Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:11:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 640 641 642 643 644 645 646 [647] 648 649 650 651 652 653 654 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21849664 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #32300 Dátum: 2011.10.18 kedd, 12:45:21 »

fagyos reggeleken a valtom nem mozdul ki a holtpontrol (elore hatra, tehat sebessegek fele). Ha egyszer sikerult betoszitanom 1-be, akkor utana automatikusan mukodik a tobbi sebesseg is. Van valakinek otlete hogy mi fagyhat be ilyenkor?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32301 Dátum: 2011.10.18 kedd, 12:46:28 »

fagyos reggeleken a valtom nem mozdul ki a holtpontrol (elore hatra, tehat sebessegek fele). Ha egyszer sikerult betoszitanom 1-be, akkor utana automatikusan mukodik a tobbi sebesseg is. Van valakinek otlete hogy mi fagyhat be ilyenkor?
vizes váltóolaj??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #32302 Dátum: 2011.10.18 kedd, 12:53:17 »

yesszus! guluszem1
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32303 Dátum: 2011.10.18 kedd, 13:47:35 »

fagyos reggeleken a valtom nem mozdul ki a holtpontrol (elore hatra, tehat sebessegek fele). Ha egyszer sikerult betoszitanom 1-be, akkor utana automatikusan mukodik a tobbi sebesseg is. Van valakinek otlete hogy mi fagyhat be ilyenkor?
kéne nyomni wd40-et a bowdenekre a váltó felöli végen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #32304 Dátum: 2011.10.18 kedd, 16:22:07 »

Vége a nyárnak, hiába:

Kezdődnek a " rossz a termosztátom, mert nem melegszik fel a motor..." tárgyú hsz-ek.  eplus2 taps hehe vigyor3 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #32305 Dátum: 2011.10.18 kedd, 16:42:02 »

Vége a nyárnak, hiába:

Kezdődnek a " rossz a termosztátom, mert nem melegszik fel a motor..." tárgyú hsz-ek.  eplus2 taps hehe vigyor3 nyes
nosztalgiázol vagy az mk4-re is jellemző?  eplus2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32306 Dátum: 2011.10.18 kedd, 19:12:09 »

köszi
a korábban említett reléket nem találtam a tornyon
ezek után nem maradt más mint, hogy alámászok és megbizonyosodom Roll Eyes
már csak egy szerelőakna kellene... szomoru1

a te autód a gázolajos kályhára van előkészítve és csak egy piros kommunikációs ledugózott csati lakozik a fékdob alatt a tűzfalon neki.
ebbe is be lehet építeni a zelektronyosat,csak mindent kikell építeni mint László-szép cikke van a FAQ-ban róla! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #32307 Dátum: 2011.10.18 kedd, 19:42:27 »

NA nem jártam sikerrel   rinya a beöntő csőnek a kötését sehogy sem tudtam szétbontani szóval inkább vissz*raktam az egészet, falbav  pedig csináltam fotókat is egy fél cikk már össze jönne belőle  


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

mind1 azt hittem érdekel valakit...  Angry
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32308 Dátum: 2011.10.18 kedd, 19:47:58 »

mind1 azt hittem érdekel valakit...  Angry
jól elsiklottam felette falbav falbav

szóval az a fehér valaminek 4db kampós széle van, amibelekapaszkodik a tankba. kicsit lentebb kell engedni és utána ki kell pattintgatni a füleket 1 csavarhúzóval. legegyszerűbben úgy jön ki, ha 2db szembenlévőt egyszerre csinálod. ott kell benyúlni, ahol a lyuk van azon fekete hengeres izén

remélem érted vigyor3

ha nem, akkor itt egy kép: http://www.kephost.com/images4/2011/10/18/eh73dymef4aa6jtg3blt.jpg  Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
orszagtom
Vendég
« Új hozzászólás #32309 Dátum: 2011.10.18 kedd, 20:27:29 »

Sziasztok!

