Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:50:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 486 487 488 489 490 491 492 [493] 494 495 496 497 498 499 500 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21858989 alkalommal)
0 Felhasználó és 134 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24600 Dátum: 2010.09.17 péntek, 10:23:10 »

Elméletileg így van,de jól emlékeztem és találtam a Használtauto.hu-n egy mondit ami 2004.01. évjáratu és nem fészliftes!!!!!
az enyém 2003.07.18-i gyártás, 2003. okt 15-i üzembehelyezés. és fészliftes.
A fészlift szempontjából a gyártás időpontja számít, az meg az alvázszámból kiderül.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #24601 Dátum: 2010.09.17 péntek, 16:49:03 »

24625hsz-ben írtam a klíma kuplungom önálló életéről!Relét kikaptam hogy ne menjen tovább.A relé amúgy jó,mert megcseréltem a bizti táblán a mellete levővel.Ekkor tünt fel hogy a ventilátor így is tovább megy.
Az elképzelhető,hogy a ventiben levő zárlattól kapcsolgat a klímám?
Persze ezt hamar megtudom,ha lehúzott venti csatinál vissza rakom a relét.
Na az van,hogy kikapcsolt klíma és fűtőmotor!!!Lehúztam mind a két hűtőventi csatiját.De ha vissza rakom a klíma relét abban a pillanatban behúz a klima kuplung.És cirka 10mp időközönként ki be kapcsolgat.
Kb 1 percig járattam így a motort,és leállítás után,még kb 10-20 mp sziszegett a túlnyomás szelep.
Eddig nem is halottam hogy az tudd sziszegni!Kérdésem hogy ez normális?Egy jól működő klíma is így sziszeg?Esetleg tudnátok segíteni egy kapcsolási rajzzal,vagy tanáccsal hogy milyen alkatrész kapcsolja be a klimám?
Illetve honnan férek hozzá ehez a szelephez?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24602 Dátum: 2010.09.17 péntek, 18:52:15 »

valaki tudna csinálni egy képet, hogy a ködlámpa kábelkorbács hol csatlakozik be(hol van a ködlámpa előkészítés)??  worship remélem érthető voltam worship vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #24603 Dátum: 2010.09.17 péntek, 19:08:55 »

EZ igaz,hogy valami nem lehet jó, de az alapjárat TDCI-nél teljesen állóhelyzetben 750.HA EGY KICSIT IS GURULSZ FELJEBB MEGY.

Gurulás közben a fordulatszám nálam 1000-is megy fel. Fölé sosem!  Wink
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24604 Dátum: 2010.09.17 péntek, 19:38:38 »

EZ igaz,hogy valami nem lehet jó, de az alapjárat TDCI-nél teljesen állóhelyzetben 750.HA EGY KICSIT IS GURULSZ FELJEBB MEGY.
Nem mindegyiknél. Nálam pl. 810
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24605 Dátum: 2010.09.17 péntek, 19:53:19 »

az enyém 2003.07.18-i gyártás, 2003. okt 15-i üzembehelyezés. és fészliftes.
A fészlift szempontjából a gyártás időpontja számít, az meg az alvázszámból kiderül.
Ez így van,mikor alkatrészt kerestünk az enyémhez belett ütve az alvázszám és egyből ott volt a gyártási év.Az enyémnek is a gyártás és az üzembehelyezés között 3 hónap van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24606 Dátum: 2010.09.17 péntek, 19:59:17 »

Nem mindegyiknél. Nálam pl. 810
Lehet,de nálam álló helyzetben a 3. vonalon áll az elméletileg 750.Pontosan műszerrel mérve lehet az annyi mint a tied.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #24607 Dátum: 2010.09.17 péntek, 21:20:29 »

Na az van,hogy kikapcsolt klíma és fűtőmotor!!!Lehúztam mind a két hűtőventi csatiját.De ha vissza rakom a klíma relét abban a pillanatban behúz a klima kuplung.És cirka 10mp időközönként ki be kapcsolgat.
Kb 1 percig járattam így a motort,és leállítás után,még kb 10-20 mp sziszegett a túlnyomás szelep.
Eddig nem is halottam hogy az tudd sziszegni!Kérdésem hogy ez normális?Egy jól működő klíma is így sziszeg?Esetleg tudnátok segíteni egy kapcsolási rajzzal,vagy tanáccsal hogy milyen alkatrész kapcsolja be a klimám?
Illetve honnan férek hozzá ehez a szelephez?

