Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 11:19:08
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
475
476
477
478
479
480
481
[
482
]
483
484
485
486
487
488
489
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24624671 alkalommal)
AndyA
és 45 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24050 Dátum:
2010.08.24 kedd, 14:44:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.24 kedd, 11:01:46
Vagy esetleg kivették az izzót, hogy ne lásd az övfeszítők hibajelzését...
jaj, csak nem
volt már gépen, csak visított volna miatta, nem?
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24051 Dátum:
2010.08.24 kedd, 15:00:20 »
lenne 1 kérdésem:
a sokak által használt pro-tec cuccokat hol vásároljátok?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24052 Dátum:
2010.08.24 kedd, 15:02:49 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.08.24 kedd, 15:00:20
lenne 1 kérdésem:
a sokak által használt pro-tec cuccokat hol vásároljátok?
Én spec. sehol.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24053 Dátum:
2010.08.24 kedd, 16:25:50 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.24 kedd, 08:41:17
A 2001 es TDDI-ben szerintem még egyik sincs.
Enyémben van öv jező és hang is hozzá, és van belső nyitó is ami csak akkor nem lehet vele nyitni ha a kocsi bezárt elindulás után vagy én ki nem nyitom az ajtók lezárását...
szerintem jó dolog ,pl nekem most a mikrokapcsolója tönkrement és nem tudom azzal nyitani...bentről és kulcsal viszont igen..
Naplózva
mondeo111
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24054 Dátum:
2010.08.24 kedd, 16:36:33 »
Én már a 2. gyári tempomatos Mondeomat használom, de ilyen padlógáz jelenség egyiknél sem volt még. Az biztos hogy a tempomatot nem hegyes völgyes, kacskaringós úton szokás használni és nem is erre tervezték. Sík úton és főleg autópályán viszont nagyon áldásos találmány.
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.24 kedd, 08:52:40
Ezt a hülyeséget, hogy a tempomattal többet fogyaszt az autó ezt felejtsétek már el...
Nekem senki ne mondja, hogy a lába pontosabban tudja tartani a pl. 130 km/h-át, mint egy elektronika...
(ami miatt kicsit érdekes a tempomat fogyasztás szempontjából, az az lehet, hogy resume esetén úgy áll vissza az utolsó tárolt sebességre, hogy ad egy padlógázt, na ezt nem feltétlenül köll használni)
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24055 Dátum:
2010.08.24 kedd, 16:37:43 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.24 kedd, 15:02:49
Én spec. sehol.
van otthon ipari mennyiségben?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24056 Dátum:
2010.08.24 kedd, 17:36:54 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.23 hétfő, 23:47:53
az lesz
Semmi változás. ezek szerint nincs benne.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24057 Dátum:
2010.08.24 kedd, 17:38:13 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.08.24 kedd, 16:37:43
van otthon ipari mennyiségben?
Cromax-ban pl lehet kapni, de valaki említette talán, hogy egy-két benzinkúton is van.
Arra figyelj, hogy melyiket veszed meg, mert pl más kell Di-be és más kell Ci-be is, meg ugye benzinesbe is.
Más:
Nem tudjátok Vik-kel mizu? Szabin van?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24058 Dátum:
2010.08.24 kedd, 18:03:53 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.24 kedd, 17:38:13
Cromax-ban pl lehet kapni, de valaki említette talán, hogy egy-két benzinkúton is van.
Arra figyelj, hogy melyiket veszed meg, mert pl más kell Di-be és más kell Ci-be is, meg ugye benzinesbe is.
Más:
Nem tudjátok Vik-kel mizu? Szabin van?
Szerintem a DI be ugyan az kell mint a ci be.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24059 Dátum:
2010.08.24 kedd, 18:56:37 »
Sziasztok.
Sikerült ma leugrasztani a lámpamosó fedelét, viszont nem tudom vis***akni, a belsőrészében van egy kis műanyag darab. Lehet hogy letört a belső részről?
Látott már valaki hasonlót, mi a megoldás?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.24 kedd, 19:40:31 írta jancsoj
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24060 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:18:05 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.08.24 kedd, 18:56:37
Sziasztok.
