Ford Mondeo Club Hungary
2025.08.27 szerda, 18:30:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
640
641
642
643
644
645
646
[
647
]
648
649
650
651
652
653
654
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 23739995 alkalommal)
László
és 28 vendég van a témában
dieselbee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32300 Dátum:
2011.10.18 kedd, 12:45:21 »
fagyos reggeleken a valtom nem mozdul ki a holtpontrol (elore hatra, tehat sebessegek fele). Ha egyszer sikerult betoszitanom 1-be, akkor utana automatikusan mukodik a tobbi sebesseg is. Van valakinek otlete hogy mi fagyhat be ilyenkor?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32301 Dátum:
2011.10.18 kedd, 12:46:28 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.10.18 kedd, 12:45:21
fagyos reggeleken a valtom nem mozdul ki a holtpontrol (elore hatra, tehat sebessegek fele). Ha egyszer sikerult betoszitanom 1-be, akkor utana automatikusan mukodik a tobbi sebesseg is. Van valakinek otlete hogy mi fagyhat be ilyenkor?
vizes váltóolaj??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
dieselbee
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32302 Dátum:
2011.10.18 kedd, 12:53:17 »
yesszus!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32303 Dátum:
2011.10.18 kedd, 13:47:35 »
Idézetet írta: dieselbee - 2011.10.18 kedd, 12:45:21
fagyos reggeleken a valtom nem mozdul ki a holtpontrol (elore hatra, tehat sebessegek fele). Ha egyszer sikerult betoszitanom 1-be, akkor utana automatikusan mukodik a tobbi sebesseg is. Van valakinek otlete hogy mi fagyhat be ilyenkor?
kéne nyomni wd40-et a bowdenekre a váltó felöli végen.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26697
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32304 Dátum:
2011.10.18 kedd, 16:22:07 »
Vége a nyárnak, hiába:
Kezdődnek a " rossz a termosztátom, mert nem melegszik fel a motor..." tárgyú hsz-ek.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32305 Dátum:
2011.10.18 kedd, 16:42:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.10.18 kedd, 16:22:07
Vége a nyárnak, hiába:
Kezdődnek a " rossz a termosztátom, mert nem melegszik fel a motor..." tárgyú hsz-ek.
nosztalgiázol vagy az mk4-re is jellemző?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32306 Dátum:
2011.10.18 kedd, 19:12:09 »
Idézetet írta: dfeco - 2011.10.18 kedd, 10:15:26
köszi
a korábban említett reléket nem találtam a tornyon
ezek után nem maradt más mint, hogy alámászok és megbizonyosodom
már csak egy szerelőakna kellene...
a te autód a gázolajos kályhára van előkészítve és csak egy piros kommunikációs ledugózott csati lakozik a fékdob alatt a tűzfalon neki.
ebbe is be lehet építeni a zelektronyosat,csak mindent kikell építeni mint László-szép cikke van a FAQ-ban róla!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32307 Dátum:
2011.10.18 kedd, 19:42:27 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2011.10.15 szombat, 15:34:11
NA nem jártam sikerrel
a beöntő csőnek a kötését sehogy sem tudtam szétbontani szóval inkább vissz*raktam az egészet,
pedig csináltam fotókat is egy fél cikk már össze jönne belőle
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
mind1 azt hittem érdekel valakit...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32308 Dátum:
2011.10.18 kedd, 19:47:58 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2011.10.18 kedd, 19:42:27
mind1 azt hittem érdekel valakit...
jól elsiklottam felette
szóval az a fehér valaminek 4db kampós széle van, amibelekapaszkodik a tankba. kicsit lentebb kell engedni és utána ki kell pattintgatni a füleket 1 csavarhúzóval. legegyszerűbben úgy jön ki, ha 2db szembenlévőt egyszerre csinálod. ott kell benyúlni, ahol a lyuk van azon fekete hengeres izén
remélem érted
ha nem, akkor itt egy kép:
http://www.kephost.com/images4/2011/10/18/eh73dymef4aa6jtg3blt.jpg
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
orszagtom
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32309 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:27:29 »
Sziasztok!
