Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:29:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 494 495 496 497 498 499 500 [501] 502 503 504 505 506 507 508 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21857493 alkalommal)
0 Felhasználó és 223 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25000 Dátum: 2010.10.12 kedd, 17:55:19 »

a castrol fordos olaja is csak részszintetikus jó választás lehet de nem a legjobb legnagyobb olajtársaságoknak mind van fordos olajuk csak a legtöbb részszintetikus
a castrol F 5w30 az full syntetic! nemtudom pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25001 Dátum: 2010.10.12 kedd, 17:58:28 »

Lehet olyan, hogy nincs MAF szenzor a korai Mk3 2.0 -ban?

A légszűrő és pillangó szelep közötti gumicsőben tuti nincs.  Huh?

simándi. a te ecudnak nem kell a maf jele,megelégszik a map-tól kapott értékekkel is. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #25002 Dátum: 2010.10.12 kedd, 23:41:18 »

Lehet olyan, hogy nincs MAF szenzor a korai Mk3 2.0 -ban?

A légszűrő és pillangó szelep közötti gumicsőben tuti nincs.  Huh?

Ige,sőt a TDCI-ben sincs mindegyikben.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #25003 Dátum: 2010.10.13 szerda, 09:26:59 »

Igen, normál sztereo jack 3,5-ös
Az mp3-ast használom rajta, elég jó.

Normál jack azt hiszem bár nem biztos 3,5-ös.Én azt használom kihangositonak.
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #25004 Dátum: 2010.10.13 szerda, 10:05:00 »

Az AUX csak audio-bemenet. Ehhez BMW kéne...  eplus2 gun

hát ennyi bajom legyen csak a mondival...akkor sose válok meg tőle! Smiley
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25005 Dátum: 2010.10.13 szerda, 13:23:07 »

hát ennyi bajom legyen csak a mondival...akkor sose válok meg tőle! Smiley

Szerintem én is használom még vagy 9 évig...  hehe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Peter01
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 324



E-mail
« Új hozzászólás #25006 Dátum: 2010.10.13 szerda, 14:26:31 »

Valaki cserélt már középkonzolt facelift előtti mondeoba faceliftesére?
Naplózva

2009 MK4 Titánium turnier Red Candy

EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan

EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #25007 Dátum: 2010.10.13 szerda, 20:30:45 »

Srácok!
Pár perce a kanyarban elég heves tempóban minden előjel nélkül leállt a motor, kormányzár be, csak a lélekjelenlétemnek és a kis forgalomnak köszönhető hogy nem történt az ijedtségen kívül komolyabb baj. Világított a műszerfal mint a karácsonyfa (check engine viszont nem volt), újraindítás utána minden oké volt. Mi történhetett? Soha nem csinált  még csak hasonlót sem, teljesen értetlenül állok a dolog előtt. De valljuk be, ez így életveszély, ha bármikor leállhat és bekapcsolhat menet közben a kormányzár.  szomoru1 Most épp átutazóban vagyok, így sajna esélyem sincs hibakódot olvastatni. Kérdés, haza merjek-e így jönni.
Várom az ötleteket, előre is köszi!
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25008 Dátum: 2010.10.13 szerda, 20:44:29 »

Szasztok!

Tudjátok véletlenül, hogy milyen hidraulikaolaj kell a szervóba? Van a Castrolnak is hozzá való olaja, vagy csak a Fordak? Néztem a Fordos specifikációt, és így nem találok olajat...  Undecided

Please help!

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25009 Dátum: 2010.10.13 szerda, 22:03:55 »

Srácok!
Pár perce a kanyarban elég heves tempóban minden előjel nélkül leállt a motor, kormányzár be, csak a lélekjelenlétemnek és a kis forgalomnak köszönhető hogy nem történt az ijedtségen kívül komolyabb baj. Világított a műszerfal mint a karácsonyfa (check engine viszont nem volt), újraindítás utána minden oké volt. Mi történhetett? Soha nem csinált  még csak hasonlót sem, teljesen értetlenül állok a dolog előtt. De valljuk be, ez így életveszély, ha bármikor leállhat és bekapcsolhat menet közben a kormányzár.  szomoru1 Most épp átutazóban vagyok, így sajna esélyem sincs hibakódot olvastatni. Kérdés, haza merjek-e így jönni.
Várom az ötleteket, előre is köszi!

Benzines Opelen EGR csinált ilyet nálam kétszer,cser után megszűnt....
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #25010 Dátum: 2010.10.13 szerda, 22:17:53 »

Benzines Opelen EGR csinált ilyet nálam kétszer,cser után megszűnt....

