Ford Mondeo Club Hungary
2025.08.28 csütörtök, 14:13:11
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
486
487
488
489
490
491
492
[
493
]
494
495
496
497
498
499
500
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 23751528 alkalommal)
Petya
és 38 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24600 Dátum:
2010.09.17 péntek, 10:23:10 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.16 csütörtök, 23:06:00
Elméletileg így van,de jól emlékeztem és találtam a Használtauto.hu-n egy mondit ami 2004.01. évjáratu és nem fészliftes!!!!!
az enyém 2003.07.18-i gyártás, 2003. okt 15-i üzembehelyezés. és fészliftes.
A fészlift szempontjából a gyártás időpontja számít, az meg az alvázszámból kiderül.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24601 Dátum:
2010.09.17 péntek, 16:49:03 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.16 csütörtök, 18:10:37
24625hsz-ben írtam a klíma kuplungom önálló életéről!Relét kikaptam hogy ne menjen tovább.A relé amúgy jó,mert megcseréltem a bizti táblán a mellete levővel.Ekkor tünt fel hogy a ventilátor így is tovább megy.
Az elképzelhető,hogy a ventiben levő zárlattól kapcsolgat a klímám?
Persze ezt hamar megtudom,ha lehúzott venti csatinál vissza rakom a relét.
Na az van,hogy kikapcsolt klíma és fűtőmotor!!!Lehúztam mind a két hűtőventi csatiját.De ha vissza rakom a klíma relét abban a pillanatban behúz a klima kuplung.És cirka 10mp időközönként ki be kapcsolgat.
Kb 1 percig járattam így a motort,és leállítás után,még kb 10-20 mp sziszegett a túlnyomás szelep.
Eddig nem is halottam hogy az tudd sziszegni!Kérdésem hogy ez normális?Egy jól működő klíma is így sziszeg?Esetleg tudnátok segíteni egy kapcsolási rajzzal,vagy tanáccsal hogy milyen alkatrész kapcsolja be a klimám?
Illetve honnan férek hozzá ehez a szelephez?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24602 Dátum:
2010.09.17 péntek, 18:52:15 »
valaki tudna csinálni egy képet, hogy a ködlámpa kábelkorbács hol csatlakozik be(hol van a ködlámpa előkészítés)??
remélem érthető voltam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2575
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24603 Dátum:
2010.09.17 péntek, 19:08:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.16 csütörtök, 21:19:27
EZ igaz,hogy valami nem lehet jó, de az alapjárat TDCI-nél teljesen állóhelyzetben 750.HA EGY KICSIT IS GURULSZ FELJEBB MEGY.
Gurulás közben a fordulatszám nálam 1000-is megy fel. Fölé sosem!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24604 Dátum:
2010.09.17 péntek, 19:38:38 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.16 csütörtök, 21:19:27
EZ igaz,hogy valami nem lehet jó, de az alapjárat TDCI-nél teljesen állóhelyzetben 750.HA EGY KICSIT IS GURULSZ FELJEBB MEGY.
Nem mindegyiknél. Nálam pl. 810
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24605 Dátum:
2010.09.17 péntek, 19:53:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.17 péntek, 10:23:10
az enyém 2003.07.18-i gyártás, 2003. okt 15-i üzembehelyezés. és fészliftes.
A fészlift szempontjából a gyártás időpontja számít, az meg az alvázszámból kiderül.
Ez így van,mikor alkatrészt kerestünk az enyémhez belett ütve az alvázszám és egyből ott volt a gyártási év.Az enyémnek is a gyártás és az üzembehelyezés között 3 hónap van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24606 Dátum:
2010.09.17 péntek, 19:59:17 »
Idézetet írta: stealt - 2010.09.17 péntek, 19:38:38
Nem mindegyiknél. Nálam pl. 810
Lehet,de nálam álló helyzetben a 3. vonalon áll az elméletileg 750.Pontosan műszerrel mérve lehet az annyi mint a tied.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soros72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24607 Dátum:
2010.09.17 péntek, 21:20:29 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.17 péntek, 16:49:03
Na az van,hogy kikapcsolt klíma és fűtőmotor!!!Lehúztam mind a két hűtőventi csatiját.De ha vissza rakom a klíma relét abban a pillanatban behúz a klima kuplung.És cirka 10mp időközönként ki be kapcsolgat.