Ráakadtam egy ilyenre:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/kasztni/mondeo_st_lokharito

Elég kecsegtetőnek tűnik a 70 (vagy csak számomra?), mi lehet a geb@sz? Az a rács és a ködlámpa is elég gyanús, valóban ST lehet ez?
Köszönöm a segítségeteket Smiley
Naplózva
Gyuru
Vendég
« Új hozzászólás #32310 Dátum: 2011.10.18 kedd, 20:55:04 »

Ha jól tudom (javítsatok ki ha nem ),az ST-ben széria volt a xenon fényszóró ahhoz pedig mosó is tartozik.A képen látható lökösön pedig nincs helye a mosónak,bár a ködlámpa tényleg gyanús. Mostanában láttam talán a hahun 35 ért javított ST lököst (első volt és nem volt nagy baja,szépen megvolt csinálva).
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32311 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:01:37 »

Ha jól tudom (javítsatok ki ha nem ),az ST-ben széria volt a xenon fényszóró ahhoz pedig mosó is tartozik.A képen látható lökösön pedig nincs helye a mosónak,bár a ködlámpa tényleg gyanús. Mostanában láttam talán a hahun 35 ért javított ST lököst (első volt és nem volt nagy baja,szépen megvolt csinálva).

Bizony, az ST-ben széria a xenon. Amúgy a sport felszerelésnél is kerek ködlámpa volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #32312 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:08:12 »

mind1 azt hittem érdekel valakit...  Angry

Én is tegnap vettem le és tisztítottam ki a tankot egy 2001-es 2.0 TDDi kombiban és nekem simán szétjött, minden ...
Azt a fehér műanyagot ki kell pattintani a tank gallérjából és a tankot kell lehúzni a betöltő csőről! Szóval lejön pikk-pakk, igaz a kipufogót is, az AC -t is meg az AC tartó konzolt is le kellett vennem, hogy lejöjjön!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32313 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:17:58 »

Sziasztok!

Ráakadtam egy ilyenre:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/kasztni/mondeo_st_lokharito

Elég kecsegtetőnek tűnik a 70 (vagy csak számomra?), mi lehet a geb@sz? Az a rács és a ködlámpa is elég gyanús, valóban ST lehet ez?
Köszönöm a segítségeteket Smiley
nem, ez rs

nekem eladó lett az első hátsó ST220-as lökösöm, csak 2db krómkarika hiányzik. 2lököst javítani kell.

csak egyben adom 110-ért
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.18 kedd, 21:20:37 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32314 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:19:24 »

Bizony, az ST-ben széria a xenon. Amúgy a sport felszerelésnél is kerek ködlámpa volt.
angoloknál nem, viszont volt a halogénhez lámpamosó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32315 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:23:36 »

angoloknál nem, viszont volt a halogénhez lámpamosó
Az MKIII-nál lehetett külön is rendelni lámpamosót. Az STviszont csak xenonos volt errefele.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32316 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:24:12 »

Én is tegnap vettem le és tisztítottam ki a tankot egy 2001-es 2.0 TDDi kombiban és nekem simán szétjött, minden ...
Azt a fehér műanyagot ki kell pattintani a tank gallérjából és a tankot kell lehúzni a betöltő csőről! Szóval lejön pikk-pakk, igaz a kipufogót is, az AC -t is meg az AC tartó konzolt is le kellett vennem, hogy lejöjjön!
én viszont nem tudtam levenni a kipufrendszert, mert nekem egydarabban van a katalizátor végétől a hátsó dob végig. nekem a teljes hátsó futóművet le kellett volna vennem, mert alá van fűzve a kipuf.

ez kombira vonatkozik, a többit nem tudom, hogy hogy van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32317 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:24:58 »

Az MKIII-nál lehetett külön is rendelni lámpamosót. Az STviszont csak xenonos volt errefele.
angoloknál már több ST220-ast is láttam hirdetve, amiben nem volt xenon, csak lámpamosó.

