20:37:14 írta mondejoooooo » Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #24032 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 20:57:46 »

Na akkor én is megosztom veletek hétvégi tapasztalataim.

A fateroméknál hétvégén kiszereltem az ülésmagasság állító motort. 1 fog le volt törve a műnyag fogaskeréken.

Szia!

Sikerült akkor megcsinálni a fogaskerék cserét?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #24033 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 21:18:42 »

Szia!

Sikerült akkor megcsinálni a fogaskerék cserét?

Szia,

egyenlőre csak kiszereltem és majd apósom intézi. Azt mondta ne aggodjak, van neki egy haverja aki majd megcsinálja és ne aggodjak mennyi lesz (neki valszeg ingyen).
üdv.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Varga Elemér
Vendég
« Új hozzászólás #24034 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 21:53:46 »

Csomót gondolkodtam, hogy mi gyakorlati haszna van a belső csomagtartó nyitó kapcsolónak. Régen mikor megvettem a kocsit, gondoltam arra jó, hogy biztonsági okokból kintről ne lehessen csak úgy kinyitni, ha pl. bent ülök a kocsiban egy parkolóban, nem veszem észre, stb.,  Aztán rájöttem, hogy kívülről ugye ott a mikrokapcsoló amivel ugyanúgy nyithatod, ergo szerintem akkor lenne a belülről történő nyitásnak tényleges értelme, ha vhogy beállítható lenne a külső gomb deaktiválása is. Ti hogy látjátok ezt a feature-t?

Sziasztok!
Van ilyen funkció. Egy korábbi mondeo-mban is volt ilyen gomb, és én sem tudtam rájönni az igazi lényegére, egészen addig, míg össze nem dugták a szervízben a computerrel. Én szeretem ha egy szerkezeten, legyen az egy TV, kakukkos óra, vagy autó, minden működik amit elvileg tud. Ezért mentem el a szervízbe, egy programozásra. Nos ekkor kapcsoltattam be az intelligans hátsó ablaktörlőt, vagy a fedélzeti computer számítási adatai függenek a kerekek, ill gumik méretétől, ami szintén programozható, nos ekkor hangzott el a kérdés, hogy szeretném-e bekapcsoltatni azt a funkciót, hogy a csomagtartót járó motornál ne lehessen kinyitni. Tehát ez lehet egy magyarázat.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24035 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 23:35:55 »

Most láttam basszus valamit a fenti képeken!!!!

Neked van visszajelzod a biztonsagi ovrol???

Nekem semmi, vagy ki van egve, miota megvan az auto  vigyor3 LOL

Szoval furcsallottam is, hogy egy *** lampa sem figyelmeztet egy 2001-es autoban  vigyor3

Ezekszerint csak kiegett.

Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24036 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 23:39:01 »

Most láttam basszus valamit a fenti képeken!!!!

Neked van visszajelzod a biztonsagi ovrol???

Nekem semmi, vagy ki van egve, miota megvan az auto  vigyor3 LOL

Szoval furcsallottam is, hogy egy *** lampa sem figyelmeztet egy 2001-es autoban  vigyor3

Ezekszerint csak kiegett.


hangjelzés is van, és ki lehet kapcsolni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24037 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 23:41:45 »

hangjelzés is van, és ki lehet kapcsolni
ITT van részletesen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24038 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 23:44:23 »

ITT van részletesen


Sad

Akkor nekem nincs, mert alvazszam dekoder szerint 2001.07-havi az autom.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24039 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 23:46:24 »


Sad

Akkor nekem nincs, mert alvazszam dekoder szerint 2001.07-havi az autom.
egy próbát szerintem megér Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24040 Dátum: 2010.08.23 hétfő, 23:47:53 »

egy próbát szerintem megér Wink

az lesz  Wink
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #24041 Dátum: 2010.08.24 kedd, 00:13:45 »

Sziasztok!
Van ilyen funkció. Egy korábbi mondeo-mban is volt ilyen gomb, és én sem tudtam rájönni az igazi lényegére, egészen addig, míg össze nem dugták a szervízben a computerrel. Én szeretem ha egy szerkezeten, legyen az egy TV, kakukkos óra, vagy autó, minden működik amit elvileg tud. Ezért mentem el a szervízbe, egy programozásra. Nos ekkor kapcsoltattam be az intelligans hátsó ablaktörlőt, vagy a fedélzeti computer számítási adatai függenek a kerekek, ill gumik méretétől, ami szintén programozható, nos ekkor hangzott el a kérdés, hogy szeretném-e bekapcsoltatni azt a funkciót, hogy a csomagtartót járó motornál ne lehessen kinyitni. Tehát ez lehet egy magyarázat.

