Ford Mondeo Club Hungary
2025.12.15 hétfő, 17:07:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
621
622
623
624
625
626
627
[
628
]
629
630
631
632
633
634
635
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24787745 alkalommal)
bigzso
és 44 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31350 Dátum:
2011.08.23 kedd, 18:23:41 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2011.08.23 kedd, 15:53:39
remélem nem :S azt észre lehet valahogy venni, mmint milyen jelei vannak? bár Vik azt mondta, h amíg ennyi fogy belőle, ne foglalkozzak vele + nem jellemző a mondeokra h hengerfejesek lesznek. 3 éve van nálam (55e km), hidegen sosem volt húzatva, régebben meg nem vettem észre a fogyást...
igen ettől félek, mennyire fogyott el? Mert nekem most van minimumon a tartály, előtte meg 3mm-el feljebb volt a szint. 110-es nagymamatempónál miért nem fogy?
A leggyengébb pont a vízszivattyú,és azért szivat,mert rácsöpög az önindítóra,ahonnan azonnal el is párolog.Üzemmeleg mocinál óvatosan nyúlj alá a vízpumpának.ha nedves akkor 100%.18tól már kapható,és a cseréje sem vészes.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31351 Dátum:
2011.08.23 kedd, 20:33:36 »
Idézetet írta: Shad - 2011.08.23 kedd, 17:39:47
Hello!
Nem sokára le szeretném cserélni a szervó olaját. Gondoltam, hogy előtte teszek bele átmosni valami másik olajat. Van ötletetek, hogy mit lehetne beletenni átmosás céljára? A gyári ford szervó olajból nem szívesen tennék bele kétszer, mivel elég húzós ára van.
Tisztelt Fórumtárs!
FAQ topik szervó kormány és szivattyu nagytakaritás.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31352 Dátum:
2011.08.23 kedd, 20:52:07 »
Idézetet írta: László - 2011.08.23 kedd, 20:33:36
Tisztelt Fórumtárs!
FAQ topik szervó kormány és szivattyu nagytakaritás.
Tisztelettel László!
http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.msg570881#msg570881
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31353 Dátum:
2011.08.23 kedd, 21:35:32 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.23 kedd, 15:57:26
fogyogatott neki is szépen lassan, aztán egyre csűnyább lett a színe a kiegyenlítő tartályban és onnan már tudni lehetett hogy gáz van
pont az egyik legfhosabb motort kell ilyenkor példának felhozni??
vw elég csúnyán elqrta a kezdeti 2.0 dízel hengerfejeit. egy helyen nagyon elvékonyították és simán "átlyukadt"
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31354 Dátum:
2011.08.23 kedd, 22:56:47 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.23 kedd, 18:23:41
A leggyengébb pont a vízszivattyú,és azért szivat,mert rácsöpög az önindítóra,ahonnan azonnal el is párolog.Üzemmeleg mocinál óvatosan nyúlj alá a vízpumpának.ha nedves akkor 100%.18tól már kapható,és a cseréje sem vészes.
Meg ha ezt megnézted akkor vedd le a motortakarót alulról mert azon ha van folyás akkor meglátod.Nekem is előbb elfogyott a tartályból lement min-ig de később jelent meg a kocsi alatt.A vége vízpumpa csere lett.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31355 Dátum:
2011.08.24 szerda, 00:42:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.23 kedd, 21:35:32
pont az egyik legfhosabb motort kell ilyenkor példának felhozni??
vw elég csúnyán elqrta a kezdeti 2.0 dízel hengerfejeit. egy helyen nagyon elvékonyították és simán "átlyukadt"
ez a faceliftes I-es superb, de ha ígyvan akkor elég kaksi
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
pinkoczi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31356 Dátum:
2011.08.24 szerda, 09:00:34 »
Sziasztok! A szívósor ledugózása felől érdeklődnék. Ha valaki csinálta / tudja a szerelést / kérem segítsen. Köszi!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31357 Dátum:
2011.08.24 szerda, 09:02:55 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.24 szerda, 09:00:34
Sziasztok! A szívósor ledugózása felől érdeklődnék. Ha valaki csinálta / tudja a szerelést / kérem segítsen. Köszi!
