Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:26:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 485 486 487 488 489 490 491 [492] 493 494 495 496 497 498 499 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21857144 alkalommal)
0 Felhasználó és 231 vendég van a témában
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24550 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 13:01:46 »

Nem. Mert az átlátszó búrásba sárga izzó kell, mig a sárga búrásba fehér. A két izzónak pedig más a foglalata.
Tehát?Huh?
Akkor mi a megoldás???
Veszek sárga izzót és ha nem megy bele akkor picit lereszelek a pütykéból és már jó is...
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #24551 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 13:02:57 »

Tehát?Huh?
Akkor mi a megoldás???
Veszek sárga izzót és ha nem megy bele akkor picit lereszelek a pütykéból és már jó is...

Tudtommal a sárga izzót is bele lehet eröltetni a foglalatba... Nekem egyszerűbb volt a dolgom mert f1-es volt az autóm, aminek az alaplapjaán már sárga izzó volt.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24552 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 13:07:16 »

Tudtommal a sárga izzót is bele lehet eröltetni a foglalatba... Nekem egyszerűbb volt a dolgom mert f1-es volt az autóm, aminek az alaplapjaán már sárga izzó volt.
Egy kicsit kell csak rajta reszelni és már jó is lesz az izzó....
De alapból simán bemegy a sárga indexes helyére úgye?Huh?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Jenő
Vendég
« Új hozzászólás #24553 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 13:32:13 »

Szevasztok Mondeósok! Egy kis okításra lenne szükség mégpedig a fékek légtelenítésével kapcsolatban. a srác aki csinálja nem tudja lelégteleníteni valamiért! Fékolaj csere is volt meg fékbetét és tárcsa.Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.13 hétfő, 14:13:28 írta Jenő » Naplózva
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #24554 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 15:27:36 »

Szevasztok Mondeósok! Egy kis okításra lenne szükség mégpedig a fékek légtelenítésével kapcsolatban. a srác aki csinálja nem tudja lelégteleníteni valamiért! Fékolaj csere is volt meg fékbetét és tárcsa.Köszi.
[http://
http:// eplus2 sok sikert!
ja és "a srác aki csinálja"-igen megrendűlne a bizalmam feléje,meg a szakmai hozzáértésében.Meg a féked menti az életed,autód,s másokét is ugyhogy ez legyen eszedbe,mielőtt kókler hezviszed integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.14 kedd, 08:07:57 írta Scratch » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #24555 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 16:24:43 »

Egy kicsit kell csak rajta reszelni és már jó is lesz az izzó....
De alapból simán bemegy a sárga indexes helyére úgye?Huh?
Nem tudom honnan szerzed az új lámpát, de én pl a búrával +kaptam hozzá panelt is a foglalatokkal együtt. Még az izzók is benne voltak.
A régi lámpámat is így adtam tovább, szóval talán nincs is miről beszélni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24556 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 16:48:07 »

Nem tudom honnan szerzed az új lámpát, de én pl a búrával +kaptam hozzá panelt is a foglalatokkal együtt. Még az izzók is benne voltak.
A régi lámpámat is így adtam tovább, szóval talán nincs is miről beszélni.
Reméljük igy lesz!!!!!!!!
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #24557 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 17:53:10 »

Legújabb hibám! vigyor3
Járó motornál,a klíma kuplung ki be kapcsolgat.Megállás nélkül hűt!
Teljesen ki kapcsolt szellőző motorral is!
Van rá valami 5let?Merre keresem a megoldást?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24558 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 19:39:50 »

Legújabb hibám! vigyor3
Járó motornál,a klíma kuplung ki be kapcsolgat.Megállás nélkül hűt!
Teljesen ki kapcsolt szellőző motorral is!
Van rá valami 5let?Merre keresem a megoldást?

nem lehet, hogy kevés benne a gáz??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #24559 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 21:15:15 »

nem lehet, hogy kevés benne a gáz??
Azt nem tudom!
De teljesen kikapcsolt fűtésnél akkor sem kellene önálló életet élni a klíma kuplungnak. fejvakaras
Ac gomb sincs benyomva,mégis kapcsolgat egyfolytában a motortérben.
A klíma csövek is jég hidegek.Leállításnál,a motortér bal felső sarkából sziszegő hang jön,de azt hiszem ez természetes.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24560 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 21:24:45 »

