Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:16:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 555 556 557 558 559 560 561 [562] 563 564 565 566 567 568 569 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21856399 alkalommal)
0 Felhasználó és 222 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #28050 Dátum: 2011.02.23 szerda, 11:34:16 »

Sztm van. Szvsz euro 3-as a jobb  wave

Szerintem is Smiley Van a családban 1-1 mindegyikből...Most én 6,3al jártam el,fater az Euro4essel meg 6,4-6,5el...És a vezetési stílusunk elég hasonló Smiley
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #28051 Dátum: 2011.02.23 szerda, 11:37:37 »

Hát elvileg bírni kell neki  Undecided most van még csak 150e benne, még csak most kezd élni a motor, most kopnak össsze az alkatrészek  vigyor3 Grin
Tied azért elég jól bírja smile

Óó még csak 150e ? Hát akkor tényleg csak most kopnak össze a fémek ott belül Cheesy
Am igen,meglepő,hogy ilyen jól bírja...A porlasztók még az eredetiek  Wink (kop-kop) Németből hozták be,banki lefoglalt volt,elvileg 101ezerrel...Benéztem a motorba,találtam egy matricát 160ezres szervíz kb 3 hónappal az akkori vétel előtt. De mivel motorikus okés volt,megvettük. Kb 300-400ezerrel az akkori ár alatt,azóta mentünk vele 180 ezret. Kettőstömegűt kb...Óra szerint 200ezernél cseréltünk Cheesy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28052 Dátum: 2011.02.23 szerda, 11:40:34 »

Óó még csak 150e ? Hát akkor tényleg csak most kopnak össze a fémek ott belül Cheesy
Am igen,meglepő,hogy ilyen jól bírja...A porlasztók még az eredetiek  Wink (kop-kop) Németből hozták be,banki lefoglalt volt,elvileg 101ezerrel...Benéztem a motorba,találtam egy matricát 160ezres szervíz kb 3 hónappal az akkori vétel előtt. De mivel motorikus okés volt,megvettük. Kb 300-400ezerrel az akkori ár alatt,azóta mentünk vele 180 ezret. Kettőstömegűt kb...Óra szerint 200ezernél cseréltünk Cheesy
Értem, szóval akkor már be volt hozva Magyarországra és itt lett visszatekerve? Ilyet is csak itthon csinálnak?
Remélem az enyém is bírni fogja üzemanyag redszeri alkatrészek cseréje nélkül legalább addig mint a Tied!  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #28053 Dátum: 2011.02.23 szerda, 11:43:44 »

Értem, szóval akkor már be volt hozva Magyarországra és itt lett visszatekerve? Ilyet is csak itthon csinálnak?
Remélem az enyém is bírni fogja üzemanyag redszeri alkatrészek cseréje nélkül legalább addig mint a Tied!  wave

Aha,itt tekerték vissza,legalábbis gondolom itt,de hát ugye megtapasztaltuk mi már,hogy nem a km a lényeg...
Én is bízom benne,hogy a tied is legalább eddig fogja bírni Smiley Majd 400ezernél jelentkezem Tongue Az még...Kb 40ezer km...A következő 4-5 évben amíg Pécsre járok,sztem meglesz  Wink
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #28054 Dátum: 2011.02.23 szerda, 12:14:37 »

Nem olyan rossz ez a 90ló  smile én szerettye  nyes
Nem is a lovak számítanakó egy dízelnél, hanem a nyomaték  wave az meg van a 90 lovasban is elég  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28055 Dátum: 2011.02.23 szerda, 12:21:17 »

Nem is a lovak számítanakó egy dízelnél, hanem a nyomaték  wave az meg van a 90 lovasban is elég  eljen
Mennyi van ebben és mennyi van a 130lovas 2.0-ban??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #28056 Dátum: 2011.02.23 szerda, 12:23:56 »

Szerintem simán,ha csak 1-2 km-es távokat mész,hidegindítás stb... Nekünk az 1.4es focusunk megeszi a 9-9,5et csak városban,futkározásra használva...Cheesy

ha csak 1-2km-es távokat akkor szerintem a 11 se sok neki. a hideg motor zabálja a benyát...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #28057 Dátum: 2011.02.23 szerda, 12:29:24 »

Értem, szóval akkor már be volt hozva Magyarországra és itt lett visszatekerve? Ilyet is csak itthon csinálnak?
Remélem az enyém is bírni fogja üzemanyag redszeri alkatrészek cseréje nélkül legalább addig mint a Tied!  wave

Szerintem simán. Nekem most lett meg az óra szerinti 250e km (tuti volt visszatekerve, de sajna nincs infóm vagy becslésem se, hogy mennyit), ös mög minden eredeti benne (csúcsok, lendkerék, kuplung, stb).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #28058 Dátum: 2011.02.23 szerda, 12:34:23 »

ha csak 1-2km-es távokat akkor szerintem a 11 se sok neki. a hideg motor zabálja a benyát...

