Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:22:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 598 599 600 601 602 603 604 [605] 606 607 608 609 610 611 612 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21870136 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #30200 Dátum: 2011.06.15 szerda, 08:42:18 »

fogalmam sincs az ötödik sebesség című műsorról, de ma már olyan hegesztési technikák vannak, h pislogásra minden ok megvan.
igazából viszont maga a hegesztés csak másodlagos.

Nem tudom, te hogy vagy vele, de a megfelelő hegesztési eljárással plusz szilárdságot lehet bevinni a kasztniba. Itt elsősorban a gyári eljárásra gondolok. A mostani VW-k már nem ponthegesztéssel készülnek, hanem folytonos varratokkal (lézeres hegesztés), és a kasztni sokkal szilárdabb a ponthegesztettel szemben...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30201 Dátum: 2011.06.15 szerda, 08:45:17 »

Nem tudom, te hogy vagy vele, de a megfelelő hegesztési eljárással plusz szilárdságot lehet bevinni a kasztniba. Itt elsősorban a gyári eljárásra gondolok. A mostani VW-k már nem ponthegesztéssel készülnek, hanem folytonos varratokkal (lézeres hegesztés), és a kasztni sokkal szilárdabb a ponthegesztettel szemben...

http://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k

Tessék itt az említett videó Smiley
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30202 Dátum: 2011.06.15 szerda, 09:18:19 »

Nem tudom, te hogy vagy vele, de a megfelelő hegesztési eljárással plusz szilárdságot lehet bevinni a kasztniba. Itt elsősorban a gyári eljárásra gondolok. A mostani VW-k már nem ponthegesztéssel készülnek, hanem folytonos varratokkal (lézeres hegesztés), és a kasztni sokkal szilárdabb a ponthegesztettel szemben...

a hegesztési eljárás a két anyag kapcsolatát erősíti, amit ha így közelítünk meg akkor igen ... plusz szilárdságot ad a kasztninak.
a folyamatos varrat kisebb eséllyel szakad le mint a ponthegesztés (persze ha hegesztésről beszélünk nem taknyolásról). ha 1 ütközésnél elszakad a ponthegesztés akkor a gyűrődési zóna már nem tudja ellátni a feladatát. míg a folyamatos hegesztés végig a helyén tartja a vasat, így az utolsó pillanatig tud tompítani.
persze ha ennyire egyszerű lenne a dolog akkor sose használtak volna ponthegesztést de a lényeg nem is a hegesztési technikák kitárgyalása!
egyszerűen baromság az állítás, h az újrahegesztés miatt lett erősebb, ezáltal veszélyesebb a kasztni!!!
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30203 Dátum: 2011.06.15 szerda, 10:17:10 »

a hegesztési eljárás a két anyag kapcsolatát erősíti, amit ha így közelítünk meg akkor igen ... plusz szilárdságot ad a kasztninak.
a folyamatos varrat kisebb eséllyel szakad le mint a ponthegesztés (persze ha hegesztésről beszélünk nem taknyolásról). ha 1 ütközésnél elszakad a ponthegesztés akkor a gyűrődési zóna már nem tudja ellátni a feladatát. míg a folyamatos hegesztés végig a helyén tartja a vasat, így az utolsó pillanatig tud tompítani.
persze ha ennyire egyszerű lenne a dolog akkor sose használtak volna ponthegesztést de a lényeg nem is a hegesztési technikák kitárgyalása!
egyszerűen baromság az állítás, h az újrahegesztés miatt lett erősebb, ezáltal veszélyesebb a kasztni!!!

Pedig van benne igazsag. Ha nem gyurodik, aminek kellene, hanem csak siman kozvetiti a becsapodas impulzusat a vezeto fele, az eleg nagy baj. Az igazsag masik fele viszont az, hogy a gyurodo zonat sem csereltek a filmben, csak kikitteltek simara, igy az mar eleve roggyantan varja a masodik pofont.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #30204 Dátum: 2011.06.15 szerda, 10:19:25 »

Sziasztok!

Klíma problémával fordulnék hozzátok.
Egy 2,2 2005 mondeo-m van. Álló helyzetben ill lassú tempónál nem hűt a klíma. Nem pörög fel a vantillátor. Az hallom hogy kapcsolna de nem történik semmi. A gázt már nézettem az rendben van.
Esetleg van valakinek ötlete hogy mi lehet a hiba?