Nem akarlak hülye kérdésekkel untatni, de nem véletlenül automata a klímád?

Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24608 Dátum: 2010.09.17 péntek, 22:28:25 »

Na az van,hogy kikapcsolt klíma és fűtőmotor!!!Lehúztam mind a két hűtőventi csatiját.De ha vissza rakom a klíma relét abban a pillanatban behúz a klima kuplung.És cirka 10mp időközönként ki be kapcsolgat.
Kb 1 percig járattam így a motort,és leállítás után,még kb 10-20 mp sziszegett a túlnyomás szelep.
Eddig nem is halottam hogy az tudd sziszegni!Kérdésem hogy ez normális?Egy jól működő klíma is így sziszeg?Esetleg tudnátok segíteni egy kapcsolási rajzzal,vagy tanáccsal hogy milyen alkatrész kapcsolja be a klimám?
Illetve honnan férek hozzá ehez a szelephez?

a klimakuplungot közvetlenül a vezérlő A/C gombja kapcsolja ki-be, én úgy tudom...
nem volt összeégve az ellenálásnál a csati vagy a vezeték?
Naplózva
putyi
Vendég
« Új hozzászólás #24609 Dátum: 2010.09.18 szombat, 09:53:17 »

Segítsetek!!
egy olyan probléma jelentkezett az autórádiónál,hogyha rádiót akarok hallgatni mindig 2 frekvencia váltakozik!bele-bele szól a másik adásba!mit csinálhatok?
6000 CD rádió van a kocsiban!vegyem le az aksiról?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24610 Dátum: 2010.09.18 szombat, 10:43:08 »

Segítsetek!!
egy olyan probléma jelentkezett az autórádiónál,hogyha rádiót akarok hallgatni mindig 2 frekvencia váltakozik!bele-bele szól a másik adásba!mit csinálhatok?
6000 CD rádió van a kocsiban!vegyem le az aksiról?


trafic infot kapcs ki vagymit. A lenyeg, hogy az RDS bealitasokat nezd at. Az egyik feature pont ezt csinazza.
Naplózva

blah blah blah
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #24611 Dátum: 2010.09.18 szombat, 11:59:42 »

a klimakuplungot közvetlenül a vezérlő A/C gombja kapcsolja ki-be, én úgy tudom...
nem volt összeégve az ellenálásnál a csati vagy a vezeték?
Ha más alkatrész nincs elötte,akkor csak a vezérlő panelt kell cserélni. rinya
Eddig még mindig nem jutottam el.Csak a vezetékeket húztam le a ventilátorokról,de ránézésre azoknak nem volt baja.
Ezek az ellenállások a ventilátor tengelyénél a kerek lemezek mögött vannak?
Gondolom egyben ki kell szerelni mind a két ventilátort keretestől.Remélem felfele ki lehet húzni az egészet.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
putyi
Vendég
« Új hozzászólás #24612 Dátum: 2010.09.18 szombat, 12:09:38 »

trafic infot kapcs ki vagymit. A lenyeg, hogy az RDS bealitasokat nezd at. Az egyik feature pont ezt csinazza.


kikapcsoltam mindent rajta,de megfigyeltem h mindig ugyanarra a frekvenciára ugrik vissza,kb minden 10 másodpercenként!
köszi a segítséget,még próbálkozok vele!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24613 Dátum: 2010.09.18 szombat, 12:13:10 »

valaki tudna csinálni egy képet, hogy a ködlámpa kábelkorbács hol csatlakozik be(hol van a ködlámpa előkészítés)??  worship remélem érthető voltam worship vigyor3
senki?? rinya
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #24614 Dátum: 2010.09.18 szombat, 12:24:59 »