Azt nem tudom!
De teljesen kikapcsolt fűtésnél akkor sem kellene önálló életet élni a klíma kuplungnak. fejvakaras
Ac gomb sincs benyomva,mégis kapcsolgat egyfolytában a motortérben.
A klíma csövek is jég hidegek.Leállításnál,a motortér bal felső sarkából sziszegő hang jön,de azt hiszem ez természetes.
Nézd meg klímatesztel mit ír ki?Hátha előrébb jutsz...
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #24561 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 22:01:53 »

Nézd meg klímatesztel mit ír ki?Hátha előrébb jutsz...
Manuális klímám van.
Szerintem az nem tudd tesztelni.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24562 Dátum: 2010.09.13 hétfő, 22:02:28 »

Legújabb hibám! vigyor3
Járó motornál,a klíma kuplung ki be kapcsolgat.Megállás nélkül hűt!
Teljesen ki kapcsolt szellőző motorral is!
Van rá valami 5let?Merre keresem a megoldást?

Korábban hallottam olyan hibát, hogy a gombok által vezérelt mechanika beszorult... zongorázz a gombokkal "tekerd" végállásba és elképzelhető, hogy kimozdul a beragadt pozícióból...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #24563 Dátum: 2010.09.14 kedd, 09:25:05 »

Legújabb hibám! vigyor3
Járó motornál,a klíma kuplung ki be kapcsolgat.Megállás nélkül hűt!
Teljesen ki kapcsolt szellőző motorral is!
Van rá valami 5let?Merre keresem a megoldást?

Nem lehet, hogy a szélvédőre van irányítva a befújás? Focusnál ilyenkor bekapcsolja a klímát mindentől függetlenül.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24564 Dátum: 2010.09.14 kedd, 10:03:15 »

Nem lehet, hogy a szélvédőre van irányítva a befújás? Focusnál ilyenkor bekapcsolja a klímát mindentől függetlenül.

Mondeo is! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #24565 Dátum: 2010.09.14 kedd, 19:06:18 »

Nem lehet, hogy a szélvédőre van irányítva a befújás? Focusnál ilyenkor bekapcsolja a klímát mindentől függetlenül.
Nem!Nem lehet!Teljesen ki van kapcsolva! falbav
Ma kikaptam az AC relét hogy ne menjen a vakvilágba a klíma.
(Ezzel is hozzá járulva a globális felmelegedés lelassításához) thumbup
A klíma venti viszont megy tovább!(Ez nem újdonság számomra,mert ezt már az elmúlt hónapokban többször is észre vettem)
A hiba valószínűleg a Bunyek által már többször emlegetett valamilyen ellenállások kiégéséhez vezethető vissza.
És ennek az okozata lehet a klíma kompresszorom önálló élete.
Tudna nekem valaki ebben segíteni?
Hol is vannolnak ezek?Van erről valami leírás?Csinázta ezt már valaki házilag otthon?
Forrasztó pákám van,és merem is használni. vigyor3

« Utoljára szerkesztve: 2010.09.14 kedd, 19:12:05 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
ulix
Vendég
« Új hozzászólás #24566 Dátum: 2010.09.14 kedd, 19:11:32 »

sziasztok!

olyan kérdésem lenne,hogy a mondeom felfelé váltás közben olyan2750es fordulatnál ránt egyet a motor és az izzító jel elkezd villogni és utána el sem alszik és a kocsi nem is húz már annyira!Mi lehet a probléma?Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
ulix
Vendég
« Új hozzászólás #24567 Dátum: 2010.09.14 kedd, 19:13:19 »

sziasztok!

olyan kérdésem lenne,hogy a mondeom felfelé váltás közben olyan2750es fordulatnál ránt egyet a motor és az izzító jel elkezd villogni és utána el sem alszik és a kocsi nem is húz már annyira!Mi lehet a probléma?Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #24568 Dátum: 2010.09.14 kedd, 19:24:01 »

Nem lehet, hogy a szélvédőre van irányítva a befújás? Focusnál ilyenkor bekapcsolja a klímát mindentől függetlenül.
Szia!A TRANSITNÁL biztos igy van! integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24569 Dátum: 2010.09.14 kedd, 19:48:02 »