Sikerült ma leugrasztani a lámpamosó fedelét, viszont nem tudom vis***akni, a belsőrészében van egy kis műanyag darab. Lehet hogy letört a belső részről?
Látott már valaki hasonlót, mi a megoldás?
Szia!
Ha benyúlsz a lyukon ki tudod húzni a lámpamosó fejet. Úgy próbáld meg visszapattintani a fedelet.
Ha így sem megy, akkor letört valami. Ilyenkor (nálam) jó minősségű pillanat ragasztó a megoldás.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24061 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:25:09 »
Szasztok!
Ma nagy ráérésemben kuthászkottam a szervizkönyvben és találtam egy adat lekérdezö lapot ami a Ford Hungáriához van cimezve,elvileg ha kitöltöm és vissza küldöm közlik velem a gép elő életét.Szerintetek van értelme?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24062 Dátum:
2010.08.24 kedd, 19:26:14 »
Idézetet írta: ezso - 2010.08.24 kedd, 19:18:05
Szia!
Ha benyúlsz a lyukon ki tudod húzni a lámpamosó fejet. Úgy próbáld meg visszapattintani a fedelet.
Ha így sem megy, akkor letört valami. Ilyenkor (nálam) jó minősségű pillanat ragasztó a megoldás.
Nekem is ez volt az első gondolat, de hátha van valami humánusabb megoldás
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.24 kedd, 19:33:01 írta jancsoj
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24063 Dátum:
2010.08.24 kedd, 20:20:07 »
Idézetet írta: gabe - 2010.08.24 kedd, 09:44:22
Pedig fogyaszthat kevesebbet az autó tempomat nélkül! Ha belegondolsz, a tempomat emelkedőn tartja a sebességet, bármennyi üzemanyagba is kerül, lejtőn pedig fékez (motorfék), ha az autó túllépné a beálított sebességet. Ez azt jelenti, hogy nem tudod teljesen kihasználni az autó lendületét.
Ha viszont lejtőn hagyod begyorsulni az autót, akkor a gyűjtött lendülettel hagyhatod gurulni, vagy akár felgurulhatsz vele a következő dombon...
A tempomat viszont sík terepen verhetetlen.
Igen, ez tejesen így van...ezért van 5,4 az aláírásodban.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24064 Dátum:
2010.08.24 kedd, 20:46:14 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.24 kedd, 17:38:13
Cromax-ban pl lehet kapni, de valaki említette talán, hogy egy-két benzinkúton is van.
Arra figyelj, hogy melyiket veszed meg, mert pl más kell Di-be és más kell Ci-be is, meg ugye benzinesbe is.
Más:
Nem tudjátok Vik-kel mizu? Szabin van?
majd benézek a szentendrei úton levő üzletükbe.
nekem bezineshez kellene.
köszi
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24065 Dátum:
2010.08.24 kedd, 20:55:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.24 kedd, 08:52:40
Ezt a hülyeséget, hogy a tempomattal többet fogyaszt az autó ezt felejtsétek már el...
Nekem senki ne mondja, hogy a lába pontosabban tudja tartani a pl. 130 km/h-át, mint egy elektronika...
(ami miatt kicsit érdekes a tempomat fogyasztás szempontjából, az az lehet, hogy resume esetén úgy áll vissza az utolsó tárolt sebességre, hogy ad egy padlógázt, na ezt nem feltétlenül köll használni)
Szia Balogh Tomi!
Én csak azt mondtam, hogy itt olvastam, hogy több lehet, amit magam sem hittem/hiszek, DE amióta bent van a turbónyomásmérő a pályán volt időm megnézni, hogy hogy tartja a sebességet a tempomat. Hidd el nagyon sok apró beavatkozással dolgozik.
Mondanék egy másik megközelítést. Gondolati szinten tegyük fel, hogy képes vagy állandó gázpedál állással nyomni a gázt - gondolom itt érhető el a legegyenletesebb fogyasztás. lyenkor szerintem a motor mindig egységesen ua. üzemanyagot kap - a sebességed változik attól függően, hogy emekledik/lejt, vagy hogy milyen irányú és mekkora a szél. A tempomat ezeket az apró hatásokat szépen korrigálja - rengeteg kis gázt ad, vagy épp elveszi. Azért ez szerintem nem a legegyenletesebb üzemanyag felhasználást eredményezheti. Valószinű ez csak decikben, vagy még kevesebben mérhető többlet lehet.