Nem EGR szelepre gondolsz?
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31358 Dátum:
2011.08.24 szerda, 12:21:06 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.24 szerda, 09:00:34
Sziasztok! A szívósor ledugózása felől érdeklődnék. Ha valaki csinálta / tudja a szerelést / kérem segítsen. Köszi!
Az EGR-t dugózzuk,a szívósort tisztítjuk.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31359 Dátum:
2011.08.24 szerda, 12:40:24 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.23 kedd, 18:23:41
A leggyengébb pont a vízszivattyú,és azért szivat,mert rácsöpög az önindítóra,ahonnan azonnal el is párolog.Üzemmeleg mocinál óvatosan nyúlj alá a vízpumpának.ha nedves akkor 100%.18tól már kapható,és a cseréje sem vészes.
köszi megnézem!
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.08.23 kedd, 22:56:47
Meg ha ezt megnézted akkor vedd le a motortakarót alulról mert azon ha van folyás akkor meglátod.Nekem is előbb elfogyott a tartályból lement min-ig de később jelent meg a kocsi alatt.A vége vízpumpa csere lett.
köszi a tanácsot
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31360 Dátum:
2011.08.24 szerda, 13:21:49 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.24 szerda, 09:00:34
Sziasztok! A szívósor ledugózása felől érdeklődnék. Ha valaki csinálta / tudja a szerelést / kérem segítsen. Köszi!
szívósor dugózás
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
pinkoczi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31361 Dátum:
2011.08.24 szerda, 14:45:46 »
A szívósorból ha a lapátokat kiszedjük, akkor a tengely helyét be kellene valamivel csinálni, nem? az autó 1.8 benzines 125le.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31362 Dátum:
2011.08.24 szerda, 15:11:17 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.24 szerda, 14:45:46
A szívósorból ha a lapátokat kiszedjük, akkor a tengely helyét be kellene valamivel csinálni, nem? az autó 1.8 benzines 125le.
Akkor ezt írd bele a profilodba,hogy benzinesed van
A benzines szívósort kibelezni szokták,a dízeleknél van szívósor pucolás és EGR dugózás
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31363 Dátum:
2011.08.24 szerda, 15:35:21 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.24 szerda, 15:11:17
Akkor ezt írd bele a profilodba,hogy benzinesed van
A benzines szívósort kibelezni szokták,a dízeleknél van szívósor pucolás és EGR dugózás
mert mindenki alapból dízlinek tekinti az autót ha dugni azaz dugózni akar
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31364 Dátum:
2011.08.24 szerda, 16:07:22 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.24 szerda, 14:45:46
A szívósorból ha a lapátokat kiszedjük, akkor a tengely helyét be kellene valamivel csinálni, nem? az autó 1.8 benzines 125le.
ja én aszittem dízeled van, nem vagyok tisztában benzintéren
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31365 Dátum:
2011.08.24 szerda, 16:11:12 »
Idézetet írta: pinkoczi - 2011.08.24 szerda, 14:45:46
A szívósorból ha a lapátokat kiszedjük, akkor a tengely helyét be kellene valamivel csinálni, nem? az autó 1.8 benzines 125le.
Ez jó lehet?
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Inlet_Manifold_Fault_-_Duratec#What_can_I_do_about_it.3F
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31366 Dátum:
2011.08.24 szerda, 16:40:09 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.08.24 szerda, 15:35:21
mert mindenki alapból dízlinek tekinti az autót ha dugni azaz dugózni akar
Én max dugóznàm a kocsim...
és sztem jogos,hogy mindenki dízelre gondolt. Ti benzinesek csak kibeleztek,nem dugtok semmit sehova
Naplózva
pinkoczi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31367 Dátum:
2011.08.24 szerda, 16:50:20 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.08.24 szerda, 16:11:12
Ez jó lehet?