Kb 1 percig járattam így a motort,és leállítás után,még kb 10-20 mp sziszegett a túlnyomás szelep.
Eddig nem is halottam hogy az tudd sziszegni!Kérdésem hogy ez normális?Egy jól működő klíma is így sziszeg?Esetleg tudnátok segíteni egy kapcsolási rajzzal,vagy tanáccsal hogy milyen alkatrész kapcsolja be a klimám?
Illetve honnan férek hozzá ehez a szelephez?
Nem akarlak hülye kérdésekkel untatni, de nem véletlenül automata a klímád?
Naplózva
2002 TDDI Tournier 116 ló
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24608 Dátum:
2010.09.17 péntek, 22:28:25 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.17 péntek, 16:49:03
Na az van,hogy kikapcsolt klíma és fűtőmotor!!!Lehúztam mind a két hűtőventi csatiját.De ha vissza rakom a klíma relét abban a pillanatban behúz a klima kuplung.És cirka 10mp időközönként ki be kapcsolgat.
Kb 1 percig járattam így a motort,és leállítás után,még kb 10-20 mp sziszegett a túlnyomás szelep.
Eddig nem is halottam hogy az tudd sziszegni!Kérdésem hogy ez normális?Egy jól működő klíma is így sziszeg?Esetleg tudnátok segíteni egy kapcsolási rajzzal,vagy tanáccsal hogy milyen alkatrész kapcsolja be a klimám?
Illetve honnan férek hozzá ehez a szelephez?
a klimakuplungot közvetlenül a vezérlő A/C gombja kapcsolja ki-be, én úgy tudom...
nem volt összeégve az ellenálásnál a csati vagy a vezeték?
Naplózva
putyi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24609 Dátum:
2010.09.18 szombat, 09:53:17 »
Segítsetek!!
egy olyan probléma jelentkezett az autórádiónál,hogyha rádiót akarok hallgatni mindig 2 frekvencia váltakozik!bele-bele szól a másik adásba!mit csinálhatok?
6000 CD rádió van a kocsiban!vegyem le az aksiról?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24610 Dátum:
2010.09.18 szombat, 10:43:08 »
Idézetet írta: putyi - 2010.09.18 szombat, 09:53:17
Segítsetek!!
egy olyan probléma jelentkezett az autórádiónál,hogyha rádiót akarok hallgatni mindig 2 frekvencia váltakozik!bele-bele szól a másik adásba!mit csinálhatok?
6000 CD rádió van a kocsiban!vegyem le az aksiról?
trafic infot kapcs ki vagymit. A lenyeg, hogy az RDS bealitasokat nezd at. Az egyik feature pont ezt csinazza.
Naplózva
blah blah blah
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24611 Dátum:
2010.09.18 szombat, 11:59:42 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.17 péntek, 22:28:25
a klimakuplungot közvetlenül a vezérlő A/C gombja kapcsolja ki-be, én úgy tudom...
nem volt összeégve az ellenálásnál a csati vagy a vezeték?
Ha más alkatrész nincs elötte,akkor csak a vezérlő panelt kell cserélni.
Eddig még mindig nem jutottam el.Csak a vezetékeket húztam le a ventilátorokról,de ránézésre azoknak nem volt baja.
Ezek az ellenállások a ventilátor tengelyénél a kerek lemezek mögött vannak?
Gondolom egyben ki kell szerelni mind a két ventilátort keretestől.Remélem felfele ki lehet húzni az egészet.