Nem azt szeretném mondani, hogy a tempomat egy haszontalan fogyasztás növelő eszköz! Az egy kényelmi dolog, amit én is előszeretettel használok, mert szeretem, de most látom, hogy mennyi apró beavatkozást végez, így el tudnám fogadni azt az érvelést, hogy egy ilyen állandó beavatkozások sokasága kihathat a fogyira többlet irányába. Így számodra is lehet megfontolás tárgya ez a gondolatmenet nem csak egyszerűen "hülyeség"?
Na és ha
esetleg
több a fogyi? Kényelmes és eldönthetet használod-e? Én használoni fogom, akár a klímát, vagy télen az ülésfűtést, szélvédő fűtést, vagy a chippelés miatti többlet LE-t is.
Csak egy megtapasztalást szerettem volna megosztani...
Üdv: V.Tamás
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24066 Dátum:
2010.08.24 kedd, 20:59:51 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2010.08.24 kedd, 20:55:00
Szia Balogh Tomi!
Én csak azt mondtam, hogy itt olvastam, hogy több lehet, amit magam sem hittem/hiszek, DE amióta bent van a turbónyomásmérő a pályán volt időm megnézni, hogy hogy tartja a sebességet a tempomat. Hidd el nagyon sok apró beavatkozással dolgozik.
Mondanék egy másik megközelítést. Gondolati szinten tegyük fel, hogy képes vagy állandó gázpedál állással nyomni a gázt - gondolom itt érhető el a legegyenletesebb fogyasztás. lyenkor szerintem a motor mindig egységesen ua. üzemanyagot kap - a sebességed változik attól függően, hogy emekledik/lejt, vagy hogy milyen irányú és mekkora a szél. A tempomat ezeket az apró hatásokat szépen korrigálja - rengeteg kis gázt ad, vagy épp elveszi. Azért ez szerintem nem a legegyenletesebb üzemanyag felhasználást eredményezheti. Valószinű ez csak decikben, vagy még kevesebben mérhető többlet lehet.
Nem azt szeretném mondani, hogy a tempomat egy haszontalan fogyasztás növelő eszköz! Az egy kényelmi dolog, amit én is előszeretettel használok, mert szeretem, de most látom, hogy mennyi apró beavatkozást végez, így el tudnám fogadni azt az érvelést, hogy egy ilyen állandó beavatkozások sokasága kihathat a fogyira többlet irányába. Így számodra is lehet megfontolás tárgya ez a gondolatmenet nem csak egyszerűen "hülyeség"?
Na és ha
esetleg
több a fogyi? Kényelmes és eldönthetet használod-e? Én használoni fogom, akár a klímát, vagy télen az ülésfűtést, szélvédő fűtést, vagy a chippelés miatti többlet LE-t is.
Csak egy megtapasztalást szerettem volna megosztani...
Üdv: V.Tamás
Egyetértek veled. Mint írtam én most próbáltam ki és bizony többet fogyaszt tempomatal.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 865
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24067 Dátum:
2010.08.24 kedd, 21:08:53 »
Tobbszot olvastam, hogy tobben adagoltok 2T olajat a naftahoz.
A kerdes az lenne, hogy ezt minden tankolas utan megteszitek? Vagy ha nem akkor milyen gyakorisaggal?
Illetve a go szurot erdemes hasznalat elott/utan cserelni?
Elore is koszi a hasznos tanacsokat mindenkinek
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24068 Dátum:
2010.08.24 kedd, 21:25:24 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.24 kedd, 18:03:53
Szerintem a DI be ugyan az kell mint a ci be.
Sztem Ci be kék kell:
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=rxfwvhstr5m2qpfu&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Di-be meg biztos, hogy a narancssárga:
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=k2d4bkd365vl52xy&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Naplózva
Varga Elemér
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24069 Dátum:
2010.08.24 kedd, 21:27:18 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.08.24 kedd, 00:13:45
Ez érdekelne, hogy miként lehet bekapcsolni. Ez szerintem hasznos funkció.