Küldtem rajzot


Na az van,hogy kikapcsolt klíma és fűtőmotor!!!Lehúztam mind a két hűtőventi csatiját.De ha vissza rakom a klíma relét abban a pillanatban behúz a klima kuplung.És cirka 10mp időközönként ki be kapcsolgat.
Kb 1 percig járattam így a motort,és leállítás után,még kb 10-20 mp sziszegett a túlnyomás szelep.
Eddig nem is halottam hogy az tudd sziszegni!Kérdésem hogy ez normális?Egy jól működő klíma is így sziszeg?Esetleg tudnátok segíteni egy kapcsolási rajzzal,vagy tanáccsal hogy milyen alkatrész kapcsolja be a klimám?
Illetve honnan férek hozzá ehez a szelephez?
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #24615 Dátum: 2010.09.18 szombat, 13:26:03 »

Küldtem rajzot


Köszönöm! worship
Este átnyálazom,mert van mit!
Ezek csak mk3 klíma kapcs rajzok?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #24616 Dátum: 2010.09.18 szombat, 13:41:26 »

Igen, az autód évjáratának a klíma része


Köszönöm! worship
Este átnyálazom,mert van mit!
Ezek csak mk3 klíma kapcs rajzok?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24617 Dátum: 2010.09.18 szombat, 18:40:37 »

Ha más alkatrész nincs elötte,akkor csak a vezérlő panelt kell cserélni. rinya
Eddig még mindig nem jutottam el.Csak a vezetékeket húztam le a ventilátorokról,de ránézésre azoknak nem volt baja.
Ezek az ellenállások a ventilátor tengelyénél a kerek lemezek mögött vannak?
Gondolom egyben ki kell szerelni mind a két ventilátort keretestől.Remélem felfele ki lehet húzni az egészet.

Egy ellenálás a van a klima ventilátornak szemben állsz a jobb oldali....ezt mondtam hogy nézd meg nincs e összeégve....ha nincs zárd rövidre az ellenálás csatiját a ventilátornál....ilyenkor azt kellene csinálnia hogy ha bekapcsolod a klimát maxon forog a venti amig bevan kapcsolva....akkor viszon az ellenálás is rotty lehet mert nem szabályoz...
De magától nem kapcsolhat be a klima csak ha szélvédőre teszed akkor párátlanitani akar....tedd el szélvédőről a tekerőt mindenképpen ugy probálj mindent...
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #24618 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 09:52:10 »

Adalékanyag témában kellene hiteles vélemény: hallottam, hogy az STP, a Spuri, és egyéb ált. dízelkészítmények után maradványanyagok maradnak a motorban, ami taccsra tudja vágni.
Kizárólag a Common Rail Protec-et szabad használni a TDCi-hez.
Első reakcióm az, hogy ez a tipikus reklámszöveg ijesztgetéssel fokozva (második éve használok STP-t, azt nem vettem észre, hogy rontana, de azt igen, amikor javított a helyzeten).
Körkérdést tennék fel, lehet ebben valódi kockázat?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24619 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 11:43:47 »

Adalékanyag témában kellene hiteles vélemény: hallottam, hogy az STP, a Spuri, és egyéb ált. dízelkészítmények után maradványanyagok maradnak a motorban, ami taccsra tudja vágni.
Kizárólag a Common Rail Protec-et szabad használni a TDCi-hez.
Első reakcióm az, hogy ez a tipikus reklámszöveg ijesztgetéssel fokozva (második éve használok STP-t, azt nem vettem észre, hogy rontana, de azt igen, amikor javított a helyzeten).
Körkérdést tennék fel, lehet ebben valódi kockázat?

.....egy jó kis vitára mindenképpen! nyes
én 4ik éve használom ezeket a készítményeket...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24620 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 12:12:19 »

.....egy jó kis vitára mindenképpen! nyes
én 4ik éve használom ezeket a készítményeket...... Roll Eyes
nem is megy úgy, tőlük, mint a bömbi Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24621 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 12:18:42 »

nem is megy úgy, tőlük, mint a bömbi Smiley
jaaaa!Akkor ez a baj?nem az a +80le.... hehe beka3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24622 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 13:12:16 »

Adalékanyag témában kellene hiteles vélemény: hallottam, hogy az STP, a Spuri, és egyéb ált. dízelkészítmények után maradványanyagok maradnak a motorban, ami taccsra tudja vágni.
Kizárólag a Common Rail Protec-et szabad használni a TDCi-hez.
Első reakcióm az, hogy ez a tipikus reklámszöveg ijesztgetéssel fokozva (második éve használok STP-t, azt nem vettem észre, hogy rontana, de azt igen, amikor javított a helyzeten).
Körkérdést tennék fel, lehet ebben valódi kockázat?


