Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:15:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21891614 alkalommal)
0 Felhasználó és 152 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #2150 Dátum: 2005.07.20 szerda, 10:00:00 »

Karesz!!!! A nagy lábadhoz nem 6-os, hanem min 12-es váltó kéne....mint az erőgépekben Smiley))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2151 Dátum: 2005.07.20 szerda, 11:24:00 »

r911!
 
Tudtam, hogy Rád mindig számíthatok, Smiley), van az a szám is, hogy: Mindig kell egy barát...., de ha gondolod és szerzel egyet ami beszerelhető, üsse kavics, csak aztán ne irigyeld a 1,5 literes fogyasztásomat!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2152 Dátum: 2005.07.20 szerda, 11:48:00 »

r911!
 
Tudtam, hogy Rád mindig számíthatok, Smiley), van az a szám is, hogy: Mindig kell egy barát...., de ha gondolod és szerzel egyet ami beszerelhető, üsse kavics, csak aztán ne irigyeld a 1,5 literes fogyasztásomat!!!
Rém egyszerű. Beraksz egy 3 sebességes, és egy 4 sebességest, és máris megvan. 3x4=12... Vagy berakod a 6 sebességes, sorbakötöd egy felezővel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2153 Dátum: 2005.07.20 szerda, 12:56:00 »

Csao Smiley 5x10
Köszönöm Fari!!! Wink
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2154 Dátum: 2005.07.20 szerda, 13:16:00 »

Offolok kicsit Cheesy
 
Fari, ezzel a cikk egy kicsit sántít... Hiszen, Pest-Sopron, szerintük ugye 130+80=210 km. legyen.
Odafele:
Ha Autópályán végig 150-el mentek, akkor 52 perc alatt ott voltak.
Ekkora a maradék 80 km-t ugye 1 óra alatt tették meg, ami 80km/h-s átlag.
Visszafele:
Azt mondják, hogy 100Km/h volt beállítva a pályán, ami ugye 78 perc. Tehát a 2 óra 15 perces útből 54 perc jut a sopron-győr szakaszra...
Tehát a sopron-győr szakaszt 88km/h-val teljesítették.
Ami ugye 8km/h-val több, mint az odafelé vezető húdemegyek stílusban teljesített etap... Cheesy
Tehát ez igy abszolút nem korrekt Cheesy
 
Valószínű este 8-kor már nem volt akkora forgalom, nem kellett annyit előzni, stb, stb... Amiatt fogyasztott az első esetben "sokat" a második esetben olyan keveset az "autó"...
 
És egy ilyen felkerül a vezess.hu-ra cikként... Hihetetlen...
 
Mert még, ha azt mondták volna, hogy lementem miskolcra, odafele 160-el, visszafelé 120-al, akkor még megértettem volna...
Nade így?
Mert ugye Miskolc durván 200 km/h. Az egyik esetben 75 perc, a másik esetben 100 perc. Tehát 25 perc különbség pénzben mennyi...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2155 Dátum: 2005.07.20 szerda, 13:59:00 »

pablo,
 
mikor teszel fel kepeket a megjavitott ajtoidrol ?
zacci,
 
valószínűleg ma, vagy holnap. Ma megyek megnézetni mi a fenéért rángat, de lehet hogy azok között az okok között kell keresgélni, amit te is leírál.
 
pablo
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2156 Dátum: 2005.07.20 szerda, 14:44:00 »

pablo,
 
jah, amiket a cikk megemlit az valceg tipus hiba gyanus, vagyis gyakrabban hozhato osszefuggesbe 1-1 rangatas, nem indulas a cikkben leirt hibakkal. Errol szerintem a szervizeseknek is tudni kene. Vagyis illene tudni. Ha tenlyeg altalanosithato a hiba oka.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2157 Dátum: 2005.07.20 szerda, 15:51:00 »

Rém egyszerű. Beraksz egy 3 sebességes, és egy 4 sebességest, és máris megvan. 3x4=12... Vagy berakod a 6 sebességes, sorbakötöd egy felezővel.
Hát,igen!Angelra mindíg lehet számítani.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2158 Dátum: 2005.07.20 szerda, 16:20:00 »

Sziasztok!
 
Én is TDDi -s táborba tartozom. Városban 7-8 között városon kivül max 6 litert fogyaszt az autó. Városban gyakori megállással, és ha sietek a teligázas indulásokkor eléggé nyakal a jószág. ( Persze ez még mindig 10 Liter alatt van )Németországból hazafelé végig 160-al 5,4 -re jött ki. Légkondit ha nem muszály nem használom....baromira fogja a motort,ami bosszant és 1,5 literrel többet fogyaszt.
 