Üdv
Csaba
Tudtommal csak WDS-el
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24070 Dátum:
2010.08.24 kedd, 21:38:35 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.24 kedd, 21:25:24
Sztem Ci be kék kell:
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=rxfwvhstr5m2qpfu&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Di-be meg biztos, hogy a narancssárga:
http://www.pro-tec.hu/content.php?s=putart&f=proputart1&id=k2d4bkd365vl52xy&submenu=a9nll9zmiwp37th9
Ezek szerint igazad van.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24071 Dátum:
2010.08.24 kedd, 21:44:51 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.24 kedd, 20:59:51
Egyetértek veled. Mint írtam én most próbáltam ki és bizony többet fogyaszt tempomatal.
Bizony kb 0,5 literrel többet fal tempomattal...persze ha jól vezet az ember, ha béna(bocsánat! ...nem annyira ügyes) akkor tempomattal kevesebbet.
Ha használati tárgynál kicsit többként kezeli az ember az autót, hamar rájön hogy milyen hülye(a tempomat) utána már nem használja, mert zavarja...(vagy használja, de engem piszkosul zavart egy idő után
)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24072 Dátum:
2010.08.24 kedd, 21:50:26 »
Ez a Protec tényleg olyan jó?
És hogyan kell használni?
Gázolajszűrőt kell előtte vagy utána cserélni?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24073 Dátum:
2010.08.24 kedd, 21:53:22 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.24 kedd, 21:50:26
Ez a Protec tényleg olyan jó?
És hogyan kell használni?
Gázolajszűrőt kell előtte vagy utána cserélni?
Ha már pucol valamit a tankból is, akkor inkább utána.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24074 Dátum:
2010.08.24 kedd, 21:56:21 »
Sziasztok!
A Spuri üzemanyagadalékról van tapasztalat, vagy vélemény? TDDI-be?
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24075 Dátum:
2010.08.24 kedd, 21:57:06 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.24 kedd, 21:44:51
Bizony kb 0,5 literrel többet fal tempomattal...persze ha jól vezet az ember, ha béna(bocsánat! ...nem annyira ügyes) akkor tempomattal kevesebbet.
Ha használati tárgynál kicsit többként kezeli az ember az autót, hamar rájön hogy milyen hülye(a tempomat) utána már nem használja, mert zavarja...(vagy használja, de engem piszkosul zavart egy idő után
)
Ennyi volt a különbség nekem is.Bár ami azt illeti az üres pályán nagyon kényelmes volt használni 500km es távon.
A gyorshajtás ellen is jó mert lábbal jobban nekilódul az ember és a tempomatot nem nyomogatja folyton ha nem muszáj.
/Az egész úton 5 ször mértek rám az M3 on./
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24076 Dátum:
2010.08.24 kedd, 22:02:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.08.24 kedd, 21:44:51
Bizony kb 0,5 literrel többet fal tempomattal...persze ha jól vezet az ember, ha béna(bocsánat! ...nem annyira ügyes) akkor tempomattal kevesebbet.
Ha használati tárgynál kicsit többként kezeli az ember az autót, hamar rájön hogy milyen hülye(a tempomat) utána már nem használja, mert zavarja...(vagy használja, de engem piszkosul zavart egy idő után
)
Már miért fogyasztana többet tempomattal... ha ugyanolyan sebességátlagot mész mindkét esetben, akkor difi az nincs.
Igen, tudom az elméleted, hogy emelkedőn nem nyomod annyira lábbal, mint tempomattal.
És ettől kisebb lesz az átlagsebességed,
emiatt
alacsonyabb a fogyid (de nem fél literrel, hanem fél decivel).
És a határozott gyorsítások is kevesebb üzemanyaggal járnak, mintha szép lassan gyorsítanál fel (arról nem beszélve, hogy ismét kisebb lesz az átlagsebességed). A motor hatásfoka egy közepesen terhelt állapotban a legnagyobb. Ha sokáig gyorsítasz, akkor a rosszabb tartomány van - több ideig - több üzemanyaggal.