Én úgy tudom hogy a protec az leis bontja a redvát,vizet amit leold, a többi meg max leoldja azt beküdi a rendszerbe...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24623 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 13:42:57 »

Én úgy tudom hogy a protec az leis bontja a redvát,vizet amit leold, a többi meg max leoldja azt beküdi a rendszerbe...
Így van,mégpedig a kék szinü.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24624 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 15:15:33 »

Így van,mégpedig a kék szinü.

a railesbe kell kék, TDDI-be sárga kell....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24625 Dátum: 2010.09.19 vasárnap, 15:18:44 »

a railesbe kell kék, TDDI-be sárga kell....
Igen bocs:Mivel az enyémbe kék kell ezt kihagytam a számításból.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #24626 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 09:57:52 »

Hali!

3-s mondeot nézegetek. Érdeklődnék hogy mire kell figyelni vásárláskor. Dizelekről nagyon sok rosszat hallottam. Ha mégis azt nézek akkor melyik évjárattol érdemes nézni? Vagy egyáltalán ne keressek dizelt?

Köszi, Nyiri
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #24627 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 10:00:04 »

Adalékanyag témában kellene hiteles vélemény: hallottam, hogy az STP, a Spuri, és egyéb ált. dízelkészítmények után maradványanyagok maradnak a motorban, ami taccsra tudja vágni.
Kizárólag a Common Rail Protec-et szabad használni a TDCi-hez.
Első reakcióm az, hogy ez a tipikus reklámszöveg ijesztgetéssel fokozva (második éve használok STP-t, azt nem vettem észre, hogy rontana, de azt igen, amikor javított a helyzeten).
Körkérdést tennék fel, lehet ebben valódi kockázat?

Én spurizom mindkét autónkat folyamatosan. Fogyasztás, teljesítmény, hidegindítás javult, motor csendesebb. Hosszútávú tapasztalatom még nincs csak 34 ezer, de szvsz maradvány nem marad utána, inkább kipucolja az egész rendszert.
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24628 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 10:53:43 »

Hali!

3-s mondeot nézegetek. Érdeklődnék hogy mire kell figyelni vásárláskor. Dizelekről nagyon sok rosszat hallottam. Ha mégis azt nézek akkor melyik évjárattol érdemes nézni? Vagy egyáltalán ne keressek dizelt?

Köszi, Nyiri

Ha nem akarsz kibaxni magaddal akkor nem nezel dizlit, csak tavolrol, ahogy eppen toljak fel a trelerre...
Ha megis azt akarsz, akkor minnel fiatalabb es minnel kevesebbet futottat keress. Mondjuk a legjobb, ha zsir uj a verda. Akkor jo esellyel 100-150e km-ig nem sok bajod lesz vele, csak par ez-az amaz  vigyor3 wave
Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24629 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 11:50:07 »

Ha nem akarsz kibaxni magaddal akkor nem nezel dizlit, csak tavolrol, ahogy eppen toljak fel a trelerre...
Ha megis azt akarsz, akkor minnel fiatalabb es minnel kevesebbet futottat keress. Mondjuk a legjobb, ha zsir uj a verda. Akkor jo esellyel 100-150e km-ig nem sok bajod lesz vele, csak par ez-az amaz  vigyor3 wave

szerintem meg olvasd el a főoldalon a vételi tanácsadót. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #24630 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 12:29:46 »

Ha nem akarsz kibaxni magaddal akkor nem nezel dizlit, csak tavolrol, ahogy eppen toljak fel a trelerre...
Ha megis azt akarsz, akkor minnel fiatalabb es minnel kevesebbet futottat keress. Mondjuk a legjobb, ha zsir uj a verda. Akkor jo esellyel 100-150e km-ig nem sok bajod lesz vele, csak par ez-az amaz  vigyor3 wave


Na ezért nem akarok dizelt. De a vicces hogy a hasznaltauto.hun az általam keresett évjárat és felszereltség komboban pl volt 6 benzines és 87 dizel Cheesy
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24631 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 13:18:36 »