De hogy a brében kapcsolt be a kormányzár, ha a kulcsot nem fordítod 0 állásba, csak az autó állt le??!!!   wow1
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #25011 Dátum: 2010.10.13 szerda, 22:20:03 »

Szerintem a kormányzár csak kivett kulccsal zárhat be.
Inkább leállt a motor és megszűnt a kormányszervo.





Srácok!
Pár perce a kanyarban elég heves tempóban minden előjel nélkül leállt a motor, kormányzár be, csak a lélekjelenlétemnek és a kis forgalomnak köszönhető hogy nem történt az ijedtségen kívül komolyabb baj. Világított a műszerfal mint a karácsonyfa (check engine viszont nem volt), újraindítás utána minden oké volt. Mi történhetett? Soha nem csinált  még csak hasonlót sem, teljesen értetlenül állok a dolog előtt. De valljuk be, ez így életveszély, ha bármikor leállhat és bekapcsolhat menet közben a kormányzár.  szomoru1 Most épp átutazóban vagyok, így sajna esélyem sincs hibakódot olvastatni. Kérdés, haza merjek-e így jönni.
Várom az ötleteket, előre is köszi!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25012 Dátum: 2010.10.13 szerda, 22:21:32 »


Szerintem a kormányzár csak kivett kulccsal zárhat be.





nekem is így rémlik
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25013 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 08:17:19 »

Srácok!
Pár perce a kanyarban elég heves tempóban minden előjel nélkül leállt a motor, kormányzár be, csak a lélekjelenlétemnek és a kis forgalomnak köszönhető hogy nem történt az ijedtségen kívül komolyabb baj. Világított a műszerfal mint a karácsonyfa (check engine viszont nem volt), újraindítás utána minden oké volt. Mi történhetett? Soha nem csinált  még csak hasonlót sem, teljesen értetlenül állok a dolog előtt. De valljuk be, ez így életveszély, ha bármikor leállhat és bekapcsolhat menet közben a kormányzár.  szomoru1 Most épp átutazóban vagyok, így sajna esélyem sincs hibakódot olvastatni. Kérdés, haza merjek-e így jönni.
Várom az ötleteket, előre is köszi!

Ha benne van a kulcs, a kormányzár soha nem kapcsolhat be!
Ott valami gubanc lesz a zárszerkezettel.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #25014 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 09:47:13 »

Szasztok!

Tudjátok véletlenül, hogy milyen hidraulikaolaj kell a szervóba? Van a Castrolnak is hozzá való olaja, vagy csak a Fordak? Néztem a Fordos specifikációt, és így nem találok olajat...  Undecided

Please help!

Gabe
ATF-III-as (Ford specifikáció: WSA-M2C195-A)
Cikk a főoldalon a szerviz témakörben!  wave
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #25015 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 10:05:23 »

Srácok!
Pár perce a kanyarban elég heves tempóban minden előjel nélkül leállt a motor, kormányzár be, csak a lélekjelenlétemnek és a kis forgalomnak köszönhető hogy nem történt az ijedtségen kívül komolyabb baj. Világított a műszerfal mint a karácsonyfa (check engine viszont nem volt), újraindítás utána minden oké volt. Mi történhetett? Soha nem csinált  még csak hasonlót sem, teljesen értetlenül állok a dolog előtt. De valljuk be, ez így életveszély, ha bármikor leállhat és bekapcsolhat menet közben a kormányzár.  szomoru1 Most épp átutazóban vagyok, így sajna esélyem sincs hibakódot olvastatni. Kérdés, haza merjek-e így jönni.
Várom az ötleteket, előre is köszi!
A kormányzár nem zárt le, ahhoz ki kell húzni a kulcsot. A kormányszervó szűnt meg. Az autó így is vezethető, csak nehezebb tekerni a kormányt.
Kanyarodás közben ne nyomd a kuplungot és nem fog elmenni a szervód. Ez egyébként is alapvető vezetéstechnikai szabály.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25016 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 10:20:09 »

kormányzár nem zárt be,de rásegités elment....nálam. többi jelenség ugyanaz...
Naplózva
hoobii
Vendég
« Új hozzászólás #25017 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 11:26:14 »

simándi. a te ecudnak nem kell a maf jele,megelégszik a map-tól kapott értékekkel is. Wink

Igazad van, ahogy közben én is megtudtam vagy MAP van a szivósorban vagy MAF van a légszűrő utáni csőben, de együtt a kettő nem nagyon.
azt viszont nem tudtam meg. hogy vajon a MAP-ot kell/lehet hasonlóan tisztítani?
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #25018 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 12:09:14 »

A kormányzár nem zárt le, ahhoz ki kell húzni a kulcsot. A kormányszervó szűnt meg. Az autó így is vezethető, csak nehezebb tekerni a kormányt.
Kanyarodás közben ne nyomd a kuplungot és nem fog elmenni a szervód. Ez egyébként is alapvető vezetéstechnikai szabály.