Nem sok szerintem se.
Ugyanezt tapasztaltam én is. Hidegben, rövid utakon, sok lámpával nagyon megnő a fogyasztás.

Én a múltkor azt hittem, valami gond van, mert annyira magas volt a fogyasztás a fentebbi paraméterekkel.
Nem sokkal később már jobb időben, hosszabb úton meg olyan alacsony lett, hogy azon csodálkoztam.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #28059 Dátum: 2011.02.23 szerda, 12:34:32 »

Lehet hogy velem van a baj, de én úgy gondolkodtam amikor megvettem ezt az autót, hogy legyen viszonylag nagy, biztonságos, gyors és ne zabálja le a fejemet!! Természetesen én sem nyomom neki ész nélkül (kivéve amikor elmegy), de sohasem az jár az eszembe hogy " jaj csak óvatosan, mert sok lesz a fogyasztásom". Mindig úgy tolom neki ahogy épp a hangulatom kívánja. Van amikor sportosan, van amikor nyugisan, de ha a fogyasztási csúcsokat akarnék döntögetni, akkor egy Lupo dieselt vettem volna.
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #28060 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:02:06 »

Most reményeim szerint nagy változások fognak alkalmazódni  Grin Nagyobb gyári mondeo szoftvere  Wink aztán kitudja, ha bírja még azt is lehet plusz felhúzni  eplus2

Tényleg a szoftverfrissítés segíthet az autón? Értem ez alatt a fogyasztást, a húzást. Na mert a Ford-nál ezt ajánlották. De nekem elsőre csak pénzlehúzás ugrott be semmmi eredménnyel!? Szóval segíthet? Mennyibe fájhat egyí ilyen szoftver frissítés, és utána jár -e valamivel?Huh?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #28061 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:15:40 »

Mennyi van ebben és mennyi van a 130lovas 2.0-ban??
Alul a link, de 137.200 van az enyémben a pároméban pedig 171.380 kilcsi. Valós kilométerek nem tekergetett egyik sem.  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28062 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:22:00 »

Alul a link, de 137.200 van az enyémben a pároméban pedig 171.380 kilcsi. Valós kilométerek nem tekergetett egyik sem.  eljen
Jaaaa, én a Nm-re gondoltam mert írtad hogy a dieselben a nyomaték számit  smile
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #28063 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:25:28 »

Mennyi van ebben és mennyi van a 130lovas 2.0-ban??
Bocsi a nyomatékra kérdeztél.

A 130 lovas TDCI (zárójelben a túltöltéssel):
Alapban nem tudom és ez sem biztos: (330Nm)
A 155 lovas TDCI:
360Nm (400nm) ezt tutira tudom  wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.23 szerda, 13:27:23 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #28064 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:27:09 »

Bocsi a nyomatékra kérdeztél.

A 130 lovas TDCI (zárójelben a túltöltéssel):
Alapban nem tudom és ez sem biztos: (330Nm)
A 155 lovas TDCI:
360Nm (400nm) ez tutira tudom  wave

A 2.0-ás 130lovas az 320Nm, és túltöltéssel 350Nm  Wink
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28065 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:27:43 »

Bocsi a nyomatékra kérdeztél.

A 130 lovas TDCI (zárójelben a túltöltéssel):
Alapban nem tudom és ez sem biztos: (330Nm)
A 155 lovas TDCI:
360Nm (400nm) ezt tutira tudom  wave
és a 90 lovas??  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #28066 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:28:58 »

A 2.0-ás 130lovas az 320Nm, és túltöltéssel 350Nm  Wink
Sztm 330Nm a plafon alapban a 130 lovas TDCI-nél, de lehet rosszul tudom.  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28067 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:37:56 »

és a 90 lovas??  Grin

Kevesebb.   eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #28068 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:38:50 »