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Inlet_Manifold_Fault_-_Duratec#What_can_I_do_about_it.3F
Naplózva
pinkoczi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31368 Dátum:
2011.08.24 szerda, 16:53:54 »
Köszönöm sokat segítettél, így már látni hogy mi vár rám ha szétszedem. Még egyszer köszi!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31369 Dátum:
2011.08.24 szerda, 17:54:10 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.24 szerda, 16:40:09
Én max dugóznàm a kocsim...
és sztem jogos,hogy mindenki dízelre gondolt. Ti benzinesek csak kibeleztek,nem dugtok semmit sehova
akkó má te se dugsz
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31370 Dátum:
2011.08.24 szerda, 18:12:38 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2011.08.24 szerda, 17:54:10
akkó má te se dugsz
Hát nem...Én csak taposom
Ne vedd már magadra
(Ha apám előbb szól,akkor lehet maradhattam volna típushű is...
)
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31371 Dátum:
2011.08.24 szerda, 20:28:46 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.24 szerda, 18:12:38
Hát nem...Én csak taposom
Ne vedd már magadra
(Ha apám előbb szól,akkor lehet maradhattam volna típushű is...
)
én mostanság már nem is taposok, csak húzok...
de nem szeretnék itt offolni
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31372 Dátum:
2011.08.24 szerda, 22:39:46 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.24 szerda, 15:11:17
Akkor ezt írd bele a profilodba,hogy benzinesed van
A benzines szívósort kibelezni szokták,a dízeleknél van szívósor pucolás és EGR dugózás
Nem megszólás távol áljon tőlem de már annyiszor írtam én is más is,hogy tegyük már ki aláírásba a tipust nekem is ezzel kezdték.Így elmegyünk többen más irányba a semmivel és már anyian mondunk okosságot csak más oldalra kellene mondani.Köszönöm.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31373 Dátum:
2011.08.27 szombat, 15:48:01 »
Sziasztok!
Egy kis ötletelés jól jönne. Valamelyik szíjhajtásomon kezd behalni egy alkatrész csapágya.
A jelenség: indításkor (főként hideg motornál) időnként fémes csikorgó hang (hasonló a szíj csúszáshoz, de sokkal fémesebb) a napokban az alapjáratot is egyszer megtorpantotta egy pillanatra, majd szépen abbamarad, idönként még "becsippan", fel-fel sír, de csak az első pár percben.
Üzemközben egy búgó hang jelent meg, minden fokozatban 1500-1600 1/min-től fölfelé, ami az üzemelés során szépen lassan aztán elhalkul.
Leállításkor nagyon rövid ideig érces, sercegő hang míg megáll a forgó alkatrészek mozgása. Generátor szíjtárcsa szabadonfutós!
Kérdésem: leállításkor a főtengely azonnal megáll? Ha igen akkor csak a generátornak és a szíjtárcsájának van esélye tovább pörögni.
Terv: hosszú szíj le, motor beindít, ha a jelenség megszűnik akkor ott kell keresni.
A klíma kuplung, illetve csapágyazásnak a hibája milyen jelenségeket produkál? Van ott valami cserélhető rész, vagy egyben kell majd bontott kompresszorban gondolkodni?
Kösz, ha van ötletetek, tippetek
Naplózva
laczko9
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31374 Dátum:
2011.08.27 szombat, 20:10:34 »
1.8-as Benzines (2004) Mondeohoz melyik olajat ajánlanátok? Típus és márka is jöhet
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31375 Dátum:
2011.08.27 szombat, 21:51:51 »
Idézetet írta: laczko9 - 2011.08.27 szombat, 20:10:34
1.8-as Benzines (2004) Mondeohoz melyik olajat ajánlanátok? Típus és márka is jöhet
Ford 5w-30
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31376 Dátum:
2011.08.27 szombat, 21:55:06 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.27 szombat, 15:48:01
Sziasztok!
Egy kis ötletelés jól jönne. Valamelyik szíjhajtásomon kezd behalni egy alkatrész csapágya.
A jelenség: indításkor (főként hideg motornál) időnként fémes csikorgó hang (hasonló a szíj csúszáshoz, de sokkal fémesebb) a napokban az alapjáratot is egyszer megtorpantotta egy pillanatra, majd szépen abbamarad, idönként még "becsippan", fel-fel sír, de csak az első pár percben.