gondolom ha tört volna és nem pótolják a xenont, akkor a lámpamosót sem...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32318 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:26:49 »

angoloknál már több ST220-ast is láttam hirdetve, amiben nem volt xenon, csak lámpamosó.

gondolom ha tört volna és nem pótolják a xenont, akkor a lámpamosót sem...
Hát tudja  a fene, lámpamosot olcsobb pótolni mint a keszont. Undecided
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32319 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:28:05 »

Hát tudja  a fene, lámpamosot olcsobb pótolni mint a keszont. Undecided
teljes áron 2 fúvóka 50eft. és bontottan is ritka Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #32320 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:29:27 »

teljes áron 2 fúvóka 50eft. és bontottan is ritka Undecided
Hát a keszon lámpák meg 4-5x ennyibe kerülnek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32321 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:30:59 »

Hát a keszon lámpák meg 4-5x ennyibe kerülnek.
nekem ne mond eplus2

nálam a bontott óccó nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #32322 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:35:49 »

Ha a szállított mennyiség megvan, talán a nyomás is. Vagy, ha meg tudod mérni a nyomást, valószínűleg a mennyiség is meglesz.
De Ez a művelet valóban nem az ablaktörlőlapát cseréjének nehézségi szintja, mert:
Az AC csak önindítózásnál teker. Vagy viszel neki oda külön 12V-ot - én ezt tenném - és így dugod a csövet a kannába, vagy önindítózol, de akkor a motor is beindul, és szép lassan elhasználja a szűrőben lévő go-at. Szóval, igazából oda is kéne 2 cső a kannába.
Hogy az AC szállít-e rendesen, azt látja az ember, mert kb 10 másodperc alatt kinyom 1-2 litert, azt meg csak észreveszem.

Hali!
Megtörtént a tanklevét, kitisztítás és utána kipróbáltam az autót, de ugyanaz a tünet, mint a tanktakarítás előtt!
Rájöttem egy másik dologra ezzel kapcsolatban! Bemelegedett a motor és elkezdtem tesztelni, hogy hogy reagál az autó a gázadásra. 1800-2000 fordulat között megugrik az autó és megy is amíg nyomom a gázt. Amikor leveszem a gázról a lábam akkor hallom hogy süvít a levegő a motortérből ( halkan), gondolom a turbó!
Ezt csinálta egy olyan 3-4 percig... Mentem egy kamion mögött és kicsit lemaradtam, majd nyomtam egy kis gázt és pillanatok alatt megint mögötte voltam, tehát sztem minden rendben volt ... viszont ... lekanyarodtam az útról és kicsit tovább mentem motorféken ( olyan 120ról 40-re), majd amikor gázt akartam adni 3asban akkor 1800 és 2000 fordulat között ugrott egyet az autó viszont akkor már nem volt akkora lendület benne!
Megint nem ment semmit az autó! Félreálltam 1 percre, le is állítottam az autót, majd miután beindítottam megint nem volt semmi baja 2000től megint húzott "normálisan"1-2 percig... megint leállít, 1 perc mulva megint beindít, majd semmi baja. 5-6 percig mentem és minden olyan mint amikor ugy éreztem hogy jó!

Még 1 dolog: a turbónál van egy membrán amire megy egy vákuumcső és amikor lehúztam azt a kis csövet járó motornál akkor se a csőben nem volt szívás se a membrán nem változott, hiába adtam neki 3000ig gázt, hiába csináltam bármit!
Az a vákuumcső lemegy a motor előtt egy kis szelepbe ( vagy kettőbe )! Hogy működik a TDDi-nek a turbója?

Köszönöm a válaszokat előre is!!!
u.i.: a tank legalább már tiszta, az biztos!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32323 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:41:52 »

TDDI?
Biztos ez?

