Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 12:58:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
555
556
557
558
559
560
561
[
562
]
563
564
565
566
567
568
569
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24627457 alkalommal)
bigzso
és 49 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28050 Dátum:
2011.02.23 szerda, 11:34:16 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.23 szerda, 10:48:57
Sztm van. Szvsz euro 3-as a jobb
Szerintem is
Van a családban 1-1 mindegyikből...Most én 6,3al jártam el,fater az Euro4essel meg 6,4-6,5el...És a vezetési stílusunk elég hasonló
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28051 Dátum:
2011.02.23 szerda, 11:37:37 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.23 szerda, 11:33:27
Hát elvileg bírni kell neki
most van még csak 150e benne, még csak most kezd élni a motor, most kopnak össsze az alkatrészek
Tied azért elég jól bírja
Óó még csak 150e ? Hát akkor tényleg csak most kopnak össze a fémek ott belül
Am igen,meglepő,hogy ilyen jól bírja...A porlasztók még az eredetiek
(kop-kop) Németből hozták be,banki lefoglalt volt,elvileg 101ezerrel...Benéztem a motorba,találtam egy matricát 160ezres szervíz kb 3 hónappal az akkori vétel előtt. De mivel motorikus okés volt,megvettük. Kb 300-400ezerrel az akkori ár alatt,azóta mentünk vele 180 ezret. Kettőstömegűt kb...Óra szerint 200ezernél cseréltünk
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28052 Dátum:
2011.02.23 szerda, 11:40:34 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.02.23 szerda, 11:37:37
Óó még csak 150e ? Hát akkor tényleg csak most kopnak össze a fémek ott belül
Am igen,meglepő,hogy ilyen jól bírja...A porlasztók még az eredetiek
(kop-kop) Németből hozták be,banki lefoglalt volt,elvileg 101ezerrel...Benéztem a motorba,találtam egy matricát 160ezres szervíz kb 3 hónappal az akkori vétel előtt. De mivel motorikus okés volt,megvettük. Kb 300-400ezerrel az akkori ár alatt,azóta mentünk vele 180 ezret. Kettőstömegűt kb...Óra szerint 200ezernél cseréltünk
Értem, szóval akkor már be volt hozva Magyarországra és itt lett visszatekerve? Ilyet is csak itthon csinálnak?
Remélem az enyém is bírni fogja üzemanyag redszeri alkatrészek cseréje nélkül legalább addig mint a Tied!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28053 Dátum:
2011.02.23 szerda, 11:43:44 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.23 szerda, 11:40:34
Értem, szóval akkor már be volt hozva Magyarországra és itt lett visszatekerve? Ilyet is csak itthon csinálnak?
Remélem az enyém is bírni fogja üzemanyag redszeri alkatrészek cseréje nélkül legalább addig mint a Tied!
Aha,itt tekerték vissza,legalábbis gondolom itt,de hát ugye megtapasztaltuk mi már,hogy nem a km a lényeg...
Én is bízom benne,hogy a tied is legalább eddig fogja bírni
Majd 400ezernél jelentkezem
Az még...Kb 40ezer km...A következő 4-5 évben amíg Pécsre járok,sztem meglesz
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28054 Dátum:
2011.02.23 szerda, 12:14:37 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.23 szerda, 11:24:01
Nem olyan rossz ez a 90ló
én szerettye
Nem is a lovak számítanakó egy dízelnél, hanem a nyomaték
az meg van a 90 lovasban is elég
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28055 Dátum:
2011.02.23 szerda, 12:21:17 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.23 szerda, 12:14:37
Nem is a lovak számítanakó egy dízelnél, hanem a nyomaték
az meg van a 90 lovasban is elég
Mennyi van ebben és mennyi van a 130lovas 2.0-ban??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28056 Dátum:
2011.02.23 szerda, 12:23:56 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.02.23 szerda, 11:23:07
Szerintem simán,ha csak 1-2 km-es távokat mész,hidegindítás stb... Nekünk az 1.4es focusunk megeszi a 9-9,5et csak városban,futkározásra használva...
ha csak 1-2km-es távokat akkor szerintem a 11 se sok neki. a hideg motor zabálja a benyát...