Ha kérdezik átlag 6,5 litert szoktam mondani...
Laya,  (bocs az off-ért)
tudtad használni a beckert Németországban?
ÜDV.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2159 Dátum: 2005.07.20 szerda, 17:30:00 »

Zurich
 
Azóta nem voltam, Aug.8-án megyek 10 napra. Berchtesgaden-Zürich-Stuttgard
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2160 Dátum: 2005.07.20 szerda, 17:35:00 »

Pablo
 
Nekem az Escort -om ban 1.8-as motor volt ugyanaz mint a mondeoban, nekem is csinálta ezt. Nekem is 1 év volt kb mire megtalálták, de a biztitáblában volt az AC pumpa biztosítékánál valami zárlat, meg egyben a gyujtás elosztót ( Amiből a gyertyakábelek kilógnak ) vagy mifenét is kicserélték.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2161 Dátum: 2005.07.20 szerda, 17:36:00 »

Zurich
 
Azóta nem voltam, Aug.8-án megyek 10 napra. Berchtesgaden-Zürich-Stuttgard
Akkor lehet, hogy találkozunk StuttgarTban, mert arrafelé asszem én is megyek, kábé augusztus elején. Aztán meg frankfurt, a könyvkiállítás, majd újfent stuttgart.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2162 Dátum: 2005.07.20 szerda, 18:13:00 »

Pablo
 
Nekem az Escort -om ban 1.8-as motor volt ugyanaz mint a mondeoban, nekem is csinálta ezt. Nekem is 1 év volt kb mire megtalálták, de a biztitáblában volt az AC pumpa biztosítékánál valami zárlat, meg egyben a gyujtás elosztót ( Amiből a gyertyakábelek kilógnak ) vagy mifenét is kicserélték.
Laya,
o.k. megnézzük azt is.
 
Mindenkinek!
Egyébként, akinek lejárt a két év garanciája, az is márkaszervízbe viszi utána is az autóját, vagy maga cserélgeti az olajat?
Eladásnál mennyit számít a vezetett szervízkönyv?
 
pablo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2163 Dátum: 2005.07.20 szerda, 18:55:00 »

Laya,
o.k. megnézzük azt is.
 
Mindenkinek!
Egyébként, akinek lejárt a két év garanciája, az is márkaszervízbe viszi utána is az autóját, vagy maga cserélgeti az olajat?
Eladásnál mennyit számít a vezetett szervízkönyv?
 
pablo
Eladásnál annyit számít , hogy ha kérsz egy jó árat az autódért , akkor nem biztos hogy adnak érte annyit , ha ninsc vezetve a szervízkönyv.
Én se adnék , még ha szemmel láthatólag jó állapotú az autó se.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2164 Dátum: 2005.07.20 szerda, 19:37:00 »

pablo
 
Engem a Ford Petrányi jól megszivatott. Azota nem voltam ford szervizben
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2165 Dátum: 2005.07.20 szerda, 19:43:00 »

Laya,
o.k. megnézzük azt is.
 
Mindenkinek!
Egyébként, akinek lejárt a két év garanciája, az is márkaszervízbe viszi utána is az autóját, vagy maga cserélgeti az olajat?
Eladásnál mennyit számít a vezetett szervízkönyv?
 
pablo
Nem csak olajat cserélnek, hanem mondjuk féktárcsát. Nem tudom, mi van akkor, ha azt mondom, ne cseréljék ki, vajon akkor is beütik a pecsétet. Szerintem meg lehet beszélni a szervízzel, csak olajcsere, és adjon pecsétet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #2166 Dátum: 2005.07.20 szerda, 20:04:00 »