Hali!
Megtörtént a tanklevét, kitisztítás és utána kipróbáltam az autót, de ugyanaz a tünet, mint a tanktakarítás előtt!
Rájöttem egy másik dologra ezzel kapcsolatban! Bemelegedett a motor és elkezdtem tesztelni, hogy hogy reagál az autó a gázadásra. 1800-2000 fordulat között megugrik az autó és megy is amíg nyomom a gázt. Amikor leveszem a gázról a lábam akkor hallom hogy süvít a levegő a motortérből ( halkan), gondolom a turbó!
Ezt csinálta egy olyan 3-4 percig... Mentem egy kamion mögött és kicsit lemaradtam, majd nyomtam egy kis gázt és pillanatok alatt megint mögötte voltam, tehát sztem minden rendben volt ... viszont ... lekanyarodtam az útról és kicsit tovább mentem motorféken ( olyan 120ról 40-re), majd amikor gázt akartam adni 3asban akkor 1800 és 2000 fordulat között ugrott egyet az autó viszont akkor már nem volt akkora lendület benne!
Megint nem ment semmit az autó! Félreálltam 1 percre, le is állítottam az autót, majd miután beindítottam megint nem volt semmi baja 2000től megint húzott "normálisan"1-2 percig... megint leállít, 1 perc mulva megint beindít, majd semmi baja. 5-6 percig mentem és minden olyan mint amikor ugy éreztem hogy jó!

Még 1 dolog: a turbónál van egy membrán amire megy egy vákuumcső és amikor lehúztam azt a kis csövet járó motornál akkor se a csőben nem volt szívás se a membrán nem változott, hiába adtam neki 3000ig gázt, hiába csináltam bármit!
Az a vákuumcső lemegy a motor előtt egy kis szelepbe ( vagy kettőbe )! Hogy működik a TDDi-nek a turbója?

Köszönöm a válaszokat előre is!!!
u.i.: a tank legalább már tiszta, az biztos!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #32324 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:56:35 »

Még 1 dolog: a turbónál van egy membrán amire megy egy vákuumcső és amikor lehúztam azt a kis csövet járó motornál akkor se a csőben nem volt szívás se a membrán nem változott, hiába adtam neki 3000ig gázt, hiába csináltam bármit!
Az a vákuumcső lemegy a motor előtt egy kis szelepbe ( vagy kettőbe )! Hogy működik a TDDi-nek a turbója?

Ha a tiéd tddi és változó geometriás (ha van az a membrán, akkor igen), a vákum állítgatja a geometriát. Nincs vákum, nincs geometria.
Ahogy ráadod a gázt, mozgatnia kéne a kis kart. Esetleg kézzel próbáld meg megmozgatni, óvatosan.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #32325 Dátum: 2011.10.18 kedd, 21:59:56 »

TDDI?
Biztos ez?

TDDi biztos! Igen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32326 Dátum: 2011.10.18 kedd, 22:01:56 »

Ha a tiéd tddi és változó geometriás (ha van az a membrán, akkor igen), a vákum állítgatja a geometriát. Nincs vákum, nincs geometria.
Ahogy ráadod a gázt, mozgatnia kéne a kis kart. Esetleg kézzel próbáld meg megmozgatni, óvatosan.
olyan ákumos vackom van eladó, nekem nem kellett vigyor3

amúgy lehet bátran rángatni, sok mindent nem lehet ott elrontani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #32327 Dátum: 2011.10.18 kedd, 22:03:46 »

Ha a tiéd tddi és változó geometriás (ha van az a membrán, akkor igen), a vákum állítgatja a geometriát. Nincs vákum, nincs geometria.
Ahogy ráadod a gázt, mozgatnia kéne a kis kart. Esetleg kézzel próbáld meg megmozgatni, óvatosan.

Megpróbálom holnap, de az mitől lehet hogy a kis csőben sosincs szívás, semmilyen gáztartományban sem! És mi az a két kis szelep amire megy ez a kis vákuumcső???