Elképzelhető, hogy csak a szervó ment el, idegességemben annyira nem figyeltem, csak próbáltam mielőbb elhúzni onnan, mielőtt még forgalmi akadályt csinálnék. Amúgy a kuplung hogyan befolyásolja a kormányszervót, ill. mi miatt állhatott le menet közben, minden előjel nélkül a motor? Vmiért nem kaphatott naftát, gyújtás, stb.? Kuplung egyébként nem volt benyomva. Mentem azóta már vele egy keveset, minden rendben volt, nem jelentkezett ismételten a probléma. Mi lehet(ett) a probléma forrása?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25019 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 12:44:47 »

Szasztok!

Tudjátok véletlenül, hogy milyen hidraulikaolaj kell a szervóba? Van a Castrolnak is hozzá való olaja, vagy csak a Fordak? Néztem a Fordos specifikációt, és így nem találok olajat...  Undecided

Please help!

Gabe

Tud valaki segíteni?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #25020 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 13:17:35 »

Tud valaki segíteni?
TZS pár hozzászólással korábban írt választ..
"ATF-III-as (Ford specifikáció: WSA-M2C195-A)
Cikk a főoldalon a szerviz témakörben!  wave"
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25021 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 16:56:06 »

TZS pár hozzászólással korábban írt választ..
"ATF-III-as (Ford specifikáció: WSA-M2C195-A)
Cikk a főoldalon a szerviz témakörben!  wave"

Aha! ATF-III-as kell az MK3-ba is?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25022 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 19:24:29 »

Igazad van, ahogy közben én is megtudtam vagy MAP van a szivósorban vagy MAF van a légszűrő utáni csőben, de együtt a kettő nem nagyon.
azt viszont nem tudtam meg. hogy vajon a MAP-ot kell/lehet hasonlóan tisztítani?
nem.nem kell.nem lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #25023 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 20:01:57 »

Elképzelhető, hogy csak a szervó ment el, idegességemben annyira nem figyeltem, csak próbáltam mielőbb elhúzni onnan, mielőtt még forgalmi akadályt csinálnék. Amúgy a kuplung hogyan befolyásolja a kormányszervót, ill. mi miatt állhatott le menet közben, minden előjel nélkül a motor? Vmiért nem kaphatott naftát, gyújtás, stb.? Kuplung egyébként nem volt benyomva. Mentem azóta már vele egy keveset, minden rendben volt, nem jelentkezett ismételten a probléma. Mi lehet(ett) a probléma forrása?
Akkor üresben kanyarodtál. Még rosszabb. Ha sebességben van az autó, a kerekek és a motor között kényszerkapcsolat van, tehát a motor és így a szervoszivattyú sem tud leállni.

Valószínűleg valami ártatlan alapjárati probléma lehet. Ha csak egyszer fordult elő, azt bármi okozhatta. Benzines fókások panaszkodtak gyakran hasonlóra (kanyarban leálló motor > nem lehet kormányozni > életveszélyes hiba)
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.14 csütörtök, 20:05:32 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #25024 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 20:12:13 »

Akkor üresben kanyarodtál. Még rosszabb. Ha sebességben van az autó, a kerekek és a motor között kényszerkapcsolat van, tehát a motor és így a szervoszivattyú sem tud leállni.

Valószínűleg valami ártatlan alapjárati probléma lehet. Ha csak egyszer fordult elő, azt bármi okozhatta. Benzines fókások panaszkodtak gyakran hasonlóra (kanyarban leálló motor > nem lehet kormányozni > életveszélyes hiba)

Nekem CMP halál előtt állt le váratlanul, sebességváltás közben.
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #25025 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 21:28:36 »