Sziasztok. banplz

Hétvégén kicsit meghajszoltam szegényt és most észrevettem,hogy van valami szivárgás a képen bejelölt illesztésnél.
Meghúztam a 3db csavart és lepucoltam.A csavarok nem voltak lazák és azt sem tudom,hogy mi a szerepe ennek a kütyünek.
Ha valaki tudja kérem ossza meg velem. integet2





Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #24570 Dátum: 2010.09.14 kedd, 19:56:09 »

Sziasztok. banplz

Hétvégén kicsit meghajszoltam szegényt és most észrevettem,hogy van valami szivárgás a képen bejelölt illesztésnél.
Meghúztam a 3db csavart és lepucoltam.A csavarok nem voltak lazák és azt sem tudom,hogy mi a szerepe ennek a kütyünek.
Ha valaki tudja kérem ossza meg velem. integet2


Vízköri termosztát.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24571 Dátum: 2010.09.14 kedd, 20:11:31 »

Vízköri termosztát.





Lehet ott közte valami tömítés?
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.14 kedd, 20:14:23 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #24572 Dátum: 2010.09.14 kedd, 20:14:01 »

Vízköri termosztát.


Lehet ott közte valami tömítés?
Igen a termosztáton egy gumitömítés
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.14 kedd, 20:16:26 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #24573 Dátum: 2010.09.14 kedd, 20:16:37 »

Igen a termosztáton egy gumitömítés


Akkor termosztátot kell cserélni a megoldáshoz?
Gondolom,hogy ha szétcsavarozom akkor elkezd dőlni a víz belőle.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #24574 Dátum: 2010.09.14 kedd, 20:20:56 »


Akkor termosztátot kell cserélni a megoldáshoz?
Gondolom,hogy ha szétcsavarozom akkor elkezd dőlni a víz belőle.
Nem hiszem, hogy termosztátot kéne cserélni, jó minőségű tömítőanyaggal kell segíteni a tömítésnek.
A hűtő egyik sarkán alul van egy műanyag leeresztő csavar, ott leengedsz egy-két litert, és akkor minimális fog elveszni, ha ott fent szétnyitod.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
abascc
Vendég
« Új hozzászólás #24575 Dátum: 2010.09.14 kedd, 21:14:57 »

Sziasztok!

Lehet rossz helyre írom, bocsi!

Mi a véleményetek a következő autóról. Elég jó árban van. Olvasom visszafele a fórumot is. Vhol olvastam hogy ezek a V6 motorok vmilyen konstrukciós hiba miatt motorcserések voltak garanciálisan. Bár ez elég érdekes lenne.
Ha nem törött, ár-értékben jónak tűnik. A családban van egy TDCI MKIII, futóműben tényleg szuper. A benzinesnek van vmi amire esetleg figyeljek még?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_220_full_extra-4142950


Előre is köszi!

Üdv
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24576 Dátum: 2010.09.15 szerda, 07:14:47 »

Üdv uraim!

Lecseréltem a hátsó lámpáimat,ha esetleg valakinek kell a régi lámpapár(minden tartozékával 1ütt,sárga indexes)
akkor jelezze olcsón viheti.... nyes nyes
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #24577 Dátum: 2010.09.15 szerda, 12:17:49 »

Sziasztok!

Ha nem törött, ár-értékben jónak tűnik. A családban van egy TDCI MKIII, futóműben tényleg szuper. A benzinesnek van vmi amire esetleg figyeljek még?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_220_full_extra-4142950

Az autó maga szép. Nekem tetszik. Meg kell nézni élőben és nyomni neki egy kövéret  eplus2
Nekem mellesleg a kilométer gyanús, habár az ülések szépek és a 2003 10. haviak már nem fészliftesek?
Mert ennek még fészlift előtti a középkonzola?!
Üdv, T.


Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24578 Dátum: 2010.09.15 szerda, 13:47:37 »

Az autó maga szép. Nekem tetszik. Meg kell nézni élőben és nyomni neki egy kövéret  eplus2
Nekem mellesleg a kilométer gyanús, habár az ülések szépek és a 2003 10. haviak már nem fészliftesek?
Mert ennek még fészlift előtti a középkonzola?!
Üdv, T.