Ráakadtam egy ilyenre:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/kasztni/mondeo_st_lokharito
Elég kecsegtetőnek tűnik a 70 (vagy csak számomra?), mi lehet a geb@sz? Az a rács és a ködlámpa is elég gyanús, valóban ST lehet ez?
Köszönöm a segítségeteket
Naplózva
Gyuru
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32310 Dátum:
2011.10.18 kedd, 20:55:04 »
Ha jól tudom (javítsatok ki ha nem ),az ST-ben széria volt a xenon fényszóró ahhoz pedig mosó is tartozik.A képen látható lökösön pedig nincs helye a mosónak,bár a ködlámpa tényleg gyanús. Mostanában láttam talán a hahun 35 ért javított ST lököst (első volt és nem volt nagy baja,szépen megvolt csinálva).
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32311 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:01:37 »
Idézetet írta: Gyuru - 2011.10.18 kedd, 20:55:04
Ha jól tudom (javítsatok ki ha nem ),az ST-ben széria volt a xenon fényszóró ahhoz pedig mosó is tartozik.A képen látható lökösön pedig nincs helye a mosónak,bár a ködlámpa tényleg gyanús. Mostanában láttam talán a hahun 35 ért javított ST lököst (első volt és nem volt nagy baja,szépen megvolt csinálva).
Bizony, az ST-ben széria a xenon. Amúgy a sport felszerelésnél is kerek ködlámpa volt.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ATkoSz
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32312 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:08:12 »
Idézetet írta: sanyikabacsi - 2011.10.18 kedd, 19:42:27
mind1 azt hittem érdekel valakit...
Én is tegnap vettem le és tisztítottam ki a tankot egy 2001-es 2.0 TDDi kombiban és nekem simán szétjött, minden ...
Azt a fehér műanyagot ki kell pattintani a tank gallérjából és a tankot kell lehúzni a betöltő csőről! Szóval lejön pikk-pakk, igaz a kipufogót is, az AC -t is meg az AC tartó konzolt is le kellett vennem, hogy lejöjjön!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32313 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:17:58 »
Idézetet írta: orszagtom - 2011.10.18 kedd, 20:27:29
Sziasztok!
Ráakadtam egy ilyenre:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/kasztni/mondeo_st_lokharito
Elég kecsegtetőnek tűnik a 70 (vagy csak számomra?), mi lehet a geb@sz? Az a rács és a ködlámpa is elég gyanús, valóban ST lehet ez?
Köszönöm a segítségeteket
nem, ez rs
nekem eladó lett az első hátsó ST220-as lökösöm, csak 2db krómkarika hiányzik. 2lököst javítani kell.
csak egyben adom 110-ért
«
Utoljára szerkesztve: 2011.10.18 kedd, 21:20:37 írta HZsolt92
»
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32314 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:19:24 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.18 kedd, 21:01:37
Bizony, az ST-ben széria a xenon. Amúgy a sport felszerelésnél is kerek ködlámpa volt.
angoloknál nem, viszont volt a halogénhez lámpamosó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32315 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:23:36 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.18 kedd, 21:19:24
angoloknál nem, viszont volt a halogénhez lámpamosó
Az MKIII-nál lehetett külön is rendelni lámpamosót. Az STviszont csak xenonos volt errefele.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32316 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:24:12 »
Idézetet írta: ATkoSz - 2011.10.18 kedd, 21:08:12
Én is tegnap vettem le és tisztítottam ki a tankot egy 2001-es 2.0 TDDi kombiban és nekem simán szétjött, minden ...
Azt a fehér műanyagot ki kell pattintani a tank gallérjából és a tankot kell lehúzni a betöltő csőről! Szóval lejön pikk-pakk, igaz a kipufogót is, az AC -t is meg az AC tartó konzolt is le kellett vennem, hogy lejöjjön!
én viszont nem tudtam levenni a kipufrendszert, mert nekem egydarabban van a katalizátor végétől a hátsó dob végig. nekem a teljes hátsó futóművet le kellett volna vennem, mert alá van fűzve a kipuf.
ez kombira vonatkozik, a többit nem tudom, hogy hogy van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32317 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:24:58 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.18 kedd, 21:23:36
Az MKIII-nál lehetett külön is rendelni lámpamosót. Az STviszont csak xenonos volt errefele.
angoloknál már több ST220-ast is láttam hirdetve, amiben nem volt xenon, csak lámpamosó.
gondolom ha tört volna és nem pótolják a xenont, akkor a lámpamosót sem...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32318 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:26:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.18 kedd, 21:24:58
angoloknál már több ST220-ast is láttam hirdetve, amiben nem volt xenon, csak lámpamosó.
gondolom ha tört volna és nem pótolják a xenont, akkor a lámpamosót sem...
