Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:06:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 621 622 623 624 625 626 627 [628] 629 630 631 632 633 634 635 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21945426 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #31350 Dátum: 2011.08.23 kedd, 18:23:41 »

remélem nem :S azt észre lehet valahogy venni, mmint milyen jelei vannak? bár Vik azt mondta, h amíg ennyi fogy belőle, ne foglalkozzak vele + nem jellemző a mondeokra h hengerfejesek lesznek. 3 éve van nálam (55e km), hidegen sosem volt húzatva, régebben meg nem vettem észre a fogyást...
igen ettől félek, mennyire fogyott el? Mert nekem most van minimumon a tartály, előtte meg 3mm-el feljebb volt a szint. 110-es nagymamatempónál miért nem fogy?
A leggyengébb pont a vízszivattyú,és azért szivat,mert rácsöpög az önindítóra,ahonnan azonnal el is párolog.Üzemmeleg mocinál óvatosan nyúlj alá a vízpumpának.ha nedves akkor 100%.18tól már kapható,és a cseréje sem vészes.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #31351 Dátum: 2011.08.23 kedd, 20:33:36 »

Hello!

Nem sokára le szeretném cserélni a szervó olaját. Gondoltam, hogy előtte teszek bele átmosni valami másik olajat. Van ötletetek, hogy mit lehetne beletenni átmosás céljára? A gyári ford szervó olajból nem szívesen tennék bele kétszer, mivel elég húzós ára van.
Tisztelt Fórumtárs!
 FAQ topik  szervó kormány és szivattyu nagytakaritás.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #31352 Dátum: 2011.08.23 kedd, 20:52:07 »

Tisztelt Fórumtárs!
 FAQ topik  szervó kormány és szivattyu nagytakaritás.
Tisztelettel László!

http://mondeo.hu/index.php?topic=6212.msg570881#msg570881
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31353 Dátum: 2011.08.23 kedd, 21:35:32 »

fogyogatott neki is szépen lassan, aztán egyre csűnyább lett a színe a kiegyenlítő tartályban és onnan már tudni lehetett hogy gáz van  szomoru1
pont az egyik legfhosabb motort kell ilyenkor példának felhozni?? eplus2

vw elég csúnyán elqrta a kezdeti 2.0 dízel hengerfejeit. egy helyen nagyon elvékonyították és simán "átlyukadt"
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31354 Dátum: 2011.08.23 kedd, 22:56:47 »

A leggyengébb pont a vízszivattyú,és azért szivat,mert rácsöpög az önindítóra,ahonnan azonnal el is párolog.Üzemmeleg mocinál óvatosan nyúlj alá a vízpumpának.ha nedves akkor 100%.18tól már kapható,és a cseréje sem vészes.
Meg ha ezt megnézted akkor vedd le a motortakarót alulról mert azon ha van folyás akkor meglátod.Nekem is előbb elfogyott a tartályból lement min-ig de később jelent meg a kocsi alatt.A vége vízpumpa csere lett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31355 Dátum: 2011.08.24 szerda, 00:42:23 »

pont az egyik legfhosabb motort kell ilyenkor példának felhozni?? eplus2

vw elég csúnyán elqrta a kezdeti 2.0 dízel hengerfejeit. egy helyen nagyon elvékonyították és simán "átlyukadt"
ez a faceliftes I-es superb, de ha ígyvan akkor elég kaksi  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #31356 Dátum: 2011.08.24 szerda, 09:00:34 »

Sziasztok! A szívósor ledugózása felől érdeklődnék. Ha valaki csinálta / tudja a szerelést / kérem segítsen. Köszi!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #31357 Dátum: 2011.08.24 szerda, 09:02:55 »

Sziasztok! A szívósor ledugózása felől érdeklődnék. Ha valaki csinálta / tudja a szerelést / kérem segítsen. Köszi!

Nem EGR szelepre gondolsz?   conf
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31358 Dátum: 2011.08.24 szerda, 12:21:06 »

Sziasztok! A szívósor ledugózása felől érdeklődnék. Ha valaki csinálta / tudja a szerelést / kérem segítsen. Köszi!