Viszont a hátsó lámpák már fészliftesek... wow1
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
zlatan
Vendég
« Új hozzászólás #24579 Dátum: 2010.09.15 szerda, 16:06:13 »

sziasztok!
segítsetek!
nekem egy 2006-os tdci 2.0 mondeo van.egy ideje azt csinálja hogy sebességváltáskor,amikor kinyomom a kuplungot,nem esik vissza a fordulatszám teljesen,csak 1300-1500-ig!!!ha kinyomva tartom akkor néhány másodperc múlva esik a normál alapjárati fordulatszámra!viszont ha álló helyzetben üresben nyomok egy kövér gázt,akkor rendesen azonnal visszaesik a fordulatszám!csak sebességváltáskor marad 1500 körül!!!mi lehet ez?tud valaki segíteni?
a másik dolog,hogy egy kövér gáznál rettenetesen kormol!!!ezzel mit lehet kezdeni?
köszönöm!
zlatan
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24580 Dátum: 2010.09.15 szerda, 16:49:21 »

sziasztok!
segítsetek!
nekem egy 2006-os tdci 2.0 mondeo van.egy ideje azt csinálja hogy sebességváltáskor,amikor kinyomom a kuplungot,nem esik vissza a fordulatszám teljesen,csak 1300-1500-ig!!!ha kinyomva tartom akkor néhány másodperc múlva esik a normál alapjárati fordulatszámra!viszont ha álló helyzetben üresben nyomok egy kövér gázt,akkor rendesen azonnal visszaesik a fordulatszám!csak sebességváltáskor marad 1500 körül!!!mi lehet ez?tud valaki segíteni?
a másik dolog,hogy egy kövér gáznál rettenetesen kormol!!!ezzel mit lehet kezdeni?
köszönöm!
zlatan
Az soha nem is fog lemenni az alapjáratra!
Alacsony sebesség tartományban miközben gurulsz akkor se nagyon engedi le 1000 alá... :nyes:figyeld meg.... wow1
azt jól irtad amikor üresben van....... taps
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #24581 Dátum: 2010.09.15 szerda, 17:18:17 »

sziasztok!

a másik dolog,hogy egy kövér gáznál rettenetesen kormol!!!ezzel mit lehet kezdeni?
köszönöm!
zlatan
Szia!
Az enyém is ezt csinálja,szóval soha ne nézz hátra és élvezd a teljesitményt!!!!! integet2 integet2 integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24582 Dátum: 2010.09.15 szerda, 19:01:11 »

Viszont a hátsó lámpák már fészliftesek... wow1
ráadásul f2-esek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24583 Dátum: 2010.09.15 szerda, 19:10:43 »

ráadásul f2-esek
Azért igy képen szép az autó nem??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24584 Dátum: 2010.09.15 szerda, 19:11:47 »

ráadásul f2-esek
Tetszik a piros bőr nekem....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24585 Dátum: 2010.09.15 szerda, 19:35:44 »

Az autó maga szép. Nekem tetszik. Meg kell nézni élőben és nyomni neki egy kövéret  eplus2
Nekem mellesleg a kilométer gyanús, habár az ülések szépek és a 2003 10. haviak már nem fészliftesek?
Mert ennek még fészlift előtti a középkonzola?!
Üdv, T.




Optikai tunning...mi ebben a meglepo ? Itt a forumon is van kiscsillio MKIII amire utolag került ez-az
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24586 Dátum: 2010.09.15 szerda, 19:40:44 »

sziasztok!

olyan kérdésem lenne,hogy a mondeom felfelé váltás közben olyan2750es fordulatnál ránt egyet a motor és az izzító jel elkezd villogni és utána el sem alszik és a kocsi nem is húz már annyira!Mi lehet a probléma?Segítségeteket előre is köszönöm!
Vészüzem!
Olvastasd ki a hibakódokat.Valszeg üza rendszeri gond,de ha elektromois a turbód,az is lehet.ezért kell a hibakód.
Amit otthon tudsz csinálni:
go szűrő csere
ha van szivárgás a csúcsoknál vagy a résolajcsöveknél vagy a szűrőnél,azt meg kell szüntetni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24587 Dátum: 2010.09.15 szerda, 19:44:35 »