Nem csak olajat cserélnek, hanem mondjuk féktárcsát. Nem tudom, mi van akkor, ha azt mondom, ne cseréljék ki, vajon akkor is beütik a pecsétet. Szerintem meg lehet beszélni a szervízzel, csak olajcsere, és adjon pecsétet.
o.k. ezzel tisztában vagyok, hogy egy pl.: 80e km-es szervíz alkalmával nem csak olajat cserélnek, hanem mindent amit akkor épp szükséges.  
De ma voltam egy srácnál megnézetni a rángatás problémámat... Mielőtt mindent megnézett volna rényomtuk a gépre, hibakódelkérésre. 1 hiba. Aztán megnézte a vezetékeket, szűrőket, stb. Mondtam neki, hogy van számlám a 60e km-es szervízről, de nem tudtam, pontosan mi van rajta. Mint kiderült, a fékbetétek a legvégüket járják, a levegőszűrő iszu álapotban, a gázolajszűrő szintén (rendesen vízköves). Tehát nagy valószínűséggel ezek nem voltak cserélve. Tűzés haza...
Otthon számlakeresés, majd padlófogás.
SZÁMLÁN
Anyagok:
olajszűrő: 1 db 1.832 Ft
betét: 1 db 5.352 Ft
féktisztító: 1 db 672Ft
betét: 1 db 2.957 Ft
olaj - motor: 1 db 2.989 Ft
olaj - motor: 1 db 1.4949 Ft
csavar - hlf: 1 db 1.157 Ft
ablakmosó: 1 db 584 Ft
összesen: 30.492 Ft
 
Munka:
- fékrendszer ellenőrzés
- pollenszűrő ki-be
- szervízmunka
- hibakód lekérés
összesen: 27.951 Ft
 
mindösszesen: 58.443 Ft
 
Ezek után járt az agyam, hogy 60e km-es szervízen nem cserélnek alapból pollenszűrőt (csak ki-be), levegő és gázolajszűrőt? Mi az, hogy betét 1 db (2×) és csak annyiért. Egy normálisabb első fékbetét, legalább 15e Ft, egy hátsó meg 10e Ft körül van nem?
Ja, és persze a rezsióradíj 5.900 Ft+ÁFA
Szóval két év után nem hiszem, hogy szervízbe viszem.
 
pablo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2167 Dátum: 2005.07.20 szerda, 20:08:00 »

o.k. ezzel tisztában vagyok, hogy egy pl.: 80e km-es szervíz alkalmával nem csak olajat cserélnek, hanem mindent amit akkor épp szükséges.  
De ma voltam egy srácnál megnézetni a rángatás problémámat... Mielőtt mindent megnézett volna rényomtuk a gépre, hibakódelkérésre. 1 hiba. Aztán megnézte a vezetékeket, szűrőket, stb. Mondtam neki, hogy van számlám a 60e km-es szervízről, de nem tudtam, pontosan mi van rajta. Mint kiderült, a fékbetétek a legvégüket járják, a levegőszűrő iszu álapotban, a gázolajszűrő szintén (rendesen vízköves). Tehát nagy valószínűséggel ezek nem voltak cserélve. Tűzés haza...
Otthon számlakeresés, majd padlófogás.
SZÁMLÁN
Anyagok:
olajszűrő: 1 db 1.832 Ft
betét: 1 db 5.352 Ft
féktisztító: 1 db 672Ft
betét: 1 db 2.957 Ft
olaj - motor: 1 db 2.989 Ft
olaj - motor: 1 db 1.4949 Ft
csavar - hlf: 1 db 1.157 Ft
ablakmosó: 1 db 584 Ft
összesen: 30.492 Ft
 
Munka:
- fékrendszer ellenőrzés
- pollenszűrő ki-be
- szervízmunka
- hibakód lekérés
összesen: 27.951 Ft
 
mindösszesen: 58.443 Ft
 
Ezek után járt az agyam, hogy 60e km-es szervízen nem cserélnek alapból pollenszűrőt (csak ki-be), levegő és gázolajszűrőt? Mi az, hogy betét 1 db (2×) és csak annyiért. Egy normálisabb első fékbetét, legalább 15e Ft, egy hátsó meg 10e Ft körül van nem?
Ja, és persze a rezsióradíj 5.900 Ft+ÁFA
Szóval két év után nem hiszem, hogy szervízbe viszem.
 
pablo
A lényeget elfelejtettem.
Lényeg:
kicsit kiporolta a levegőszűrőt, és kifujtuk egy picit + a tartót. Azóta nem rángat...
 