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28057 Dátum:
2011.02.23 szerda, 12:29:24 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.23 szerda, 11:40:34
Értem, szóval akkor már be volt hozva Magyarországra és itt lett visszatekerve? Ilyet is csak itthon csinálnak?
Remélem az enyém is bírni fogja üzemanyag redszeri alkatrészek cseréje nélkül legalább addig mint a Tied!
Szerintem simán. Nekem most lett meg az óra szerinti 250e km (tuti volt visszatekerve, de sajna nincs infóm vagy becslésem se, hogy mennyit), ös mög minden eredeti benne (csúcsok, lendkerék, kuplung, stb).
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28058 Dátum:
2011.02.23 szerda, 12:34:23 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.02.23 szerda, 12:23:56
ha csak 1-2km-es távokat akkor szerintem a 11 se sok neki. a hideg motor zabálja a benyát...
Nem sok szerintem se.
Ugyanezt tapasztaltam én is. Hidegben, rövid utakon, sok lámpával nagyon megnő a fogyasztás.
Én a múltkor azt hittem, valami gond van, mert annyira magas volt a fogyasztás a fentebbi paraméterekkel.
Nem sokkal később már jobb időben, hosszabb úton meg olyan alacsony lett, hogy azon csodálkoztam.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
mondeo111
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28059 Dátum:
2011.02.23 szerda, 12:34:32 »
Lehet hogy velem van a baj, de én úgy gondolkodtam amikor megvettem ezt az autót, hogy legyen viszonylag nagy, biztonságos, gyors és ne zabálja le a fejemet!! Természetesen én sem nyomom neki ész nélkül (kivéve amikor elmegy), de sohasem az jár az eszembe hogy " jaj csak óvatosan, mert sok lesz a fogyasztásom". Mindig úgy tolom neki ahogy épp a hangulatom kívánja. Van amikor sportosan, van amikor nyugisan, de ha a fogyasztási csúcsokat akarnék döntögetni, akkor egy Lupo dieselt vettem volna.
Naplózva
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28060 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:02:06 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.23 szerda, 11:27:16
Most reményeim szerint nagy változások fognak alkalmazódni
Nagyobb gyári mondeo szoftvere
aztán kitudja, ha bírja még azt is lehet plusz felhúzni
Tényleg a szoftverfrissítés segíthet az autón? Értem ez alatt a fogyasztást, a húzást. Na mert a Ford-nál ezt ajánlották. De nekem elsőre csak pénzlehúzás ugrott be semmmi eredménnyel!? Szóval segíthet? Mennyibe fájhat egyí ilyen szoftver frissítés, és utána jár -e valamivel?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28061 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:15:40 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.23 szerda, 12:21:17
Mennyi van ebben és mennyi van a 130lovas 2.0-ban??
Alul a link, de 137.200 van az enyémben a pároméban pedig 171.380 kilcsi. Valós kilométerek nem tekergetett egyik sem.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28062 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:22:00 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.23 szerda, 13:15:40
Alul a link, de 137.200 van az enyémben a pároméban pedig 171.380 kilcsi. Valós kilométerek nem tekergetett egyik sem.
Jaaaa, én a Nm-re gondoltam mert írtad hogy a dieselben a nyomaték számit
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28063 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:25:28 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.23 szerda, 12:21:17
Mennyi van ebben és mennyi van a 130lovas 2.0-ban??
Bocsi a nyomatékra kérdeztél.
A 130 lovas TDCI (zárójelben a túltöltéssel):
Alapban nem tudom és ez sem biztos: (330Nm)
A 155 lovas TDCI:
360Nm (400nm) ezt tutira tudom
«
Utoljára szerkesztve: 2011.02.23 szerda, 13:27:23 írta Trekxc
»
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28064 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:27:09 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.23 szerda, 13:25:28
Bocsi a nyomatékra kérdeztél.