Üzemközben egy búgó hang jelent meg, minden fokozatban 1500-1600 1/min-től fölfelé, ami az üzemelés során szépen lassan aztán elhalkul.
Leállításkor nagyon rövid ideig érces, sercegő hang míg megáll a forgó alkatrészek mozgása. Generátor szíjtárcsa szabadonfutós!
Kérdésem: leállításkor a főtengely azonnal megáll? Ha igen akkor csak a generátornak és a szíjtárcsájának van esélye tovább pörögni.
Terv: hosszú szíj le, motor beindít, ha a jelenség megszűnik akkor ott kell keresni.
A klíma kuplung, illetve csapágyazásnak a hibája milyen jelenségeket produkál? Van ott valami cserélhető rész, vagy egyben kell majd bontott kompresszorban gondolkodni?
Kösz, ha van ötletetek, tippetek
Hát én csak annyit tudok mondani, hogy most nekem is ez a bajom, de menet közben hallom csak ha 50-60-al megyek.
Elég fémesen nyikorog néha-néha...először azt hittem hogy a fék, de ha fékezek sem változik szóval nemtom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48623
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31377 Dátum:
2011.08.27 szombat, 21:59:20 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.27 szombat, 15:48:01
Sziasztok!
Egy kis ötletelés jól jönne. Valamelyik szíjhajtásomon kezd behalni egy alkatrész csapágya.
A jelenség: indításkor (főként hideg motornál) időnként fémes csikorgó hang (hasonló a szíj csúszáshoz, de sokkal fémesebb) a napokban az alapjáratot is egyszer megtorpantotta egy pillanatra, majd szépen abbamarad, idönként még "becsippan", fel-fel sír, de csak az első pár percben.
Üzemközben egy búgó hang jelent meg, minden fokozatban 1500-1600 1/min-től fölfelé, ami az üzemelés során szépen lassan aztán elhalkul.
Leállításkor nagyon rövid ideig érces, sercegő hang míg megáll a forgó alkatrészek mozgása. Generátor szíjtárcsa szabadonfutós!
Kérdésem: leállításkor a főtengely azonnal megáll? Ha igen akkor csak a generátornak és a szíjtárcsájának van esélye tovább pörögni.
Terv: hosszú szíj le, motor beindít, ha a jelenség megszűnik akkor ott kell keresni.
A klíma kuplung, illetve csapágyazásnak a hibája milyen jelenségeket produkál? Van ott valami cserélhető rész, vagy egyben kell majd bontott kompresszorban gondolkodni?
Kösz, ha van ötletetek, tippetek
a feszítő neked asszem volt cserélve nemrég.....pedig valszeg a szíj ér bele a feszítő alutraverzébe.dobd le a szíjat,és nézd meg,hogy benne-e van a aluban a szíj 6 csíkja.ha igen,akkor a feszítő rugója bexart,esetleg eltört.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31378 Dátum:
2011.08.27 szombat, 22:31:06 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.27 szombat, 21:59:20
a feszítő neked asszem volt cserélve nemrég.....pedig valszeg a szíj ér bele a feszítő alutraverzébe.dobd le a szíjat,és nézd meg,hogy benne-e van a aluban a szíj 6 csíkja.ha igen,akkor a feszítő rugója bexart,esetleg eltört.....
Kösz a tippet, majd ránézek, ha fogad a szerelő a jövő héten
Naplózva
onurisz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 159
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31379 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 08:04:11 »
Sziasztok!
Van egy 2003-as Ford Mondeom Ghia.
Emblémát keresnék hozzá előre valamint krómcsíkot.
Köszönöm előre is!
Naplózva
2003/11 Ford Mondeo Turneir Ghia 1.8B 110Le
Busznyi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31380 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 10:25:29 »
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném!
2006 Mondeo kesztyűtartójának a nyitófüle valami szorulás miatt eltört. A kesztyűtartó most zárva roncsolás nélkül van ötletetek hogy lehet kinyitni?
előre is köszi.