Remélem tényleg csak ez volt a hiba, mivel ezután próbakör + a 2. hibakódlekérésnél hibák száma: 0!
 
pablo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2168 Dátum: 2005.07.20 szerda, 20:17:00 »

Egy Mondeo 2.0 Ghia-m van TDCI motorral. 2003-as, 6 sebességű. Jöttem le az autópályáról, majd egyszercsak menet közben elkezdett villogni az izzításjelző. A motor leállt, majd újraindítás után normálisan ment tovább. Mi lehet a hibajelenség? Ha tud valaki segíteni, kérem válaszoljon.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2169 Dátum: 2005.07.20 szerda, 21:06:00 »

Egy Mondeo 2.0 Ghia-m van TDCI motorral. 2003-as, 6 sebességű. Jöttem le az autópályáról, majd egyszercsak menet közben elkezdett villogni az izzításjelző. A motor leállt, majd újraindítás után normálisan ment tovább. Mi lehet a hibajelenség? Ha tud valaki segíteni, kérem válaszoljon.
Feanor!
Az izzításjelző villogása minden esetben valamilyen hiba megjelenítése a sofőr számára.
Nem tudhatjuk az okát,mindenkinél más és más lehet.Nálam egyszer csinálta ugyanezt,akkor a gázpedál jeladónak volt kontakthibája.
 
Sajna marad a szakszervíz,egy hibakódkiolvasásra közel 1 órát számíthatsz,ebben benne lesz a legujabb softver feltöltése.Adott esetben!
 
Az ára kb.5.000 forint.Üdv.zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2170 Dátum: 2005.07.20 szerda, 21:13:00 »

Zsoelnek!
Köszi, akkor inkább elviszem szervízbe, aztán majd kiderül.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2171 Dátum: 2005.07.20 szerda, 21:23:00 »

Feanor!
Az izzításjelző villogása minden esetben valamilyen hiba megjelenítése a sofőr számára.
Nem tudhatjuk az okát,mindenkinél más és más lehet.Nálam egyszer csinálta ugyanezt,akkor a gázpedál jeladónak volt kontakthibája.
 
Sajna marad a szakszervíz,egy hibakódkiolvasásra közel 1 órát számíthatsz,ebben benne lesz a legujabb softver feltöltése.Adott esetben!
 
Az ára kb.5.000 forint.Üdv.zsoel.
zsoel: ilyenkor nem lehet támaszkoni a műszerfali hibakódra? Napi számláló nyomvatart és autó bekapcsol. Volt róla szó nem olyan régen? Meg asszem hírek között is le van írva hogy kell.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2172 Dátum: 2005.07.20 szerda, 22:35:00 »

oké
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2173 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 08:47:00 »

zsoel: ilyenkor nem lehet támaszkoni a műszerfali hibakódra? Napi számláló nyomvatart és autó bekapcsol. Volt róla szó nem olyan régen? Meg asszem hírek között is le van írva hogy kell.
Nem tudom,lehetséges,de sokan vannak akik nem foglalkoznak ilyen dolgokkal,nem érdeklik őket a hibakódok,stb,stb...
Ha meg komolyabb a hiba,vagy azt ki kell törölni,illetve valamit újra felprogramozni,akkor azt ugyis csak a szakszervíz tudja.Zsoel.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2174 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 09:25:00 »

o.k. ezzel tisztában vagyok, hogy egy pl.: 80e km-es szervíz alkalmával nem csak olajat cserélnek, hanem mindent amit akkor épp szükséges.  
De ma voltam egy srácnál megnézetni a rángatás problémámat... Mielőtt mindent megnézett volna rényomtuk a gépre, hibakódelkérésre. 1 hiba. Aztán megnézte a vezetékeket, szűrőket, stb. Mondtam neki, hogy van számlám a 60e km-es szervízről, de nem tudtam, pontosan mi van rajta. Mint kiderült, a fékbetétek a legvégüket járják, a levegőszűrő iszu álapotban, a gázolajszűrő szintén (rendesen vízköves). Tehát nagy valószínűséggel ezek nem voltak cserélve. Tűzés haza...
Otthon számlakeresés, majd padlófogás.
SZÁMLÁN
Anyagok:
olajszűrő: 1 db 1.832 Ft
betét: 1 db 5.352 Ft
féktisztító: 1 db 672Ft
betét: 1 db 2.957 Ft
olaj - motor: 1 db 2.989 Ft
olaj - motor: 1 db 1.4949 Ft
csavar - hlf: 1 db 1.157 Ft
ablakmosó: 1 db 584 Ft
összesen: 30.492 Ft
 
Munka:
- fékrendszer ellenőrzés
- pollenszűrő ki-be
- szervízmunka
- hibakód lekérés
összesen: 27.951 Ft
 
mindösszesen: 58.443 Ft
 
Ezek után járt az agyam, hogy 60e km-es szervízen nem cserélnek alapból pollenszűrőt (csak ki-be), levegő és gázolajszűrőt? Mi az, hogy betét 1 db (2×) és csak annyiért. Egy normálisabb első fékbetét, legalább 15e Ft, egy hátsó meg 10e Ft körül van nem?
Ja, és persze a rezsióradíj 5.900 Ft+ÁFA
Szóval két év után nem hiszem, hogy szervízbe viszem.
 
pablo
pablo,
 
Haaat nem csoda, hogy ilyen negativ velemeny alakult ki a szervizekrol. Kibadragan dolgoznak es tul keppen nem csinalnak semmit. Tisztelet a kivetel..
 