Hát tudja a fene, lámpamosot olcsobb pótolni mint a keszont.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32319 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:28:05 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.18 kedd, 21:26:49
Hát tudja a fene, lámpamosot olcsobb pótolni mint a keszont.
teljes áron 2 fúvóka 50eft. és bontottan is ritka
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32320 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:29:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.18 kedd, 21:28:05
teljes áron 2 fúvóka 50eft. és bontottan is ritka
Hát a keszon lámpák meg 4-5x ennyibe kerülnek.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32321 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:30:59 »
Idézetet írta: stealt - 2011.10.18 kedd, 21:29:27
Hát a keszon lámpák meg 4-5x ennyibe kerülnek.
nekem ne mond
nálam a bontott óccó
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ATkoSz
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32322 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:35:49 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.11 kedd, 10:04:34
Ha a szállított mennyiség megvan, talán a nyomás is. Vagy, ha meg tudod mérni a nyomást, valószínűleg a mennyiség is meglesz.
De Ez a művelet valóban nem az ablaktörlőlapát cseréjének nehézségi szintja, mert:
Az AC csak önindítózásnál teker. Vagy viszel neki oda külön 12V-ot - én ezt tenném - és így dugod a csövet a kannába, vagy önindítózol, de akkor a motor is beindul, és szép lassan elhasználja a szűrőben lévő go-at. Szóval, igazából oda is kéne 2 cső a kannába.
Hogy az AC szállít-e rendesen, azt látja az ember, mert kb 10 másodperc alatt kinyom 1-2 litert, azt meg csak észreveszem.
Hali!
Megtörtént a tanklevét, kitisztítás és utána kipróbáltam az autót, de ugyanaz a tünet, mint a tanktakarítás előtt!
Rájöttem egy másik dologra ezzel kapcsolatban! Bemelegedett a motor és elkezdtem tesztelni, hogy hogy reagál az autó a gázadásra. 1800-2000 fordulat között megugrik az autó és megy is amíg nyomom a gázt. Amikor leveszem a gázról a lábam akkor hallom hogy süvít a levegő a motortérből ( halkan), gondolom a turbó!
Ezt csinálta egy olyan 3-4 percig... Mentem egy kamion mögött és kicsit lemaradtam, majd nyomtam egy kis gázt és pillanatok alatt megint mögötte voltam, tehát sztem minden rendben volt ... viszont ... lekanyarodtam az útról és kicsit tovább mentem motorféken ( olyan 120ról 40-re), majd amikor gázt akartam adni 3asban akkor 1800 és 2000 fordulat között ugrott egyet az autó viszont akkor már nem volt akkora lendület benne!
Megint nem ment semmit az autó! Félreálltam 1 percre, le is állítottam az autót, majd miután beindítottam megint nem volt semmi baja 2000től megint húzott "normálisan"1-2 percig... megint leállít, 1 perc mulva megint beindít, majd semmi baja. 5-6 percig mentem és minden olyan mint amikor ugy éreztem hogy jó!
Még 1 dolog: a turbónál van egy membrán amire megy egy vákuumcső és amikor lehúztam azt a kis csövet járó motornál akkor se a csőben nem volt szívás se a membrán nem változott, hiába adtam neki 3000ig gázt, hiába csináltam bármit!
Az a vákuumcső lemegy a motor előtt egy kis szelepbe ( vagy kettőbe )! Hogy működik a TDDi-nek a turbója?
Köszönöm a válaszokat előre is!!!
u.i.: a tank legalább már tiszta, az biztos!
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32323 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:41:52 »
TDDI?
Biztos ez?
Idézetet írta: ATkoSz - 2011.10.18 kedd, 21:35:49
Hali!