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
putyi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24612 Dátum:
2010.09.18 szombat, 12:09:38 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.18 szombat, 10:43:08
trafic infot kapcs ki vagymit. A lenyeg, hogy az RDS bealitasokat nezd at. Az egyik feature pont ezt csinazza.
kikapcsoltam mindent rajta,de megfigyeltem h mindig ugyanarra a frekvenciára ugrik vissza,kb minden 10 másodpercenként!
köszi a segítséget,még próbálkozok vele!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24613 Dátum:
2010.09.18 szombat, 12:13:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.17 péntek, 18:52:15
valaki tudna csinálni egy képet, hogy a ködlámpa kábelkorbács hol csatlakozik be(hol van a ködlámpa előkészítés)??
remélem érthető voltam
senki??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24614 Dátum:
2010.09.18 szombat, 12:24:59 »
Küldtem rajzot
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.17 péntek, 16:49:03
Na az van,hogy kikapcsolt klíma és fűtőmotor!!!Lehúztam mind a két hűtőventi csatiját.De ha vissza rakom a klíma relét abban a pillanatban behúz a klima kuplung.És cirka 10mp időközönként ki be kapcsolgat.
Kb 1 percig járattam így a motort,és leállítás után,még kb 10-20 mp sziszegett a túlnyomás szelep.
Eddig nem is halottam hogy az tudd sziszegni!Kérdésem hogy ez normális?Egy jól működő klíma is így sziszeg?Esetleg tudnátok segíteni egy kapcsolási rajzzal,vagy tanáccsal hogy milyen alkatrész kapcsolja be a klimám?
Illetve honnan férek hozzá ehez a szelephez?
Naplózva
gostrada
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1472
Tddi trendi traktor
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24615 Dátum:
2010.09.18 szombat, 13:26:03 »
Idézetet írta: szg - 2010.09.18 szombat, 12:24:59
Küldtem rajzot
Köszönöm!
Este átnyálazom,mert van mit!
Ezek csak mk3 klíma kapcs rajzok?
Naplózva
Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24616 Dátum:
2010.09.18 szombat, 13:41:26 »
Igen, az autód évjáratának a klíma része
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.18 szombat, 13:26:03
Köszönöm!
Este átnyálazom,mert van mit!
Ezek csak mk3 klíma kapcs rajzok?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24617 Dátum:
2010.09.18 szombat, 18:40:37 »
Idézetet írta: gostrada - 2010.09.18 szombat, 11:59:42
Ha más alkatrész nincs elötte,akkor csak a vezérlő panelt kell cserélni.
Eddig még mindig nem jutottam el.Csak a vezetékeket húztam le a ventilátorokról,de ránézésre azoknak nem volt baja.
Ezek az ellenállások a ventilátor tengelyénél a kerek lemezek mögött vannak?
Gondolom egyben ki kell szerelni mind a két ventilátort keretestől.Remélem felfele ki lehet húzni az egészet.
Egy ellenálás a van a klima ventilátornak szemben állsz a jobb oldali....ezt mondtam hogy nézd meg nincs e összeégve....ha nincs zárd rövidre az ellenálás csatiját a ventilátornál....ilyenkor azt kellene csinálnia hogy ha bekapcsolod a klimát maxon forog a venti amig bevan kapcsolva....akkor viszon az ellenálás is rotty lehet mert nem szabályoz...
De magától nem kapcsolhat be a klima csak ha szélvédőre teszed akkor párátlanitani akar....tedd el szélvédőről a tekerőt mindenképpen ugy probálj mindent...
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24618 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 09:52:10 »
Adalékanyag témában kellene hiteles vélemény: hallottam, hogy az STP, a Spuri, és egyéb ált. dízelkészítmények után maradványanyagok maradnak a motorban, ami taccsra tudja vágni.
Kizárólag a Common Rail Protec-et szabad használni a TDCi-hez.
Első reakcióm az, hogy ez a tipikus reklámszöveg ijesztgetéssel fokozva (második éve használok STP-t, azt nem vettem észre, hogy rontana, de azt igen, amikor javított a helyzeten).