és a 90 lovas??  Grin
Na ez jó kérdés. Nem találok ilyen motort a katalógusokban  szomoru1 sztm 250Nm körül lehet, ha a 115 lovas 280Nm, de ez csak sacc/kábé..
Olyat sem találok, hogy a 2.0 TDCI túl tud tölteni pedig azt hittem  falbav
Nem tudom mi itt az igazság...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #28069 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:42:15 »

A 2.0-ás 130lovas az 320Nm, és túltöltéssel 350Nm  Wink
Igazad van találtam egy cikket  wow1:
A kétliteres dízelmotorból 130 lóerős teljesítményt és 330 Nm-es maximális nyomatékot hoznak ki. Ráadásul harmadik és negyedik fokozatban padlógázas előzéskor a turbónyomás és a befecskendezett gázolajmennyiség növelésével 25-30 Nm-es többletnyomatékot termel a motor.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #28070 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:43:46 »

és a 90 lovas??  Grin
Ford Mondeo Technical
Engine: 4cyl / 1998cc
Engine Type Common-rail Turbodiesel
Maximum Power: 90ps @ 4000 rpm
Maximum Torque: 210 lb/ft @ 1500 rpm
Engine/Drive Front Engined Front Wheel Drive
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #28071 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:48:53 »

Igazad van találtam egy cikket  wow1:
A kétliteres dízelmotorból 130 lóerős teljesítményt és 330 Nm-es maximális nyomatékot hoznak ki. Ráadásul harmadik és negyedik fokozatban padlógázas előzéskor a turbónyomás és a befecskendezett gázolajmennyiség növelésével 25-30 Nm-es többletnyomatékot termel a motor.


Az Euro 3-as TDCi? Én úgy tudtam, ott nem létezik overboost...  wow1
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #28072 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:52:10 »

Az Euro 3-as TDCi? Én úgy tudtam, ott nem létezik overboost...  wow1

Mivel költözködés alatt vagyok, most nem tudom előkeresni, de van egy nyomtatott MONDEO katalógusom, amiben benne van a műszaki paramétertáblázat!
De úgy tudom, hogy ANGEL-nek van pdf-es, vagy szkennelt változata, hátha meg tuggya  vigyor3 nézni!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #28073 Dátum: 2011.02.23 szerda, 13:58:54 »

Ford Mondeo Technical
Engine: 4cyl / 1998cc
Engine Type Common-rail Turbodiesel
Maximum Power: 90ps @ 4000 rpm
Maximum Torque: 210 lb/ft @ 1500 rpm
Engine/Drive Front Engined Front Wheel Drive

Köszönöm  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #28074 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:01:44 »

Az Euro 3-as TDCi? Én úgy tudtam, ott nem létezik overboost...  wow1
Íme a cikk és a mondi az biztosan euro 3-as.
http://www.vezess.hu/teszt/teszt_ford_mondeo_20/1963/

Nekem van 3 katalógusom, de sehol sem teszik be zárójelbe a túltöltést csak a 2,2-nél. Miért nem reklámozzák a 2,0-nál?Huh?
Ford feel the.... falbav
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dini02
Vendég
« Új hozzászólás #28075 Dátum: 2011.02.23 szerda, 14:53:05 »

Nos, az én fogyasztásom segítség lehet egy két kollégának  Wink
2.0 TDDI 115 Le kombi
- naponta sok indítózással, kőkemény város, dugó, lámpa is van benne : stabil 8 liter
- normál tempós autópálya (120-160 közt): 6 liter
- normál tempós autóút ( 80-120 közt + városi áthajtás): 5,5 liter
- finom autópálya (stabil 110 km/h): 4,5 liter
- finom autóút ( stabil 90+ városok): 4,5 liter
+ rommáhajtva szerpentinen, határon autózva Győr- Veszprém közt: 6,5 liter (amúgy a szintidő 35 perc  hehe  duhos2)

Mindez a téli hidegekben, max. 5 fokban. A bakonyi kiruccanáskor -3 fok volt a kinti hőmérséklet, verőfényes napsütéssel.
Nyáron remélem lejjebb megy a fogyi. 3 hnapja van nálam a kocsi, ezért akkor még nem tapasztaltam  Wink
remélem értek valamit az infóval  vigyor3
Naplózva
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #28076 Dátum: 2011.02.23 szerda, 15:04:36 »