Egy ellenálás a van a klima ventilátornak szemben állsz a jobb oldali....ezt mondtam hogy nézd meg nincs e összeégve....ha nincs zárd rövidre az ellenálás csatiját a ventilátornál....ilyenkor azt kellene csinálnia hogy ha bekapcsolod a klimát maxon forog a venti amig bevan kapcsolva....akkor viszon az ellenálás is rotty lehet mert nem szabályoz...
De magától nem kapcsolhat be a klima csak ha szélvédőre teszed akkor párátlanitani akar....tedd el szélvédőről a tekerőt mindenképpen ugy probálj mindent...
Ma végre neki láttam megkeresni az okát,miért is megy padlón mind a két ventim!
http://kepfeltoltes.hu/view/101014/679407814DSC00072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101014/DSC00073_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101014/DSC00075_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101014/DSC00078_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Erről az ellenállásról beszélsz?
Ha lehúzom a csatlakozót akkor megállnak a ventik.
A csatlakozóm egyik érintkezője, kicsit meg van olvadva.De szerintem nem rövid záras.
Jó fordoshoz méltóan,első dolgom volt hogy lefújtam az ellenállást wd40el. nyes
Össze raktam,és vazze jó lett. smile
Majd járatás közben pirított wd40 szag.
Következő inditásnál megint rossz,pörögnek a ventik. Cry
Valszeg ezt kell cserélni.(És lehet hogy ennek a következménye,vagy okozata az önműködő klíma kompresszor.)
Viszont ez a motyó nem túl bonyolult! pias
Áll egy spirálra tekert drótból,és egy ellenállásból.
A drót nem nagyon romlik el,viszont az ellenállás nekem már félig kék,félig barna.
Nem tudja valaki ennek az ellenállásnak a paramétereit?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #25026 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 21:38:59 »

Elképzelhető, hogy csak a szervó ment el, idegességemben annyira nem figyeltem, csak próbáltam mielőbb elhúzni onnan, mielőtt még forgalmi akadályt csinálnék. Amúgy a kuplung hogyan befolyásolja a kormányszervót, ill. mi miatt állhatott le menet közben, minden előjel nélkül a motor? Vmiért nem kaphatott naftát, gyújtás, stb.? Kuplung egyébként nem volt benyomva. Mentem azóta már vele egy keveset, minden rendben volt, nem jelentkezett ismételten a probléma. Mi lehet(ett) a probléma forrása?
Remélhetőleg,csak egy kis hanyagság.Pl:akkumulátor saruk nincsenek meghúzva. pias
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #25027 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 22:13:06 »

Aha! ATF-III-as kell az MK3-ba is?
Igen, az ATF-III teljesíti a Ford specifikációt. (WSA-M2C195-A)
Forrás: felhasználói kézikönyv, ami szintén a főoldalon megtalálható.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #25028 Dátum: 2010.10.15 péntek, 08:48:37 »

 help

A Sony-t kiszerelve visszamarad egy műanyag keret a 2din-es helyen. Ez a keret felül a klímavezérlővel érintkezik. Ki lehet szedni ezt a keretet anélkül, hogy a klímavezérlő ne mozduljon el a helyéről időközben? Szóval ez a keret tartja azt a panelt is a helyén?  Huh?
 help
 wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25029 Dátum: 2010.10.15 péntek, 12:27:49 »

Igen, az ATF-III teljesíti a Ford specifikációt. (WSA-M2C195-A)
Forrás: felhasználói kézikönyv, ami szintén a főoldalon megtalálható.

Csak az ATF-III-at nem tudtam egyeztetni a WSA-M2C195-A specifikációval, mert a kézikönyvben csak WSA-M2C195-A szerepel, viszont ez alapján csak Fordos olajat tudsz venni, viszont így már világos a helyzet.
Köszi!!!
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #25030 Dátum: 2010.10.15 péntek, 13:25:29 »

Ha lehúzom a csatlakozót akkor megállnak a ventik.
A csatlakozóm egyik érintkezője, kicsit meg van olvadva.De szerintem nem rövid záras.
Jó fordoshoz méltóan,első dolgom volt hogy lefújtam az ellenállást wd40el. nyes
Össze raktam,és vazze jó lett. smile
Majd járatás közben pirított wd40 szag.
Következő inditásnál megint rossz,pörögnek a ventik. Cry
Nem tudja valaki ennek az ellenállásnak a paramétereit?

Szia!

Nekem viszont csak sarut kellett cserelni, mert ossze volt olvadva, az elotetellenallasnak semmi baja nem volt. Dobj ra egy uj sarut, es probald ki ugy, az a legolcsobb...
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25031 Dátum: 2010.10.15 péntek, 13:37:44 »

Szia!

Nekem viszont csak sarut kellett cserelni, mert ossze volt olvadva, az elotetellenallasnak semmi baja nem volt. Dobj ra egy uj sarut, es probald ki ugy, az a legolcsobb...