Segítséget előre is köszönöm!

Tamás
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #30205 Dátum: 2011.06.15 szerda, 10:21:04 »

Bocs hogy ide írtam de nem találtam jobb helyet
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #30206 Dátum: 2011.06.15 szerda, 10:33:14 »

Ez azt jelenti, hogy rendes tempónál meg megy?

Sziasztok!

Klíma problémával fordulnék hozzátok.
Egy 2,2 2005 mondeo-m van. Álló helyzetben ill lassú tempónál nem hűt a klíma. Nem pörög fel a vantillátor. Az hallom hogy kapcsolna de nem történik semmi. A gázt már nézettem az rendben van.
Esetleg van valakinek ötlete hogy mi lehet a hiba?

Segítséget előre is köszönöm!

Tamás
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #30207 Dátum: 2011.06.15 szerda, 10:40:48 »

Ez azt jelenti, hogy rendes tempónál meg megy?


Igen
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #30208 Dátum: 2011.06.15 szerda, 11:30:36 »

Igen

ja és ha áll az autó és bekapcsolom a klímát a motortérben  bal oldalon valami kis kapcsoló folyton kapcsolna és teljesen bemelegszik.
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #30209 Dátum: 2011.06.15 szerda, 12:11:55 »

a hegesztési eljárás a két anyag kapcsolatát erősíti, amit ha így közelítünk meg akkor igen ... plusz szilárdságot ad a kasztninak.
a folyamatos varrat kisebb eséllyel szakad le mint a ponthegesztés (persze ha hegesztésről beszélünk nem taknyolásról). ha 1 ütközésnél elszakad a ponthegesztés akkor a gyűrődési zóna már nem tudja ellátni a feladatát. míg a folyamatos hegesztés végig a helyén tartja a vasat, így az utolsó pillanatig tud tompítani.
persze ha ennyire egyszerű lenne a dolog akkor sose használtak volna ponthegesztést de a lényeg nem is a hegesztési technikák kitárgyalása!
egyszerűen baromság az állítás, h az újrahegesztés miatt lett erősebb, ezáltal veszélyesebb a kasztni!!!

Ebben teljesen egyetértünk.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30210 Dátum: 2011.06.15 szerda, 14:15:04 »

Sziasztok! Ismét Hozzátok fordulok segítségért, azért írok az általános témába, mert több mondeo több problémájáról van szó. Előre szólnék, hogy egyik autó sem az enyém, csak mindkettőnek én "viselem gondját", így nem mindig van hozzáférésem hozzájuk, illetve nem tudom elvinni őket hirtelen felindulásból szervizekbe.

Az egyik egy 2001-es 2.0-es benzines, tehát bőven benne van a szívósori gonddokkal küszködő szériában. A márkaszervizben rákérdeztünk a dologra, és azt mondták, hogy volt valami visszahívás féle, amiben javították az ilyen szívósorokat, és hogy ez az autó nincs a listájukon, tehát biztosan javítva volt (M.o-i a kocsi, de használtan lett megvéve.). Visszakeresgéltem a fórumon, de nem találtam visszahívásról semmit. A kocsiban 150e km sincs (tényleg  smile ), így még ha hibás lenne a dolog, akkor sem jött volna elő feltétlenül. A szívósor maga régi típusú, ezt valami cső vastagságával ellenőriztem (külföldi oldalon találtam, hogy melyiket nézzem), de semmilyen kattogás nem hallatszik. Szerintetek lehet hinni márkaszerviznek, vagy érdemes inkább szétszedni, és javítani/kiherélni?