Megtörtént a tanklevét, kitisztítás és utána kipróbáltam az autót, de ugyanaz a tünet, mint a tanktakarítás előtt!
Rájöttem egy másik dologra ezzel kapcsolatban! Bemelegedett a motor és elkezdtem tesztelni, hogy hogy reagál az autó a gázadásra. 1800-2000 fordulat között megugrik az autó és megy is amíg nyomom a gázt. Amikor leveszem a gázról a lábam akkor hallom hogy süvít a levegő a motortérből ( halkan), gondolom a turbó!
Ezt csinálta egy olyan 3-4 percig... Mentem egy kamion mögött és kicsit lemaradtam, majd nyomtam egy kis gázt és pillanatok alatt megint mögötte voltam, tehát sztem minden rendben volt ... viszont ... lekanyarodtam az útról és kicsit tovább mentem motorféken ( olyan 120ról 40-re), majd amikor gázt akartam adni 3asban akkor 1800 és 2000 fordulat között ugrott egyet az autó viszont akkor már nem volt akkora lendület benne!
Megint nem ment semmit az autó! Félreálltam 1 percre, le is állítottam az autót, majd miután beindítottam megint nem volt semmi baja 2000től megint húzott "normálisan"1-2 percig... megint leállít, 1 perc mulva megint beindít, majd semmi baja. 5-6 percig mentem és minden olyan mint amikor ugy éreztem hogy jó!
Még 1 dolog: a turbónál van egy membrán amire megy egy vákuumcső és amikor lehúztam azt a kis csövet járó motornál akkor se a csőben nem volt szívás se a membrán nem változott, hiába adtam neki 3000ig gázt, hiába csináltam bármit!
Az a vákuumcső lemegy a motor előtt egy kis szelepbe ( vagy kettőbe )! Hogy működik a TDDi-nek a turbója?
Köszönöm a válaszokat előre is!!!
u.i.: a tank legalább már tiszta, az biztos!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32324 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:56:35 »
Idézetet írta: ATkoSz - 2011.10.18 kedd, 21:35:49
Még 1 dolog: a turbónál van egy membrán amire megy egy vákuumcső és amikor lehúztam azt a kis csövet járó motornál akkor se a csőben nem volt szívás se a membrán nem változott, hiába adtam neki 3000ig gázt, hiába csináltam bármit!
Az a vákuumcső lemegy a motor előtt egy kis szelepbe ( vagy kettőbe )! Hogy működik a TDDi-nek a turbója?
Ha a tiéd tddi és változó geometriás (ha van az a membrán, akkor igen), a vákum állítgatja a geometriát. Nincs vákum, nincs geometria.
Ahogy ráadod a gázt, mozgatnia kéne a kis kart. Esetleg kézzel próbáld meg megmozgatni, óvatosan.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ATkoSz
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32325 Dátum:
2011.10.18 kedd, 21:59:56 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.10.18 kedd, 21:41:52
TDDI?
Biztos ez?
TDDi biztos! Igen.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32326 Dátum:
2011.10.18 kedd, 22:01:56 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.18 kedd, 21:56:35
Ha a tiéd tddi és változó geometriás (ha van az a membrán, akkor igen), a vákum állítgatja a geometriát. Nincs vákum, nincs geometria.
Ahogy ráadod a gázt, mozgatnia kéne a kis kart. Esetleg kézzel próbáld meg megmozgatni, óvatosan.
olyan ákumos vackom van eladó, nekem nem kellett
amúgy lehet bátran rángatni, sok mindent nem lehet ott elrontani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ATkoSz
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32327 Dátum:
2011.10.18 kedd, 22:03:46 »
Idézetet írta: Angel - 2011.10.18 kedd, 21:56:35
Ha a tiéd tddi és változó geometriás (ha van az a membrán, akkor igen), a vákum állítgatja a geometriát. Nincs vákum, nincs geometria.
Ahogy ráadod a gázt, mozgatnia kéne a kis kart. Esetleg kézzel próbáld meg megmozgatni, óvatosan.
Megpróbálom holnap, de az mitől lehet hogy a kis csőben sosincs szívás, semmilyen gáztartományban sem! És mi az a két kis szelep amire megy ez a kis vákuumcső???