De gondolom nem a membrán a rossz ha már vákuum sincs akkor valószínű azért nem mozog, mert nincs mi szívja, vezérelje!
Köszi
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32328 Dátum: 2011.10.18 kedd, 22:08:33 »

A két kis szelep a vákuum vezérlő elektromos szelep. Az osztja a vákuum szivattyú szívását az EGR a turbó és a fékrásegítő közt.
Szedd le azt a csövet ami a vákuum szivattyú felől jön. Ha abban sincs vákuum akkor a szivattyú rossz. Ha abban van akkor vagy az elektromos szelepek vagy a vezérlő elektronika, vagy a vezetékelés rossz.

Megpróbálom holnap, de az mitől lehet hogy a kis csőben sosincs szívás, semmilyen gáztartományban sem! És mi az a két kis szelep amire megy ez a kis vákuumcső???

De gondolom nem a membrán a rossz ha már vákuum sincs akkor valószínű azért nem mozog, mert nincs mi szívja, vezérelje!
Köszi
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32329 Dátum: 2011.10.18 kedd, 22:09:38 »

Nekem ilyen vákuumos változós turbóm van a TDCI-n és kézzel meg sem tudom mozdítani a karocskát.
Kellene?

Ha a tiéd tddi és változó geometriás (ha van az a membrán, akkor igen), a vákum állítgatja a geometriát. Nincs vákum, nincs geometria.
Ahogy ráadod a gázt, mozgatnia kéne a kis kart. Esetleg kézzel próbáld meg megmozgatni, óvatosan.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #32330 Dátum: 2011.10.18 kedd, 22:25:45 »

jól elsiklottam felette falbav falbav

szóval az a fehér valaminek 4db kampós széle van, amibelekapaszkodik a tankba. kicsit lentebb kell engedni és utána ki kell pattintgatni a füleket 1 csavarhúzóval. legegyszerűbben úgy jön ki, ha 2db szembenlévőt egyszerre csinálod. ott kell benyúlni, ahol a lyuk van azon fekete hengeres izén

remélem érted vigyor3

ha nem, akkor itt egy kép: http://www.kephost.com/images4/2011/10/18/eh73dymef4aa6jtg3blt.jpg  Grin

pedig gondoltam arra is csak kevés volt a kezem,
 na most az lesz a koncepció, hogy ha lecserélem a go szűrő,t majd szét nyírom ,hogy a belseje lófehér-e vagy retkes-é esetleg, ha nem retkes akkor végül is nincs baj
Naplózva
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #32331 Dátum: 2011.10.19 szerda, 07:31:12 »

Sziasztok,

A z a problémám, hogy kb 1 hónapja észrevettem, hogy a szervo tartályban lévő olaj a minimum szinten van. Feltöltöttük, utána még nézegettem, de minden ok volt. Most megint rá néztem és megint minimum szinten van! Mi lehet a gond? Olajcseppeket sosem láttam az autó alatt! Van ötletetek? Töltsem újra? Van jelentősége annak, hogy az újratöltésnél, milyen a kormány (kerekek) helyzete)
A kormányon semmit nem veszek észre, hangtalan és könnyen jár....

Köszi B.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32332 Dátum: 2011.10.19 szerda, 07:38:38 »

Töltsd újra és keresd meg a szivárgást. Elsősorban a tartályt ellenőrizd, mert lehet, hogy repedt vagy ilyesmi. Különben a szivárgás nem állna meg a minimumnál.
Nincs jelentősége a kormánykerék helyzetének.

Sziasztok,

A z a problémám, hogy kb 1 hónapja észrevettem, hogy a szervo tartályban lévő olaj a minimum szinten van. Feltöltöttük, utána még nézegettem, de minden ok volt. Most megint rá néztem és megint minimum szinten van! Mi lehet a gond? Olajcseppeket sosem láttam az autó alatt! Van ötletetek? Töltsem újra? Van jelentősége annak, hogy az újratöltésnél, milyen a kormány (kerekek) helyzete)
A kormányon semmit nem veszek észre, hangtalan és könnyen jár....