sziasztok!
segítsetek!
nekem egy 2006-os tdci 2.0 mondeo van.egy ideje azt csinálja hogy sebességváltáskor,amikor kinyomom a kuplungot,nem esik vissza a fordulatszám teljesen,csak 1300-1500-ig!!!ha kinyomva tartom akkor néhány másodperc múlva esik a normál alapjárati fordulatszámra!viszont ha álló helyzetben üresben nyomok egy kövér gázt,akkor rendesen azonnal visszaesik a fordulatszám!csak sebességváltáskor marad 1500 körül!!!mi lehet ez?tud valaki segíteni?
a másik dolog,hogy egy kövér gáznál rettenetesen kormol!!!ezzel mit lehet kezdeni?
köszönöm!
zlatan
a sebesség megszünésével esik le normálra az alapjárat.ez teljesen ok!
Kormolás.
Méress turbónyomást,lehet elszelel a turbólevegőd!Keress likat a turbócsőrendszeren!
Ledugózhatod még az egr-t de időnként akkor villogni fog a csekk endzsin lámpa.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #24588 Dátum: 2010.09.16 csütörtök, 00:30:28 »

Nem!Nem lehet!Teljesen ki van kapcsolva! falbav
Ma kikaptam az AC relét hogy ne menjen a vakvilágba a klíma.
(Ezzel is hozzá járulva a globális felmelegedés lelassításához) thumbup
A klíma venti viszont megy tovább!(Ez nem újdonság számomra,mert ezt már az elmúlt hónapokban többször is észre vettem)
A hiba valószínűleg a Bunyek által már többször emlegetett valamilyen ellenállások kiégéséhez vezethető vissza.
És ennek az okozata lehet a klíma kompresszorom önálló élete.
Tudna nekem valaki ebben segíteni?
Hol is vannolnak ezek?Van erről valami leírás?Csinázta ezt már valaki házilag otthon?
Forrasztó pákám van,és merem is használni. vigyor3


Az autóval szemben állva,a bal ventiről lehúztam a csatit,de a jobb max sebbeségen forog tovább.Beindítástól leállításig végig.Vízhőfok közép alatt kicsivel folyamatosan.Ez lehet a hűtő jobb sarkában levő hőgomba hibája?Vagy valami más szokott lenni?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24589 Dátum: 2010.09.16 csütörtök, 08:19:51 »

Az autóval szemben állva,a bal ventiről lehúztam a csatit,de a jobb max sebbeségen forog tovább.Beindítástól leállításig végig.Vízhőfok közép alatt kicsivel folyamatosan.Ez lehet a hűtő jobb sarkában levő hőgomba hibája?Vagy valami más szokott lenni?

a jobb a klimáé annak a csatija szokott összeégni..vagy az ellenálás rossz..
az oké hogy maxon pörög de ki-be kell kapcsolgatnia bizonyos időnként....csak akkor pörög fel maxra ha összevan égve és felmegy a nyomás a klima rendszerben, ha visszament kb 10bar-ra akkor kikapcsol, és 25bar-nál kb lefúj a kompresszor.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #24590 Dátum: 2010.09.16 csütörtök, 08:45:11 »

Optikai tunning...mi ebben a meglepo ? Itt a forumon is van kiscsillio MKIII amire utolag került ez-az
Nem is az a baj, hogy f2-es a hátsó lámpája, hanem annyi csak, hogy 2003/10 haviak már fészliftesek tudtommal, ez az autó meg középkonzolilag nem.
Vagyis nem hiszem, hogy a tulaj visszacserélte, mert az jobban tetszik neki, hanem inkább kicsit öregebb az az autó szvsz.  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24591 Dátum: 2010.09.16 csütörtök, 14:48:33 »

Sziasztok!

Lehet rossz helyre írom, bocsi!

Mi a véleményetek a következő autóról. Elég jó árban van. Olvasom visszafele a fórumot is. Vhol olvastam hogy ezek a V6 motorok vmilyen konstrukciós hiba miatt motorcserések voltak garanciálisan. Bár ez elég érdekes lenne.
Ha nem törött, ár-értékben jónak tűnik. A családban van egy TDCI MKIII, futóműben tényleg szuper. A benzinesnek van vmi amire esetleg figyeljek még?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_st_220_full_extra-4142950


Előre is köszi!