Na ezért nem akarok dizelt. De a vicces hogy a hasznaltauto.hun az általam keresett évjárat és felszereltség komboban pl volt 6 benzines és 87 dizel Cheesy
Nekem dizli van. ésszel kell venni, 2,2 TDCi-t, kell mellé tartalék píz vagy 500eFt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24632 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 13:21:22 »

Na ezért nem akarok dizelt. De a vicces hogy a hasznaltauto.hun az általam keresett évjárat és felszereltség komboban pl volt 6 benzines és 87 dizel Cheesy

Regen az MKIII meg eros kozepet kapott megbizhatosagbol.
Ma mar ott tartunk, hogy xarabb mint a francia verdak. Gyak az uccson helyen all. Szerinted minek koszonheto ez a megbizhatosagi nepszeruseg ? A 6db benyasnak, vagy a 87db dizlinek ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24633 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 13:22:15 »

Nekem dizli van. ésszel kell venni, 2,2 TDCi-t, kell mellé tartalék píz vagy 500eFt.

Ott a pont  taps
Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24634 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 13:30:54 »

Regen az MKIII meg eros kozepet kapott megbizhatosagbol.
Ma mar ott tartunk, hogy xarabb mint a francia verdak. Gyak az uccson helyen all. Szerinted minek koszonheto ez a megbizhatosagi nepszeruseg ? A 6db benyasnak, vagy a 87db dizlinek ?
ADAC teszt alapján, vagy mi?
Tapasztalataim alapján a Ford szervizpolitikája nagyban hozzájárul a TDCi-k híréhez. A kényesebb technológiához nem jó a főmodulcserén alapuló, sokszor idomított csimpánzokkal dolgoztató, k.rvadrága szervizháttér.
Ld. tdci topicban postolt ford focus 1,6tdci népítélet. Ez is csak azt bizonyítja, hogy a ford szerviben képtelenek/nem hajlandók használni az eTis-t, mert abban a legtöbb hibakeresési leírásban ott van a vezetékelés műszeres (ohmmérő) ellenőrzése...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24635 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 14:44:51 »

ADAC teszt alapján, vagy mi?
Tapasztalataim alapján a Ford szervizpolitikája nagyban hozzájárul a TDCi-k híréhez. A kényesebb technológiához nem jó a főmodulcserén alapuló, sokszor idomított csimpánzokkal dolgoztató, k.rvadrága szervizháttér.
Ld. tdci topicban postolt ford focus 1,6tdci népítélet. Ez is csak azt bizonyítja, hogy a ford szerviben képtelenek/nem hajlandók használni az eTis-t, mert abban a legtöbb hibakeresési leírásban ott van a vezetékelés műszeres (ohmmérő) ellenőrzése...

jah asszem ADAC...Ok tartottak anno megbizhatonak az MKIII-at.  vigyor3
Erre csak azt tudom mondani, mint amit itt szokas hajtogatni. Mashol is ilyen tragya a markaszerviz. De ha nem romlik el a verda, vagy nem ilyen surun, akkor nyilvan nem kell a tragya markaszervizbe hurcolaszni. Ergo egy megbizhato verdanal tok irrelevans,hogy mennyire jo a szerviz vagy sem. A kepzetlen szerviz ebben az esetben csak hab a tortan  vigyor3

Ohmeros vezetek vizsgalatnal nem derul ki, ha at huz a vezetek, mert ugy tunik csak neha huzott at. Azt a meres nem mutatja ki, mert csak terhelesen jelentkezik a problema. Meg valceg nyirkos idoben.
Naplózva

blah blah blah
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #24636 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 14:53:29 »

Regen az MKIII meg eros kozepet kapott megbizhatosagbol.
Ma mar ott tartunk, hogy xarabb mint a francia verdak. Gyak az uccson helyen all. Szerinted minek koszonheto ez a megbizhatosagi nepszeruseg ? A 6db benyasnak, vagy a 87db dizlinek ?