Az EGR-t dugózzuk,a szívósort tisztítjuk.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #31359 Dátum: 2011.08.24 szerda, 12:40:24 »

A leggyengébb pont a vízszivattyú,és azért szivat,mert rácsöpög az önindítóra,ahonnan azonnal el is párolog.Üzemmeleg mocinál óvatosan nyúlj alá a vízpumpának.ha nedves akkor 100%.18tól már kapható,és a cseréje sem vészes.
köszi megnézem!  worship

Meg ha ezt megnézted akkor vedd le a motortakarót alulról mert azon ha van folyás akkor meglátod.Nekem is előbb elfogyott a tartályból lement min-ig de később jelent meg a kocsi alatt.A vége vízpumpa csere lett.
köszi a tanácsot  worship
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31360 Dátum: 2011.08.24 szerda, 13:21:49 »

Sziasztok! A szívósor ledugózása felől érdeklődnék. Ha valaki csinálta / tudja a szerelést / kérem segítsen. Köszi!

szívósor dugózás  2funny
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #31361 Dátum: 2011.08.24 szerda, 14:45:46 »

A szívósorból ha a lapátokat kiszedjük, akkor a tengely helyét be kellene valamivel csinálni, nem? az autó 1.8 benzines 125le.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31362 Dátum: 2011.08.24 szerda, 15:11:17 »

A szívósorból ha a lapátokat kiszedjük, akkor a tengely helyét be kellene valamivel csinálni, nem? az autó 1.8 benzines 125le.


Akkor ezt írd bele a profilodba,hogy benzinesed van Smiley A benzines szívósort kibelezni szokták,a dízeleknél van szívósor pucolás és EGR dugózás Smiley
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #31363 Dátum: 2011.08.24 szerda, 15:35:21 »

Akkor ezt írd bele a profilodba,hogy benzinesed van Smiley A benzines szívósort kibelezni szokták,a dízeleknél van szívósor pucolás és EGR dugózás Smiley
mert mindenki alapból dízlinek tekinti az autót ha dugni azaz dugózni akar  nyes
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31364 Dátum: 2011.08.24 szerda, 16:07:22 »

A szívósorból ha a lapátokat kiszedjük, akkor a tengely helyét be kellene valamivel csinálni, nem? az autó 1.8 benzines 125le.

ja én aszittem dízeled van, nem vagyok tisztában benzintéren
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #31365 Dátum: 2011.08.24 szerda, 16:11:12 »

A szívósorból ha a lapátokat kiszedjük, akkor a tengely helyét be kellene valamivel csinálni, nem? az autó 1.8 benzines 125le.

Ez jó lehet?

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Inlet_Manifold_Fault_-_Duratec#What_can_I_do_about_it.3F

Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31366 Dátum: 2011.08.24 szerda, 16:40:09 »

mert mindenki alapból dízlinek tekinti az autót ha dugni azaz dugózni akar  nyes

Én max dugóznàm a kocsim... nyes  és sztem jogos,hogy mindenki dízelre gondolt. Ti benzinesek csak kibeleztek,nem dugtok semmit sehova  eplus2
Naplózva
pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #31367 Dátum: 2011.08.24 szerda, 16:50:20 »

Naplózva
pinkoczi
Vendég
« Új hozzászólás #31368 Dátum: 2011.08.24 szerda, 16:53:54 »

Köszönöm sokat segítettél, így már látni hogy mi vár rám ha szétszedem. Még egyszer köszi!
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #31369 Dátum: 2011.08.24 szerda, 17:54:10 »

Én max dugóznàm a kocsim... nyes  és sztem jogos,hogy mindenki dízelre gondolt. Ti benzinesek csak kibeleztek,nem dugtok semmit sehova  eplus2

akkó má te se dugsz  duhos2
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31370 Dátum: 2011.08.24 szerda, 18:12:38 »

akkó má te se dugsz  duhos2

Hát nem...Én csak taposom Cheesy Ne vedd már magadra  worship worship
(Ha apám előbb szól,akkor lehet maradhattam volna típushű is... falbav )
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #31371 Dátum: 2011.08.24 szerda, 20:28:46 »

Hát nem...Én csak taposom Cheesy Ne vedd már magadra  worship worship
(Ha apám előbb szól,akkor lehet maradhattam volna típushű is... falbav )

én mostanság már nem is taposok, csak húzok...
de nem szeretnék itt offolni
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31372 Dátum: 2011.08.24 szerda, 22:39:46 »

Akkor ezt írd bele a profilodba,hogy benzinesed van Smiley A benzines szívósort kibelezni szokták,a dízeleknél van szívósor pucolás és EGR dugózás Smiley
Nem megszólás távol áljon tőlem de már annyiszor írtam én is más is,hogy tegyük már ki aláírásba a tipust nekem is ezzel kezdték.Így elmegyünk többen más irányba a semmivel és már anyian mondunk okosságot csak más oldalra kellene mondani.Köszönöm.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31373 Dátum: 2011.08.27 szombat, 15:48:01 »

Sziasztok!