János
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31381 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 10:32:33 »
Idézetet írta: Busznyi - 2011.08.28 vasárnap, 10:25:29
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném!
2006 Mondeo kesztyűtartójának a nyitófüle valami szorulás miatt eltört. A kesztyűtartó most zárva roncsolás nélkül van ötletetek hogy lehet kinyitni?
előre is köszi.
János
Szia!
Sokszor volt téma, sokan jártak már így. Ezt tudnám a figyelmedbe ajánlani:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5971.0
Naplózva
Busznyi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31382 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 10:54:53 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.28 vasárnap, 10:32:33
Szia!
Sokszor volt téma, sokan jártak már így. Ezt tudnám a figyelmedbe ajánlani:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5971.0
Köszönöm és bocs hogy nem néztem jobban körül.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31383 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 15:17:08 »
Idézetet írta: Busznyi - 2011.08.28 vasárnap, 10:54:53
Köszönöm és bocs hogy nem néztem jobban körül.
Nem gond, ha tudjuk segítsük egymást
Naplózva
tomeed
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31384 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 20:25:20 »
Hali,
Tegnap értünk haza Dubrovnikból, és apám mondijának azért volt gondja, hála istennek nem vészes, mert haza hozott.
Azt csinálta az autó, hogy alapból üvőlt a ventillátor maximumon, nagyon durva, falu elején hallani ha jön
Na, megy az autó 140 körül tempomattal, aztán emelkedik a pálya, ilyenkor jön a gond, vízhőfok mutató kifexik és annyi, el is veszi a telejesítményt, és olyan 120 körül megmássza a hegyet és utána okés minden, hőfok vissza áll, tempo mehet megint 140 magasságába.
Viszont tuti valami jeladó hiba lehet, mert a víz nem forr fel meg semmi,
Mi lehet a gond?
Tapasztalata valakinek, ötlet?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31385 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 20:35:45 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.08.28 vasárnap, 20:25:20
Hali,
Tegnap értünk haza Dubrovnikból, és apám mondijának azért volt gondja, hála istennek nem vészes, mert haza hozott.
Azt csinálta az autó, hogy alapból üvőlt a ventillátor maximumon, nagyon durva, falu elején hallani ha jön
Na, megy az autó 140 körül tempomattal, aztán emelkedik a pálya, ilyenkor jön a gond, vízhőfok mutató kifexik és annyi, el is veszi a telejesítményt, és olyan 120 körül megmássza a hegyet és utána okés minden, hőfok vissza áll, tempo mehet megint 140 magasságába.
Viszont tuti valami jeladó hiba lehet, mert a víz nem forr fel meg semmi,
Mi lehet a gond?
Tapasztalata valakinek, ötlet?
Nekünk is volt ilyen,a hegyeknek felfelé a hőfok elindult felfelé. Lehet az egyik termosz be van szorulva kicsit,mert nálunk Mo-n sose kell bekapcsolni,míg nagy terhelésnél(gondolom klímázva,megpakolva) kikéne nyitania...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31386 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 20:40:05 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.08.28 vasárnap, 20:25:20
Hali,
Tegnap értünk haza Dubrovnikból, és apám mondijának azért volt gondja, hála istennek nem vészes, mert haza hozott.
Azt csinálta az autó, hogy alapból üvőlt a ventillátor maximumon, nagyon durva, falu elején hallani ha jön
Na, megy az autó 140 körül tempomattal, aztán emelkedik a pálya, ilyenkor jön a gond, vízhőfok mutató kifexik és annyi, el is veszi a telejesítményt, és olyan 120 körül megmássza a hegyet és utána okés minden, hőfok vissza áll, tempo mehet megint 140 magasságába.
Viszont tuti valami jeladó hiba lehet, mert a víz nem forr fel meg semmi,
Mi lehet a gond?
Tapasztalata valakinek, ötlet?