Fontos, hogy a kiírásban szerepeljen az, hogy a két autó egyszerre érkezzen meg. Ha ez kimarad, akkor almát hasonlítunk körtével.
Ha benne van, akkor a tempomat 0,5-1 decit spórol a lábhoz képest.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24077 Dátum:
2010.08.24 kedd, 22:11:12 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.24 kedd, 21:57:06
Ennyi volt a különbség nekem is.Bár ami azt illeti az üres pályán nagyon kényelmes volt használni 500km es távon.
A gyorshajtás ellen is jó mert lábbal jobban nekilódul az ember és a tempomatot nem nyomogatja folyton ha nem muszáj.
/Az egész úton 5 ször mértek rám az M3 on./
ahogy látom, csak a dízlisek panaszkodnak a tempomatos többletfogyasztásra (vagy a benyásokban nincs tempomat?). én nem tapasztaltam se fogyasztás csökkenést se növekedést (és nem vagyok béna
). nem is észleltem a leírt sűrű pici korrigálásokat de észlelni lehet amikor lejtőn visszavesz vagy ha res gombal vissza akarok gyorsítani, hogy elég nagy gázzal rövid idő alatt gyorsít.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24078 Dátum:
2010.08.24 kedd, 22:11:25 »
Idézetet írta: Angel - 2010.08.24 kedd, 22:02:53
Már miért fogyasztana többet tempomattal... ha ugyanolyan sebességátlagot mész mindkét esetben, akkor difi az nincs.
Igen, tudom az elméleted, hogy emelkedőn nem nyomod annyira lábbal, mint tempomattal.
És ettől kisebb lesz az átlagsebességed,
emiatt
alacsonyabb a fogyid (de nem fél literrel, hanem fél decivel).
És a határozott gyorsítások is kevesebb üzemanyaggal járnak, mintha szép lassan gyorsítanál fel (arról nem beszélve, hogy ismét kisebb lesz az átlagsebességed). A motor hatásfoka egy közepesen terhelt állapotban a legnagyobb. Ha sokáig gyorsítasz, akkor a rosszabb tartomány van - több ideig - több üzemanyaggal.
Fontos, hogy a kiírásban szerepeljen az, hogy a két autó egyszerre érkezzen meg. Ha ez kimarad, akkor almát hasonlítunk körtével.
Ha benne van, akkor a tempomat 0,5-1 decit spórol a lábhoz képest.
Már pedig ezen a távon nekem tankolással mérve többet fogyasztott tmpomatal mint szokott.Bp-Nyíregyháza 7l helyett 7.5l. óra szerint 148kmh GPS szerint 140kmh.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24079 Dátum:
2010.08.24 kedd, 22:13:16 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2010.08.24 kedd, 22:11:12
ahogy látom, csak a dízlisek panaszkodnak a tempomatos többletfogyasztásra (vagy a benyásokban nincs tempomat?). én nem tapasztaltam se fogyasztás csökkenést se növekedést (és nem vagyok béna
). nem is észleltem a leírt sűrű pici korrigálásokat de észlelni lehet amikor lejtőn visszavesz vagy ha res gombal vissza akarok gyorsítani, hogy elég nagy gázzal rövid idő alatt gyorsít.
Dehogy fogyaszt többet. Tempomat nélkül valószínűleg lassabban mész.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24080 Dátum:
2010.08.24 kedd, 22:18:11 »
Idézetet írta: Angel - 2010.08.24 kedd, 22:13:16
Dehogy fogyaszt többet. Tempomat nélkül valószínűleg lassabban mész.
Most direkt mértem.
Tempomat nélkül jóval gyorsabban szoktam menni és akkor is 7l,meg városban és mindenhol annyit eszik.Akkor maradjunk annyiban,hogy az enyém ilyen
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24081 Dátum:
2010.08.24 kedd, 22:50:46 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.24 kedd, 21:50:26
Ez a Protec tényleg olyan jó?
És hogyan kell használni?
Gázolajszűrőt kell előtte vagy utána cserélni?