De gondolom nem a membrán a rossz ha már vákuum sincs akkor valószínű azért nem mozog, mert nincs mi szívja, vezérelje!
Köszi
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32328 Dátum:
2011.10.18 kedd, 22:08:33 »
A két kis szelep a vákuum vezérlő elektromos szelep. Az osztja a vákuum szivattyú szívását az EGR a turbó és a fékrásegítő közt.
Szedd le azt a csövet ami a vákuum szivattyú felől jön. Ha abban sincs vákuum akkor a szivattyú rossz. Ha abban van akkor vagy az elektromos szelepek vagy a vezérlő elektronika, vagy a vezetékelés rossz.
Idézetet írta: ATkoSz - 2011.10.18 kedd, 22:03:46
Megpróbálom holnap, de az mitől lehet hogy a kis csőben sosincs szívás, semmilyen gáztartományban sem! És mi az a két kis szelep amire megy ez a kis vákuumcső???
De gondolom nem a membrán a rossz ha már vákuum sincs akkor valószínű azért nem mozog, mert nincs mi szívja, vezérelje!
Köszi
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32329 Dátum:
2011.10.18 kedd, 22:09:38 »
Nekem ilyen vákuumos változós turbóm van a TDCI-n és kézzel meg sem tudom mozdítani a karocskát.
Kellene?
Idézetet írta: Angel - 2011.10.18 kedd, 21:56:35
Ha a tiéd tddi és változó geometriás (ha van az a membrán, akkor igen), a vákum állítgatja a geometriát. Nincs vákum, nincs geometria.
Ahogy ráadod a gázt, mozgatnia kéne a kis kart. Esetleg kézzel próbáld meg megmozgatni, óvatosan.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
sanyikabacsi
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32330 Dátum:
2011.10.18 kedd, 22:25:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.18 kedd, 19:47:58
jól elsiklottam felette
szóval az a fehér valaminek 4db kampós széle van, amibelekapaszkodik a tankba. kicsit lentebb kell engedni és utána ki kell pattintgatni a füleket 1 csavarhúzóval. legegyszerűbben úgy jön ki, ha 2db szembenlévőt egyszerre csinálod. ott kell benyúlni, ahol a lyuk van azon fekete hengeres izén
remélem érted
ha nem, akkor itt egy kép:
http://www.kephost.com/images4/2011/10/18/eh73dymef4aa6jtg3blt.jpg
pedig gondoltam arra is csak kevés volt a kezem,
na most az lesz a koncepció, hogy ha lecserélem a go szűrő,t majd szét nyírom ,hogy a belseje lófehér-e vagy retkes-é esetleg, ha nem retkes akkor végül is nincs baj
Naplózva
kamus
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32331 Dátum:
2011.10.19 szerda, 07:31:12 »
Sziasztok,
A z a problémám, hogy kb 1 hónapja észrevettem, hogy a szervo tartályban lévő olaj a minimum szinten van. Feltöltöttük, utána még nézegettem, de minden ok volt. Most megint rá néztem és megint minimum szinten van! Mi lehet a gond? Olajcseppeket sosem láttam az autó alatt! Van ötletetek? Töltsem újra? Van jelentősége annak, hogy az újratöltésnél, milyen a kormány (kerekek) helyzete)
A kormányon semmit nem veszek észre, hangtalan és könnyen jár....
Köszi B.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32332 Dátum:
2011.10.19 szerda, 07:38:38 »
Töltsd újra és keresd meg a szivárgást. Elsősorban a tartályt ellenőrizd, mert lehet, hogy repedt vagy ilyesmi. Különben a szivárgás nem állna meg a minimumnál.
Nincs jelentősége a kormánykerék helyzetének.
Idézetet írta: kamus - 2011.10.19 szerda, 07:31:12
Sziasztok,
A z a problémám, hogy kb 1 hónapja észrevettem, hogy a szervo tartályban lévő olaj a minimum szinten van. Feltöltöttük, utána még nézegettem, de minden ok volt. Most megint rá néztem és megint minimum szinten van! Mi lehet a gond? Olajcseppeket sosem láttam az autó alatt! Van ötletetek? Töltsem újra? Van jelentősége annak, hogy az újratöltésnél, milyen a kormány (kerekek) helyzete)
A kormányon semmit nem veszek észre, hangtalan és könnyen jár....