A kérdést nem nagyon értem. Valszeg a rossz híre a 87 dizel miatt van nem a 6 db benzines miatt. A benzinesekről csak jót hallottam.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24637 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 14:56:20 »

A kérdést nem nagyon értem. Valszeg a rossz híre a 87 dizel miatt van nem a 6 db benzines miatt. A benzinesekről csak jót hallottam.

sebaj a lenyeg, hogy le jott mitol ilyen xar a statisztika. Koszonjuk Emese ize tdci  eplus2

am a benzines sem olyan franko bar a tdci-nel merfoldekkel megbizhatobb  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.20 hétfő, 14:58:25 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #24638 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 15:15:34 »

Ki ismeri az évjáratnak megfelelő ÚJ mondeo benzin és diesel járművek eladási statisztikáját?
Mert amíg ez nem ismeretes, nincs értelme találgatni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #24639 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 15:18:51 »

Ki ismeri az évjáratnak megfelelő ÚJ mondeo benzin és diesel járművek eladási statisztikáját?
Mert amíg ez nem ismeretes, nincs értelme találgatni.

Kb. ugyanaz, mint az eladási...  vigyor3

100 autóból 85dízel a többi benzines.
Nem hinném, hogy a rengeteg flottás vevő benzintemetőket vett annó...
Lásd POLICE...

De ez csak az Én véleményem, nem hivatalos statisztika...  integet2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24640 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 15:30:54 »

Ki ismeri az évjáratnak megfelelő ÚJ mondeo benzin és diesel járművek eladási statisztikáját?
Mert amíg ez nem ismeretes, nincs értelme találgatni.

Ezt a talalgatos kerdest miert is tetted fel ?  fejvakaras
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24641 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 17:21:26 »

Szerintem a ford szervizek ugyanolyanok mint a többi márka szakszervizei...kár ezen agyalni,ez van.... falbav
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24642 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 17:42:05 »

Szerintem a ford szervizek ugyanolyanok mint a többi márka szakszervizei...kár ezen agyalni,ez van.... falbav

akkor az az általános vélemény, hogy a modern dízelek (CR, nem CR mindegy) finomsága, bonyolultsága meghaladja az átlagos magyar márkaszerviz felkészültségét? no comment.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #24643 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 18:10:07 »

Ezt a talalgatos kerdest miert is tetted fel ?  fejvakaras
Mindegy, takiatti értette. Sokan gondoljuk úgy, hogy batár autó kell nekünk, marha nagy csomagtartóval, de benzintemetőt nem akarnak venni. Így ezek az emberek (legyen az magán személy vagy cég) a diesel mondeo mellett döntöttek. (itt burkoltan utalok a diesel/benzin eladási arányra). Néha csalódunk, mikor beszarik a verda, de bízva bízunk a szebb jövőben..
De ne kövezzetek meg, ha másképp gondoljátok, én csak társalgok itt veletek, nem vitázok senkivel.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24644 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 18:14:16 »

akkor az az általános vélemény, hogy a modern dízelek (CR, nem CR mindegy) finomsága, bonyolultsága meghaladja az átlagos magyar márkaszerviz felkészültségét? no comment.

Előszőr is saját magam nevében beszéltem,más nevében nem szeretnék.
Szakmai problémák is vannak nemis kevés helyen,és felszereltségbeli is..Annyira nem bonyolult a CR rendszer ugygondolom,de eléggé túlspirázzák.
Szakszervizben nem fogják a dologzónak megfizetni hogy fél napot túrázzon egy autón mert lelkes.....se a munkáltató,sem az ügyfél.
De ne felejtsük el hogy a szakszervizek nem javitanak alaktrészeket hanem cserélnek,nem a tákolás az elsődleges szempont,hanem ami roszz kuka és csere gyári ujra...és ez igy van rendjén, ezért szakszerviz.....aki nem tudja megfizetni az ne menjen oda, ott mindennek megvan a maga ára. Az egy dolog hogy nem,vagy lassabb tudnak megoldani egy problémát de azis biztos hogy csak gyári és odavaló alkatrészt tesznek be amit megkell fizetni azon az áron.
Lehet menni kis műhelyekbe is abból is van nagyon jó és kritikán aluli, és garanciát nemigen vállalnak,főleg diselre,mert ott aztán mindenre lehet fogni a hibát...Nem szerettem volna állást foglalni sem a szakszervizekről,sem a műhelyekről...
De pl a FIAT-tól átmegy a szerelő a BMW-hez attól még én úgy gondolom ő nem szakszervizes szakember ott.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.20 hétfő, 18:19:43 írta Bunyek » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #24645 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 18:22:09 »