Ez érdekelne, hogy miként lehet bekapcsolni. Ez szerintem hasznos funkció.

Üdv
Csaba
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24042 Dátum: 2010.08.24 kedd, 00:31:25 »

Ez érdekelne, hogy miként lehet bekapcsolni. Ez szerintem hasznos funkció.

Üdv
Csaba

Nem figyeltél  Wink  http://mondeo.hu/index.php?page=39
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #24043 Dátum: 2010.08.24 kedd, 07:16:02 »

te sem. nem azt,hanem a járó motor mellett ne tudd nyitni a csomagtartót csak belülről! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24044 Dátum: 2010.08.24 kedd, 08:41:17 »

hangjelzés is van, és ki lehet kapcsolni

A 2001 es TDDI-ben szerintem még egyik sincs.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24045 Dátum: 2010.08.24 kedd, 08:52:40 »

Ezt a hülyeséget, hogy a tempomattal többet fogyaszt az autó ezt felejtsétek már el...

Nekem senki ne mondja, hogy a lába pontosabban tudja tartani a pl. 130 km/h-át, mint egy elektronika...

(ami miatt kicsit érdekes a tempomat fogyasztás szempontjából, az az lehet, hogy resume esetén úgy áll vissza az utolsó tárolt sebességre, hogy ad egy padlógázt, na ezt nem feltétlenül köll használni)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #24046 Dátum: 2010.08.24 kedd, 09:40:43 »

hangjelzés is van, és ki lehet kapcsolni

igen, izzó is van és hangjelzés amikor ráadom a gyujtást.
amikor Vik programozta a tempomatot meg is kérdezte tőlem kapcsolja e ki a hangjelzést.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #24047 Dátum: 2010.08.24 kedd, 09:44:22 »

Ezt a hülyeséget, hogy a tempomattal többet fogyaszt az autó ezt felejtsétek már el...

Nekem senki ne mondja, hogy a lába pontosabban tudja tartani a pl. 130 km/h-át, mint egy elektronika...

(ami miatt kicsit érdekes a tempomat fogyasztás szempontjából, az az lehet, hogy resume esetén úgy áll vissza az utolsó tárolt sebességre, hogy ad egy padlógázt, na ezt nem feltétlenül köll használni)

Pedig fogyaszthat kevesebbet az autó tempomat nélkül! Ha belegondolsz, a tempomat emelkedőn tartja a sebességet, bármennyi üzemanyagba is kerül, lejtőn pedig fékez (motorfék), ha az autó túllépné a beálított sebességet. Ez azt jelenti, hogy nem tudod teljesen kihasználni az autó lendületét.

Ha viszont lejtőn hagyod begyorsulni az autót, akkor a gyűjtött lendülettel hagyhatod gurulni, vagy akár felgurulhatsz vele a következő dombon...

A tempomat viszont sík terepen verhetetlen.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24048 Dátum: 2010.08.24 kedd, 11:01:46 »

Most láttam basszus valamit a fenti képeken!!!!

Neked van visszajelzod a biztonsagi ovrol???

Nekem semmi, vagy ki van egve, miota megvan az auto  vigyor3 LOL

Szoval furcsallottam is, hogy egy *** lampa sem figyelmeztet egy 2001-es autoban  vigyor3

Ezekszerint csak kiegett.


Vagy esetleg kivették az izzót, hogy ne lásd az övfeszítők hibajelzését...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24049 Dátum: 2010.08.24 kedd, 14:43:46 »

te sem. nem azt,hanem a járó motor mellett ne tudd nyitni a csomagtartót csak belülről! vigyor3

hehe, tényleg  nyes
Naplózva
Oldalak: 1 ... 474 475 476 477 478 479 480 [481] 482 483 484 485 486 487 488 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.146 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.