Köszi B.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32333 Dátum:
2011.10.19 szerda, 10:08:13 »
Üdv, Az első telemet élem át a mondeommal.
A régebbi kocsimnál a hűtőt télen le kellett takarni hogy gyorsabban melegedjen ennél is kell a letakarás?
Kicsit lassan melegszik a vizem.
Hétvégén kimérem a termosztátot hogy mikor nyit-zár. Lehet cserés lesz.
Naplózva
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32334 Dátum:
2011.10.19 szerda, 10:15:36 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.10.19 szerda, 10:08:13
Üdv, Az első telemet élem át a mondeommal.
A régebbi kocsimnál a hűtőt télen le kellett takarni hogy gyorsabban melegedjen ennél is kell a letakarás?
Kicsit lassan melegszik a vizem.
Hétvégén kimérem a termosztátot hogy mikor nyit-zár. Lehet cserés lesz.
Kilehet mérni egyáltalán hogy a jeladóm amit nem tudok hol található pontosan mér -e?
Köszi
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32335 Dátum:
2011.10.19 szerda, 10:36:14 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.10.19 szerda, 10:15:36
Kilehet mérni egyáltalán hogy a jeladóm amit nem tudok hol található pontosan mér -e?
Köszi
ha az segít, nekem se melegszik be az autóm a mostani hidegekben (reggel) 7 km alatt, ha nem megy a kieg. fűtésem.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32336 Dátum:
2011.10.19 szerda, 10:41:39 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.10.19 szerda, 10:15:36
Kilehet mérni egyáltalán hogy a jeladóm amit nem tudok hol található pontosan mér -e?
Köszi
A termosztát nem ad le jelet. Ha kiszereled és felteszed egy fazék hideg vízben főni
, közben folyamatosan méred a víz hőmérsékletét, úgy meg tudod állapítani, hogy milyen hőmérsékleten nyit. Ha kinyit, kész a finom termosztátleves...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32337 Dátum:
2011.10.19 szerda, 10:44:59 »
Idézetet írta: gabe - 2011.10.19 szerda, 10:41:39
A termosztát nem ad le jelet. Ha kiszereled és felteszed egy fazék hideg vízben főni
, közben folyamatosan méred a víz hőmérsékletét, úgy meg tudod állapítani, hogy milyen hőmérsékleten nyit. Ha kinyit, kész a finom termosztátleves...
ha már kivetted akkor érdemes beletenni a 3000Ft-os QH termot
az enyémbe 4 éve az van, és ha egyszer elérte a mutató a függőleges állást akkor az már onnan sehova nem mozdul.
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32338 Dátum:
2011.10.19 szerda, 11:01:16 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.10.19 szerda, 10:44:59
ha már kivetted akkor érdemes beletenni a 3000Ft-os QH termot
az enyémbe 4 éve az van, és ha egyszer elérte a mutató a függőleges állást akkor az már onnan sehova nem mozdul.
Hol lehet HQ termosztátra rákeresni?
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32339 Dátum:
2011.10.19 szerda, 12:03:18 »
Idézetet írta: KPicur - 2011.10.19 szerda, 11:01:16
Hol lehet HQ termosztátra rákeresni?
Bárdi Autó, Unix, Cromax, stb. De az nem HQ, hanem QH.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32340 Dátum:
2011.10.19 szerda, 19:08:02 »
Idézetet írta: Tsory - 2011.10.19 szerda, 10:44:59
ha már kivetted akkor érdemes beletenni a 3000Ft-os QH termot
az enyémbe 4 éve az van, és ha egyszer elérte a mutató a függőleges állást akkor az már onnan sehova nem mozdul.
náluk vigyázni kell, lehetnek minőségbeli különbségek, ők csak csomagolnak!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ATkoSz
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32341 Dátum:
2011.10.19 szerda, 19:52:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.18 kedd, 21:24:12
én viszont nem tudtam levenni a kipufrendszert, mert nekem egydarabban van a katalizátor végétől a hátsó dob végig. nekem a teljes hátsó futóművet le kellett volna vennem, mert alá van fűzve a kipuf.
ez kombira vonatkozik, a többit nem tudom, hogy hogy van
Hali!