A 130 lovas TDCI (zárójelben a túltöltéssel):
Alapban nem tudom és ez sem biztos: (330Nm)
A 155 lovas TDCI:
360Nm (400nm) ez tutira tudom
A 2.0-ás 130lovas az 320Nm, és túltöltéssel 350Nm
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28065 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:27:43 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.23 szerda, 13:25:28
Bocsi a nyomatékra kérdeztél.
A 130 lovas TDCI (zárójelben a túltöltéssel):
Alapban nem tudom és ez sem biztos: (330Nm)
A 155 lovas TDCI:
360Nm (400nm) ezt tutira tudom
és a 90 lovas??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28066 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:28:58 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.02.23 szerda, 13:27:09
A 2.0-ás 130lovas az 320Nm, és túltöltéssel 350Nm
Sztm 330Nm a plafon alapban a 130 lovas TDCI-nél, de lehet rosszul tudom.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27091
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28067 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:37:56 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.23 szerda, 13:27:43
és a 90 lovas??
Kevesebb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28068 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:38:50 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.23 szerda, 13:27:43
és a 90 lovas??
Na ez jó kérdés. Nem találok ilyen motort a katalógusokban
sztm 250Nm körül lehet, ha a 115 lovas 280Nm, de ez csak sacc/kábé..
Olyat sem találok, hogy a 2.0 TDCI túl tud tölteni pedig azt hittem
Nem tudom mi itt az igazság...
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28069 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:42:15 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.02.23 szerda, 13:27:09
A 2.0-ás 130lovas az 320Nm, és túltöltéssel 350Nm
Igazad van találtam egy cikket
:
A kétliteres dízelmotorból 130 lóerős teljesítményt és 330 Nm-es maximális nyomatékot hoznak ki. Ráadásul harmadik és negyedik fokozatban padlógázas előzéskor a turbónyomás és a befecskendezett gázolajmennyiség növelésével 25-30 Nm-es többletnyomatékot termel a motor.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28070 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:43:46 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.23 szerda, 13:27:43
és a 90 lovas??
Ford Mondeo Technical
Engine: 4cyl / 1998cc
Engine Type Common-rail Turbodiesel
Maximum Power: 90ps @ 4000 rpm
Maximum Torque: 210 lb/ft @ 1500 rpm
Engine/Drive Front Engined Front Wheel Drive
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28071 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:48:53 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.23 szerda, 13:42:15
Igazad van találtam egy cikket
:
A kétliteres dízelmotorból 130 lóerős teljesítményt és 330 Nm-es maximális nyomatékot hoznak ki. Ráadásul harmadik és negyedik fokozatban padlógázas előzéskor a turbónyomás és a befecskendezett gázolajmennyiség növelésével 25-30 Nm-es többletnyomatékot termel a motor.
Az Euro 3-as TDCi? Én úgy tudtam, ott nem létezik overboost...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28072 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:52:10 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.23 szerda, 13:48:53
Az Euro 3-as TDCi? Én úgy tudtam, ott nem létezik overboost...
Mivel költözködés alatt vagyok, most nem tudom előkeresni, de van egy nyomtatott MONDEO katalógusom, amiben benne van a műszaki paramétertáblázat!
De úgy tudom, hogy ANGEL-nek van pdf-es, vagy szkennelt változata, hátha meg tuggya
nézni!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28073 Dátum:
2011.02.23 szerda, 13:58:54 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.23 szerda, 13:43:46
Ford Mondeo Technical
Engine: 4cyl / 1998cc
Engine Type Common-rail Turbodiesel
Maximum Power: 90ps @ 4000 rpm
Maximum Torque: 210 lb/ft @ 1500 rpm
Engine/Drive Front Engined Front Wheel Drive
Köszönöm
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28074 Dátum:
2011.02.23 szerda, 14:01:44 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.23 szerda, 13:48:53
Az Euro 3-as TDCi? Én úgy tudtam, ott nem létezik overboost...