Körkérdést tennék fel, lehet ebben valódi kockázat?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24619 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 11:43:47 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.09.19 vasárnap, 09:52:10
Adalékanyag témában kellene hiteles vélemény: hallottam, hogy az STP, a Spuri, és egyéb ált. dízelkészítmények után maradványanyagok maradnak a motorban, ami taccsra tudja vágni.
Kizárólag a Common Rail Protec-et szabad használni a TDCi-hez.
Első reakcióm az, hogy ez a tipikus reklámszöveg ijesztgetéssel fokozva (második éve használok STP-t, azt nem vettem észre, hogy rontana, de azt igen, amikor javított a helyzeten).
Körkérdést tennék fel, lehet ebben valódi kockázat?
.....egy jó kis vitára mindenképpen!
én 4ik éve használom ezeket a készítményeket......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24620 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 12:12:19 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.19 vasárnap, 11:43:47
.....egy jó kis vitára mindenképpen!
én 4ik éve használom ezeket a készítményeket......
nem is megy úgy, tőlük, mint a bömbi
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24621 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 12:18:42 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.19 vasárnap, 12:12:19
nem is megy úgy, tőlük, mint a bömbi
jaaaa!Akkor ez a baj?nem az a +80le....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24622 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 13:12:16 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.09.19 vasárnap, 09:52:10
Adalékanyag témában kellene hiteles vélemény: hallottam, hogy az STP, a Spuri, és egyéb ált. dízelkészítmények után maradványanyagok maradnak a motorban, ami taccsra tudja vágni.
Kizárólag a Common Rail Protec-et szabad használni a TDCi-hez.
Első reakcióm az, hogy ez a tipikus reklámszöveg ijesztgetéssel fokozva (második éve használok STP-t, azt nem vettem észre, hogy rontana, de azt igen, amikor javított a helyzeten).
Körkérdést tennék fel, lehet ebben valódi kockázat?
Én úgy tudom hogy a protec az leis bontja a redvát,vizet amit leold, a többi meg max leoldja azt beküdi a rendszerbe...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24623 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 13:42:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.19 vasárnap, 13:12:16
Én úgy tudom hogy a protec az leis bontja a redvát,vizet amit leold, a többi meg max leoldja azt beküdi a rendszerbe...
Így van,mégpedig a kék szinü.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24624 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 15:15:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.19 vasárnap, 13:42:57
Így van,mégpedig a kék szinü.
a railesbe kell kék, TDDI-be sárga kell....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24625 Dátum:
2010.09.19 vasárnap, 15:18:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.19 vasárnap, 15:15:33
a railesbe kell kék, TDDI-be sárga kell....
Igen bocs:Mivel az enyémbe kék kell ezt kihagytam a számításból.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nyiri
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24626 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 09:57:52 »
Hali!
3-s mondeot nézegetek. Érdeklődnék hogy mire kell figyelni vásárláskor. Dizelekről nagyon sok rosszat hallottam. Ha mégis azt nézek akkor melyik évjárattol érdemes nézni? Vagy egyáltalán ne keressek dizelt?
Köszi, Nyiri
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1684
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24627 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 10:00:04 »
Idézetet írta: ezsolt - 2010.09.19 vasárnap, 09:52:10
Adalékanyag témában kellene hiteles vélemény: hallottam, hogy az STP, a Spuri, és egyéb ált. dízelkészítmények után maradványanyagok maradnak a motorban, ami taccsra tudja vágni.
Kizárólag a Common Rail Protec-et szabad használni a TDCi-hez.
Első reakcióm az, hogy ez a tipikus reklámszöveg ijesztgetéssel fokozva (második éve használok STP-t, azt nem vettem észre, hogy rontana, de azt igen, amikor javított a helyzeten).
Körkérdést tennék fel, lehet ebben valódi kockázat?