Én a sárgát kaptam a szerelőmtől.Nála mindig van/2000ft/.És amikor már csak negyed a tank tartalma akkor kell beleönteni és kész.Semmit nem kell cserélni.Én pl olajcsere után raktam bele.Majd szól,ha megint aktuális lesz az újraöntése.Mindenki esküszik valamire,apám Opeljába is öntöttünk,csökkent a füstölése.Ártani nem árt az biztos.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24082 Dátum:
2010.08.25 szerda, 00:02:57 »
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.24 kedd, 22:11:25
Már pedig ezen a távon nekem tankolással mérve többet fogyasztott tmpomatal mint szokott.Bp-Nyíregyháza 7l helyett 7.5l. óra szerint 148kmh GPS szerint 140kmh.
azzal ne is törödj hogy épen szembefújt a szél vagy éppen hátba kaptad vagy eset éppen az eső vagy sem igaz hogy az alig 1 liter számít, biztos a tempomat a bűnős szerinted.....
Naplózva
Herceg
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24083 Dátum:
2010.08.25 szerda, 00:18:25 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.08.24 kedd, 17:38:13
Cromax-ban pl lehet kapni, de valaki említette talán, hogy egy-két benzinkúton is van.
Arra figyelj, hogy melyiket veszed meg, mert pl más kell Di-be és más kell Ci-be is, meg ugye benzinesbe is.
Más:
Nem tudjátok Vik-kel mizu? Szabin van?
szabin. szept 6ig.
Naplózva
BTomi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24084 Dátum:
2010.08.25 szerda, 07:01:49 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.08.24 kedd, 22:50:46
...És amikor már csak negyed a tank tartalma akkor kell beleönteni és kész.
Ez biztos? Nekem úgy rémlik, mintha az lenne ráírva, hogy tele tankhoz kellene önteni.
Vagy rosszul emlékszem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24085 Dátum:
2010.08.25 szerda, 07:18:24 »
Idézetet írta: BTomi - 2010.08.25 szerda, 07:01:49
Ez biztos? Nekem úgy rémlik, mintha az lenne ráírva, hogy tele tankhoz kellene önteni.
Vagy rosszul emlékszem?
mindre az van írva.
ént azt a választ kaptam a szakitól,ha 60 literhez öntöd,elég gyenge lesz a cucc.Öntsd 15literhez,ott már van hatása.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BTomi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24086 Dátum:
2010.08.25 szerda, 07:22:23 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.25 szerda, 07:18:24
mindre az van írva.
ént azt a választ kaptam a szakitól,ha 60 literhez öntöd,elég gyenge lesz a cucc.Öntsd 15literhez,ott már van hatása.
Köszi Alf!
Ez jó hír, mert most akarok beleönteni és így legalább nem kell teletankolnom!
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24087 Dátum:
2010.08.25 szerda, 07:57:49 »
A tempomat nem lát előre. Ha közeledik egy emelkedő, akkor az ember kicsit megnyomja és nagyobb sebességgel kezd felfutni rajta, azért kell valamekkora gázt adnia.
A tempomat az emelkedőn haladva érzékeli a sebesség csökkenést és egy már lassuló autót kezd az emelkedőn visszagyorsítani a beállított sebsségre.
Lejtőn a vezető elengedi a gázt és legurul, majd az egyenes szakaszon hozzáad, hogy ne csökkenjen asebesség.
A tempomat addig gyorsít, míg eléri a lekapcsolási szintet, ott kezd motorfékezni, lelassul a visszakapcsolási sebességig, onnan meg megint gázzal áll be az utazó sebességre.
Ez biztosan több üzemanyagba kerül.
Minél szűkebb a hiszterézise, annál pontosabb, de annál hevesebben váltogatja a gyorsítás, lassítás vezérléseket.
Klasszikus PID szabályozás.
Következtetés: a hegyen-völgyön haladáskor a tempomat okozhat többletfogyasztást egy megfontolt vezetőhöz képest.
Idézetet írta: soho001 - 2010.08.24 kedd, 22:18:11
Most direkt mértem.