Íme a cikk és a mondi az biztosan euro 3-as.
http://www.vezess.hu/teszt/teszt_ford_mondeo_20/1963/
Nekem van 3 katalógusom, de sehol sem teszik be zárójelbe a túltöltést csak a 2,2-nél. Miért nem reklámozzák a 2,0-nál?
Ford feel the....
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Dini02
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28075 Dátum:
2011.02.23 szerda, 14:53:05 »
Nos, az én fogyasztásom segítség lehet egy két kollégának
2.0 TDDI 115 Le kombi
- naponta sok indítózással, kőkemény város, dugó, lámpa is van benne : stabil 8 liter
- normál tempós autópálya (120-160 közt): 6 liter
- normál tempós autóút ( 80-120 közt + városi áthajtás): 5,5 liter
- finom autópálya (stabil 110 km/h): 4,5 liter
- finom autóút ( stabil 90+ városok): 4,5 liter
+ rommáhajtva szerpentinen, határon autózva Győr- Veszprém közt: 6,5 liter (amúgy a szintidő 35 perc
)
Mindez a téli hidegekben, max. 5 fokban. A bakonyi kiruccanáskor -3 fok volt a kinti hőmérséklet, verőfényes napsütéssel.
Nyáron remélem lejjebb megy a fogyi. 3 hnapja van nálam a kocsi, ezért akkor még nem tapasztaltam
remélem értek valamit az infóval
Naplózva
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28076 Dátum:
2011.02.23 szerda, 15:04:36 »
Idézetet írta: Dini02 - 2011.02.23 szerda, 14:53:05
Nos, az én fogyasztásom segítség lehet egy két kollégának
2.0 TDDI 115 Le kombi
- naponta sok indítózással, kőkemény város, dugó, lámpa is van benne : stabil 8 liter
- normál tempós autópálya (120-160 közt): 6 liter
- normál tempós autóút ( 80-120 közt + városi áthajtás): 5,5 liter
- finom autópálya (stabil 110 km/h): 4,5 liter
- finom autóút ( stabil 90+ városok): 4,5 liter
+ rommáhajtva szerpentinen, határon autózva Győr- Veszprém közt: 6,5 liter (amúgy a szintidő 35 perc
)
Mindez a téli hidegekben, max. 5 fokban. A bakonyi kiruccanáskor -3 fok volt a kinti hőmérséklet, verőfényes napsütéssel.
Nyáron remélem lejjebb megy a fogyi. 3 hnapja van nálam a kocsi, ezért akkor még nem tapasztaltam
remélem értek valamit az infóval
Persze, én konkrétan besárgulok, majd felrobbanok
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28077 Dátum:
2011.02.23 szerda, 15:56:10 »
Ismeri valaki ezt a könyvet?
http://www.amazon.de/gp/product/images/3768815307/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=299956&s=books
Létezik ez magyarul is, vagy csak ha lefordítom?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28078 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:08:27 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.23 szerda, 15:56:10
Ismeri valaki ezt a könyvet?
http://www.amazon.de/gp/product/images/3768815307/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=299956&s=books
Létezik ez magyarul is, vagy csak ha lefordítom?
Magyarul érdekelne engem is
. Szerintem akkor neki is állhatsz
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28079 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:11:19 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.23 szerda, 16:08:27
Magyarul érdekelne engem is
. Szerintem akkor neki is állhatsz
Jól hangzik...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28080 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:15:24 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.02.23 szerda, 16:11:19
Jól hangzik...
Meg is rendelem, aztán möglássuk, mi van benne, mert nem drága.