A másik kocsi egy 2004-es 2.0 tdci, 130 lovas, ebben 312e km van. Az egyik gond, hogy 10e km alatt elfogyott belőle valamivel több, mint 1l olaj, illetve az utóbbi időben víz is fogy belőle. Az olajbetöltő nyílás nem "majonézes", hanem teljesen tiszta olajos, nem tol ki fehér füstöt a motor, ebből gondolnám, hogy nem hengerfej tömítés, de jelentős folyás nyomát se olajból, se vízből nem találtam. Mennyire érdemes aggódni? A másik, hogy a márkaszerviz szerint a gyári porlasztók a végük felé járnak (ez érezhető is, indításnál 1s-ig füst, alapjárat hangos), de még sosem volt izzítóvillogásos tiltás. Amíg nincs tiltás kipörgetve, addig nem is kell aggódni, vagy így is megeshet, hogy egyszer csak mozgásképtelen lesz? Amúgy a márkaszervíz ~800 ezres ajánlatot adott a porlasztó+szivattyú munkára, ez mennyire reális? A harmadik, hogy hidegen a kettest nehezen veszi a kocsi (MMT6), bár tudom, hogy nem megoldás, de érdemes lenne lecserélni a váltóolajat? Az utolsó dolog, hogy nagyképernyős navi van benne. Az antennát csak ideiglenesen tudtam megjavítani, gondoltam működni fog csak az autó jelei alapján is, de a szervízmenüjében nézegettem, és a vehicle signals-ban (azt hiszem így hívják), mindig az aktuális sebesség ötödét kapja. Esetleg erre valami ötlet, hogy mitől van?

Előre is köszön a segítséget!
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #30211 Dátum: 2011.06.15 szerda, 15:15:24 »

... A harmadik, hogy hidegen a kettest nehezen veszi a kocsi (MMT6), bár tudom, hogy nem megoldás, de érdemes lenne lecserélni a váltóolajat?...

Ezzel én is így jártam. Ha GF (gány faktor) kb. 3.5 (5-nél kisbaltához nyúlsz), egy olajcsere kb. 2-re levitte. Szóval, ha a váltó alapvetően nem ***, csak Ford, akkor az olajcsere jobbít. Nekem érdemben javított.  wave
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #30212 Dátum: 2011.06.15 szerda, 17:38:47 »

Pedig van benne igazsag. Ha nem gyurodik, aminek kellene, hanem csak siman kozvetiti a becsapodas impulzusat a vezeto fele, az eleg nagy baj. Az igazsag masik fele viszont az, hogy a gyurodo zonat sem csereltek a filmben, csak kikitteltek simara, igy az mar eleve roggyantan varja a masodik pofont.

AndyA


pont ezert hallgatom vegyes erzelmekkel, amikor valaki azt mondja, hogy a regi kocsikban meg volt anyag, meghogy a regi volvojaval belement egy puntoba, es csak leesett a rendszama, a punto meg szarra torott. Nade ugye pont azert, mert a puntoban van gyurodo zona, ami el is nyelte az energiakat, mig a volvoban az okos ember veseje, maja, tudeje stb nyeli el ezeket a nem kicsi energiakat esetenkent, mert a kocsi az nem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30213 Dátum: 2011.06.15 szerda, 17:58:46 »

pont ezert hallgatom vegyes erzelmekkel, amikor valaki azt mondja, hogy a regi kocsikban meg volt anyag, meghogy a regi volvojaval belement egy puntoba, es csak leesett a rendszama, a punto meg ***ra torott. Nade ugye pont azert, mert a puntoban van gyurodo zona, ami el is nyelte az energiakat, mig a volvoban az okos ember veseje, maja, tudeje stb nyeli el ezeket a nem kicsi energiakat esetenkent, mert a kocsi az nem.

Passziv biztonsagot egyetlen dologbol lehet csinalni: sok kilo hideg vasbol. Pont. Ez a Volvoban megvan, ketsegtelenul. Es adott esetben a Punto elleneben meg nem is lassul olyan nagyot, hogy maj es sziv szakadjon le odabenn. Volt a Top Gearben egy VW Phaeton-VW Polo rangado. Haaaat... Azota el tudom hinni az ilyen Volvorol leesett a rendszam kategoriaju sztorikat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #30214 Dátum: 2011.06.15 szerda, 18:11:21 »

Passziv biztonsagot egyetlen dologbol lehet csinalni: sok kilo hideg vasbol. Pont. Ez a Volvoban megvan, ketsegtelenul. Es adott esetben a Punto elleneben meg nem is lassul olyan nagyot, hogy maj es sziv szakadjon le odabenn. Volt a Top Gearben egy VW Phaeton-VW Polo rangado. Haaaat... Azota el tudom hinni az ilyen Volvorol leesett a rendszam kategoriaju sztorikat.