Üdv
Szép.
lehet, törött volt, mert a légzsákon nincs meg az ST embléma.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zlatan
Vendég
« Új hozzászólás #24592 Dátum: 2010.09.16 csütörtök, 16:10:47 »

ALF!
nem vagyok egy műszaki ember,de ha 10 sebességváltásból 5x leesik a fordulatszám alapjáratra a kinyomom a kuplungot,5 alkalommal meg 1500 körül pörög a motor ugyan abban a szituációban,akkor ott valamelyik nem OK!!!
lehet hogy nem elég érthetően írtam le a problémát,de ez a jelenség fokozatosan jött!
tehát néhány hónapja még minden sebességváltásnál visszaesett a ford.szám alapjáratra ha nem engedtem fel ugye villámgyorsan a kuplungot! mára viszont az esetek nagyobb százalékában áll meg 1500 körül a ford.szám váltáskor!
nem gondolom hogy így kell működnie,bár hozzáteszem még egyszer,nem vagyok műszaki szakember,csak rengeteget vezetek!
a turbó viszont valszeg úgy van ahogy mondtad,mert néhány hónapja mondta egy ismerősöm hogy úgy érzi mintha nem lenne meg a nyomás.nem mérettem meg ugyan,de lehet hogy érdemes lenne?
köszi!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #24593 Dátum: 2010.09.16 csütörtök, 16:14:05 »

ALF!
nem vagyok egy műszaki ember,de ha 10 sebességváltásból 5x leesik a fordulatszám alapjáratra a kinyomom a kuplungot,5 alkalommal meg 1500 körül pörög a motor ugyan abban a szituációban,akkor ott valamelyik nem OK!!!

Vezettem egy ilyen euro4-es gépet amin ez volt a probléma. Most 10e kilométerrel később egr szelep teljesen tönkrement benne.
Csak tipp. Tisztítsd ki hátha segít?
  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24594 Dátum: 2010.09.16 csütörtök, 17:42:04 »

ALF!
nem vagyok egy műszaki ember,de ha 10 sebességváltásból 5x leesik a fordulatszám alapjáratra a kinyomom a kuplungot,5 alkalommal meg 1500 körül pörög a motor ugyan abban a szituációban,akkor ott valamelyik nem OK!!!
lehet hogy nem elég érthetően írtam le a problémát,de ez a jelenség fokozatosan jött!
tehát néhány hónapja még minden sebességváltásnál visszaesett a ford.szám alapjáratra ha nem engedtem fel ugye villámgyorsan a kuplungot! mára viszont az esetek nagyobb százalékában áll meg 1500 körül a ford.szám váltáskor!
nem gondolom hogy így kell működnie,bár hozzáteszem még egyszer,nem vagyok műszaki szakember,csak rengeteget vezetek!
a turbó viszont valszeg úgy van ahogy mondtad,mert néhány hónapja mondta egy ismerősöm hogy úgy érzi mintha nem lenne meg a nyomás.nem mérettem meg ugyan,de lehet hogy érdemes lenne?
köszi!
Ez EGR probléma szokott lenni, mert ilyenkor a lefulladásgátlás lép be és tartja magasan a fordulatot.
EGR, szívósor pucolás, egr dugózás, turbócső vizsgálat és turbónyomás mérés javasolt.
Elvileg képes a motorolajon is eljárni a gép, de abban nincs köszönet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #24595 Dátum: 2010.09.16 csütörtök, 18:10:37 »

a jobb a klimáé annak a csatija szokott összeégni..vagy az ellenálás rossz..
az oké hogy maxon pörög de ki-be kell kapcsolgatnia bizonyos időnként....csak akkor pörög fel maxra ha összevan égve és felmegy a nyomás a klima rendszerben, ha visszament kb 10bar-ra akkor kikapcsol, és 25bar-nál kb lefúj a kompresszor.
24625hsz-ben írtam a klíma kuplungom önálló életéről!Relét kikaptam hogy ne menjen tovább.A relé amúgy jó,mert megcseréltem a bizti táblán a mellete levővel.Ekkor tünt fel hogy a ventilátor így is tovább megy.
Az elképzelhető,hogy a ventiben levő zárlattól kapcsolgat a klímám?
Persze ezt hamar megtudom,ha lehúzott venti csatinál vissza rakom a relét.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.16 csütörtök, 18:14:01 írta gostrada » Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24596 Dátum: 2010.09.16 csütörtök, 18:37:51 »