Te Takiatti! Az aláírásodban az idézet nem véletlenül a Pofa be c. filmből van (Jean Reno, Gerard Depardieu)?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28081 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:16:54 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.23 szerda, 16:08:27
Magyarul érdekelne engem is
. Szerintem akkor neki is állhatsz
Ez olyan mint angolul a haynes?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28082 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:19:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.23 szerda, 16:16:54
Ez olyan mint angolul a haynes?
Angolul van ilyen könyv? Linked van?
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28083 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:21:16 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.23 szerda, 15:56:10
Ismeri valaki ezt a könyvet?
http://www.amazon.de/gp/product/images/3768815307/ref=dp_image_0?ie=UTF8&n=299956&s=books
Létezik ez magyarul is, vagy csak ha lefordítom?
Limousine / Fließheck / Turnier
Benzines típusok
1,8 l / 81 kW (110 PS) CGBA/CGBB (16V Duratec HE) 11/00-
1,8 l / 92 kW (125 PS) CHBA/CHBB (16V Duratec HE) 11/00-
1,8 l / 96 kW (130 PS) --- (SCi Duratec SCi) 09/03-
2,0 l / 107 kW (145 PS) CJBA/CJBB (16V Duratec HE) 11/00-
2,5 l / 125 kW (170 PS) LCBD (V6 Duratec VE) 11/00-
3,0 l / 166 kW (226 PS) MEBA (V6 Duratec VE) 02/03-
Dízeles típusok
2,0 l / 66 kW (90 PS) D5BA (16V Duratorq DI) 11/00-
2,0 l / 85 kW (115 PS) D6BA (Duratorq DI/TDCi) 11/00-
2,0 l / 96 kW (130 PS) FMBA/FMBB (Duratorq TDCi) 11/00-
---------------------------------------------------------------------------
A Delius Klasing kiadó által kiadott "So wird's gemacht" sorozatban megjelent átfogó szerelési könyvek nemzetközi piacra készültek, ezért a német nyelvet kevésbé ismerők is biztonsággal használhatják. Az eligazodást segíti az oldalankénti 2-3 fénykép, ábra, valamint a kapcsolási rajzok.
Paraméterek: puhakötésű, méret: 190 X 260 mm, terjedelem kb. 200-300 oldal.
maróti-nál 6000ft
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28084 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:23:58 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.23 szerda, 16:16:54
Ez olyan mint angolul a haynes?
Szerintem nagyon hasonló, ha nem ugyanaz...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28085 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:30:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.23 szerda, 16:16:54
Ez olyan mint angolul a haynes?
Ez megmonnya nekem, hogy a körösztanyám által leszakított bal hátsó kapaszkodót,
hogyan tudom visszaeszkábálni?
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28086 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:32:43 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.02.23 szerda, 16:30:13
Ez megmonnya nekem, hogy a körösztanyám által leszakított bal hátsó kapaszkodót,
hogyan tudom visszaeszkábálni?
Tán csak nem túl sportosan vezettél, hogy leszakította a majrévasat...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28087 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:34:56 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.23 szerda, 16:32:43
Tán csak nem túl sportosan vezettél, hogy leszakította a majrévasat...
Nem tudom mi a faxot csinált, mert nem is vettem észre...
Kiszállt, elbúcsúztunk, pá!
Majd rá egy héttel a párom száll be a kocsiba, oszt mutatja, hogy le van fittyenve a majrévas.