Mindenesetre a vaterán láttam előtétellenállást, ha minden kötél szakad...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #25032 Dátum: 2010.10.15 péntek, 17:19:28 »

Mindenesetre a vaterán láttam előtétellenállást, ha minden kötél szakad...
Szvsz nekem nincs össze égve a sarum.Ha lehúzom az ellenálásról akkor megállnak a ventik!
Merre van vater án az az ellenállás?
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25033 Dátum: 2010.10.15 péntek, 18:04:59 »

Szvsz nekem nincs össze égve a sarum.Ha lehúzom az ellenálásról akkor megállnak a ventik!
Merre van vater án az az ellenállás?

piranha66-nak hívják az eladót, és minden kis sz@rja van MKIII-hoz, többek közt ez is. Az e-mail címe ivanandnora@citromail.hu
Most úgy láttam, csak a fűtőmotor előtétellenállás van fent, de írj neki, mert mindent tud szerezni külön. wave
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #25034 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:35:35 »

Van valakinek tapasztalata a belso levego befuvok cserejevel kapcsolatban?
Szeretnem lecserelni oket faceliftesekre?

Namarmost a kerdes az lenne be lehet -e tenni oket 1 - 1 -ben facelift elotti modellekbe?
Valamint, hogyan lehet kiszerelni oket a helyukrol?  help help help

Ezen kivul a szivargyujtot illetve az azt tarto konzolt is ugyan ugy cserelnem.
Ez is cserelheto?  help
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.15 péntek, 19:53:33 írta Feco66 » Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Laca01
Vendég
« Új hozzászólás #25035 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:50:33 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 115 le mondeom és egy ideje hideg inditáskor 2-4 másodp.-ig szabálytalan az alapjárat. Van valakinek valami tippje, h miért csinálja? Ha így járok vele lehet valami nagyobb galiba? 
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #25036 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:52:39 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 115 le mondeom és egy ideje hideg inditáskor 2-4 másodp.-ig szabálytalan az alapjárat. Van valakinek valami tippje, h miért csinálja? Ha így járok vele lehet valami nagyobb galiba? 

Ha dizel, akkor talán az izzító gyertya a ludas...
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25037 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:53:32 »

piranha66-nak hívják az eladót, és minden kis sz@rja van MKIII-hoz, többek közt ez is. Az e-mail címe ivanandnora@citromail.hu
Most úgy láttam, csak a fűtőmotor előtétellenállás van fent, de írj neki, mert mindent tud szerezni külön. wave
angliában bontós, rengeteg alkatrésze van különböző autókhoz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #25038 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:54:34 »

angliában bontós, rengeteg alkatrésze van különböző autókhoz
Vettem tole mar par alkatreszt.
Eddig -kopp -kopp nagyon jok a tapasztalataim vele  eljen
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25039 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:55:02 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 115 le mondeom és egy ideje hideg inditáskor 2-4 másodp.-ig szabálytalan az alapjárat. Van valakinek valami tippje, h miért csinálja? Ha így járok vele lehet valami nagyobb galiba? 
TDCI vagy TDDI??(a megfelelő topicban hamarabb kapsz rá választ)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25040 Dátum: 2010.10.15 péntek, 19:56:13 »

Vettem tole mar par alkatreszt.
Eddig -kopp -kopp nagyon jok a tapasztalataim vele  eljen
én még nem, de ha nem muszály, nem is fogok, mert az árai motorcraft fórumtárshoz képest nagyon el vannak szálva  eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #25041 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:02:56 »

én még nem, de ha nem muszály, nem is fogok, mert az árai motorcraft fórumtárshoz képest nagyon el vannak szálva  eljen

Igaz ami igaz, meg kell nézned, hogy mit veszel tőle, hogy megérje. Vaterán kívül viszont olcsóbban megszámítja...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Laca01
Vendég
« Új hozzászólás #25042 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:03:51 »

Ha dizel, akkor talán az izzító gyertya a ludas...
Azokat kimértük és jók, viszont a feleségem adalék anyagos gázolajat tankolt 2 hónapja és akkor nem csinálta, mikor rátankoltam sima gázolajat ujból kezdte?Huh? De csak reggel! napközbe nem igazán tapasztalható. A porlasztócsúcsokkal nem lehet gond?
Naplózva
Laca01
Vendég
« Új hozzászólás #25043 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:05:17 »