Egy kis ötletelés jól jönne. Valamelyik szíjhajtásomon kezd behalni egy alkatrész csapágya.

A jelenség: indításkor (főként hideg motornál) időnként fémes csikorgó hang (hasonló a szíj csúszáshoz, de sokkal fémesebb) a napokban az alapjáratot is egyszer megtorpantotta egy pillanatra, majd szépen abbamarad, idönként még "becsippan", fel-fel sír, de csak az első pár percben.
Üzemközben egy búgó hang jelent meg, minden fokozatban 1500-1600 1/min-től fölfelé, ami az üzemelés során szépen lassan aztán elhalkul.
Leállításkor nagyon rövid ideig érces, sercegő hang míg megáll a forgó alkatrészek mozgása. Generátor szíjtárcsa szabadonfutós!
Kérdésem: leállításkor a főtengely azonnal megáll? Ha igen akkor csak a generátornak és a szíjtárcsájának van esélye tovább pörögni.

Terv: hosszú szíj le, motor beindít, ha a jelenség megszűnik akkor ott kell keresni.
A klíma kuplung, illetve csapágyazásnak a hibája milyen jelenségeket produkál? Van ott valami cserélhető rész, vagy egyben kell majd bontott kompresszorban gondolkodni?

Kösz, ha van ötletetek, tippetek  worship
Naplózva
laczko9
Vendég
« Új hozzászólás #31374 Dátum: 2011.08.27 szombat, 20:10:34 »

1.8-as Benzines (2004) Mondeohoz melyik olajat ajánlanátok? Típus és márka is jöhet
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31375 Dátum: 2011.08.27 szombat, 21:51:51 »

1.8-as Benzines (2004) Mondeohoz melyik olajat ajánlanátok? Típus és márka is jöhet
Ford 5w-30  integet2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31376 Dátum: 2011.08.27 szombat, 21:55:06 »

Sziasztok!

Egy kis ötletelés jól jönne. Valamelyik szíjhajtásomon kezd behalni egy alkatrész csapágya.

A jelenség: indításkor (főként hideg motornál) időnként fémes csikorgó hang (hasonló a szíj csúszáshoz, de sokkal fémesebb) a napokban az alapjáratot is egyszer megtorpantotta egy pillanatra, majd szépen abbamarad, idönként még "becsippan", fel-fel sír, de csak az első pár percben.
Üzemközben egy búgó hang jelent meg, minden fokozatban 1500-1600 1/min-től fölfelé, ami az üzemelés során szépen lassan aztán elhalkul.
Leállításkor nagyon rövid ideig érces, sercegő hang míg megáll a forgó alkatrészek mozgása. Generátor szíjtárcsa szabadonfutós!
Kérdésem: leállításkor a főtengely azonnal megáll? Ha igen akkor csak a generátornak és a szíjtárcsájának van esélye tovább pörögni.

Terv: hosszú szíj le, motor beindít, ha a jelenség megszűnik akkor ott kell keresni.
A klíma kuplung, illetve csapágyazásnak a hibája milyen jelenségeket produkál? Van ott valami cserélhető rész, vagy egyben kell majd bontott kompresszorban gondolkodni?

Kösz, ha van ötletetek, tippetek  worship
Hát én csak annyit tudok mondani, hogy most nekem is ez a bajom, de menet közben hallom csak ha 50-60-al megyek.
Elég fémesen nyikorog néha-néha...először azt hittem hogy a fék, de ha fékezek sem változik szóval nemtom  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #31377 Dátum: 2011.08.27 szombat, 21:59:20 »

Sziasztok!

Egy kis ötletelés jól jönne. Valamelyik szíjhajtásomon kezd behalni egy alkatrész csapágya.

A jelenség: indításkor (főként hideg motornál) időnként fémes csikorgó hang (hasonló a szíj csúszáshoz, de sokkal fémesebb) a napokban az alapjáratot is egyszer megtorpantotta egy pillanatra, majd szépen abbamarad, idönként még "becsippan", fel-fel sír, de csak az első pár percben.
Üzemközben egy búgó hang jelent meg, minden fokozatban 1500-1600 1/min-től fölfelé, ami az üzemelés során szépen lassan aztán elhalkul.
Leállításkor nagyon rövid ideig érces, sercegő hang míg megáll a forgó alkatrészek mozgása. Generátor szíjtárcsa szabadonfutós!
Kérdésem: leállításkor a főtengely azonnal megáll? Ha igen akkor csak a generátornak és a szíjtárcsájának van esélye tovább pörögni.