AndyA

had cafoljam most az egeszet egy masikkal Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30215 Dátum: 2011.06.15 szerda, 19:35:24 »

had cafoljam most az egeszet egy masikkal Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY


Kb. a 850-es volt az elso, amit mar ilyesmik figyelembevetelevel epitettek, a 940-es nem tul jo pelda. A 850-esrol amugy van sajat toresteszt-tapasztalatom, ugyhogy megsaccolom, azzal nem igy nezett volna ki ez a csatt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30216 Dátum: 2011.06.15 szerda, 19:47:23 »

Sziasztok!

Egy kérdés...Ma a kocsi alá kellett nézni turbócsőrepedés miatt,és úgy néz ki nincsen meg a motorvédő burkolatnak a "helye"(a lyukak),ahova fel lehetne rakni...Ez lehetséges? A gép 2007-es MK3-as...
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30217 Dátum: 2011.06.15 szerda, 20:00:01 »

Ebben teljesen egyetértünk.

én eddig is erről beszéltem, nem másról.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30218 Dátum: 2011.06.15 szerda, 20:02:32 »

Sziasztok!

Egy kérdés...Ma a kocsi alá kellett nézni turbócsőrepedés miatt,és úgy néz ki nincsen meg a motorvédő burkolatnak a "helye"(a lyukak),ahova fel lehetne rakni...Ez lehetséges? A gép 2007-es MK3-as...
nem lyukak, hanem kis téglalapok vannak kivágva, azokba kell belerkani a patentokat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30219 Dátum: 2011.06.15 szerda, 20:04:09 »

nem lyukak, hanem kis téglalapok vannak kivágva, azokba kell belerkani a patentokat

Értem...Hát akkor majd következő felemelés alkalmával alánézek Smiley
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #30220 Dátum: 2011.06.15 szerda, 23:40:06 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy tudja-e valaki,hogyan kell kivenni az első ülés fejtámláját?
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30221 Dátum: 2011.06.15 szerda, 23:42:52 »

Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy tudja-e valaki,hogyan kell kivenni az első ülés fejtámláját?
van mind2 tövében a kis fekete kerek műanyagon egy-egy benyomható fül, azt benyomod és kihúzhatóak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ghiazoli
Vendég
« Új hozzászólás #30222 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 00:59:22 »

sziasztok
el kezdett csuszkálni a kuplungom,6 sebességes TDCI-m van,mi most a jó ár kuplungtárcsa+szerkezet+kinyomócsapágyra?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30223 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 01:02:21 »

sziasztok
el kezdett csuszkálni a kuplungom,6 sebességes TDCI-m van,mi most a jó ár kuplungtárcsa+szerkezet+kinyomócsapágyra?
asszem 140eft körül, de van olyan, aki nem rég cserélte, majd ő megmondja Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tomi20
Vendég
« Új hozzászólás #30224 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 07:00:41 »

had cafoljam most az egeszet egy masikkal Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY


Ezzel kapcsolatban a műsort elég kemény "támadás" érte, ami után beismerték, hogy a video FAKE volt. A Volvo be volt vagdalva.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #30225 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 12:54:49 »

Ezzel kapcsolatban a műsort elég kemény "támadás" érte, ami után beismerték, hogy a video FAKE volt. A Volvo be volt vagdalva.


ne má  szomoru1 van erről valami anyagod?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30226 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 13:09:57 »

ne má  szomoru1 van erről valami anyagod?

Keress ra a gugliban. De altalaban azt irjak, hogy lassitsd ki a videot nagyjabol 2:33-2:40 kozott, es probald megtalalni a Volvo motorjat. Sehol nem latszik, es annyi hely meg nincs a vezeto baba laba-tuzfal-motorter vonalon, hogy oda kozben valahova begyurodhetett volna. Marpedig ha anelkul toltak szembe a Modus-szal, akkor az eleg gaz, leven a Volvonal hosszu ideje a passziv biztonsag resze az elol, keresztben elhelyezett motor, hogy a tomegevel felfogja az utkozes erejenek egy reszet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tbandee
Vendég
« Új hozzászólás #30227 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 13:32:43 »