Vízszint hol áll vízpumpa jól müködik?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31387 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 20:43:26 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.08.28 vasárnap, 20:25:20
Hali,
Tegnap értünk haza Dubrovnikból, és apám mondijának azért volt gondja, hála istennek nem vészes, mert haza hozott.
Azt csinálta az autó, hogy alapból üvőlt a ventillátor maximumon, nagyon durva, falu elején hallani ha jön
Na, megy az autó 140 körül tempomattal, aztán emelkedik a pálya, ilyenkor jön a gond, vízhőfok mutató kifexik és annyi, el is veszi a telejesítményt, és olyan 120 körül megmássza a hegyet és utána okés minden, hőfok vissza áll, tempo mehet megint 140 magasságába.
Viszont tuti valami jeladó hiba lehet, mert a víz nem forr fel meg semmi,
Mi lehet a gond?
Tapasztalata valakinek, ötlet?
ha jeladó lenne, akkor nem csak emelkedőn, terheléskor jönne elő, hanem akár lejtőn is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31388 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 20:47:36 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.08.28 vasárnap, 20:35:45
Nekünk is volt ilyen,a hegyeknek felfelé a hőfok elindult felfelé. Lehet az egyik termosz be van szorulva kicsit,mert nálunk Mo-n sose kell bekapcsolni,míg nagy terhelésnél(gondolom klímázva,megpakolva) kikéne nyitania...
És nem lehet, hogy ilyen nagy terhelés melett eléri a hűtőrendszer a méretezései határát? A hűtő felülete, a vízpumpa teljesítménye a kinti környezeti hőmérséklet mellett, lehet már nem birkózik meg a motor + klíma ekkora terhelése melleti hőelvonással.
Ez csak ötet
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31389 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 20:51:47 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.28 vasárnap, 20:47:36
És nem lehet, hogy ilyen nagy terhelés melett eléri a hűtőrendszer a méretezései határát? A hűtő felülete, a vízpumpa teljesítménye a kinti környezeti hőmérséklet mellett, lehet már nem birkózik meg a motor + klíma ekkora terhelése melleti hőelvonással.
Ez csak ötet
lehet nemártani átmosatni a rendszert...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31390 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 21:02:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.28 vasárnap, 20:51:47
lehet nemártani átmosatni a rendszert...
tomeed 2007-es MKIV-nél? Fiatal gép ez még, bár a hűtőket már feltölthették a bogik kívűlről
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg579715#msg579715
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31391 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 21:03:28 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.28 vasárnap, 21:02:56
tomeed 2007-es MKIV-nél? Fiatal gép ez még, bár a hűtőket már feltölthették a bogik kívűlről
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg579715#msg579715
rokon mk3-asáról kérdezett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31392 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 21:05:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.28 vasárnap, 21:03:28
rokon mk3-asáról kérdezett
Bocs, akkor ezt jól elnéztem
(már nem előszőr)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31393 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 21:11:26 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.28 vasárnap, 20:47:36
És nem lehet, hogy ilyen nagy terhelés melett eléri a hűtőrendszer a méretezései határát? A hűtő felülete, a vízpumpa teljesítménye a kinti környezeti hőmérséklet mellett, lehet már nem birkózik meg a motor + klíma ekkora terhelése melleti hőelvonással.
Ez csak ötet
Horvátból haza felé 5 személy tetőn box csomagtartó fullra pakolva ez kb +500kg.Aztán klíma hegyekre föl le Zágrab-nál kapu majd fél óra lassú menet.Venti megy de félnél följebb megse mozdult.Ha ott jó akkor mindenhol jónak kell lenni.És nemegyszer 100-ról gyorsítás felfelé mert tol a sor.Tomi ennek ha ok bírnia kell.Azért írtam vízszintet és vízpumpát,más meg a termosztátot kezdésként.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31394 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 22:38:27 »
Akkor mindenkinek üvölt a ventillátora ha klímázik?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31395 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 22:45:11 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.28 vasárnap, 22:38:27
Akkor mindenkinek üvölt a ventillátora ha klímázik?