Terv: hosszú szíj le, motor beindít, ha a jelenség megszűnik akkor ott kell keresni.
A klíma kuplung, illetve csapágyazásnak a hibája milyen jelenségeket produkál? Van ott valami cserélhető rész, vagy egyben kell majd bontott kompresszorban gondolkodni?

Kösz, ha van ötletetek, tippetek  worship
a feszítő neked asszem volt cserélve nemrég.....pedig valszeg a szíj ér bele a feszítő alutraverzébe.dobd le a szíjat,és nézd meg,hogy benne-e van a aluban a szíj 6 csíkja.ha igen,akkor a feszítő rugója bexart,esetleg eltört..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31378 Dátum: 2011.08.27 szombat, 22:31:06 »

a feszítő neked asszem volt cserélve nemrég.....pedig valszeg a szíj ér bele a feszítő alutraverzébe.dobd le a szíjat,és nézd meg,hogy benne-e van a aluban a szíj 6 csíkja.ha igen,akkor a feszítő rugója bexart,esetleg eltört..... Roll Eyes

Kösz a tippet, majd ránézek, ha fogad a szerelő a jövő héten  szomoru1
Naplózva
onurisz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159



E-mail
« Új hozzászólás #31379 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 08:04:11 »

Sziasztok!
Van egy 2003-as Ford Mondeom Ghia.
Emblémát keresnék hozzá előre valamint krómcsíkot.


Köszönöm előre is!
Naplózva

2003/11 Ford Mondeo Turneir  Ghia 1.8B 110Le
Busznyi
Vendég
« Új hozzászólás #31380 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:25:29 »

Sziasztok!

Tanácsotokat kérném!
2006 Mondeo kesztyűtartójának a nyitófüle valami szorulás miatt eltört. A kesztyűtartó most zárva roncsolás nélkül van ötletetek hogy lehet kinyitni?

előre is köszi.
János
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31381 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:32:33 »

Sziasztok!

Tanácsotokat kérném!
2006 Mondeo kesztyűtartójának a nyitófüle valami szorulás miatt eltört. A kesztyűtartó most zárva roncsolás nélkül van ötletetek hogy lehet kinyitni?

előre is köszi.
János

Szia!

Sokszor volt téma, sokan jártak már így. Ezt tudnám a figyelmedbe ajánlani:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5971.0
 integet2
Naplózva
Busznyi
Vendég
« Új hozzászólás #31382 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 10:54:53 »

Szia!

Sokszor volt téma, sokan jártak már így. Ezt tudnám a figyelmedbe ajánlani:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5971.0
 integet2

Köszönöm és bocs hogy nem néztem jobban körül.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31383 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 15:17:08 »

Köszönöm és bocs hogy nem néztem jobban körül.

Nem gond, ha tudjuk segítsük egymást  Wink  integet2
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #31384 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 20:25:20 »

Hali,

Tegnap értünk haza Dubrovnikból, és apám mondijának azért volt gondja, hála istennek nem vészes, mert haza hozott.
Azt csinálta az autó, hogy alapból üvőlt a ventillátor maximumon, nagyon durva, falu elején hallani ha jön Smiley
Na, megy az autó 140 körül tempomattal, aztán emelkedik a pálya, ilyenkor jön a gond, vízhőfok mutató kifexik és annyi, el is veszi a telejesítményt, és olyan 120 körül megmássza a hegyet és utána okés minden, hőfok vissza áll, tempo mehet megint 140 magasságába.

Viszont tuti valami jeladó hiba lehet, mert a víz nem forr fel meg semmi,

Mi lehet a gond?
Tapasztalata valakinek, ötlet?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #31385 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 20:35:45 »

Hali,

Tegnap értünk haza Dubrovnikból, és apám mondijának azért volt gondja, hála istennek nem vészes, mert haza hozott.
Azt csinálta az autó, hogy alapból üvőlt a ventillátor maximumon, nagyon durva, falu elején hallani ha jön Smiley
Na, megy az autó 140 körül tempomattal, aztán emelkedik a pálya, ilyenkor jön a gond, vízhőfok mutató kifexik és annyi, el is veszi a telejesítményt, és olyan 120 körül megmássza a hegyet és utána okés minden, hőfok vissza áll, tempo mehet megint 140 magasságába.