Egyebkent normal esetben 20e-kent cserelni kell Levego, pollen, uzemanyag es olaj szurot !
Ezen kivul 60e-res szervizen izzitogyertyat is cserelni kellett volna ! +meg ami hamarabb elkopott, pl. fekbetetek.
Egyebkent a kis tablazat alapjan 60e-res szervizen normal esetben nem cserelnek fektarcsat, betetet.
Ofcoz ettol fuggetlenul meg kiszamlazhatjak Cool Es ezt ezexerint meg is teszik 8(
 
En pl. meg nem voltam a Vaci uti Auto Fort-nal, de erosen gondolkodom rajta, hogy nem is megyek oda soha ! Miert ? A verdam mindvegig ott lett szervizelve. Es olyan feluletes munkat vegeztek par esetben, hogy hajajjj. E maitt azott be a verda pl. a pollenszuronel, e miatt talatam nagy muanyag darabokat a legszurohazban !!! Es legutobbi szervizen kivettek az elozo tulaj kihangosito cuccat es az anyos labternel levo muanyag burkolatot tarto csavarokat nekem kellett meghuzni, mert majdnem kiestek a helyukrol. Szerencsere a hanyag munkajuk kart nem okozott, de hat koszonom szepen, de 5900ft+Afa szerviz munkadijjert nekem nem kell ilyen munka ! Ez nem munka, hanem ganyolas. Elnezest, hogy ilyeneket irok egy szervizrol, de ezaz igazsag. Arrol nem is beszelve, hogy a Vaci uti szervizben van lakatos/fenyezo muhely, de baxtak megcsinalni az ajto rohadast. Ecceruen xartak ra. Ezert kell szervizkonyv a 12ev garihoz, hogy lassak, nem dolgoztak meg a penzukert ? Namost, ha oda megyek a szervizkonnyvel es rohado ajtokkal, akkor most mifax van ? Mert ha mar ott tartunk, hogy olyan alkatreszt is kicserelnek (papiron), amit talan nem is kene, vagy nem is cserelnek ki (csak papiron), akkor aza minimum, hogy a garancialis hibat is kijavitsak, amit viszont kotelesseguk !
Szal innentol kezdve nem ertem miert kell szervizkonyv a 12ev rohadas garihoz !? Hogy bebizonyitsak maguknak, hogy nem vegeztek jol a munkajukat ? Vagy hogy lassak, eddig mennyire hozutak le a usert, es ennek megfeleloen "mar ugyis kifizette az ajto javitas koltseget is, azzal, hogy nalunk szervizelte verdajat hehe )Ezt e nelkul is tudom, lsd. beazas, vissza nem tekert csavarok stb. jah, es amirol meg nem tudok...
 
Mar csak Devlin fele Solymari ford szervizben bizhatok...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2175 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 10:58:00 »

Sziasztok!
 
Nem tudja valamelyikőtök, hogy a mondi kulcsát (2001-es modell, amin 3 gomb van (nyiltás, zárás, csomagtartó)) hogyan kell szétszedni?
Ugyanis döglődik benne az elem, ki akarnám cserélni, de hiába küzdök vele, nem sikerült szétszednem...
Valószínű pattintós lesz, de nem akarom széttörni azáltal, hogy rossz helyen feszítem meg...
 
Thx, Kisbér
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2176 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 11:42:00 »

Kisber,
Sima irodai ollóval is megoldható, nem a gombos oldalán, hanem ahol a Ford logó van, talász egy bemélyedést, oda olló/csavarhúzó be, így le tudod feszíteni a kulcs száras részét. A csupasz "magon" kétoldalt apró fülek, ezeket lefeszíted, és eljutsz az elemhez.
Működik, mert kipróbáltam (egy cégesen...)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2177 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 11:52:00 »

pablo,
 
Haaat nem csoda, hogy ilyen negativ velemeny alakult ki a szervizekrol. Kibadragan dolgoznak es tul keppen nem csinalnak semmit. Tisztelet a kivetel..
 