Én spurizom mindkét autónkat folyamatosan. Fogyasztás, teljesítmény, hidegindítás javult, motor csendesebb. Hosszútávú tapasztalatom még nincs csak 34 ezer, de szvsz maradvány nem marad utána, inkább kipucolja az egész rendszert.
Üdv, T.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24628 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 10:53:43 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.09.20 hétfő, 09:57:52
Hali!
3-s mondeot nézegetek. Érdeklődnék hogy mire kell figyelni vásárláskor. Dizelekről nagyon sok rosszat hallottam. Ha mégis azt nézek akkor melyik évjárattol érdemes nézni? Vagy egyáltalán ne keressek dizelt?
Köszi, Nyiri
Ha nem akarsz kibaxni magaddal akkor nem nezel dizlit, csak tavolrol, ahogy eppen toljak fel a trelerre...
Ha megis azt akarsz, akkor minnel fiatalabb es minnel kevesebbet futottat keress. Mondjuk a legjobb, ha zsir uj a verda. Akkor jo esellyel 100-150e km-ig nem sok bajod lesz vele, csak par ez-az amaz
Naplózva
blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24629 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 11:50:07 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.20 hétfő, 10:53:43
Ha nem akarsz kibaxni magaddal akkor nem nezel dizlit, csak tavolrol, ahogy eppen toljak fel a trelerre...
Ha megis azt akarsz, akkor minnel fiatalabb es minnel kevesebbet futottat keress. Mondjuk a legjobb, ha zsir uj a verda. Akkor jo esellyel 100-150e km-ig nem sok bajod lesz vele, csak par ez-az amaz
szerintem meg olvasd el a főoldalon a vételi tanácsadót.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nyiri
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24630 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 12:29:46 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.20 hétfő, 10:53:43
Ha nem akarsz kibaxni magaddal akkor nem nezel dizlit, csak tavolrol, ahogy eppen toljak fel a trelerre...
Ha megis azt akarsz, akkor minnel fiatalabb es minnel kevesebbet futottat keress. Mondjuk a legjobb, ha zsir uj a verda. Akkor jo esellyel 100-150e km-ig nem sok bajod lesz vele, csak par ez-az amaz
Na ezért nem akarok dizelt. De a vicces hogy a hasznaltauto.hun az általam keresett évjárat és felszereltség komboban pl volt 6 benzines és 87 dizel
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24631 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 13:18:36 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.09.20 hétfő, 12:29:46
Na ezért nem akarok dizelt. De a vicces hogy a hasznaltauto.hun az általam keresett évjárat és felszereltség komboban pl volt 6 benzines és 87 dizel
Nekem dizli van. ésszel kell venni, 2,2 TDCi-t, kell mellé tartalék píz vagy 500eFt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24632 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 13:21:22 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.09.20 hétfő, 12:29:46
Na ezért nem akarok dizelt. De a vicces hogy a hasznaltauto.hun az általam keresett évjárat és felszereltség komboban pl volt 6 benzines és 87 dizel
Regen az MKIII meg eros kozepet kapott megbizhatosagbol.
Ma mar ott tartunk, hogy xarabb mint a francia verdak. Gyak az uccson helyen all. Szerinted minek koszonheto ez a megbizhatosagi nepszeruseg ? A 6db benyasnak, vagy a 87db dizlinek ?
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24633 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 13:22:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.20 hétfő, 13:18:36
Nekem dizli van. ésszel kell venni, 2,2 TDCi-t, kell mellé tartalék píz vagy 500eFt.
Ott a pont
Naplózva
blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24634 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 13:30:54 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.20 hétfő, 13:21:22
Regen az MKIII meg eros kozepet kapott megbizhatosagbol.
Ma mar ott tartunk, hogy xarabb mint a francia verdak. Gyak az uccson helyen all. Szerinted minek koszonheto ez a megbizhatosagi nepszeruseg ? A 6db benyasnak, vagy a 87db dizlinek ?
ADAC teszt alapján, vagy mi?