Nem használtuk a járgányt, tehát biztos hogy a körösztmutter volt a tettes!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
mondeo111
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28088 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:46:43 »
Mondeo katalógus 2001-2003 37. oldalon írnak a túltöltésről.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27091
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28089 Dátum:
2011.02.23 szerda, 16:51:14 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.23 szerda, 16:21:16
Limousine / Fließheck / Turnier
Benzines típusok
1,8 l / 81 kW (110 PS) CGBA/CGBB (16V Duratec HE) 11/00-
1,8 l / 92 kW (125 PS) CHBA/CHBB (16V Duratec HE) 11/00-
1,8 l / 96 kW (130 PS) --- (SCi Duratec SCi) 09/03-
2,0 l / 107 kW (145 PS) CJBA/CJBB (16V Duratec HE) 11/00-
2,5 l / 125 kW (170 PS) LCBD (V6 Duratec VE) 11/00-
3,0 l / 166 kW (226 PS) MEBA (V6 Duratec VE) 02/03-
Dízeles típusok
2,0 l / 66 kW (90 PS) D5BA (16V Duratorq DI) 11/00-
2,0 l / 85 kW (115 PS) D6BA (Duratorq DI/TDCi) 11/00-
2,0 l / 96 kW (130 PS) FMBA/FMBB (Duratorq TDCi) 11/00-
---------------------------------------------------------------------------
A Delius Klasing kiadó által kiadott "So wird's gemacht" sorozatban megjelent átfogó szerelési könyvek nemzetközi piacra készültek, ezért a német nyelvet kevésbé ismerők is biztonsággal használhatják. Az eligazodást segíti az oldalankénti 2-3 fénykép, ábra, valamint a kapcsolási rajzok.
Paraméterek: puhakötésű, méret: 190 X 260 mm, terjedelem kb. 200-300 oldal.
maróti-nál 6000ft
Itt meg 20 Euro, ami egy picivel meg mindig olcsobb, es hozzam Becsbe ingyen elpostazzak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28090 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:03:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.23 szerda, 16:51:14
Itt meg 20 Euro, ami egy picivel meg mindig olcsobb, es hozzam Becsbe ingyen elpostazzak.
AndyA
igaz 550ft-al olcsóbb
az már majd 1,5liter go
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28091 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:06:02 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.23 szerda, 10:14:13
Van olyan itt a fórumon, aki szinte csak, vagy nagyrészt városban használja az autóját? És nem arra gondolok, aki egy kisebb város egyik főutján, ahol beáll a zöldhullámra, és átér a városon váltás nélkül 4-ben, hanem aki tényleg városban lakik, városban dolgozik oda jár vele napi 10km-tert, és erre tud fogyasztást mondani???
85% város néha az egész tank.Most hidegbe 7.3 de ha melegebb az idő akkor 6.5 város.!!!!A totyogásban ez jó nem...Néha azért megyek ki az elkerülőre,hogy meglőjem egy kicsit 100 fölé,hogy neki is meg nekem is jólegyen ....Nálam ez van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27091
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28092 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:11:18 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.23 szerda, 17:03:34
igaz 550ft-al olcsóbb
az már majd 1,5liter go
Vagy nagyjabol 10% az arbol, cserebe azert, hogy nem azonnal fogod a kezedbe, hanem varsz ra kb. egy hetet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28093 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:15:21 »
Idézetet írta: takiatti - 2011.02.23 szerda, 16:30:13
Ez megmonnya nekem, hogy a körösztanyám által leszakított bal hátsó kapaszkodót,
hogyan tudom visszaeszkábálni?
Szia!
Nálam egyszer a jobb első lötyögött és zörgött. A kapaszkodón van egy (vagy kettő) kis takarófedél alatta meg torx-os csavar, amit meghúztam és azóta rendben van.
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28094 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:21:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.23 szerda, 17:06:02
85% város néha az egész tank.Most hidegbe 7.3 de ha melegebb az idő akkor 6.5 város.!!!!A totyogásban ez jó nem...Néha azért megyek ki az elkerülőre,hogy meglőjem egy kicsit 100 fölé,hogy neki is meg nekem is jólegyen ....Nálam ez van.
nálam is ilyen üzemben van nekem 7,38 volt legutóbb a fogyi de nekem még rövidebb távokat jár inkább csak 3-4km-t
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28095 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:26:12 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.02.23 szerda, 16:19:57
Angolul van ilyen könyv? Linked van?