Egyebkent normal esetben 20e-kent cserelni kell Levego, pollen, uzemanyag es olaj szurot !
Ezen kivul 60e-res szervizen izzitogyertyat is cserelni kellett volna ! +meg ami hamarabb elkopott, pl. fekbetetek.
Egyebkent a kis tablazat alapjan 60e-res szervizen normal esetben nem cserelnek fektarcsat, betetet.
Ofcoz ettol fuggetlenul meg kiszamlazhatjak Cool Es ezt ezexerint meg is teszik 8(
 
En pl. meg nem voltam a Vaci uti Auto Fort-nal, de erosen gondolkodom rajta, hogy nem is megyek oda soha ! Miert ? A verdam mindvegig ott lett szervizelve. Es olyan feluletes munkat vegeztek par esetben, hogy hajajjj. E maitt azott be a verda pl. a pollenszuronel, e miatt talatam nagy muanyag darabokat a legszurohazban !!! Es legutobbi szervizen kivettek az elozo tulaj kihangosito cuccat es az anyos labternel levo muanyag burkolatot tarto csavarokat nekem kellett meghuzni, mert majdnem kiestek a helyukrol. Szerencsere a hanyag munkajuk kart nem okozott, de hat koszonom szepen, de 5900ft+Afa szerviz munkadijjert nekem nem kell ilyen munka ! Ez nem munka, hanem ganyolas. Elnezest, hogy ilyeneket irok egy szervizrol, de ezaz igazsag. Arrol nem is beszelve, hogy a Vaci uti szervizben van lakatos/fenyezo muhely, de baxtak megcsinalni az ajto rohadast. Ecceruen xartak ra. Ezert kell szervizkonyv a 12ev garihoz, hogy lassak, nem dolgoztak meg a penzukert ? Namost, ha oda megyek a szervizkonnyvel es rohado ajtokkal, akkor most mifax van ? Mert ha mar ott tartunk, hogy olyan alkatreszt is kicserelnek (papiron), amit talan nem is kene, vagy nem is cserelnek ki (csak papiron), akkor aza minimum, hogy a garancialis hibat is kijavitsak, amit viszont kotelesseguk !
Szal innentol kezdve nem ertem miert kell szervizkonyv a 12ev rohadas garihoz !? Hogy bebizonyitsak maguknak, hogy nem vegeztek jol a munkajukat ? Vagy hogy lassak, eddig mennyire hozutak le a usert, es ennek megfeleloen "mar ugyis kifizette az ajto javitas koltseget is, azzal, hogy nalunk szervizelte verdajat hehe )Ezt e nelkul is tudom, lsd. beazas, vissza nem tekert csavarok stb. jah, es amirol meg nem tudok...
 
Mar csak Devlin fele Solymari ford szervizben bizhatok...
háj zacci,
 
Szerintem sem vidd a Váci útra, de Solymáron kívül is van még normális szervíz - gondolom én - csak meg kell találni. Na mindegy. De elég kontár munkát végeztek a rozsdák javításánál. (képek talán este)
Szóval szervízkönyv, vagy sem? Ez itt a kérdés.  
Két év után felesleges, az eladandó autón úgy is látszik milyen állapotban van.
 
pablo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2178 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 12:07:00 »

Sziasztok!
 
Nem tudja valamelyikőtök, hogy a mondi kulcsát (2001-es modell, amin 3 gomb van (nyiltás, zárás, csomagtartó)) hogyan kell szétszedni?
Ugyanis döglődik benne az elem, ki akarnám cserélni, de hiába küzdök vele, nem sikerült szétszednem...
Valószínű pattintós lesz, de nem akarom széttörni azáltal, hogy rossz helyen feszítem meg...
 
Thx, Kisbér
GreenDog: Thx, sikerült szíííjjeszednem a kulcsot Cheesy
Felírtam az elem számát Cheesy
Tehát aki cserélni akar, annak mondom, hogy az MKIII-ba:
CR2032 3V-os elem kell (2 l-el kell írni az elemet? Cheesy)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2179 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 12:13:00 »

pablo,
 
naja, csak nekem nincs se idom, se turelmem normalis szervizt keresgetni. Elvileg eza forum is rezsben arra valo, hogy a usereket informalja akar megnizhato szerviz kapcsan.
 