Tapasztalataim alapján a Ford szervizpolitikája nagyban hozzájárul a TDCi-k híréhez. A kényesebb technológiához nem jó a főmodulcserén alapuló, sokszor idomított csimpánzokkal dolgoztató, k.rvadrága szervizháttér.
Ld. tdci topicban postolt ford focus 1,6tdci népítélet. Ez is csak azt bizonyítja, hogy a ford szerviben képtelenek/nem hajlandók használni az eTis-t, mert abban a legtöbb hibakeresési leírásban ott van a vezetékelés műszeres (ohmmérő) ellenőrzése...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24635 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 14:44:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.20 hétfő, 13:30:54
ADAC teszt alapján, vagy mi?
Tapasztalataim alapján a Ford szervizpolitikája nagyban hozzájárul a TDCi-k híréhez. A kényesebb technológiához nem jó a főmodulcserén alapuló, sokszor idomított csimpánzokkal dolgoztató, k.rvadrága szervizháttér.
Ld. tdci topicban postolt ford focus 1,6tdci népítélet. Ez is csak azt bizonyítja, hogy a ford szerviben képtelenek/nem hajlandók használni az eTis-t, mert abban a legtöbb hibakeresési leírásban ott van a vezetékelés műszeres (ohmmérő) ellenőrzése...
jah asszem ADAC...Ok tartottak anno megbizhatonak az MKIII-at.
Erre csak azt tudom mondani, mint amit itt szokas hajtogatni. Mashol is ilyen tragya a markaszerviz. De ha nem romlik el a verda, vagy nem ilyen surun, akkor nyilvan nem kell a tragya markaszervizbe hurcolaszni. Ergo egy megbizhato verdanal tok irrelevans,hogy mennyire jo a szerviz vagy sem. A kepzetlen szerviz ebben az esetben csak hab a tortan
Ohmeros vezetek vizsgalatnal nem derul ki, ha at huz a vezetek, mert ugy tunik csak neha huzott at. Azt a meres nem mutatja ki, mert csak terhelesen jelentkezik a problema. Meg valceg nyirkos idoben.
Naplózva
blah blah blah
Nyiri
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24636 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 14:53:29 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.20 hétfő, 13:21:22
Regen az MKIII meg eros kozepet kapott megbizhatosagbol.
Ma mar ott tartunk, hogy xarabb mint a francia verdak. Gyak az uccson helyen all. Szerinted minek koszonheto ez a megbizhatosagi nepszeruseg ? A 6db benyasnak, vagy a 87db dizlinek ?
A kérdést nem nagyon értem. Valszeg a rossz híre a 87 dizel miatt van nem a 6 db benzines miatt. A benzinesekről csak jót hallottam.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24637 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 14:56:20 »
Idézetet írta: Nyiri - 2010.09.20 hétfő, 14:53:29
A kérdést nem nagyon értem. Valszeg a rossz híre a 87 dizel miatt van nem a 6 db benzines miatt. A benzinesekről csak jót hallottam.
sebaj a lenyeg, hogy le jott mitol ilyen xar a statisztika. Koszonjuk Emese ize tdci
am a benzines sem olyan franko bar a tdci-nel merfoldekkel megbizhatobb
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.20 hétfő, 14:58:25 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24638 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 15:15:34 »
Ki ismeri az évjáratnak megfelelő ÚJ mondeo benzin és diesel járművek eladási statisztikáját?
Mert amíg ez nem ismeretes, nincs értelme találgatni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24639 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 15:18:51 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.20 hétfő, 15:15:34
Ki ismeri az évjáratnak megfelelő ÚJ mondeo benzin és diesel járművek eladási statisztikáját?
Mert amíg ez nem ismeretes, nincs értelme találgatni.
Kb. ugyanaz, mint az eladási...
100 autóból 85dízel a többi benzines.
Nem hinném, hogy a rengeteg flottás vevő benzintemetőket vett annó...
Lásd POLICE...