Nos, az én fogyasztásom segítség lehet egy két kollégának  Wink
2.0 TDDI 115 Le kombi
- naponta sok indítózással, kőkemény város, dugó, lámpa is van benne : stabil 8 liter
- normál tempós autópálya (120-160 közt): 6 liter
- normál tempós autóút ( 80-120 közt + városi áthajtás): 5,5 liter
- finom autópálya (stabil 110 km/h): 4,5 liter
- finom autóút ( stabil 90+ városok): 4,5 liter
+ rommáhajtva szerpentinen, határon autózva Győr- Veszprém közt: 6,5 liter (amúgy a szintidő 35 perc  hehe  duhos2)

Mindez a téli hidegekben, max. 5 fokban. A bakonyi kiruccanáskor -3 fok volt a kinti hőmérséklet, verőfényes napsütéssel.
Nyáron remélem lejjebb megy a fogyi. 3 hnapja van nálam a kocsi, ezért akkor még nem tapasztaltam  Wink
remélem értek valamit az infóval  vigyor3



Persze, én konkrétan besárgulok, majd felrobbanok  worship
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #28077 Dátum: 2011.02.23 szerda, 15:56:10 »

Ismeri valaki ezt a könyvet?

http://www.amazon.de/gp/product/images/3768815307/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=299956&s=books

Létezik ez magyarul is, vagy csak ha lefordítom?  eplus2
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #28078 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:08:27 »

Ismeri valaki ezt a könyvet?

http://www.amazon.de/gp/product/images/3768815307/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=299956&s=books

Létezik ez magyarul is, vagy csak ha lefordítom?  eplus2
Magyarul érdekelne engem is  wave. Szerintem akkor neki is állhatsz  eplus2  nyes
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #28079 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:11:19 »

Magyarul érdekelne engem is  wave. Szerintem akkor neki is állhatsz  eplus2  nyes

Jól hangzik...  eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #28080 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:15:24 »

Jól hangzik...  eplus2

Meg is rendelem, aztán möglássuk, mi van benne, mert nem drága.

Te Takiatti! Az aláírásodban az idézet nem véletlenül a Pofa be c. filmből van (Jean Reno, Gerard Depardieu)?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #28081 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:16:54 »

Magyarul érdekelne engem is  wave. Szerintem akkor neki is állhatsz  eplus2  nyes
Ez olyan mint angolul a haynes?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #28082 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:19:57 »

Ez olyan mint angolul a haynes?
Angolul van ilyen könyv?  Linked van?  integet2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28083 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:21:16 »

Ismeri valaki ezt a könyvet?

http://www.amazon.de/gp/product/images/3768815307/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=299956&s=books

Létezik ez magyarul is, vagy csak ha lefordítom?  eplus2
Limousine / Fließheck / Turnier

Benzines típusok
1,8 l / 81 kW (110 PS) CGBA/CGBB (16V Duratec HE) 11/00-
1,8 l / 92 kW (125 PS) CHBA/CHBB (16V Duratec HE) 11/00-
1,8 l / 96 kW (130 PS) --- (SCi Duratec SCi) 09/03-
2,0 l / 107 kW (145 PS) CJBA/CJBB (16V Duratec HE) 11/00-
2,5 l / 125 kW (170 PS) LCBD (V6 Duratec VE) 11/00-
3,0 l / 166 kW (226 PS) MEBA (V6 Duratec VE) 02/03-

Dízeles típusok
2,0 l / 66 kW (90 PS) D5BA (16V Duratorq DI) 11/00-
2,0 l / 85 kW (115 PS) D6BA (Duratorq DI/TDCi) 11/00-
2,0 l / 96 kW (130 PS) FMBA/FMBB (Duratorq TDCi) 11/00-


---------------------------------------------------------------------------

A Delius Klasing kiadó által kiadott "So wird's gemacht" sorozatban megjelent átfogó szerelési könyvek nemzetközi piacra készültek, ezért a német nyelvet kevésbé ismerők is biztonsággal használhatják. Az eligazodást segíti az oldalankénti 2-3 fénykép, ábra, valamint a kapcsolási rajzok.
Paraméterek: puhakötésű, méret: 190 X 260 mm, terjedelem kb. 200-300 oldal.


maróti-nál 6000ft
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #28084 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:23:58 »

Ez olyan mint angolul a haynes?

Szerintem nagyon hasonló, ha nem ugyanaz...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #28085 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:30:13 »

Ez olyan mint angolul a haynes?