Hat nemtom, en elsosorban olyan verdat kerestem, ami szervizkonyves, vagy ha nincs is vegig vezetve, akkoris kideritheto sok minden belole. Foleg a valos km. Nameg, hogy most igy kiderult, hogy a rohadasbol adodo garancialis javitas csak ugy vegezheto L, ha van vezetett szervizkonyv, bar ezt meg senki nem magyarazta el nekem, hogy mi koze a kasztni rohadasnak a levegoszurohoz, vagy a motorolajhoz...(Ez egy szep kibaxott arukapcsolas. Szerintem ez torvenytelen. Nah mind1...) igy jo ha van szervikonyve a verdanak. En nem bantam meg, hogy szervizkonyves verdat vettem. Meg ha rohad is az ajtaja, meg neha szutyok modon szervizeltek.
 
kepeket el ne felejtsd ! Cool
kuldheted a cimemre is: zacci@amiga.hu
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2180 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 12:32:00 »

Én azt mondom egyébként, hogy inkább megéri egy haverhoz vinni szervízeltetni az autót, mint egy szakszervízbe Cheesy
Biztosan azt teszi bele, amit viszel neki, biztosan nem b@sz át, és még olcsóbb is...
Nekem nemrég volt a 100e km-es szervízem, a 80-ast, meg az előtte lévőket az előző tulaj csináltatta szervízben...
Attól függetlenül, hogy minden alkalommal minden szűrőt cseréltek (legalábbis papíron), szerintem a pollenszűrő még az életben nem volt kicserélve...  
Azt mondta az előző tulaj, hogy kb 50e km-nél kezdett el furi hangot adni a ventillátor, és azóta él vele együtt.
Mikor szétszedtük a pollenszűrő házát, láttuk, hogy szarra van szakadva a szűrő... Tehát azt tuti nem cserélték a 60-as, és a 80-as szervíznél (tehát mondom én, akkor miért cserélték volna a 20-as, 40-esnél? Cheesy).
Kicseréltük, és elhallgatott a ventillátor.
 
Jah, és ha elfogadtok egy jó tanácsot: Szerintem ne 20e km után cseréljetek olajat a verdában... Én megnéztem azt az olajat, amit 80-100-ig használtam... Hát már szinte semmi kenése nem volt...
Én megfogadtam, hogy 15e km-enként lecserélem... Szerintem ennyit megér a kicsike...
 
Kisbér
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2181 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 12:53:00 »

kisber_2,
 
jaja, mintha a kezi konyv is azt irna, hogyha varosban hasznalja a user a verdajat, akkor tessek picit surubben cserelni az olajat. Azaz 5e km mar mind1 a penztarcanak, de a motornak nem mind1.
Hamarosan enis viszem, pedig nekem 140volt szerviz es most 152nel all a szamlalo.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2182 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 14:40:00 »

Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy reklámot csináljak az általam legkézségesebbnek, leglelkiismeretesebbnek és legkorrektebbnek tartott szervíznek.Csak ajánlani tudom.
 
MOLTIM - Gyál, Jókai utca 1.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2183 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 15:58:00 »

laya,
 
ez valami marka szeriv szeruseg ? ergo tudnak pocsetelni ? Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #2184 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 17:52:00 »

Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy reklámot csináljak az általam legkézségesebbnek, leglelkiismeretesebbnek és legkorrektebbnek tartott szervíznek.Csak ajánlani tudom.
 
MOLTIM - Gyál, Jókai utca 1.
Én a csepeli Ford Autonettet ajánlom, ha márkaszervízt keresel, de csak nagyon halkan, mert még nem intéztem el a mondeo klubos kedvezményünket, amit Fusim Misinek ígértem...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2185 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 18:10:00 »

ja
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2186 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 23:27:00 »

GreenDog: Thx, sikerült szíííjjeszednem a kulcsot Cheesy
Felírtam az elem számát Cheesy
Tehát aki cserélni akar, annak mondom, hogy az MKIII-ba:
CR2032 3V-os elem kell (2 l-el kell írni az elemet? Cheesy)
Kisber_2,
 
ugyan ez a CR2032 kell a PDA -mba is, könnyű lesz megjegyeznem. Smiley))
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2187 Dátum: 2005.07.21 csütörtök, 23:29:00 »

Kisber,
Sima irodai ollóval is megoldható, nem a gombos oldalán, hanem ahol a Ford logó van, talász egy bemélyedést, oda olló/csavarhúzó be, így le tudod feszíteni a kulcs száras részét. A csupasz "magon" kétoldalt apró fülek, ezeket lefeszíted, és eljutsz az elemhez.
Működik, mert kipróbáltam (egy cégesen...)
Kis ezermester
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2188 Dátum: 2005.07.22 péntek, 08:36:00 »

zacci
 
Nem márka szervíz, de nagyon felszerelt, profi ISO minősítésű szerviz. A tulaj X évig Münchenben volt BMW szervíz vezető.
 