De ez csak az Én véleményem, nem hivatalos statisztika...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24640 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 15:30:54 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.20 hétfő, 15:15:34
Ki ismeri az évjáratnak megfelelő ÚJ mondeo benzin és diesel járművek eladási statisztikáját?
Mert amíg ez nem ismeretes, nincs értelme találgatni.
Ezt a talalgatos kerdest miert is tetted fel ?
Naplózva
blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24641 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 17:21:26 »
Szerintem a ford szervizek ugyanolyanok mint a többi márka szakszervizei...kár ezen agyalni,ez van....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24642 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 17:42:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.09.20 hétfő, 17:21:26
Szerintem a ford szervizek ugyanolyanok mint a többi márka szakszervizei...kár ezen agyalni,ez van....
akkor az az általános vélemény, hogy a modern dízelek (CR, nem CR mindegy) finomsága, bonyolultsága meghaladja az átlagos magyar márkaszerviz felkészültségét? no comment.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24643 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 18:10:07 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.20 hétfő, 15:30:54
Ezt a talalgatos kerdest miert is tetted fel ?
Mindegy, takiatti értette. Sokan gondoljuk úgy, hogy batár autó kell nekünk, marha nagy csomagtartóval, de benzintemetőt nem akarnak venni. Így ezek az emberek (legyen az magán személy vagy cég) a diesel mondeo mellett döntöttek. (itt burkoltan utalok a diesel/benzin eladási arányra). Néha csalódunk, mikor beszarik a verda, de bízva bízunk a szebb jövőben..
De ne kövezzetek meg, ha másképp gondoljátok, én csak társalgok itt veletek, nem vitázok senkivel.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24644 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 18:14:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.20 hétfő, 17:42:05
akkor az az általános vélemény, hogy a modern dízelek (CR, nem CR mindegy) finomsága, bonyolultsága meghaladja az átlagos magyar márkaszerviz felkészültségét? no comment.
Előszőr is saját magam nevében beszéltem,más nevében nem szeretnék.
Szakmai problémák is vannak nemis kevés helyen,és felszereltségbeli is..Annyira nem bonyolult a CR rendszer ugygondolom,de eléggé túlspirázzák.
Szakszervizben nem fogják a dologzónak megfizetni hogy fél napot túrázzon egy autón mert lelkes.....se a munkáltató,sem az ügyfél.
De ne felejtsük el hogy a szakszervizek nem javitanak alaktrészeket hanem cserélnek,nem a tákolás az elsődleges szempont,hanem ami roszz kuka és csere gyári ujra...és ez igy van rendjén, ezért szakszerviz.....aki nem tudja megfizetni az ne menjen oda, ott mindennek megvan a maga ára. Az egy dolog hogy nem,vagy lassabb tudnak megoldani egy problémát de azis biztos hogy csak gyári és odavaló alkatrészt tesznek be amit megkell fizetni azon az áron.
Lehet menni kis műhelyekbe is abból is van nagyon jó és kritikán aluli, és garanciát nemigen vállalnak,főleg diselre,mert ott aztán mindenre lehet fogni a hibát...Nem szerettem volna állást foglalni sem a szakszervizekről,sem a műhelyekről...
De pl a FIAT-tól átmegy a szerelő a BMW-hez attól még én úgy gondolom ő nem szakszervizes szakember ott.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.20 hétfő, 18:19:43 írta Bunyek
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24645 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 18:22:09 »
Idézetet írta: zacci - 2010.09.20 hétfő, 14:56:20
sebaj a lenyeg, hogy le jott mitol ilyen xar a statisztika. Koszonjuk Emese ize tdci
am a benzines sem olyan franko bar a tdci-nel merfoldekkel megbizhatobb
Hát...az én tdci-m mérföldekkel megbízhatóbb mint a te benyásod!Nemondhogynem!!!!