Viszont tuti valami jeladó hiba lehet, mert a víz nem forr fel meg semmi,

Mi lehet a gond?
Tapasztalata valakinek, ötlet?


Nekünk is volt ilyen,a hegyeknek felfelé a hőfok elindult felfelé. Lehet az egyik termosz be van szorulva kicsit,mert nálunk Mo-n sose kell bekapcsolni,míg nagy terhelésnél(gondolom klímázva,megpakolva) kikéne nyitania...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31386 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 20:40:05 »

Hali,

Tegnap értünk haza Dubrovnikból, és apám mondijának azért volt gondja, hála istennek nem vészes, mert haza hozott.
Azt csinálta az autó, hogy alapból üvőlt a ventillátor maximumon, nagyon durva, falu elején hallani ha jön Smiley
Na, megy az autó 140 körül tempomattal, aztán emelkedik a pálya, ilyenkor jön a gond, vízhőfok mutató kifexik és annyi, el is veszi a telejesítményt, és olyan 120 körül megmássza a hegyet és utána okés minden, hőfok vissza áll, tempo mehet megint 140 magasságába.

Viszont tuti valami jeladó hiba lehet, mert a víz nem forr fel meg semmi,

Mi lehet a gond?
Tapasztalata valakinek, ötlet?

Vízszint hol áll vízpumpa jól müködik?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31387 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 20:43:26 »

Hali,

Tegnap értünk haza Dubrovnikból, és apám mondijának azért volt gondja, hála istennek nem vészes, mert haza hozott.
Azt csinálta az autó, hogy alapból üvőlt a ventillátor maximumon, nagyon durva, falu elején hallani ha jön Smiley
Na, megy az autó 140 körül tempomattal, aztán emelkedik a pálya, ilyenkor jön a gond, vízhőfok mutató kifexik és annyi, el is veszi a telejesítményt, és olyan 120 körül megmássza a hegyet és utána okés minden, hőfok vissza áll, tempo mehet megint 140 magasságába.

Viszont tuti valami jeladó hiba lehet, mert a víz nem forr fel meg semmi,

Mi lehet a gond?
Tapasztalata valakinek, ötlet?

ha jeladó lenne, akkor nem csak emelkedőn, terheléskor jönne elő, hanem akár lejtőn is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31388 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 20:47:36 »

Nekünk is volt ilyen,a hegyeknek felfelé a hőfok elindult felfelé. Lehet az egyik termosz be van szorulva kicsit,mert nálunk Mo-n sose kell bekapcsolni,míg nagy terhelésnél(gondolom klímázva,megpakolva) kikéne nyitania...

És nem lehet, hogy ilyen nagy terhelés melett eléri a hűtőrendszer a méretezései határát? A hűtő felülete, a vízpumpa teljesítménye a kinti környezeti hőmérséklet mellett, lehet már nem birkózik meg a motor + klíma ekkora terhelése melleti hőelvonással.
Ez csak ötet
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31389 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 20:51:47 »

És nem lehet, hogy ilyen nagy terhelés melett eléri a hűtőrendszer a méretezései határát? A hűtő felülete, a vízpumpa teljesítménye a kinti környezeti hőmérséklet mellett, lehet már nem birkózik meg a motor + klíma ekkora terhelése melleti hőelvonással.
Ez csak ötet
lehet nemártani átmosatni a rendszert...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31390 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:02:56 »

lehet nemártani átmosatni a rendszert...


tomeed 2007-es MKIV-nél? Fiatal gép ez még, bár a hűtőket már feltölthették a bogik kívűlről  nyes
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg579715#msg579715
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31391 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:03:28 »


tomeed 2007-es MKIV-nél? Fiatal gép ez még, bár a hűtőket már feltölthették a bogik kívűlről  nyes
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg579715#msg579715
rokon mk3-asáról kérdezett Wink nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #31392 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:05:04 »

rokon mk3-asáról kérdezett Wink nyes

Bocs, akkor ezt jól elnéztem  rinya (már nem előszőr)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31393 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:11:26 »

És nem lehet, hogy ilyen nagy terhelés melett eléri a hűtőrendszer a méretezései határát? A hűtő felülete, a vízpumpa teljesítménye a kinti környezeti hőmérséklet mellett, lehet már nem birkózik meg a motor + klíma ekkora terhelése melleti hőelvonással.
Ez csak ötet
Horvátból haza felé 5 személy tetőn box csomagtartó fullra pakolva ez kb +500kg.Aztán klíma hegyekre föl le Zágrab-nál kapu majd fél óra lassú menet.Venti megy de félnél följebb megse mozdult.Ha ott jó akkor mindenhol jónak kell lenni.És nemegyszer 100-ról gyorsítás felfelé mert tol a sor.Tomi ennek ha ok bírnia kell.Azért írtam vízszintet és vízpumpát,más meg a termosztátot kezdésként.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #31394 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:38:27 »