A 940-es volvo még hosszmotoros mert még hátul hajt.
Keress ra a gugliban. De altalaban azt irjak, hogy lassitsd ki a videot nagyjabol 2:33-2:40 kozott, es probald megtalalni a Volvo motorjat. Sehol nem latszik, es annyi hely meg nincs a vezeto baba laba-tuzfal-motorter vonalon, hogy oda kozben valahova begyurodhetett volna. Marpedig ha anelkul toltak szembe a Modus-szal, akkor az eleg gaz, leven a Volvonal hosszu ideje a passziv biztonsag resze az elol, keresztben elhelyezett motor, hogy a tomegevel felfogja az utkozes erejenek egy reszet.

AndyA
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30228 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 13:41:08 »

A 940-es volvo még hosszmotoros mert még hátul hajt.

Ez igaz, de a lenyegen mit sem valtoztat. 2:33 es 2:38. Hol a Volvo motorja?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #30229 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 17:20:42 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,
tudtok nekem olyas valakit ajánlani aki ki cseréli az EJDR00504Z porlasztócsúcsaimat s fel is tudja programozni a csúcsokat fontos és sürgős lenne
a válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30230 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 17:22:34 »

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem,
tudtok nekem olyas valakit ajánlani aki ki cseréli az EJDR00504Z porlasztócsúcsaimat s fel is tudja programozni a csúcsokat fontos és sürgős lenne
a válaszokat előre is köszönöm

vik??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #30231 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 17:26:23 »

vik??
még nem sikerült csúcsokat szereznem de azt mondták ha ne tudom felprogramoztatni akkor számíthatok egy nagy generálra
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #30232 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 19:49:45 »

még nem sikerült csúcsokat szereznem de azt mondták ha ne tudom felprogramoztatni akkor számíthatok egy nagy generálra


A kérdésedre felelve VIK a te embered   nyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.16 csütörtök, 19:57:09 írta Mad-V » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #30233 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 19:56:48 »

Ez igaz, de a lenyegen mit sem valtoztat. 2:33 es 2:38. Hol a Volvo motorja?!

AndyA
valoban erdekes, de pont a hosszmotor miatt lehet, hogy nem azt kapta el. A karambol ugye nem total frontalis, hanem feloldalas volt.

de ez a nincs benne motor ez olyan tipikus, pl itt is olyan, mintha nem lenne benne:

http://www.youtube.com/watch?v=comS0B4brMA

na mindegy, ne offoljunk. Mindenkinek zsirfasza a mondeoja?  eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30234 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 21:25:31 »

valoban erdekes, de pont a hosszmotor miatt lehet, hogy nem azt kapta el. A karambol ugye nem total frontalis, hanem feloldalas volt.

de ez a nincs benne motor ez olyan tipikus, pl itt is olyan, mintha nem lenne benne:

http://www.youtube.com/watch?v=comS0B4brMA

na mindegy, ne offoljunk. Mindenkinek zsir***a a mondeoja?  eplus2

Azt olvastam, hogy szandekosan a kasztnit teszteltek, se a Volvoban, se a Modus-ban nem volt benne a motor. Igy viszont faxsag az osszehasonlitas, kicsit sem eletszeru a teszt. Szoval tenyleg hagyjuk, felesleges egy ilyen hulyesegen vitatkozzunk. Lassuk a teljes autokat osszenyomva egymassal, utana lehet vitatkozni, mert akkor van min.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #30235 Dátum: 2011.06.16 csütörtök, 22:12:46 »

Azt olvastam, hogy szandekosan a kasztnit teszteltek, se a Volvoban, se a Modus-ban nem volt benne a motor. Igy viszont faxsag az osszehasonlitas, kicsit sem eletszeru a teszt. Szoval tenyleg hagyjuk, felesleges egy ilyen hulyesegen vitatkozzunk. Lassuk a teljes autokat osszenyomva egymassal, utana lehet vitatkozni, mert akkor van min.