Úgy tudom most valami szabályzás szerint bármilyen ISO minősítésű szuervíz pecsételhet és el kell fogadják. De ezt azért meg kell kérdezni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2189 Dátum: 2005.07.22 péntek, 09:43:00 »

Kérdések-be qkkancsatok át Atisch kulcsügyére ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2190 Dátum: 2005.07.22 péntek, 10:24:00 »

ausztriába kell vinni szervizbe az tuti. és nem drágább
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2191 Dátum: 2005.07.22 péntek, 11:18:00 »

Kis ezermester
Hát kísérletező kedvemben voltam.
Persze azért a biztonság kedvéért nem a sajátomon :-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2192 Dátum: 2005.07.22 péntek, 11:30:00 »

Hát kísérletező kedvemben voltam.
Persze azért a biztonság kedvéért nem a sajátomon :-)))

Kis illusztráció a témához, szívesen
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2193 Dátum: 2005.07.22 péntek, 17:41:00 »

Laya,
 
nekem aztan mind1, hogy a sarki fuszeres, vagy maga a jo isten a szervizes, csak adjon pocsetet es dolgozzon tisztessegesen Cool
A ford markaszervizek tobbsege is ilyen hudeszupermarkaszerviz meg minden, de a hozzaallas, szakszeru munka az ohne. Cool
Aze koszi a tippet, most mar legalabb van par szerviz, ahol nem csak negativ elmenyek ertek a usereket. Ez mar csak jelent valamit Cool))
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2194 Dátum: 2005.07.22 péntek, 20:58:00 »

Hát kísérletező kedvemben voltam.
Persze azért a biztonság kedvéért nem a sajátomon :-)))
Zoldkutya,
 
de egyáltalán minek kell szétszedni?
Nekem régen se az MK2 -be (6év alatt), se ebbe az MK3 -ba (4év alatt) nem merült még le.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2195 Dátum: 2005.07.23 szombat, 12:00:00 »

Zoldkutya,
 
de egyáltalán minek kell szétszedni?
Nekem régen se az MK2 -be (6év alatt), se ebbe az MK3 -ba (4év alatt) nem merült még le.
Én csak Kisbernek segítettem (ld. #2252), mert jó fej vagyok
 
Mellesleg nekem már kellett elemet cseréltetnem anno az Escortomban, 5 éves korában. De akkor még nyuszi voltam, és ikább szervízzel csináltattam meg (5,500 Ft)
 
ZK
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2196 Dátum: 2005.07.23 szombat, 16:25:00 »

Hát kísérletező kedvemben voltam.
Persze azért a biztonság kedvéért nem a sajátomon :-)))
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2197 Dátum: 2005.07.23 szombat, 22:47:00 »

Én csak Kisbernek segítettem (ld. #2252), mert jó fej vagyok
 
Mellesleg nekem már kellett elemet cseréltetnem anno az Escortomban, 5 éves korában. De akkor még nyuszi voltam, és ikább szervízzel csináltattam meg (5,500 Ft)
 
ZK
Zoldkutya,
 
nem is segítség miatt írtam, hanem, hogy mi vitt rá arra, hogy egy jó kulcsot szétszedj. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #2198 Dátum: 2005.07.25 hétfő, 09:05:00 »

Sziasztok!
 
Van egy kis bajom Smiley Múltkor egy gödörbe belemenvén kicsorbitotam a felnimet. Ngy dirrel-durral Demszky-t szídva elővettem az emelőt és kicseréltem a kereket. DE most nem birom visszatenni a gyári helyre az emelőt. Tudom nagyon szőke-rendőrnő vagyok, de küldjön már valaki egy képet vagy valamit hogyan kell visszatenni Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2199 Dátum: 2005.07.25 hétfő, 09:41:00 »

Zoldkutya,
 
nem is segítség miatt írtam, hanem, hogy mi vitt rá arra, hogy egy jó kulcsot szétszedj. Smiley
A kíváncsiság.
Biztos az X kromoszómám tehet róla
Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.