sebaj a lenyeg, hogy le jott mitol ilyen xar a statisztika. Koszonjuk Emese ize tdci  eplus2

am a benzines sem olyan franko bar a tdci-nel merfoldekkel megbizhatobb  vigyor3
Hát...az én tdci-m mérföldekkel megbízhatóbb mint a te benyásod!Nemondhogynem!!!! nyes
Te már mindent kicseréztél rajta,mégis köhög-hörög-zabál.....én meg csak szelem a kilómétereket 6literrel,és 4év alatt nem költöttem rá 100e pízt.
No akkor most mivan?
Mondjuk azt mindenkinek,hogy egyáltalán ne vegyen mondeót?Hogy a legrosszabb és a legmegbízhatatlanabb típus a piacon?
Szerintem nem,szerinted meg igen.
Sőt.Indítványozzuk a mondeós fanklubbok bezárását,mert mindenki hazudik aki azt mondja,hogy vegyél mondeót,mert jókis verda..... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24646 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 18:59:48 »

Mindegy, takiatti értette. Sokan gondoljuk úgy, hogy batár autó kell nekünk, marha nagy csomagtartóval, de benzintemetőt nem akarnak venni. Így ezek az emberek (legyen az magán személy vagy cég) a diesel mondeo mellett döntöttek. (itt burkoltan utalok a diesel/benzin eladási arányra). Néha csalódunk, mikor be***ik a verda, de bízva bízunk a szebb jövőben..
De ne kövezzetek meg, ha másképp gondoljátok, én csak társalgok itt veletek, nem vitázok senkivel.
Nem vitazni akartam, de igazabul feleslegesnek tartottam a kerdest. 1ertelmu, hogy a dizli van tulsulyban...szo szerint is  vigyor3
Es a megbizhatatlansagat szepen tukrozi es bizonyitja az ADAC statisztika.
Nem attol az 5db szivosoros benyastol lett ilyen rossz az eredmeny ez nyilvanvalo.
Benzintemeto vs penztemeto kb. 1 kutya  vigyor3
Pont aze nem vegtam a kerdes lenyeget, hiszen senki nem gondolja maskepp. Es valceg inkabb azaz igaz, hogy 85/15 a dizli javara, mint forditva.

 wave
Naplózva

blah blah blah
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24647 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 19:03:46 »

ma kicseréltem a jobb első ülést, és az új üléssel a légzsákpiktogramm a műszerfalon 5-öt, majd 2-őt villan. mit kéne csinálnom, hogy megszűnjön??(a tegyük vissza a régi ülést hagyjuk...)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24648 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 19:04:19 »

akkor az az általános vélemény, hogy a modern dízelek (CR, nem CR mindegy) finomsága, bonyolultsága meghaladja az átlagos magyar márkaszerviz felkészültségét? no comment.

nem. Csak annyira bonyolult es fincsi, hogy kb. hosszutavon eletkeptelen a technologia. Regen a szivok meg a turbosok elmentek sok 100e km-t. Volt hiruk, miszerint kimegy a vilagbol. A mai CR-ek meg max a hatarig jutnak. Leromboltak azt az imazst, vele egyutt a viszonylag jo megbizhatosagi statisztikakat.
Ketlem, hogy egy 10eves dizlit ha CR hibas gazdasagos megjavitatni. Inkabb megy a bontoba. Esetleg bontott alkatreszekbol el csattog meg par km-t.
Nyilvan az auto gyartoknak azaz erdeke, hogy eros, de gyorsan elpusztulok vasakat gyartsanak, es minnel hamarabb vegyenek uj verdat a nepek.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #24649 Dátum: 2010.09.20 hétfő, 19:05:29 »

ma kicseréltem a jobb első ülést, és az új üléssel a légzsákpiktogramm a műszerfalon 5-öt, majd 2-őt villan. mit kéne csinálnom, hogy megszűnjön??(a tegyük vissza a régi ülést hagyjuk...)

akko vedd ki az izzot  vigyor3 Valami kontakt hiba lesz. Vedd le az akksi sarut, kontakt sprayt a csatiba, majd dugsz vissza, kosd vissza az akksit. Hatha...
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 486 487 488 489 490 491 492 [493] 494 495 496 497 498 499 500 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.145 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.