ALF!
nem vagyok egy műszaki ember,de ha 10 sebességváltásból 5x leesik a fordulatszám alapjáratra a kinyomom a kuplungot,5 alkalommal meg 1500 körül pörög a motor ugyan abban a szituációban,akkor ott valamelyik nem OK!!!
lehet hogy nem elég érthetően írtam le a problémát,de ez a jelenség fokozatosan jött!
tehát néhány hónapja még minden sebességváltásnál visszaesett a ford.szám alapjáratra ha nem engedtem fel ugye villámgyorsan a kuplungot! mára viszont az esetek nagyobb százalékában áll meg 1500 körül a ford.szám váltáskor!
nem gondolom hogy így kell működnie,bár hozzáteszem még egyszer,nem vagyok műszaki szakember,csak rengeteget vezetek!
a turbó viszont valszeg úgy van ahogy mondtad,mert néhány hónapja mondta egy ismerősöm hogy úgy érzi mintha nem lenne meg a nyomás.nem mérettem meg ugyan,de lehet hogy érdemes lenne?
köszi!
Nem érdemes találgatni,olvastass hibakódot gyári diaggal vagy egyszintűvel.Ilyet okozhat a nyomás érzékelő halál közeli állapota is....hangsúlyozom IS!De akkor lesz hibakód is.Ha nem lesz hibakódod(eu3 esetén)akkor egr-is lehetséges.Ha viszont eu4,akkor egr hibakód is tárolódik!
ezértmondomrontombontom.... vigyor3

Egysze volt 1 ilyesmi hibám amit megoldott egy maf tisztítás és dízel injektor tisztító használata.
http://mondeo.hu/index.php?topic=6.msg299024#msg299024
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.16 csütörtök, 18:41:28 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24597 Dátum: 2010.09.16 csütörtök, 21:19:27 »

ALF!
nem vagyok egy műszaki ember,de ha 10 sebességváltásból 5x leesik a fordulatszám alapjáratra a kinyomom a kuplungot,5 alkalommal meg 1500 körül pörög a motor ugyan abban a szituációban,akkor ott valamelyik nem OK!!!
lehet hogy nem elég érthetően írtam le a problémát,de ez a jelenség fokozatosan jött!
tehát néhány hónapja még minden sebességváltásnál visszaesett a ford.szám alapjáratra ha nem engedtem fel ugye villámgyorsan a kuplungot! mára viszont az esetek nagyobb százalékában áll meg 1500 körül a ford.szám váltáskor!
nem gondolom hogy így kell működnie,bár hozzáteszem még egyszer,nem vagyok műszaki szakember,csak rengeteget vezetek!
a turbó viszont valszeg úgy van ahogy mondtad,mert néhány hónapja mondta egy ismerősöm hogy úgy érzi mintha nem lenne meg a nyomás.nem mérettem meg ugyan,de lehet hogy érdemes lenne?
köszi!
EZ igaz,hogy valami nem lehet jó, de az alapjárat TDCI-nél teljesen állóhelyzetben 750.HA EGY KICSIT IS GURULSZ FELJEBB MEGY.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24598 Dátum: 2010.09.16 csütörtök, 23:06:00 »

Nem is az a baj, hogy f2-es a hátsó lámpája, hanem annyi csak, hogy 2003/10 haviak már fészliftesek tudtommal, ez az autó meg középkonzolilag nem.
Vagyis nem hiszem, hogy a tulaj visszacserélte, mert az jobban tetszik neki, hanem inkább kicsit öregebb az az autó szvsz.  wave
Elméletileg így van,de jól emlékeztem és találtam a Használtauto.hu-n egy mondit ami 2004.01. évjáratu és nem fészliftes!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #24599 Dátum: 2010.09.17 péntek, 09:46:55 »

Elméletileg így van,de jól emlékeztem és találtam a Használtauto.hu-n egy mondit ami 2004.01. évjáratu és nem fészliftes!!!!!
Van úgy, hogy az üzembehelyezés dátumát adják meg és sokat állt valahol. Remélem ez az eset is ilyen  smile
A lényeg, hogy ne az legyen, mint annó egy régebbi autónál, amit elmentem megnézni, hogy a díler "véletlenül" 2 évvel elírta az évjáratot. Persze ez telefonon sem mondta csak a forgalminál derült ki  gun
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 485 486 487 488 489 490 491 [492] 493 494 495 496 497 498 499 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.