Te már mindent kicseréztél rajta,mégis köhög-hörög-zabál.....én meg csak szelem a kilómétereket 6literrel,és 4év alatt nem költöttem rá 100e pízt.
No akkor most mivan?
Mondjuk azt mindenkinek,hogy egyáltalán ne vegyen mondeót?Hogy a legrosszabb és a legmegbízhatatlanabb típus a piacon?
Szerintem nem,szerinted meg igen.
Sőt.Indítványozzuk a mondeós fanklubbok bezárását,mert mindenki hazudik aki azt mondja,hogy vegyél mondeót,mert jókis verda.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24646 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 18:59:48 »
Idézetet írta: GiN - 2010.09.20 hétfő, 18:10:07
Mindegy, takiatti értette. Sokan gondoljuk úgy, hogy batár autó kell nekünk, marha nagy csomagtartóval, de benzintemetőt nem akarnak venni. Így ezek az emberek (legyen az magán személy vagy cég) a diesel mondeo mellett döntöttek. (itt burkoltan utalok a diesel/benzin eladási arányra). Néha csalódunk, mikor be***ik a verda, de bízva bízunk a szebb jövőben..
De ne kövezzetek meg, ha másképp gondoljátok, én csak társalgok itt veletek, nem vitázok senkivel.
Nem vitazni akartam, de igazabul feleslegesnek tartottam a kerdest. 1ertelmu, hogy a dizli van tulsulyban...szo szerint is
Es a megbizhatatlansagat szepen tukrozi es bizonyitja az ADAC statisztika.
Nem attol az 5db szivosoros benyastol lett ilyen rossz az eredmeny ez nyilvanvalo.
Benzintemeto vs penztemeto kb. 1 kutya
Pont aze nem vegtam a kerdes lenyeget, hiszen senki nem gondolja maskepp. Es valceg inkabb azaz igaz, hogy 85/15 a dizli javara, mint forditva.
Naplózva
blah blah blah
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24647 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 19:03:46 »
ma kicseréltem a jobb első ülést, és az új üléssel a légzsákpiktogramm a műszerfalon 5-öt, majd 2-őt villan. mit kéne csinálnom, hogy megszűnjön??(a tegyük vissza a régi ülést hagyjuk...)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24648 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 19:04:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.20 hétfő, 17:42:05
akkor az az általános vélemény, hogy a modern dízelek (CR, nem CR mindegy) finomsága, bonyolultsága meghaladja az átlagos magyar márkaszerviz felkészültségét? no comment.
nem. Csak annyira bonyolult es fincsi, hogy kb. hosszutavon eletkeptelen a technologia. Regen a szivok meg a turbosok elmentek sok 100e km-t. Volt hiruk, miszerint kimegy a vilagbol. A mai CR-ek meg max a hatarig jutnak. Leromboltak azt az imazst, vele egyutt a viszonylag jo megbizhatosagi statisztikakat.
Ketlem, hogy egy 10eves dizlit ha CR hibas gazdasagos megjavitatni. Inkabb megy a bontoba. Esetleg bontott alkatreszekbol el csattog meg par km-t.
Nyilvan az auto gyartoknak azaz erdeke, hogy eros, de gyorsan elpusztulok vasakat gyartsanak, es minnel hamarabb vegyenek uj verdat a nepek.
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #24649 Dátum:
2010.09.20 hétfő, 19:05:29 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.09.20 hétfő, 19:03:46
ma kicseréltem a jobb első ülést, és az új üléssel a légzsákpiktogramm a műszerfalon 5-öt, majd 2-őt villan. mit kéne csinálnom, hogy megszűnjön??(a tegyük vissza a régi ülést hagyjuk...)
akko vedd ki az izzot
Valami kontakt hiba lesz. Vedd le az akksi sarut, kontakt sprayt a csatiba, majd dugsz vissza, kosd vissza az akksit. Hatha...
Naplózva
blah blah blah
Oldalak:
1
...
486
487
488
489
490
491
492
[
493
]
494
495
496
497
498
499
500
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