Mint ha el akarna szállni. Beindítom az autót, aztán szépen megy fel a ventilátor fordulatszáma. Pár másodperc alatt maxira megy.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31396 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 22:47:48 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.28 vasárnap, 22:38:27
Akkor mindenkinek üvölt a ventillátora ha klímázik?
1.5 km lassú menés a fizető kapunál bizony beindul és akkor nemment a klíma.Utána mikor mentem nem ment.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31397 Dátum:
2011.08.28 vasárnap, 23:40:59 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.08.28 vasárnap, 20:25:20
Hali,
Tegnap értünk haza Dubrovnikból, és apám mondijának azért volt gondja, hála istennek nem vészes, mert haza hozott.
Azt csinálta az autó, hogy alapból üvőlt a ventillátor maximumon, nagyon durva, falu elején hallani ha jön
Na, megy az autó 140 körül tempomattal, aztán emelkedik a pálya, ilyenkor jön a gond, vízhőfok mutató kifexik és annyi, el is veszi a telejesítményt, és olyan 120 körül megmássza a hegyet és utána okés minden, hőfok vissza áll, tempo mehet megint 140 magasságába.
Viszont tuti valami jeladó hiba lehet, mert a víz nem forr fel meg semmi,
Mi lehet a gond?
Tapasztalata valakinek, ötlet?
A vízpumpa nem szállít elég vizet. Ez akkor szokott lenni, ha elnyalódtak a ricnik.
Kifekszik a mutató? Ez azt jelenti, hogy bemegy a pirosba? én így nem sokat autóztam volna, annyi biztos... ha megfőzöd a fejet, az zsebbe nyúlós... így ne nagyon mászkáljatok vele.
45 fok kinn, emelkedő, meg minden, akkor sem mozdulhat ki a mutató középről. Soha. A hűtőrendszer nagyon túl van méretezve.
A TDCi nem ad le sok hőt, viszont az ST igen, és az sem melegedhet túl. Azt nem tudom, ugyanaz-e a hűtő, de sokkal nagyobb nem lehet (hely).
Ezt fürgén oldjátok meg... de ilyet nem szabad csinálni, hogy emelkedőn kifekszik... akkor sokkal lassabban kell menni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31398 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 00:03:58 »
Idézetet írta: Angel - 2011.08.28 vasárnap, 23:40:59
A vízpumpa nem szállít elég vizet. Ez akkor szokott lenni, ha elnyalódtak a ricnik.
Kifekszik a mutató? Ez azt jelenti, hogy bemegy a pirosba? én így nem sokat autóztam volna, annyi biztos... ha megfőzöd a fejet, az zsebbe nyúlós... így ne nagyon mászkáljatok vele.
45 fok kinn, emelkedő, meg minden, akkor sem mozdulhat ki a mutató középről. Soha. A hűtőrendszer nagyon túl van méretezve.
A TDCi nem ad le sok hőt, viszont az ST igen, és az sem melegedhet túl. Azt nem tudom, ugyanaz-e a hűtő, de sokkal nagyobb nem lehet (hely).
Ezt fürgén oldjátok meg... de ilyet nem szabad csinálni, hogy emelkedőn kifekszik... akkor sokkal lassabban kell menni.
Na ezért írtam a vízpumpa kérdést.Viszont ha piros felé ment off autómnál a mutató már elgondolkodtam ha meg bele ment meg is álltam vele és telefon a szerelőnek és utána ha lehetett akkor mentem de volt egyszer tréller.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #31399 Dátum:
2011.08.29 hétfő, 00:14:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.08.29 hétfő, 00:03:58
Na ezért írtam a vízpumpa kérdést.Viszont ha piros felé ment off autómnál a mutató már elgondolkodtam ha meg bele ment meg is álltam vele és telefon a szerelőnek és utána ha lehetett akkor mentem de volt egyszer tréller.
Ilyenkor klíma bekapcs, ki üresbe, alapjáraton gurulni, megvárni amíg visszahűl, klíma ki, és járatni egy ideig.
Majd kis terheléssel közlekedni, hogy ne érje el a pirosat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
621
622
623
624
625
626
627
[
628
]
629
630
631
632
633
634
635
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