Tempomat nélkül jóval gyorsabban szoktam menni és akkor is 7l,meg városban és mindenhol annyit eszik.Akkor maradjunk annyiban,hogy az enyém ilyen
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24088 Dátum:
2010.08.25 szerda, 08:53:21 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2010.08.24 kedd, 16:36:33
Én már a 2. gyári tempomatos Mondeomat használom, de ilyen padlógáz jelenség egyiknél sem volt még. Az biztos hogy a tempomatot nem hegyes völgyes, kacskaringós úton szokás használni és nem is erre tervezték. Sík úton és főleg autópályán viszont nagyon áldásos találmány.
Nekem is 2. tempomatos Mondeóm (+ még a családban van jelenleg +3 tempomatos Ford) és mindegyik padlógázt ad, mk3-on nem annyira érezhető, mint mk4-esen. Próbáld majd ki egyszer nem 6. fokozatban pl...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24089 Dátum:
2010.08.25 szerda, 10:28:26 »
Idézetet írta: Trendi - 2010.08.25 szerda, 07:57:49
A tempomat nem lát előre. Ha közeledik egy emelkedő, akkor az ember kicsit megnyomja és nagyobb sebességgel kezd felfutni rajta, azért kell valamekkora gázt adnia.
A tempomat az emelkedőn haladva érzékeli a sebesség csökkenést és egy már lassuló autót kezd az emelkedőn visszagyorsítani a beállított sebsségre.
Lejtőn a vezető elengedi a gázt és legurul, majd az egyenes szakaszon hozzáad, hogy ne csökkenjen asebesség.
A tempomat addig gyorsít, míg eléri a lekapcsolási szintet, ott kezd motorfékezni, lelassul a visszakapcsolási sebességig, onnan meg megint gázzal áll be az utazó sebességre.
Ez biztosan több üzemanyagba kerül.
Minél szűkebb a hiszterézise, annál pontosabb, de annál hevesebben váltogatja a gyorsítás, lassítás vezérléseket.
Klasszikus PID szabályozás.
Következtetés: a hegyen-völgyön haladáskor a tempomat okozhat többletfogyasztást egy megfontolt vezetőhöz képest.
A következtetés rossz.
Ha ugyanakkora átlagsebességet érsz el mindkét esetben, nagyjából pont ugyanannyi lesz a fogyi. Minimális eltéréssel hol az egyik, hol a másik javára. Annyira minimális, hogy kb nem kimutatható.
Talán ott lehet a lábnak előnye, ha visszaváltasz, de ha én 100 körüli sebességgel gurulok, az úgyis 5, afelett meg 6, hacsak nem valami borzasztó emelkedő.
Az emelkedő amúgy sem igazán szól bele a fogyiba (ahogy tempomatos közlekedésnél a tömeg sem).
A fogyi akkor romlik, ha fékezni kell (na, akkor számít a tömeg is, mert vissza is kell gyorsulni).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24090 Dátum:
2010.08.25 szerda, 11:50:00 »
Idézetet írta: Herceg - 2010.08.25 szerda, 00:18:25
szabin. szept 6ig.
Danke!
Naplózva
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24091 Dátum:
2010.08.25 szerda, 11:57:16 »
Sziasztok.
Sikerült ma leugrasztani a lámpamosó fedelét, viszont nem tudom vis***akni, a belsőrészében van egy kis műanyag darab. Lehet hogy letört a belső részről?
Látott már valaki hasonlót, mi a megoldás?
Esetleg valakinek megoldás?
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24092 Dátum:
2010.08.25 szerda, 12:40:18 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.08.25 szerda, 11:57:16
Sziasztok.
Sikerült ma leugrasztani a lámpamosó fedelét, viszont nem tudom vis***akni, a belsőrészében van egy kis műanyag darab. Lehet hogy letört a belső részről?
Látott már valaki hasonlót, mi a megoldás?
Esetleg valakinek megoldás?
Kép?
Ha el van törve a fedél lábazat, akkor ragasztani lehet. Én most fogok kísérleti drótozást alkalmazni, mert nekem már az egyik mosófejen is törött a tartókarom.
ragasztással az a baj, ha bontani kell a lököst, elég macerás tud lenni.