http://www.marotikonyvker.hu/products/product_628.html
újfent egy maróti link bocsi nem ott dolgozom csak szerintem egy nagyon rendes és korrekt cég. számomra az elmúlt évek egyetlen pozitív csalódása a magyar cégekben. legnagyobb negatívum most karikor az edigital
na de semmi off fent a linken a könyv igaz az angol verzió 8500ft de sztem megér ennyit mert legalább valamit értek belőle a németből tuti nem... még hallgatni se tudok németül nem hogy olvasni vagy megérteni
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27091
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28096 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:33:35 »
Idézetet írta: Guen - 2011.02.23 szerda, 17:26:12
http://www.marotikonyvker.hu/products/product_628.html
újfent egy maróti link bocsi nem ott dolgozom csak szerintem egy nagyon rendes és korrekt cég. számomra az elmúlt évek egyetlen pozitív csalódása a magyar cégekben. legnagyobb negatívum most karikor az edigital
na de semmi off fent a linken a könyv igaz az angol verzió 8500ft de sztem megér ennyit mert legalább valamit értek belőle a németből tuti nem... még hallgatni se tudok németül nem hogy olvasni vagy megérteni
21 ill. 25 Euro az amazon.de-n az MK3 facelift elotti ill. utani angol Haynes Manual, detto ingyen postaval Becsbe.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zoo70
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28097 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:37:38 »
Sziasztok mk3-ok,javascript:void(0);én már átléptem a mk4 közzé,de találtam német forumon pár érdekességet és eszt szeretném veletek megosztani
http://www.werner-koester.de
alatt Autotips
Naplózva
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 702
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28098 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:38:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.23 szerda, 17:33:35
21 ill. 25 Euro az amazon.de-n az MK3 facelift elotti ill. utani angol Haynes Manual, detto ingyen postaval Becsbe.
AndyA
5800 illetve 6800ft ez már viszont elég baráti na kövi hónapban rendelek hozzád egyet
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #28099 Dátum:
2011.02.23 szerda, 17:38:42 »
Idézetet írta: mondeo111 - 2011.02.23 szerda, 12:34:32
Lehet hogy velem van a baj, de én úgy gondolkodtam amikor megvettem ezt az autót, hogy legyen viszonylag nagy, biztonságos, gyors és ne zabálja le a fejemet!! Természetesen én sem nyomom neki ész nélkül (kivéve amikor elmegy), de sohasem az jár az eszembe hogy " jaj csak óvatosan, mert sok lesz a fogyasztásom". Mindig úgy tolom neki ahogy épp a hangulatom kívánja. Van amikor sportosan, van amikor nyugisan, de ha a fogyasztási csúcsokat akarnék döntögetni, akkor egy Lupo dieselt vettem volna.
Nem nincs veled baj!!!!Amikor ezeket a fogyasztási dolgokat tárgyaljuk mindig elgondolkodok,hogy van egy átlag ami mindenkinek kijött és amit a másoké fogyaszt.Ha ettől nagyon eltér akkor müszaki gond van,ha kicsit vezetési különbség az oka.De ha megyek vele akkor előtérbe kerül az élvezet és ha autópályán vagy főuton vagyok Neharagudjatok de nem az jár a fejemben,hogy ha megelőzök valakit illettve a holváltsak el,hogy nefogyasszon párdecivel többet na ez megöli nekem a vezetés élményét.És ehez semmi köze milyen árban van az üzemanyag.Kifogy az üzemanyag tankolok és megyek tovább.A sok városi totyogás után ha kimehetek vele egy élmény,hogy tolhatom neki.Neharagudjatok rám ezért persze én is annak örülök ha kevesebb a fogyasztás de ergy bizonyos érték alá úgy sem megy.Nekem jó ez amit fogyaszt az enyém.Egy a rossz amikor kikell belőle szállni.Duzzogva de kibirom.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
555
556
557
558
559
560
561
[
562
]
563
564
565
566
567
568
569
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