Köszi B.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #32333 Dátum: 2011.10.19 szerda, 10:08:13 »

Üdv, Az első telemet élem át a mondeommal.
A régebbi kocsimnál a hűtőt télen le kellett takarni hogy gyorsabban melegedjen ennél is kell a letakarás?
Kicsit lassan melegszik a vizem.
Hétvégén kimérem a termosztátot hogy mikor nyit-zár. Lehet cserés lesz.
Naplózva
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #32334 Dátum: 2011.10.19 szerda, 10:15:36 »

Üdv, Az első telemet élem át a mondeommal.
A régebbi kocsimnál a hűtőt télen le kellett takarni hogy gyorsabban melegedjen ennél is kell a letakarás?
Kicsit lassan melegszik a vizem.
Hétvégén kimérem a termosztátot hogy mikor nyit-zár. Lehet cserés lesz.


Kilehet mérni egyáltalán hogy a jeladóm amit nem tudok hol található pontosan mér -e?
Köszi
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #32335 Dátum: 2011.10.19 szerda, 10:36:14 »

Kilehet mérni egyáltalán hogy a jeladóm amit nem tudok hol található pontosan mér -e?
Köszi
ha az segít, nekem se melegszik be az autóm a mostani hidegekben (reggel) 7 km alatt, ha nem megy a kieg. fűtésem.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #32336 Dátum: 2011.10.19 szerda, 10:41:39 »

Kilehet mérni egyáltalán hogy a jeladóm amit nem tudok hol található pontosan mér -e?
Köszi

A termosztát nem ad le jelet. Ha kiszereled és felteszed egy fazék hideg vízben főni  Cheesy , közben folyamatosan méred a víz hőmérsékletét, úgy meg tudod állapítani, hogy milyen hőmérsékleten nyit. Ha kinyit, kész a finom termosztátleves...  Grin
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #32337 Dátum: 2011.10.19 szerda, 10:44:59 »

A termosztát nem ad le jelet. Ha kiszereled és felteszed egy fazék hideg vízben főni  Cheesy , közben folyamatosan méred a víz hőmérsékletét, úgy meg tudod állapítani, hogy milyen hőmérsékleten nyit. Ha kinyit, kész a finom termosztátleves...  Grin

ha már kivetted akkor érdemes beletenni a 3000Ft-os QH termot nyes
az enyémbe 4 éve az van, és ha egyszer elérte a mutató a függőleges állást akkor az már onnan sehova nem mozdul.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #32338 Dátum: 2011.10.19 szerda, 11:01:16 »

ha már kivetted akkor érdemes beletenni a 3000Ft-os QH termot nyes
az enyémbe 4 éve az van, és ha egyszer elérte a mutató a függőleges állást akkor az már onnan sehova nem mozdul.

Hol lehet HQ termosztátra rákeresni?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #32339 Dátum: 2011.10.19 szerda, 12:03:18 »

Hol lehet HQ termosztátra rákeresni?

Bárdi Autó, Unix, Cromax, stb. De az nem HQ, hanem QH.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32340 Dátum: 2011.10.19 szerda, 19:08:02 »

ha már kivetted akkor érdemes beletenni a 3000Ft-os QH termot nyes
az enyémbe 4 éve az van, és ha egyszer elérte a mutató a függőleges állást akkor az már onnan sehova nem mozdul.
náluk vigyázni kell, lehetnek minőségbeli különbségek, ők csak csomagolnak!!
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ATkoSz
Vendég
« Új hozzászólás #32341 Dátum: 2011.10.19 szerda, 19:52:33 »

én viszont nem tudtam levenni a kipufrendszert, mert nekem egydarabban van a katalizátor végétől a hátsó dob végig. nekem a teljes hátsó futóművet le kellett volna vennem, mert alá van fűzve a kipuf.

ez kombira vonatkozik, a többit nem tudom, hogy hogy van

Hali!
Enyém is kombi és a tank környékén van egy gumibak, én csak abbol toltam ki a kipufogot és eltudtam tolni a kipufot annyira hogy jobbra ki lehetett buktatni, igaz ehhez az egy művelethez kellett csak a 2 ember, amugy egyedül csináltam!
Tehát ha van segitséged akkor neked is sikerülni fog!