Az enyém a pontatlanul kivágozz utángyártott dekli miatt állandóan leszórja a fedeleket, sőt már a mosófej egyik fúvókája is odavan....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24093 Dátum:
2010.08.25 szerda, 12:46:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.25 szerda, 12:40:18
Kép?
Ha el van törve a fedél lábazat, akkor ragasztani lehet. Én most fogok kísérleti drótozást alkalmazni, mert nekem már az egyik mosófejen is törött a tartókarom.
ragasztással az a baj, ha bontani kell a lököst, elég macerás tud lenni.
Az enyém a pontatlanul kivágozz utángyártott dekli miatt állandóan leszórja a fedeleket, sőt már a mosófej egyik fúvókája is odavan....
Úgy látom hogy a fedél ép, viszont a fúvóka lábai hiányosak és a fedélben van egy fekete gumiszerű anyag, szerintem ezzel volt ragasztva. A képpel még próbálkozom.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24094 Dátum:
2010.08.25 szerda, 12:57:21 »
http://www.kepfeltoltes.hu/view/100824/20100824098111_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2010.08.25 szerda, 13:16:13 írta jancsoj
»
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24095 Dátum:
2010.08.25 szerda, 12:57:40 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.08.25 szerda, 12:46:23
Úgy látom hogy a fedél ép, viszont a fúvóka lábai hiányosak és a fedélben van egy fekete gumiszerű anyag, szerintem ezzel volt ragasztva. A képpel még próbálkozom.
Direkt ilyne életlen?
eléggé össze van gányolva.
Normál esetben a fedélen 3 függelék van: kettő bepattan a mosófej lábaiba és van egy négyzet keresztmetszetű vezetőnyúlvány. Ha jól látom, ezen nincs meg a középső rész, és eléggé össze van ragacsolva.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24096 Dátum:
2010.08.25 szerda, 13:02:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.25 szerda, 12:57:40
Direkt ilyne életlen?
eléggé össze van gányolva.
Normál esetben a fedélen 3 függelék van: kettő bepattan a mosófej lábaiba és van egy négyzet keresztmetszetű vezetőnyúlvány. Ha jól látom, ezen nincs meg a középső rész, és eléggé össze van ragacsolva.
Szerintem a mosófejen csak egy láb az ép a másik kettő nincs meg, a fedélen mintha minden ép lenne kivéve a ragacsot
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24097 Dátum:
2010.08.25 szerda, 13:21:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.08.25 szerda, 12:40:18
Kép?
Ha el van törve a fedél lábazat, akkor ragasztani lehet. Én most fogok kísérleti drótozást alkalmazni, mert nekem már az egyik mosófejen is törött a tartókarom.
ragasztással az a baj, ha bontani kell a lököst, elég macerás tud lenni.
Az enyém a pontatlanul kivágozz utángyártott dekli miatt állandóan leszórja a fedeleket, sőt már a mosófej egyik fúvókája is odavan....
fúvóka az az Én gyári törésmentes mk3-asomból is elszállt. Ja és persze ilyen fúvókát nem lehet ám külön kapni, csak egyben az egész mosó kart... Sokáig keresgettem. Aztán egy bontóban rátaláltam egy ripityára tört darabra, amiben 1 db fúvóka volt. Azt átpattintottam.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
jancsoj
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 389
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24098 Dátum:
2010.08.25 szerda, 13:25:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.08.25 szerda, 13:21:25
fúvóka az az Én gyári törésmentes mk3-asomból is elszállt. Ja és persze ilyen fúvókát nem lehet ám külön kapni, csak egyben az egész mosó kart... Sokáig keresgettem. Aztán egy bontóban rátaláltam egy ripityára tört darabra, amiben 1 db fúvóka volt. Azt átpattintottam.
Én is erre gondoltam, csak nem tudom hol keressem.
Naplózva
2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24099 Dátum:
2010.08.25 szerda, 13:27:56 »
Idézetet írta: jancsoj - 2010.08.25 szerda, 13:25:42
Én is erre gondoltam, csak nem tudom hol keressem.
elég ritka sajnos. Ha törik a kocsi eleje, ez is törik, és emiatt kidobják...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
475
476
477
478
479
480
481
[
482
]
483
484
485
486
487
488
489
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