AndyA
en nem vitatkozok, tolem lehettek benne ***** menekultek is motor helyett  nyes
Naplózva
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #30236 Dátum: 2011.06.17 péntek, 00:02:46 »

van mind2 tövében a kis fekete kerek műanyagon egy-egy benyomható fül, azt benyomod és kihúzhatóak

És ha csak az egyiken van??? És ha azt benyomom akkor nemjön ki.
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30237 Dátum: 2011.06.17 péntek, 07:23:05 »

Azt olvastam, hogy szandekosan a kasztnit teszteltek, se a Volvoban, se a Modus-ban nem volt benne a motor. Igy viszont faxsag az osszehasonlitas, kicsit sem eletszeru a teszt.

ezt így el tudom képzelni, h a kasztnit tesztelték. de ha csak az 1ikbe nincs motor, v pl mint lentebb volt írva, h be volt fűrészelve akkor nem csak 1 újságcikknyi balhé kerekedett volna a dologból. a volvo akkora kártérítési pert nyomott volna a nyakukba, h még a nagymama bugyogóját is elárverezték volna.

sztem.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30238 Dátum: 2011.06.17 péntek, 08:04:22 »

ezt így el tudom képzelni, h a kasztnit tesztelték. de ha csak az 1ikbe nincs motor, v pl mint lentebb volt írva, h be volt fűrészelve akkor nem csak 1 újságcikknyi balhé kerekedett volna a dologból. a volvo akkora kártérítési pert nyomott volna a nyakukba, h még a nagymama bugyogóját is elárverezték volna.

sztem.

Viszont a motor is egy jelentos alkatresz ilyenkor, nincs ertelme egy ilyen tesztnek. A Volvo meg nem tud mit csinalni, hacsak meg nem talalja a roncsot es a szakertok ki nem mutatjak a bevagasokat. Bemondasra nem megy. Ha pedig ilyen bevagasok valoban voltak, a musor felvetele utan fel oraval az a Volvo 3 cm-nel kisebb darabokban volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #30239 Dátum: 2011.06.17 péntek, 10:40:22 »

És ha csak az egyiken van??? És ha azt benyomom akkor nemjön ki.
van a máskon is, csak az nem lóg ki a síkból. ha közelről nézed, akkor látszik Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #30240 Dátum: 2011.06.17 péntek, 10:52:15 »

Ezzel én is így jártam. Ha GF (gány faktor) kb. 3.5 (5-nél kisbaltához nyúlsz), egy olajcsere kb. 2-re levitte. Szóval, ha a váltó alapvetően nem ***, csak Ford, akkor az olajcsere jobbít. Nekem érdemben javított.  wave

Köszönöm a választ, GF télen volt 4 körül is, volt hogy kis utcákban inkább üresben gurultam vele, mert nagyon küzdős volt 2-be húzni. Akkor intézek egy olajcserét, hátha nekem is javul.  worship
Esetleg többi kérdésre valaki?
Naplózva
nino666
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #30241 Dátum: 2011.06.17 péntek, 11:40:06 »

Úgy néz ki megvan a méregfoga a vízz forrásának.
Sajnos tényleg szét roncsolódott a vízpumpa,és a szervószivattyú tengelye.
Sajnos cserésvolt mind a kettő. Sad
40 pezeta lett a vége.
Most áll a mutató mint a cövek Cheesy Cheesy
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30242 Dátum: 2011.06.17 péntek, 12:02:53 »

Viszont a motor is egy jelentos alkatresz ilyenkor, nincs ertelme egy ilyen tesztnek. A Volvo meg nem tud mit csinalni, hacsak meg nem talalja a roncsot es a szakertok ki nem mutatjak a bevagasokat. Bemondasra nem megy. Ha pedig ilyen bevagasok valoban voltak, a musor felvetele utan fel oraval az a Volvo 3 cm-nel kisebb darabokban volt.

AndyA

kasztni tesztnél a motor 1 felesleges alkatrész nyes az autónak része a motor, de a kasztninak nem.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30243 Dátum: 2011.06.17 péntek, 12:10:00 »

kasztni tesztnél a motor 1 felesleges alkatrész nyes az autónak része a motor, de a kasztninak nem.