Akkor mindenkinek üvölt a ventillátora ha klímázik?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #31395 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:45:11 »

Akkor mindenkinek üvölt a ventillátora ha klímázik?  vigyor3

Mint ha el akarna szállni. Beindítom az autót, aztán szépen megy fel a ventilátor fordulatszáma. Pár másodperc alatt maxira megy.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31396 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 22:47:48 »

Akkor mindenkinek üvölt a ventillátora ha klímázik?  vigyor3
1.5 km lassú menés a fizető kapunál bizony beindul és akkor nemment a klíma.Utána mikor mentem nem ment.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31397 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 23:40:59 »

Hali,

Tegnap értünk haza Dubrovnikból, és apám mondijának azért volt gondja, hála istennek nem vészes, mert haza hozott.
Azt csinálta az autó, hogy alapból üvőlt a ventillátor maximumon, nagyon durva, falu elején hallani ha jön Smiley
Na, megy az autó 140 körül tempomattal, aztán emelkedik a pálya, ilyenkor jön a gond, vízhőfok mutató kifexik és annyi, el is veszi a telejesítményt, és olyan 120 körül megmássza a hegyet és utána okés minden, hőfok vissza áll, tempo mehet megint 140 magasságába.

Viszont tuti valami jeladó hiba lehet, mert a víz nem forr fel meg semmi,

Mi lehet a gond?
Tapasztalata valakinek, ötlet?

A vízpumpa nem szállít elég vizet. Ez akkor szokott lenni, ha elnyalódtak a ricnik.
Kifekszik a mutató? Ez azt jelenti, hogy bemegy a pirosba? én így nem sokat autóztam volna, annyi biztos... ha megfőzöd a fejet, az zsebbe nyúlós... így ne nagyon mászkáljatok vele.
45 fok kinn, emelkedő, meg minden, akkor sem mozdulhat ki a mutató középről. Soha. A hűtőrendszer nagyon túl van méretezve.
A TDCi nem ad le sok hőt, viszont az ST igen, és az sem melegedhet túl. Azt nem tudom, ugyanaz-e a hűtő, de sokkal nagyobb nem lehet (hely).
Ezt fürgén oldjátok meg... de ilyet nem szabad csinálni, hogy emelkedőn kifekszik... akkor sokkal lassabban kell menni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #31398 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 00:03:58 »

A vízpumpa nem szállít elég vizet. Ez akkor szokott lenni, ha elnyalódtak a ricnik.
Kifekszik a mutató? Ez azt jelenti, hogy bemegy a pirosba? én így nem sokat autóztam volna, annyi biztos... ha megfőzöd a fejet, az zsebbe nyúlós... így ne nagyon mászkáljatok vele.
45 fok kinn, emelkedő, meg minden, akkor sem mozdulhat ki a mutató középről. Soha. A hűtőrendszer nagyon túl van méretezve.
A TDCi nem ad le sok hőt, viszont az ST igen, és az sem melegedhet túl. Azt nem tudom, ugyanaz-e a hűtő, de sokkal nagyobb nem lehet (hely).
Ezt fürgén oldjátok meg... de ilyet nem szabad csinálni, hogy emelkedőn kifekszik... akkor sokkal lassabban kell menni.
Na ezért írtam a vízpumpa kérdést.Viszont ha piros felé ment off autómnál a mutató már elgondolkodtam ha meg bele ment meg is álltam vele és telefon a szerelőnek és utána ha lehetett akkor mentem de volt egyszer tréller.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #31399 Dátum: 2011.08.29 hétfő, 00:14:45 »

Na ezért írtam a vízpumpa kérdést.Viszont ha piros felé ment off autómnál a mutató már elgondolkodtam ha meg bele ment meg is álltam vele és telefon a szerelőnek és utána ha lehetett akkor mentem de volt egyszer tréller.

Ilyenkor klíma bekapcs, ki üresbe, alapjáraton gurulni, megvárni amíg visszahűl, klíma ki, és járatni egy ideig.
Majd kis terheléssel közlekedni, hogy ne érje el a pirosat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 621 622 623 624 625 626 627 [628] 629 630 631 632 633 634 635 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.179 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.