TDCI vagy TDDI??(a megfelelő topicban hamarabb kapsz rá választ)
TDCI 2000. 2004 évjárat
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25044 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:06:39 »

TDCI 2000. 2004 évjárat
akkor tdci topicban tedd fel a kérdést, ott hamarabb fogsz rá választ kapni. worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #25045 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:07:43 »

Azokat kimértük és jók, viszont a feleségem adalék anyagos gázolajat tankolt 2 hónapja és akkor nem csinálta, mikor rátankoltam sima gázolajat ujból kezdte?Huh? De csak reggel! napközbe nem igazán tapasztalható. A porlasztócsúcsokkal nem lehet gond?
elvileg lehet az is, de kár egyből az egyik legdrágább alkatrészre gondolni.
izzítás jelződ villog??
egr le van dugózva??
folytassuk a TDCI topicban.....
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Laca01
Vendég
« Új hozzászólás #25046 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:08:26 »

akkor tdci topicban tedd fel a kérdést, ott hamarabb fogsz rá választ kapni. worship
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #25047 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:10:03 »

Üdv mindenkinek!
Van egy 115 le mondeom és egy ideje hideg inditáskor 2-4 másodp.-ig szabálytalan az alapjárat. Van valakinek valami tippje, h miért csinálja? Ha így járok vele lehet valami nagyobb galiba? 
a többihez még:
+maf tisztítás
+dízel injektor tisztító adalék használata
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #25048 Dátum: 2010.10.15 péntek, 22:23:47 »

Ma végre neki láttam megkeresni az okát,miért is megy padlón mind a két ventim!
http://kepfeltoltes.hu/view/101014/679407814DSC00072_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101014/DSC00073_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101014/DSC00075_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/101014/DSC00078_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Erről az ellenállásról beszélsz?
Ha lehúzom a csatlakozót akkor megállnak a ventik.
A csatlakozóm egyik érintkezője, kicsit meg van olvadva.De szerintem nem rövid záras.
Jó fordoshoz méltóan,első dolgom volt hogy lefújtam az ellenállást wd40el. nyes
Össze raktam,és vazze jó lett. smile
Majd járatás közben pirított wd40 szag.
Következő inditásnál megint rossz,pörögnek a ventik. Cry
Valszeg ezt kell cserélni.(És lehet hogy ennek a következménye,vagy okozata az önműködő klíma kompresszor.)
Viszont ez a motyó nem túl bonyolult! pias
Áll egy spirálra tekert drótból,és egy ellenállásból.
A drót nem nagyon romlik el,viszont az ellenállás nekem már félig kék,félig barna.
Nem tudja valaki ennek az ellenállásnak a paramétereit?

szerintem a csati a sz+r, és azért ment egy ideig mert ugy dugtad össze hogy érintkezett, aztán szikra és megégett megint...
Az ellenálást kilehet mérni egy multiméterrel.....a csatit én levágtam a pi+csába és egy vastagabb kábelel meg uj saruval egy csokin keresztül kötöttem össze...
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #25049 Dátum: 2010.10.16 szombat, 21:24:46 »

szerintem a csati a sz+r, és azért ment egy ideig mert ugy dugtad össze hogy érintkezett, aztán szikra és megégett megint...
Az ellenálást kilehet mérni egy multiméterrel.....a csatit én levágtam a pi+csába és egy vastagabb kábelel meg uj saruval egy csokin keresztül kötöttem össze...
Pont az a gond,hogy alap felállásban,indítástól leállításig non-stop mennek a ventik!
De ha lehúzom az ellenállásról a csatlakozót,és lógva hagyom akkor nem mennek tovább a ventik!
Probálgattam én már járó motornál lehúzni,rádugni,csak félig rádugni,mozgatni.De nem olyan mint ami kontaktos lenne.
Ha  a csatlakozó lenne össze égve akkor mindegy lenne ha lehúzom úgy is tovább menne a venti!

Nem értem ezt a hőérzékelőt! fejvakaras
Párhúzamosan van kötve,egy drót,és egy ellenállás.
Ha áramot kűldök rá akkor az áram úgy is a drót felé indul el,mert annak kisebb az ellenállása.Vagy rosszul gondolom?
Hogy működik ez az izé?Illyen vastag vezetékekkel,nem hiszem hogy az ecu-n keresztül vezérelné a ventiket.
Igazából szvsz kimérni se tudom az ellenállást,ha párhuzamosan van kötve egy dróttal.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Oldalak: 1 ... 494 495 496 497 498 499 500 [501] 502 503 504 505 506 507 508 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.