De a karosszeriat nem ugy csinaltak, hogy motor nelkul kelljen az utkozest atveszelni a benne uloknek. A toreskor az energia elnyeleseben a motor tomegenek is szerepe van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #30244 Dátum: 2011.06.17 péntek, 14:02:44 »

Ütközéskor az a lényeg, hogy minél nagyobb tömegű legyen a járgányod a másikhoz képest, vagy minél gyorsabb legyél nála.
Nagy motor ott elöl hasznos tud lenni, mert utat csinál neked a másik kocsiban. Minél nagyobb a kocsid, annál kevésbé érdekes - neked -, hogy gyűrődik-e vagy sem, gyűrődjön az, aki nagyobbat lassul.

De a karosszeriat nem ugy csinaltak, hogy motor nelkul kelljen az utkozest atveszelni a benne uloknek. A toreskor az energia elnyeleseben a motor tomegenek is szerepe van.

AndyA
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30245 Dátum: 2011.06.17 péntek, 14:39:11 »

Ütközéskor az a lényeg, hogy minél nagyobb tömegű legyen a járgányod a másikhoz képest, vagy minél gyorsabb legyél nála.
Nagy motor ott elöl hasznos tud lenni, mert utat csinál neked a másik kocsiban. Minél nagyobb a kocsid, annál kevésbé érdekes - neked -, hogy gyűrődik-e vagy sem, gyűrődjön az, aki nagyobbat lassul.


A Volvo motorja saccra joval tobb kilo lett volna, mint az a varrogepmotor a Modus-ban. Szoval motorostul alighanem erosen mas lett volna a Modus oldalan az eredmeny - es ettol persze a Volvo oldalan is. Ezert ertelmetlen az ilyen "csak karosszeria-toresteszt".

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #30246 Dátum: 2011.06.17 péntek, 19:25:04 »

A Volvo motorja saccra joval tobb kilo lett volna, mint az a varrogepmotor a Modus-ban. Szoval motorostul alighanem erosen mas lett volna a Modus oldalan az eredmeny - es ettol persze a Volvo oldalan is. Ezert ertelmetlen az ilyen "csak karosszeria-toresteszt".

AndyA

erre azért a langyos teától erősebb mérget ne vegyél nyes nyes nyes
a mai autók lényegesen jobban nyelik az ütközést még akkor is ha kisebb motor van bennük, v maga az autó kisebb mint a másik ami régebbi:   http://www.youtube.com/watch?v=cJrXViFfMGk

és azéé a régi sevikben volt "hideg vas" bőven
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.17 péntek, 19:27:47 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #30247 Dátum: 2011.06.17 péntek, 19:51:29 »

 Nem tudom ti hogy vagytok vele de szerintem a mi autónknál nem kell jobb biztonság szempontjából azt aláírom hogy  van jobb s még jobb . De nekem bizonyított mikor 2010.07 hajnali 2 kor 190km/h kiszálltam az M0-n  és egy karcolás nélkül  léptem ki az autóból igaz használhatatlan lett , viszont megóvta az életem!!! Ezért is vettem ismét Mondeot s szerintem márka és típus hű maradok annak ellenére , hogy megint kifossza a pénztárcám az alkatrészeivel
 Ajánlom szíves figyelmetek be  a következő videót  http://www.youtube.com/watch?v=b7uvzgC-l_E
Naplózva
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #30248 Dátum: 2011.06.17 péntek, 20:36:36 »

Ajánlom szíves figyelmetek be  a következő videót  http://www.youtube.com/watch?v=b7uvzgC-l_E
  wow1
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #30249 Dátum: 2011.06.17 péntek, 20:50:50 »

erre azért a langyos teától erősebb mérget ne vegyél nyes nyes nyes
a mai autók lényegesen jobban nyelik az ütközést még akkor is ha kisebb motor van bennük, v maga az autó kisebb mint a másik ami régebbi:   http://www.youtube.com/watch?v=cJrXViFfMGk

és azéé a régi sevikben volt "hideg vas" bőven

A 940-es Volvot nem 1959-ben csinaltak, raadasul a Volvo az utobbi par evtizedben elegge az elen jart a passziv biztonsagban. Kerestem mas torestesztet, de csak egy olyant talaltam, amiben egy 525-os bombivel toljak ossze. A bomos felfordul az utkozestol, a kommentek szerint az emberek inkabb a Volvoban ulnenek...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 598 599 600 601 602 603 604 [605] 606 607 608 609 610 611 612 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.