Ez megmonnya nekem, hogy a körösztanyám által leszakított bal hátsó kapaszkodót,  falbav hogyan tudom visszaeszkábálni?  eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #28086 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:32:43 »

Ez megmonnya nekem, hogy a körösztanyám által leszakított bal hátsó kapaszkodót,  falbav hogyan tudom visszaeszkábálni?  eplus2

Tán csak nem túl sportosan vezettél, hogy leszakította a majrévasat...  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #28087 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:34:56 »

Tán csak nem túl sportosan vezettél, hogy leszakította a majrévasat...  Grin

Nem tudom mi a faxot csinált, mert nem is vettem észre...
Kiszállt, elbúcsúztunk, pá!
Majd rá egy héttel a párom száll be a kocsiba, oszt mutatja, hogy le van fittyenve a majrévas.
Nem használtuk a járgányt, tehát biztos hogy a körösztmutter volt a tettes!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #28088 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:46:43 »

Mondeo katalógus 2001-2003 37. oldalon írnak a túltöltésről.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28089 Dátum: 2011.02.23 szerda, 16:51:14 »

Limousine / Fließheck / Turnier

Benzines típusok
1,8 l / 81 kW (110 PS) CGBA/CGBB (16V Duratec HE) 11/00-
1,8 l / 92 kW (125 PS) CHBA/CHBB (16V Duratec HE) 11/00-
1,8 l / 96 kW (130 PS) --- (SCi Duratec SCi) 09/03-
2,0 l / 107 kW (145 PS) CJBA/CJBB (16V Duratec HE) 11/00-
2,5 l / 125 kW (170 PS) LCBD (V6 Duratec VE) 11/00-
3,0 l / 166 kW (226 PS) MEBA (V6 Duratec VE) 02/03-

Dízeles típusok
2,0 l / 66 kW (90 PS) D5BA (16V Duratorq DI) 11/00-
2,0 l / 85 kW (115 PS) D6BA (Duratorq DI/TDCi) 11/00-
2,0 l / 96 kW (130 PS) FMBA/FMBB (Duratorq TDCi) 11/00-


---------------------------------------------------------------------------

A Delius Klasing kiadó által kiadott "So wird's gemacht" sorozatban megjelent átfogó szerelési könyvek nemzetközi piacra készültek, ezért a német nyelvet kevésbé ismerők is biztonsággal használhatják. Az eligazodást segíti az oldalankénti 2-3 fénykép, ábra, valamint a kapcsolási rajzok.
Paraméterek: puhakötésű, méret: 190 X 260 mm, terjedelem kb. 200-300 oldal.


maróti-nál 6000ft


Itt meg 20 Euro, ami egy picivel meg mindig olcsobb, es hozzam Becsbe ingyen elpostazzak.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28090 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:03:34 »

Itt meg 20 Euro, ami egy picivel meg mindig olcsobb, es hozzam Becsbe ingyen elpostazzak.

AndyA

igaz 550ft-al olcsóbb worship az már majd 1,5liter go  Shocked
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28091 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:06:02 »

Van olyan itt a fórumon, aki szinte csak, vagy nagyrészt városban használja az autóját? És nem arra gondolok, aki egy kisebb város egyik főutján, ahol beáll a zöldhullámra, és átér a városon váltás nélkül 4-ben, hanem aki tényleg városban lakik, városban dolgozik oda jár vele napi 10km-tert, és erre tud fogyasztást mondani???
85% város néha az egész tank.Most hidegbe 7.3 de ha melegebb az idő akkor 6.5 város.!!!!A totyogásban ez jó nem...Néha azért megyek ki az elkerülőre,hogy meglőjem egy kicsit 100 fölé,hogy neki is meg nekem is jólegyen ....Nálam ez van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28092 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:11:18 »

igaz 550ft-al olcsóbb worship az már majd 1,5liter go  Shocked

Vagy nagyjabol 10% az arbol, cserebe azert, hogy nem azonnal fogod a kezedbe, hanem varsz ra kb. egy hetet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #28093 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:15:21 »

Ez megmonnya nekem, hogy a körösztanyám által leszakított bal hátsó kapaszkodót,  falbav hogyan tudom visszaeszkábálni?  eplus2

Szia!