Amugy nem tudtam ma csinálni semmit a kocsimon mert reggel foci közben valszeg eltört a bokám Smiley EVVAN!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32342 Dátum: 2011.10.19 szerda, 19:55:39 »

Hali!
Enyém is kombi és a tank környékén van egy gumibak, én csak abbol toltam ki a kipufogot és eltudtam tolni a kipufot annyira hogy jobbra ki lehetett buktatni, igaz ehhez az egy művelethez kellett csak a 2 ember, amugy egyedül csináltam!
Tehát ha van segitséged akkor neked is sikerülni fog!

Amugy nem tudtam ma csinálni semmit a kocsimon mert reggel foci közben valszeg eltört a bokám Smiley EVVAN!!!
szomoru1 jobbulást

én nyáron megcsináltam az egészet egyedül...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32343 Dátum: 2011.10.19 szerda, 20:35:47 »

Nekem ilyen vákuumos változós turbóm van a TDCI-n és kézzel meg sem tudom mozdítani a karocskát.
Kellene?

nem.amíg a vákumdobhoz hozzá van csavarozva,addig nem tudod megmozdítani.ha lekötöd a dobot róla,akkor mozgatható kézzel a mechanizmus.pont úgy mint az elektromos turbóknál,csak ott egy 8as zégergyűrűt kell csak ledobni a tengelyvégről.
Viszont amíg nincs gond,addig nem érdemes szét tekerni ,mert nehéz ugyan oda visszaállítani a turbót,hogy jól működjön az autó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32344 Dátum: 2011.10.19 szerda, 20:39:04 »

 eljen
Na ezért van Mondeom. A kocsi olyan amilyen, de a társaság szuper.

nem.amíg a vákumdobhoz hozzá van csavarozva,addig nem tudod megmozdítani.ha lekötöd a dobot róla,akkor mozgatható kézzel a mechanizmus.pont úgy mint az elektromos turbóknál,csak ott egy 8as zégergyűrűt kell csak ledobni a tengelyvégről.
Viszont amíg nincs gond,addig nem érdemes szét tekerni ,mert nehéz ugyan oda visszaállítani a turbót,hogy jól működjön az autó.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32345 Dátum: 2011.10.19 szerda, 20:39:53 »

nem.amíg a vákumdobhoz hozzá van csavarozva,addig nem tudod megmozdítani.ha lekötöd a dobot róla,akkor mozgatható kézzel a mechanizmus.pont úgy mint az elektromos turbóknál,csak ott egy 8as zégergyűrűt kell csak ledobni a tengelyvégről.
Viszont amíg nincs gond,addig nem érdemes szét tekerni ,mert nehéz ugyan oda visszaállítani a turbót,hogy jól működjön az autó.
nem kell azt ahoz szét tekerni... le kell venni a zégert és oldalra lehúzható.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32346 Dátum: 2011.10.19 szerda, 20:46:33 »

nem kell azt ahoz szét tekerni... le kell venni a zégert és oldalra lehúzható.
amíg nincs baja kocsinak,addig semmit nem kell vele tenni.... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32347 Dátum: 2011.10.19 szerda, 20:46:44 »

eljen
Na ezért van Mondeom. A kocsi olyan amilyen, de a társaság szuper.

Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32348 Dátum: 2011.10.19 szerda, 20:47:31 »

amíg nincs baja kocsinak,addig semmit nem kell vele tenni.... smile
jókormondod eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #32349 Dátum: 2011.10.19 szerda, 20:49:21 »

jókormondod eplus2
najó,te mindentszéjjeltekergetsz azon a zautón..... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 640 641 642 643 644 645 646 [647] 648 649 650 651 652 653 654 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.