Enyém is kombi és a tank környékén van egy gumibak, én csak abbol toltam ki a kipufogot és eltudtam tolni a kipufot annyira hogy jobbra ki lehetett buktatni, igaz ehhez az egy művelethez kellett csak a 2 ember, amugy egyedül csináltam!
Tehát ha van segitséged akkor neked is sikerülni fog!
Amugy nem tudtam ma csinálni semmit a kocsimon mert reggel foci közben valszeg eltört a bokám
EVVAN!!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32342 Dátum:
2011.10.19 szerda, 19:55:39 »
Idézetet írta: ATkoSz - 2011.10.19 szerda, 19:52:33
Hali!
Enyém is kombi és a tank környékén van egy gumibak, én csak abbol toltam ki a kipufogot és eltudtam tolni a kipufot annyira hogy jobbra ki lehetett buktatni, igaz ehhez az egy művelethez kellett csak a 2 ember, amugy egyedül csináltam!
Tehát ha van segitséged akkor neked is sikerülni fog!
Amugy nem tudtam ma csinálni semmit a kocsimon mert reggel foci közben valszeg eltört a bokám
EVVAN!!!
jobbulást
én nyáron megcsináltam az egészet egyedül...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32343 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:35:47 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.10.18 kedd, 22:09:38
Nekem ilyen vákuumos változós turbóm van a TDCI-n és kézzel meg sem tudom mozdítani a karocskát.
Kellene?
nem.amíg a vákumdobhoz hozzá van csavarozva,addig nem tudod megmozdítani.ha lekötöd a dobot róla,akkor mozgatható kézzel a mechanizmus.pont úgy mint az elektromos turbóknál,csak ott egy 8as zégergyűrűt kell csak ledobni a tengelyvégről.
Viszont amíg nincs gond,addig nem érdemes szét tekerni ,mert nehéz ugyan oda visszaállítani a turbót,hogy jól működjön az autó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32344 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:39:04 »
Na ezért van Mondeom. A kocsi olyan amilyen, de a társaság szuper.
Idézetet írta: alf - 2011.10.19 szerda, 20:35:47
nem.amíg a vákumdobhoz hozzá van csavarozva,addig nem tudod megmozdítani.ha lekötöd a dobot róla,akkor mozgatható kézzel a mechanizmus.pont úgy mint az elektromos turbóknál,csak ott egy 8as zégergyűrűt kell csak ledobni a tengelyvégről.
Viszont amíg nincs gond,addig nem érdemes szét tekerni ,mert nehéz ugyan oda visszaállítani a turbót,hogy jól működjön az autó.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32345 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:39:53 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.19 szerda, 20:35:47
nem.amíg a vákumdobhoz hozzá van csavarozva,addig nem tudod megmozdítani.ha lekötöd a dobot róla,akkor mozgatható kézzel a mechanizmus.pont úgy mint az elektromos turbóknál,csak ott egy 8as zégergyűrűt kell csak ledobni a tengelyvégről.
Viszont amíg nincs gond,addig nem érdemes szét tekerni ,mert nehéz ugyan oda visszaállítani a turbót,hogy jól működjön az autó.
nem kell azt ahoz szét tekerni... le kell venni a zégert és oldalra lehúzható.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32346 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:46:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.19 szerda, 20:39:53
nem kell azt ahoz szét tekerni... le kell venni a zégert és oldalra lehúzható.
amíg nincs baja kocsinak,addig semmit nem kell vele tenni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32347 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:46:44 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.10.19 szerda, 20:39:04
Na ezért van Mondeom. A kocsi olyan amilyen, de a társaság szuper.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23845
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32348 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:47:31 »
Idézetet írta: alf - 2011.10.19 szerda, 20:46:33
amíg nincs baja kocsinak,addig semmit nem kell vele tenni....
jókormondod
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48603
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #32349 Dátum:
2011.10.19 szerda, 20:49:21 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.10.19 szerda, 20:47:31
jókormondod
najó,te mindentszéjjeltekergetsz azon a zautón.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
640
641
642
643
644
645
646
[
647
]
648
649
650
651
652
653
654
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