Nálam egyszer a jobb első lötyögött és zörgött. A kapaszkodón van egy (vagy kettő) kis takarófedél alatta meg torx-os csavar, amit meghúztam és azóta rendben van.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28094 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:21:33 »

85% város néha az egész tank.Most hidegbe 7.3 de ha melegebb az idő akkor 6.5 város.!!!!A totyogásban ez jó nem...Néha azért megyek ki az elkerülőre,hogy meglőjem egy kicsit 100 fölé,hogy neki is meg nekem is jólegyen ....Nálam ez van.

nálam is ilyen üzemben van nekem 7,38 volt legutóbb a fogyi de nekem még rövidebb távokat jár inkább csak 3-4km-t
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28095 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:26:12 »

Angolul van ilyen könyv?  Linked van?  integet2

http://www.marotikonyvker.hu/products/product_628.html

újfent egy maróti link bocsi nem ott dolgozom csak szerintem egy nagyon rendes és korrekt cég. számomra az elmúlt évek egyetlen pozitív csalódása a magyar cégekben. legnagyobb negatívum most karikor az edigital gun na de semmi off fent a linken a könyv igaz az angol verzió 8500ft de sztem megér ennyit mert legalább valamit értek belőle a németből tuti nem... még hallgatni se tudok németül nem hogy olvasni vagy megérteni szomoru1
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #28096 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:33:35 »

http://www.marotikonyvker.hu/products/product_628.html

újfent egy maróti link bocsi nem ott dolgozom csak szerintem egy nagyon rendes és korrekt cég. számomra az elmúlt évek egyetlen pozitív csalódása a magyar cégekben. legnagyobb negatívum most karikor az edigital gun na de semmi off fent a linken a könyv igaz az angol verzió 8500ft de sztem megér ennyit mert legalább valamit értek belőle a németből tuti nem... még hallgatni se tudok németül nem hogy olvasni vagy megérteni szomoru1

21 ill. 25 Euro az amazon.de-n az MK3 facelift elotti ill. utani angol Haynes Manual, detto ingyen postaval Becsbe.  Grin

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zoo70
Vendég
« Új hozzászólás #28097 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:37:38 »

Sziasztok mk3-ok,javascript:void(0);én már átléptem a mk4 közzé,de találtam német forumon pár érdekességet és eszt szeretném veletek megosztani http://www.werner-koester.de alatt Autotips
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #28098 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:38:04 »

21 ill. 25 Euro az amazon.de-n az MK3 facelift elotti ill. utani angol Haynes Manual, detto ingyen postaval Becsbe.  Grin

AndyA

5800 illetve 6800ft ez már viszont elég baráti  na kövi hónapban rendelek hozzád egyet  worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #28099 Dátum: 2011.02.23 szerda, 17:38:42 »

Lehet hogy velem van a baj, de én úgy gondolkodtam amikor megvettem ezt az autót, hogy legyen viszonylag nagy, biztonságos, gyors és ne zabálja le a fejemet!! Természetesen én sem nyomom neki ész nélkül (kivéve amikor elmegy), de sohasem az jár az eszembe hogy " jaj csak óvatosan, mert sok lesz a fogyasztásom". Mindig úgy tolom neki ahogy épp a hangulatom kívánja. Van amikor sportosan, van amikor nyugisan, de ha a fogyasztási csúcsokat akarnék döntögetni, akkor egy Lupo dieselt vettem volna.
Nem nincs veled baj!!!!Amikor ezeket a fogyasztási dolgokat tárgyaljuk mindig elgondolkodok,hogy van egy átlag ami mindenkinek kijött és amit a másoké fogyaszt.Ha ettől nagyon eltér akkor müszaki gond van,ha kicsit vezetési különbség az oka.De ha megyek vele akkor előtérbe kerül az élvezet és ha autópályán vagy főuton vagyok Neharagudjatok de nem az jár a fejemben,hogy ha megelőzök valakit illettve a holváltsak el,hogy nefogyasszon párdecivel többet na ez megöli nekem a vezetés élményét.És ehez semmi köze milyen árban van az üzemanyag.Kifogy az üzemanyag tankolok és megyek tovább.A sok városi totyogás után ha kimehetek vele egy élmény,hogy tolhatom neki.Neharagudjatok rám ezért persze én is annak örülök ha kevesebb a fogyasztás de ergy bizonyos érték alá úgy sem megy.Nekem jó ez amit fogyaszt az enyém.Egy a rossz amikor kikell belőle szállni.Duzzogva de kibirom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 555 556 557 558 559 560 561 [562] 563 564 565 566 567 568 569 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.